Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2009 13:03 - ДНЕС,ЩЕ ВИ ОБЯСНЯ КАКВО СЪМ ИСКАЛ ДА ВИ КАЖА С ПОСТА открих кой се страхува от свободата!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 14351 Коментари: 35 Гласове:
3

Последна промяна: 23.05.2009 05:30


Едно прекрасно подобрение на системата в БЛОГ.БГ,се оказва дяволско изчадие и произвол на администрацията на блога!
Как може да разкриват тайната на моя избор?
Как ли ще защитя моята позиция,ако ме плаши да видите кой харесвам и за кой гласувам?
И после се чудите,че не смеем да застанем открито и да кажем,аз искам да е така!
Ще се светнете ли и ще разберете ли,че ние живеем в една държава която трябва да ни служи и ние си плащаме за това !
А който плаща,той поръчва музиката!

1.Едно прекрасно подобрение на системата в БЛОГ.БГ,се оказва дяволско изчадие и произвол на администрацията на блога!

Смятам,че е цветно и по красиво!Някак си ни прави по реални и излъчва близост и съпричастност!Личността посетила блога ти придобива и лице,независимо от това дали е истинска като образ!Имам позитивно усещане и чуството че пием кафе на една маса!

2.Как може да разкриват тайната на моя избор?

Нямам никакво притеснение,че някой може да види какво съм избрал и за кого гласувам!И не виждам защо трябва да се притеснявате от това!Притеснява се нечестния човек,защото се страхува от своя избор и страда от комплекси.Това е публичен сайт и след като участваш с
нещата които пишеш те са налице и се коментират.Модерацията е признак на слабост и страх,от свободата в нета!

3.Как ли ще защитя моята позиция,ако ме плаши да видите кой харесвам и за кой гласувам?
И после се чудите,че не смеем да застанем открито и да кажем,аз искам да е така!

Това е реалността,всеки има свое разбиране,но основното е липсата на увереност и вяра в себе си.Имаме позиция,но поради действителността в която живеем не се ангажираме да я защитаваме и се отказваме от свободата си,защото ни е страх!

4.Ще се светнете ли и ще разберете ли,че ние живеем в една държава която трябва да ни служи и ние си плащаме за това!

Това е двустранен договор между държавата и нас,като нейни граждани.Ние се съобразяваме със
законите/включително и моралните/ и редовно си плащаме вноските,че сме избрали да сме граждани на тази страна!

 5.А който плаща,той поръчва музиката!

Ние плащаме,следователно ние си поръчваме музиката и аз искам да имам спокоен и пълноценен живот!И след като държавата не изпълнява договора си и разхищава нашите средства не мога да мълча и да се правя че всичко е наред!Аз си плащам и музиката не ми харесва!
И съм свободен и не ме е страх!


СЕГА МОЛЯ КОЙТО ЖЕЛАЕ ДА ПОМОГНЕ В ПОДОБРЯВАНЕ НА "СВОБОДНИ ПОЕТИ B blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
тук        
ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251
 

Да помогнем на това слънчице и на неговите родители!



Гласувай:
3



1. ka4ak - извинявай! изтрих предишния!
17.05.2009 13:04
1. smani - На
13:02
мен лично не ми пука!
цитирай
2. vanya70 - Наистина се чудех!
17.05.2009 13:17
Чудех се преди защо толкова "шум" вдигна за нещо, което лично на мен ми се стори незначително. Затова и не си отделих от времето да пиша в предишния ти постинг ;) На мен лично картинките както бяха в началото ми бяха малко в повечко, но сега е по-добре.

