Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2013 20:52 - ИЗВИНЯВАЙТЕ!!!ОТВРАТ Е!???:(((
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 23351 Коментари: 56 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
на Мая и платиха със зам.шеф на НС,а на Гарелов му дадоха "ЧЕЛЮСТИ"-те,на Диана?!????:((
Ще познаете ли,какво са замислили,ЧЕКИСТИТЕ?!!!
ЗАЩО ЛИ.МИ Е ПОЗНАТО????!(



Бъдете ЗДРАВИ и СВОБОДНИ!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!





Гласувай:
49



1. ka4ak - Това написах във фейса!:)))
25.05.2013 21:24
То бива,но толкова,не бива?!!!Не съм фен на ГЕРБ,но съм СВОБОДЕН и НЯМА ДА ДОПУСНА,ПРЕДИШНИЯ СТРОЙ,ДА СЕ ЗАВЪРНЕ!!!http://ka4ak.blog.bg/politika/2013/05/25/izviniavaite-otvrat-e.1113865
цитирай
2. planinitenabulgaria - Аз знам!
25.05.2013 21:31
Сега ще се развърти Волен! Пазарлъкът вероятно е договерен: от него - гласовете и баланса, от БСП/ДПС - корабът с мангизите за офшорките в Кайманските острови.
Има заблудени от Волен депутати, които сега ще се осъзнаят, ще го напуснат и ще станат независими, но подкрепящи БСП/ДПС.
Как сега не съм един депутат към Атака, да се осъзная и да си пренасоча глъсеца! Интереса клати феса, а вотът си е вот. От изборите ако зависеше нещо, щяха да ги забранят.
цитирай
3. yotovava - Нищо ново под слънцето,
25.05.2013 21:42
а мълчанието на т.нар. будни гражданКи, странно контрастира на предизборното им жужене.
цитирай
4. bateto - Аве...заради теб влизам ТУК, след Години Отсъствие!!!
25.05.2013 21:50
И...как нЕма да допуснеш да се върне предишния строй, Владе!??
Та той се завърна...През Костинброд!!!
:D
цитирай
5. blackpredator - И каква е разликата,
25.05.2013 22:01
между двете Анки бе Качак?
Между Мая картечарката и Цецка картечарката?
Единствено у жопа-нето...
Диана прави баница на новия Чапай.

Докато не престанем да избираме Чапаевци, ще си останем общество от Петки.
И тук чекистите са непричьом.

Защо ли и на мен ми е познато това с Петките???! В последните 23 години и още повече преди това...
цитирай
6. ka4ak - 2. planinitenabulgaria - Аз знам! Коста,казах ти,че с това ШЕГА,не бива!!!
25.05.2013 22:28
planinitenabulgaria написа:
Сега ще се развърти Волен! Пазарлъкът вероятно е договерен: от него - гласовете и баланса, от БСП/ДПС - корабът с мангизите за офшорките в Кайманските острови.
Има заблудени от Волен депутати, които сега ще се осъзнаят, ще го напуснат и ще станат независими, но подкрепящи БСП/ДПС.
Как сега не съм един депутат към Атака, да се осъзная и да си пренасоча глъсеца! Интереса клати феса, а вотът си е вот. От изборите ако зависеше нещо, щяха да ги забранят.

Конституционните съдии,трябва да бъдат побити на кол,защото признаването на ДПС за партия,роди АТАКА,две гибелни за България ПАРТИИ!!!:(((
БКП-то,- БСП-то,е недоразумението и болестно образувание,по скоро тумор,за България!!!:(((
Надявам се,правнуците ни,да се излекуват и да са свободни,граждани на света,които ще знаят корените си и ще научат,другите,че трябва да сме заедно и че МОЖЕМ!!!:)))
цитирай
7. ka4ak - 3. yotovava - Нищо ново под слънцето, Валя,новото е,че гржданското общество,за което драпам от години,се опитва,да се покаже!!!:)))
25.05.2013 22:44
yotovava написа:
а мълчанието на т.нар. будни гражданКи, странно контрастира на предизборното им жужене.

Докато само коментираш/което си е супер напредък/,няма вариант да се случи случка!!!:(((
Живеем заедно и когато теб са настъпили,не го ли усетя,че и мен ще настъпят и да се възпротивя,ще си дрънкаме,на воля,но нищо няма да се промени!!!:(((
Действието ми,може да те защити,теб,както и мен!!!:)))
цитирай
8. анонимен - Болен Сайдеров
25.05.2013 23:07
вживял се истерично в ролята си на кукловод, намекна с крясъци на "марионетките", че явно не са разчели добре голите му снимки и в прав текст им показа какво ги очаква.
Само че, както се казва в един виц : на тях само го показа, други само ще ги "поотърка", а на останалия български електорат ще му го .... с помоща на новите му "спасители" ! :(

цитирай
9. kasnaprolet9999 - Извинен си, въпреки че нямаше за...
25.05.2013 23:09
Извинен си, въпреки че нямаше защо:))))) Вече ще спя спокойно, щом няма да го допуснеш ретрото в нашия живот:)))
цитирай
10. ka4ak - 4. bateto - Аве...заради теб влизам ТУК, след Години Отсъствие!!! Роска,та това е супер,приятелю!!!:)))
25.05.2013 23:16
bateto написа:
И...как нЕма да допуснеш да се върне предишния строй, Владе!??
Та той се завърна...През Костинброд!!!
:D

ЕДИН ОТ НАЙ СТОЙНОСТНИТЕ БЛОГЕРИ,ДА СЕ ПОЯВИ В БЛОГ ПРОСТРАНСТВОТО,СИ Е СЪБИТИЕ!!!:)))
Знаеш ли,колко пъти се сещам за теб и определено липсваш,с твоя разумен и земен коментар или пост!!!
А,разчитам,че не на всички блогери им е изпила,чавка мозъка!!!:)))
Винаги съм сравнявал блога с кръчмата на Странджата,където всеки се пъне,след няколко чаши:(((
Искам и вярвам,че вече,шубето не е голям страх и че сме СВОБОДНИ и този номер,няма да мине!!!:)))
цитирай
11. ka4ak - 5. blackpredator - И каква е разликата, Разликата е,че нама да си Петка!!!:)))
25.05.2013 23:50
blackpredator написа:
между двете Анки бе Качак?
Между Мая картечарката и Цецка картечарката?
Единствено у жопа-нето...
Диана прави баница на новия Чапай.

Докато не престанем да избираме Чапаевци, ще си останем общество от Петки.
И тук чекистите са непричьом.

Защо ли и на мен ми е познато това с Петките???! В последните 23 години и още повечННе преди това...

За това ти го казвам,защото знам,че ще ме разбереш!!!:)))
Тъпия Петка,узря и може и трябва,да изработи Чапай!!!:)))
Това казвам и вярвам,че си ме разбрал!!!:)))
цитирай
12. ka4ak - 8. andreshko - Болен Сайдеров Петре,не изпростявай!:(
26.05.2013 00:07
andreshko написа:
вживял се истерично в ролята си на кукловод, намекна с крясъци на "марионетките", че явно не са разчели добре голите му снимки и в прав текст им показа какво ги очаква.
Само че, както се казва в един виц : на тях само го показа, други само ще ги "поотърка", а на останалия български електорат ще му го .... с помоща на новите му "спасители" ! :(


Ако ще плюеш,има конституционни съдии,за това!!!:))))
АТАКА е функция на ДПС!!!:(((
РАЗЛИЧНОТО ТЪЛКУВАНЕ НА ЗАКОНА,ражда омраза И ОЩЕ ДЪЛГО,ЩЕ ПОРАЖДА ВРАГОВЕ!!!:(((
Трябва да се обичаме,защото ОТЕЧЕСТВОТО ни е едно и закона е ЕДНАКЪВ,ЗА ВСИЧКИ!!!:))))
цитирай
13. ka4ak - 9. kasnaprolet9999 - Извинен си, въпреки че нямаше за... Невена,няма да мина,без твоята помощ!!!:)))
26.05.2013 00:21
kasnaprolet9999 написа:
Извинен си, въпреки че нямаше защо:))))) Вече ще спя спокойно, щом няма да го допуснеш ретрото в нашия живот:)))

Не си и помисляй,че може да спиш спокойно,след като Ватмана е щеф на ПЕС,а Гратисчията е доайенът на 42-рото НС!!!:(((
цитирай
14. ka4ak - Пак да си рекна!!!:)))
26.05.2013 00:54
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 181
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 128

Прочетен от създаването: 1528312
Прочетен този месец: 93688
Прочетен днес: 2776
цитирай
15. rustam - Идва
26.05.2013 00:55
едно много тъжно време, Качак.
цитирай
16. ka4ak - 15. rustam - Идва Свилене,не съм съгласен!!!:)))
26.05.2013 01:29
rustam написа:
едно много тъжно време, Качак.

