Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2010 21:49 - Народе????От новините????Днес тържественно бе отбелязана 137-та годишнина от обесването на Апостола на Свободата????
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 25494 Коментари: 72 Гласове:
42

Последна промяна: 19.02.2010 21:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЩО ЗА ГУЗНА НАЦИЯ ТРЯБВА ДА СМЕ И КОГА ЩЕ ПРЕСТАНЕМ ДА ЧЕСТВАМЕ СМЪРТТА,А НЕ РОЖДЕНИЕТО МУ????Още ли сме тези мръсни  и робски душички и няма ли най-после да разчетем последните му думи в тефтерчето: НАРОДЕ????

 
18.07.2009 15:04 - проба-2 Святата и чиста Република
Автор: ka4ak

 

Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско...
 

image
Васил Левски (1837-1873) г.

” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”

 

“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”

«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
 

КАТО НАЧАЛО нека първо това: 48. ka4ak - vmir - Трябва да се изучава в училище,за да не го бъркат децата с футболен отбор!И всеки който постъпва на държавна работа
19.07.2009 13:02
в молбата си за постъпване на служба,собственоръчно да пишат и следния текст:
"ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО, НАКАЗАНИЕТО Е КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО И ИЗГНАНИЕ ИЗВЪН ПРЕДЕЛИТЕ НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ТОВА Е КОЕТО ИСКАХ ДА ВИ КАЖА, НАДЯВАЙКИ СЕ, ЧЕ ЩЕ ДОВЕДЕТЕ БОРБАТА ДО КРАЙ. БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ."
след това да си попълнят данните и да се подпишат!!!



Гласувай:
43


Вълнообразно


1. panazea - Ка4ак,
19.02.2010 22:44
Всеки божи човек се явява пред създателя си!
Това е представянето пред Господа!
И тази дата се отбелязва!
Така е в православието!
Не е важно кога си се родил , а какво си направил!
Прав си за това . че това не е празник! Това е почит!
Поклон пред героите!
цитирай
2. cefulesteven - Поклон! Датата е трагична, но в ...
19.02.2010 23:00
Поклон!
Датата е трагична, но в нея е и величието.
Това не е просто изпълнение на смъртна присъда, а освен смъртна присъда: обезсмъртяване.
След като най-тежкото наказание, не е успяло да бъде назидание от него, насетне за делото на екзикутирането, то се е явява само като потвърждение на силата му.
Черна дата, но героична.
цитирай
3. vmir - Поклон пред паметта и делото на Апостола
19.02.2010 23:29
на българската Свобода!!!
цитирай
4. ka4ak - 1. panazea-Toни,аз не съм гузен!Това е оправдание за нашата слабост и не случайно и 3 март е най измисления национален празник!Прекланям се пред делото Му!!!
19.02.2010 23:31
panazea написа:
Всеки божи човек се явява пред създателя си!
Това е представянето пред Господа!
И тази дата се отбелязва!
Така е в православието!
Не е важно кога си се родил , а какво си направил!
Прав си за това . че това не е празник! Това е почит!
Поклон пред героите!

Но аз разчитам в Неговото Народе????Безсилието което е съзрял и заветът Му към нас!Да се опомним и гордо да изправим глави,за да я има България и това към което се е стремял да направи,да бъде посоката в която трябва да вървим ЗАЕДНО!!!
цитирай
5. ka4ak - 2. cefulesteven-Стефане,виси със страшна сила!!!Но не това е искал от нас!!!
19.02.2010 23:43
cefulesteven написа:
Поклон!
Датата е трагична, но в нея е и величието.
Това не е просто изпълнение на смъртна присъда, а освен смъртна присъда: обезсмъртяване.
След като най-тежкото наказание, не е успяло да бъде назидание от него, насетне за делото на екзикутирането, то се е явява само като потвърждение на силата му.
Черна дата, но героична.

Не е казал,бъдете роби!!!За това е Апостол на СВОБОДАТА!!!Не е искал Поклони,а уверени и свободни хора в нашето мило ОТЕЧЕСТВО!!!
цитирай
6. ka4ak - 3. vmir - Поклон пред паметта и делото на Апостола
19.02.2010 23:46
vmir написа:
на българската Свобода!!!


За теб поне знам,че ме разбираш!:)))
цитирай
7. tera - Мисля, че драматизираш
19.02.2010 23:53
Още преди 3 годинисъм писала за рождението му

http://tera.blog.bg/izkustvo/2007/07/20/170-godini-ot-rojdenieto-na-vasil-levski.92274

Хората, които имат дух и съзнание, уважават и двете дати, но насила хубост не става...

