Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. sparotok
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
10.08.2009 10:06 -
След като сте се подписали под статията не се правете на дръж ми шапката!
07.08 22:11 - Открито писмо до г-жа Патрашкова
На вниманието и на собственика на вестника г-н Недялко Недялков Йорданов
Mногоуважаема госпожо Патрашкова! Казвам се Екатерина Атанасова и съм автор на картината / пейзажа /,която е поместена в една Ваша статия във в.”Уикенд”. Извинявам се, че не чета Вашия вестник, но не ми е по вкуса / отново се извинявам/, затова едва вчера една моя приятелка ме “открехна”, че моите картини ВЕЧЕ са на първа страница на някои вестници! Може да си представите учудването и неприятната ми изненада от този факт. Получих и мейл, с част от страницата с Вашата статия. Да, наистина картината беше моята! Но с безкрайно недоумение и разочарование прочетох – “Пейзаж на К. Щъркелов”/ “нереде Ямбол, нереде Стамбул!”/. Тази моя картина съм публикувала в blog.bg, но заглавието е “Ала” Константин Щъркелов, а под нея съм написала, че това е маслено копие на великолепния акварел на К.Щ. и го моля за прошка за нескопосаното подобие. Освен това в коментар под постинга съм писала, че картината е рисувана ПО К.Щ. Честно да ви кажа, много се ядосах в първия момент, но после ми размина малко… Въпреки всичко реших да напиша това опровержение или не знам как да го нарека /може би рекламаJ на моето хоби?!/. Освен това видях още една недопустима грешка! Вместо истинска картина на този изумителен талант К.Щ. Вие публикувате картина на арх. Марин Маринов, който преди /мисля две години/ имаше самостоятелна изложба в Дома на архитекта на ул.”Кракра",която Вие би трябвало да сте посетили, имайки предвид вашето/на съпруга Ви/ увлечение по живописта... Арх. Марин Маринов е жив и здрав и живее във Варна /навярно и той не чете в.”Уикенд”/, ученик е на К.Щ., но НЕ е К.Щ!!! Става дума за картината в статията “Натюрморт от К.Щ”, която за сравнение е поставена до картина на Хитлер… Арх. Марин Маринов е изключителен художник - акварелист, ученик на К.Щ. и да речем при набързо написан текст и набързо подбрани картини може да се сбърка,/но не от познавачи!/ с К.Щ., но мен да ме “изтипосате” като К.Щ! Е…това наистина е прекалено! Не разбрах каква е идеята на статията? Да, и Хитлер е рисувал акварелни картини /и някои от тях са много хубави, според моето скромно виждане/,особено пейзажите му от Русия и някои интериорни картини/, но да се прави сравнение между К.Щ. и Хитлер е недопустимо /пак според моето скромно, лаишко мнение/, защото К.Щ. е КЛАСА, ОБРАЗЕЦ, ШКОЛА… Не разбрах и каква е връзката между тези незначителни и много различни “съвпадения” в живота на К.Щ. и Адолф Шикългрубер /Хитлер/ ?! Може би, защото е снимана част от статията Ви, а не цялата, за да добия представа за какво изобщо се говори… Моля да ме извините за дългото обяснение и за отнетото Ви от мен време. С уважение: Екатерина /Катя Атанасова – katan/.
Това е моето "произведение", което е публикувано като картина на маестро Щъркелов:
А това е един прекрасен акварел на арх.Марин Маринов, представен като творба на К.Щъркелов...:(((
Това е линк към моя постинг с моето МАСЛЕНО копие и то не точно копие,а по-скоро картина рисувана ПО ненадминатияК.Щъркелов:http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/01/quot-ala-quot-konstantin-shtyrkelov.297988
Предполагам, че каритината за статията е взета от тук,от моя блог, без мое съгласие, за което най-малкото вестникът би трябвало да ми се извини на мен и най-вече на покойния майстор на акварела К.Щъркелов!
Обещавам в скоро време да редактирам постинга си, като добавя оригиналната АКВАРЕЛНА картина на маестро К.Щъркелов. Автор: katan Категория: Лични дневници
Прочетен: 1160 Коментари: 109 Гласове: 51
Тагове: вестник
Последна промяна: 08.08 16:01
Гласувай за този постинг: Вече сте гласували!
url_site = "http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/07/otkrito-pismo-do-g-ja-patrashkova.376064";
svejo_url="http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/07/otkrito-pismo-do-g-ja-patrashkova.376064"; svejo_bgcolor="FFFFFF"; svejo_skin="compact"; svejo_theme="red"; Коментари 1. cefulesteven - Твърде деликатно ще е, ако кажа за ...
07.08 22:16 Твърде деликатно ще е, ако кажа за цялата тази история: СКАНДАЛ!
За всеки случай, Катя, обезсмъртиха те.
Жалко, че получи заслужената чест по подобен начин.
Дължат ти доста извинения. Да не говорим, че дължат извинения и на К. Щъркелов, че и на Хитлер. цитирай
2. mikaela19 - Ето това е България! Грозно е това ...
07.08 22:16 Ето това е България!
Грозно е това което са направили.
Надявам се да получиш извинение цитирай
3. katan - cefulesteven
07.08 22:25 Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме изтипосаха до такъв майстор на четката като К.Щъркелов!
А и Хитлер/ въпреки историческите си мегаломански стремежи/ е бил доста добър художник,което не би трябвало да се отрича.
Художникът Шикългрубер не е = на националсоциалиста и фашиста Хитлер.
А за извиниение от вестника не МОЛЯ, А НАСТОЯТЕЛНО ИСКАМ! цитирай
4. emil60 - И така минава световната слава...
07.08 22:27 Съжалявам, но факта е горе-долу такъв... да цитират творба от даден автор, а всъщност става въпрос за друг автор... Слава богу вече знаем за какво става въпрос... За мен важното е, че всичките картини са хубави, а и вече знаем коя от кого е и сърдечно благодаря за красотата... А за всеки вестник такава постъпка си е голяааам автогол... цитирай
5. cefulesteven - Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме ...
07.08 22:32 katan написа: Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме изтипосаха до такъв майстор на четката като К.Щъркелов!
А и Хитлер/ въпреки историческите си мегаломански стремежи/ е бил доста добър художник,което не би трябвало да се отрича.
Художникът Шикългрубер не е = на националсоциалиста Хитлер.
А за извиниение от вестника не МОЛЯ, А НАСТОЯТЕЛНО ИСКАМ!
С теб съм! цитирай
6. katan - mikaela19
07.08 22:33 Благодаря ти приятелко!
Наистина е грозно, но е и жалко, че хора, които претендират за обща култура, по-висока от средната за страната са допуснали такава груба грешка! Може би са разчитали на невежеството, което се шири сред техните читатели...
Не искам да бъда груба нито с г-н Недялков, нито с г-жа Патрашкова, която би трябвало да провери какво пуска в статията си...
Но извинението си го искам във вестника им, а не тук като коментар в блога ми, защото когато са взели моята собственост, те все едно са влязли с взлом в дома ми, за да си запълнят страницата.Сега искам ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и от двамата на страниците на вестника, но не с малки букви "сбутано" в някой ъгъл, а като в статята с БОМБАСТИЧНО ИЗВИНЕНИЕ.
цитирай
7. katan - emil60 -
07.08 22:42 Автогол или гол от дузпа, на мен ми е все едно, но има Закон за авторските права.
Но правилно той е :"за кон" а, не за лъв.Не че "Уикенд" е лъв, но някои хора се мислят за интелектуалци, а са само псевдо.../Не визирам никого конкретно/.
Написах писмо до до г-жа Патрашкова, и ако тя си беше направила труда да го прочете и да ми отговри, този постинг нямаше да види бял свят.
Но се радвам, че стана така - заради маестро К.Щъркелов и заради великолепния негов ученик арх.Марин Маринов от Варна.
Не толкова извинение към мен, а към тях ИСКАМ!!! цитирай
8. katan - cefulesteven -
07.08 22:42 Благодаря,Стеф! цитирай
9. emil60 - Аз подкрепям искането!
07.08 23:00 Вярвам, че по този начин не бива и не трябва да се правят вестници! цитирай
10. miralyub - ти пробва ли на търсене в гугъл на К. ...
07.08 23:01 ти пробва ли на търсене в гугъл на К.Щ. дали не излиза твоята картина?
възможно е от вестника въобще да не са имали намерение точно теб да окрадат, нито да омаловажат двамата художници- просто да са я копнали и недогледали от мрежата, защото те така се снабдяват със снимки и нагледен материал... цитирай
11. krassko - Патрашкова - новият морален стожер на нацията ?!?
07.08 23:04 Какво да каже човек ???
цитирай
12. katan - emil60 -
07.08 23:04 Благодаря за подкрепата!
Аз пък сън СИГУРНА, че по този начин не се правят вестници!
Била съм известно време в тази сфера и горе-долу съм наясно... цитирай
13. katan - miralyub -
07.08 23:06 Да, Мира!
Вчера търсих в Гугъл - не излиза моята картина, което ме наведе на мисълта, че е взета от блога ми... цитирай
14. miralyub - Катан, за мен това означава и друго- че ...
07.08 23:09 Катан, за мен това означава и друго- че картината ти е доста добра, щом са я сбъркали с оригинала.
цитирай
15. katan - krassko -
07.08 23:10 Не само морален, а и културен!
Имах горе-долу добри впечатления от нея с резерви, защото понякога много сериозно обяснява неща, които не познава добре...
