Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2013 16:00 - Елементарен въпрос!!!При погазване на правата ни,защо е необходимо НОВО правителство,на всяка цена!???
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 8832 Коментари: 22 Гласове:
32

Последна промяна: 31.05.2013 16:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
13:58 - Писал съм го преди три години,но е даже по актуално,СЕГА!!!:(((   31.01.2010 15:52 - Предизвикано и моя отговор,ЗАЩО???!!!
Автор: ka4ak
Прочетен: 5057
И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години,предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))


Постинг: План-ът
Автор на постинга:
evrazol

А ОТГОВОРА Е ПРОСТ,ТА ЧАК КРЕЩИ,НО ГО ОСТАВЯМ,НА ВАС!!!:)))


Бъдете ЗДРАВИ  и СВОБОДНИ!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!





Гласувай:
32



1. анонимен - Какво значи "погазване на права" ?
31.05.2013 16:57
Чий права ?
Някой знае ли какво включва понятието "права" ?
Известно е само, че понятието "права" е много разтегливо и се разглежда от най-различни аспекти.
Има :
Права на "правоимащи"
Права на "неправоимащи"
Права на "нашите"
Права на "ненашите"
Права на ""неподсъдни"
Права на "подсъдни"
Права на "престъпник"
Права на "жертва"
И ОЩЕ, И ОЩЕ...

Бих желал да разбера "правата" на излъганите човечета за "евтиния ток от ЯЕЦ Белене" след днешното изявление / всъщност изхрачване върху лицата на "правоимащите ДА ЗНАЯТ ИСТИНАТА / на Смехурко, че :

" първо трябва да се направи анализ, да се види има ли инвеститор, да се видят плюсовете и минусите и тогава да се вземе решение за АЕЦ "Белене" ????

А ИЗХАРЧЕНИТЕ 25 МИЛИОНА ЗА ПРИЩЯВКАТА НА СЪЩИЯ ТОЗИ СУБЕКТ, КОЙТО ТОГАВА ЗНАЕШЕ ИСТИНАТА , ПРЕДСТАВЛЯВАТ ЛИ "ПОГАЗВАНЕ НА ПРАВА" ?

КОЙ И КОГА ЩЕ ВЪЗМЕЗДИ "ПОГАЗЕНИТЕ ПРАВА" НА ИЗЛЪГАНИТЕ ???

Отговорът не включва ли И :

"НОВО правителство,на всяка цена" , възможно най-скоро ?
цитирай
2. ka4ak - 1. andreshko - Какво значи "погазване на права" ? Петре,за разлика от теб,при мен няма различни,КАТЕГОРИИ!!!:(((
31.05.2013 17:12
andreshko написа:
Чий права ?
Някой знае ли какво включва понятието "права" ?
Известно е само, че понятието "права" е много разтегливо и се разглежда от най-различни аспекти.
Има :
Права на "правоимащи"
Права на "неправоимащи"
Права на "нашите"
Права на "ненашите"
Права на ""неподсъдни"
Права на "подсъдни"
Права на "престъпник"
Права на "жертва"
И ОЩЕ, И ОЩЕ...

Бих желал да разбера "правата" на излъганите човечета за "евтиния ток от ЯЕЦ Белене" след днешното изявление / всъщност изхрачване върху лицата на "правоимащите ДА ЗНАЯТ ИСТИНАТА / на Смехурко, че :

" първо трябва да се направи анализ, да се види има ли инвеститор, да се видят плюсовете и минусите и тогава да се вземе решение за АЕЦ "Белене" ????

А ИЗХАРЧЕНИТЕ 25 МИЛИОНА ЗА ПРИЩЯВКАТА НА СЪЩИЯ ТОЗИ СУБЕКТ, КОЙТО ТОГАВА ЗНАЕШЕ ИСТИНАТА , ПРЕДСТАВЛЯВАТ ЛИ "ПОГАЗВАНЕ НА ПРАВА" ?

