Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.02.2012 03:33 - Отворено писмо
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 14402 Коментари: 38 Гласове:
69


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Унищожаването,на моралните ценности ,традиции и родова памет ,е дирeктна заплаха за Националната сигурност на България! Отворено писмо
До Президента на Р.България
Копие,
До Министър председателя ,До Председателя на НС,
До българските медии ,До БЪЛГАРСКИЯ НАРОД Г-н Президент,Призовавам Ви,да иницирате морална норма и всеки Български гражданин,който постъпва на държавна служба от Президента до Портиера , собственоръчно,да пише и следния текст от клетвата на Дякона на Свободата:  ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО, НАКАЗАНИЕТО Е КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО И ИЗГНАНИЕ ИЗВЪН ПРЕДЕЛИТЕ НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ТОВА Е КОЕТО ИСКАХ ДА ВИ КАЖА, НАДЯВАЙКИ СЕ, ЧЕ ЩЕ ДОВЕДЕТЕ БОРБАТА ДО КРАЙ. БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ. пишещи устройства и други,неръкописни молби,да не се допускат! 18.02.2012г.         София                  С уважение:Владимир Качаклиев


Тагове:   опомнете,   СЕ,   Събудете,


Гласувай:
69



1. daan - :)
18.02.2012 07:24
UMNO PRIJATELE:)
SITE KOI STO RABOTAT VO DRZAVANA SLUZBA BI TREBALO DA SE ZAKOLNAT:)
AMA DALI KE GI SPROVEDUVAAT E DRUG VAPROS:))
IMAJ UBAV DEN
цитирай
2. socialismus - UMNO PRIJATELE:)SITE KOI STO ...
18.02.2012 08:34
daan написа:
UMNO PRIJATELE:)
SITE KOI STO RABOTAT VO DRZAVANA SLUZBA BI TREBALO DA SE ZAKOLNAT:)
AMA DALI KE GI SPROVEDUVAAT E DRUG VAPROS:))
IMAJ UBAV DEN



Карай с Кирилската азбука, друже. Да отблъснем Латинците, да сме като Климента...
цитирай
3. boristodorov56 - На оръжие, тогава!
18.02.2012 08:34
На оръжие, тогава!
цитирай
4. mt46 - Да бъде!
18.02.2012 09:42
Да преобърнем времето!...
цитирай
5. kostas - ka4ak, в един от постовете си ви информирах ,че помака си е загубил помакинята...
18.02.2012 10:17
Вярвам ,че си наясно как се държи помак ,като търси нещо. "МИ ГО ХАЛАЙ"
цитирай
6. ka4ak - Дан,когато го е писал,сме били заедно!!!
18.02.2012 11:26
УМНО ПРИЯТЕЛЕ:)

САЙТ КОЙ СТО РАБОТАТ ВО ДРЗАВАНА СЛУЖБА БИ ТРЕБАЛО ДА СЕ ЗАКОЛНАТ:)

АМА ДАЛИ КЕ ГИ СПРОВЕДУВААТ Е ДРУГ ВЪПРОС:)) ИМАЙ УБАВ ДЕН

ИМАЙ УБАВ ДЕН превод abv
daan написа:
UMNO PRIJATELE:)
SITE KOI STO RABOTAT VO DRZAVANA SLUZBA BI TREBALO DA SE ZAKOLNAT:)
AMA DALI KE GI SPROVEDUVAAT E DRUG VAPROS:))
IMAJ UBAV DEN

А и името на университета в Скопие е прекрасно доказателство!Трябва да помним и уважаваме това!:)))
цитирай
7. ka4ak - 2. socialismus - UMNO PRIJATELE:)SITE KOI STO ... УМНО ПРИЯТЕЛЕ:) САЙТ КОЙ СТО...превод abv Вени,къса е паметта ни!:(
18.02.2012 11:38
УМНО ПРИЯТЕЛЕ:)

САЙТ КОЙ СТО РАБОТАТ ВО ДРЗАВАНА СЛУЖБА БИ ТРЕБАЛО ДА СЕ ЗАКОЛНАТ:)

АМА ДАЛИ КЕ ГИ СПРОВЕДУВААТ Е ДРУГ ВЪПРОС:)) ИМАЙ УБАВ ДЕН

ИМАЙ УБАВ ДЕН превод abv
socialismus написа:
daan написа:
UMNO PRIJATELE:)
SITE KOI STO RABOTAT VO DRZAVANA SLUZBA BI TREBALO DA SE ZAKOLNAT:)
AMA DALI KE GI SPROVEDUVAAT E DRUG VAPROS:))
IMAJ UBAV DEN



Карай с Кирилската азбука, друже. Да отблъснем Латинците, да сме като Климента...

