Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. kvg55
9. zaw12929
10. hadjito
11. sparotok
12. bosia
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
20.07.2013 11:11 -
Страшен ли е елементарния изход,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ?!!!
СЛЕД КАТО ВСИЧКИ ЗАЯВЯВАТ,ЧЕ МИЛЕЯТ ЗА БЪЛГАРИЯ,ИЗХОДА Е СЛЕДНИЯ:
В рамките на 3/три/,пленарни заседания,променят конституцията и ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО ГЛАСУВАНЕ Е ФАКТ!!!:)))
Вместо шикалкавене и удължаване на АГОНИЯТА,взима се ГОТОВ И ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН,от Европейска страна,за да може да се гласува и по ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ!!!:)))
ОПРЕДЕЛЯ СЕ ДАТА ЗА НОВИ ИЗБОРИ и есента,ГЛАСУВАМЕ!!!:)))
ПРЕХОДЪТ,ВСЕ ПАК ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНЕ И ВСИЧКИ ЗАЕДНО,ДА ИЗВЕДЕМ БЪЛГАРИЯ ОТ БЛАТОТО!!!:)))))))
ВМЕСТО ВОЙ,ПРОСТО ВИЖТЕ , КАК ПРИЕХМЕ ТЪРНОВСКАТА КОНСТИТУЦИЯ!!!:)))
Бъдете ЗДРАВИ и СВОБОДНИ!:)))
Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!:(
В рамките на 3/три/,пленарни заседания,променят конституцията и ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО ГЛАСУВАНЕ Е ФАКТ!!!:)))
Вместо шикалкавене и удължаване на АГОНИЯТА,взима се ГОТОВ И ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН,от Европейска страна,за да може да се гласува и по ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ!!!:)))
ОПРЕДЕЛЯ СЕ ДАТА ЗА НОВИ ИЗБОРИ и есента,ГЛАСУВАМЕ!!!:)))
ПРЕХОДЪТ,ВСЕ ПАК ТРЯБВА ДА ЗАПОЧНЕ И ВСИЧКИ ЗАЕДНО,ДА ИЗВЕДЕМ БЪЛГАРИЯ ОТ БЛАТОТО!!!:)))))))
ВМЕСТО ВОЙ,ПРОСТО ВИЖТЕ , КАК ПРИЕХМЕ ТЪРНОВСКАТА КОНСТИТУЦИЯ!!!:)))
Бъдете ЗДРАВИ и СВОБОДНИ!:)))
Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!:(
Качак, преход не е имало, няма и да има! България през тези 24 години се ръководи от 6 (шест) чужди разузнавания и истински преход няма да има! Никой не говори по този въпрос ( а и кой агент ще тръгне сам да си осветли житието и битието?) , но това е самата истина. Дори едно-две да разхлабят менгемето, останалите ще натиснат още по-здраво! Извинявай, че го казвам така директно, но едни нови избори за насаждане на демокрация (или избори до дупка са идеални за тях - онези които не се смятат за българи...). Ако си стиснат в мъртва хватка не ти трябва сила, а акъл! Нито задължителното, нито машинното, нито което и да е гласуване могат вече да помогнат на България! Най-много да ускори разпада на държавата. Ще се радвам да ме убедите в противното, но в историята няма случай в който народа да е решил нещо! Напротив - той е само пирамидата изпълнителка на техните желания и стремежи към власт и пари! Времето на светците и отшелниците изтече отдавна - никой няма да се лиши ей така доброволно от финансите си заради едните голи призиви...