КОЙ И КОГА ЩЕ ВЪЗМЕЗДИ "ПОГАЗЕНИТЕ ПРАВА" НА ИЗЛЪГАНИТЕ ???

Отговорът не включва ли И :

"НОВО правителство,на всяка цена" , възможно най-скоро ?

Човешките права са едни и са постоянни,а ние сме ги записали в основния закон на Републиката,в който се кълнем и само ,ТОЛКОВА??!!??:((((
цитирай
3. анонимен - ka4ak - В дълбоко заблуждение си
31.05.2013 17:22
"Различните" права не са И "при мен".

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ
ТЕ СА ТОЧНО "ТАМ", КЪДЕТО
НЕ
ТРЯБВА ДА ГИ ИМА.

ДА ПРИЕМА ЛИ, ЧЕ ТОВА ЯВНО НЕ СИ УСЕТИЛ И ВЪРХУ СОБСТВЕНИЯ СИ ГРЪБ ?
цитирай
4. ka4ak - 3. andreshko - ka4ak - В дълбоко заблуждение си Петре,моя гръб е як и за това пратих Гоце oт затвора,да развежда туристи,на Бузлуджа!!!:)))
31.05.2013 17:49
andreshko написа:
"Различните" права не са И "при мен".

ЗА СЪЖАЛЕНИЕ
ТЕ СА ТОЧНО "ТАМ", КЪДЕТО
НЕ
ТРЯБВА ДА ГИ ИМА.

ДА ПРИЕМА ЛИ, ЧЕ ТОВА ЯВНО НЕ СИ УСЕТИЛ И ВЪРХУ СОБСТВЕНИЯ СИ ГРЪБ ?

А не, неговата печатница в Костинброд,да се оказва в центъра на вниманието,на "НЕЗАВИСИМАТА"прокуратура!!!:(((
цитирай
5. ka4ak - Извинявам се,че Ви карам,да се замислите!!!:)))
31.05.2013 19:48
Петък е,ден на майстора!!!,а аз съм си майстор,пък и фукня,а бе гадюха,съм си,за ужас на ДРУГАРИТЕ и чорбаджия!!!:)))
цитирай
6. ka4ak - Сещам се за едни думи на Мирон Иванов!:)))
31.05.2013 21:27
...трябва да им даваме пари,никога да не си и помислят,да ни лекуват!!!:)))
Та,това са думите ми,към Партията,която реализира,мандата си!!!:)))
цитирай
7. jabalka - Поздрави!
31.05.2013 22:01
Мирон е толкова велик, че се чудя колко малко хора са го констатирали:

"Прочетох у Пришвин, а той го е прочел у китайците някъде: Когато изореш седем пъти по седем своята нива, седни и запали своята лула и това ще бъде твоят отдих и краят на твоя ден............................................................................................
... Седем пъти по седем, за да нанижеш на един конец мъдроста на света, без да забележиш, че не винаги е мъдро да си мъдър. Че не винаги е добре да си добър. Че не винаги е глупаво да си глупак. Че не винаги е лошо да си лош."
Мирон Иванов - "Сезон на тиквите , сезон на кратуните"
Не съвсем по темата , но мъдро за можещите да го разберат!
Поздрави и весели почивни дни!
цитирай
8. ka4ak - 7. jabalka - Поздрави! Обиждаха ми се,че се обръщам с определението КРАТУНИ!:)))
31.05.2013 22:28
jabalka написа:
Мирон е толкова велик, че се чудя колко малко хора са го констатирали:

"Прочетох у Пришвин, а той го е прочел у китайците някъде: Когато изореш седем пъти по седем своята нива, седни и запали своята лула и това ще бъде твоят отдих и краят на твоя ден............................................................................................
... Седем пъти по седем, за да нанижеш на един конец мъдроста на света, без да забележиш, че не винаги е мъдро да си мъдър. Че не винаги е добре да си добър. Че не винаги е глупаво да си глупак. Че не винаги е лошо да си лош."
Мирон Иванов - "Сезон на тиквите , сезон на кратуните"
Не съвсем по темата , но мъдро за можещите да го разберат!
Поздрави и весели почивни дни!