цитирай
8. ka4ak - 7. tera - Мисля, че драматизираш Teo,не драматизирам!!!Всичко което правя е с една единственна цел!Да се събудим и да спрем да се стахуваме!!!
20.02.2010 00:08
tera написа:
Още преди 3 годинисъм писала за рождението му

http://tera.blog.bg/izkustvo/2007/07/20/170-godini-ot-rojdenieto-na-vasil-levski.92274

Хората, които имат дух и съзнание, уважават и двете дати, но насила хубост не става...


Бесилото е същото,като надигнатата глава,която си мислиме че ще бъде отсечена!!!:(((
цитирай
9. ka4ak - 00:00 - tanyarisemovaГласове от създаването: 25000 Щерке иииййеееееее!!!
20.02.2010 00:25
Пак се прояви!!!Стягай се Лейди Софияна,че за първа пролет,ще има рицарски турнир!!!:)))))))
цитирай
10. tera - ka4ak,
20.02.2010 00:32
точно на мен ли ми го казваш, дето съм си докарвала сума проблеми именно заради надигнатата глава?

И да ти кажа - тези, които защитаваш като си надигнеш главата, хич и не го оценяват. Примерно - правила съм го не само за себе си, а и за тези около мен. После какво става - като дойде напеченото се скатават като пръдня в г*з!
Та самият факт, че Апостолът се е жертвал за такова продажно племе, му прави чест!
цитирай
11. ka4ak - 10. tera - ka4ak,Tеодора,покрай теб може и някой друг да се светне и за това си позволих това в Списанието!:)))
20.02.2010 00:43
tera написа:
точно на мен ли ми го казваш, дето съм си докарвала сума проблеми именно заради надигнатата глава?

И да ти кажа - тези, които защитаваш като си надигнеш главата, хич и не го оценяват. Примерно - правила съм го не само за себе си, а и за тези около мен. После какво става - като дойде напеченото се скатават като пръдня в г*з!
Та самият факт, че Апостолът се е жертвал за такова продажно племе, му прави чест!

Това, което правя в блога с постовете ми, с Книгата и със Списанието, не е нищо друго, а желанието ми да се събудят хората и да установят, че без участие и съпричастност, без освобождаване от страха, без отделяне от личното си време, няма вариант нещо да се случи!
Знам, че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч! Грозни са думите ми, но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество! А аз си вярвам и правя това, което е по силите ми и, въпреки бетонните прегради, продължавам! Dum spiro spero – докато дишам, надявам се, т.е., докато съм жив не губя надежда!
Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател
цитирай
12. анонимен - Дякон Игнатий
20.02.2010 01:51
Не доживя истината. Предава го Тотю Семерджиев от Етрополе. Този е прокълнат. Сляп не остана от кирливата им фамилия. Левски ако беше доживял свободата, която сами сме си извоювали, нямаше руски ботуш да стъпи тук. Минало и заминало. Той е нашата икона. С турците се захващам сега! Мамицата им! Тони Малинов
цитирай
13. ka4ak - 12. анонимен - Дякон Игнатий Е.Т. не цапай паметта,а по добре прочети поста!!!
20.02.2010 02:45
анонимен написа:
Не доживя истината. Предава го Тотю Семерджиев от Етрополе. Този е прокълнат. Сляп не остана от кирливата им фамилия. Левски ако беше доживял свободата, която сами сме си извоювали, нямаше руски ботуш да стъпи тук. Минало и заминало. Той е нашата икона. С турците се захващам сега! Мамицата им! Тони Малинов

............
Сега разбра ли,защо е написал :НАРОДЕ????
цитирай
14. pegas08 - Малък принос, ако позволиш?
20.02.2010 07:17
Емигранти #572 На Апостола!Автор: pegas08 Категория: Изкуство
Прочетен: 25 Коментари: 2 Гласове: 3





Плачете, вие лешояди!
Отровни змии и октоподи!
Със свободата ни се подиграхте.
Срам сте за народа!


На дъното, в огромно блато,
След дълъг път, се озовахме.
А вашите куфари със злато,
В Лихтенщайн завряхте!


Пиратска флота- там на кея.
Морски бриз и знойни нощи.
Детенце зъзне до тролея:
"Няма ли го татко още?"


Замина, някъде в чужбина.
Съвсем го е закъсал...
В палатка малка, емигрирал.
Горчив живот е вкусил.