"Какво да каже човек ???" - ИЛИ ВСИЧКО или да ЗАМЪЛЧИ ЗАВИНАГИ и да остави да се шири псевдото... цитирай
16. katan - miralyub
07.08 23:15 Благодаря, Мира!
Моята е доста по-светла и свежа, но обещах да сложа и ОРИГИНАЛА, за да се види колко е голяма разликата между двете.
Но тук става дума и за арх.Марин Маринов, не само за мен.
На неговата изложба престоях няколко часа! Не мога да ти опиша удоволствието от красотата!
А моето е абсолютно лаишка работа, но ИЗВИНЕНИЕТО СИ ГО ИСКАМ! цитирай
17. yuliya2006 - КАТ, А ТОВА Е МОЯТА ЛЮБИМА ЖУРНАЛ...
07.08 23:50 КАТ, А ТОВА Е МОЯТА ЛЮБИМА ЖУРНАЛИСТКА И СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ СЕ Е ПОЛУЧИЛ ТАКЪВ ГАФ
НАЙ-ДОБРОТО КОЕТО СЪМ ЧЕЛА ПО ВЕСТНИЦИТЕ Е НЕЙНОТО..РАЗЛИЧНА..ПРОЗОРЛИВА ..ТОЧНА...
СЪЖАЛЯВАМ И СИ МИСЛЯ ЧЕ АКО ТЯ ЗНАЕ ЗА ГРЕШКАТА БИ СЕ ИЗВИНИЛА ПРЕД ТЕБ В СЪЩИЯ ВЕСТНИК В КОЙТО Е ПУСНАТА ПУБЛИКАЦИЯТА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
18. katan - yuliya2006 -
08.08 00:04 katan написа: Не само морален, а и културен!
Имах горе-долу добри впечатления от нея с резерви, защото понякога много сериозно обяснява неща, които не са така...
"Какво да каже човек ???" - ИЛИ ВСИЧКО или да ЗАМЪЛЧИ ЗАВИНАГИ и да остави да се шири псевдото...
За съжаление съм я уловила доста пъти в грешки и неточности.
Не е нужно само самочувствие! Иска се и още нещо...
Преди години и на мен ми правеше добро впечатление със сериозния си тон и други добри неща, но в последствие...
Поздрави и от мен!
цитирай
19. yuliya2006 - КАТ, НИКОГА НЯМА ДА ЗАБРАВЯ, КОГАТО ...
08.08 00:12 КАТ, НИКОГА НЯМА ДА ЗАБРАВЯ, КОГАТО ЗА ПЪРВИ ПЪТ Я ОТКРИХ...
БЕШЕ РАННА УТРИН И ПО РАДИОТО ЧЕТЯХА НЕИН КОМЕНТАР ЗА СЪБИТИЯТА В БЪЛГАРИЯ ПРЕДИ И СЛЕД ПРЕХОДА...БЕШЕ ТОЧНО...БЕШЕ САМАТА ИСТИНА...
А ТЕЗИ ГРУБИ ГРЕШКИ, ЗНАЕШ ЧЕ ГИ ПРАВЯТ И СВЕТОВНИ МЕДИИ, НО ПОНЯКОГА ТЕ СА РЕКЛАМА И ЗА ПОТЪРПЕВШИТЕ...
ДАНО СТИГНЕ ДО НЕЯ И ДОСТОЙНО СЕ ИЗВИНИ..САМО ЩЕ СПЕЧЕЛИ
ВСЕКИ МОЖЕ ДА ДОПУСНЕ ГРЕШКА, НО НЕ ВСЕКИ ИМА СИЛА ДА СЕ ИЗВИНИ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ цитирай
20. katan - yuliya2006
08.08 00:22 НИЩО ЛИЧНО, ДЖУ!
Дори ми е неудобно, че точно с нея и мен се случи този "гаф".
Но човек трява да пише за неща,които познава, а не само да "поназнайва" нещо.
Очквам извинението на вестника и ЛИЧНО от г-жа Патрашкова, не заради мен самата, а заради ИСТИНСКОТО ТВОРЧЕСТВО! цитирай
21. evrazol - Вестник Уикенд казваш ...
08.08 00:25 Аз пък от теб чувам за него. Щото вестниците ги ползвам за амбалаж и не им чета заглавията. Пък и амбалаж не ползвам често.
И ако госпожата ... /не ми се връща да търся името и/ е някакъв медиен шарлатанин - какво да ти кажа:
Изкуствоведи скоро няма да публикуват във вестниците, пък "Емека" все още я издават с празни страници. В краен резултат една хубава картина става известна. цитирай
22. katan - evrazol -
08.08 00:51 Да,evrazol - "Уикенд".
И аз не го чета и затова едва преди няколко дни разбрах от една приятелка,че моя картинКа се "подвизава" като картина на К.Щъркелов!
Да, хубава е картината,като всички други на майстора на акварела К.Щъркелов!
Но тук има и друга картина, която е на един също много добър художник и ученик на К.Щ - арх.Марин Маринов, която е представена като картина на К.Щ.
Има изключителни познавачи на живописта -критици и изследователи но никой не си е направил труда да напише нещо за 120 годишнината от рождението на К.Щ., да се издаде албум с негови картини или нещо подобно.
Ако на някой му трябва Ван Гог, Анри Матис,Хорст Хофман,Борис Денев или Марио Жеков - нека ми се обади - ще му изпратя мои КОПИЯ, но не искам да се представят като ТЕХНИ ТВОРБИ...
ТЕ са си просто МОИ КОПИЯ, доста далеч от оригинала...
цитирай
23. ka4ak - Екатерина Велика!!!Кате радвам се че те познавам!!!
08.08 01:05 Патрашкова се излага като кифла,щото това не е новина,а материал готвен/нищо че си е халтура/и просто толкова е и журналистка!Всички краднат от някъде,но тези които си разбират от занаята,просто не правят такива грешки и са проверили всичко до най малка подробност!!!
И винаги имат списък на източниците които са ползвали!!!Така че не виждам какво да коментирам! цитирай
Редактирай | Изтрий 24. katan - ka4ak -
08.08 01:17 Благодаря ти,Владо!
Не съм Велика, а най-обикновена средностатистическа българска Екатерина/Катя/.:)
Това казвам и аз - за да пишеш за нещо трябва да го познаваш добре, за да не се получават такива меко казно "недоразумения"...
Не е необходимо само от няколко години половинката ти да колекционира картини и ти да се мислиш за корифей в някоя област!
Отново не искам да си служа с лични факти и нападки.
Ако г-жа Патрашкова беше прочела имейла ми до нея нямаше да пусна постинга,но... човек трябва да си разбира от работата и да уважава себе си преди всичко, а след това и четящите го, а не да разчита на незнанието на аудиторията...
цитирай
25. lidis - Съжалявам ,че така се е получило !
08.08 02:04 Мен си ме крадът редовно ! Когато си ходих в България от няколко списания ми се озъбиха мои снимки ,а вчера и снимката ми за интернет видях в днес.бг с техен подпис !
БЕЗЗАКОНИЕТО Е ПРИЧИНАТА ! Скоро един познат ми каза ,че и панели за телефони в бг има с мои снимки !!!???
Това не е по невнимание ,а поради печелбарство и сигурност и закрила от беззаконието !
Какво да кажа ЦИГАНСКА РАБОТА !
Поздрави и не се ядосвай ! Простаците не съзнават труда и изкуството ,а се интересуват от печалбата ! цитирай
26. tili - За човек що годе запознат с живописните техники
08.08 02:37 е очевидна разликата между акварела и маслото. Всеки има свобода да прави творчески интерпретации на други автори и това се нарича "Почит - Tribute - Homage " към първоизточника. Това е широко разпространена практика. Ти си постъпила точно така - честно и почтено. Засуканата и неясна идея на червеношийката Патрашкова да прибави и своята отрова към това, което се е изляло след 1944г. върху клетия Кочо Шъркелов, както и неоправданото й самочувствие и чувство за безнаказаност са я вкарали в този капан. Докарала е вода от девет дерета, за да повтори обвиненията към честния художник във фашизъм.Така се опростачва години наред този нещастен народ, за да загуби окончателно ориентири за национални ценности и гордост.Чалгаджии и псевдоинтелектуалци от всякакви калибри. Патрашкова съвсем не е направила безобидна и неволна грешка. А ти - случайно си попаднала в схемата й. Няма да ти се извини, убедена съм! цитирай
27. cecka1504 - Катя,
08.08 06:58 това наистина си е скандал! Останах без думи. Нашите "велики" журналисти, ей така стават "велики"!
Подкрепям те напълно!
Поздрави!
И не спирай ра рисуваш! Имаш талант! цитирай
28. pegas08 - Браво, Катан!
08.08 07:09 Тия медийни кръвопийци, трябва да си знаят мястото. Не стига , че от всякъде ни скубят гангстери от малка и голяма класа (според статистика черна, всяко трето семейство в БГ, е било обект на посегателство), че сега и тия шушумиги... Убеден съм, пък много акъл не се иска да се досетиш, че същите паразити, вилнеят из сайта и смучат ли смучат.Вижте при Джулия Бел,руските сайтове, каква защита има на ав. права, без да става дума за каквито и да било грешчици. Има само санкции!
Долу крадците! На позорния стълб!
На оружие, братя! цитирай
29. lubara - katan, поздрави !
08.08 07:27 Eх, какво да кажа. И аз написах на главната на вестник VVVVV, който след месец ползване моите идеи ме отстрани под претекст, че нямали пари за външни автори. Пък после-поместват, явно освен външни са и техни.