Явно,подсъзнателно,съм цитирал Мирон!!!:)))
Забелязвам,че много мои думи,се оказват казани,преди мен,без да съм ги тафил,което си е кофти номер,от предците ни!!!:(((
цитирай
9. ka4ak - А,ЩОТО СЪМ СИ ДРАКА!!!:)))
31.05.2013 23:00
Прочетен от създаването: 1555872
Прочетен този месец: 121248
Прочетен днес: 3748
цитирай
10. jabalka - Да, да... с три удивителни .
31.05.2013 23:02
А иначе - кратуните са символ на "семейно щастие" ... в България е така, обичаме по засуканите символи! Индивидуалисти!? В Нова Зеландия, ще ни линчуват за това ни качество... :)
цитирай
11. sestra - Хората гласуваха ясно - не е необходимо.
31.05.2013 23:18
Но има огромен натиск от медии да се докаже обратното и да стане така, че тези всички нормално мислещи да се окажат нещо пообъркали се. Дали ще успеят? В очевидна ситуация на държавен преврат с главен прокурор начело. Мен не ми се вярва да успеят, но от къде да знам...
цитирай
12. ka4ak - 10. jabalka - Да, да... с три удивителни .Семейно шастие,би било,ако констиционните съдии бяха линчувани и побити на КОЛ!!!:)))
31.05.2013 23:27
jabalka написа:
А иначе - кратуните са символ на "семейно щастие" ... в България е така, обичаме по засуканите символи! Индивидуалисти!? В Нова Зеландия, ще ни линчуват за това ни качество... :)

За съжаление,сме в България,за срам и резил,пред потомците ни!!!:(((
И показваме,че сме ПУТЬОВЦИ!!!:((((
цитирай
13. ka4ak - 11. sestra - Хората гласуваха ясно - не е необходимо. Станимира,голяма си капия!:(
01.06.2013 00:01
sestra написа:
Но има огромен натиск от медии да се докаже обратното и да стане така, че тези всички нормално мислещи да се окажат нещо пообъркали се. Дали ще успеят? В очевидна ситуация на държавен преврат с главен прокурор начело. Мен не ми се вярва да успеят, но от къде да знам...

Нещо,казано от ПОЛИТБЮРО,да не е станало???!!:(((
За това бия камбаната,защото,комунизма е напаст,която ПАК Е ТУК!!!:((((((((((((((
цитирай
14. aip55 - Но има огромен натиск от медии да се ...
01.06.2013 08:02
ka4ak написа:
sestra написа:
Но има огромен натиск от медии да се докаже обратното и да стане така, че тези всички нормално мислещи да се окажат нещо пообъркали се. Дали ще успеят? В очевидна ситуация на държавен преврат с главен прокурор начело. Мен не ми се вярва да успеят, но от къде да знам...

Нещо,казано от ПОЛИТБЮРО,да не е станало???!!:(((
За това бия камбаната,защото,комунизма е напаст,която ПАК Е ТУК!!!:((((((((((((((

Да, на последните избори са били около 10,000, а на следващите ??????
цитирай
15. jelezov - ЗА КОМУНИЗМА
01.06.2013 10:36
"За това бия камбаната,защото,комунизма е напаст,която ПАК Е ТУК!!!:(((((((((((((("
Ка4ак, ако не си глупак, би могъл да ми обясниш ЩО Е ТО КОМУНИЗЪМ и КЪДЕ ГО ВИЖДАШ ТУК ПАК?
цитирай
16. ka4ak - Жельо,съвсем скоро обяснявах с нагледен материал:(((
01.06.2013 11:50
25.05 18:20 - Защото ме питате,обяснявам!!!:)))
http://www.youtube.com/watch?v=vI39Uy_ykm8
Ватманът е Сергей Станишев,а Гратисчията,Стефан Данаилов!!!:)))

Постинг: Светлина в светлия празник на езика ни!Браво, че сме го съхранили и споделили !Честито и свято да Ви е!!!:)))
Автор на постинга: ka4ak