При нас се търси октопода-
Невидима заплаха.
Партийна битка ще се води.
Той, с пипалце маха!
цитирай
15. анонимен - Кой е предателят?
20.02.2010 07:36
Предават го членовете на Ловешкия централен комитет. Затова в СеверозападнаБългария не избухва Априлското въстание. Левски е местел ахрхивата от Ловеч в Търново, защото е усещал предателството.Там където комитетите не са предадени, има въстание. Тепърва трябва да се изучава зловещата роля на Ловешкия комитет. Но някой упорито забулва истината и ни пробутва какви ли не личности за предателството не само на Левски, но и на цялото революционно движение.
цитирай
16. анонимен - Кой е предателят? - продължение
20.02.2010 07:48
Замислете се, защо никой от Северна и Северозападна България не се е опитал да освободи Левски. Защото на комитетите е бил нанесен съкрушителен удар, те са били предадени. Членовете на комитетите са били известни на Турската власт. Защо в Южна България са подготвяли освобождаването му. Защото там комитетите са цели. Затова турците са се отказали да го изпратят в Цариград. Затова тези комитети правят въстанието. Рибата се е вмирисала от главата - от Ловешкия комитет. Истината е страшна.
цитирай
17. анонимен - Стамбо
20.02.2010 07:53
Свято дело е било неговото. Свято е и да пребъде името му! Тези последни думи от тефтерчето му всеки български държавен чиновник от долу до горе трябва да ги има зад главата си и във нея. Вместо да продават интересите Български да живеят и работят за България, защото ТОВА е тяхната родина. Това е и ще бъде винаги.
цитирай
18. ka4ak - 14. pegas08 - Малък принос, ако позволиш?Добро утро! Благодаря ти!
20.02.2010 07:59
pegas08 написа:
19.02 18:07 -Емигранти #572 На Апостола!

Автор: pegas08 Категория: Изкуство
Прочетен: 25 Коментари: 2 Гласове: 3





Плачете, вие лешояди!
Отровни змии и октоподи!
Със свободата ни се подиграхте.
Срам сте за народа!


На дъното, в огромно блато,
След дълъг път, се озовахме.
А вашите куфари със злато,
В Лихтенщайн завряхте!


Пиратска флота- там на кея.
Морски бриз и знойни нощи.
Детенце зъзне до тролея:
"Няма ли го татко още?"


Замина, някъде в чужбина.
Съвсем го е закъсал...
В палатка малка, емигрирал.
Горчив живот е вкусил.


При нас се търси октопода-
Невидима заплаха.
Партийна битка ще се води.
Той, с пипалце маха!

Освен да сложа целият пост като отговор и да се събудим!!!:)))
цитирай
19. miaa - Здравей Качак! Не е толкова от зн...
20.02.2010 08:26
Здравей Качак! Не е толкова от значение коя дата ще се празнува : раждането или обесването на Васил Левски!
По- важното е неговото обезсмъртяване. Напълно съм съгласна със Cefulesteven . Левски е и ще остане символ на нравствената чистота и съвършенството.Аз само ще добавя , с по-малко приказки, а с повече дела ще бъдем по- обективни и доверието към нас ще бъде оправдано!

цитирай
20. valiordanov - Владо и аз съм шашардисан. Тези хора ...
20.02.2010 08:55
Владо и аз съм шашардисан. Тези хора които продължават да казват , че било обезсмъртяване за един ден.... Дали си вярват, че обезсмъртяването има точна дата?.. Еми то тогава обезсмъртяването е като кремацията бе... Ужас. Да празнуваме обезсмъртяване, а да казваме обесване... Няма ли да се опомнят някои и да помислят малко с истинските си глави, а не с онези дето вече са промити от сериали и други насадени глупости?....
цитирай
21. miaa - Извинявай, не е нужно да търсиш съдействие , нали!
20.02.2010 09:21
Хубаво е човек , да помисли преди да направи коментара си, Valiordanov .Ако си решил да търсиш под вола теле, може.. Датата 19.02 е трагична в българската история. Безсмъртието на Левски не се влияе от датата на раждане ила тази на неговото обесване.Безсмъртието , това е неговият живот, идеал и реализиране. Безсмъртието на Апостола е в неговата непреходност.
цитирай
22. ka4ak - 15. анонимен - Кой е предателят?E.T.гузната съвест е отговорът и за това празнуваме ОБЕСВАНЕТО!!!:(((
20.02.2010 09:24
15. анонимен - Кой е предателят?
07:36
Предават го членовете на Ловешкия централен комитет. Затова в СеверозападнаБългария не избухва Априлското въстание. Левски е местел ахрхивата от Ловеч в Търново, защото е усещал предателството.Там където комитетите не са предадени, има въстание. Тепърва трябва да се изучава зловещата роля на Ловешкия комитет. Но някой упорито забулва истината и ни пробутва какви ли не личности за предателството не само на Левски, но и на цялото революционно движение.
цитирай