цитирай
2.
ka4ak -
tikoev - Качак, преход не е имало, няма и да ... Тихо,за това разчитам,на въжрожденския дух!!!:)))
20.07.2013 13:45
20.07.2013 13:45
tikoev написа:
Качак, преход не е имало, няма и да има! България през тези 24 години се ръководи от 6 (шест) чужди разузнавания и истински преход няма да има! Никой не говори по този въпрос ( а и кой агент ще тръгне сам да си осветли житието и битието?) , но това е самата истина. Дори едно-две да разхлабят менгемето, останалите ще натиснат още по-здраво! Извинявай, че го казвам така директно, но едни нови избори за насаждане на демокрация (или избори до дупка са идеални за тях - онези които не се смятат за българи...). Ако си стиснат в мъртва хватка не ти трябва сила, а акъл! Нито задължителното, нито машинното, нито което и да е гласуване могат вече да помогнат на България! Най-много да ускори разпада на държавата. Ще се радвам да ме убедите в противното, но в историята няма случай в който народа да е решил нещо! Напротив - той е само пирамидата изпълнителка на техните желания и стремежи към власт и пари! Времето на светците и отшелниците изтече отдавна - никой няма да се лиши ей така доброволно от финансите си заради едните голи призиви...
ВСИЧКО Е МНОГО ПРОСТО:
” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”
“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”
«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
Ta последната му дума в тефтерчето е : НАРОДЕ???? !!!:)))))))
МИНА ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕ И КАКТО ПРЕДЦИТЕ НИ,ДА СЕ СВЕТНЕМ И ДА ПОСТАВИМ БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО!!!:)))
Както сам виждаш,каузата е елементарна и смятам,че всеки я споделя!Отделяне от личното си време и задължителното участие,ще възстановят самочуствието ни,за да не допуснем,да ИЗЧЕЗНЕМ
То е повече от важно ! Да има вот Да и Не за всяка партийна листа ! Ето защо:
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
цитирайhttp://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
dedenze написа:
То е повече от важно ! Да има вот Да и Не за всяка партийна листа ! Ето защо:
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
Деденце, както винаги си много прав!
5.
ka4ak -
. dedenze - Бих приел с овации, но при едно условие ! Oги,при задължителното гласуване,това е уредено с бялата бюлетина!:)))
20.07.2013 15:11
20.07.2013 15:11
dedenze написа:
То е повече от важно ! Да има вот Да и Не за всяка партийна листа ! Ето защо:
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
Това се води,като отрицателен вот и ще може да го изразиш или с бяла бюлетина в урната или пак с бяла бюлетина,по електронен път!!!:))))
Задължителното гласуване веднага ще превърне ДПС в една малка партийка,
и затова Турция и евреите няма да го допуснат
Напротив мажоритарния вот ще даде още власт на ДПС, още повече българи няма да бъдат изобщо представени в Парламента и затова точно това очаквайте
цитирайи затова Турция и евреите няма да го допуснат
Напротив мажоритарния вот ще даде още власт на ДПС, още повече българи няма да бъдат изобщо представени в Парламента и затова точно това очаквайте
7.
ka4ak -
aip55 - То е повече от важно ! Да има вот Да и Не ... Ангеле,нали за това казвам,да вземем готов и дестващ закон,от ЕС!!!:)))
20.07.2013 15:32
20.07.2013 15:32
aip55 написа:
Деденце, както винаги си много прав!
dedenze написа:
То е повече от важно ! Да има вот Да и Не за всяка партийна листа ! Ето защо:
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127
Деденце, както винаги си много прав!
При тях,това е уредено с БЯЛА БЮЛЕТИНА!!!:)))
след като НИКОЙ НЕ МИ ХАРЕСВА? Аз ИМАМ МОЯ ПРОГРАМА за ВЪЗРАЖДАНЕТО на ДЪРЖАВНОСТТА и НАРОДА НИ, но БОГАТАШИТЕ КАТО ТЕБ не дават и лев, за да я прочетат, или да я ПРЕДСТАВЯ ПО НЯКОЯ ТЕЛЕВИЗИЯ; Ти не ме уважаваш, защо ли пък трябва аз? Прекалено си надменен и самовлюбен, за да гласувам за теб! И КАКВИ СА ТИЯ БЕЛИ БЮЛЕТИНИ, нали живеем в 21-ви век? ТИ ЗНАЕШ ЛИ КАКВО Е И-ГОУВЪРНМЪНТ - електронно правителство, и че могат да бъдат спестени много изсечени дървета, ако хората гласуват от домашните си компютри или и-фони чрез електронни подписи? КОЛКО МИЛИОНИ ЩЕ БЪДАТ СПСЕТЕНИ! АМА БОГАТАШИТЕ КАТО ТЕБЕ СА ТЪПИ и ЕГОИСТИ! НЯМА ЛИ ОТЪРВАНЕ ОТ ВАС, за да можем ние, младите хора, да си кажем думата и да направим МАЛКО ИНОВАЦИИ?! ВИЕ, дъртите богаташи, само пречите с егоизма си!