Елементарно е!!!И ТИ СИ УЧИТЕЛ И СЪМ СИГУРЕН,ЧЕ НЯМА ДА ИМ КАЖЕШ,предавайте се,НА ТВОИТЕ УЧЕНИЦИ!!!:)))
цитирай
17. zabavnata - Няма никаква опозиция Владо. Па...
26.05.2013 07:23
Няма никаква опозиция Владо. Партиите имат една майка - БКП. Погледни корените на лидерите на ГЕРБ. Случайно ли? Ами. Сценарий, които се изпълнява блестящо. Сега светна ли защо никой не погна перачите, кредитните милионери, създадените от ДС "капиталисти" ? Тази безнаказаност плюс ширещата се контрабанда и прекалено висока безработица доведоха до тази патова ситуация на изборите. Лъжите за технологичен брак от 350 000 бюлетини сложиха капак на всичко.Бивш МВР министър изпадна в глупава ситуация да заплашва медии.
Икономически са интересите, не ПОЛИТИЧЕСКИ. Всеки иска повече от баницата или ако може повече баници. И това докато не спрат кранчето от Европа. Не започнем ли да произвеждаме, да създаваме работни места, да съкратим държавната администрация поне на половина как ще се оправим? Мафията да си ходи!
Хубав ден!:)
цитирай
18. batogo - !!!:)))
26.05.2013 10:11
Владо, вече се убедих напълно, че най-невъзможното нещо е да събудиш един народ, особено ако той е българският. Но, въпреки това опитите продължават и това не е лошо. Може пък да се подкваси морето на безумието и да роди разум. :))) А що се отнася до чекистите - замислили са как най-изгодно да острижат, одерат и продадат стадото на съветските си събратя... Щом гласят адвоката на мафиотите за министър?!
цитирай
19. blogerka - ka4ak
26.05.2013 11:12
Малко извън темата, но и по темата е следното:Поклон пред вас,знайни и незнайни пренесли пламъка през вековете, на знанието към върховете, за да бъдем, за да ни има на таз земя така красива, парче от рая, непокорно дива,народ тъй древен, поробван и като птица от пепелта излита, повеждаща след себе си славяни.
цитирай
20. sestra - Порок с порока
26.05.2013 13:38
се събраха ачик тоя път. Не знам... дали има отърване. Надеждата е последният свидетел все пак.
цитирай
21. jeremy231 - Здрасти, значи!
26.05.2013 14:09
Моя Бог има страхотно чувство за хумор. Стига до сарказъм, да знаете. Каквото пожелахте, получихте си го. Кат ревяхте против ГЕРБ, на сега. И аз не съм гербер, но истински се наслаждавам на политикани, журналя и блогъри. Сега по кого ще ревете, бе оланкоолун? По поетите? Пак по ГЕРБ? Сега ще ви се падне нерадостната участ да защитавате Маи, доносници, агенти, бивши комунета и експерти-хидроинженери. И главни прокурори и магистрати, да не пропусна.
Аз съм Катана сенсей под прикритие и на конференция съм поел курс към саркастична борба със всички вас, които така или иначе ще се правите, че не виждате ставащото.

цитирай
22. valentor - Нека предложа най-тъпото, и лесно. ...
26.05.2013 15:08
Нека предложа най-тъпото, и лесно.
В законЯ за БНБ прАИМ /заменяме/ цифрата едно с някакво нещо/с/, примерно 2, а може и 3, пък и 5 може, а ?
Кво шИ кажете ?
http://valentor.blog.bg/
цитирай
23. karaiany - Качак, много добре те разбирам, ...
26.05.2013 15:16
Качак , много добре те разбирам , братче !
Изчетох всичкото за и против преди изборите и си дадох сметка , че натам вървят нещата. Дадох си сметка , че всичките маскари са се пръкнали от една майчица , но в същото време paз6pax , че Герб са най малкото зло в тази луда българска действителност . Защо ?
Защото всички върли комунисти се нахвърлиха дружно срещу тях. Те бяха по -различни и се опитваха да променят нещо . Знам , че старите кусури и простотия не се изкореняват за 4 години . Не съм утопист и знам , че е много дълго и трудно пътуването през тунела. В същото време се убедих , че българинът е решил отново да спре за по - дълга почивка в средата на тунела :(
Това управление ще бъде кошмарно , личи си от сутринта.
Поздрави и не спирай да вярваш ! :)
цитирай
24. shtaparov - Презрените комунисти бяха побе...
26.05.2013 15:47
Презрените комунисти бяха побеснели от това,че от 4 години далаверите им бяха почти секнали поради постоянната угроза от разкрития и наблюдение,заради което печалбите им така катастрофално намаляха,че много техни фирми бяха изправени на ръба на фалита! Сега обаче почнаха да се успокояват,понеже получиха шанса да попълнят изтънелите си каси и джобове с нов всеобщ грабеж на целия Български народ! И той няма да се забави много,понеже упадъкът на мафиотския им бизнес ще продължи по инерция и поради кризата поне още 1-2 години,а кризата за печалби,терзаеща ненаситните им партийни търбуси,ще продължи да се задълбочава.
цитирай
25. jabalka - Поздрав и горчив привет-
26.05.2013 16:34
"Време на голямо лицемерие"
Стефан Цанев
- стихосбирка: "Спасете Нашите души"
(откъс)
...
Бдете!
Старата история се повтаря:
"Царят умря!
Да живее царя! "
Бдете!
Свободата на словото и на печата
се превръща
в свобода на злобата и клеветата!
Бдете!
Палете клада от вестници, пълни с лъжи, палете,
да пламне нощта!
Като бухали, заслепени от слънце, да се изцъклят
престъпленията и греховете ни.
Палете клади от вестници! Това ще бъде
първият случай в света,
когато лъжите служат за светене!"

16 ноември 1989

- нямам какво да добавя тогава а сега...
цитирай
26. kbalenciaga - Може ли някои да се правят чак на толкова глупави?!
26.05.2013 17:00
"... но в същото време paз6pax , че Герб са най малкото зло в тази луда българска действителност ."


БКП и ДС заедно изпльоскват различни Аку-та.
Най миризливи днес техни Акута са Акуто БСП и Акуто ГЕРБ.
Странното е, че има много такива, които упорито твърдят, че Акуто ГЕРБ било по вкусно!
Странни хора...
цитирай
27. jeremy231 - Не се косете! Бъдете цинични. Тези, които гласуваха за БСП,ДПС и Атака си заслужават да ги лъжат.
26.05.2013 18:06
batogo написа:
Владо, вече се убедих напълно, че най-невъзможното нещо е да събудиш един народ, особено ако той е българският. Но, въпреки това опитите продължават и това не е лошо. Може пък да се подкваси морето на безумието и да роди разум. :))) А що се отнася до чекистите - замислили са как най-изгодно да острижат, одерат и продадат стадото на съветските си събратя... Щом гласят адвоката на мафиотите за министър?!