Изтрий

16. анонимен - Кой е предателят? - продължение
07:48
Замислете се, защо никой от Северна и Северозападна България не се е опитал да освободи Левски. Защото на комитетите е бил нанесен съкрушителен удар, те са били предадени. Членовете на комитетите са били известни на Турската власт. Защо в Южна България са подготвяли освобождаването му. Защото там комитетите са цели. Затова турците са се отказали да го изпратят в Цариград. Затова тези комитети правят въстанието. Рибата се е вмирисала от главата - от Ловешкия комитет. Истината е страшна.
цитирай

ОПРАВДАНИЕТО НА ШУБЕЛИИТЕ!!!Като знаеш много,ще виснеш на въжето!За това си го кичат по кабинетите и за това НАРОДЕ????е страшно!!!Защото свободният човек е страшен,а ние продължаваме да се страхуваме и да се правим на дръж ми шапката!!!:(((
цитирай
23. ka4ak - 19. miaa-Здравей Мар!Обективно погледнато,продължаваме да не Го разбираме!
20.02.2010 10:15
miaa написа:
Здравей Качак! Не е толкова от значение коя дата ще се празнува : раждането или обесването на Васил Левски!
По- важното е неговото обезсмъртяване. Напълно съм съгласна със Cefulesteven . Левски е и ще остане символ на нравствената чистота и съвършенството.Аз само ще добавя , с по-малко приказки, а с повече дела ще бъдем по- обективни и доверието към нас ще бъде оправдано!


Кел файда от БЕЗСМЪРТИЕТО,след като простите думи продължават да са ХИМЕРА!!!
цитирай
24. ka4ak - 20. valiordanov -Вальо,задръстеният социолог обясни колко сме заблудени!!!:(((
20.02.2010 10:21
valiordanov написа:
Владо и аз съм шашардисан. Тези хора които продължават да казват , че било обезсмъртяване за един ден.... Дали си вярват, че обезсмъртяването има точна дата?.. Еми то тогава обезсмъртяването е като кремацията бе... Ужас. Да празнуваме обезсмъртяване, а да казваме обесване... Няма ли да се опомнят някои и да помислят малко с истинските си глави, а не с онези дето вече са промити от сериали и други насадени глупости?....

Ватманът показа нагледно,какво е приемственост!Историкът Гоце е олицетворение на нацията!!!:(((
цитирай
25. ka4ak - 21. miaa - Извинявай, не е нужно да търсиш съдействие , нали! Няма нужда да се търси под вола теле!!!
20.02.2010 10:37
miaa написа:
Хубаво е човек , да помисли преди да направи коментара си, Valiordanov .Ако си решил да търсиш под вола теле, може.. Датата 19.02 е трагична в българската история. Безсмъртието на Левски не се влияе от датата на раждане ила тази на неговото обесване.Безсмъртието , това е неговият живот, идеал и реализиране. Безсмъртието на Апостола е в неговата непреходност.