Млад е и пораженията,от миналия строй,са налице!!!:(
цитирай
8. ka4ak - 3. boristodorov56 - На оръжие, тогава! Боре,достатъчно е,всеки който получава пари от държавния бюджет,да го пише в молбата си,за назначаване!:)))
18.02.2012 11:47
boristodorov56 написа:
На оръжие, тогава!

Толкова е просто !!!:)))
цитирай
9. ka4ak - 4. mt46 - Да бъде! Марине,геният му идва на помощ!!!:)))
18.02.2012 12:00
mt46 написа:
Да преобърнем времето!...

А преди 139 години е бил обесен и продължава да виси със страшна сила и да ни говори!!!:)))
цитирай
10. ka4ak - 5. kostas - ka4ak, в един от постовете си ви информирах ,че помака си е загубил помакинята... Ники,НАРОДЕ????
18.02.2012 12:05
kostas написа:
Вярвам ,че си наясно как се държи помак ,като търси нещо. "МИ ГО ХАЛАЙ"

Както,виждаш и тук ми идва на помощ!!!:)))
цитирай
11. sparotok - държавна служба
18.02.2012 13:10
Текстът е прекрасен, но съм сигурен, че на 99% от така наречените държавни служители ще им се схванат ръцете и няма да могат да стигнат и до шестия ред...
цитирай
12. ketcakuatl - УТРЕПА МЕ
18.02.2012 13:50
Вълкът козината си мени, но нрава - не! Те не се наказват, камо ли със смърт. Некадърен и крадлив държавен чиновник в най-добрия случай се уволнява, или сам си подава оставката, и отива на друга службица. Гарант за това е и българското правосъдие, което би намерило за невинен и Бен Ладен. Емилия Масларова, например, да бъде осъдена!? Амии, къде ти! Промените стават чрез изменение на средата и натиска на външни влияния. Това е природен закон! Ако една система е самодостатъчна, и има ресурс за възпроизводство и самозадоволяване - тя ще е вечна! Но спре ли кранчето, или се появят външни, конкуриращи фактори - катаклизма е налице.
цитирай
13. estirbg - Качак, приятелю,
18.02.2012 13:59
Посееш лш смърт, смърт ще пожънеш -
не напразно една от Десетте Божиите заповеди гласи:
"Не убивай!"
Дори душите ни да изискват мъст от незадоволено чувство за справедливост - не сме тези, които трябва да издаваме подобни крайни присъди. Бог е този, който дава живота и който може да го отнеме.
"Не си отмъстявайте, възлюбени, но дайте място на Божия гняв; защото е писано: "На мене принадлежи отмъщението, Аз ще сторя въздаяние, казва Господ". Римляни 12 - 19
Самият Исус казва:"всички, които се залавят за нож от нож ще загинат" Матей 26 -52
Апелите за смърт, както и смъртното наказание никога не са били решение на даден проблем.
Бог желае всички хора да дойдат до покаяние и Той не благоволи в смъртта...
Знам, че не си вярващ, но истината е тази...дори и без нашето лично мнение тя гласи така.
цитирай
14. zabavnata - Здравей, Владо!
18.02.2012 14:11
Подкрепям с две ръце. Те се заклеват и в парламента, но ако знаеш какви ги творят... Леле, мале. Освен това за тях не е никакъв проблем прокламирането на ценности устно и писмено, но в действията хич ги няма. Веднъж дори реших, че един "лидер" е оглушал. Говоря аз, нося в писмен вид факти за явни БЕЗОБРАЗИЯ и... нищо. Там схемата е ясна: "Аз на тебе, ти на мене, а народа да го ДУХА !". Далавери, корупция, безчинства и своеволия. За всичко обаче си има "чадърче". Такива като Левски и днес ги бесят, без съд и присъда. Да, Владо, така ги виждам нещата. Поправи ме, ако греша.
Репресиите продължават и до днес. Дяконе, хубаво си го написал, но....Спи народа, блаженно и непробудно. А се е събудил, а с нокаут ще го запратят обратно при Морфей.
цитирай
15. ka4ak - 11. sparotok - държавна служба Павле,заслужава си,да направят това "усилие",след като,получават заплата ,от нашите пари!:)))
18.02.2012 14:27
sparotok написа:
Текстът е прекрасен, но съм сигурен, че на 99% от така наречените държавни служители ще им се схванат ръцете и няма да могат да стигнат и до шестия ред...