Свикнали са. :-)))))))))))))
цитирай
28. ka4ak - Може би,след ДЕТСКОТО ШОУ/по късно ще пусна пост/,трябваше да напомня за децата с левкемия!:(
26.05.2013 18:16
Имаше хора,но очаквах Националния Стадион Васил Левски,да се препълни или поне колкото бяха на концерта на "Бон Джоуви"!!!
Ставаше въпрос за 10 ЛЕВА,а не за 100!!!
Просто го споделям,защото и това е част,от НАС!!!
цитирай
29. kasnaprolet9999 - Извинен си, въпреки че нямаше за...
26.05.2013 18:27
ka4ak написа:
kasnaprolet9999 написа:
Извинен си, въпреки че нямаше защо:))))) Вече ще спя спокойно, щом няма да го допуснеш ретрото в нашия живот:)))

Не си и помисляй,че може да спиш спокойно,след като Ватмана е щеф на ПЕС,а Гратисчията е доайенът на 42-рото НС!!!:(((


Я па ти, намерил с кои да ме плаши, аз да не съм депутатка или част от експертното правителство:)))
цитирай
30. ka4ak - 17. zabavnata - Няма никаква опозиция Владо. Па... Ани,всеки живял в онова време,е заразен и болен!:(
26.05.2013 19:12
zabavnata написа:
Няма никаква опозиция Владо. Партиите имат една майка - БКП. Погледни корените на лидерите на ГЕРБ. Случайно ли? Ами. Сценарий, които се изпълнява блестящо. Сега светна ли защо никой не погна перачите, кредитните милионери, създадените от ДС "капиталисти" ? Тази безнаказаност плюс ширещата се контрабанда и прекалено висока безработица доведоха до тази патова ситуация на изборите. Лъжите за технологичен брак от 350 000 бюлетини сложиха капак на всичко.Бивш МВР министър изпадна в глупава ситуация да заплашва медии.
Икономически са интересите, не ПОЛИТИЧЕСКИ. Всеки иска повече от баницата или ако може повече баници. И това докато не спрат кранчето от Европа. Не започнем ли да произвеждаме, да създаваме работни места, да съкратим държавната администрация поне на половина как ще се оправим? Мафията да си ходи!
Хубав ден!:)

Излекуването е много дълъг и труден процес и за това бия камбаната,защото ремисията е надвиснала,а това не трябва да се допуска,защото и малкото положителни неща,ще отидат по дяволите!!!:(((
А печатницата я знам отдавна и всички казваха,че е на Гоце!!!
цитирай
31. ok3223 - Бокото е в НОК ДАУН ...
26.05.2013 19:21
Затова ли тъжите гербрчета насрани, скрити и прикрити.
Па роните с Джеремчето, сълзи и сополи за Боко Тиквата.
Ма БСП е 100 пъти по - харна от бандата ГРОБ.
Или не е така, а?
Къде е Водача на ПЕС кратунковци, къде е Тиквата Боко.
Немало да позволи.
Като пукне топчето, че напуниш потурите.
Толкова ти е ...
Оно революцията не е като, сладката и тънка далаверка, скрита зад "работа за народното благо."
Платили били на Мая ...
Ма тя има 10 пъти повече акъл и смелост от теб и мен.
Мъжко момиче е, а не като теб завистлив и заядлив дъртофелник ...
Засрами се бе. Мая заслужи поста, който заема .
цитирай
32. marystaneva - Аз пък съм гербер. И ме боли за България...
26.05.2013 19:55
jeremy231 написа:
...Каквото пожелахте, получихте си го. Кат ревяхте против ГЕРБ, на сега. И аз не съм гербер, но истински се наслаждавам на политикани, журналя и блогъри. Сега по кого ще ревете, бе оланкоолун? По поетите? Пак по ГЕРБ? Сега ще ви се падне нерадостната участ да защитавате Маи, доносници, агенти, бивши комунета и експерти-хидроинженери. И главни прокурори и магистрати, да не пропусна...


jeremy231 е прав. Но някои, опиянени от омразата си към ГЕРБ и от чувството за превъзходство над Борисов, не си дадоха сметка, че като не гласуват за ГЕРБ, ще дадат възможност на БСП и ДПС отново да разпределят "порциите" във властта... Както са изгладнели за тези четири години... Тепърва ще се нагледаме на схеми... Очакваме 25 млрд европейски пари - заБългария... И онези ги очакват, да знаете...
Искахте да не е Бойко, да не са ГЕРБ... Но не помислихте - ако не са ГЕРБ, кои ще бъдат... Не издигнахте друг - по-добър, по-умен, по-по-най... Беше пределно ясно, че на този етап само ГЕРБ имаха потенциал да надвият БСП-то. Но уви, не получиха желаната подкрепа от десните избиратели...
Е, желанието на мразещите Бойко тъмносини се изпълни... Сега как сте? Питам, защото преди всичко би трябвало да сме патриоти и да мислим за държавата... Та как сте сега? Бойко не ви харесваше - прост бил... А дали ви харесва резултатът от изборите? Едва ли...

http://marystaneva.blog.bg/politika/2013/05/14/neka-sega-bsp-dps-i-ataka-malko-da-vi-poupravliavat-nali-tia.1110334
цитирай
33. ka4ak - 18. batogo - !!!:))) Оги,не ми отива да вдигам бели байряци,а нали искаме да живеем в Правова Държава!:)))
26.05.2013 19:56
batogo написа:
Владо, вече се убедих напълно, че най-невъзможното нещо е да събудиш един народ, особено ако той е българският. Но, въпреки това опитите продължават и това не е лошо. Може пък да се подкваси морето на безумието и да роди разум. :))) А що се отнася до чекистите - замислили са как най-изгодно да острижат, одерат и продадат стадото на съветските си събратя... Щом гласят адвоката на мафиотите за министър?!

Доста е елементарно постигането,ЗАКОНА ДА Е ЕДНАКЪВ ЗА ВСИЧКИ!!!
Виж Дякона колко просто и ясно го е казал:

"Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско..."

” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”

“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”

«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
цитирай
34. travell - ! Вместо да извади гегата, българинът
26.05.2013 20:24
намира винаги нови или стари идеали,
които да му станат господари!

Поздравявам всички привърженици на големите парламентарни партии и най-вече тези на ГЕРБ, вярващи все още в по-малкото зло с последното ми стихотворение "Благодаря Ви", ако не сте го чели вече.
цитирай
35. ka4ak - 19. blogerka - ka4ak Мария,хич не е извън темата!!!:)))
26.05.2013 20:48
blogerka написа:
Малко извън темата, но и по темата е следното:Поклон пред вас,знайни и незнайни пренесли пламъка през вековете, на знанието към върховете, за да бъдем, за да ни има на таз земя така красива, парче от рая, непокорно дива,народ тъй древен, поробван и като птица от пепелта излита, повеждаща след себе си славяни.

Злобата и омразата,не са градивни сили,а РАЗРУШИТЕЛНИ,пък столетницата,само това може да прави,да УНИЩОЖАВА ,БЕЗКРУПУЛНО,ДАЖЕ И СЪЗНАНИЕТО ТИ!!!:(((
цитирай
36. ka4ak - 20. sestra - Порок с порока Станимира,изключително точно,но страшно опасно за България!!!:(((
26.05.2013 20:59
sestra написа:
се събраха ачик тоя път. Не знам... дали има отърване. Надеждата е последният свидетел все пак.

Изкуствената болест от каскетите,продължава и не трябва да се допуска,да се развие отново!!!!:)))
цитирай
37. ka4ak - 21. jeremy231 - Здрасти, значи! Сава,точно защото го виждам много по лошо,пуснах поста!!!
26.05.2013 21:15
jeremy231 написа:
Моя Бог има страхотно чувство за хумор. Стига до сарказъм, да знаете. Каквото пожелахте, получихте си го. Кат ревяхте против ГЕРБ, на сега. И аз не съм гербер, но истински се наслаждавам на политикани, журналя и блогъри. Сега по кого ще ревете, бе оланкоолун? По поетите? Пак по ГЕРБ? Сега ще ви се падне нерадостната участ да защитавате Маи, доносници, агенти, бивши комунета и експерти-хидроинженери. И главни прокурори и магистрати, да не пропусна.
Аз съм Катана сенсей под прикритие и на конференция съм поел курс към саркастична борба със всички вас, които така или иначе ще се правите, че не виждате ставащото.


