Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2020 18:18 - 31 март · Райна Попгеоргиева\ Райна Княгиня\УШИ ЦЯЛО ЗНАМЕ,А МАСКАТА БИЛА ПРОБЛЕМ??!??...ПРИЯТЕЛИ,неудобен съм...ЧАС-РЪЧЕН ТРУД И.....
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 1642 Коментари: 4 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Райна Попгеоргиева Райна КнягиняУШИ ЦЯЛО ЗНАМЕ,А МАСКАТА БИЛА ПРОБЛЕМ??!?? ПАМУЧНИ ЧОРАПИ,ЧОРАПОГАЩИ,СЛИПОВЕ И Т.Н. СИ ИЗРАБОТВАШ ДВУ-ТРИ-.....ПЛАСТОВА МАСКА! ПОСЛЕ ПЕРЕШ И ГЛАДИШ........от скринА.....⚠️🍀

Б П  Не е много препоръчително това домашно пране и гладене. А с една маска е абсурдно да се изкара цял ден.

Бояна опитай,аз от 1 чифт чорапи 1 чорапогащник 1 наполеонки направих 24 двупластови маски,а прането със сапун е полезно за ръцете!Гладенето е забава.......остана материал за още толкова!!!

Б П  Не става дума за това, от какво може да се направят, а за това, колко са безопасни след едно домашно пране. По тях не се събират само вируси, а най-различни бактерии. Нямам автоклав, а няма да имам нерви да ги изварявам един час в херметическа тенджера.

сапуна убива всичко,а ако си с мания,имаш джезве..........а и ютия,белина,спирт и т.н.

Б Пhttps://annals.org/…/effectiveness-surgical-cotton-masks…
Effectiveness of Surgical and Cotton Masks in Blocking SARS–CoV-2: A Controlled Comparison in 4 PatientsFREE....

смешно е,с моето домашно НЯМА ДА ЗАРАЗЯ,а и мен също....
в една от комуните ми се появи хепатит А!
Закарахме момчето в инфекциозна,а другите 27 комунари с ХИГИЕНА ги опазихме!Докторите ни даваха за пример на колеги,как не сме допуснали това изолирано общество да не пламне от хепатит А!


D V то с Хепатит А- на мръсните ръце е много интересно. Точно нашата майка, вманиачена на тема хигиена се заразила. И никой от останалите в семейството! Аз съм била бебе на 10- тина месеца, кърмаче - четвърто дете! Тя твърди, че станало от някакви гости... не знам как.
Прибрали я в болница, нас- на село. Наистина никой друг не се заразил... Шантава работа изобщо. на 6 месеца има свиждане,от там излезе!

В Инфекциозна разкриха източника,а комунарите се оказаха с Хепатит С;но това е от миналото им.........

ДРАКА СЪМ СИ!!!:)))

Бъдете ЗДРАВИ,СВОБОДНИ и с ЧЕСТ,а и ЧОВЕЦИ!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне! ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ! НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!


 


Тагове:   до теб,   пази,   и теб,


Гласувай:
5



1. ka4ak - ОТДЕЛЕTE 65 МИНУТИ смъртта и целия път,обратно https://www/watch?v=QCG6_LROGOk
25.06.2020 19:26
ФИЛМ НА ЗОРНИЦА СОФИЯ ЗА КОМУНАРИТЕ смъртта и целия път,обратно

https://www/watch?v=QCG6_LROGOk
цитирай
2. ka4ak - ТОЗИ ПЪТ 2/ДВА/ ЧАСА ГРОЗНО Е...................ОТВРАТ
25.06.2020 20:52
24.06 15:39 - ОТ 3.5/ТРИ И ПОЛОВИНА/ ЧАСА,ПАК МЕ ИЗПРАСКАХААА......
22.06 18:55 - ПАК СЪМ БЛОКИРАН????????В ГУГАЛА НЕ МЕ ВИЖДА И ФЕЙСА,СЪЩО......

цитирай
3. ka4ak - още края на май,0.......
26.06.2020 08:39
25 март · ЕВРИКА,като раздавал земите на народите,пак сме се били покрили и ни дал от НЕГОВАТА ЗЕМЯ,та да я запазим,КАРАНТИНА ДО ДУПКА🍀 ВЛИЗАЩИ трябва от самолета или границата със слец част,директно в хотел,без излизане от стаята 14 дни.....
цитирай
4. ka4ak - СВЕТНА СЕ ГЕШЕВ.....
26.06.2020 11:51
Гешев,Тест за службите:Со-19 е Гратис 7 дни,а Дрогата е с Купен Билет!Сещате ли се?>?
ДА светнА Гратисчията е ясен!Набутал се във НАС и без да знаем ЗАРАЗЯВАМЕ НАЛЯВО И НАДЯСНО и предпочита РОДИТЕЛИТЕ НИ!Дрогата е проследима от купувача,продавача,разпространителите и т.н. до Печатницата и СОБСТВЕНИКЪТ И,но ЗАРАЗЯВА НАЛЯВО И НАДЯСНО и предпочита ДЕЦАТАаааа НИ!!!????????
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6567296
Постинги: 470
Коментари: 13676
Гласове: 89124
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930