Но това, което се е случило-мързи ги Катя, мързи ги. И не им пука. Я да ги ударят с някоя парична санкция, която да им приберат по бързата процедура. Тогава да видим дали ще вършат такива глупости. цитирай
30. veninski - Сега научих за твоя проблем. Нап...
08.08 07:29 Сега научих за твоя проблем. Напълно съм съгласен и с твоя постинг, и с позицията на хората преди мен.
Поздрави! цитирай
31. ka4ak - Добро утро Кате!Това е една от причините,че всички искат да ограничат свободата в нета и се страхуват от тази свобода!
08.08 08:13 Ето нагледен пример,какъв потенциал е тази свободна зона и как можем да подобрим и нас и обстановката около нас!Просто всеки трябва да е по отговорен,за нещата които пише и прави,защото написаното остава!А четящите почват да стават все повече и повече!Колективен ум в действие!!! Усмихнат да е денят ти! цитирай
Редактирай | Изтрий 32. cornflower - В случая
08.08 08:38 бих съдила редакцията не за друго, а затова, че картината ми стои до името на хитлер.
Иначе цялата страница на Патрашкова е недоумица и кич парад! цитирай
33. krotalka - Катя,
08.08 09:59 отдавна съм казала, че повечето днешни журналисти са продажни халтурчици! Това е още едно потвърждение на думите ми! Жалко е, но е факт...
Дано поне има доблеста да ти се извини. цитирай
34. katan - lidis -
08.08 11:39 Аз бих казала не - циганска работа, а профанска !
Написано нещо заради хонорара...
Но аз си искам ПИСМЕНОТО ИЗВИНЕНИЕ, а днес получих едно "подучване" да искам и парично извинение!:)
Хубав ден без плагиатства на каквото и да е ! цитирай
35. katan - tili -
08.08 11:49 Да,tili - разликата между акварела и маслото е очевидна, но за хора запознати що-годе с живопис.
Ако нещо се учеше само с гледане -то кучето щеше да е най-добрият месар!:)
А на истинско извинение, подобавщо на такъв многотиражен вестник не се надявам.
Не искам и да се конфронтирам и с авторката на материала, но ми е някак "чоглаво"...
Да живее халтурата на гърба на културата/или може и без култура?!/! цитирай
36. katan - cecka1504 -
08.08 11:55 Скандално е, Цвете!
А пък "велики " журналисти в епохата на прехода не съм срещала...
Повечето сами си организират PR-a.
Народът ни изпростя много и се доверява сляпо на написато във вестиците...
Ще рисувам,обещавам ти, но кога и какъв е смисълът от моите картинКи, не знам.
Може би не е лошо да направя някои копия на много известни картини на големи майстори и да ги предложа на в."Уикенд" като оригинали.Те няма да разберат, че са копия... цитирай
37. katan - pegas08 -
08.08 12:04 Благодаря за съпричастието ти,Пегасче и искам да ти кажа, че ми липсваше!
Радвам се, че отново си тук и си на "предната линия" на фронта!:)
Тази сутрин ми се обади племенникът ми, който ми е заклет фен във всичко, което правя и е адвокат по граждански дела, специализирал в Германия.
Та той ми каза:"лЕльо, каво става с теб и с тази картина, която исках да си купя от теб?Не ми я ПРОДАДЕ, а ти я ОТКРАДНАХА! Заведи дело срещу този полужълт вестник/защото не може да се нарече и истински "Жълт", аз ще те защитавам и ще си получиш финансовото извинение, а Съдът ще присъди и ПИСМЕНО ИЗВИНЕНИЕ!"
Не знам дали да послушам това добро дете и отличен адвокат или пак ще си остана само с написаното тук? цитирай
38. katan - lubara -
08.08 12:17 Любо,приятелю!
Аз когато бях кореспондент на един вестник/ежедневник/ преди години се доверявах само на един редактор, защото някои материали, които пишех за друг вестник /седмичник,тясно специализиран/ после ги виждах подписани с името на друг човек. Моите статии в седмичника излизаха на първа, защото бяха актуални/не като уводни статии/.
Не мога да ти опиша какъв беше шока, когато видях за пръв път моя статия подписана с името на този човек! Отидох при прекия си шеф, който четеше същия вестник и на бюрото му стоеше и моя материал и той сравняваше дума по дума написаното! Нямаше поправена дори една буква...
После въпросният господин стана "д-р" на науките, благодарение на голяма част от моите материали/вероятно и на други като мен/.
Така че, приятелю, разбирам те напълно!
Но у нас има ли действащи закони ?! Или, както казах по-нагоре някъде те са "за кон", а не за лъв...
Нека поне на теб да ти остане урок и "обеца" на ухото, защото аз явно все вярвам в доброто и почтено начало на човека! цитирай
39. katan - veninski -
08.08 12:18 Благодаря,приятелю!
Но нали знаеш:"Кучето си лае,керванът си върви"... цитирай
40. katan - ka4ak -
08.08 12:29 Добър ден,Владо!
Докато стигна до теб стало ден,вместо утро!:)
Кой и защо се страхува от нас?!
Та ние не крадем чужни работи, а пишем и показваме собствени, лични!?
Би трябвало да има малко по-сериозен контрол на това, което се пише и публикува в печатните медии.Затова съм се обърнала и към собственика на този вестник - Н.Н.Йорданов.
Нека да обърне малко внимание на това, което излиза във вестника му, но едва ли...Може би това ще намали тиражът,а респективно печалбата.Освен това този вестник не е сериозен източник за достоверна информация,но все пак:
AGE, QUOD AGIS, ET RESPICE FINEM... /за да не затрудявам хората, а някои особено талантливи и ерудирани журналисти ще преведа сентенцията: "Прави, каквото правиш, и гледай края. Или прави,каквото правиш, но мисли за последствията!"
цитирай
41. katan - cornflower -
08.08 12:32 cornflower написа: бих съдила редакцията не за друго, а затова, че картината ми стои до името на хитлер.
Иначе цялата страница на Патрашкова е недоумица и кич парад!
Ето това е "кич парад" и сензация, но това е кредото на този вестник!
цитирай
42. katan - krotalka -
08.08 12:36 krotalka написа: отдавна съм казала, че повечето днешни журналисти са продажни халтурчици! Това е още едно потвърждение на думите ми! Жалко е, но е факт...
Дано поне има доблеста да ти се извини.
Дано,Кроталка! Но аз очаквах това да стане в отговор на имейла ми до нея...Не стана, но пък стана постинг с истинска дискусия за съвременната ни журналистика и "великите" ни съвременни "журналисти"...
Не е важно да се "надуваш като мисир", а наистина да си нещо наистина стойностно без да парадираш с това!
цитирай
43. lubara - Поздрави, katan !
08.08 12:38 То и аз вярвам, но какво от това? Неприятното е, че не съм полагал никакви усилия в писането на тези статии, и ми отнемат удоволствието да го правя.
И че сякаш чакаха да видят как ще се посрещнат от читателите. Няма нищо, за което да ги хвана, за разлика от твоя случай.
Но постъпката им е гаднярска! цитирай
44. katan - lubara -
08.08 12:49 Не се кОси,Любо!
Истината рано или късно излиза наяве! И то като "въшка на чело", като в моя случай с картината...
Затова си пиши тук като мен и не се занимавай с вестници и други подобни... цитирай
45. enige - Спаднало ниво на професионализна, ...
08.08 13:04 Спаднало ниво на професионализна, предоверяване и четене отгоре-огоре в интернет.
Плюсът е за тебе, Катя, наистина си добра! цитирай
46. katan - enige -
08.08 13:15 Нивото е под "санитарния минимум".
Е, голям плюс, няма що!:)
Но в един момент го приех от другата му страна - като реклама...
Г-жа Патрашкова, ако желае мога да й ПРОДАМ моя картинКа с голяма ОТСТЪПКА!!!:)))
Тя има представа как вървят цените в галериите - аз ще й ПРОДАМ нещо мое, което си хареса на 60% от цената, ако беше в галерия!:))) цитирай
47. enige - Рекламата си е реклама - няма лоша ...
08.08 13:20 Рекламата си е реклама - няма лоша реклама.
цитирай
48. katan - enige - Рекламата си е реклама - няма лоша ...
08.08 13:33 Има и АНТИреклама!
В случая г-жа Патрашкова прави АНТИреклама на вестника,а РЕКЛАМА на МЕН:))).
Но читателите на този тип вестници не се заглеждат много в картини/освен по снимки на скандално известни чалгапеВАЧКИ и други от този род/, така че не знам рекламата до колко хора е достигнала... цитирай
49. vmir - 38. katan, плагиатстването винаги е било забранено от закона,
08.08 14:15 и ако с плагиатстване някой е станал доктор, му се отнемат титлата и професионални права. По време на прехода се погазиха много правила, някои превърнаха докторантурата в сделка, други - в инвестиция, трети - в разменна монета и е редно да се знаят имената на търгашите, които приравниха знанието до откраднато кило кашкавал. цитирай
50. katan - vmir -
08.08 14:35 Това беше в началото на така наречената ни "демокрация", когато всичко беше разрешено, а плагиатстването беше най-малкият грях...
Този човек след това и стана и доцент.Сега вече е пенсионер, да е жив и здрав.
Има кой да съди !
цитирай
51. brand - "Интересно"
08.08 14:41 Привет Катя, поне ти си човек работещ с цифрите, вместо говорене...ами премини към точни действия.