ВСЕОБЩАТА КРИЗА Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО БЛАГОПРИЯТНА СРЕДА,ОСОБЕННО ЗА БИВША СОЦ.СТРАНА!!!:(((
А,на теб би трябвало да ти е пределно ясно и хумора,си е изнизване!!!:(
цитирай
38. ka4ak - 22. valentor - Нека предложа най-тъпото, и лесно. ... Toва е повредата от соца!!!:(((
27.05.2013 00:46
valentor написа:
Нека предложа най-тъпото, и лесно.
В законЯ за БНБ прАИМ /заменяме/ цифрата едно с някакво нещо/с/, примерно 2, а може и 3, пък и 5 може, а ?
Кво шИ кажете ?
http://valentor.blog.bg/

Не искаме да бачкаме и си викаме НЕВОЛЯТА!!!:(((
цитирай
39. ka4ak - 23. karaiany - Качак, много добре те разбирам, ... Адриян,една свястна приказка,защото все пак бая си дръпнал,сравнение с нас!!!:)))
27.05.2013 01:12
karaiany написа:
Качак , много добре те разбирам , братче !
Изчетох всичкото за и против преди изборите и си дадох сметка , че натам вървят нещата. Дадох си сметка , че всичките маскари са се пръкнали от една майчица , но в същото време paз6pax , че Герб са най малкото зло в тази луда българска действителност . Защо ?
Защото всички върли комунисти се нахвърлиха дружно срещу тях. Те бяха по -различни и се опитваха да променят нещо . Знам , че старите кусури и простотия не се изкореняват за 4 години . Не съм утопист и знам , че е много дълго и трудно пътуването през тунела. В същото време се убедих , че българинът е решил отново да спре за по - дълга почивка в средата на тунела :(
Това управление ще бъде кошмарно , личи си от сутринта.
Поздрави и не спирай да вярваш ! :)

Друго е да хванеш гората 86-та,друго е да гледаш по телевизията,че свалят Бай Тошо и да си мислиш,че грешка е станала!!!:(((
Това е жестоката истина,която ще ни държи в тунела и се прави сметка и проблясъците в последния мандат,да бъдат торпилирани!!!:(((
Тамън започнаха да се променят хората и айде,пак в блатото искат ДРУГАРИТЕ!!!:(((
цитирай
40. ka4ak - 24. shtaparov - Презрените комунисти бяха побе... Ангеле,спомням си първото постановление на МС на Жан,за пределните цени на цигарите!!!:(
27.05.2013 01:49
shtaparov написа:
Презрените комунисти бяха побеснели от това,че от 4 години далаверите им бяха почти секнали поради постоянната угроза от разкрития и наблюдение,заради което печалбите им така катастрофално намаляха,че много техни фирми бяха изправени на ръба на фалита! Сега обаче почнаха да се успокояват,понеже получиха шанса да попълнят изтънелите си каси и джобове с нов всеобщ грабеж на целия Български народ! И той няма да се забави много,понеже упадъкът на мафиотския им бизнес ще продължи по инерция и поради кризата поне още 1-2 години,а кризата за печалби,терзаеща ненаситните им партийни търбуси,ще продължи да се задълбочава.

Нямаше цена за Marlboro,защото се оказа че нито една кутия или пакет е минал през митниците, офииално,а тогава рекламите за цигари не бяха забранени и Marlboro,блъскаха яко реклами и навсякъде имаше от тези цигари???:(((
Та Дянков,колкото и да бъде плют,секна много кранчета,а сложи и фискални апарати,които се оказаха причина да изчезнат стотици хиляди "ФИРМИ",които сега се използват за безпочвени обвинения,А НЕ ПЛАЩАНЕТО НА ДАНЪЦИ,АВТОМАТИЧНО СРУТВА ВСЯКА ДЪРЖАВА,КОЛКОТО И МОЩНА ДА Е ТЯ!!!:(((
цитирай
41. ka4ak - 25. jabalka - Поздрав и горчив привет- За жалост,Стефан се оказа безпощадно прав!:(((
27.05.2013 10:46
jabalka написа:
"Време на голямо лицемерие"
Стефан Цанев
- стихосбирка: "Спасете Нашите души"
(откъс)
...
Бдете!
Старата история се повтаря:
"Царят умря!
Да живее царя! "
Бдете!
Свободата на словото и на печата
се превръща
в свобода на злобата и клеветата!
Бдете!
Палете клада от вестници, пълни с лъжи, палете,
да пламне нощта!
Като бухали, заслепени от слънце, да се изцъклят
престъпленията и греховете ни.
Палете клади от вестници! Това ще бъде
първият случай в света,
когато лъжите служат за светене!"

16 ноември 1989

- нямам какво да добавя тогава а сега...

Демокрацията е трудно смилаема,а за бивша соц.страна,в която,можем да се похвалим само с някой виц,преди 89-та,е като НЛО!!!::(((
Палачът,не бе наказан и забранен,а даже продължава да сее бурени!!!:(((
цитирай
42. ka4ak - 26. kbalenciaga - Може ли някои да се правят чак на толкова глупави?!Няма нищо странно!!!:)))!!!
27.05.2013 12:31
kbalenciaga написа:
"... но в същото време paз6pax , че Герб са най малкото зло в тази луда българска действителност ."


БКП и ДС заедно изпльоскват различни Аку-та.
Най миризливи днес техни Акута са Акуто БСП и Акуто ГЕРБ.
Странното е, че има много такива, които упорито твърдят, че Акуто ГЕРБ било по вкусно!
Странни хора...

Просто прочети програмите на партиите и тогава плямпай,кое какво е!!!
Ще се повторя,прочети приказката за НЕВОЛЯТА и тогава се изцепвай!!!
цитирай
43. ka4ak - 27. jeremy231 - Не се косете! Бъдете цинични. Тези, които гласуваха за БСП,ДПС и Атака си заслужават да ги лъжат. Сава,сеира не е полезно занимание!:(
27.05.2013 12:42
jeremy231 написа:
batogo написа:
Владо, вече се убедих напълно, че най-невъзможното нещо е да събудиш един народ, особено ако той е българският. Но, въпреки това опитите продължават и това не е лошо. Може пък да се подкваси морето на безумието и да роди разум. :))) А що се отнася до чекистите - замислили са как най-изгодно да острижат, одерат и продадат стадото на съветските си събратя... Щом гласят адвоката на мафиотите за министър?!

Свикнали са. :-)))))))))))))

Лечението на изкуствената болест от соца,не се лекува със сеир!!!:(((
Макар че днешния ти пост,е доста ясен!!!:)))
цитирай
44. ka4ak - 29. kasnaprolet9999 - Извинен си, въпреки че нямаше за... Не те плаша,Невена,но самия факт с този клип:http://www.youtube.com/watch?v=vI39Uy_ykm8 Е УЖАСЯВАЩ!:(
27.05.2013 14:00
kasnaprolet9999 написа:
ka4ak написа:
kasnaprolet9999 написа:
Извинен си, въпреки че нямаше защо:))))) Вече ще спя спокойно, щом няма да го допуснеш ретрото в нашия живот:)))

Не си и помисляй,че може да спиш спокойно,след като Ватмана е щеф на ПЕС,а Гратисчията е доайенът на 42-рото НС!!!:(((


Я па ти, намерил с кои да ме плаши, аз да не съм депутатка или част от експертното правителство:)))

Всичко това говори,че ДРУГАРИТЕ,са опасни за НАШЕТО ЗДРАВЕ!!!:(((
цитирай
45. ka4ak - 31. ok3223 - Бокото е в НОК ДАУН ... Сашо,каскета ти пречи,ДРУГАРЮ!!!:(((
27.05.2013 14:25
ok3223 написа:
Затова ли тъжите гербрчета насрани, скрити и прикрити.
Па роните с Джеремчето, сълзи и сополи за Боко Тиквата.
Ма БСП е 100 пъти по - харна от бандата ГРОБ.
Или не е така, а?
Къде е Водача на ПЕС кратунковци, къде е Тиквата Боко.
Немало да позволи.
Като пукне топчето, че напуниш потурите.
Толкова ти е ...
Оно революцията не е като, сладката и тънка далаверка, скрита зад "работа за народното благо."
Платили били на Мая ...
Ма тя има 10 пъти повече акъл и смеслост от теб и мен.
Мъжко момиче е, а не като теб завистлив и заядлив дъртофелник ...
Засрами се бе. Мая заслужи поста, който заема .