Опомнянето и събуждането на нацията е повече от необходимо,СЕГА!!!:)))
цитирай
16. ka4ak - 12. ketcakuatl - УТРЕПА МЕ Мите,оздравителната терапия на нацията,трябва да се състои!!!:)))
18.02.2012 14:43
ketcakuatl написа:
Вълкът козината си мени, но нрава - не! Те не се наказват, камо ли със смърт. Некадърен и крадлив държавен чиновник в най-добрия случай се уволнява, или сам си подава оставката, и отива на друга службица. Гарант за това е и българското правосъдие, което би намерило за невинен и Бен Ладен. Емилия Масларова, например, да бъде осъдена!? Амии, къде ти! Промените стават чрез изменение на средата и натиска на външни влияния. Това е природен закон! Ако една система е самодостатъчна, и има ресурс за възпроизводство и самозадоволяване - тя ще е вечна! Но спре ли кранчето, или се появят външни, конкуриращи фактори - катаклизма е налице.

Корените ни са здрави и Апостола,просто ни отваря очите!!!:)))
цитирай
17. ka4ak - 13. estirbg - Качак, приятелю, Света Майко,в 21-ви век сме!!!Свята и чиста Република,към която се е стремял,е оставил и следното:
18.02.2012 14:59
estirbg написа:
Посееш лш смърт, смърт ще пожънеш -
не напразно една от Десетте Божиите заповеди гласи:
"Не убивай!"
Дори душите ни да изискват мъст от незадоволено чувство за справедливост - не сме тези, които трябва да издаваме подобни крайни присъди. Бог е този, който дава живота и който може да го отнеме.
"Не си отмъстявайте, възлюбени, но дайте място на Божия гняв; защото е писано: "На мене принадлежи отмъщението, Аз ще сторя въздаяние, казва Господ". Римляни 12 - 19
Самият Исус казва:"всички, които се залавят за нож от нож ще загинат" Матей 26 -52
Апелите за смърт, както и смъртното наказание никога не са били решение на даден проблем.
Бог желае всички хора да дойдат до покаяние и Той не благоволи в смъртта...
Знам, че не си вярващ, но истината е тази...дори и без нашето лично мнение тя гласи така.

"Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско..."

” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”

“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”

«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
цитирай
18. lidis - Не се отучва лесно лайнарка от лайно!
18.02.2012 16:34
«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
Простакът пее песни
и Левски бърка със Азис
навикнал все на лесни
овации и бис
той вреден елемент е
мутирал комунист
превърнал се във Прост расист
и лъжедемократ
почти фашист
и без сестра и брат!
цитат ;
" Откъде, накъде Лидис ще пише поезия, ще бъде в блог стихосбирки?
Ние сме ПРОСТАЦИ РАСИСТИ и ПЕЧЕЛИМ ОТ ТОВА! Лидис ВЪН!
Ние сме пребоядисани и менте демократи и ПАРАТА е тази, дето кефа ни клати..."
С такъв народ ДЕМОКРАЦИЯ не се прави! И всичко казано от Апостола е само неразбрана теория от тях...

Дали на грешно място се роди,
Апостол между слепи роби
навикнали на тежките съдби
и оковани в страх и злоби,
прекланящи на робството глави?

Не бяха те за теб и ти за тях...
Един Апостол между много роби
балкански Лъв, незнаещ страх
надминал с мисълта народи.

И вече век и половина днес почти,
духът ти между нас е...броди
и търси свободата в светлини
на мрачните ни дни с прокоби
и още чака тя да се роди...

Никога няма да простя на псевдо демократите, ПРОСТИ РАСИСТИ, с които общувах в блога, заради ПРОСТОТИЯТА ИМ!
цитирай
19. modernist - Само така!
18.02.2012 16:39
Само така!
цитирай
20. lidis - и пак за бетер демократите, дето си развяват байрака и сега
18.02.2012 16:41
ВЪПРОС КЪМ ДЯКОНА
Дяконе, кой те тебе предаде?
Чуждоземец ли, турчин ли, грък?
Кой живота ти на бунището сдаде-
да го ръфат псетата в градски боклук?

