Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2021 23:59 - ПЪРВОАПРИЛСКА ШЕГА,СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ!!!ПЪК,АКО ВИ СВЕТНЕ,ЕХЕЙЙЙ...:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 5822 Коментари: 9 Гласове:
17

Последна промяна: 08.04.2021 22:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
23:34 - 2. krumbelosvet - Драги ka4ak.КОЛЕГА И АЗ СЪМ ОТ ,,МАЛО И ГОЛЯМО,,НО НЕ ЗАКРИВАЛ,ЦЕЛИ ОТРАСЛИ,ЗА ЕДНА ЗЛАТНА ПИСАЛКА ,,ПАРКЕР,,.....:( krumbelosvet написа: Ако говориш за "повреди" от соца, не те разбирам. Напротив, още преди 10-ти някои случаи на безстопанственост предизвикваха забележки от рода на "ако беше частно, нямаше да е така". А и "постановление 56" ако не греша, даваше право на частна инициатива. А след 10-ти мало и голямо се опита да прави "бизнес", кой каквото може или СИ МИСЛИ, че може. Но външните и даже вътрешните пазари ни бяха отнети от новите ""съюзници". И сега възможностите са свити и малцина оцеляха. Даже отрицателните лихви на банките не могат да вкарат депозитите в делова активност.

31.01.2010 15:52 - Предизвикано и моя отговор,ЗАЩО???!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9883 Коментари: 30 Гласове: 28

Последна промяна: 01.02.2010 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog

И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години//НАМЕРИ 80 ЧИСТО, НОВИ ЛУНАТИ????/предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))

Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо "най-способните българи преуспяват в чужбина, а не у нас"
Автор на постинга: krumbelos

ПОСТА НЕ ЗАВЪРШВА С ТАГОВЕТЕ,А КОМЕНТАРИТЕ СА НЕДЕЛИМА ЧАСТ ОТ НЕГО

ЗДРАВЕТО Е ДАР И НЯМА ЦЕНА!!!

БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И СВОБОДНИ!!!


Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!






Гласувай:
17



1. ka4ak - ВСИЧКО ТРЪГНА,ОТ ТОВА....
02.04.2021 00:46
31.03 12:32 - АХ,ТОЗИ ПРЕДИШЕН СТРОЙ...:(((((((((
12:26 - КРАСИ,ИЗВИНИ МЕ,НО....
ПОВРЕДАТА Е ОГРОМНА,А ЯВНО ,,ЧАСТНИК,,ПРОДЪЛЖАВА,ДА Е МРЪСНА ДУМА...:(((

Коментарът чака одобрение
Постинг: Защо "най-способните българи преуспяват в чужбина, а не у нас"
Автор на постинга: krumbelosvet

Постинг: 21.03 - Пролетно прозрение!Днес се бракувах преди 45 години!Знаменателна дата,поех живота си в ръце!ТРАКИТЕ СА НИ ЗАВЕЩАЛИ СВЕТИЛИЩЕ,АМА ЦЪЪЪЪ...:(
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
2. katan - Честит април, Владо!
02.04.2021 10:16
Една малка поправка - не "Постановление", Указ 56 даде право на развитие на частната инициатива в НРБ.
Имаше предприемчиви и умни хора, които успяха, но имаше и други, които затънаха.
Добре разказа историята за чорапния бизнес - точно и безпристрастно, но на мен ми стана мъчно за хората, които работеха в Начо и Вълчо Иванов. Много от тях останаха без работа и препитание, а времената бяха трудни за всички. Не само за работниците, но и за предприемачите...
Много истина и правота има в поста ти.
Няма да пиша дълго, който иска да прочете поста ти. Има защо.
Поздрави!

цитирай
3. ka4ak - 2. katan - Честит април, Владо!КАТЕ,ТРЯБВАШЕ ДА МИ СПРАСКАТ КРАТУНАТА/16.О1.91г./,ТА ДА МИ ДСЙДЕ АКЪЛА!!!
03.04.2021 11:47
katan написа:
Една малка поправка - не "Постановление", Указ 56 даде право на развитие на частната инициатива в НРБ.
Имаше предприемчиви и умни хора, които успяха, но имаше и други, които затънаха.
Добре разказа историята за чорапния бизнес - точно и безпристрастно, но на мен ми стана мъчно за хората, които работеха в Начо и Вълчо Иванов. Много от тях останаха без работа и препитание, а времената бяха трудни за всички. Не само за работниците, но и за предприемачите...
Много истина и правота има в поста ти.
Няма да пиша дълго, който иска да прочете поста ти. Има защо.
Поздрави!