Разбери,че това е изкуствена болест и ПАРТИЯТА плаща с постове,за да не се излекуваш!!!:(((
цитирай
46. анонимен - Брате Владимире, пишеш :
27.05.2013 22:02
" ... и законът е ЕДНАКЪВ,ЗА ВСИЧКИ."

Е па вЕрваш ли си, или ме лАжеш в Очите ???

Еле като видях новото "правителство" - все отбор някакви "безпартийни партайгеносета" с все още неясна, затова и неизвестна "програма", в която вече казаха ,че няма нищо НЕ САМО ОТ " ОБЕЩАНИЯТА", НО И ОТ НЕОБЕЩАНИТЕ "НЕОБЕЩАНИЯ", в главата ми пръкна зла мисъл.

В НОРМАЛНА ДЪРЖАВА КАТО фРАНЦИЯ, ТАКОВА "ПРАВИТЕЛСТВО" ЩЕШЕ ДА БЪДЕ ИЗРИТАНО ОТ ХОРАТА НА "УЛИЦАТА" ОЩЕ ДАЛЕЧ ПРЕДИ ДА Е ГЛАСУВАНО - В ДЕНЯ НА РАЗКРИВАНЕ НА ЛЪЖИТЕ И БЕЗПРИНЦИПНИ "КОНСЕНСУСИ" В ИМЕТО НА ДАЛАВЕРАТА !

Ще ти спомена само предложеният за министър на инвестиционното проектиране проф. д-р Калин Тихолов . За министър на министерството на най-сладките далаверие е предложен субект замесен в няколко скандала, свързани със строителство по Черноморието, които са заметени под чергата. Явно БСП съвсем са я закъсали за мъни !!!

Та законът бил еднакъв за всички. Немой така, братко !

НЕЙСЕ, ЩЕ ДОЧАКАМЕ ДО СРЯДА, ДА ВИДИМ КАКВИ ЦИРКОВЕ ЩЕ СТАВАТ !
цитирай
47. ka4ak - 32. анонимен - Все пак да се опитаме да си спомним Е.Т.ето ти и за теб ,джокер!!!:)))
27.05.2013 22:29
анонимен написа:
Коя фракция се обърна към КС за нелгитимността на ДПС и кои съдии назначени от коя част на полит спектър и на чий президент утвърдиха ДПС като даконна партия. Гласовете бяха 6 на 6 и се зачете като мнозинство гласът на шефа на КС. Езин съдия не гласува.? Тоест ДПС когато ни е изгодно е легитимна, когато не ни е , е нелигитимна.
Грешиш качак-тогава ДПС беше противоконституционна , сега не. В момента фракцията в парламента е фифти фифти-18 души от турски етнос и 18 не. Гласуват не малко и други етноси за ДПС.
Атака- днес Борисов я оплюва като националистическа и дори готов гласа си да даде на БСП и ДПС само да не търсят подкрепа от Сидеров!? Това е поредната му фалшива реплика . Борисов в миналия парламент хем използува подкрепата на Волен, хем понеже не обича да дели власт му окраде и разби фракцията. Впрочем той ликвидира и "Синята коалиция", и който не го вижда е сляп.
МаяМанолова-зам спикер?Тава не е плата занея , а наказание...ще мълчи в повочето време:))) Наказание е и за Борисов-все да му е пред очите:)))))

Иначе чакайте новини от Костинброд. Ще дам джокер. Бракът е платен "братци"/ не този разхвърляния, а този на палетите:)/ Нещо повече платени са и бюлетини които не са в "арестуваните" палети, извън редовните бюлетини са и извън резерва. Къде ли са отишли бюлетинчетата се пита в задачката. Не искам да бъда лош пророк но ми се струва, че очаквания посланик в Рим може да се окаже друг от самопредложилия се и самоутвърдилия се:))))

