Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.09.2010 01:05 - ИЗВИНЯВАМ СЕ,ЧЕ ПРЕРЕЖДАМ НЕЩАТА,НО ИМА ЧеПе и Лидис,да не се втелява,а да го прочете!Полезно е и за блога,приятели!!!:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 22526 Коментари: 55 Гласове:
235

Последна промяна: 18.09.2010 20:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
прекрасни и невинни.....  защо?!!!
 
image


 Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!


27.03.2009 21:35 - ПОД МОТОТО "ДА БЪДЕШ ИЛИ ДА НЕ БЪДЕШ-НАС НИ СВЪРЗВА ДОБРОТО " инициирано от pegas08.blog.bg Автор: ka4ak Категория: Политика   image




25.03 17:28
Глей ги нашите с какво самочувствие са ,като ,че вселената им е в краката че и заповеди за танци дават!
На щастието не се заповяда !
Ок , ка4ак дай да отдъхнем там в ъгъла с кафе и сидер с лед !
17. lidis - Глей ,ги качак
25.03 17:31
Колко са свободни хората само за емоции и позитивно настроение.Нищо друго няма значение ! 18. ka4ak - @17
25.03 17:41
НАЛИ ЗА ТОВА ИМ ПИША ЗА СВОБОДНИЯ ИЗБОР и се ядосвам че не могат да ме разберат.Когато робуваме на комплекси и догми,какъв свободен избор ще имаш,след като духът ти не е свободен! 19. lidis - до анонимен
25.03 17:41
Затварям опцията врабче цвикливо ! Показа си рогата модераторски и не ми пиши на лични ,че вече не вървя ,и никога няма да съм в коментирани и избрани !
АЗ НЕ ПИША ЗА СЛАВА БЛОГЕРСКА ,А ЗА УДОВОЛСТВИЕ ! ЯСНО ! НЕ ИСКАМ НИКОГА ДА БЪДА РЕДОМ С ТЕЗИ ОТ ВАШИТЕ КОМЕНТИРАНИ.АКО ИМАШ СПОМЕН НЯКОЛКО ПЪТИ СЪМ СИ ТРИЛА ПОСТИНГ ОТ ПЪРВА ,ЗАРАДИ ТОВА ,ЧЕ НЕ ЩА ДА СЪМ ДО ОТРЕПКИТЕ ТАМ !
НЯМА ДА МЕ ВБЕСИШ ! ТАНЦЪТ ПРОДЪЛЖАВА ,А ТИ ДРУСАЙ КЮЧЕК С ЦИГАРА В УСТА ,ВЪРТИ ГЮБЕЦИ В ЧАЛГА РИТЪМ БЛОГЕРСКА !
20. lidis - до ка4ак
25.03 17:45
И аз 2 години и половина това се мъчех да пиша ,но за ужас никой не ме разбра. Възхваляват насаденото им възродено насилие и подтискат духът на хората. Имам блог и тук .Съвсем различен ! Без издевателства ,злоба и насилие.Цивилизован блог с много добра модерация ,която не гони печалбарство с пиратства ,ами качество на обслужване. 21. lidis - do ka4ak
25.03 17:58
Извинявай ка4ак ,за разговопът ми със "собствениците" в блога и критериите им ! Нямам думи и тагове !:,) Супер е сидер с лед ,а ? 22. ka4ak - @20
25.03 18:04
имам много по голям стаж от теб,но няма да се откажа,това само ме убеждава че трябва да продължа 23. ka4ak - @21
25.03 18:13
кюшето,още е свободно,че какви неща имам да ти казвам! 24. lidis - до ка4ак                                                                             
25.03 18:16
Не зная кога ще има закони в нашият бг интернет и в уважаващите се бг интернет медии ? Докога ще бъдем с всичко наопаки ? Това е ужасното падение с беззаконие и мутиране на една нация към първобитното. в името на пиратско извличане и печалби от беззаконието . Не зная ,само се очудвам и виждам как много хора го знаят това ,дори и тук и ни се присмиват. Европейска Бг. има своя си линия на възраждане пиратският див мутризъм и хунтата му. Благодаря и извини за думите ми .Парадокса е виден от всякъде и от всички ,като не естествен . 25. ka4ak - @23
25.03 18:36
е тука ме настъпи по мазола!Интернет е богатство и не трябва да посягаме на тази свободна зона,за комуникация!Ако искаш си сложи и камера и микрофон,ако искаш бъди със своето име,прякор или под чуждо име или анонимен,това е твоята свобода и никой не бива да посяга на нея!В твоя блог прави каквото си искаш,но не посягай на свободата!Никога не съм си позволил да изтрия и един коментар,независимо колко грозни,обидни или лъжливи,да са те!Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша,ако се страхуваш,просто не участваш или отиваш там където има ограничения и влизаш в рамката! 26. lidis - Как да го разбирам ?
25.03 18:43
Значи ли ,че в блог.бг е законно да има блогове които са открити с цел само да пишат лъжи срещу блогер ? Наред с великите умове и теми и тези дето са целенасочени срещу личността на блогер ? 27. krotalka - Само се хвалим,
25.03 19:05
че умеем да се веселим, но не е вярно. Другите го умеят по-добре от нас. При нас под веселие се разбира, да се напиеш като мотика. Съвсем по друг начин го разбират и правят другите! 28. lidis - до кроти
25.03 19:18
Нас ни бива по скаnдалите ,а не по веселбите !:,) 29. lidis - Aиде на JENKAAAA !
25.03 19:26
Много е гот !:,) 30. pegas08 - Продължаваме до22ч.Моля, Лейди!
25.03 21:51
Още една Йенка, ще може ли? 31. lidis - до pegas 08
25.03 22:20
Кеде се губиш ,скъпи цял ден ? Щастието беше с мен да танцувам с ка4ак ! Стилен и силен танц ! Мой , Пегас сега съм с танца само с теб ! Танц от душа !:,) 32. ka4ak - @26
25.03 23:33
Това е живота,не може да забраним да няма някой вид на живот!Живота е доказал,че еволюцията е отхвърлила някой видове,а други е развила и усъвършенствала,не защото са били привелигировани,а защото са успяли с борба да оцелеят и да станат по добри от предшествениците си!Защо мислиш,че ако ги вкараме в рамка,ще станеме по добри?Това че аз искам да се пребориме с наркотиците,не е че искам да те лиша от свободата да избираш,аз искам да те лиша от свободата да не бъдеш ти!Не може да си под упойка,аз да ти изрежа всички крайници и каквото си поискам и след като излезеш от упойката да те питам как ти се вижда света,като преди това покрай крайниците съм ти извадил и очите!Изкам да разполагаш със себе си и да се докажеш че си достойна да съществуваш,но не в парник или барокамера,а в нормалната среда на света!Иcкам да повярваш в себе си и ако и десет блога да пишат срещу тебе,не само да не те гътнат,а да ги затвориш,защото си ги обезмислила!
това искам!
33. lidis - до ка4ак
26.03 00:39
Благодаря ти ,мъдро и истински го каза .За себе си разбирам само ,че съм се изнежнила с престоят си в свят ,където всичко е перфектно и откривам ,че съм загубила част от имунитета си за елементарна борба. Много от хората в България са истински войни в ежедневието си и поддържат формата си. Благодаря за коментара. 34. ka4ak - @33
26.03 00:48
Радвам се за теб,че ме разбра!Даваш ми сила че за това което се боря не е утопия,а еволюция,която неминуемо ще се състои!Благодаря ти и дано да е зараза!
МОЖЕ ДА СЕ ГЛАСУВА НА ВСЕКИ ЧАС,ПО ЕДИН ПЪТ!Да ударим по едно рамо,а снимката си е супер!!!
тук:

http://vist-tour.com/index.php?option=com_cont...

трябва ни  помощ от приятели. и така - снимките , а в дясно колоната с имената за гласуване, търсите Еми Цветкова.



моля за помощта ви
image)

и благодаря на всеки, който ще направи труда, за да ми помогне, да осъществя мечтата на дъщеря си! Автор:
sowhat


Тагове:   независимо,   От,


Гласувай:
235



1. osi4kata - :)
18.09.2010 04:54
не е зле
цитирай
2. ka4ak - 1. osi4kata - :) Руми,Добро Утро!
18.09.2010 06:51
osi4kata написа:
не е зле

Знам че при теб е друго,но злето винаги си е авто!!!
Усмихнато да ти е!:)))
цитирай
3. iliada - Чух ,че Лидис била изтрита
18.09.2010 08:55
и не смея на повярвам...............
Усмихнат ден ,Владо!
цитирай
4. анонимен - Lidis прекали отвсякъде
18.09.2010 11:36
Повртаряше едно и също до полуда и се самонавиваше.
Както и постоянно обиждаше хората.
Един луд в блога по-малко.
цитирай
5. tili - И какво?
18.09.2010 11:38
????????????????? Другите й никове сигурно са си тук. Ще продължи да псува и обижда севернокултурно.
цитирай
6. ka4ak - 3. iliada - Чух ,че Лидис била изтрита Добър да е денят ти Илиана!
18.09.2010 13:05
iliada написа:
и не смея на повярвам...............
Усмихнат ден ,Владо!

Винаги смятам,че няма непоправими!!!:)))
цитирай
7. boristodorov56 - Уточнение - никой не е изтрил Лидис.
18.09.2010 14:13
Деактивирала си е постингите.
То е в стила и - вече веднъж ги три!

Във вски случай ка4ака е прав - всички сме поправими,
но само ако го желаем..
цитирай
8. анонимен - Лидис е изтрита от модерация с помощ лъжите на gspot .Ужасна подигражка е !
18.09.2010 14:34
vЛидис ме обвинява за сто неща.
Аз влизам и й обяснявам, че нито си играя с броячите й нито имам други никове освен gspot и goodbye.
Казвам й, че нямам нищо против да си излива енергията негативна като ме споменава и тя го прави...

След което Лидис пише пост, че съм я посетила, като най-вероятно си мисли, че аз стоя зад предупреждението на модераторите, че ще бъде изтрита, а аз изобщо не съм общувала лично с подобни високоотговорни лица. Просто не виждам смисъл, респект към тях нямам абсолютно никакъв. От блога си goodbye пиша пост, в който апелирам блога на Лидис да не бъде трит от модераторите, защото знам, че сигурно трудно ще го понесе. Наистина вярвам, че трудно ще го понесе.

Модераторът трие поста ми.
Аз му казвам, че е проста тъпа путка, защото постът ми беше добронамерен.

Въпросният изтрива целия ми блог goodbye. Няма лошо, аз имам опит и съм си съхранила постовете, ама Лидис май доста загуби... я да видим как ще понесе усещането да те затрият. ... Очаква се включване от останалите 9 ника.

Просто исках да напиша кратко обобщение.

Поздрави от gspot.

Хубав уикенд на всички!

Освен това ник lidis в момента е зает от алехсиев63. БЛОГЪТ НА ЛИДИС Е ИЗТРИТ
И ТОЗИ НИК С ИМЕТО НЕ Е ЛИДИС !
цитирай
9. анонимен - МОДЕРАЦИЯ И ПРИЯТЕЛКИ ИЗТРИХА ЛИДИСЖ
18.09.2010 15:35
Ж16.09 21:48 - НА ВНИМАНИЕТО НА МОДЕРАЦИЯ И ИНВЕСТИТОР.БГ
Автор: lidis Категория: Изкуство
Прочетен: 100 Коментари: 7 Гласове:
-13

Последна промяна: 16.09 22:13

21:35 - magnasilvabulgarica
21:33 - malchaniaotnadejda7
21:27 - magnasilvabulgarica
21:24 - darkenedangel
21:18 - aidasv
21:14 - magnasilvabulgarica
20:57 - hristo27
20:43 - sezoni
20:22 - malchaniaotnadejda7
20:17 - room1423
20:15 - room1423
19:48 - mamkamu
19:46 - magnasilvabulgarica
ПРОДЪЛЖЕНИЕ
22:04 - 4udovi6teto
22:01 - gspot
22:00 - ivoso



Уважаема модерация , днес 16.09.2010 съм умишлено притеснявана от съблогер/ка с никgspot - magnasilvabulgarica , която е сложила над 500 минуса в постовете ми съвсем умишлено . Постоянно ми пише обиди и ми нанася умишлен тормоз на странисите на вашата медия.
МОЛЯ ЗА ПРОВЕРКА НА ДУМИТЕ МИ И ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПРОБЛЕМА МИ С ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ГОРЕСПОМЕНАТАТА ОТ БЛОГА .
ДОКАЗАТЕЛСТВАТА НА ДУМИТЕ МИ ЩЕ НАМЕРИТЕ В ПОСЛЕДНИТЕ 4 ПОСТА ПИСАНИ ОТ МЕН И КОМЕНТАРИТЕ НА СЪЩАТА , КАКТО И ОБЯСНЕНИЕ КАК СЛАГА МИНУСИ .