Просто се вижда,че продължаваме да не Го разбираме и продължаваме да се страхуваме от Неговото:Народе????:(((
цитирай
26. анонимен - Скрий се качак
20.02.2010 11:08
С ,,тафеното ,, си мислене ! Скрий се , както ме скрихте със ,,свободните,, ти авери от блога да не представя стиховете си за Левски ! Ти най малко имав право да обсъждаш живота и делото на Апостола през призмата на вижданията си по много въпроси .Наблюдавам мисленето и действията ти близо година в блога и съм огорчена ,колко си бос и зависим от недемократичното време в което живееш !
Скрий се не скверни с наизустени грешни представи за демокрация най първият ни и велик демократ Васил Левски !
Само Цефелустен и Вал Йорданов са у час по темата.! Другите коментатори верижно и безакълно ти се слагат !
Лидис
цитирай
27. miaa - Качак, много заучени фраза и шаб...
20.02.2010 11:23
Качак, много заучени фрази и шаблони, които се ползват непрекъснато за щяло и нещяло. За какъв страх ми говориш? Къде живееш,в кой век сме!?Да се страхуват тези, които има за какво? Те си знаят.
Времената се променят към добро и ти и аз го знаем. Нищо лично.Хубав ден!
цитирай
28. анонимен - съгласна съм за..
20.02.2010 11:27
това, че е по-подходящо да се отбелязва рождението му, а не обесването. Но иначе времето се променя, а смъртната присъда в ЕС - забранена...
цитирай
29. nicodima - Има ли разлика между пътя към Голгота и пътя към бесилото в името на един свят идеал?!
20.02.2010 11:38
Ние не честваме, ние се прекланяме пред паметта, както се прекланяме пред паметта на най-близките си. С това им показваме, че вечно живеят в паметта ни!
От повече думи няма смисъл!
цитирай
30. ka4ak - 26. lidis - Скрий се качак Лидис,както виждаш не се крия,а и нямам намерение!:)))
20.02.2010 11:45
lidis написа:
С ,,тафеното ,, си мислене ! Скрий се , както ме скрихте със ,,свободните,, ти авери от блога да не представя стиховете си за Левски ! Ти най малко имав право да обсъждаш живота и делото на Апостола през призмата на вижданията си по много въпроси .Наблюдавам мисленето и действията ти близо година в блога и съм огорчена ,колко си бос и зависим от недемократичното време в което живееш !
Скрий се не скверни с наизустени грешни представи за демокрация най първият ни и велик демократ Васил Левски !
Само Цефелустен и Вал Йорданов са у час по темата.! Другите коментатори верижно и безакълно ти се слагат !
Лидис

Всеки Българин е ценен и не може да има по и най!!!Злобата никога не е била градивна,а разрушителна,за това е по хубаво да се замислим дали можем да следваме заветите на Апостола и какво може да направим заедно за Отечеството ни!!!:)))
цитирай
31. ka4ak - 27. miaa Популизма е ясен и не го понасям,но това не значи,че трябва да си мълча!!!
20.02.2010 11:56
miaa написа:
Качак, много заучени фрази и шаблони, които се ползват непрекъснато за щяло и нещяло. За какъв страх ми говориш? Къде живееш,в кой век сме!?Да се страхуват тези, които има за какво? Те си знаят.
Времената се променят към добро и ти и аз го знаем. Нищо лично.Хубав ден!

Това НАРОДЕ????е по актуално,даже от времето когато Го е написал!:)))
цитирай
32. ka4ak - 28. angpiskova - съгласна съм за.. Ангелина,никой не говори за смъртни присъди!!!
20.02.2010 12:05
angpiskova написа:
това, че е по-подходящо да се отбелязва рождението му, а не обесването. Но иначе времето се променя, а смъртната присъда в ЕС - забранена...

Моралът ни и действията на всеки от нас,показват дали можем да се подпишем под това заявление за работа като държавни служители и Български граждани!!!:)))
цитирай
33. ka4ak - 29. nicodima - Има ли разлика между пътя към Голгота и пътя към бесилото в името на един свят идеал?! Не говоря за обожествяване и бесилото си написала с малка
20.02.2010 13:05
nicodima написа:
Ние не честваме, ние се прекланяме пред паметта, както се прекланяме пред паметта на най-близките си. С това им показваме, че вечно живеят в паметта ни!
От повече думи няма смисъл!

Иначе много хубаво е това което казваш,но ценностната ни система е поразена и това не само,че не се отчита,а бездуховността и родовата памет,непрекъснато се търгуват и обезличават!!!:(
цитирай
34. boristodorov56 - Васил Левски:
20.02.2010 13:08
"Българинът обича свободата, но друг на тепсия да му я поднесе."
цитирай
35. ka4ak - 34. boristodorov56 -Боре,за това обръщам внимание на тефтерчето и това:НАРОДЕ????
20.02.2010 13:45
Васил Левски:
boristodorov56 написа:
"Българинът обича свободата, но друг на тепсия да му я поднесе."