Оперативното мероприятие “Избори 2013” – статия шеста и последна
Едвин Сугарев
27 Май 2013
Какъв е резултатът от оперативното мероприятие “Избори 2013”, перфектно проведено от БСП – при очевадното сътрудничество от страна на “деполитизираната” прокуратура, е вече повече от ясно: патова ситуация в българския парламент, при която изгубилата изборите БСП се самообяви за победителка, и в момента вече донарежда своя кабинет – като ще управлява в още по-неестествена и изратена коалиция, отколкото беше тройната: със съвместните усилия на ДПС и Атака.
Всички приказки за това как правителството щяло да бъде експертно, как за коалиция и дума не можело да става, как Атака нямало да подкрепя никакво правителство в този парламент, са само прах в очите на наивниците: новата тройна коалиция вече съществува – и избирането на Михаил Миков за председател на новото НС е неоспоримо доказателство за нейната ефективност.
Ясно е и че новите душмани на България са имали време да помислят и за формата на смокиновия лист, с която ще прикриват срамотиите си – и на първо място фактът, че в държава на ЕС се допуска практически цялата власт и мнозинството в парламента да зависят от профашистка партия, която има в актива си погром над молещи се мюсюлмани в центъра на столицата, и която говори за участието на страната ни в голямото европейско семейство като за “нов колониализъм”. Формата на този смокинов лист впрочем получи вече красноречивото си наименование “уйдурма” – и се състоеше в статегията за изкуствено сваляне на кворума при важни за БСП и ДПС гласувания – чрез нерегистриране на депутатите от Атака.
Ясно е и още нещо: че правителството на Орешарски ще обслужва съвсем директно партийните интереси на подкрепящите го партии. Това личи по неговата светкавична поврътливост по отношение на проекта АЕЦ “Белене”, за реализацията на който това правителство идва на власт: първо бе пусната мълвата, че този проект отива във фризера – и всички като че ли си отдъхнаха, но вчера лично бъдещия премиер потвърди, че Белене все пак ще се строи – нищо, че националният референдум с подобно искане пропадна.
Орешарски не е дотолкова луд да мисли, че този проект може да бъде от полза за България. Той знае много добре, че в него няма нито икономически логика, нито съобразяване с националните интереси на страната, която се готви да управлява – но пък има здрава геополитическа логика в полза на една чужда държава. Щом въпреки това знаене се съгласява с искането на своите политически опекуни, то това означава само едно: че Орешарски не е прагматик, а просто наемник. И че ще танцува под конците на своите кукловоди – закриляйки и прикривайки поредното ограбване на странат ни.
Вероятно е трудно да го докажа, но подсъзнателно имам чувството, че това ограбване е последното. След него няма да има държава, ще има само напусната от всичко читаво и свястно територия, с която цивилизования свят просто ще се чуди какво да прави. Едва ли някой е отминал с пренебрежение една дребна подробност от пейзажа: за да бъде избрано правителството на новата тройна коалиция на БСП, ДПС и Атака, е напълно достатъчно само един депутат от ордата на Сидеров да гласува в негова полза. Ала веднъж избрано, това правителство просто няма как да бъде свалено по законен път – освен ако самите негови попечители (примерно тези от кръга Монтерей) не пожелаят това и не инструктурат подопечните им Станишев и Местан да гласуват срещу собствения си кабинет. За да бъде свалено едно правителство, са нужни – както при избора му – 121 гласа. ГЕРБ и Атака (ако приемем напълно невероятната версия, че Сидеров покаже кукиш на руските си спонсори – и наистина се превърне в ходещ кошмар) имат общо 120.
Тъй че ако поиска – това правителство може спокойно да управлява целия мандат – а протестите, за които днес толкова хора говорят като за неизбежна перспектива, могат спокойно да бъдат смазани. Да, това вероятно ще принуди ЕС да ни покаже пътя – което обаче значи и да бъде измислен механизъм за подобно напъждане, тъй като такъв липсва.
Е – и какво от това? Путин нали иска да прави друг съюз, нали Евразия е на дневен ред – какъв по-лесен начин за осъществяване на вековните комунистически мечти за световно господство на пролетариата? Ставаме диктатура, побиваме се като римейк на Белорус на пъпа на Балканите, Троянският кон се превръща в обиковена бойна кранта – и всичко е наред. “Ние обичаме Русия, а останалите да си е..т майката!”
Перспективата да бъде изкаран докрай един парламентарен мандат при наличието на управление, в което участват наследницата на БКП; заедно с ДПС: най-ченгеджийската партия в България, преоформила се отдавна в концерн за търговия с политическо влияние; заедно с Атака – както находчиво я определиха наскоро – “липсващата комунистическа партия” – всичко това е за мен много сериозен мотив да се престъпят всички граници от управляващите – и да се стигне наистина до диктатура.
Другата възможна опция е още по-тежка: знаем много добре какво се случва на Балканите, когато комунизмът (все едно в какъв настоящ извратен вид) се каращиса с национализъм. Една съседна на България страна изчезна именно благодарение на такъв вид каращисване. Ако някой се престраши да пресоли попарата, която си надробихме – а изкушенията за такова пресоляване ще бъдат доста мощни – можем преспокойно и ние да изчезнем – и като финал Стефан Данаилов да участва в престижен филм, завършващ с думите: “Имало едно време една такава страна”, правен от някой роден Кощуница.
Прекалавате – ще запротестират от всички страни. Прекалявам ли?! Случайно да си спомняте кой изобрети култовата фраза: “Тази власт с кръв сме я взели и с кръв ще я дадем”. Мислите ли, че е забравена?
Можеше ли да ни се размине този вече очертаващ се на хоризонта кошмар? Ами да, можеше. Ако изборите бяха нормални, всичко това нямаше да се случи.
Само че изборите не бяха нормални. Имаме вече реални социологически данни в това отношение. Според изследване на “Сова Харис” от 17-ти май, 11,9% от избирателите са променили решението си за кого да гласуват в резултат от изнесените данни за намерените бюлетини в печатницата в “Костинброд”. Пак благодарение само на този финален елемент от оперативното мероприятие ГЕРБ са изгубили някъде около 7% от потенциалния си електорат.
Давате ли си сметка какво означава това? Това означава, че в деня на размисъл, когато по закон не се допускан никакви политически послания, българите са били облъчени с такива до степен, при която 11,9% от тях са променили своите избирателни нагласи – като вместо за ГЕРБ са гласували за друга партия или пък – отвратени – са решили изобщо да не гласуват.
Това означава, че ако не беше огромната компроматна манипулация на тези избори, ГЕРБ най-вероятно щеше да има пълно мнозинство в настоящия парламент, като – колкото и неприятни спомени да имаме от досегашното им управление, все пак перспективата за настоящия пакт Молотов-Рибентропф (защото пактът Станишев-Сидеров не е нищо друго освен националсоциализъм в действие) щеше да ни се размине.
Това означава, че ако не беше този сценарий, БСП нямаше да обере целия протестен вот срещу ГЕРБ (това са всъщност въпросните 200 000 гласа в повече в сравнение с предишните избори), а вместо това една или няколко от малките партии, които сега останаха под бариерата, щяха да влязат в парламента – балансът на политическите сили в него щеше да е коренно различен.
Да се върна сега на темата: участието на прокуратурата в настоящото мащабно, национално отговорно оперативно мероприятие. В каква степен е съзнателно това участие, и каква е неговата роля?
В отговор на въпроса каква е тази роля във финалния етап от оперативното мероприятие, Руслан Йорданов в цитираната вече статия е дал следния отговор:
“Доста коварна.
Първо, като последните тъпаци арестуваха надтиража, какъвто има във всяка печатница, отпечатваща бюлетини.
Второ, излъгаха за бройката на годните бюлетини – 350 хиляди е целият брак, а не „отпечатаните и готовите за експедиция бюлетини”. Роман Василев се оправда, че бройката са я взели от показанията на Бончев, който обаче е оценил целия технологичен брак на 370 000. Тоест прокуратурата изобщо не е преброила бюлетините и не е установила колко от тях са годни. Тя не уточни също така, че отпечатването на повече бюлетини не е престъпление, а е стандартна практика.
Трето, прокуратурата премълча за експертизата на вещото лице, което твърди, че не вижда нищо съмнително в склада на „Мултипринт” – нормално е да има технологичен брак и надтираж.
Четвърто, скриха факта, че от самото начало в показанията си пред ДАНС собственикът Йордан Бончев сам е посочил, че в склада има годни бюлетини от надтиража.
Пето, прокуратурата не посочи още на 11 май, че не разполага с никакви данни да са изнасяни бюлетини или да са били подготвяни за изнасяне. Стояли са си в склада и единственото подозрително нещо, което ДАНС е установила, е незаключената врата.
Шесто, прокурорите нямат данни /освен в другия донос на БСП/ някой да се е опитал да вземе бюлетините, да ги превози до съответните райони и да се опита по някакъв начин да ги вкара в урните.
Седмо, прокуратурата трябваше да опровергае мерзките внушения на БСП и ДПС, че се готви „опит за държавен преврат” и „чудовищен заговор срещу демокрацията”. Трябваше да пусне веднага в склада на печатницата медии и наблюдатели, които да огледат и преброят бюлетините, вместо изборният ден да премине в обстановка на невиждани лъжи и брутални обвинения.