С УВАЖЕНИЕ ; ЛИДИС

Това е предпоследният пост от Лидис , в който тя търсеше отговор за минусите и вместо отговор я изтриха с помощ на гспот , която от година открито с постове нанасяше удари на Лидис . . .но модерация и днес я пази под крилото си. Беше ужасно когато Лидис молеше целият блог за подкрепа , но блог.обществото беше парализирано от страх и злоба. . .
Моля , ако е възможно блог обществото - НИЕ да се застъпим пред Инвестор да възстановят блога на Лидис !
Постовете на Лидис бяха стойностни по съдържание и далеч от тези на гспот.
Въпреки умишлената провокация от страна на враговете си в блога ,Лидис е чиста и положителна личност и блогва над 4 г.От нея съм научил много за северните места .Може би не я разбират , но и мотото на блога и беше Един северен свят -една друга култура.
Моля ви приятели съблогери да изискаме от блог.модерация да възстанови блога на Лидис !
С уважение ;
Васил Бачев
цитирай
10. анонимен - Ето кои се толерират и изтриват блога на Л
18.09.2010 15:45

Понеже ми направи страхотна услуга като публикува ето това, в което се съмнявах, че се случва... ужас... пълен ужас... та за да върна непредвидения жест, ще ти обясня как се пише анонимно, нищо, че си спряла анонимните. Аз сама намерих начина...по неволя.
Ти си луда жена, но лудите заслужават понякога истината, нищо, че в повечето случай не могат да я понесат.

Та. Регистрирам си блогче, пиша ти коментар като регистриран и после се деактивирам. Коментарът ми излиза при теб като изпратен от анонимен.

Подиграват се и си играят много жестоко с теб Лидис.
Надявам се, че милиграмът здрав разум в теб ще го разбере.

Ще деактивирам този пост и ще изчезна. Надявам се ти или някой друг да ме прочете и да ти предаде.

Мъртви птици...
"Тези, които НЕ те коментирали, не те коментирали от злоба..." Четеш ли се изобщо като пишеш, Лидис? Тези, които те коментират били злобни, тези, които не те коментират също...така ли?!

Много черно и много мъртви птици има около теб.
Светлина желая.

Измъквай се, мамка му. Ще те съсипят окончателно и пак ще бъдеш сама и без мъж. Написа, че нямаш мъж в един коментар. Мисля, че там беше искрена и имаше някакъв здрав разум. Ще те съсипят, Лидис или ти сама себе си ще заковеш. Недопустимо е това да се случва...а хората го правят съзнателно. Някой хора го правят съзнателно. Все едно да се гавриш и да изнасилваш инвалид. тежко. тежко

Светлина желая.
цитирай
11. krotalka - Трудно се лекува човек от пристрастяване, а Лидис е пристрастена!
18.09.2010 15:47
За нея блога е като наркотика за наркомана. Дали сама се е изтрила или е изтрита, е без значение. Това е само един НИК, а тя има още няколко НИК-а в блог.бг
Малко са хората в блога, останали неоплюти от нея. Скоро ще започне да плюе чрез другите си НИК-ове...
цитирай
12. bachev - За нея блога е като наркотика за н...
18.09.2010 16:23
krotalka написа:
За нея блога е като наркотика за наркомана. Дали сама се е изтрила или е изтрита, е без значение. Това е само един НИК, а тя има още няколко НИК-а в блог.бг
Малко са хората в блога, останали неоплюти от нея. Скоро ще започне да плюе чрез другите си НИК-ове...


Естествена реакция е да се отговаря на провокациите , госпожо .
Искам да си сложите ръка на сърцето и да кажете с какво са лоши за вас постингите на Лидис и защо вие една от провокаторките постоянно плюете по неин адрес . Значи умишленото изтриване блога на Лидис е с цел да се унищожи Лидис да се самоубие , да умре . . . и дали след това с чиста съвест ще кажете ,,Бог да я прости " Пет години са доста голям период за блогване ! И какво - умишлено унищожена от съблогерите си ,като вас които доста лицемерно се мотаят из блога . Евала ! Ако това се цели от вас и приятелките ви с неспирни скандали в блога и с изумително мръсно лицемерие !
цитирай
13. krotalka - Гн bachev,
18.09.2010 16:39
ще си направя труда да ви отговоря, защото сте нов и явно не сте запознат с предисторията(ако мога да вярвам на блога ви, а не сте още едно превъплъщение на Лидис).
Не сте ли чели нейни коментари, с които безпричинно се нахвърляше и обиждаше без повод хора от блога? Жалко, че сега няма как да го направите, за да се уверите, че и хамалин би се изчервил от каруцарския език, който използваше.
Не сте чели нейни постинги, пълни с псувни и ругатни, по простата причина, че тя сама след ден-два ги изтриваше.
Имате право на мнение, но и хората в блога имат право на такова. Защо не се запитате - защо повечето стойностни хора в блога се радват на изтриването и?