СЛАБИ ТОКОВЕ,ПОДКРЕПА,ДУПКА /99.8кв.см./,САМО НА СКАЛП!!!СИНЪТ МИ ПОИСКА ДА РАБОТИ НЕЩО/ВЕЧЕ БЕ СЪБИРАЛ СЕНО /50лв.!!!/ И 240 НАШИ И 320 ОТ БАЩА МИ/на заем!!!/,ТА 560 И 100 ЧОРАПОГАЩНИКА ОТ ВЪЛЧО ИВАНОВ И ИЗПРОСИХ ЕДНА ЩАЙГА ОТ КРАСИВА ПРОДАВАЧКА НА ПЛОД-ЗЕЛЕНЧУКА НА КООПЕРАТИВНИЯ ПАЗАР В ЛЮЛИН,СМЕСТИХ ГО НА ПЕШЕХОДНАТА АЛЕЯ,МЕЖДУ МЪЖ С КАСИ АЛКОЛ И ЖЕНА НА МАСИЧКА С БЛИЗАЛКИ,ПОСТЛАХ ВЕСТНИК ДЕМОКРАЦИЯ ВЪРХУ ЩАЙГАТА И КАТО ВИДЯХ,ЧЕ ДРУГИ ПРОДАВАТ НА 9-10 ЛЕВА.АЗ МУ КАЗАХ ,ДА ПРОДАВА НА 8!!!И СЕ СПАСИХ?!СЛЕДИН ЧАС,ТОМА ПРИСТИГА И ЕВРИКААААА.....:)))))))))
цитирай
4. ka4ak - ТРУДНО,МЕ РАЗБИРАТ...:(((
05.04.2021 11:20
11:10 - КРАСИ,ТОВА МИ Е ЗАГЛАВИЕТО ВЪВ ФЕЙСА СЛЕД БНТ1:Д-Р КЪСА ПАМЕТ.....???? ЗА Т0ВА НЕ МЕ ВИЖДАТЕ....
28.08.2009 17:01 - Краднах от Диана,едно интервю на друга Диана!Казано ли е нещо?Челюсти,клещи или култово интервю?!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 15244 Коментари: 46 Гласове: 10

Последна промяна: 29.08.2009 17:32


11:02 - Борисов: По-лесно е да си премиер отколкото кмет Бойко Борисов, министър-председател на Република България, в предаването "Челюсти" по Нова тв

Коментарът чака одобрение
Постинг: И кво се оказа? В БГ има един пророк!
Автор на постинга: krumbelosvet
цитирай
5. ka4ak - СВОБОДНА ЗОНА,СПОДЕЛИХ...
06.04.2021 17:18
РЯДЪК ЕРУДИТ...
ПОКЛОН И СБОГОМ.ЖОРО...
цитирай
6. ka4ak - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,СЛУЧАЙНО ЛИ ПУСНАХ,ТОЗИ ПОСТ,НА РОЖДЕНИЯ ДЕН,НА АПОСТОЛА НА СВОБОДАТА
07.04.2021 10:23
18.07.2020 11:11 - ЕДНО НА МЪКА,НО ПОБЕДА!АМА ЗАЩО САМО ТОЛКОВАм?ЦАРЕ СМЕ НЯКОЙ ДА БАЧКА И КИБИЦИ И СЕИРДЖИИ,ДА НАМИРАТ МАНА?!БАЧКАНЕ МУ Е МАЙКАТА ПРИЯТЕЛИ,НЕВОЛЯТА Е ГЛУХА....
Автор: ka4ak Категория: Политика

,А????
цитирай
7. ka4ak - ПРИТЕСНЕНО МИ Е ,ЗА АВТОРА....
07.04.2021 12:38
12:07 - АНДРО,А МИ ТУ,ЧЕРНИТЕ ЖИВОТИ....
06.03.2009 02:34 - никога не е късно да станеш за резил!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 11484 Коментари: 28 Гласове:5