А и хората, които съм си избрала и преди тази новост, и след нея си знаят, че са ми интересни - просто не са знаели, че са ми "избрани" ;) Нововъведението с нищо не промени нито моето отношение към тези хора, нито моето държание към тях :)

цитирай
3. teachme - Изобщо не ме притеснява!
17.05.2009 13:17
"Избраните" съм ги избрала за лесно откриване. От друга страна това, че не съм сложила някои в групата, не означава че не ги посещавам и чета. Това са блогове, които винаги мога да намеря, защото са някъде в класациите.
цитирай
4. karanikolov - Не подкрепям аргументите на недоволните.
17.05.2009 14:35
Тук аз се проявавам непрофесионално, "хобитата" си развивам и не ме е срам от нито една част от живота ми.
Гласувам и не--гласувам за който преценя, и становищата ми /в постове,коментари,ЛС / са тези,които мисля.
цитирай
5. baletlnetpepas - Качак
17.05.2009 15:54
пак не си разбрал.
Нямам против хората, които съм избрал да видят, че съм ги избал. Както сигурно си видял ти присъстваш в моя блог - лошо няма.
Не ми е приятно аз да знам, кой ме е избрал. Това ме лишава от загатката. А аз обичам загатки
цитирай
6. kalinat - Брей,че драма!)))
17.05.2009 19:53
Почти революционно се говори за свободата.)
Изобщо не се вълнувам кой ме е избрал и кой не.Няма да се женя,я?!))Ако му е интересно,да заповяда всеки!Като не ми е интересно,не чета.Толкова.
извинявай,друже,ама това много напомпано с патетиката на едно поотминало време...Я се вземи в ръце...кой се страхувал,кой не...държавата ,дето ни дължала....интернет е безкрайно пространство,една огромна говорилня...констатации,оценки...и току някой се набрави на арбитър и каже "тежката си дума".Хм.
цитирай
7. vmir - Аз пък изобщо нямам навик да си следя избраните с тази точно опция, даже не знам откъде се включва, нито кого съм избрал там.
18.05.2009 10:37
Пък и най-добрата ми блог-приятелка Вишничка не ме е избрала, е, да й се сърдя ли пък сега?
цитирай
8. mkalpakchiew - Здравейте, това са излишни дебати,
18.05.2009 12:10
защото винаги е добре да знаеш приятелите, които са те избрали! Това не е драма, а много голямо предимство да контактуваш лице в лице с хората, които те харесват. Тя и Авангарди се бореше за излизане от тази анонимност (Като сте казали А кажете и Я). Приветствам администраторите за тези нови подобрения. Блог пространството става по-добро и комфортно място за общуване:-))))
Та нали е хубаво да поздравиш приятелите, как ще го направиш ако не знаеш кои са!? Причините са много - примерно имаш много малко време за влизане в блога и не виждаш кой е гласувал. Излиза, че пренебрегвам поздрава и одобрението, което в случая не е точно така. А и с това ограничение, че мога да си избера 150 и нито един повече, независимо, че ми харесват стотина човека в повече - не мога да им окажа превилегията да ги избера. Сложена ми е дилемата - или да прекъсна връзка с един за сметка на други, което не ми харесва.
Живота е много напрегнат и нямаме време да стоим вързани за компютъра, за да се обаждаме на приятелите. А така винаги ги виждаме и реагираме на нова тяхна публикация.

vmir - Виши ти е приятел и винаги влиза, а за другите й трябва връзка за да вижда кога са писали нови неща. Сигурно е изправена пред подобна дилема:-)))

Сега и ако направят и другото подобрение от предложението на Авангарди - да се вижда кой от нас е онлайн и да си говорим, както и пускане на съобщение анблок до всички приятели - това ще е много, много хубаво - така никой няма да забравя да поздравя за празниците:-))))
Приятелски поздрав - М.Калпакчиев
цитирай
9. nikita6864 - вмир, разбира се, че трябва да й се сърдиш
18.05.2009 12:15
махни я от блогрола си и й напиши гневно ЛС! :-D
цитирай
10. ka4ak - nikita6864 успя ли да направиш нещо по точка 2
18.05.2009 12:30
2.Някой виртуоз да помисли как може да поставим всички произведения в един пост!