А иначе,ако не видя чекиската операция по изборите и след тях,не мога да ти помогна!:(
цитирай
17. karaiany - Владо, след 65 години червена уп...
01.06.2013 14:29
Владо , след 65 години червена управа (45+20) , българинът е станал далтонист , братО ! Нарочно изключих последните 4 години , тъй като усетиx , че червеното започна да избледнява .
Чекистите мамката ни разкатаха.
И все пак , струва ми се , че до зимата ще разберем истинското лице на тая управа , ако не го разберем много по - рано.
До тогава , Господ да ни пази , щото като гледам какви ненормални циркаджии има в парламента , иде ми да плача.
цитирай
18. sestra - А сега да го кажа по друг начин:
01.06.2013 15:36
Превратът е в ход, спор няма. Няма време за чакане да видим какво още щяло да стане. Те с тези грозни сцени и комплоти само показаха, че нищо няма да ги спре. Точно, както Станиш каза от трибуната на нар. събрание, където днес се дуе, че ще използват всички законни и незаконни средства срещу ГЕРБ??? (някой от тези дето вечно са недоволни и наранени от управляващите замисли ли се защо така концентрирано се насочиха баш срещу тях, забравяйки услужливо цялата предишна трагедия ) в потвърждение на крилатата фраза на комунягите за властта, дето я били с кръв дали, и с кръв щели да си я връщат (и в двата случая преобладаващо не тяхната). Тъй, че наясно съм доста, но искам да видя колко още хора са толкова наясно като мен и теб, Владо.

ka4ak написа:
sestra написа:
Но има огромен натиск от медии да се докаже обратното и да стане така, че тези всички нормално мислещи да се окажат нещо пообъркали се. Дали ще успеят? В очевидна ситуация на държавен преврат с главен прокурор начело. Мен не ми се вярва да успеят, но от къде да знам...

Нещо,казано от ПОЛИТБЮРО,да не е станало???!!:(((
За това бия камбаната,защото,комунизма е напаст,която ПАК Е ТУК!!!:((((((((((((((

цитирай
19. aip55 - Превратът е в ход, спор няма. Няма ...
01.06.2013 18:51
sestra написа:
Превратът е в ход, спор няма. Няма време за чакане да видим какво още щяло да стане. Те с тези грозни сцени и комплоти само показаха, че нищо няма да ги спре. Точно, както Станиш каза от трибуната на нар. събрание, където днес се дуе, че ще използват всички законни и незаконни средства срещу ГЕРБ??? (някой от тези дето вечно са недоволни и наранени от управляващите замисли ли се защо така концентрирано се насочиха баш срещу тях, забравяйки услужливо цялата предишна трагедия ) в потвърждение на крилатата фраза на комунягите за властта, дето я били с кръв дали, и с кръв щели да си я връщат (и в двата случая преобладаващо не тяхната). Тъй, че наясно съм доста, но искам да видя колко още хора са толкова наясно като мен и теб, Владо.

ka4ak написа:
sestra написа:
Но има огромен натиск от медии да се докаже обратното и да стане така, че тези всички нормално мислещи да се окажат нещо пообъркали се. Дали ще успеят? В очевидна ситуация на държавен преврат с главен прокурор начело. Мен не ми се вярва да успеят, но от къде да знам...

Нещо,казано от ПОЛИТБЮРО,да не е станало???!!:(((
За това бия камбаната,защото,комунизма е напаст,която ПАК Е ТУК!!!:((((((((((((((


Не разбрахте ли, че БСП не са никакви комунисти. Те са социалисти-капиталисти. Център в дясно. Те нямат нищо общо с комунизма, защото са предатели на теорията на комунизма. Това са шайка измамници, алчни за власт и богатство.
цитирай
20. sestra - Това е ясно. Няма спор.
02.06.2013 11:24
Ако ще говорим за това какво е комунист, за мен е идеалист, естествено опасен за обществото, който може да действа или само като екстремист или да подмени собствените си ценности с цинично лицемерие в случай, че слепият случай му подари властта. Логиката е железобетон.