Сотир Цацаров е опитен играч и много добре знае какво направи и защо го направи. „Капутгейт” е сценарий, в сравнение с който „партийната книжка на Софиянски” е пионерска закачка. Това е най-отвратителната машинация, която сме наблюдавали на избори досега, оказала пряк ефект върху вота на българите. Машинация, извършена от прокуратурата по поръчка на олигархията, която отдалеко ни подготвя новата тройна коалиция – БСП – ДПС – „Атака”.
Местан е прав – беше извършен опит за държавен преврат, като българските граждани бяха незаконно и лъжливо облъчени в забранения за агитация ден за размисъл с безогледни клевети и набеждавания на конкуренцията.”
Съгласявам се с това мнение и едва ли бих могъл да добавя нещо съществено към него. Би ми се искало да вярвам, че Сотир Цацаров е просто подведен – от лансирания на предна линия Ромен Василев, автор на култовата телевизионна реплика към вече доказдано невинния военен министър Николай Цонев: “Тъй като сте си абсолютен престъпник [...], колеги [по адрес на полицаите], както за всеки един престъпник - както трябва. Долу на земята, на колене!”
Това, разбира се, е възможно, но ако е вярно, то на дневен ред стои въпроса – какво прави този наивник начело на прокуратурата? Очевидно обаче той знае много добре какво прави, което личи по впечатляващата избирателност на неговите действия: например докладите на няколко парламентарни комисии, адресирани до прокуратурата и доказващи фрапиращи престъпления на стойност милиарди левове, извършени по времето на предишната тройна коалиция, са поставени на трупчета, а над техните извършители е разпънат чадър.
Няколко аспекта, които не могат да не направят впечатление. На първо място – че прокуратурата си позволява публично обявяване и коментар на започнати, но неприключили дела – като неприкрито намеква за извършени престъпления – и то в условията на предизборна кампания, когато тези нейни намеци могат да се използват (и се използват!) в полза на една определена политическа сила – а именно БСП. Силно се надявам и прокурорите, които са божем юристи, да не са забравили, че съществува такова нещо като презумпция за невинност и такова нещо като следствена тайна – и че прокуратурата по закон и по Конституция няма право на публична преценка кой е престъпник и кой не е – такива права има само съдът. Въпреки надеждите ми обаче не личи да си спомнят за такива неща – което вероятно се дължи на факта, че в школата на Вишински за подобни глезотии няма място.
На второ място – сигналите, които са използвани в хода на цялото оперативно мероприятие – и на които прокуратурата, изглежда има безгранично доверие, са открай докрай анонимни – освен когато не са изпратени пряко от висши и отговорни социалистически лидери – какъвто е случаят с Мая Манолова, известна още и като “сестра Галева”. Нещо повече – тези сигнали определено носят следите на пропагандни намерения – какъвто е казусът със съпроводителното писмо към записите в къщата на Бойко Борисов – написано уж от анонимен служител на СДОТИ – след като това именно подслушване (най-вероятно единственото, при което имаме документиран разговор) е извършено по чисто криминален начин – който изобщо няма никакво отношение към МВР.
На трето място – давайки охотно гласност на анонимни сигнали и своята буйна дейност, предизвикана от тях, прокуратурата откровено лъже и замазва истината, когато тя се разминава със скроения от нея сценарий. Тезата за 350 000 готови за експедиция бюлетини са такава откровена лъжа – тъй като първо никой не е броил бюлетините към момента на това оповестяване; второ – част от тях дори не са наразяни, камо ли подготвени за експедиция, и трето – да, има годни за употреба кочани – но в рамките на неизбежния при всяка печатарска дейност свръхпечат.
Да не говорим за дребни подбробности като тази, че прокуратурата е заставила собственика на печатницата Йордан Бончев да подпише декларация, че няма да разпространява следствени тайни, свързани с това дело – при което когато самата прокуратура не тайно, ами съвсем явно твърди неистини, разминаващи се реално с неговите показания, той се оказва с вързани ръце и запушена уста.
Да не говорим за цирка, който беше разигран пред журналистите с тъй наречените “поемни лица” и разпечатването на плик с два кочана – при което медиите трябваше да повярват, че тези два кочана са абсолютно репрезантивни за версията с 350 000 готови за експедиция бюлетини. Да не говорим за такива подробности като простота логика, която много ясно говори, че подобна операция по подмяна на бюлетини е първо невъзможна, след това – опасна за извършителите й, които биха имали много по-рентабилен и сигурен успех при обикновенно купуване на гласове, и трето – идиотска, тъй като едва ли някой би тръгнал да подменя гласове и би сторил глупостта да остави напечатаните бюлетини в самата печатница до деня на размисъл – след като е имал пълната възможност да ги разпространи още дни преди това.
Тези аргументи са очевидни, но не бяха чути от българските избиратели. И нямаше как да бъдат чути, след като медии, политици, прокурори, шамани и прочее скотове им набиваха ежедневно и ежечесно в главите, че се готви фалшификация на изборите – и че ГЕРБ могат да спечелят само чрез такава.
Цялата тази пропагандна вакханалия излъчи и специфичен свой герой – достатъчно репрезентативен за подлите времена, в които живеем – “капутът” Бареков. Навитата му бездуховна пружинка, благодарение на която славословеше ГЕРБ с постоянството на механична играчка, сега е навита в обратната посока – и още не се е развила докрай. Струва ми се, че последния негов подвиг е своеобразен рекорд по налудност: протест в подкрепа на главния прокурор.
Да, да – правилно ме чухте – “протест в подкрепа”... С докарани от цялата страна бусове с протестиращи, на които Бареков заплащаше харчовете за това повече от странно посещение. Които между впрочем изразиха и следното демократично мнение: ако трябва, и с автомати ще го браним. Кой? Главния прокурор, разбира се.
Накрая няколко думи и pro domo sua. Наслушах се на какви ли не приказки какъв предател, десен идиот, малоумник и прочее съм бил, подкрепяйки ГЕРБ на тези избори. Колко позорно било да избираш по-малкото зло. Как ГЕРБ били всъщност по-голямото – и как нещата днес не били толкова печални, колкото изглеждли. И прочее такива.
Знам много добре какви са ГЕРБ – и ми е добре известно, че не са мечтата за българското бъдеще, и че дори не са цвете за мирисане. Но знам и нещо друго – и го казах достатъчно отдавна: при днешния разпад на дясното и при липсата на ефективни усилия да бъде създадена нова десница, отстраняването на ГЕРБ минава през идването на власт на БСП. Казах – и го казвам и сега – България просто няма ресурса да издържи още едно управление от типа на тройната коалиция. Казах го – и го повтарям сега – да работиш за такова управление, дори и воден от лични пристрастия и илюзии, е не само и просто форма на политическа идиотия – това е и предателство към бъдещето на нацията.
Оказа се, че съм бил прекалено голям оптимист. И че трябва да издържим не просто тройна коалиция, а националсоциалистическа такава. Че трябва да минем отново през горнилото на скрито зад кулисите управление, при което се краде най-много, най-лесно и най-безотговорно. Че трябва отново да строим “Белене” – въпреки очевидния и пълен фалит на българската енергетика именно вследствие на този проект.
Нека тези, които ме обвиняваха, знаят, че до ситуацията бъдещето на страната ни да зависи от Сергей Дмитриевич и Волен Сидеров се стигна и благодарение на техните усилия. Благодарение на това, че припознаха ГЕРБ като основен враг на българската демокрация – и на практика работиха – напълно последователно и в синхрон със сценаристите в описаното дотук активно мероприятие – в полза на БКП.
Да – на БСП, а не на БСП. Тези, които днес се канят да управляват, са просто мимикриралите изчадия на добре известната ни столетница. Така е, г-да биволи, шамани, интернетни лъвове и видиотени сторонници на добрия стил в управлението; така е, дами и господа, сторили грешката да пропилеят своя глас я за Кунева, я за Костов, я за симпатичните и мен Зелени. Над България пада мрак – и не е известно кога ще се вдигне. И не е известно когато се вдигне, дали ще бъдем тук и дали ще бъдем същите.
цитирай
48. ok3223 - Качак, та аз те
28.05.2013 10:13
мислех за по-умно момче, поумняло и набрало ум и разум с годинките, натрупани с времето.
Да четеш нещо написано от тази нерендосана талпа, каквато е станал от 20 год. този Сугаренко, е унижение за човек, не глупав човек, понаучил все нещо през живота си.
Това е толкова антипатичен тип, толкова пъти се е извъртал и превъртал, толкова пъти е мърсувал с банални истини в живота и политиката, че да го четеш е истинско мъчение и губене на време.
С какво и от какво живее този тип. ДА слугува на този и онзи, да продава жалкато си интелектче и перо на всеки, който му подхвърли нещо в брой или като подарък.
Този е от шайката на Инджев, Коритарката, това трио продажно, което и днес замърсява въздуха с лъжи и интриги,тъпоумни и високопарни внушения на отречени от истината и народа лъжепророци.
Тази човешка дрипа ще ни учи и поучава.
цитирай
49. ka4ak - 32. marystaneva - Аз пък съм гербер. И ме боли за България... Mарияна,а пък аз съм свободен гражданин на България!!!:)))
28.05.2013 11:26
marystaneva написа:
jeremy231 написа:
...Каквото пожелахте, получихте си го. Кат ревяхте против ГЕРБ, на сега. И аз не съм гербер, но истински се наслаждавам на политикани, журналя и блогъри. Сега по кого ще ревете, бе оланкоолун? По поетите? Пак по ГЕРБ? Сега ще ви се падне нерадостната участ да защитавате Маи, доносници, агенти, бивши комунета и експерти-хидроинженери. И главни прокурори и магистрати, да не пропусна...


