Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2020 14:29 - ПРИЯТЕЛИ,ДНЕС 3 ТЕМИ И ПЪРВАТА Е.....изключително неприятен и престъпен случай...ПРЕДИ 5 часа НАРКОТИЦИ И ЖЕРТВИИ....АМА Цъ....
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 1764 Коментари: 16 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ВЪВ ФЕЙСА,ВЕДНАГА МУ СЛОЖИХА,ЧЕ СЪМ НЕВИДИМ,А ГУГЪЛА ПЪК,ХЪКАТА МЪКАТА И МЕ НЯМА???А СА СТАРИ МОИ,АКТУАЛНИ И СЕГА,ЗА СЪЖАЛЕНИЕ….. 04.03.2009 13:47 - на вниманието на съдиите Автор: ka4ak Категория: Политика Прочетен: 8008 Коментари: 10 Гласове: 4


Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ! С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!" По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими! За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци! Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!


Бъдете ЗДРАВИ,СВОБОДНИ и с ЧЕСТ,а и ЧОВЕЦИ!:)))



Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне! ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ! НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!



Гласувай:
3



1. dobrodan - Пропусна нещо.
09.07.2020 14:33
Надявам се да е просто недоглеждане. За дилърите и шефовете им. И не, наркоманите не са жертви. Техни жертви ставаме ние. Те си правят кефа по най-идиотския начин, а разбити и ограбени са нашите къщи и коли, не тези на шибаните им БАЩИ И МАЙКИ!!!!!!!!
Знаеш ли колко народ изрева от тях? А полицията вдига рамене и дрънка несвястни глупости една след друга? Нямали право, не можем да ти ги покажем, те други ги пускат........
За чий пенис ми е цялата правосъдна система, като не може да върже един дебил на легло без дрога за три месеца??? Кой ще ми върне нервите, труда и загубеното време, дори за парите не питам?
Бях ли ясен?
Сега видях, посочил си един от средната хубост търговци. А как смяташ, той защо така е решил, че може да прави каквото си поиска?
Защото така му е казал да прави някой друг. Е, на бушоните работата им е да горят, но има и автоматични, рестартираш ги и пак работят. Ще се види.
цитирай
2. morskipesni - Коментарът на добродан е прелюдия към размисъл..
09.07.2020 14:45
..но народецът е толкова загубен- а ОНИЯ толкова го зомбират с лукавство и пустословие... СЪД, МИНИСТРИ, ПОЛИТИЦИ, "БИЗНЕСМЕНИ" - навързаните черва на мафията..
цитирай
3. ka4ak - ИЗВИНЕТЕ МЕ....СЛЕД НЯКОЛКО ОТ ТОЗИ ПОСТ,ЩЕ ОТГОВОРЯ И НА 1. dobrodan И 2. morskipesn....
09.07.2020 15:58
22.06 16:55 - ЗА ЯСНОТА.....
А ЛУКАНОВ,НЕЗАВИСИСИМО ОТ КУФАРЧЕТАТА,БАГАЖНИЦИТЕ И ВАГОНИТЕ С ПАРИ,НЕ ИСКАШЕ ДА СЕ ПУСКАТ НАРКОТИЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ,НО ТАТАРЧЕВ ГО ПРИБРА И КАНАЛИТЕ ЗАРАБОТИХА,А И МУТРИТЕ И КАКВОТО СЕ СЕТИТЕ,СЪЩО!ПЪК КОГАТО ГО СВИТНСХТЕ,ПЕЧАТНИЦАТА ЗА ПАРИ СЕ САМОЗАБРАВИИИ....