Това ми прилича все едно в магазина с моята стока, да пусна колежката от съседния магазин и да работи с нейния касов апарат.... Ами карай си по надлежния ред...пък не е изключено така толкова емоционално наранената ти душа, да се и опаричи, а пък терикатите, които ще ги опариш, да видят вече че "има и вятър". :-), стога с тоя завет :-)... цитирай
52. skribezium - katan,
08.08 15:02 А ти какво очакваш от подобни ? Само една самодеяна празнословност без задълбочаване в същността. Така се е получило и с кражбата на твоите картини. За съжаление точно такива дърдорковци се котират и оскотяват народа ни. цитирай
53. katan - brand -
08.08 15:15 Привет и на теб!
Ами май по надлежния ред би било правилно,но ми омръзна да пиша, че нашите "закони" са за кон, а не за лъв!:(((
Ще си скъсам нервите и за какво? За някакви пари...
На мен ми стига ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и ще забравя обидата към мен, но тук има още двама засегнати автори - арх.Марин Маринов и най-вече К.Щ.
Моята картина и картината на арх.Марин Маринов са представени като картини на самия К.Щ., което обижда паметта му...
А дали ще ги опаря не се знае...
Има вятър, но и има и завет.
Тези от другата страна са винаги на завет, а нас ни брулят ветрове и бури/най-вече душите ни!/.
Поздрави и благодарности за подкрепата!К. цитирай
54. katan - skribezium -
08.08 15:20 Прав си - само "една самодеяна празнословност без задълбочаване в същността"...
Статия писана за пари и сензация, че едва ли не К.Щ. е Адолф или обратно, така и не разбрах същността на "статията"...
А моята картина е МАСЛЕНО ПОЛУКОПИЕ на К.Щ.
Другата - "Натюрморта" е на М.М.
Жалко, че се налага да обяснявам на г-жа Патрашкова очеИЗВАДНИ неща.Можеше поне да погледне подписите преди да пусне материала... цитирай
55. emil60 - Ами ако?
08.08 15:27 Ами ако някой друг журналист прочете горекоментираните и с право наречени очеИЗВАДНИ НЕЩА... От феномена "Патрашкова" ще падне още една песъчинка...освен тази, че работи в "Уикенд"-ът... цитирай
56. katan - В коментар №22
08.08 15:27 съм написала:
"Ако на някой му трябва Ван Гог, Анри Матис,Хорст Хофман,Борис Денев или Марио Жеков - нека ми се обади - ще му изпратя мои КОПИЯ, но не искам да се представят като ТЕХНИ ТВОРБИ...
ТЕ са си просто МОИ КОПИЯ, доста далеч от оригинала...
А мога и да ги продам!
За г-жа Патрашкова СПЕЦИАЛНА 40%-на отстъпка!:))) цитирай
57. katan - emil60
08.08 15:30 emil60 написа: Ами ако някой друг журналист прочете горекоментираните и с право наречени очеИЗВАДНИ НЕЩА... От феномена "Патрашкова" ще падне още една песъчинка...освен тази, че работи в "Уикенд"-ът...
Ами, ще се развенчае митът за г-жа Патрашкова...
цитирай
58. mamas - Привет, Катя!
08.08 16:14 Знаеш, че имаш и моята морална подкрепа! цитирай
59. katan - mamas -
08.08 16:20 Благодаря,Славе!
Знаеш, че тук не става дума единствено за мен.
Ако беше така може би нямаше и да напиша нищо.Свикнала съм да ме крадат всякакъв калибър хора... цитирай
60. frostblade - Олеле!
08.08 16:26 Мразя крадци, които взимат без да се съобразяват с авторските права! katan, вдигай ни като Хитлер и ще ги пометем :D
ПП. Страхотно рисуваш. цитирай
61. mkalpakchiew - katan - журналистката е абсолютно некомпетентна
08.08 16:46 по история на изкуствата на 20 век, още повече за живота на Адолф Хитлер.
Жълтата преса пише само за пари и тираж. Доколкото съм запознат там не попадат опровержения!
Така е като изданията търсят не истински, а интернет журналисти!!! Затова не пиша много собствени материали, защото попадат в ръцете на не когото трябва. Ако нещо не им е ясно, ще отговоря по твое желание по подробно!
Бъди щастлива, че си станала равна на двама или трима именити художника!:)))
Имаш моята морална подкрепа!
С уважение - М.Калпакчиев цитирай
62. katan - frostblade -
08.08 16:49 Плагиатството за мен ,приятелче е като пладнешки обир/на едно място бях писала, "с взлом", но не е така...нашите блогове са рай за плагиатите, разграден двор,който няма с какво да защитим освен с опровержения и факти/.
Не обичам насилието,приятелче - не обичам Хитлер, не обичам Сталин, не обичам Чавес...
Предпочитам с думи да стигна до ума, сърцето и душата на човек.Това ми се струва истинско!
Благодаря ти за "П.П-то"! Стана ми приятно!
До скоро!К. цитирай
63. borsi - Кажи му журналист и не го обиждай ...
08.08 16:52 Кажи му журналист и не го обиждай повече!
Би следвало да ти се извинят и то пак на първа страница. цитирай
64. katan - mkalpakchiew -
08.08 16:55 katan - журналистката е абсолютно некомпетентна mkalpakchiew написа: по история на изкуствата на 20 век, още повече за живота на Адолф Хитлер.
Жълтата преса пише само за пари и тираж. Доколкото съм запознат там не попадат опровержения!
Така е като изданията търсят не истински, а интернет журналисти!!! Затова не пиша много собствени материали, защото попадат в ръцете на не когото трябва. Ако нещо не им е ясно, ще отговоря по твое желание по подробно!
Бъди щастлива, че си станала равна на двама или трима именити художника!:)))
Имаш моята морална подкрепа!
С уважение - М.Калпакчиев
Не се чувствам щастлива,приятелю!Съжалявам,че публикувах тази си картина по К.Щ. още на 01.03.2009г. Така станах обект на кражба и попаднах в една схема, която никак не ми е приятна!
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
65. katan - borsi
08.08 17:00 Да,приятелю! Това съм го написала в коментар 6 -
"Сега искам ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и от двамата на страниците на вестника, но не с малки букви "сбутано" в някой ъгъл, а като в статята с -БОМБАСТИЧНО ИЗВИНЕНИЕ."
цитирай
66. bimbo163 - Здравей приятелко, съжалявам е...
08.08 18:26 Здравей приятелко,
съжалявам единствено за твоите негативни усещания, породени от това безочие на г-жа Патрашкова.
Винаги съм смятала тази особа за посредствена личност.
Жалкото е , че голям процент от хората се влиаят и бълкат популярност с интелигентност. Жената се прочу повече покрай "високо " стойностното предаване БИГ БРАДЪР.
Дано успееш да постигнеш поне извинение.
Аз бих ги гонила до край и чрез съда.
Това е умишлено деяние, не е станала печатна грешка.
Проблема би бил за целият екип на вестничето.
А , извинявай, но само тук ли си качила отвореното писмо? цитирай
67. prado - Божее, аз пък да не знам, че този п...
08.08 18:33 Божее, аз пък да не знам, че този парцал("Уикенд") бил собственост на Недодялко!
Хич не искам да ставам адвокат на Патрашкова, но със сигурност съпругът и е от най-добрите познавачи на старото и новото българско изкуство - ако статиятя е на Патрашкова, тя би се допитала до него 100%.
Подозирам някаква долна интрига - ако обаче Патрашкова защити тази глупост, просто не знам какво да си мисля!
Това обаче не значи, че не трябва да има Големи извинения с Големи Букви на първа страница!
И от двамата : макар че от собственик на такава жълтения това извинение е без всякаква стойност! цитирай
68. katan - bimbo163 -
08.08 18:43 Здравей,приятелко!
Нищо лично срещу г-жа Патрашкова!
Нищо лично и срещу вестника им - за всеки влак си има пътници!
В началото,когато я "открих" ми правеше добро,дори много добро впечатление, но както казваш ти "покрай "високо " стойностното предаване БИГ БРАДЪР" започна да "олеква".
После в "Стани Богат" съвсем се шашнах от незнанието й на въпроси,които не биха затруднили един средноинтелигентен човек, а тя иска хората да я мислят за много над "средно".
Не съм сигурна дали грешката е от незнание или е умишлена.
Просто искам ПИСМЕНО ИЗВИНЕНИЕ от НЕЯ и от ЕКИПА НА ВЕСТНИКА.
Да, само тук съм качила писмото.
Иначе й писах почти същото на имейла, но отговор не получих.
Идеята за Съда също не ми е чужда.
Ако се извинят ПУБЛИЧНО може и да се разминем само с куртоазни извинения, но отвращението ми към този род писания ще си остане и още повече ще се затвърди.