Знаеш, Дяконе - "наш" го направи,
от завист, за малко пари и от мъст,
че се името ти навред прослави,
те обрече алчно в злоба на кръст!

Не мълчи, Дяконе! Нима си простил?
Кажи ни, да знаем - да се видим сами...
Ако прошка на свои убийци си дал,
прости ли на този, дето Ботев уби?

Ами за другите. . . прощаваш ли, Дяконе,
за погубените невинни съдби?
За тях и Господ няма да ни прости...
Не чужди палачите бяха, а "наши" - уви!

Прощаваш ли на черните днешни души,
побъркали се от алчност и злоба?
На вековните наши търпеливи раби,
прости ли им, тъй като аз не мога!

От срам, знам се обръщаш и в гроба,
както достойните наши отци!
Безумният роб е паплач, прокоба
той не създава, а само руши. . .

Дяконе, който те тебе предаде?
Не беше чужд - турчин, циганин, грък!
Наш си беше - алчен, злобен, неук
и не един е, а много са още тук...


ПОКЛОН ПРЕД ДЯКОНА!
ЕДИН Е !

цитирай
21. анонимен - Представяте ли си,
18.02.2012 16:44
има хора които дават децата си на Качак да ги лекува?
цитирай
22. lidis - Има хора които се възползваха и като прости расисти с взлом
18.02.2012 16:58
Да ги издаде ка4ак и не спират с фалша си , та затова казвам, че всички напъни са прозрачни и лъже демократични, неподходящи за днешния свят ден за всеки българин, а не за консуматорите на българщината и извличане дивиденти от вечната слава на Левски.
Няма смисъл да давам примери, те са навсякъде и в блога дори в категория поезия...пак подигравка не само с хората , но и с националните ни герои в паметен ден , като днешния! Нямам думи за показната гавра с Левски от лъже демократите!
цитирай
23. ka4ak - 14. zabavnata - Здравей, Владо! Здравей,Ани!Лошото е,че наистина,няма събуждане!Гледат,че пише "смърт"и не осъзнават,че вече сме в 21-ви век!!!
18.02.2012 17:00
zabavnata написа:
Подкрепям с две ръце. Те се заклеват и в парламента, но ако знаеш какви ги творят... Леле, мале. Освен това за тях не е никакъв проблем прокламирането на ценности устно и писмено, но в действията хич ги няма. Веднъж дори реших, че един "лидер" е оглушал. Говоря аз, нося в писмен вид факти за явни БЕЗОБРАЗИЯ и... нищо. Там схемата е ясна: "Аз на тебе, ти на мене, а народа да го ДУХА !". Далавери, корупция, безчинства и своеволия. За всичко обаче си има "чадърче". Такива като Левски и днес ги бесят, без съд и присъда. Да, Владо, така ги виждам нещата. Поправи ме, ако греша.
Репресиите продължават и до днес. Дяконе, хубаво си го написал, но....Спи народа, блаженно и непробудно. А се е събудил, а с нокаут ще го запратят обратно при Морфей.

Моралната,"смърт" на нацията е страшната и нещо писано преди 140 години,е повече от актуално и днес!!!
цитирай
24. lidis - Moралната смърт се покровителства, ка4ак не само от издатели...
18.02.2012 17:29
ka4ak написа:
zabavnata написа:
Подкрепям с две ръце. Те се заклеват и в парламента, но ако знаеш какви ги творят... Леле, мале. Освен това за тях не е никакъв проблем прокламирането на ценности устно и писмено, но в действията хич ги няма. Веднъж дори реших, че един "лидер" е оглушал. Говоря аз, нося в писмен вид факти за явни БЕЗОБРАЗИЯ и... нищо. Там схемата е ясна: "Аз на тебе, ти на мене, а народа да го ДУХА !". Далавери, корупция, безчинства и своеволия. За всичко обаче си има "чадърче". Такива като Левски и днес ги бесят, без съд и присъда. Да, Владо, така ги виждам нещата. Поправи ме, ако греша.
Репресиите продължават и до днес. Дяконе, хубаво си го написал, но....Спи народа, блаженно и непробудно. А се е събудил, а с нокаут ще го запратят обратно при Морфей.