В архивите на доста блогери(включително и моя) има копирани нейни постинги, преди да ги изтрие...ако се наложи, ще ви ги пратя.
цитирай
14. анонимен - Да не забравяме
18.09.2010 16:39
Защо лидис се озлоби към поетесите ? защото пак под натиск и подигравка беше изгонена да не участва в стихосбирки финансирани от ка4ак и понтис.Пак същото лицемерие ,кроталке ! И същевременно говорите за вяра , човещина ! Не - ПЪЛНО ЛИЦЕМЕРИЕ И МЪРСОТИЯ !!!
Сега е моментът да докажете ,че сте човеци и се застъпите над едно блогарство от 5 години , а не да се гаврите и лицемрно да подхождате !Толкова сте прозрачни в двуличието си ,че се срамувам ! Аз съм за възстановяване блогът на Лидис!
цитирай
15. анонимен - От архивите - пиянските изцепки на Лидис
18.09.2010 16:49
idis - аз няма да пиша повече !
14:30 Ще удавя блогерската страст днес с много водка "Финландия" . На всички само добро , а на Родината ми най- добро !Избрах тази песен ,защото ми е гнусно да пускам кючеци според разбиранията ви ! Поздрави !2. lidis - Нищо не става със злоба и разединение !
15:14 Великите си поделят и печелят ,а вие четете тези на първа как спали и как срали и се разхождали ,като отрепки в Германия ! Четете платените ,които ни продават за жълти стотинки !
Ех , майко Българио , ех мои свидни бащини гробове опропастиха ви и ви продадоха за жълти стотинки !А такива владеят саитове и блогове и възпитават в ислямизски комунизъм !Как да не се отврати човек от това претопяване на нацията с нейна помощ ? 3. lidis - КЛИПЪТ Е ПОЗДРАВ КЪМ ЛАМЯТА ОТ ЛОНДОН !
15:39 ОБИЧАМ ТЕ ЛОНДОНСКА ЛАМЮ ! 4. lidis - А ОСТАНАЛИТЕ ДА СЛЕДЯТ
15:41 ПЕНСИЯТА НА КРОТАЛКА И ДЕТСКИТЕ ЛУДИ ИГРИ НА ВИХРА ! ТЕ СА ХИТА В БЛОГА ! ГНУСНИ И НЕПОВТОРИМИ С ЦИГАНИЗЪМ И КОМУНИЗЪМ ЗАТОВА СЕ И КОДИРАТ В БЛОГА ! !5. lidis - БЛАГОДАРЯ НА МОИТЕ ЧИТАТЕЛИ
15:47 НЕ МОГА ДА СЕ УНИЖАВАМ ПОВЕЧЕ ,ДА БЪДА ПТИЦА В КЛЕТКА В БЛОГ.БГ ТУРСКИ МЕДИЕН ИНТЕРНЕТ БЛОГ !ВАС ВИ Е СТРАХ ! МЕН НЕ МЕ Е ,ЗАЩОТО ЗНАМ ИСТИНАТА ЗА СВОБОДАТА НА ХОРАТА И МЕДИИТЕ !
ОСТАНЕТЕ СИ СЪС ЗДРАВЕ И ЛИЖЕТЕ ЗАДНИЦИТЕ НА ПЛАТЕНИ БЛОГЕРИ И ИНВЕСТИТОР.БГ ! НЕ СЪЖАЛЯВАМ ЗА НИЩО ! САМО ЗА ИЗГУБЕНОТО ВРЕМЕ С ВАС СКЪПИ БЛОГЕРИ !блог.бг ТРИИТЕ ,БЪРШЕТЕ ,КАКВОТО ИСКАТЕ ПРАВЕТЕ ! ЗА МЕН СТЕ ТУРСКА ПОДКУПНА МЕДИЯ С ПРОТЕЖЕТА НА НАЧАЛНА !6. lidis - ТРИЙТЕ ! изтрийте БЪЛГАРИЯ !
16:07 ОСТАНЕТЕ СИ С МЕКЕРЕТАТА И ЧЕЛНИЦИТЕ ПРОВОКАТОРИ !ЗНАЯ ,ЧЕ МЕ МРАЗИТ,КАКТО И ЗНАЯ ,ЧЕ СИ ЗАСЛУЖАВАТЕ СЪДБАТА НА ТУРСКИ РОБИ МНОГОВЕКОВНИ. Живейте с илюзиите си за свободни духом и подтискани дори от блог пространство !Ж ЖЗ ВИ ОБИЧАХ ,ИСТИНСКИ ,А ВИЕ СЕ ОТРЕКОХТЕ ОТ ЗЛОБА ОТ МЕН 1 ДА ЖИВЕЕ КРОТАЛКА НОВАТА ЦОЛА ДРАГОЙЧЕВА И ЦИГАНИТЕ ОКОЛО НЕЯ 1
цитирай
16. анонимен - Oт коя година са ??
18.09.2010 17:09
Много е права ,Лидис ! И кой казва ,че е пияна ?!! Много честно и откровено казано в очите ! Коклото и да се стремите да ч очерните , това е нейно изказване преди 2 години ,а не вчера !Заради това си изказване беше с наказание от блога за 1 година да не излиза на първа . И кой ч видя ,че е пияна ?! Напълно си е трезва !
Изказването го направи след отстраняването и от корнфловер от стихосбирката , когато именно вие подехте казус Лидис и го довършихте !
цитирай
17. анонимен - НИКОГА ЛУДИС!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18.09.2010 17:10
Тоя Бачев, дето я защитава е пак тя! Махнете я тая плагиаторка лидис, поезията не е кучка за чукане!
Няма човек да не разбра що е "северната култура" на таея тъпа селянка!
Най-после й видяха сметката!
Срещу злобата говори най-голямата злобарка лУдис!
Празник е в блога без лудата пУетеса!
цитирай
18. lila - ------------------
18.09.2010 17:14
в блог.бг съм от лятото на 2006.
имам два блога - рен и лила.
в единия пиша проза и авторефлексии, а в другия поезия.
опитвам се да правя в блог.бг онова, за което е създаден - място за самоизява и общуване.
страхувам се, че няма да участвам в ничия масовка - в сценарии не играя.
страхувам се, че не разбирам опитите да се играе на виртуално общество...
това е.
поздрав на всички!
цитирай
19. анонимен - Качак, този плакат с ръчичките не е на лидис,
18.09.2010 17:17
Тя го представи за свой - мислиш ли, че змиярския й мозък има капацитет за творчество!
Жива плагиаторка на снимки и помиярска поезия!
Тя е НЕчовек най лошия пример за подрастващите! Абсолютно негативна личност, чийто балон скоро ще се спука от злоба.
Тя сама избра това и фактически се самоизтри!
цитирай
20. анонимен - Не обиждайте lidis!
18.09.2010 17:22
Не обиждайте lidis! Тя ми е гадже и ще я защитавам! Нейните зложелатели ще еба у левата ръня и у дъртата миризлива кандлиница!
цитирай
21. анонимен - АВТОРСКОТО ПРАВО
18.09.2010 17:39
анонимен написа:
Тя го представи за свой - мислиш ли, че змиярския й мозък има капацитет за творчество!
Жива плагиаторка на снимки и помиярска поезия!
Тя е НЕчовек най лошия пример за подрастващите! Абсолютно негативна личност, чийто балон скоро ще се спука от злоба.
Тя сама избра това и фактически се самоизтри!