цитирай
69. mihala - Поздрав
08.08 18:49 Това е болна тема, която и теб те е опарила.Добре е,че си я написала, защото някои наследници могат да предявят претенции, към твоите творби, като откраднати от теб.Добре е да напишеш опровержения и в други вестници.А съдът- гарван на гарвана око не вади.И мен ме съветваха да предявя искания чрез съда , но същата крадла е вече най-известна поетеса.Подкрепям те !!! цитирай
70. katan - prado -
08.08 18:51 И аз не знаех,но МЕ НАУЧИХА.:)))
Доста време се чудех къде ли е изчезнал Н.Н.Йордан
На вниманието и на собственика на вестника г-н Недялко Недялков Йорданов
Mногоуважаема госпожо Патрашкова! Казвам се Екатерина Атанасова и съм автор на картината / пейзажа /,която е поместена в една Ваша статия във в.”Уикенд”. Извинявам се, че не чета Вашия вестник, но не ми е по вкуса / отново се извинявам/, затова едва вчера една моя приятелка ме “открехна”, че моите картини ВЕЧЕ са на първа страница на някои вестници! Може да си представите учудването и неприятната ми изненада от този факт. Получих и мейл, с част от страницата с Вашата статия. Да, наистина картината беше моята! Но с безкрайно недоумение и разочарование прочетох – “Пейзаж на К. Щъркелов”/ “нереде Ямбол, нереде Стамбул!”/. Тази моя картина съм публикувала в blog.bg, но заглавието е “Ала” Константин Щъркелов, а под нея съм написала, че това е маслено копие на великолепния акварел на К.Щ. и го моля за прошка за нескопосаното подобие. Освен това в коментар под постинга съм писала, че картината е рисувана ПО К.Щ. Честно да ви кажа, много се ядосах в първия момент, но после ми размина малко… Въпреки всичко реших да напиша това опровержение или не знам как да го нарека /може би рекламаJ на моето хоби?!/. Освен това видях още една недопустима грешка! Вместо истинска картина на този изумителен талант К.Щ. Вие публикувате картина на арх. Марин Маринов, който преди /мисля две години/ имаше самостоятелна изложба в Дома на архитекта на ул.”Кракра",която Вие би трябвало да сте посетили, имайки предвид вашето/на съпруга Ви/ увлечение по живописта... Арх. Марин Маринов е жив и здрав и живее във Варна /навярно и той не чете в.”Уикенд”/, ученик е на К.Щ., но НЕ е К.Щ!!! Става дума за картината в статията “Натюрморт от К.Щ”, която за сравнение е поставена до картина на Хитлер… Арх. Марин Маринов е изключителен художник - акварелист, ученик на К.Щ. и да речем при набързо написан текст и набързо подбрани картини може да се сбърка,/но не от познавачи!/ с К.Щ., но мен да ме “изтипосате” като К.Щ! Е…това наистина е прекалено! Не разбрах каква е идеята на статията? Да, и Хитлер е рисувал акварелни картини /и някои от тях са много хубави, според моето скромно виждане/,особено пейзажите му от Русия и някои интериорни картини/, но да се прави сравнение между К.Щ. и Хитлер е недопустимо /пак според моето скромно, лаишко мнение/, защото К.Щ. е КЛАСА, ОБРАЗЕЦ, ШКОЛА… Не разбрах и каква е връзката между тези незначителни и много различни “съвпадения” в живота на К.Щ. и Адолф Шикългрубер /Хитлер/ ?! Може би, защото е снимана част от статията Ви, а не цялата, за да добия представа за какво изобщо се говори… Моля да ме извините за дългото обяснение и за отнетото Ви от мен време. С уважение: Екатерина /Катя Атанасова – katan/.
Това е моето "произведение", което е публикувано като картина на маестро Щъркелов:
А това е един прекрасен акварел на арх.Марин Маринов, представен като творба на К.Щъркелов...:(((
Това е линк към моя постинг с моето МАСЛЕНО копие и то не точно копие,а по-скоро картина рисувана ПО ненадминатияК.Щъркелов:http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/03/01/quot-ala-quot-konstantin-shtyrkelov.297988
Предполагам, че каритината за статията е взета от тук,от моя блог, без мое съгласие, за което най-малкото вестникът би трябвало да ми се извини на мен и най-вече на покойния майстор на акварела К.Щъркелов!
Обещавам в скоро време да редактирам постинга си, като добавя оригиналната АКВАРЕЛНА картина на маестро К.Щъркелов. Автор: katan Категория: Лични дневници
Прочетен: 1160 Коментари: 109 Гласове: 51
Тагове: вестник
Последна промяна: 08.08 16:01
Гласувай за този постинг: Вече сте гласували!
url_site = "http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/07/otkrito-pismo-do-g-ja-patrashkova.376064";
svejo_url="http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/08/07/otkrito-pismo-do-g-ja-patrashkova.376064"; svejo_bgcolor="FFFFFF"; svejo_skin="compact"; svejo_theme="red"; Коментари 1. cefulesteven - Твърде деликатно ще е, ако кажа за ...
07.08 22:16 Твърде деликатно ще е, ако кажа за цялата тази история: СКАНДАЛ!
За всеки случай, Катя, обезсмъртиха те.
Жалко, че получи заслужената чест по подобен начин.
Дължат ти доста извинения. Да не говорим, че дължат извинения и на К. Щъркелов, че и на Хитлер. цитирай
2. mikaela19 - Ето това е България! Грозно е това ...
07.08 22:16 Ето това е България!
Грозно е това което са направили.
Надявам се да получиш извинение цитирай
3. katan - cefulesteven
07.08 22:25 Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме изтипосаха до такъв майстор на четката като К.Щъркелов!
А и Хитлер/ въпреки историческите си мегаломански стремежи/ е бил доста добър художник,което не би трябвало да се отрича.
Художникът Шикългрубер не е = на националсоциалиста и фашиста Хитлер.
А за извиниение от вестника не МОЛЯ, А НАСТОЯТЕЛНО ИСКАМ! цитирай
4. emil60 - И така минава световната слава...
07.08 22:27 Съжалявам, но факта е горе-долу такъв... да цитират творба от даден автор, а всъщност става въпрос за друг автор... Слава богу вече знаем за какво става въпрос... За мен важното е, че всичките картини са хубави, а и вече знаем коя от кого е и сърдечно благодаря за красотата... А за всеки вестник такава постъпка си е голяааам автогол... цитирай
5. cefulesteven - Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме ...
07.08 22:32 katan написа: Стеф, ако не объзсмъртена, поне ме изтипосаха до такъв майстор на четката като К.Щъркелов!
А и Хитлер/ въпреки историческите си мегаломански стремежи/ е бил доста добър художник,което не би трябвало да се отрича.
Художникът Шикългрубер не е = на националсоциалиста Хитлер.
А за извиниение от вестника не МОЛЯ, А НАСТОЯТЕЛНО ИСКАМ!
С теб съм! цитирай
6. katan - mikaela19
07.08 22:33 Благодаря ти приятелко!
Наистина е грозно, но е и жалко, че хора, които претендират за обща култура, по-висока от средната за страната са допуснали такава груба грешка! Може би са разчитали на невежеството, което се шири сред техните читатели...
Не искам да бъда груба нито с г-н Недялков, нито с г-жа Патрашкова, която би трябвало да провери какво пуска в статията си...
Но извинението си го искам във вестника им, а не тук като коментар в блога ми, защото когато са взели моята собственост, те все едно са влязли с взлом в дома ми, за да си запълнят страницата.Сега искам ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и от двамата на страниците на вестника, но не с малки букви "сбутано" в някой ъгъл, а като в статята с БОМБАСТИЧНО ИЗВИНЕНИЕ.
цитирай
7. katan - emil60 -
07.08 22:42 Автогол или гол от дузпа, на мен ми е все едно, но има Закон за авторските права.
Но правилно той е :"за кон" а, не за лъв.Не че "Уикенд" е лъв, но някои хора се мислят за интелектуалци, а са само псевдо.../Не визирам никого конкретно/.
Написах писмо до до г-жа Патрашкова, и ако тя си беше направила труда да го прочете и да ми отговри, този постинг нямаше да види бял свят.
Но се радвам, че стана така - заради маестро К.Щъркелов и заради великолепния негов ученик арх.Марин Маринов от Варна.
Не толкова извинение към мен, а към тях ИСКАМ!!! цитирай
8. katan - cefulesteven -
07.08 22:42 Благодаря,Стеф! цитирай
9. emil60 - Аз подкрепям искането!
07.08 23:00 Вярвам, че по този начин не бива и не трябва да се правят вестници! цитирай
10. miralyub - ти пробва ли на търсене в гугъл на К. ...
07.08 23:01 ти пробва ли на търсене в гугъл на К.Щ. дали не излиза твоята картина?
възможно е от вестника въобще да не са имали намерение точно теб да окрадат, нито да омаловажат двамата художници- просто да са я копнали и недогледали от мрежата, защото те така се снабдяват със снимки и нагледен материал... цитирай
11. krassko - Патрашкова - новият морален стожер на нацията ?!?
07.08 23:04 Какво да каже човек ???
цитирай
12. katan - emil60 -
07.08 23:04 Благодаря за подкрепата!
Аз пък сън СИГУРНА, че по този начин не се правят вестници!
Била съм известно време в тази сфера и горе-долу съм наясно... цитирай
13. katan - miralyub -
07.08 23:06 Да, Мира!
Вчера търсих в Гугъл - не излиза моята картина, което ме наведе на мисълта, че е взета от блога ми... цитирай
14. miralyub - Катан, за мен това означава и друго- че ...
07.08 23:09 Катан, за мен това означава и друго- че картината ти е доста добра, щом са я сбъркали с оригинала.
цитирай
15. katan - krassko -
07.08 23:10 Не само морален, а и културен!
Имах горе-долу добри впечатления от нея с резерви, защото понякога много сериозно обяснява неща, които не познава добре...
"Какво да каже човек ???" - ИЛИ ВСИЧКО или да ЗАМЪЛЧИ ЗАВИНАГИ и да остави да се шири псевдото... цитирай
16. katan - miralyub
07.08 23:15 Благодаря, Мира!
Моята е доста по-светла и свежа, но обещах да сложа и ОРИГИНАЛА, за да се види колко е голяма разликата между двете.
Но тук става дума и за арх.Марин Маринов, не само за мен.
На неговата изложба престоях няколко часа! Не мога да ти опиша удоволствието от красотата!
А моето е абсолютно лаишка работа, но ИЗВИНЕНИЕТО СИ ГО ИСКАМ! цитирай
17. yuliya2006 - КАТ, А ТОВА Е МОЯТА ЛЮБИМА ЖУРНАЛ...