цитирайЦял "демократичен" живот съм мечтал да напиша НЕ определено на СДС и после на ДСБ, основно заради лицето Иван Костов, там станаха най страшните и ужасяващи далавери ! Ако бялата бюлетина се тълкува като незнаещ или неутрален, или въздържал се, това не решава нещата ! НЕ е повече от ясно и категорично, защо и кой се страхува от него !? Ако въпросните бели бюлетини са повече от другите какво става ще се колим и бесим ли, или ще правим избори до дупка ?
Иначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
цитирайИначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
"...нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили."
Да бе, да!
Ще оставят България да се развива икономически Западните държави от ЕС.
Да има силно земеделие в България, което да конкурира западното, и да им отнема пазари?
Да има силно развита промишленост в България, която да конкурира западните, и да им отнема пазари?
Да се върнат всички работещи над 1 000 000 българи(лекари, инженери, компютърни специалисти...) от Западните държави, които те са изсмукали наготово?
Така да отслабнат техните икономики, а да стане по-силна българската икономика?
Изобщо...
ka4ak, защо и ти правиш сметките без КРЪЧМАРЯ?!
11.
ka4ak -
. deathmetalverses - И защо трябва да гласувам, Здравко,,приятелски,ИЗЛАГАШ СЕ!:(((
20.07.2013 16:04
20.07.2013 16:04
deathmetalverses написа:
след като НИКОЙ НЕ МИ ХАРЕСВА? Аз ИМАМ МОЯ ПРОГРАМА за ВЪЗРАЖДАНЕТО на ДЪРЖАВНОСТТА и НАРОДА НИ, но БОГАТАШИТЕ КАТО ТЕБ не дават и лев, за да я прочетат, или да я ПРЕДСТАВЯ ПО НЯКОЯ ТЕЛЕВИЗИЯ; Ти не ме уважаваш, защо ли пък трябва аз? Прекалено си надменен и самовлюбен, за да гласувам за теб! И КАКВИ СА ТИЯ БЕЛИ БЮЛЕТИНИ, нали живеем в 21-ви век? ТИ ЗНАЕШ ЛИ КАКВО Е И-ГОУВЪРНМЪНТ - електронно правителство, и че могат да бъдат спестени много изсечени дървета, ако хората гласуват от домашните си компютри или и-фони чрез електронни подписи? КОЛКО МИЛИОНИ ЩЕ БЪДАТ СПСЕТЕНИ! АМА БОГАТАШИТЕ КАТО ТЕБЕ СА ТЪПИ и ЕГОИСТИ! НЯМА ЛИ ОТЪРВАНЕ ОТ ВАС, за да можем ние, младите хора, да си кажем думата и да направим МАЛКО ИНОВАЦИИ?! ВИЕ, дъртите богаташи, само пречите с егоизма си!
Няма,по добър начин,да се опишеш!!!:(((
12.
ka4ak -
dedenze - Не знам какво значи бяла бюлетина ? Оги,обясних ти,какво е бяла бюлетина!ОТРИЦАТЕЛЕН ВОТ,за по ЯСНО!!!:)))
20.07.2013 16:09
20.07.2013 16:09
dedenze написа:
Цял "демократичен" живот съм мечтал да напиша НЕ определено на СДС и после на ДСБ, основно заради лицето Иван Костов, там станаха най страшните и ужасяващи далавери ! Ако бялата бюлетина се тълкува като незнаещ или неутрален, или въздържал се, това не решава нещата ! НЕ е повече от ясно и категорично, защо и кой се страхува от него !? Ако въпросните бели бюлетини са повече от другите какво става ще се колим и бесим ли, или ще правим избори до дупка ?
Иначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
Иначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
Прочети ми поста и го разбери!!!:)))
13.
ka4ak -
10. kbalenciaga - ka4ak защо се опитваш да наливаш от пусто в празно? Бобо,казах ти да си свалиш,КАСКЕТА!!!:)))
20.07.2013 17:03
20.07.2013 17:03
kbalenciaga написа:
"...нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили."
Да бе, да!
Ще оставят България да се развива икономически Западните държави от ЕС.
Да има силно земеделие в България, което да конкурира западното, и да им отнема пазари?
Да има силно развита промишленост в България, която да конкурира западните, и да им отнема пазари?
Да се върнат всички работещи над 1 000 000 българи(лекари, инженери, компютърни специалисти...) от Западните държави, които те са изсмукали наготово?
Така да отслабнат техните икономики, а да стане по-силна българската икономика?
Изобщо...
ka4ak, защо и ти правиш сметките без КРЪЧМАРЯ?!
"...нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили."
Да бе, да!
Ще оставят България да се развива икономически Западните държави от ЕС.
Да има силно земеделие в България, което да конкурира западното, и да им отнема пазари?
Да има силно развита промишленост в България, която да конкурира западните, и да им отнема пазари?
Да се върнат всички работещи над 1 000 000 българи(лекари, инженери, компютърни специалисти...) от Западните държави, които те са изсмукали наготово?
Така да отслабнат техните икономики, а да стане по-силна българската икономика?
Изобщо...
ka4ak, защо и ти правиш сметките без КРЪЧМАРЯ?!
Бъди,КРЪЧМАР,а не болен, КАСКЕТАДЖИЯ!!!:)))
но тези които са в Парламента нямат интерес да го направят нито пък тези които уж издигат за опозиция от вън.Правят се че преговарят с тези от вън но истински важните въпроси не се споменават дори.Кой им е заявил ясно ,че не искаме повече кадри на ДПС да окупират всички възможни властови позиции?Че не искаме никакъв турски в нашите училища нито по националната си телевизия.Искаме задължително гласуване с предвидени санкции за не участие за да снижим до възможния минимум купените цигански гласове и теза на турци у нас и от вън.Гласовете трябва да отговарят на истинското съотношение на етноси а не на изкуствена изборна среда .Смятам ,че и един образователен минимум поне до основно образование също трябва да бъде задължителен.Нима трябва да ни управляват субекти избрани с гласовете на хора които не са се постарали дори и толкава да се образоватили са умствено ограничени..Никаква панацея не е силното снижаване на изборния праг защото само ще вкара хора с пари и всякакви въжеиграчи готови на всякакви коалиции за лично облагодетелстване.
цитирай
15.
ka4ak -
14. starotomagare - Съгласен съм с теб, ТЕНЬО,ТВОЙТЕ ОПАСЕНИЯ,НЯМА ДА ИМАТ ПОЧВА В БЪЛГАРИЯ!!!:))))
20.07.2013 17:23
20.07.2013 17:23
starotomagare написа:
но тези които са в Парламента нямат интерес да го направят нито пък тези които уж издигат за опозиция от вън.Правят се че преговарят с тези от вън но истински важните въпроси не се споменават дори.Кой им е заявил ясно ,че не искаме повече кадри на ДПС да окупират всички възможни властови позиции?Че не искаме никакъв турски в нашите училища нито по националната си телевизия.Искаме задължително гласуване с предвидени санкции за не участие за да снижим до възможния минимум купените цигански гласове и теза на турци у нас и от вън.Гласовете трябва да отговарят на истинското съотношение на етноси а не на изкуствена изборна среда .Смятам ,че и един образователен минимум поне до основно образование също трябва да бъде задължителен.Нима трябва да ни управляват субекти избрани с гласовете на хора които не са се постарали дори и толкава да се образоватили са умствено ограничени..Никаква панацея не е силното снижаване на изборния праг защото само ще вкара хора с пари и всякакви въжеиграчи готови на всякакви коалиции за лично облагодетелстване.