цитирай
11. nikita6864 - ми ка4ак ти го направи, нали даде линковете?!
18.05.2009 12:37
аз мислех, че с линкове го искаш.

ако искаш в един постинг да са всичките стихове, просто го направи с copy/paste ...
кое му е сложното?!
цитирай
12. ka4ak - нали ти казах,че съм компютърен инвалид!
18.05.2009 12:48
ако можеш помогни!Идеята е всеки да се включи с по нещо от което разбира!Когато са на едно място,ще може да се коментира и самото произведение и т.н.
цитирай
13. nikita6864 - ка4ак,
18.05.2009 13:27
постинг съдържащ толкова голямо съдържание, ще бъде мнг труден за четене!
просто пускай от време на време списъка с линковете, който беше направил
цитирай
14. ka4ak - искам книгата да придобие вид в който ще бъде издадена!И всеки да е съавтор в това!
18.05.2009 13:46
Аз само финансирам това произведение,но зрителите и учасниците са редакторите и всичко каквото се сетиш,за да бъде отпечатано!
цитирай
15. vmir - 9. Nikita, аз на добрите приятели рядко пращам гневни съобщения,
19.05.2009 06:36
по-вероятно е на теб да ти се разгневя защо не си ме избрала. Даже вече ме ядоса.
цитирай
16. nikita6864 - вмире, имайки предвид, че не съм ти добра приятелка,
19.05.2009 16:45
спокойно можеш да дадеш воля на гнева си в ЛС към мен ;-)
цитирай
17. yuliya2006 - ВЛАД НЕКА ВСЕКИ, КОЙТО ПОДКРЕПЯ ...
20.05.2009 09:05
ВЛАД НЕКА ВСЕКИ, КОЙТО ПОДКРЕПЯ ИДЕЯТА КАЧВА АДРЕСА

ПОЕЗИЯТА -МОЯ ЖИВОТ
ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251

ПРИ ВСЕКИ СВОЙ НОВ ПОСТИНГ, НЕ ВЗИМА МНОГО МЯСТО...
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ...
ИМА ИДЕЯ ,МОЛЯ ПОДКРЕТЕ Я...И СВЕТА ЩЕ СТАНЕ ПО- ДОБЪР И ПО-ПРЕКРАСЕН...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
18. ka4ak - чудесна идея!
20.05.2009 09:42
подкрепям я безрезервно!
цитирай
19. veselaj - Аз не знам дали ще успея да дойда на ...
20.05.2009 09:55
Аз не знам дали ще успея да дойда на събирането, но ми се струва, че може да се направи една игра. Любопитно ми е дали хората ще могат да се познаят, ако нямат снимка? Т.е. дали, ако накой ме види на живо, ще се сети, че аз съм Весела?
цитирай
20. ka4ak - oще една супер идея
20.05.2009 10:04
днеска денят започва добре!Посрещането на слънцето
JULY MORNING на нос Шабла,e ново позитивно начало и може да обединява свободните
цитирай
21. ka4ak - идеята ти е супер и аз я споделям,но срока беше до 17.00 часа на 10.05
20.05.2009 13:43
пусках един и същи пост над сто пъти за да съм сигурен,че всички са го прочели!Участието е лично и пак лично!Всеки по своему разбира как,ще участва и как усеща поезията в своя живот.Изповядвам разбирането,че свободния човек е посвоему поет,защото е свободен!И за това продукта е озаглавен"СВОБОДНИ ПОЕТИ B blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
цитирай
22. анонимен - ИЗВИНЕТЕ, НО!!!
20.05.2009 14:55
КАК ТОЧНО ЩЕ ПОДОБРИТЕ ПРОДУКТА СИ КАТО ГО ПОКАЗВАТЕ БЕЗ ДА ГО ШЛАЙФАТЕ И ПОДБЕРЕТЕ НАЙ-ДОБРОТО???
цитирай
23. ka4ak - очаквам предложения,нали всичко е публично и всички участваме!
20.05.2009 15:19
и зрители и участници!Аз само финансирам издаването на това което ще сътворим!
цитирай
24. ka4ak - ще го преместя,но моля пишете направо там!Има препратки!
20.05.2009 19:00
ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251