07.08 23:50 КАТ, А ТОВА Е МОЯТА ЛЮБИМА ЖУРНАЛИСТКА И СЪЖАЛЯВАМ ЧЕ СЕ Е ПОЛУЧИЛ ТАКЪВ ГАФ
НАЙ-ДОБРОТО КОЕТО СЪМ ЧЕЛА ПО ВЕСТНИЦИТЕ Е НЕЙНОТО..РАЗЛИЧНА..ПРОЗОРЛИВА ..ТОЧНА...
СЪЖАЛЯВАМ И СИ МИСЛЯ ЧЕ АКО ТЯ ЗНАЕ ЗА ГРЕШКАТА БИ СЕ ИЗВИНИЛА ПРЕД ТЕБ В СЪЩИЯ ВЕСТНИК В КОЙТО Е ПУСНАТА ПУБЛИКАЦИЯТА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
18. katan - yuliya2006 -
08.08 00:04 katan написа: Не само морален, а и културен!
Имах горе-долу добри впечатления от нея с резерви, защото понякога много сериозно обяснява неща, които не са така...
"Какво да каже човек ???" - ИЛИ ВСИЧКО или да ЗАМЪЛЧИ ЗАВИНАГИ и да остави да се шири псевдото...
За съжаление съм я уловила доста пъти в грешки и неточности.
Не е нужно само самочувствие! Иска се и още нещо...
Преди години и на мен ми правеше добро впечатление със сериозния си тон и други добри неща, но в последствие...
Поздрави и от мен!
цитирай
19. yuliya2006 - КАТ, НИКОГА НЯМА ДА ЗАБРАВЯ, КОГАТО ...
08.08 00:12 КАТ, НИКОГА НЯМА ДА ЗАБРАВЯ, КОГАТО ЗА ПЪРВИ ПЪТ Я ОТКРИХ...
БЕШЕ РАННА УТРИН И ПО РАДИОТО ЧЕТЯХА НЕИН КОМЕНТАР ЗА СЪБИТИЯТА В БЪЛГАРИЯ ПРЕДИ И СЛЕД ПРЕХОДА...БЕШЕ ТОЧНО...БЕШЕ САМАТА ИСТИНА...
А ТЕЗИ ГРУБИ ГРЕШКИ, ЗНАЕШ ЧЕ ГИ ПРАВЯТ И СВЕТОВНИ МЕДИИ, НО ПОНЯКОГА ТЕ СА РЕКЛАМА И ЗА ПОТЪРПЕВШИТЕ...
ДАНО СТИГНЕ ДО НЕЯ И ДОСТОЙНО СЕ ИЗВИНИ..САМО ЩЕ СПЕЧЕЛИ
ВСЕКИ МОЖЕ ДА ДОПУСНЕ ГРЕШКА, НО НЕ ВСЕКИ ИМА СИЛА ДА СЕ ИЗВИНИ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ цитирай
20. katan - yuliya2006
08.08 00:22 НИЩО ЛИЧНО, ДЖУ!
Дори ми е неудобно, че точно с нея и мен се случи този "гаф".
Но човек трява да пише за неща,които познава, а не само да "поназнайва" нещо.
Очквам извинението на вестника и ЛИЧНО от г-жа Патрашкова, не заради мен самата, а заради ИСТИНСКОТО ТВОРЧЕСТВО! цитирай
21. evrazol - Вестник Уикенд казваш ...
08.08 00:25 Аз пък от теб чувам за него. Щото вестниците ги ползвам за амбалаж и не им чета заглавията. Пък и амбалаж не ползвам често.
И ако госпожата ... /не ми се връща да търся името и/ е някакъв медиен шарлатанин - какво да ти кажа:
Изкуствоведи скоро няма да публикуват във вестниците, пък "Емека" все още я издават с празни страници. В краен резултат една хубава картина става известна. цитирай
22. katan - evrazol -
08.08 00:51 Да,evrazol - "Уикенд".
И аз не го чета и затова едва преди няколко дни разбрах от една приятелка,че моя картинКа се "подвизава" като картина на К.Щъркелов!
Да, хубава е картината,като всички други на майстора на акварела К.Щъркелов!
Но тук има и друга картина, която е на един също много добър художник и ученик на К.Щ - арх.Марин Маринов, която е представена като картина на К.Щ.
Има изключителни познавачи на живописта -критици и изследователи но никой не си е направил труда да напише нещо за 120 годишнината от рождението на К.Щ., да се издаде албум с негови картини или нещо подобно.
Ако на някой му трябва Ван Гог, Анри Матис,Хорст Хофман,Борис Денев или Марио Жеков - нека ми се обади - ще му изпратя мои КОПИЯ, но не искам да се представят като ТЕХНИ ТВОРБИ...
ТЕ са си просто МОИ КОПИЯ, доста далеч от оригинала...
цитирай
23. ka4ak - Екатерина Велика!!!Кате радвам се че те познавам!!!
08.08 01:05 Патрашкова се излага като кифла,щото това не е новина,а материал готвен/нищо че си е халтура/и просто толкова е и журналистка!Всички краднат от някъде,но тези които си разбират от занаята,просто не правят такива грешки и са проверили всичко до най малка подробност!!!
И винаги имат списък на източниците които са ползвали!!!Така че не виждам какво да коментирам! цитирай
Редактирай | Изтрий 24. katan - ka4ak -
08.08 01:17 Благодаря ти,Владо!
Не съм Велика, а най-обикновена средностатистическа българска Екатерина/Катя/.:)
Това казвам и аз - за да пишеш за нещо трябва да го познаваш добре, за да не се получават такива меко казно "недоразумения"...
Не е необходимо само от няколко години половинката ти да колекционира картини и ти да се мислиш за корифей в някоя област!
Отново не искам да си служа с лични факти и нападки.
Ако г-жа Патрашкова беше прочела имейла ми до нея нямаше да пусна постинга,но... човек трябва да си разбира от работата и да уважава себе си преди всичко, а след това и четящите го, а не да разчита на незнанието на аудиторията...
цитирай
25. lidis - Съжалявам ,че така се е получило !
08.08 02:04 Мен си ме крадът редовно ! Когато си ходих в България от няколко списания ми се озъбиха мои снимки ,а вчера и снимката ми за интернет видях в днес.бг с техен подпис !
БЕЗЗАКОНИЕТО Е ПРИЧИНАТА ! Скоро един познат ми каза ,че и панели за телефони в бг има с мои снимки !!!???
Това не е по невнимание ,а поради печелбарство и сигурност и закрила от беззаконието !
Какво да кажа ЦИГАНСКА РАБОТА !
Поздрави и не се ядосвай ! Простаците не съзнават труда и изкуството ,а се интересуват от печалбата ! цитирай
26. tili - За човек що годе запознат с живописните техники
08.08 02:37 е очевидна разликата между акварела и маслото. Всеки има свобода да прави творчески интерпретации на други автори и това се нарича "Почит - Tribute - Homage " към първоизточника. Това е широко разпространена практика. Ти си постъпила точно така - честно и почтено. Засуканата и неясна идея на червеношийката Патрашкова да прибави и своята отрова към това, което се е изляло след 1944г. върху клетия Кочо Шъркелов, както и неоправданото й самочувствие и чувство за безнаказаност са я вкарали в този капан. Докарала е вода от девет дерета, за да повтори обвиненията към честния художник във фашизъм.Така се опростачва години наред този нещастен народ, за да загуби окончателно ориентири за национални ценности и гордост.Чалгаджии и псевдоинтелектуалци от всякакви калибри. Патрашкова съвсем не е направила безобидна и неволна грешка. А ти - случайно си попаднала в схемата й. Няма да ти се извини, убедена съм! цитирай
27. cecka1504 - Катя,
08.08 06:58 това наистина си е скандал! Останах без думи. Нашите "велики" журналисти, ей така стават "велики"!
Подкрепям те напълно!
Поздрави!
И не спирай ра рисуваш! Имаш талант! цитирай
28. pegas08 - Браво, Катан!
08.08 07:09 Тия медийни кръвопийци, трябва да си знаят мястото. Не стига , че от всякъде ни скубят гангстери от малка и голяма класа (според статистика черна, всяко трето семейство в БГ, е било обект на посегателство), че сега и тия шушумиги... Убеден съм, пък много акъл не се иска да се досетиш, че същите паразити, вилнеят из сайта и смучат ли смучат.Вижте при Джулия Бел,руските сайтове, каква защита има на ав. права, без да става дума за каквито и да било грешчици. Има само санкции!
Долу крадците! На позорния стълб!
На оружие, братя! цитирай
29. lubara - katan, поздрави !
08.08 07:27 Eх, какво да кажа. И аз написах на главната на вестник VVVVV, който след месец ползване моите идеи ме отстрани под претекст, че нямали пари за външни автори. Пък после-поместват, явно освен външни са и техни.
Но това, което се е случило-мързи ги Катя, мързи ги. И не им пука. Я да ги ударят с някоя парична санкция, която да им приберат по бързата процедура. Тогава да видим дали ще вършат такива глупости. цитирай
30. veninski - Сега научих за твоя проблем. Нап...
08.08 07:29 Сега научих за твоя проблем. Напълно съм съгласен и с твоя постинг, и с позицията на хората преди мен.
Поздрави! цитирай
31. ka4ak - Добро утро Кате!Това е една от причините,че всички искат да ограничат свободата в нета и се страхуват от тази свобода!