ЕТНИЧЕСКИ И НАЦИОНАЛСОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ПАРТИИ,НЯМА КАК ДА СЪЩЕСТВУВАТ,ЗАЩОТО ,ДАЖЕ И ПРИ ТАЗИ КОМУКОНСТИТУЦИЯ,ЩЕ БЪДАТ,ЗАБРАНЕНИ!!!:)))
ЗАЩОТО ЩЕ ИМА ИСТИНСКИ КОНСТИТУЦИОННИ СЪДИИ,А НЕ НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ С КАСКЕТИ!!!:)))
16.
ka4ak -
6. lambo - Задължителното гласуване веднага ... Гошо,извинявай!Не съм те пропуснал,умишлено!:)
20.07.2013 18:21
20.07.2013 18:21
lambo написа:
Задължителното гласуване веднага ще превърне ДПС в една малка партийка,
и затова Турция и евреите няма да го допуснат
Напротив мажоритарния вот ще даде още власт на ДПС, още повече българи няма да бъдат изобщо представени в Парламента и затова точно това очаквайте
и затова Турция и евреите няма да го допуснат
Напротив мажоритарния вот ще даде още власт на ДПС, още повече българи няма да бъдат изобщо представени в Парламента и затова точно това очаквайте
Става въпрос,за самочустеието на всеки Български Гражданин!ДПС,просто ще бъде забранена,защото противоречи на Конституцията и здравия разум!!!
ВСИЧКО Е МНОГО ПРОСТО:
"Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско..."
” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”
“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”
«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
Ta последната му дума в тефтерчето е : НАРОДЕ???? !!!:)))))))
МИНА ДОСТАТЪЧНО ВРЕМЕ И КАКТО ПРЕДЦИТЕ НИ,ДА СЕ СВЕТНЕМ И ДА ПОСТАВИМ БЪЛГАРИЯ НАД ВСИЧКО!!!:)))
Както сам виждаш,каузата е елементарна и смятам,че всеки я споделя!Отделяне от личното си време и задължителното участие,ще възстановят самочуствието ни,за да не допуснем,да ИЗЧЕЗНЕМ
Само че тия гьонсурати пипнаха властта и правят планове с години напред. Навсякъде слагат техни хора - главния прокурор е техен, другите висши магистрати - също. Турнаха и валии на големите градове - София, Пловдив, Благоевград, Силистра и др. Не защото са турци, а защото зад тази партия са се скрили доста агенти на ДС, сега олигарси или феодали в малките градове. И нерв по лицето им не трепва поне от притеснение, че всеки споменава тяхна майка.
Ще се махнат, но няма да е лесно.
цитирайЩе се махнат, но няма да е лесно.
Да- задължителното гласуване е страшен изход за партии като Депе-сЕ и БЕ-сепе,понеже ще смъкне гласовете им наполовина! И понеже краставите магарета през девет баира се надушват,тези паразити не искат да оставят властта,понеже орташкото крадене винаги е по-успешно от самостойното. Как да сдадат кокала,постовете и дестинациите,за които толкова пари и кръв са разпилели? Никога доброволно- само насила!
цитирайЗащо се правиш на улав, все едно не е така?!
Задавам ти конкретни въпроси.
А ти отговаряш като типичния каскетаджия партиен секретар, като нападаш с лични нападки?!
Така ли мислиш да продължаваш, да защитаваш интересите на Червените олигарси?
Ето и други тук виждат, тънката червена нишка в която си се омотал!
Рано или късно ще се покаже и още...
dedenze написа:
Цял "демократичен" живот съм мечтал да напиша НЕ определено на СДС и после на ДСБ, основно заради лицето Иван Костов, там станаха най страшните и ужасяващи далавери ! Ако бялата бюлетина се тълкува като незнаещ или неутрален, или въздържал се, това не решава нещата ! НЕ е повече от ясно и категорично, защо и кой се страхува от него !? Ако въпросните бели бюлетини са повече от другите какво става ще се колим и бесим ли, или ще правим избори до дупка ?
Иначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
Иначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
ако си сащофил, язък ти за годините. При мажоритарен вот, хаоса ще по-голям.
Да се купи партия са нужни много милиони, а депутатите по места, могат да се купуват с 10-ки за милион по отделно, от местните богаташи.