jeremy231 е прав. Но някои, опиянени от омразата си към ГЕРБ и от чувството за превъзходство над Борисов, не си дадоха сметка, че като не гласуват за ГЕРБ, ще дадат възможност на БСП и ДПС отново да разпределят "порциите" във властта... Както са изгладнели за тези четири години... Тепърва ще се нагледаме на схеми... Очакваме 25 млрд европейски пари - заБългария... И онези ги очакват, да знаете...
Искахте да не е Бойко, да не са ГЕРБ... Но не помислихте - ако не са ГЕРБ, кои ще бъдат... Не издигнахте друг - по-добър, по-умен, по-по-най... Беше пределно ясно, че на този етап само ГЕРБ имаха потенциал да надвият БСП-то. Но уви, не получиха желаната подкрепа от десните избиратели...
Е, желанието на мразещите Бойко тъмносини се изпълни... Сега как сте? Питам, защото преди всичко би трябвало да сме патриоти и да мислим за държавата... Та как сте сега? Бойко не ви харесваше - прост бил... А дали ви харесва резултатът от изборите? Едва ли...

http://marystaneva.blog.bg/politika/2013/05/14/neka-sega-bsp-dps-i-ataka-malko-da-vi-poupravliavat-nali-tia.1110334


ЕТО МИ ПОСТА:
15.05 16:15 - Денят за размисъл,не е опорочен и в изборния ден,моралния кодекс, не е нарушен!???


http://ka4ak.blog.bg/politika/2013/05/15/deniat-za-razmisyl-ne-e-oporochen-i-v-izborniia-den-moralnii.1110616


ВИДЯХ,ЧЕ НЕЩО НЕ СЕ РАЗБИРА И ДАЖЕ СИ ПОЗВОЛИХ ДА ОБИДЯ БЛОГ ПРОСТРАНАТВОТО :

18.05 14:14 - Приятели!Извинявам се предварително,че го пускам,отново,но трябва ,като на децата,да обясня,какво съм Ви казал!!!:(

18.05 14:14 - Приятели!Извинявам се предварително,че го пускам,отново,но трябва ,като на децата,да обясня,какво съм Ви казал!!!:(
http://ka4ak.blog.bg/politika/2013/05/18/priiateli-izviniavam-se-predvaritelno-che-go-puskam-otnovo-n.1111515


ПРЕДЕЛНО ЯСНО Е ЧЕ ИЗБОРИТЕ ТРЯБВА ДА СЕ КАСИРАТ!!!
цитирай
50. marystaneva - Относно касирането на изборите...
28.05.2013 11:49
Наскоро националният омбудсман Константин Пенчев каза:

"Безумно е обяснението, че законът за изборите е безумен.
...И най-глупавият закон може да се прилага със здрав разум."

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2006048

Навремето тогавашният омбудсман Гиньо Ганев изказа сходно мнение:
"Законът не трябва да се прилага буквално, а творчески, като се открива справедливостта."

http://www.ombudsman.bg/news/202?page=27

Остава да се надяваме на здравия разум на конституционните съдии...
цитирай
51. ka4ak - 34. travell - ! Вместо да извади гегата, българинът Предложил съм по лесен начин!:)))
28.05.2013 20:28
travell написа:
намира винаги нови или стари идеали,
които да му станат господари!

Поздравявам всички привърженици на големите парламентарни партии и най-вече тези на ГЕРБ, вярващи все още в по-малкото зло с последното ми стихотворение "Благодаря Ви", ако не сте го чели вече.

http://ka4ak.blog.bg/politika/2012/02/18/otvoreno-pismo.903755

Просто от Президента до Портиера,в молбата си за постъпване на държавна служба,собственоръчно да пишат и текста от клетвата на Дякона на Свободата!!!
Като съм поставил и условието,неръкописни молби да не се приемат!!!:)))
цитирай
52. ka4ak - 46. andreshko - Брате Владимире, пишеш : Петре,това и да бъдем ,Гражадани, е моето разбиране и вяра,че ще ни бъде!!!:)))
29.05.2013 08:54
andreshko написа:
" ... и законът е ЕДНАКЪВ,ЗА ВСИЧКИ."

Е па вЕрваш ли си, или ме лАжеш в Очите ???

Еле като видях новото "правителство" - все отбор някакви "безпартийни партайгеносета" с все още неясна, затова и неизвестна "програма", в която вече казаха ,че няма нищо НЕ САМО ОТ " ОБЕЩАНИЯТА", НО И ОТ НЕОБЕЩАНИТЕ "НЕОБЕЩАНИЯ", в главата ми пръкна зла мисъл.

В НОРМАЛНА ДЪРЖАВА КАТО фРАНЦИЯ, ТАКОВА "ПРАВИТЕЛСТВО" ЩЕШЕ ДА БЪДЕ ИЗРИТАНО ОТ ХОРАТА НА "УЛИЦАТА" ОЩЕ ДАЛЕЧ ПРЕДИ ДА Е ГЛАСУВАНО - В ДЕНЯ НА РАЗКРИВАНЕ НА ЛЪЖИТЕ И БЕЗПРИНЦИПНИ "КОНСЕНСУСИ" В ИМЕТО НА ДАЛАВЕРАТА !

Ще ти спомена само предложеният за министър на инвестиционното проектиране проф. д-р Калин Тихолов . За министър на министерството на най-сладките далаверие е предложен субект замесен в няколко скандала, свързани със строителство по Черноморието, които са заметени под чергата. Явно БСП съвсем са я закъсали за мъни !!!

Та законът бил еднакъв за всички. Немой така, братко !

НЕЙСЕ, ЩЕ ДОЧАКАМЕ ДО СРЯДА, ДА ВИДИМ КАКВИ ЦИРКОВЕ ЩЕ СТАВАТ !

Точно,че не е еднакъв за всички,е разграждащата сила!За какво искам конституционните съдии,да бъдат побити на кол?!!:)))
Защото със своите решения,обезмислят,основния закон и дългосрочно насаждат НЕПРАВДАТА и ОМРАЗАТА!!!:(((
цитирай
53. vilish - Какво повече да кажем в днешния ден.....
29.05.2013 11:09
"Стресни се, племе закъсняло!
живейш ли, мреш ли, ти не знайш!
След теб потомство иде цяло-
какво ще да му завещайш?"
Иван Вазов
цитирай
54. ka4ak - 48. ok3223 - Качак, та аз те Сашо,не само съм умен,а и мъдър!!!:)))
31.05.2013 15:11
ok3223 написа:
мислех за по-умно момче, поумняло и набрало ум и разум с годинките, натрупани с времето.
Да четеш нещо написано от тази нерендосана талпа, каквато е станал от 20 год. този Сугаренко, е унижение за човек, не глупав човек, понаучил все нещо през живота си.
Това е толкова антипатичен тип, толкова пъти се е извъртал и превъртал, толкова пъти е мърсувал с банални истини в живота и политиката, че да го четеш е истинско мъчение и губене на време.
С какво и от какво живее този тип. ДА слугува на този и онзи, да продава жалкато си интелектче и перо на всеки, който му подхвърли нещо в брой или като подарък.
Този е от шайката на Инджев, Коритарката, това трио продажно, което и днес замърсява въздуха с лъжи и интриги,тъпоумни и високопарни внушения на отречени от истината и народа лъжепророци.
Тази човешка дрипа ще ни учи и поучава.

Винаги ще се боря,срещу изкуствените болести,защото те те променят и вече не си ТИ!!!:(((
СВОБОДНИЯ ИЗБОР Е ЗА ЗДРАВИ ХОРА И НЕ СЛУЧАЙНО БЛОГА МИ Е ОЗАГЛАВЕН
" на война с наркотиците RSS емисия на ka4ak.blog.bg
справим ли се с наркотиците, бъдещето е наше!"!!!:)))))))
цитирай
55. ka4ak - 50. marystaneva - Относно касирането на изборите... Марияна,не става въпрос,за твоето пристрастие !!!:(((
31.05.2013 15:23
marystaneva написа:
Наскоро националният омбудсман Константин Пенчев каза:

"Безумно е обяснението, че законът за изборите е безумен.
...И най-глупавият закон може да се прилага със здрав разум."

http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=2006048

Навремето тогавашният омбудсман Гиньо Ганев изказа сходно мнение:
"Законът не трябва да се прилага буквално, а творчески, като се открива справедливостта."

http://www.ombudsman.bg/news/202?page=27

Остава да се надяваме на здравия разум на конституционните съдии...

Няма нормален ЧОВЕК,който да твърди,че деня му за размисъл,не е опорочен!!!:(((
цитирай
56. ka4ak - 53. vilish - Какво повече да кажем в днешния ден..... Освен да го, РАЗБЕРЕМ!!!:)))
31.05.2013 15:36
vilish написа:
"Стресни се, племе закъсняло!
живейш ли, мреш ли, ти не знайш!
След теб потомство иде цяло-
какво ще да му завещайш?"
Иван Вазов

И да не обричаме,потомството на гибел!!!:(((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526725
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031