А аз разчитам:Безсилието което е съзрял и заветът Му към нас!Да се опомним и гордо да изправим глави,за да я има България и това към което се е стремял да направи,да бъде посоката в която трябва да вървим ЗАЕДНО!!!
цитирай
36. tanyarisemova - ето това публикувах миналато год...
20.02.2010 13:48
ето това публикувах миналато година в един от първите си постиги
http://tanyarisemova.blog.bg/novini/2009/02/19/136-godini-ot-obesvaneto-na-vasil-levski.293191

„О, бесило славно!
По срам и по блясък ти си с кръста равно!
Под теб ний видяхме, уви, да висят
много скъпи жертви и да се тресат
и вятърът южни с тях да си играе,
и тиранът весел с тях да се ругае…
…Ти белег си страшен и знак за свобода,
за коя под тебе гинеше народа…”

…говореше тайно за ближний преврат,
за бунт, за СВОБОДА, за смъртта, за гробът,
че време веч е да въстане робът;…

…и че трябва ТВЪРДОСТ, КУРАЖ, постоянство,
че СТРАХЪТ е ПОДЛОСТ, ГОРДОСТТА - ПИЯНСТВО,
че равни сме ВСИЧКИ в големия час"

Иван Вазов
Епопея на забравените
цитирай
37. анонимен - Владо, прав си, че трябва да се предизвика
20.02.2010 14:37
голям и откровен разговор за страха и малодушието в народа 137 години след Левски. Думите му са толкова актуални, сякаш ги е написал днес. И ако днес трябваше да има Априлско въстание, пак нямаше да избухне едновременно и щеше да има предателства. Защо Левски е единствената светла и неопетнена личност за толкова години!!!!!! Децата трябва да изучават живота и думите му от 1 до 12 клас, медиите трябва да разказват за националните ни герои не само покрай 19 февруари и 3 март, всеки един от нас трябва да си отговори на въпроса - какво бих направил аз. Трябва да си отговорим на въпросите защо позволяваме на страха да ни сковава хилядолетия, защо като народ позволихме вековни робства и какво правим сега. Левски е пример за да има последователи. Поздрави :)
цитирай
38. valiordanov - Хубаво е човек, да помисли преди да ...
20.02.2010 14:57
miaa написа:
Хубаво е човек , да помисли преди да направи коментара си, Valiordanov .Ако си решил да търсиш под вола теле, може.. Датата 19.02 е трагична в българската история. Безсмъртието на Левски не се влияе от датата на раждане ила тази на неговото обесване.Безсмъртието , това е неговият живот, идеал и реализиране. Безсмъртието на Апостола е в неговата непреходност.



Под вола теле ли?????????? Кой е предателя виждам като въпроси тук????2 Еми браво! Истина ли е, че Левски е пратен от Търново до София с една каруца с 3 заптиета? Кой скочи да защити АПОСТОЛА? Онези които като днес ,тогава са чествали смърта като празник!!!!!!!!!!!! Аз под вол теле не търся и мисля, че интернета не е място където да се скверни името на ЛЕВСКИ с това. Той не заслужава да бъде сквернен с това дали смърта му физическа е миг на ангелизиране или мисията му цяла е Божествена. Казано е: "Такива като него Бог рядко създава, а Левски е от тия дето са родени с криле..."
Аз сега се връщам от 4 дневно турне в което играхме пиеса за ЛЕВСКИ и мога да ви кажа, че отношението към пиесата навсякъде освен едното представление в Ловеч, минаха при абсолютна тишина и внимание. Децата ни слушат с любов за Апостола. Те не бива да учат обаче, че смърта на Дякона е повод за чествания! Това явно е моето търсене на теле под вола. А какви неща чух още..... Ако те се напишат ще трябва да честваме и падението на Българската държава. Ще споделя една тъпотия от всички които чух в един от градовете в които играхме: Левски не бил обесен, а се е самоубил....................БОЖЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ какво ли ще се случи на Ботев и на другите ни национални герои от такива усти??????????????????????????
цитирай
39. анонимен - Lilija
20.02.2010 14:57
Tvoiata nekompetentnost me shashka vseki put kogato otvoria bloga ti. Zashto taka - uz izdatel,uz sponsor, a niakude pod vsichko tova prozira edna poza i pulno nerazbirane. kakav e problema da se otbeliazva datata na koiato e zaginal niakoi? Az na pochinalite si blizki ne otbeliazvam rozdenite dni , a denia v koito sa pochinali. A ti ?
цитирай
40. анонимен - Би ли отговорил публично
20.02.2010 14:59
без да изместваш темата демократично ли е делението на българи от България и българи извън нея , което направихте и продължавате да правите при прослувутата си стихосбирка и списанието ,та дори и в блога ? Да ти припомня Захова с цитати ?
Не разделяй блога заради собствените си интереси! Звучиш само на теория и то много фалшиво ! Не съм злобна Злобата се вижда от всяка стъпка на екипът ти ,,Свободни поети ,, и от теб ! За какво да ти завиждам ? Или на тях , които избиват комплекси с мен и ,,казусът Лидис,, в
блога , който създадохте изкуствено и нарочно .
Та за завиждане ли сте и с какво ???
цитирай
41. miaa - Ти си интелигентен човек, Valio...
20.02.2010 15:12
Ти си интелигентен човек, Valiordanov!
Ценя нещата, които правиш в блога.Но те моля не манипулирай думите ми. Става дума за фразата"Не е толкова от значение коя дата ще се празнува : раждането или обесването на Васил Левски!"
Безсмъртието на Левски Е в сърцето на всеки един българин. Левски е светец. Хубав уикенд!
цитирай
42. valiordanov - Аз казах каквото мисля - който ра...
20.02.2010 16:06
Аз казах каквото мисля - който разбрал, разбрал. Който не е - да е !!!!
ЛЕВСКИ Е - ЛИЧНОСТ, ДЕЛО, МИСИЯ, ЦЕЛ, ВЪЗПИТАНИЕ..... и какво ли още не!
цитирай
43. ka4ak - 36. tanyarisemova - ето това публикувах миналато год...Taня и това имах предвид!!!
20.02.2010 16:10
tanyarisemova написа:
ето това публикувах миналато година в един от първите си постиги
http://tanyarisemova.blog.bg/novini/2009/02/19/136-godini-ot-obesvaneto-na-vasil-levski.293191