АВТОРСКОТО ПРАВО СЕ ДОКАЗВА ВИНАГИ .А ВАШАТА АНОНИМНОСТ И УМИШЛЕНИ ЧЕРНИЛКИ ИЗДИШАТ И СА ЖАЛКИ ! СМЕШНО ЖАЛКИ !
цитирай
22. анонимен - Качак,
18.09.2010 18:08
стига с тая лидис - какво целиш, че току я изваждаш?
Мшислиш си, че може да я поправиш?
Ти имаш немалка вина за нейните прояви в блога - престани да я стимулираш!
цитирай
23. анонимен - Ан 20, от гората ли си го сякъл, че така го размахваш?
18.09.2010 19:01
Лидис е дебела дъртачка на 45-50 години - бах ти гаджето
цитирай
24. анонимен - Според мен такава Лидис
18.09.2010 19:34
въобще не съществува като реален човек.
цитирай
25. анонимен - има, има,
18.09.2010 19:46
познава се дори в клонингите с мръснишкия си стил.
Иначе кой нормален би се тровил с тоя образ, дори да му плащат!
Лика-прилика са си с качак.
цитирай
26. анонимен - умно четиво
18.09.2010 19:49
http://katana.blog.bg/politika/2010/09/18/laino-na-goresht-lamarinen-pokriv.607567
цитирай
27. aidasv - Blog.bg
18.09.2010 20:28
Доста време отделям да чета и разглеждам това което е в блога без значение кой го е сътворил. Блог.бг е свободно пространство, но немога да се начудя когато чета за спорове, обиди, клевети и други подобни на които съм попадал. Не е приятно, но явно ние сме си BG и толкова. Е дано станем по-добри!
Една молба към всички - я вземете и гласувайте за Еми Цветкова, дъщеря на наша колежка
http://sowhat.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/09/18/da-sbydnesh-mechta.607371
цитирай
28. ka4ak - Ангеле,то и снимката си е супер!Направо го качих в поста!Може да се гласува на всеки час!
18.09.2010 20:53
Да ударим по едно рамо,че в момента е с 0,6%,а трябват още 15%!!!:)))
цитирай
29. sunny2 - Добър вечер , Качаклиев !
18.09.2010 21:27
Всички работим извънредно и повечето имаме дуца. Но чат пат има по-сериозни проблеми от това да им сбъдваме мечтите. Понякога сме на ов. Читав ми се чиниш, ама на веселба сте го ударили. Стар блогер си и знаеш, че Лидия е истинска. Това й е най-гадния недостатък. Една жена истинска ли е , кофти. Дай рамо, ако можеш . Това. Ако Ви прекъснах кефа съботата , ще прощавате. Писах. Звъних , тревожа се за нея. Вчерашните фустички си падат по сеири . Но това не е сеир. Помели са й блога копелетата.


Date: Fri, 17 Sep 2010 20:25:04 +0300
Subject: ЛИД!
From: lidis@- Show quoted text -

Не мога да понеса тази мърсотия и изтриването на блога ми .
Аз съм лабилна и чувствителна личност . Ше се прострелям днес !
Целувам те ! Лидис.
гледам ,че модерация е присвоила арт името ми lidis нов потребител може би гспот и това ме довършва . Няма да изтърпя гаврата с професиата и личността ми .
Това е краят ! Аз съм честен и откровен човек .Нека смъртта ми тежи на тези които ме изтриха . Нека си платят гяволията .Направих изложение писмено и предполагам ,че синът ми няма да остави без съд смъртта на майка си .
Сбогом ,любов !Целувки !
Ние северняците така постъпваме , когато вече мърсотията прелее.
Можеш да публикуваш в блога последното ми писмо !
Сбогом !

цитирай
30. анонимен - Лидис я изтриха poligorс никове gspot,magnasilvabulgarica и МОДЕРАТОРКАТА от Пл.
18.09.2010 21:27

16.09 21:48 - НА ВНИМАНИЕТО НА МОДЕРАЦИЯ И ИНВЕСТИТОР.БГ
Автор: lidis Категория: Изкуство
Прочетен: 100 Коментари: 7 Гласове:
-13

Последна промяна: 16.09 22:13

21:35 - magnasilvabulgarica
21:33 - malchaniaotnadejda7
21:27 - magnasilvabulgarica
21:24 - darkenedangel
21:18 - aidasv
21:14 - magnasilvabulgarica
20:57 - hristo27
20:43 - sezoni
20:22 - malchaniaotnadejda7
20:17 - room1423
20:15 - room1423
19:48 - mamkamu
19:46 - magnasilvabulgarica
ПРОДЪЛЖЕНИЕ
22:04 - 4udovi6teto
22:01 - gspot
22:00 - ivoso



Уважаема модерация , днес 16.09.2010 съм умишлено притеснявана от съблогер/ка с никgspot - magnasilvabulgarica , която е сложила над 500 минуса в постовете ми съвсем умишлено . Постоянно ми пише обиди и ми нанася умишлен тормоз на странисите на вашата медия.
МОЛЯ ЗА ПРОВЕРКА НА ДУМИТЕ МИ И ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПРОБЛЕМА МИ С ОТСТРАНЯВАНЕТО НА ГОРЕСПОМЕНАТАТА ОТ БЛОГА .
ДОКАЗАТЕЛСТВАТА НА ДУМИТЕ МИ ЩЕ НАМЕРИТЕ В ПОСЛЕДНИТЕ 4 ПОСТА ПИСАНИ ОТ МЕН И КОМЕНТАРИТЕ НА СЪЩАТА , КАКТО И ОБЯСНЕНИЕ КАК СЛАГА МИНУСИ .

С УВАЖЕНИЕ ; ЛИДИС

Ако сте следяли последните постове на Лидис ,тя разкри никовете на Полигор.
Да не забравяме,че имаха дружба с него и само той знаеше имела и . Имел , име и искаш забравена парола и триеш Лидис за радост на такива ,като кроталка и "свободни пуетески" оси4ки и търтейки модераторки също поетеси и деца на поетеси .Спомнете си думите и на valsodar , кога ще дойде в блога - КОГАТО СЕ МАХНАТ модераторките деца на поетеси . Както и стиха на poligor " Тази нощ ще завържа модераторките за столовете , за да те . . ." има такъв стих ,в блога му , но не го помня изцяло . ПОЛИГОР Е ТРОЛ !И негова е заслугата и Ведрин да си отиде , а Лидис саморъчно изтри под аплодисментите на поетеси и дъщерите и синовете им модератори !!!
цитирай
31. odette - Да се чуди човек, кой за какво се бори ...
18.09.2010 21:42
Да се чуди човек, кой за какво се бори и дали си струва.
Толкова омраза на вятъра за толкова низши цели, като тази да изтрият блога на някой. Не зная - аз не го разбирам това, пък и претенции да бъда част от него нямам. Но това разделение на лагери, които търсят причини да се хапят и изнамират доказателства да се трият "другите", ми е колкото смешно, толкова и жалко. Засрамете се бе хора, станали сте на по 40-50-60 години - имате деца, някои дори внуци, а не се научихте на бъдете човечни и да престанете да гледате в чуждата паничка. Не ви прави чест Българи, никак не ви прави чест, ама Вие си знаете. Има кой да гледа и съди, според постъпките и действията Ви и от този някой няма скрито-покрито, надявам се го знаете. Дано само и в реалния живот не сте така ненужно и неоправдано негатвини.
цитирай
32. ka4ak - 29. sunny2 - Добър вечер , Качаклиев ! Добър вечер Павле!Познавам Лидис от блога!Поста ми е от 27.03.2009 година!
18.09.2010 22:02
sunny2 написа:
Всички работим извънредно и повечето имаме дуца. Но чат пат има по-сериозни проблеми от това да им сбъдваме мечтите. Понякога сме на ов. Читав ми се чиниш, ама на веселба сте го ударили. Стар блогер си и знаеш, че Лидия е истинска. Това й е най-гадния недостатък. Една жена истинска ли е , кофти. Дай рамо, ако можеш . Това. Ако Ви прекъснах кефа съботата , ще прощавате. Писах. Звъних , тревожа се за нея. Вчерашните фустички си падат по сеири . Но това не е сеир. Помели са й блога копелетата.