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС.....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
4. ka4ak - !
09.07.2020 16:02
22.06 17:27 - КАКВО СЕ БЪЗГА.....
04.02.2009 12:12 - какво трябва да знаем за наркотиците
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 13929 Коментари: 7 Гласове: 8

Последна промяна: 05.02.2009 13:25


Ние като хора,нямаме защита от наркотиците,тъй като ЦНС/централна нервна система/на нашия организъм,не може да различи вкарания от вън наркотик,от нашите собствени наркотици,които определят нашето настроение и желания!Замислете се,кой контролира нашия организъм,защо дишаме,защо работят всички органи,кой ни поддържа живи когато спим,кой ни провокира да изпитваме,глад,жажда,радост,омраза,безразличие,ярост,гняв,желание за секс,любов и т.н и т.н.,
по това се различаваме от животинския свят,защото можем да чувстваме и мислим и затова сме най-висшето същество-човек!Но всичко това се контролира от нашата ЦНС и когато възникне някаква нередност,тя-ЦНС предприема мерки,да ни спаси и да ни поддържа живи.И тук опираме до нашия
проблем-Наркотика,когато се приеме,ЦНС веднага го засича и анализира,установява,че е наш продукт
и тъй като не е подавала такава команда,започва да пита нашите производители,какви са тези количества,те съответно отговарят,че каквито количества е заповядала,такива са произвели,но ЦНС
установява,че има в повече от някой вид и след многократни запитвания,решава че има повреда в нашите производители на наркотици и за да ни вкара в норма,намалява процентно производството на даден наркотик,за да го вкара в норма.И тука вече се появява проблемът,приетия от нас наркотик,след няколко дни е изхвърлен от системата,но идва ситуация в която трябва да се произведе ново количество наркотик,примерно да се закачиш с лице от другия пол,ЦНС подава команда на производителите ни и те пускат необходимото количество,но те помнят последната команда,която е била процентно намалена и пускат това което е запаметено,ЦНС е бясна,защото количеството е по малко,пак пита и разпитва и като установява че е по малко,дава команда за процентно увеличение и
така постепенно от тези грешни команди,прозводителите на наркотици се разцентроват и в един момент ЦНС вече те праща да и доставиш наркотик и ти вече си болен или по точно,вече си наркоман!
следва продължение!

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС.....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
5. ka4ak - !!
09.07.2020 16:10
22.06 17:37 - ТЪПАНАРСКИ БАБАИТЛЪК.....
04.02.2009 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 16698 Коментари: 22 Гласове: 6

Последна промяна: 04.02.2009 20:19


Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
СПАД-35 МИЛИОНА ЛЕВА!!!
Март-09.2006г-предложение на правителството,да се отмени забраната за еднократна доза!!!!!
изводите са от Вас!
следва продължение
П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!
следва продължение

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС.....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
6. ka4ak - !!!
09.07.2020 16:20
22.06 17:55 - БАЛЪЦИ ЛИ СМЕ.....
08.02.2009 23:09 - деца-родители-наркотици
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 12151 Коментари: 30 Гласове: 6