И като резултат всички народни представители ще бъдат купени.
Защото за кампания трябват пари, а те са у местните олигарси.
Те ще финансират само посочен от тях кандидат, готов да служи на техните интереси.
Толкова е просто и ясно.
Това ли искаш пишман демократино.
Ми това не е демокрация, а диктатура - как тъй ще е задължително?
Плещиш глупости, друже, не мой тъй у обединена Европа таквиз задължителности.
Европарламентът ще ни смъмри, ще ни спрат некоя субсидия, дето тъй и тъй двойно сме си я платили с вноската за членство, но това е вече друга тема...
цитирайПлещиш глупости, друже, не мой тъй у обединена Европа таквиз задължителности.
Европарламентът ще ни смъмри, ще ни спрат некоя субсидия, дето тъй и тъй двойно сме си я платили с вноската за членство, но това е вече друга тема...
22.
ka4ak -
17. planinitenabulgaria - Правилно! /Думата произлиза от едно село, Правец/. Коста,нали за това искам,ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ!!!:)))
21.07.2013 01:05
21.07.2013 01:05
planinitenabulgaria написа:
Само че тия гьонсурати пипнаха властта и правят планове с години напред. Навсякъде слагат техни хора - главния прокурор е техен, другите висши магистрати - също. Турнаха и валии на големите градове - София, Пловдив, Благоевград, Силистра и др. Не защото са турци, а защото зад тази партия са се скрили доста агенти на ДС, сега олигарси или феодали в малките градове. И нерв по лицето им не трепва поне от притеснение, че всеки споменава тяхна майка.
Ще се махнат, но няма да е лесно.
Ще се махнат, но няма да е лесно.
ЧОВЕК,ДОПРИНЕСЪЛ,ДА ИМА РЕШЕТКИ В ЦЯЛА БЪЛГАРИЯ,няма да има шанс,да е областен Управител на Софийска област!!!
И с всичко,ще е така,защото,всеки ще уважава гласът си и няма да допусне,да се подиграват,РАБОТНИЦИТЕ МУ!!!:)))
23.
ka4ak -
18. shtaparov - Да- задължителното гласуване е ... Ангеле,прав си!!!:(((
21.07.2013 01:17
21.07.2013 01:17
shtaparov написа:
Да- задължителното гласуване е страшен изход за партии като Депе-сЕ и БЕ-сепе,понеже ще смъкне гласовете им наполовина! И понеже краставите магарета през девет баира се надушват,тези паразити не искат да оставят властта,понеже орташкото крадене винаги е по-успешно от самостойното. Как да сдадат кокала,постовете и дестинациите,за които толкова пари и кръв са разпилели? Никога доброволно- само насила!
Те,това и искат,да пуснат КРЪВ!:(((Но не са познали,защото НАРОДА,поумня и вече има,хора без КАСКЕТИ!!!:)))
24.
ka4ak -
19. kbalenciaga - ka4ak, КАСКЕТА e на твоята глава Бобо,погледни каво съм ти отговорил!!!:)))
21.07.2013 01:33
21.07.2013 01:33
kbalenciaga написа:
Защо се правиш на улав, все едно не е така?!
Задавам ти конкретни въпроси.
А ти отговаряш като типичния каскетаджия партиен секретар, като нападаш с лични нападки?!
Така ли мислиш да продължаваш, да защитаваш интересите на Червените олигарси?
Ето и други тук виждат, тънката червена нишка в която си се омотал!
Рано или късно ще се покаже и още...
Защо се правиш на улав, все едно не е така?!
Задавам ти конкретни въпроси.
А ти отговаряш като типичния каскетаджия партиен секретар, като нападаш с лични нападки?!
Така ли мислиш да продължаваш, да защитаваш интересите на Червените олигарси?
Ето и други тук виждат, тънката червена нишка в която си се омотал!
Рано или късно ще се покаже и още...