Date: Fri, 17 Sep 2010 20:25:04 +0300
Subject: ЛИД!
From: lidis@- Show quoted text -

Не мога да понеса тази мърсотия и изтриването на блога ми .
Аз съм лабилна и чувствителна личност . Ше се прострелям днес !
Целувам те ! Лидис.
гледам ,че модерация е присвоила арт името ми lidis нов потребител може би гспот и това ме довършва . Няма да изтърпя гаврата с професиата и личността ми .
Това е краят ! Аз съм честен и откровен човек .Нека смъртта ми тежи на тези които ме изтриха . Нека си платят гяволията .Направих изложение писмено и предполагам ,че синът ми няма да остави без съд смъртта на майка си .
Сбогом ,любов !Целувки !
Ние северняците така постъпваме , когато вече мърсотията прелее.
Можеш да публикуваш в блога последното ми писмо !
Сбогом !


Нямах и два месеца стаж в блога,но видях че е силно ранима личност и от тогава въпреки противоричията ,винаги съм се опитвал да и помогна!За това пускам поста пак!Той е за Лидис,а и за всички кои'то го прочетат!Надявам се,че това което пусна,няма да се случи!Не правя разлика и смятам,че за всички има място под слънцето,даже и за неграмотния циганин!/за разлика от други мнения/Винаги съм вярвал,че в нета/всеки,чете и пише/ще създадем моделът на гражданското общество и с действията си,съм се стремял това да почне да се случва!Разчитам,че няма невъзможни неща,ако силно ги желаеш и в тежки моменти е хубаво да се помага!:)))
цитирай
33. анонимен - ЛИДИС, разбери, пише се мРЪсотия !
19.09.2010 01:19
анонимен написа:
Защо лидис се озлоби към поетесите ? защото пак под натиск и подигравка беше изгонена да не участва в стихосбирки финансирани от ка4ак и понтис.Пак същото лицемерие ,кроталке ! И същевременно говорите за вяра , човещина ! Не - ПЪЛНО ЛИЦЕМЕРИЕ И МЪРСОТИЯ !!!
Сега е моментът да докажете ,че сте човеци и се застъпите над едно блогарство от 5 години , а не да се гаврите и лицемрно да подхождате !Толкова сте прозрачни в двуличието си ,че се срамувам ! Аз съм за възстановяване блогът на Лидис!


и разбира се, че си за възстановяване на собствения си блог. Престани да се излагаш и пишеш дори и анонимно, защото толкова си неграмотна, че отдалеч се надушва северняшката ти смрад. Достатъчно се позабавлява и тръска болния мозък в блог.бг., айде сега потърси си друг одушник, а най- добре си поствай в северняшките сайтове, че там може и да ти разберат закачките и глупавите стихове.
Научи граматиката преди това, ще ти бъде от полза и чети книги, важно е щом искаш да се изживяваш като поетеса. Излизай повече навън и се срещай с хора, това е друго важно условие, подпомагащо изявата ти. А, да не забравя, секс, редовно, стига с този чат, от него ще се протриеш.
цитирай
34. анонимен - Ха ха ха :)))
19.09.2010 01:33
Съни си е изтрил последния постинг с воплите за помощ на Лидис. К'во става тук?
Игрички и бури в чаша вода! Аман от шантажи! Лидис да си ходи и да се гръмне от злоба и безсилие! Достатъчно е разнасяла псувни и воня из блога. И ка4ак - ти пък за какво се бориш?
Тъпа история!!!
цитирай
35. ka4ak - Трябва да можем заедно,да решаваме проблемите в свободната среда!Повредата от миналия строй,просто нагледно показва,че не сме пораснали да се приспособим!
19.09.2010 02:08
Саркози,който би трябвало да не бъде повреден,след като не може да се справи,показва че не е за президент!/устройството е президентска република/
Колкото и скапана да е конституцията,това е обществен договор,който трябва да се спазва!Какво търси ДПС в България,защо има неграмотни,какви са тези новини по БНТ и ОЩЕ и ОЩЕ..?Как ще променим нашия живот,след като проблемът на другия,не те интересува?!!!Не е ли близко до умът,че може и на теб да се случи същото!
За това вторият брой на НАШЕТО СПИСАНИЕ,трябва да покаже пътят и сега е моментът,да помогнем да станеме ДЪРЖАВА в която да благоденстваме,а не да се чудиме каква мръсотия да направим на другия!!!
цитирай
36. анонимен - качак, качак, за съжаление си!
19.09.2010 13:22
Подлуди целия блог с пияната кокошка лудис и опитите да я внедраваш в блога.
Не става, качак, защото и двамата сте неграмотни луди.
И стига си се правил на водач, смешен си!
цитирай
37. sunny2 - Напротив , ан36. Напротив. Владо е точен
19.09.2010 14:02
и аз му благодаря за подкрепата .
За сведение , ан34 , "Съни не се е изтрил ...". Деактивирах го. Какво !? Да кефи смотаняците из блога и Лидия да гледа минусите на комунягите от модерацията ли ? Гледай си твоята у дома и й придиряй на манджите и маниерите . И когато спретне постинг за човешкото достойнство и песента по тоя начин , ела да го изкоментираме колективно . Пътувай и дано си срещнеш името по пътя , ако въобще си кръстен .
цитирай
38. sunny2 - Лидия е в тежко състояние
19.09.2010 17:37
Травмата е жестока . С божа помощ се възстановява . Дано комунягите върнат авторския й блог . Голяма част от снимките в него са затрити. Налага се да пътувам и разчитам да дадеш едно рамо . На следващата сбирка - ще почерпа. Поздрав !
цитирай
39. анонимен - тежко болната напоркана свиня л...
19.09.2010 21:47
тежко болната напоркана свиня лудис
цитирай
40. анонимен - 38
19.09.2010 23:02
абе льольо, или си прост или си много много прост или си мислиш, че тук хората са пуканки! Само пълен наивник няма да различи как надурдусаната Лидис цял ден обикаля из блоговете на хората, представяйки се за г-н бачев и пуска абсурдните си призиви колко много я били нае?али, пък тя не получила оргазъм...опа, колко много чиста била тя, пък как мръсно я затрили. Колкото по-малко фригидни жени - телесно и душевно има, толкова по-качествени деца, творби, създания ще се раждат. Лидис е умряла духовно, а това, което се наблюдаваше в последните месеци беше пример за моралния й и енергиен разпад на душата на това същество. относно поста на Качак - в цитираният диалог има мисъл, има здрав разум, има диалог, има разбиране. Боя се, че това за Лидис е вече минало. Тя се е разпаднала и не може да разсъждава вече - не и по начина, по който го е правила преди. Хората в главата й са твърде много, а лошите от тях...просто са я затиснали здраво. За какво да се връща? За да реве, за да кълне, за да псува, за да фантазира, за да си измисля врагове, за да праща децата в гробовете, за да се слага на всичко мъжко, за да нарича всички други курви, да си търси мъж, за да се ебават с нея? ... да се върне. ...за да прави добро, да реди хубави думички.. а? КОЙ? лидис? АБсурд! Съни, ти загуби и шепата хора, които те подкрепяха тук. Кои наричаш ПРИЯТЕЛИ? ...че и за помощ моли? Остави ги да ги псуват и обиждат в дома ти, пък после ги викаш с раните им да ти съживяват отървания звяр в къщата, който е пробвал да ги разкъса, само защото ти си бил добър стопанин, че да го насърчаваш да хапе и хапе и хапе...? Е, кой ще се навие? Знаеш ли кой - някой лицемер като теб.
Разсъждаваш ли или само се правиш, че мислиш?