Моралната,"смърт" на нацията е страшната и нещо писано преди 140 години,е повече от актуално и днес!!!

цитирай
25. ka4ak - 24. lidis - Moралната смърт се покровителства, ка4ак не само от издатели... Лидис,за това съм го написал,това писмо ОТВОРЕНО!!!
18.02.2012 17:39
lidis написа:
ka4ak написа:
zabavnata написа:
Подкрепям с две ръце. Те се заклеват и в парламента, но ако знаеш какви ги творят... Леле, мале. Освен това за тях не е никакъв проблем прокламирането на ценности устно и писмено, но в действията хич ги няма. Веднъж дори реших, че един "лидер" е оглушал. Говоря аз, нося в писмен вид факти за явни БЕЗОБРАЗИЯ и... нищо. Там схемата е ясна: "Аз на тебе, ти на мене, а народа да го ДУХА !". Далавери, корупция, безчинства и своеволия. За всичко обаче си има "чадърче". Такива като Левски и днес ги бесят, без съд и присъда. Да, Владо, така ги виждам нещата. Поправи ме, ако греша.
Репресиите продължават и до днес. Дяконе, хубаво си го написал, но....Спи народа, блаженно и непробудно. А се е събудил, а с нокаут ще го запратят обратно при Морфей.

Моралната,"смърт" на нацията е страшната и нещо писано преди 140 години,е повече от актуално и днес!!!


Да се поправят държавните работници и служители,а покрай тях и другите!!!:)))
цитирай
26. sande - Поздрави за вълнуващия постинг!
18.02.2012 20:48
Хубава събота и неделя!
цитирай
27. haralanov - Против смъртното наказание съм
18.02.2012 21:42
Аз съм за доживотен затвор без право на помилване!
цитирай
28. ka4ak - 26. sande - Поздрави за вълнуващия постинг!Благодаря Саше!Пратил съм го,по предназначение,пък ще видим!
18.02.2012 22:20
sande написа:
Хубава събота и неделя!

Приятни и на теб!:)))
цитирай
29. ka4ak - 27. haralanov - Против смъртното наказание съм Минчо,все пак сме в 21-ви век!!!
18.02.2012 22:25
haralanov написа:
Аз съм за доживотен затвор без право на помилване!

Но е добре,всеки докато го пише и да го разбере,че държавната служба е изключително отговорна работа!!!:)))
цитирай
30. iliada3 - Интересно предложение!
18.02.2012 22:36
Интересно предложение!
цитирай
31. ka4ak - 30. iliada3 - Интересно предложение! Илиана,смятам,че ръкописното усилие,ще възстанови България!!!
19.02.2012 00:54
iliada3 написа:
Интересно предложение!