08.08 08:13 Ето нагледен пример,какъв потенциал е тази свободна зона и как можем да подобрим и нас и обстановката около нас!Просто всеки трябва да е по отговорен,за нещата които пише и прави,защото написаното остава!А четящите почват да стават все повече и повече!Колективен ум в действие!!! Усмихнат да е денят ти! цитирай
Редактирай | Изтрий 32. cornflower - В случая
08.08 08:38 бих съдила редакцията не за друго, а затова, че картината ми стои до името на хитлер.
Иначе цялата страница на Патрашкова е недоумица и кич парад! цитирай
33. krotalka - Катя,
08.08 09:59 отдавна съм казала, че повечето днешни журналисти са продажни халтурчици! Това е още едно потвърждение на думите ми! Жалко е, но е факт...
Дано поне има доблеста да ти се извини. цитирай
34. katan - lidis -
08.08 11:39 Аз бих казала не - циганска работа, а профанска !
Написано нещо заради хонорара...
Но аз си искам ПИСМЕНОТО ИЗВИНЕНИЕ, а днес получих едно "подучване" да искам и парично извинение!:)
Хубав ден без плагиатства на каквото и да е ! цитирай
35. katan - tili -
08.08 11:49 Да,tili - разликата между акварела и маслото е очевидна, но за хора запознати що-годе с живопис.
Ако нещо се учеше само с гледане -то кучето щеше да е най-добрият месар!:)
А на истинско извинение, подобавщо на такъв многотиражен вестник не се надявам.
Не искам и да се конфронтирам и с авторката на материала, но ми е някак "чоглаво"...
Да живее халтурата на гърба на културата/или може и без култура?!/! цитирай
36. katan - cecka1504 -
08.08 11:55 Скандално е, Цвете!
А пък "велики " журналисти в епохата на прехода не съм срещала...
Повечето сами си организират PR-a.
Народът ни изпростя много и се доверява сляпо на написато във вестиците...
Ще рисувам,обещавам ти, но кога и какъв е смисълът от моите картинКи, не знам.
Може би не е лошо да направя някои копия на много известни картини на големи майстори и да ги предложа на в."Уикенд" като оригинали.Те няма да разберат, че са копия... цитирай
37. katan - pegas08 -
08.08 12:04 Благодаря за съпричастието ти,Пегасче и искам да ти кажа, че ми липсваше!
Радвам се, че отново си тук и си на "предната линия" на фронта!:)
Тази сутрин ми се обади племенникът ми, който ми е заклет фен във всичко, което правя и е адвокат по граждански дела, специализирал в Германия.
Та той ми каза:"лЕльо, каво става с теб и с тази картина, която исках да си купя от теб?Не ми я ПРОДАДЕ, а ти я ОТКРАДНАХА! Заведи дело срещу този полужълт вестник/защото не може да се нарече и истински "Жълт", аз ще те защитавам и ще си получиш финансовото извинение, а Съдът ще присъди и ПИСМЕНО ИЗВИНЕНИЕ!"
Не знам дали да послушам това добро дете и отличен адвокат или пак ще си остана само с написаното тук? цитирай
38. katan - lubara -
08.08 12:17 Любо,приятелю!
Аз когато бях кореспондент на един вестник/ежедневник/ преди години се доверявах само на един редактор, защото някои материали, които пишех за друг вестник /седмичник,тясно специализиран/ после ги виждах подписани с името на друг човек. Моите статии в седмичника излизаха на първа, защото бяха актуални/не като уводни статии/.
Не мога да ти опиша какъв беше шока, когато видях за пръв път моя статия подписана с името на този човек! Отидох при прекия си шеф, който четеше същия вестник и на бюрото му стоеше и моя материал и той сравняваше дума по дума написаното! Нямаше поправена дори една буква...
После въпросният господин стана "д-р" на науките, благодарение на голяма част от моите материали/вероятно и на други като мен/.
Така че, приятелю, разбирам те напълно!
Но у нас има ли действащи закони ?! Или, както казах по-нагоре някъде те са "за кон", а не за лъв...
Нека поне на теб да ти остане урок и "обеца" на ухото, защото аз явно все вярвам в доброто и почтено начало на човека! цитирай
39. katan - veninski -
08.08 12:18 Благодаря,приятелю!
Но нали знаеш:"Кучето си лае,керванът си върви"... цитирай
40. katan - ka4ak -
08.08 12:29 Добър ден,Владо!
Докато стигна до теб стало ден,вместо утро!:)
Кой и защо се страхува от нас?!
Та ние не крадем чужни работи, а пишем и показваме собствени, лични!?
Би трябвало да има малко по-сериозен контрол на това, което се пише и публикува в печатните медии.Затова съм се обърнала и към собственика на този вестник - Н.Н.Йорданов.
Нека да обърне малко внимание на това, което излиза във вестника му, но едва ли...Може би това ще намали тиражът,а респективно печалбата.Освен това този вестник не е сериозен източник за достоверна информация,но все пак:
AGE, QUOD AGIS, ET RESPICE FINEM... /за да не затрудявам хората, а някои особено талантливи и ерудирани журналисти ще преведа сентенцията: "Прави, каквото правиш, и гледай края. Или прави,каквото правиш, но мисли за последствията!"
цитирай
41. katan - cornflower -
08.08 12:32 cornflower написа: бих съдила редакцията не за друго, а затова, че картината ми стои до името на хитлер.
Иначе цялата страница на Патрашкова е недоумица и кич парад!
Ето това е "кич парад" и сензация, но това е кредото на този вестник!
цитирай
42. katan - krotalka -
08.08 12:36 krotalka написа: отдавна съм казала, че повечето днешни журналисти са продажни халтурчици! Това е още едно потвърждение на думите ми! Жалко е, но е факт...
Дано поне има доблеста да ти се извини.
Дано,Кроталка! Но аз очаквах това да стане в отговор на имейла ми до нея...Не стана, но пък стана постинг с истинска дискусия за съвременната ни журналистика и "великите" ни съвременни "журналисти"...
Не е важно да се "надуваш като мисир", а наистина да си нещо наистина стойностно без да парадираш с това!
цитирай
43. lubara - Поздрави, katan !
08.08 12:38 То и аз вярвам, но какво от това? Неприятното е, че не съм полагал никакви усилия в писането на тези статии, и ми отнемат удоволствието да го правя.
И че сякаш чакаха да видят как ще се посрещнат от читателите. Няма нищо, за което да ги хвана, за разлика от твоя случай.
Но постъпката им е гаднярска! цитирай
44. katan - lubara -
08.08 12:49 Не се кОси,Любо!
Истината рано или късно излиза наяве! И то като "въшка на чело", като в моя случай с картината...
Затова си пиши тук като мен и не се занимавай с вестници и други подобни... цитирай
45. enige - Спаднало ниво на професионализна, ...
08.08 13:04 Спаднало ниво на професионализна, предоверяване и четене отгоре-огоре в интернет.
Плюсът е за тебе, Катя, наистина си добра! цитирай
46. katan - enige -
08.08 13:15 Нивото е под "санитарния минимум".
Е, голям плюс, няма що!:)
Но в един момент го приех от другата му страна - като реклама...
Г-жа Патрашкова, ако желае мога да й ПРОДАМ моя картинКа с голяма ОТСТЪПКА!!!:)))
Тя има представа как вървят цените в галериите - аз ще й ПРОДАМ нещо мое, което си хареса на 60% от цената, ако беше в галерия!:))) цитирай
47. enige - Рекламата си е реклама - няма лоша ...
08.08 13:20 Рекламата си е реклама - няма лоша реклама.
цитирай
48. katan - enige - Рекламата си е реклама - няма лоша ...
08.08 13:33 Има и АНТИреклама!
В случая г-жа Патрашкова прави АНТИреклама на вестника,а РЕКЛАМА на МЕН:))).
Но читателите на този тип вестници не се заглеждат много в картини/освен по снимки на скандално известни чалгапеВАЧКИ и други от този род/, така че не знам рекламата до колко хора е достигнала... цитирай
49. vmir - 38. katan, плагиатстването винаги е било забранено от закона,
08.08 14:15 и ако с плагиатстване някой е станал доктор, му се отнемат титлата и професионални права. По време на прехода се погазиха много правила, някои превърнаха докторантурата в сделка, други - в инвестиция, трети - в разменна монета и е редно да се знаят имената на търгашите, които приравниха знанието до откраднато кило кашкавал. цитирай
50. katan - vmir -
08.08 14:35 Това беше в началото на така наречената ни "демокрация", когато всичко беше разрешено, а плагиатстването беше най-малкият грях...
Този човек след това и стана и доцент.Сега вече е пенсионер, да е жив и здрав.
Има кой да съди !
цитирай
51. brand - "Интересно"
08.08 14:41 Привет Катя, поне ти си човек работещ с цифрите, вместо говорене...ами премини към точни действия.
Това ми прилича все едно в магазина с моята стока, да пусна колежката от съседния магазин и да работи с нейния касов апарат.... Ами карай си по надлежния ред...пък не е изключено така толкова емоционално наранената ти душа, да се и опаричи, а пък терикатите, които ще ги опариш, да видят вече че "има и вятър". :-), стога с тоя завет :-)... цитирай
52. skribezium - katan,
08.08 15:02 А ти какво очакваш от подобни ? Само една самодеяна празнословност без задълбочаване в същността. Така се е получило и с кражбата на твоите картини. За съжаление точно такива дърдорковци се котират и оскотяват народа ни. цитирай
53. katan - brand -
08.08 15:15 Привет и на теб!
Ами май по надлежния ред би било правилно,но ми омръзна да пиша, че нашите "закони" са за кон, а не за лъв!:(((
Ще си скъсам нервите и за какво? За някакви пари...