Сега си сложи ръката на сърцето и пак отречи, че нямам право, безпомощний, изоставений, грешний робе на чернилището.
цитирай
41. bachev - абе льольо, или си прост или си много ...
20.09.2010 00:17
анонимен написа:
абе льольо, или си прост или си много много прост или си мислиш, че тук хората са пуканки! Само пълен наивник няма да различи как надурдусаната Лидис цял ден обикаля из блоговете на хората, представяйки се за г-н бачев и пуска абсурдните си призиви колко много я били нае?али, пък тя не получила оргазъм...опа, колко много чиста била тя, пък как мръсно я затрили. Колкото по-малко фригидни жени - телесно и душевно има, толкова по-качествени деца, творби, създания ще се раждат. Лидис е умряла духовно, а това, което се наблюдаваше в последните месеци беше пример за моралния й и енергиен разпад на душата на това същество. относно поста на Качак - в цитираният диалог има мисъл, има здрав разум, има диалог, има разбиране. Боя се, че това за Лидис е вече минало. Тя се е разпаднала и не може да разсъждава вече - не и по начина, по който го е правила преди. Хората в главата й са твърде много, а лошите от тях...просто са я затиснали здраво. За какво да се връща? За да реве, за да кълне, за да псува, за да фантазира, за да си измисля врагове, за да праща децата в гробовете, за да се слага на всичко мъжко, за да нарича всички други курви, да си търси мъж, за да се ебават с нея? ... да се върне. ...за да прави добро, да реди хубави думички.. а? КОЙ? лидис? АБсурд! Съни, ти загуби и шепата хора, които те подкрепяха тук. Кои наричаш ПРИЯТЕЛИ? ...че и за помощ моли? Остави ги да ги псуват и обиждат в дома ти, пък после ги викаш с раните им да ти съживяват отървания звяр в къщата, който е пробвал да ги разкъса, само защото ти си бил добър стопанин, че да го насърчаваш да хапе и хапе и хапе...? Е, кой ще се навие? Знаеш ли кой - някой лицемер като теб.
Разсъждаваш ли или само се правиш, че мислиш?

Сега си сложи ръката на сърцето и пак отречи, че нямам право, безпомощний, изоставений, грешний робе на чернилището.


Много тенденция за обиди и злоба в коментарът ти .
Ти в блога диагнози ли раздаваш или блогваш???!!!
цитирай
42. анонимен - Бачев
20.09.2010 01:17
като си такъв мъж, закълни се, че не си лидис, уе? Каквото и да напишеш аз никога няма да ти повярвам Лидис! Ти си тъжно дете, което няма кой да прегърне. Написах го веднъж, повторих го, потретих го, но ти Лидис не го взе като добро. Ти пак видя Черно. Ето затова Лидис ти написах, че си черна и ти пожелах светлина. Разпаднала си се и аз много съжалявам за това, което ти се е случило. Освен това не се обръщам към теб, а към някой, който е на път, но все още не се е разпаднал... Дано да оцелее. Заради теб обаче това нещо е под въпрос. Може би не си виновна, но черното което сама си нахака отива и при него. Ако не си толкова разрушена, за колкото те мисля ще преосмислиш какво ти пиша. Уморих се да те предупреждавам. Човек винаги има какво още да загуби. Така че, дръж се за реалността. Мисля, че си я загубила отдавна. Това не е добре. Лека нощ, Лидис.
цитирай
43. hel - С този си коментар рискувам да на...
20.09.2010 01:21
С този си коментар рискувам да насоча "жилата" към мен, но тъй като ценя мисиите на Качак, а болката на Лидис ми е позната по някакъв начин и я разбирам, то не мога да премълча.
Тази инициатива е чудесна! Както всеки човек и творец Лидис има хубави качества, както недостатъци. Проблемът е, че тя има определени виждания за това как трябва да се случат нещата и ако не стават според нейните преценки, тя се чувства наранена, както е станало със изданията в блога. Създателите на едно списание или книга имат право на избор - кои произведения да включат в изданието според замисъла му. Много от кандидатствалите не са включени и това се приема за нормално. А Лидис е наранена и приема всички за врагове. По същата логика аз мога да се обидя на Лидис, че не е включила блога ми в любими, след като аз съм й засвидетелствала внимание и симпатия и съм я включила в моя списък. Има нещо общо. Ако харесваме творбите на някой имаме ли право да изискваме и той да харесва нашите? И ако не харесва нашите, да го обявим ли за враг?
Лидис е достатъчно интелигентна, за да успее да погледне ситуацията отстрани и да направи по обективни преценки!
Пожелавам успех и на дамата!
цитирай
44. анонимен - Алкохолът не прощава на никого. ...
20.09.2010 08:21
Алкохолът не прощава на никого.
Много точна диагноза на анонимен 40. Всеки от блога би подал ръка на една болна, ако не става въпрос за прогресивно растящо зло, злото на ДЯВОЛА, което не може да се спре от човек.
цитирай
45. sunny2 - Здрасти Владо и успешна седмица !
20.09.2010 11:13
На анонимни не отговарям . Спрях ги и в блога .
hel , творците са невинни като децата и раними хора . Лидия е страхотен фотограф. За поезията й няма да коментирам. За сборниците ви тука нито ме интересуват нито ще представляват някога интерес с цялото ми уважение . Желая успех ,но крива е постановката . Ако някой ти е в любими си е твой проблем. Не ти е длъжен . Направи добро и го фърли в морето. Кой колко, не се мери така дружбата. Аз на тебе ти на мене . Ниска ви е летвата нещо и губя интерес. Лестно губя интерес . Блогът на Лидия е много различен . Падам си по непукизма й . Куражлийски дава информация . Друга култура е . Пияна , луда , на възраст ама бая друга . Лидия за мен е Скоти на фотографията . Великият Скоти , както си фърчолил в един самолет, почерпен, внезапно се изцепва с питие в ръка : "Помнете днешния ден ! Това е история .Летите в един самолет с великия Скот Фитцджералд ! Завиждам ви ! " Когато нашенци от село ти нацвъкат над 100 минуса под пост за съпротива или под стих , точен си. Това е мерилото не само в блог бг , а по света и у нас . Със здраве Качак !
цитирай
46. toni2 - Алкохолът не прощава на никого. ...
21.09.2010 14:00
анонимен написа:
Алкохолът не прощава на никого.
Много точна диагноза на анонимен 40. Всеки от блога би подал ръка на една болна, ако не става въпрос за прогресивно растящо зло, злото на ДЯВОЛА, което не може да се спре от човек.