Последна промяна: 08.02.2009 23:15


Как може да сме полезни във възпитанието на нашите наследници,как да ги предпазим и контролираме,без да ги нараним,как да ги съхраним с висок морал и жажда за живот!Все трудни въпроси,ще се опитам да споделя моето мнение по въпросите.
Трудна тема,особенно като се има предвид,че допуснах моя син,да се оплете в тази мрежа,но може би
точно за това ще Ви бъде по интересно.Предишния постинг Ви казах,че ако имах сегашния си опит,нико-
га не бих го допуснал това да се случи с детето ми!Така че да започвам,не питай старило,а патило!
Основната грешка която ние като родители допускаме е,че не сме наясно с опасноста от наркотиците,
Трябва да сме убедени,че при никакви положения не трябва да допускаме нашите деца да се докосват до наркотици,а камо ли да ги опитват!Както слагаме капачки на контактите,по същия начин трябва да се отнасяме и с наркотиците.Децата са любопитни,не случайно сте свидетели на това как Вашето дете се опитва да пипне пламъка,на свещ,запалка,кибрит и т.н.,но там пари и това е свързано с болка,което ние използваме по нататък във възпитанието на нашето дете,наркотика е като да му дадем да си играе с оголени проводници,по които тече 220 волта ток!Ние обясняваме как това не трябва да се употребява,
колко е опасно и т.н.-те децата,всички го знаят,пред нас са изключително отрицателно настроени към
наркотиците,дават и множество примери за това,но колкото и да сте уверени че всичко е наред,перио-дично трябва да правите тестове с урина за наркотици!!Чувам вече гласове които са против и как погаз-
ваме всички демократични права на човека,но просто ако искаме да сме сигурни че нашите деца ще
оцелеят и ще ни надживеят,това е начина!Всяко колебание от наша страна не е нищо друго освен предателство към нашите деца!Няма друг който да може да ги предпази,не правете компромиси със себеси,за да не си скубете косите в един доста по късен момент,когато вече ще знаете,но ще сте безсилни да се справите,защото болеста вече Ви е връхлетяла!Ще Ви посоча признаците които са по-казателни за влизане в рисковата зона,но пак повтарям,най-сигурния начин да сте спокойни е тестване!!!
Вашето дете прекарва все повече време в затворена компания;
Появяват се нови"тайни приятели",с които не иска да Ви запознае или го прави с неохота;
Стеснява се кръгът на неговите интереси;
Все по често се забелязват безпричинна възбуда,апатия,смях без повод,сънливост;
Намалява общуването му с роднини,а когато се налага го върши с неохота;
Често започва да иска пари,като не обяснява за какво ги харчи или Ви праща за зелен хайвер;
Постоянно посещава оопределен клуб или дискотека;
Появяват се странни миризми от него или от стаята му;
Изчезват ценни предмети или пари;
Забелязва се намаляване на успеха в училище;
Достигат до Вас сигнали,че не посещава часове в у-ще,или е видян не където е трябвало да бъде;
Само едно от тези неща да е налице,е достатъчен повод да се притените и да се замислите,дали всичко е наред и не се ли е скъсала тънката нишка на доверие,която Ви е отделила от детето което познавате!Но и да е станало най-лошото,вижда се от теста,не се паникьосвайте,поговорете внимателно,но категорично,след обещанията от детето,единственото което тябва да правите е периодично поне 3 пъти в месеца да го тествате,като използвате скъпия тест/за 6 групи наркотици/ и
това да не дъде кампанийно ,а докато Вие се грижите за него!!
Това е начина,само така няма да позволите болеста да се развие,само в самото начало се спира този бич за човечеството,като единственото което се иска от Вас е да не може да взима дрога!
И Ви моля,без оправдания,имам работа,айде и утре е ден,той,тя вече са добре и т.н.Тогава Вие ще
сте ВИНОВНИ,не Вашето дете!!!

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС.....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
7. ka4ak - !!!!
09.07.2020 16:25
22.06 18:55 - ПАК СЪМ БЛОКИРАН????????В ГУГАЛА НЕ МЕ ВИЖДА И ФЕЙСА,СЪЩО......
10.02.2009 02:39 - още за децата и наркотиците
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 13737 Коментари: 30 Гласове: 3