„О, бесило славно!
По срам и по блясък ти си с кръста равно!
Под теб ний видяхме, уви, да висят
много скъпи жертви и да се тресат
и вятърът южни с тях да си играе,
и тиранът весел с тях да се ругае…
…Ти белег си страшен и знак за свобода,
за коя под тебе гинеше народа…”

…говореше тайно за ближний преврат,
за бунт, за СВОБОДА, за смъртта, за гробът,
че време веч е да въстане робът;…

…и че трябва ТВЪРДОСТ, КУРАЖ, постоянство,
че СТРАХЪТ е ПОДЛОСТ, ГОРДОСТТА - ПИЯНСТВО,
че равни сме ВСИЧКИ в големия час"

Иван Вазов
Епопея на забравените

Автора на Епопеята,не стана Нобелов лауреат,точно заради:НАРОДЕ????:(
цитирай
44. ka4ak - 37. harvi - Ева този разговор,просто е неудобен и продължава да не се провежда!!!
20.02.2010 16:27
Владо, прав си, че трябва да се предизвика
harvi написа:
голям и откровен разговор за страха и малодушието в народа 137 години след Левски. Думите му са толкова актуални, сякаш ги е написал днес. И ако днес трябваше да има Априлско въстание, пак нямаше да избухне едновременно и щеше да има предателства. Защо Левски е единствената светла и неопетнена личност за толкова години!!!!!! Децата трябва да изучават живота и думите му от 1 до 12 клас, медиите трябва да разказват за националните ни герои не само покрай 19 февруари и 3 март, всеки един от нас трябва да си отговори на въпроса - какво бих направил аз. Трябва да си отговорим на въпросите защо позволяваме на страха да ни сковава хилядолетия, защо като народ позволихме вековни робства и какво правим сега. Левски е пример за да има последователи. Поздрави :)

И точно това съзирам и усещам в това: НАРОДЕ????
Поздрави и на теб,но трябва да престанем някой друг винаги да ни е виновен и да наблюдаваме отстрани!:)
цитирай
45. анонимен - трябва да престанем някой друг винаги да ни е виновен и да наблюдаваме отстрани!:)
20.02.2010 17:49
И аз съм на същото мнение.
цитирай
46. spasunger - ХАХА,
20.02.2010 17:53
Първо, многото удивителни и въпросителни са признак за психическа нестабилност...

Шегувкам се само! Шегичка! :-)

А сега сериозно:

ЧОВЕК НЕ ИЗБИРА КОГА ДА СЕ РОДИ. НО ИМА СВОБОДАТА ДА НАПРАВИ СВОЯ ИЗБОР КОГА И КАК ДА УМРЕ. (Мисълта не е моя).