Казах да бъдеш,ТИ КРЪЧМАР!!!:)))
Може да не обичаш Борис III,но той демонстрира,че не е с КАСКЕТ и можем да се справяме и с повече разузнавания,въпреки най неблагоприятната ситуация,в която сме били!!!:)))
ok3223 написа:
ако си сащофил, язък ти за годините. При мажоритарен вот, хаоса ще по-голям.
Да се купи партия са нужни много милиони, а депутатите по места, могат да се купуват с 10-ки за милион по отделно, от местните богаташи.
И като резултат всички народни представители ще бъдат купени.
Защото за кампания трябват пари, а те са у местните олигарси.
Те ще финансират само посочен от тях кандидат, готов да служи на техните интереси.
Толкова е просто и ясно.
Това ли искаш пишман демократино.
dedenze написа:
Цял "демократичен" живот съм мечтал да напиша НЕ определено на СДС и после на ДСБ, основно заради лицето Иван Костов, там станаха най страшните и ужасяващи далавери ! Ако бялата бюлетина се тълкува като незнаещ или неутрален, или въздържал се, това не решава нещата ! НЕ е повече от ясно и категорично, защо и кой се страхува от него !? Ако въпросните бели бюлетини са повече от другите какво става ще се колим и бесим ли, или ще правим избори до дупка ?
Иначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
Иначе, истината е в пряката демокрация и мажоритарни избори по подобие на САЩ, Англия, Канада, Австралия, Швейцария ... но от това политиците се страхуват най- много!!! Задавате ли си въпроса, днес когато се хвалим, че сме върли сащофили, защо не приемем тяхното законодателство 1:1 !?
ако си сащофил, язък ти за годините. При мажоритарен вот, хаоса ще по-голям.
Да се купи партия са нужни много милиони, а депутатите по места, могат да се купуват с 10-ки за милион по отделно, от местните богаташи.
И като резултат всички народни представители ще бъдат купени.
Защото за кампания трябват пари, а те са у местните олигарси.
Те ще финансират само посочен от тях кандидат, готов да служи на техните интереси.
Толкова е просто и ясно.
Това ли искаш пишман демократино.
Оги иска да има ОТРИЦАТЕЛЕН ВОТ,който е уреден с БЯЛА БЮЛЕТИНА!!!:)))
За това искам,копипейс от Европейска страна,на действащ закон,за да изберем каква да е избирателната система,защото ще можем да си харесаме,коя е най удобна за нас!!!:)))
26.
ka4ak -
21. tera - Айде, де - задължително гласуване при "демокрация" !?! Ин,разочароваш ме!!!:(((
21.07.2013 02:05
21.07.2013 02:05
tera написа:
Ми това не е демокрация, а диктатура - как тъй ще е задължително?
Плещиш глупости, друже, не мой тъй у обединена Европа таквиз задължителности.
Европарламентът ще ни смъмри, ще ни спрат некоя субсидия, дето тъй и тъй двойно сме си я платили с вноската за членство, но това е вече друга тема...
Плещиш глупости, друже, не мой тъй у обединена Европа таквиз задължителности.
Европарламентът ще ни смъмри, ще ни спрат некоя субсидия, дето тъй и тъй двойно сме си я платили с вноската за членство, но това е вече друга тема...
Това са първите протести,които другите от соц.лагера направиха,докато имаше,СССР!!!:((((
Следователно,ни трябва ДИКТАТУРА,за да сменим СТРОЯ!!!
Това е начина,да го направим,безкръвно и да има ефект!!!:)))
Когато махнеме КАСКЕТИТЕ,след поне 50 години,ще сме ДЕМОКРАТИ и трезво ще решим,как да продължим,но искаме ли да сме ОБЩЕСТВО,това е ИЗХОДА!!!:)))
Владо, и според мен това е начина и така ще стане... Поздрав!
цитирайtera написа:
Защо не прочетеш малко за политкултура.Ми това не е демокрация, а диктатура - как тъй ще е задължително?
Плещиш глупости, друже, не мой тъй у обединена Европа таквиз задължителности.
Европарламентът ще ни смъмри, ще ни спрат некоя субсидия, дето тъй и тъй двойно сме си я платили с вноската за членство, но това е вече друга тема...
Плещиш глупости, друже, не мой тъй у обединена Европа таквиз задължителности.