Както Ви обещах в коментарите на предишния постинг,ще се спра по подробно на това как започват да приемат дрога,кои са пионерите,кой ги зарибява,какви са характеристиките на децата и семействата,
има ли рискова група,има ли значение образованието,възпитанието,либералното отношение,кариера-
та,нашите прекалени амбиции,комплексите и т.н.
Преди да започна по същество,в смисъл да опиша нашите изследвания и наблюдения,ще Ви запозная с едно иследване по поръчка на Английската кралица,което е погълнало 873,000,000 паунда за изследването на 913 лица родени в Кралството в една календарна година,с подписани декларации от родитлите,че ще бъдат изследвани и проучвани в продължение на 20 години за производството от тяхните организми на един от човешките наркотици ендофин.Всички са били убедени след като са открили сходството на ендофина с морфина,че са намерили начин,да се справят с пандемията по това време в Англия и са намерили панацеята за решаване на проблема.За да Ви е поясно те са ги разделили в три категории.Първата е с понижено производство на ендофин,втрата с нормално,а третата със свръх производство.За да Ви е по ясно,ние сме трима приятели и отиваме на кръчма с жива музика,нормалния потропва в ритъма на музиката,този със свръх производството се качва на маста,а този с пониженото производство,седи като кютук.Били убедени,че тези със свръх производство-
то никога няма да посегнат към наркотик,защото го имат в изобилие,но тези които са с понижено производство,до един ще станат наркомани,защото са смятали,че тогава те за първи път ще се почустват в норма.Когато приключили изследването,теорията им се разбила на пух и прах,оказало се че най засегната е групата на нормалните,а за най голяма изненада се оказало че тази група с повишено произвоство,биела групата с понижено с 2 човека!!От тогава се правят всякакви изследвания и до сега все още не е намерена друга рецепта,освен тази която аз Ви казах!!Затова продължавам да твърдя,че може да си супер предразположен,ако няма от къде да вземеш,ще си умреш като супер преразположен!Но да не се отклонявам,казах Ви че се посветих на проблема и с моя екип,започнахме да правим интервюта,да набираме нови сътрудници,докато не покрихме територията на страната.Страшно много ни помогнаха момчета и момичета влезли в капана./от тука са ми данните за употребата и смъртните случаи/извинявайте,но имам и злонамерени читатели,това е за тях! Основното
което установихме е че първите /пионерите/са деца водачи.За да ме разберете отидете в детска ясла и наблюдавайте група от пет-шест деца как си играят.Без да сте преднамерени ще установите ,че едно от тези деца ги ръководи.Е точно тези деца са пионерите,които за първи път се докосват до наркотика,те са тези които се различават от масата,умни,всичко им се удава,все едно са го репетирали н пъти!Без да
са го искали,те стават лидери и в един момент те го усещат и явно това е звездната болест,защото за-
почват да защитават тази си позиция.В стремежа си да бъдат по различни и винаги интересни,започват
да прибягват и до неща които са забранени,но просто за да са интересни и неповторими.Сред тях се забелязва стремежа на всяка цена да не отстъпят лидерската си позиция и независмо какво правят те са примера за така наречената маса.Започват да формират група около себе си и за да са интересни стават шаманите на племето и стигат до наркотика.Стават герои на племето и всеки който
иска да е като тях се включва в племето.Тука е разковничето.Забелязахме,че не отива да те зарибява някой възрастен,а обикновенно е най добрия приятел или другарчето на което завиждаш!
И тука се появяваме ние,до колко сме създали реална представа за неговите възможности,в много случаи прекомерната амбиция и непостигнати за нас възможности,комплекси които ги имаме,се опитваме да присадим на нашите деца и те в стремежа си да не ни разочароват,да ни угодят,правят грешни стъпки за да са обичани и гордост за семейството.Друго което е характерно за тази възраст е ,че всеки неуспех се приема,като провал,ние ги възпитаваме като победители,но не ги учим да губят,а всяка загуба е неуспех,който трябва да има обяснение и той,тя започват да се самоунищожават и е достатъчна една дума от родител,възпитатал,бизък човек,за да почнеш да се самообвиняваш,че не си кадърен,че не ставаш и т.н. и спасението е в наркотика,защото само тогава ти се чустваш добре!За това искам тестове,защото не винаги може да прецените правилно държането и поведението на Вашето дете!Много пъти се явяваме като садисти,не искаме да приемем,че възможностите на нашето дете не отговарят на нашите желания и го измъчваме само и само да стане на нашето и то се старае но......
Да Ви кажа за рисковата група,тази група е на семейства в развод,когато няма комуникация между родителите,ниско интелигентните за които материалното е ценно и за тези които се оправдават че имат много работа и са си свършили работата като са осигурили много добро финансово съществуване,но се виждат с децата си от дъжд на вятър!Другата група е хора с нисък морал,които
мачкат всичко около себе си и децата им чустват вина заради отношението на родителя към другите.
Имам страшно много случаи на образцови семейства с тргични изходи,но ще ги оставя по за там,от вас искам да погледнете на тази опасност,съвсем сериозно и така да действате ,че никога да не Ви се случи!!!!!