В този пост тук обяснявам какво съм искал да Ви кажа
в поста: открих ,кой се страхува от свободата!
цитирай
25. yuliya2006 - ВЛАД, ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ЗНАЧИ ДРЕБНА ...
20.05.2009 22:41
ВЛАД, ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ЗНАЧИ ДРЕБНА ДУША...
ОНАЗИ КОЯТО ВЗИМА ТЕБЕШИРА И ОЧЕРТАВА СВОЯ ТЕРИТОРИЯ...ОНАЗИ КОЯТО Е ПРЕВЗЕЛА И НЕ ЖЕЛАЕ ДА ДЕЛИ С ДРУГ...
ВСЯКА ЕДНА ИДЕЯ МОГАТ ДА ПРОВАЛЯТ ТОЧНО ТЕЗИ ДРЕБНИ ДУШИ...СЕДЯТ УМНО И ТЪРСЯТ БРИМКА В ЧОРАПА ТИ И СОЧАТ С ПРЪСТ И ЕХИДЕН СМЯХ ХАХАХХАА...
ВЧЕРА МИ ПОСВЕТИХА СТИХ И АЗ ГО КАЧИХ В РУСКИЯ САЙТ И ДНЕС ЦЯЛ ДЕН НА ДУШАТА МИ ТОПЛО...
ЗАЩОТО С НЕГО МЕ ЗАРЕДИХА С ОБИЧ И РАДОСТ, ВЪПРЕКИ ДРЕБНИТЕ ДУШИ, КОЙТО СРЕЩАМ В ТОЗИ БЛОГ...

Благодаря ти , Слънце, за лъчите.
Които пращаш ти над мен.
Пронизали озона и мъглите.
Огласят радостно:"Да бъде ден!"


Благодаря Поете, за мечтите.
Неуморно, с твоето перо.
Премахваш горестта, сълзите.
Даряваш обич в свят на зло.


Благодаря Мъдрецо, за словата.
Нектар безценен от златна пита.
Поуките, изстрадани в борбата.
Човек, на истината е любител.


Надмогнал житейските несгоди.
Бремето на идоли фалшиви.
Преборил се с първичната природа.
Дните бъдещи видя- красиви.


Да кажем "Не", на хорската суетност.
Враждите да забравим- дори за миг.
Не на жалко- глупава кокетност.
Поне за малко, ти, поспри!


Поспри, човече. Опомни се.
Знам накъде си устремен.
Но понякога за Фауст, ти спомни си.
Душата не погубвай, с вечен плен

АВТОР -http://pegas08.blog.bg/izkustvo/2009/05/19/iliuziia-210.336782


РУСКИ САЙТ
http://www.playcast.ru/?module=view&card=868868&code=d61c81a60a4d1d4b2edb4c7b7e44537157921922

цитирай
26. ka4ak - Aз съм свободен и се чуствам поет и мога да мечтая и мога да обичам и не ме е страх!
20.05.2009 23:17
и се радвам че те има,защото не съм сам и ми даваш сила и вяра и любов!
цитирай
27. vanya70 - 36.yuliya2006
21.05.2009 18:08
"ВЛАД, ЗНАЕШ ЛИ КАКВО ЗНАЧИ ДРЕБНА ДУША...
ОНАЗИ КОЯТО ВЗИМА ТЕБЕШИРА И ОЧЕРТАВА СВОЯ ТЕРИТОРИЯ...ОНАЗИ КОЯТО Е ПРЕВЗЕЛА И НЕ ЖЕЛАЕ ДА ДЕЛИ С ДРУГ..."

Извинявам се, че се намесвам с коментар, който може и да не е съвсем на място, НО лично на мен квалификации, като думите, които цитирам, не ми допадат за когото и да се отнасят. Не мисля, че незачитайки избора на другия (пък бил той и различен от нашия) е начин да се усещаш свободен! Така ми прозвуча този коментар...