Тези думи ми ги каза бай Васил,на 75 г. /бивш партиен секретар на голям софийски завод/,дошъл да ме поздрави за Новата Година!Какво чудно има,ще кажете Вие!?!Ще
Ви разкажа историята.Искам да я прочетете внимателно,моля Ви!
Разбрах за бай Васил от неговите синове.Дойдоха при мен с молба,да кача баща им в
комуната,за да го излекуваме!Тогава беше на 71г. и аз с недоумение изразих съмнение в тяхните намерения,да кача баща им в планината при момчета,които се стремяха да се справят със своята зависимост.С изненада открих,че техния разказ,не се отличаваше по нищо,от хилядите разкази на родители,които искат да помогнеме на техните деца,може би в едно имаше разлика,това беше човек,ръководил 1700 души персонал,решавал съдби и проблеми на тези хора и изведнъж,НАРКОМАН!А и възраста!Оказа се че и двамата братя,бяха кръстили момчетата си на неговото име ВАСИЛ!Каква беше историята?
Бай Васил,се почуствал,не добре,започнали болки и започнал да ходи по доктори за да се спаси от болките.Тука изследвания,там прегледи,пак изледвания и накрая РАК!Постъпил в раковата,пак изследвания и процедури,окончателна диагноза пак РАК!Постяват го в графата безнадеждни и му назначават /лечение/ с морфин,за по хуманно,да не изпитва болки и да си умре цивилизовано!Сестра му,като разбира за диагнозата/тя е
в Австралия,споделя с братята,че и тя е имала същата диагноза,но един млад лекар е открил,че това няма нищо общо с рака и назовала точната диагноза и как тя се е оправила!Те предприемат необходимите мерки и О ЧУДО,няма рак и баща им се оправил.Нищо му няма,здрав е!От раковата го изписват,но тъй като вече не е болен,спират и морфина.И от тук тръгват проблемите!Братята не подозират,че баща им е станал наркоман,забелязват,че всеки ден около баща им идват,млади момчета и момичета,но обяснението на баща им,че те му помагат,те намират са съвсем естествено,Едва когато идват новите собственици на апартамента на баща им/тристаен апартемент,93 кв2,продаден за 4000лв/,те разбират какво е станало!Но вече е късно,но
все пак да го спасим,той е наш БАЩА!
Тогава се запознах с тях,те бяха дошли покрай шумотевиците в пресата за Белмекен.Не
го качихме в комуната,оказа се че имат една срутена къща в село до Червен Бряг,закарахме го там,в началото имаше проблеми,братята се редуваха да го наглеждат,стабилизира се,започна да работи по къщата,стегна я,взеха му и крави,прасета,кокошки.Сега не може да познаете къщата,градината е образцова!Всичката зимнина за семействата на братята и сестра им е негово производство!
Дойде да ми благодари и да ме поздрави за Новата 2009 Година,искаше да ми целува ръка,отблъснах го вежливо,тогава ми каза:НИКОГА НЕ Е КЪСНО ДА СТАНЕШ ЗА РЕЗИЛ!

Коментарът чака одобрение
Постинг: Никога не е късно да станеш за резил...
Автор на постинга: andrei
цитирай
8. ka4ak - ДОБАВЯМ:РУСКИ ХАКЕРИ,МИ ТУ,У ХАН-Со-19,ЧЕРНИТЕ ЖИВОТИ..,ПОЩА,АНТИ ДОТ,КАПИТОЛИЯ....СВЕТКАНЕ“ОСЛЕПЯВАМ...“...
08.04.2021 15:56
12:10 - “ИНФЛУЕНЦА“ ИЛИ “ИСПАНСКИ ГРИП“,ТА КОПИ ПЕЙС,АМА,ЗАРАДИ ТРЪМП...????
“"Голямата депресия" от 1929-30-та година, катастрофата на довчера процъфтяваща икономика.„

Коментарът чака одобрение
Постинг: Виц, Слави и неговите идеи
Автор на постинга: krumbelosvet
цитирай
9. ka4ak - ЯВНО С ПОВИШЕНА ТРУДНОСТ????
08.04.2021 20:46
20:41 - ЕЛЕМЕНТАРЕН,ВЪПРОС!,А????
07.04 10:23 - СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ,СЛУЧАЙНО ЛИ ПУСНАХ,ТОЗИ ПОСТ,НА РОЖДЕНИЯ ДЕН,НА АПОСТОЛА НА СВОБОДАТА
18.07.2020 11:11 - ЕДНО НА МЪКА,НО ПОБЕДА!АМА ЗАЩО САМО ТОЛКОВАм?ЦАРЕ СМЕ НЯКОЙ ДА БАЧКА И КИБИЦИ И СЕИРДЖИИ,ДА НАМИРАТ МАНА?!БАЧКАНЕ МУ Е МАЙКАТА ПРИЯТЕЛИ,НЕВОЛЯТА Е ГЛУХА....
Автор: ka4ak Категория: Политика

,А????

Постинг: ПЪРВОАПРИЛСКА ШЕГА,СКЪПИ ПРИЯТЕЛИ!!!ПЪК,АКО ВИ СВЕТНЕ,ЕХЕЙЙЙ...:)))
Автор на постинга: ka4a

Коментарът чака одобрение
Постинг: L'Express: Бойко Борисов - ”Кръстникът” на България
Автор на постинга: iw69
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6564756
Постинги: 470
Коментари: 13676
Гласове: 89108
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930