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС.....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
8. krumbelosvet - Наркотиците ПОБЕДИХА след 10-ти.
09.07.2020 16:43
Що се прави доброданчо на ощипана мома.
Как можеше ПРЕДИ 10-ти наркоманите да са единици, а сега станаха стотици ХИЛЯДИ?
Наркотиците СЕГА работят за ОБЕЗБЪЛГАРЯВАНЕТО на България. Някой си е заплюл тая златна територия.
цитирай
9. ka4ak - ЗА ПРЕДЕЛНА ЯСНОТА,БЕЗ КАСКЕТ.....
09.07.2020 17:04
23.06 00:08 - ЗАРАДИ,НЕЗНАНИЕ И ЗАБЛУДА.....
33. ka4ak - 31.ТРАГИЧНО Е! ПОЛИТБЮРО,ОРГАНИЗИРА КОНТРАБАДНИТЕ КАНАЛИ,ЗА ДА УНИЩОЖИ ЗАПАДНАТА МЛАДЕЖ.....
06.06 14:57
А С Л Е Д ,ЗА ДА НЕ БЪДЕТЕ ИЗМЕТЕНИ,ПУСНАХТЕ КАНАЛИТЕ И ЗА НАШАТАААААААААААА..............................това е линията след КУЛТА КЪМ ЛИЧНОСТТА.....ПОСТАНОВКА НА СЪВЕТСКИТЕ ДРУГАРИ,СЛЕД СМЪРТТА НА СТАЛИН И РАЗПРАВАТА С УНГАРИЯ......

Постинг: ПРИЯТЕЛИ,НЕУДОБЕН СЪМ..... СЗО-"ХРОНИЧНА,ПРОГРЕСИРАЩА И НЕЛЕЧИМА" здраво,право,умно дете-НАРКОМАН-срамувам се от НАС.....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
10. dobrodan - Слушай, Червени попе,
09.07.2020 17:27
krumbelosvet написа:
Що се прави доброданчо на ощипана мома.
Как можеше ПРЕДИ 10-ти наркоманите да са единици, а сега станаха стотици ХИЛЯДИ?
Наркотиците СЕГА работят за ОБЕЗБЪЛГАРЯВАНЕТО на България. Някой си е заплюл тая златна територия.


в студентската ми стая умря от свръхдоза млад професорски син, дори не сварихме да се запознаем с него.
Имах състудентка, дето не се скъпеше за едната инжекция. Не взимала много (ПАРИ).
Ако си решил да се правиш на идиот доброволно, аз какво да сторя?
ГОДИНАТА Е 1984-ТА!!!
Единици били....За единици се разчуваше, само това!
Кажи, батя, още кажи. Какво не е имало тогава, пък сега ето на; колко хубаво беше, пък сега ето на....и такава уста ще отворя, че никак няма да ти хареса. Ти ако си раснал в саксия, други не сме!
P. S. С последния ти ред съм 100% съгласен!
цитирай
11. ka4ak - 1. dobrodan - Пропусна нещо. ЕТО ЗАЩО СЕ ДЖАКАХМЕ С МИЛЕН/СВЕТЛА МУ ПАМЕТ/а на маса не посмя да го ДРУСАМ 10 ДНИ И ПОСЛЕ ДА ГО ПУСНА ДА СИ ТЪРСИ ТРЕТАТА ОБУВКА
09.07.2020 18:37
dobrodan написа:
Надявам се да е просто недоглеждане. За дилърите и шефовете им. И не, наркоманите не са жертви. Техни жертви ставаме ние. Те си правят кефа по най-идиотския начин, а разбити и ограбени са нашите къщи и коли, не тези на шибаните им БАЩИ И МАЙКИ!!!!!!!!
Знаеш ли колко народ изрева от тях? А полицията вдига рамене и дрънка несвястни глупости една след друга? Нямали право, не можем да ти ги покажем, те други ги пускат........
За чий пенис ми е цялата правосъдна система, като не може да върже един дебил на легло без дрога за три месеца??? Кой ще ми върне нервите, труда и загубеното време, дори за парите не питам?
Бях ли ясен?
Сега видях, посочил си един от средната хубост търговци. А как смяташ, той защо така е решил, че може да прави каквото си поиска?
Защото така му е казал да прави някой друг. Е, на бушоните работата им е да горят, но има и автоматични, рестартираш ги и пак работят. Ще се види.

А ДЕТЕТО СЪВСЕМ НЯМА ЗАЩИТА!ПО ГОРЕ СЪМ ГО ОБЯСНИЛ!А ЗА ПОЛИЦИЯ И ПРОКУРАТУРА и БЕЛИТЕ ЯКИЧКИ... 17.02.2014 17:57 - Мълния!Нещо,от 9.04.2003 година!:)))
цитирай
12. ka4ak - 2. morskipesni - Коментарът на добродан е прелюдия към размисъл.. ЗЛИЯТ ГЕНИЙ НА КАСКЕТАДЖИИТЕ......
09.07.2020 19:54
morskipesni написа:
..но народецът е толкова загубен- а ОНИЯ толкова го зомбират с лукавство и пустословие... СЪД, МИНИСТРИ, ПОЛИТИЦИ, "БИЗНЕСМЕНИ" - навързаните черва на мафията..