С цялото уважение към участниците и първоначалната идея на конкурса.

ПП. Предполагам, че дискусията може да се води като оБсъждане, а не като осъждане.
цитирай
28. yuliya2006 - ВАН А АЗ МИСЛЯ ЧЕ ТИ НЕ МЕ РАЗБРА. . . ...
21.05.2009 18:30
ВАН А АЗ МИСЛЯ ЧЕ ТИ НЕ МЕ РАЗБРА...ГОВОРЯ ЗА ПРИСВОЯВАНЕ НА НЕЧИЯ ТЕРИТОРИЯ И ОГРАНИЧАВАНЕ ДОСТЪПА ДО НЕЯ
ТОВА НЕ ЛЮБОВ, КОЯТО ЗАРЕЖДА ПОЛЕТА А ОБСЕБВАНЕ И ЧУВСТВО НА СОБСТВЕНОСТ
ЗА ТЕЗИ ДРЕБНИ ДУШИ ГОВОРЯ И СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ НЕ МЕ РАЗБРА

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
29. ka4ak - съвсем на място е коментара ти
21.05.2009 18:46
свободните поети които не са професионалисти,са такива заради свободата която изпитват и обичта към поезията!С нашето творение навлизаме в периметър за единици,които са се родили като такива и единици
имат смелостта да ни допуснат,да бъдем редом с тях,което им прави чест,защото са пренебрегнали неравното положение и заради идеята участват!
цитирай
30. yuliya2006 - АЗ ИМАМ МЕЧТА
21.05.2009 22:56
Мартин Лутър Кинг: „Аз имам мечта”
На 28 август 1963 година, по време на похода до Вашингтон, пред 250 000 чернокожи и бели Мартин Лутър Кинг произнася историческата си реч "Аз имам мечта", в която говори за мирното съвместно съществуване на хората. Маршът до Вашингтон се превръща в кулминационен момент на движението за граждански права

Аз имам мечта

Преди сто години един велик американец, в чиято символична сянка сме застанали днес, подписа Прокламацията за освобождаване (на робите, б. прев). Този документ с огромна важност се превърна в пътеводна светлина на надеждата за милиони чернокожи роби, които изгаряха в пламъците на свирепата несправедливост. Той се превърна в щастливата зора, сложила край на дългата нощ на тяхното пленничество.

Но сто години по-късно чернокожият все още не е свободен. Сто години по-късно животът му все още е осакатен от веригите на сегрегацията и оковите на дискриминацията. Сто години по-късно чернокожият живее на самотния остров на бедността сред огромен океан от материален просперитет. Сто години по-късно той все още гние в периферията на американското общество и е изгнаник в собствената си страна…

Ние, обаче, отказваме да повярваме в това, че банката на справедливостта е банкрутирала. Отказваме да повярваме, че в огромните трезори на възможностите в тази държава няма достатъчно средства…

Ще бъде фатално за страната, ако пренебрегне спешността на момента. Това знойно лято на законното недоволство на чернокожите няма да свърши, докато не дойде освежаващата есен на свободата и равенството. Хиляда деветстотин шестдесет и трета не е край, тя е начало… Не ще има нито мир, нито спокойствие в Америка, докато на чернокожите не бъдат гарантирани техните граждански права. Вихърът на негодуванието ще продължи да разтърсва основите на държавата ни, чак докато не дойде светлият ден на правдата.