Заслужава си ,ако желаем,да я има!!!
цитирай
32. josarian - Категорично подкрепям!
22.02.2012 20:37
Поздрави, Качак!
цитирай
33. mrazekoff - Владо, не си въобразявай,
28.02.2012 19:07
че някой ще обърне внимание на този апел.... Тези, до които изпращаш апела отдавна са се оперирали от "болестите" на миналото - човечност, състрадание, родолюбие и патриотизъм.... Как ще подпишат клетва на която не са спазили дори една едничка точка????? Иначе на 19-тий февруари от тях неможеш да се вредиш да поднесеш едно цвете на паметника... Вече добрата дума и убеждението нямат никаква сила.... Дано не съм прав!
Човечността остана само за нас - обикновените - редови хора - останалите са на позиция "ниско над тополите".... Поздравления!!!!
цитирай
34. boliarkabg - Ще кажа само едно...
01.03.2012 15:42
баща ми,който вече е на 83 години, но /не защото ми е баща/ е в час с много неща, лекичко така, с финес един ден ме пита: "Дъще, /така ми казва/ защо днес като се заклеват, не казват в края на клетвата,ако я престъпят какво наказание ще изтърпят, какво наказание им се следва? Едно време като се заклевахме във вярност към Родината винаги имаше такива редове?" Какво да му отговоря? Той сам знаеше отговора и не случайно ме попита.
цитирай
35. sistemite - Поздрави и от мен ! - sistemitte
02.03.2012 10:29
Какво става приятели ? Най-после нещо "нетипично" за последните 20 год., но много обнадеждаващо ? Май "нагазихме" в дълбоките води на философията на нещата, на смесване на основни вектори, в сремежа да се докопаме до общия, сборния, т.н. рационален. Затова "Различните", като Всички Вас (ако искате включете и мен, надявам се и още и много други в тази държавица - наша) са различни, за да бъдат по-своему, все пак еднакви и за това различията са тези които единствено възстановяват равновесието на системата. Имунитета на системата е толкова отслабен вече, че дори и не реагира на критичните стойности на вибрация, дори е притъпил и най-чувствителните рецептори, в лицето на "Различните". Само силен дразнител, може да ги възбуди, до степен такава, че те да "реактивират" общата система, за излизане от състояние на вегетация и разпад. И за това, считам, че колегата Ка4ак е улучил в 10-ката, видно от коментарите на колегите, т.е." ако всяка една тяхна камбана, накара други 10 да забият, то на Балканите ще им писнат ушите "
цитирай
36. swobodabezsmyrt - Не, ти си прав. Разбира се, че си п...
05.03.2012 12:13
Не , ти си прав . Разбира се , че си прав . Това , което казвам е , че болшинството наши държавни служители са малодушни , страхливи , безпринципни хора , които един текст , колкото и силен да е той , не е в състояние да промени . Клетва полагат всички в парламента и какво от това . Тези принципи за теб са носител на едно осъзнаване за национална принадлежност и поемане на лична отговорност , която да е като дълг пред тази нация . Тези принципи трябва да присъстват в средата ни . Децата трябва да слушат за тях . Това е наша всеобща задача . Важното е да присъстват в обществото ни , защото от него излизат хората , които желаеш да пишат на ръка . Сега един символичен акт на политическите ни предводители пред лист хартия е безсмислен , но най-елементарните , естествени морални ценности , за които говориш трябва да бъдат бавно , но сигурно вкарани в прекрасната ни обществена реалност . Това ще стане . Българина е жаден за цели , смисъл , правда , за истина и свобода , затова , въпреки че пропадането е с невероятно ускорение , е неизбежно едно изригване на българския дух , крещящо в името на всичко човешко . Неизбежно е .

Работя по текст , който да обедини именно едно общество с принципи и конкретната настояща ситуация , изискваща сериозна организация и целеустременост на нашето такова . До няколко дни ще го публикувам . Тъй като очевидно мислиш по сходни проблеми с тези , които аз смятам за основни , ще се радвам да споделиш мнението си за тескта , който споменах , защото трябва да работим заедно , ако ли не безсмислено e да си дъвчем езиците безцелно .
цитирай
37. dianay - за съжаление,
06.03.2012 14:59
и аз мисля, че дори не се наказва, та камо ли да се осъжда на смърт. Иначе, добре сте го измислил и може би щеше да има ефект. Относно ръкописането - напълно подкрепям! Поздрави!
цитирай
38. tomich - Ка4ак
15.03.2012 19:47
Разбирам и споделям твоята искрена емоционална реакция. Мисля обаче, че текста за клетвата, който предлагаш от писмото на Апостола, за съжаление е неприложим по две причини. Първо, смъртното наказание, както знаеш, е отхвърлено в правораздавателните системи на повечето цивилизовани и демократични страни в света. Не става дума само за проява на човечност. Отнемането на човешки живот е в "правомощията" единствено на естествения природен закон за живота и смъртта и се смята за много тежко престъпление. Вярно е, че много престъпления заслужават смъртно наказание за извършителя според древния закон "око-за око, зъб-за зъб".
Второ, според мен смъртното наказание има преди всичко ПЪРВОНАЧАЛНО стряскащо(шокиращо) действие на психиката и това е единственото му "полезно" свойство за... НЕосъжданите. Нали житейският опит показва,че колкото по-дълго една смъртна опасност грози човек, толкова повече той свиква с нея и дори понякога я подценява съзнателно, а през това време всякакви престъпни действия са възможни. Логичният извод мисля, че е ясен за всички...Лично аз смятам, че смъртното наказание е подобно на "качулка след дъжд". Много по-силен наказателен ефект би имал доживотен строг тъмничен затвор без помилване.
Качак, извинявай за дългия коментар, но искам последно да кажа, че Писмото на Левски е било ефективно предупреждение към изменниците и предателите на революционната кауза при тогавашните нелегални условия, когато "доживотен затвор" изобщо не е бил възможен по чисто физически причини...
Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527549
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031