На мен ми стига ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и ще забравя обидата към мен, но тук има още двама засегнати автори - арх.Марин Маринов и най-вече К.Щ.
Моята картина и картината на арх.Марин Маринов са представени като картини на самия К.Щ., което обижда паметта му...
А дали ще ги опаря не се знае...
Има вятър, но и има и завет.
Тези от другата страна са винаги на завет, а нас ни брулят ветрове и бури/най-вече душите ни!/.
Поздрави и благодарности за подкрепата!К. цитирай
54. katan - skribezium -
08.08 15:20 Прав си - само "една самодеяна празнословност без задълбочаване в същността"...
Статия писана за пари и сензация, че едва ли не К.Щ. е Адолф или обратно, така и не разбрах същността на "статията"...
А моята картина е МАСЛЕНО ПОЛУКОПИЕ на К.Щ.
Другата - "Натюрморта" е на М.М.
Жалко, че се налага да обяснявам на г-жа Патрашкова очеИЗВАДНИ неща.Можеше поне да погледне подписите преди да пусне материала... цитирай
55. emil60 - Ами ако?
08.08 15:27 Ами ако някой друг журналист прочете горекоментираните и с право наречени очеИЗВАДНИ НЕЩА... От феномена "Патрашкова" ще падне още една песъчинка...освен тази, че работи в "Уикенд"-ът... цитирай
56. katan - В коментар №22
08.08 15:27 съм написала:
"Ако на някой му трябва Ван Гог, Анри Матис,Хорст Хофман,Борис Денев или Марио Жеков - нека ми се обади - ще му изпратя мои КОПИЯ, но не искам да се представят като ТЕХНИ ТВОРБИ...
ТЕ са си просто МОИ КОПИЯ, доста далеч от оригинала...
А мога и да ги продам!
За г-жа Патрашкова СПЕЦИАЛНА 40%-на отстъпка!:))) цитирай
57. katan - emil60
08.08 15:30 emil60 написа: Ами ако някой друг журналист прочете горекоментираните и с право наречени очеИЗВАДНИ НЕЩА... От феномена "Патрашкова" ще падне още една песъчинка...освен тази, че работи в "Уикенд"-ът...
Ами, ще се развенчае митът за г-жа Патрашкова...
цитирай
58. mamas - Привет, Катя!
08.08 16:14 Знаеш, че имаш и моята морална подкрепа! цитирай
59. katan - mamas -
08.08 16:20 Благодаря,Славе!
Знаеш, че тук не става дума единствено за мен.
Ако беше така може би нямаше и да напиша нищо.Свикнала съм да ме крадат всякакъв калибър хора... цитирай
60. frostblade - Олеле!
08.08 16:26 Мразя крадци, които взимат без да се съобразяват с авторските права! katan, вдигай ни като Хитлер и ще ги пометем :D
ПП. Страхотно рисуваш. цитирай
61. mkalpakchiew - katan - журналистката е абсолютно некомпетентна
08.08 16:46 по история на изкуствата на 20 век, още повече за живота на Адолф Хитлер.
Жълтата преса пише само за пари и тираж. Доколкото съм запознат там не попадат опровержения!
Така е като изданията търсят не истински, а интернет журналисти!!! Затова не пиша много собствени материали, защото попадат в ръцете на не когото трябва. Ако нещо не им е ясно, ще отговоря по твое желание по подробно!
Бъди щастлива, че си станала равна на двама или трима именити художника!:)))
Имаш моята морална подкрепа!
С уважение - М.Калпакчиев цитирай
62. katan - frostblade -
08.08 16:49 Плагиатството за мен ,приятелче е като пладнешки обир/на едно място бях писала, "с взлом", но не е така...нашите блогове са рай за плагиатите, разграден двор,който няма с какво да защитим освен с опровержения и факти/.
Не обичам насилието,приятелче - не обичам Хитлер, не обичам Сталин, не обичам Чавес...
Предпочитам с думи да стигна до ума, сърцето и душата на човек.Това ми се струва истинско!
Благодаря ти за "П.П-то"! Стана ми приятно!
До скоро!К. цитирай
63. borsi - Кажи му журналист и не го обиждай ...
08.08 16:52 Кажи му журналист и не го обиждай повече!
Би следвало да ти се извинят и то пак на първа страница. цитирай
64. katan - mkalpakchiew -
08.08 16:55 katan - журналистката е абсолютно некомпетентна mkalpakchiew написа: по история на изкуствата на 20 век, още повече за живота на Адолф Хитлер.
Жълтата преса пише само за пари и тираж. Доколкото съм запознат там не попадат опровержения!
Така е като изданията търсят не истински, а интернет журналисти!!! Затова не пиша много собствени материали, защото попадат в ръцете на не когото трябва. Ако нещо не им е ясно, ще отговоря по твое желание по подробно!
Бъди щастлива, че си станала равна на двама или трима именити художника!:)))
Имаш моята морална подкрепа!
С уважение - М.Калпакчиев
Не се чувствам щастлива,приятелю!Съжалявам,че публикувах тази си картина по К.Щ. още на 01.03.2009г. Така станах обект на кражба и попаднах в една схема, която никак не ми е приятна!
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
65. katan - borsi
08.08 17:00 Да,приятелю! Това съм го написала в коментар 6 -
"Сега искам ОФИЦИАЛНО ИЗВИНЕНИЕ и от двамата на страниците на вестника, но не с малки букви "сбутано" в някой ъгъл, а като в статята с -БОМБАСТИЧНО ИЗВИНЕНИЕ."
цитирай
66. bimbo163 - Здравей приятелко, съжалявам е...
08.08 18:26 Здравей приятелко,
съжалявам единствено за твоите негативни усещания, породени от това безочие на г-жа Патрашкова.
Винаги съм смятала тази особа за посредствена личност.
Жалкото е , че голям процент от хората се влиаят и бълкат популярност с интелигентност. Жената се прочу повече покрай "високо " стойностното предаване БИГ БРАДЪР.
Дано успееш да постигнеш поне извинение.
Аз бих ги гонила до край и чрез съда.
Това е умишлено деяние, не е станала печатна грешка.
Проблема би бил за целият екип на вестничето.
А , извинявай, но само тук ли си качила отвореното писмо? цитирай
67. prado - Божее, аз пък да не знам, че този п...
08.08 18:33 Божее, аз пък да не знам, че този парцал("Уикенд") бил собственост на Недодялко!
Хич не искам да ставам адвокат на Патрашкова, но със сигурност съпругът и е от най-добрите познавачи на старото и новото българско изкуство - ако статиятя е на Патрашкова, тя би се допитала до него 100%.
Подозирам някаква долна интрига - ако обаче Патрашкова защити тази глупост, просто не знам какво да си мисля!
Това обаче не значи, че не трябва да има Големи извинения с Големи Букви на първа страница!
И от двамата : макар че от собственик на такава жълтения това извинение е без всякаква стойност! цитирай
68. katan - bimbo163 -
08.08 18:43 Здравей,приятелко!
Нищо лично срещу г-жа Патрашкова!
Нищо лично и срещу вестника им - за всеки влак си има пътници!
В началото,когато я "открих" ми правеше добро,дори много добро впечатление, но както казваш ти "покрай "високо " стойностното предаване БИГ БРАДЪР" започна да "олеква".
После в "Стани Богат" съвсем се шашнах от незнанието й на въпроси,които не биха затруднили един средноинтелигентен човек, а тя иска хората да я мислят за много над "средно".
Не съм сигурна дали грешката е от незнание или е умишлена.
Просто искам ПИСМЕНО ИЗВИНЕНИЕ от НЕЯ и от ЕКИПА НА ВЕСТНИКА.
Да, само тук съм качила писмото.
Иначе й писах почти същото на имейла, но отговор не получих.
Идеята за Съда също не ми е чужда.
Ако се извинят ПУБЛИЧНО може и да се разминем само с куртоазни извинения, но отвращението ми към този род писания ще си остане и още повече ще се затвърди.
цитирай
69. mihala - Поздрав
08.08 18:49 Това е болна тема, която и теб те е опарила.Добре е,че си я написала, защото някои наследници могат да предявят претенции, към твоите творби, като откраднати от теб.Добре е да напишеш опровержения и в други вестници.А съдът- гарван на гарвана око не вади.И мен ме съветваха да предявя искания чрез съда , но същата крадла е вече най-известна поетеса.Подкрепям те !!! цитирай
70. katan - prado -
08.08 18:51 И аз не знаех,но МЕ НАУЧИХА.:)))
Доста време се чудех къде ли е изчезнал Н.Н.Йордан
Благодаря ти,Владо!
Но коментарите вече станаха повече от 100 и то все негативни.../с изключение на едино/.
Никой не е застрахован от грешки, но всяка грешка има прошка, стига да е призната чистосърдечно!
цитирайНо коментарите вече станаха повече от 100 и то все негативни.../с изключение на едино/.
Никой не е застрахован от грешки, но всяка грешка има прошка, стига да е призната чистосърдечно!
Но явно /журналистката / е водеща и първата страница винаги е много престижна!И после искаме да имаме свободна преса!!!
цитирайka4ak написа:
Но явно /журналистката / е водеща и първата страница винаги е много престижна!И после искаме да имаме свободна преса!!!
И аз за това апелирам - за ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ .....
който не може да не се захваща с каквото и да е , защото една заучена и запечатана грешка лесно се научава , но изкореняване почти няма......
Погледни заглавието на статията и доказателствата!Един професионалист отдавна би се гръмнал!!!
цитирайТърсене