КАКВИ ТЪПУНГЕРИ СМЕ БИЛИ,А И ЗАПАДНИТЕ МЛАДЕЖКИ ДВИЖЕНИЯ,НА КОИТО ПОДРАЖАВАХМЕ И БЯХМЕ велики и дългокоси с гаджшета с печати по НЕВЕРОЯТНИТЕ ИМ БЕДРАААА.......
цитирай
13. ka4ak - 8. krumbelosvet - Наркотиците ПОБЕДИХА след 10-ти. ДРУГАРЮ,ЗЛИЯ ВИ ГЕНИЙ Е НАЙ ГОЛЯМАТА КРЪВОЖАДНА НАПАСТ,ВРЪХЛИТАЛА ЧОВЕЧЕСТВОТО......
09.07.2020 20:50
krumbelosvet написа:
Що се прави доброданчо на ощипана мома.
Как можеше ПРЕДИ 10-ти наркоманите да са единици, а сега станаха стотици ХИЛЯДИ?
Наркотиците СЕГА работят за ОБЕЗБЪЛГАРЯВАНЕТО на България. Някой си е заплюл тая златна територия.

Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!А СМЕ ДРЕВНИ,МЪДРИ И ЗЕМЯТА НИ Е ДАР.....
цитирай
14. ka4ak - 10. dobrodan - Слушай, Червени попе, НИЕ СМЕ С ИЗКУСТВЕНО ПОВРЕДЕНИ И КОЛКОТО И ДА СЕ ПЪНЕМ,Цъ.......
09.07.2020 21:44
dobrodan написа:
krumbelosvet написа:
Що се прави доброданчо на ощипана мома.
Как можеше ПРЕДИ 10-ти наркоманите да са единици, а сега станаха стотици ХИЛЯДИ?
Наркотиците СЕГА работят за ОБЕЗБЪЛГАРЯВАНЕТО на България. Някой си е заплюл тая златна територия.


в студентската ми стая умря от свръхдоза млад професорски син, дори не сварихме да се запознаем с него.
Имах състудентка, дето не се скъпеше за едната инжекция. Не взимала много (ПАРИ).
Ако си решил да се правиш на идиот доброволно, аз какво да сторя?
ГОДИНАТА Е 1984-ТА!!!
Единици били....За единици се разчуваше, само това!
Кажи, батя, още кажи. Какво не е имало тогава, пък сега ето на; колко хубаво беше, пък сега ето на....и такава уста ще отворя, че никак няма да ти хареса. Ти ако си раснал в саксия, други не сме!
P. S. С последния ти ред съм 100% съгласен!

на КАСКЕТАДЖИЯ И 1 ПРОЦЕНТ Е ПРЕКАЛЕНО МНОГО!!!НА ВНУЦИТЕ НИ ВНУЦИТЕ СА СПАСЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ,А НИЕ ДА НЕ ПРЕЧИМ......
цитирай
15. krumbelosvet - Добродане, за устата ти не се съмнявам.
10.07.2020 09:58
И кво доказваш с два, ДВА, Д В А примера?
Ти знаеш, троле лъжлив, че СЛЕД 10-ти наркоманията превзе УЧИЛИЩАТА, кв. Дървеница, градинките...
Знаеш, но ще отваряш тролска лъжлива уста.
цитирай
16. ka4ak - СЛЕД КОЛКО ВРЕМЕ ГОВОРИШ С ЧОВЕК,А НЕ СЪС СТЕНА......
10.07.2020 11:04
30.05 20:54 - ОТДЕЛЕ 65 МИНУТИ смъртта и целия път,обратно
https://www/watch?v=QCG6_LROGOk

Постинг: ЧНГ,Приятели!!!Гешев е затруднен,помогнете му!
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527193
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88776
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031