Европарламентът ще ни смъмри, ще ни спрат некоя субсидия, дето тъй и тъй двойно сме си я платили с вноската за членство, но това е вече друга тема...
В най - старата демокрация в света, от която ни дели един дувар,задължителното гласуване отдавна е факт,и за не гласували са предвидени тежки наказания.Така е в Швеция,Швейцария и Норвегия,па никой не е помислил да ги наказва.На гърците опростиха 100-на милиарда дълг,и с още с парички ги даряват, само и само да не бегат от ЕС.
Никой няма да ни наказва въвеждането на задължителното гласуване,което от раз ще реши много проблеми.
Всеки ще е задължен да вземе активно отношение със собствения си избор при гласуването и,ако нещо не е както трябва,да да види и намери и собствената си вина.
А не като сега.Не гласува катила,не взема отношение,няма позиция,мързи го да си помести задника,а след това виновни другите.
Сеирджии и мрънкачи,инертна мазна паплач,която не помага с нищо,даже с едно гласуване,нещата да тръгнат на добро.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО ГЛАСУВАНЕ(да гласува за когото ще,но да гласува),ще премахне влиянието пакостно и отровно върху българския обществен живот на ДПС и АТаАКА,на малките партийки подвластни на личностни и групови интереси,на отделни малцинства;а ще доминират големи леви и десни партии изразители на волята на големи маси от българи.
А не като сега,партийки като АТАКА и ДПС със 2-3 гласа да решават съдбата на българите и България.
И с тез 2-3 гласа да тежи,като 200 в реалната политика,както днес става с АТАКА и Сидеров.
Мухата го играе слон и ... тежи колкото слон.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО ГЛАСУВАНЕ премахва тази фатална за нас аномалия, и много от нещата ще си дойдат на място.
Та какичко, преди да се изказва човек по такива сериозни въпроси,не е зле да надзърне как е при комшиите,па да прочете как е и по СВЕТО.
Тази партия все повече се гради от ренегати и само малка трансформация или по -скоро пропаганден грим ще я извади от етническите партии.Нейната политика и господари разбира се ще останат както и здравия задграничен тил от който се ползва.Не случайно Турция подготвя толкова висшисти в нашите университети-специалисти с български готови да подменят всичките ни властови и управленски позиции.Не смятам ,че една доза здрав национализъм и изповядване на класическите български ценности е нещо вредно и трябва да изчезне.Проблем са само водачи като В.Сидеров и подобни които непрекъснато правят абсурдни гафове или се люшкат неориентирани в обстановката когато срещу тях стои армия от стратези подсигурени с дългосрочна и многопланова стратегия и мощно финансиране.Подобна е ситуацията в Македония с ,,македонските" политици и албанските срещу тях.
цитирай Да изхода е задължително гласуване иначе ставаме турски вилает!
цитирайstarotomagare написа:
Тази партия все повече се гради от ренегати и само малка трансформация или по -скоро пропаганден грим ще я извади от етническите партии.Нейната политика и господари разбира се ще останат както и здравия задграничен тил от който се ползва.Не случайно Турция подготвя толкова висшисти в нашите университети-специалисти с български готови да подменят всичките ни властови и управленски позиции.Не смятам ,че една доза здрав национализъм и изповядване на класическите български ценности е нещо вредно и трябва да изчезне.Проблем са само водачи като В.Сидеров и подобни които непрекъснато правят абсурдни гафове или се люшкат неориентирани в обстановката когато срещу тях стои армия от стратези подсигурени с дългосрочна и многопланова стратегия и мощно финансиране.Подобна е ситуацията в Македония с ,,македонските" политици и албанските срещу тях.
Мекерета и родоостъпници у нас колкото щеш.
ДПС им осигурява мандати в НС, а те се опитват да я легитимират като не етническа партия. Танто за танто.
Задължителното гласуване ще намали до минимум тежестта на техния вот, а от там и пагубното влияние на тази партия върху българската национална политика.
Това е начина за бързо и елегантно елиминиррана на ДПС, като фактор в нашата политика.
Търсене