Но има нещо, което трябва да кажа на съратниците си, които стоят на нагорещения праг, водещ към двореца на справедливостта. В процеса на борба за нашето законно място, ние не трябва да сме виновни за престъпни дела. Нека не опитваме да задоволяваме жаждата си за свобода, пиейки от горчивата чаша на омразата… Не трябва да позволяваме градивният ни протест да се изроди във физическо насилие. Отново и отново трябва да се издигнем до величествените висоти да посрещаме физическата сила със силата на духа…

И докато вървим, трябва да се закълнем, че винаги ще продължаваме напред. Не можем да се върнем обратно. Има такива хора, които питат защитниците на гражданските права: „Кога ще бъдете задоволени?” Никога не можем да сме задоволени, докато чернокожите са жертви на неописуемите ужаси на полицейското насилие… Никога не можем да бъдем задоволени, докато чернокожите в Мисисипи нямат правото да гласуват, а онези в Ню Йорк не вярват, че има защо да го правят…

Днес аз ви казвам, приятели мои, нека не пропадаме в долината на отчаянието. И въпреки че сме изправени пред трудностите на днешния и утрешния ден, аз все още имам мечта.

Мечтая един ден тази държава да се въздигне и да заживее според истинския смисъл на своето мото: Ние вярваме, че видни от само себе си са истините, че всички хора са създадени равни…

Мечтая един ден по червените хълмове на Джорджия синовете на бившите роби и тези на бившите робовладелци да могат да седнат заедно на масата на братството.

Мечтая един ден щатът Мисисипи, изнемогващ от непоносимата жега на несправедливостта, изнемогващ от жегата на потисничеството, да бъде превърнат в оазис на свободата и справедливостта.

Мечтая един ден четирите ми малки деца да живеят в държава, в която няма да бъдат съдени по цвета на тяхната кожа, а по същността на своя характер. Днес аз имам мечта!


цитирай
31. ka4ak - четеш ми мислите магьоснице!Защо спрях дебата за конституцията?!?Защото
22.05.2009 00:12
сега смятам,че мога да направя нещо за блога и да помогна на хората да се освободят и да повярват в себе си!Знаех че се страхуват от свободата,ама чак пък толкоз!Като продължаваме да се страхуваме от свободата,няма вариант да станем повече от полицаите,пред Народното Събрание!А за конституция,не трябва и да си го помисляме!
Трябва да се обединим!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОГАТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО ВЛАСТА СЕ СТРАХУВА ДА ПРАВИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА
ЗАЩОТО И СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
покрай СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ може да направим първите реални стъпки в създаването на гражданското общество в
България и да се преброим на нос Шабла,като посрещнем заедно слънцето на 1 юли!
цитирай
32. gosho568 - Свободата...
22.05.2009 13:12
Свободата в политическата философия обозначава състоянието, в което индивидите са способни да действат според тяхната собствена воля. В един свят, в който всички същества са неразривно свързани и в който явленията непрекъснато се пораждат едно друго в омайващ танц, ние не можем да сме свободни "от всичко", встрани, отвън. Човек трябва да се откаже от една свобода, за да получи друга, да се раздели с едни неща, за да се срещне с други. :) :) :П
цитирай
33. анонимен - *
22.05.2009 18:03
http://internationalist.blog.bg/novini/2009/05/21/da-spasim-goran-nevinnoto-angelche-na-porochna-bylgariia.337763
цитирай
34. miaa - Здравей Качак, Радвам се , че идеята ти започва да се превръща в реална..
22.05.2009 18:32
Аз всеки ден избирам истината, с която искам да живея.Опитвам се да бъда свободна, справедлива и лоялна към себе си и към хората с които общувам.Свободата да изразяваш мислите и емоциите си, да избираш възможности и желания, да провокираш ситуации и след всичко това, мъдро да ги отстояваш се постига най- трудно. Няма по- голямо удовлетворение за един човек сам да постигне това, което е искал от цялото си сърце.
цитирай
35. ka4ak - продукта на блога ще бъде реален и всеки реално ще може да се разпише като автор,защото ще бъде наш общ !
22.05.2009 20:04
посрещането на слънцето на 1 юли е символа за свободен дух в свободни хора,създали реална книга с участието и на зрители и изпълнители!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6572234
Постинги: 470
Коментари: 13676
Гласове: 89132
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930