aip55 написа:
sestra написа:
Превратът е в ход, спор няма. Няма време за чакане да видим какво още щяло да стане. Те с тези грозни сцени и комплоти само показаха, че нищо няма да ги спре. Точно, както Станиш каза от трибуната на нар. събрание, където днес се дуе, че ще използват всички законни и незаконни средства срещу ГЕРБ??? (някой от тези дето вечно са недоволни и наранени от управляващите замисли ли се защо така концентрирано се насочиха баш срещу тях, забравяйки услужливо цялата предишна трагедия ) в потвърждение на крилатата фраза на комунягите за властта, дето я били с кръв дали, и с кръв щели да си я връщат (и в двата случая преобладаващо не тяхната). Тъй, че наясно съм доста, но искам да видя колко още хора са толкова наясно като мен и теб, Владо.

ka4ak написа:
sestra написа:
Но има огромен натиск от медии да се докаже обратното и да стане така, че тези всички нормално мислещи да се окажат нещо пообъркали се. Дали ще успеят? В очевидна ситуация на държавен преврат с главен прокурор начело. Мен не ми се вярва да успеят, но от къде да знам...

Нещо,казано от ПОЛИТБЮРО,да не е станало???!!:(((
За това бия камбаната,защото,комунизма е напаст,която ПАК Е ТУК!!!:((((((((((((((


Не разбрахте ли, че БСП не са никакви комунисти. Те са социалисти-капиталисти. Център в дясно. Те нямат нищо общо с комунизма, защото са предатели на теорията на комунизма. Това са шайка измамници, алчни за власт и богатство.

цитирай
21. ka4ak - Здравейте приятели!!!Успешна седмица!!!:)))
03.06.2013 09:43
Винаги съм смятал,че поста,е разбираем,за този който го ЧЕТЕ,а и твърдя отдавна,че не завършва с таговете,тъй като,коментарите са неделима част от него!!!:)
Тук съм пуснал мой коментар,към поста на Евгени/Постинг: План-ът
Автор на постинга: evrazol/,като в отговора си съм пуснал и мой стар пост,който за мен е много ясен и технично Ви казвам,какво ни е сторил предишния строй и защо бия камбаната!!!:)))
Моля,ЧЕТЕТЕ,внимателно и каквото не ви е ясно,ПИТАЙТАЙТЕ!:)
Приятно занимание!!!:)))
цитирай
22. liliyanaandreeva - Не подозираш колко си прав! Ала з...
06.06.2013 08:18
Не подозираш колко си прав! Ала забравяш, че докато западът изживяваше ренесанс, ние оцелявахме с алъш вериш като гяурска рая! Та всичко идва от възпитанието и традициите! Сега пак ни заливат с ориенталски и азиатски боклуци, кич и чалга!
цитирай
23. ka4ak - 22. liliyanaandreeva - Не подозираш колко си прав! Ала з... Лиана,не подозирам,просто съм ПРАВ!!!:)))
06.06.2013 13:04
liliyanaandreeva написа:
Не подозираш колко си прав! Ала забравяш, че докато западът изживяваше ренесанс, ние оцелявахме с алъш вериш като гяурска рая! Та всичко идва от възпитанието и традициите! Сега пак ни заливат с ориенталски и азиатски боклуци, кич и чалга!

И моля те,без оправдания!!!:(
Въжрожденците и "проклетите"чорбаджии,са действали,като мен и за това има точни копия на сгради от Европа!!!Абитуриенските балове,са възникнали,за да покажат на другите,примера на образования човек!!!/по това време само 5%,са имали средно образование!!!/Харчили са пари за образование в чужбина и 36-та година вече имаме ЗЛАТЕН ЛЕВ!!!:)
Избиването и смачкване на едва проходилата интелигенция и аристокрация е най голямото престъпление на комунягите,които просто са ОЩЕ ТУК И ИСКАТ,ПАК ДА НИ ОПРАВЯТ!!!л(((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6529822
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88794
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031