Неподплатени ,както винаги !
любимките на модерация gspot ,- magnasilvabulgarica
А спрете си с прости и неподплатени обиди ! Смешни сте вече с едно и също!

цитирай
47. sunny2 - Въпросът е принципен ,Тони ! Не са съблогери. И на Бачев казах, не бъдете наивни .
21.09.2010 15:55
Лидия има много повече приятели ,отколкото предполага хакерската модерация . Съблогерите я обичат . При мен гласуваха хора , на които липсва блога й . Това, на което сме свидетели напоследък , може да се случи само в български сайт . Под един постинг 156 гласа за при един прочел . Под трети пък -20 при трима прочели. А при Лидис -258 !? Жалка история . Гнусна и жалка ., Но нека не забравяме , че зад Лидия освен така гостоприемната й родина и съотечественици , стои и Финландия .,
цитирай
48. анонимен - Мразиш, а искаш да бъдеш обичана! ...
22.09.2010 10:01
Мразиш, а искаш да бъдеш обичана! Хулиш и обиждаш наред, а искаш теб да харестват! Няма такова Божие правило, така че научи се да обичаш!
И се покай, поискай прошка от Бога, защото се самозатри! Дойде ред да си платиш за всичката мръсотия в блога, жалко чудовище!
цитирай
49. анонимен - Мирвам
26.09.2010 19:07
"Колко е странно, че вие, деца на Времето и Пространството, все още на разбирате, че Времето е всеобща памет, записана на скрижалите на Пространството! В живота и смъртта, на Земята и извън пределите и- никъде вие не сте самотни, винаги ще ви съпровождат тези предмети и създания, които разделят с вас вашия живот и вашата смърт, а вие сте съпричастни към техния живот и смърт. Тук мярата за вашето участие е сравнима с тяхната мяра и взаимно се търсите едни други. Волята на Човека присъства навсякъде, а в Човека – волята на всяко създание. И това взаимопроникване става непрекъснато. Но паметта на Човека е ненадеждна, не може да държи сметка за всички събития. Съвсем друга е паметта на Времето, безпогрешна е тя, записват точно всички отношения на Човека с ближните му и с всяка твар на Вселената. Тя заставя Човека да се разплаща за най- малкото деяние- от живот в живот, от смърт в смърт.
Ударът на мълнията ще подмине всеки дом, освен домът, който я привлече. И наравно с мълнията домът е отговорен за разрушението си.
Бикът не ще вдигне човека на рогата си, преди той да го предизвика. Наистина, човекът е отговорен повече за кръвта си, отколкото бика.
Убитият точи кинжала на убиеца и двамата се движат към смъртоносния удар.
Ограбеният насочва движенията на грабителя; заедно извършват те грабежа.
Да, Човекът сам кани своите страдания, но не се радва на гостите си. Забравя той как, кога и къде им е изпратил поканите. Но Времето не може да забрави това, то точно ще посочи на госта точния адрес и до прага на стопанина ще го отведе. "
цитирай
50. tanyarisemova - НАС НИ СВЪРЗВА ДОБРОТО
04.10.2010 01:22
"смятам че в блога сме за да се радваме,шегуваме,закачаме,но и да говорим на сериозни теми.Смятам че нашия танц,най-добре илюстрира,че двама блогери на 4000км един от друг,които не се познават,могат да бъдат пример за отношенията в блога и че доброто ги обединява!"
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/03/27/pod-mototo-quot-da-bydesh-ili-da-ne-bydesh-nas-ni-svyrzva-do.314283

:)))
цитирай
51. анонимен - RhpkFvUn
03.06.2011 15:55
Your answer was just what I nedeed. ItВ’s made my day!
цитирай
52. анонимен - RRczWrKjyVNUW
04.06.2011 11:15
2Tk39n <a href="http://hdsfwwjlhcwm.com/">hdsfwwjlhcwm</a>
цитирай
53. анонимен - SgspFfbUPAiKJYZ
05.06.2011 10:53
WdQIFR , [url=http://sfppotrqjptc.com/]sfppotrqjptc[/url], [link=http://ezwkskhijnih.com/]ezwkskhijnih[/link], http://ufayptzmgdij.com/
цитирай
54. анонимен - lRtWSkYmeET
07.06.2011 16:14
Ke0OJz , [url=http://pmuwspfioiai.com/]pmuwspfioiai[/url], [link=http://vqcoiwctfwqq.com/]vqcoiwctfwqq[/link], http://uoqougsxpjgy.com/
цитирай
55. exorcism - Мен Лидис ще ме съди и ще ме вкарва в ...
13.04.2012 21:25
Мен Лидис ще ме съди и ще ме вкарва в затвора:((( За кражба на снимките и, които са мои!
Освен това 3 блога са ми в бан заради нейния рев...преди малко гласува с минус за снимките ми...не разбрах като не ме понася, защо влиза в блога ми?

п.п. За какво и обръщат внимание? Само да се регвам пак и пак, единия ми блог беше с бан 1 година
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527186
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88776
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031