Това е и причината НАВСЯКЪДЕ по света да се чества смъртта на даден герой, а не раждането му. Казах НАВСЯКЪДЕ. Тези възклицания "хубава работа, ама българска" са ми втръснали, честно казано.
цитирай
47. swanlake - Не съм чувала някой да празнува р...
20.02.2010 18:00
Не съм чувала някой да празнува рожден ден на мъртвец-може би съм назад с информацията. Началото на постинга е меко казано стъписващо.
цитирай
48. анонимен - ...глупаво....
20.02.2010 18:18
"ЩО ЗА ГУЗНА НАЦИЯ ТРЯБВА ДА СМЕ И КОГА ЩЕ ПРЕСТАНЕМ ДА ЧЕСТВАМЕ СМЪРТТА,А НЕ РОЖДЕНИЕТО МУ"
1. Нация сме само на хартия, Българска "нация" като общност между хората, гражданско общество и воля за решаване на проблемите - няма. Тепърва и бавно тези неща започват да се развиват.
2. Чества се смъртта, за да се отдаде почит - човекът е дал живота си за общо-национална кауза, проявил е достойнсто и мъжество и този ден(на неговата смърт) следва да се чества в смисъла на отдаване на почест - това не е празник.

Останалите откровенно безумно писания няма какво да ги коментирам дори. Подобни емоционални лигавщини, пък породени от най-чудни идеали са пълна и 100% идиотщина. Ако са писани с цел изкарване на нерви - окей, ако ги мислиш сериозно ти пожелавам лично на теб да дадат изпълнението на смъртните присъди (които ще са много) - дано да се кефиш.
Проблема не е в държавните служители, в лекарите, полицаите и всички други представители на някоя си там интитуция. Проблема е в самите хора. 'Контрола' на "народа" не приключва с пускане на блюлетината, товв е само началото. Западните демокрации не са се пръкнали от нищото, пръкнали са се от хора, на които им пука - ВСЕКИ ДЕН, по какви улици ходят, дали са обслужвани добре и как им се харчат парите, не са се появили от мързеливи, ниско-интелигентни(ако ще и с 10 висши), егоизтични, егоцентрични и незаинтересовани индивиди - а моето мнение е, че огромна част от народа ни има минимум едно от тези негативни "свойства' и доста голяма част всичките накуп. Нещата не се решават със сечени на кофи и емоционални лигавщини, а с постоянство, гонене на права, протести, излагане на адекватно мнение подплатено с адекватни аргументи.Намиране на последователи и изобщо активна гражданска работа. В момента 5 съседа от един блок не могат да се разберат за елементарни неща, а ние искаме щрак и ае, политиците да се разбират :) хахаха :) като искаш промяна - ЗАПОЧНИ ОТ СЕБЕ СИ!
цитирай
49. ka4ak - 39. анонимен - Lilija Е.Т.това го усещам така и го споделям!
20.02.2010 18:57
анонимен написа:
Tvoiata nekompetentnost me shashka vseki put kogato otvoria bloga ti. Zashto taka - uz izdatel,uz sponsor, a niakude pod vsichko tova prozira edna poza i pulno nerazbirane. kakav e problema da se otbeliazva datata na koiato e zaginal niakoi? Az na pochinalite si blizki ne otbeliazvam rozdenite dni , a denia v koito sa pochinali. A ti ?

39. анонимен - Лилия /Превод поща абв/
14:57
Твоята некомпетентност ме шашка всеки път когато отворя блога ти. Защо така - уж издател,уж спонсор, а някъде под всичко това прозира една поза и пълно неразбиране. какъв е проблема да се отбелязва датата на която е загинал някои? Аз на починалите си близки не отбелязвам рождените дни , а деня в които са починали. А ти ?

А за близките ми никога не си ги представям,като умряли и смятам че е лицемерие,ако не ги носиш в себе си, да отидеш и да изкупваш гузната си съвест!:(
цитирай
50. анонимен - !!!!
20.02.2010 19:22
ДА ВИ ТАКОВАМ В ПЛАМЯПАЛАТА И ФИЛОСОФИТЕ - НИКОЙ НИЩО НЕ Е РАЗБРАЛ! ИДЕЯТА Е, ЧЕ ВИСЧКИ НАРОДИ СЕ ГОРДЕЯТ С ПОБЕДИТЕ СИ, САМО НИЕ - С ПОРАЖЕНИЯТА СИ. В ТОЗИ СМИСЪЛ ТРЯБВА ДА СЕ ЧЕСТВА РОЖДЕНИЕТО, А НЕ СМЪРТТА НА ХОРА КАТО ЛЕВСКИ И БОТЕВ, И ДА СЕ ГОВОРИ ПОВЕЧЕ ЗА НИКИФОРОВАТА КРАТУНА, ОТКОЛКОТО ЗА ТРИ СИНДЖИРА РОБИ - ПОСЛЕДНИТЕ ДВА ПРИМЕРА СА ОБОБЩЕМНИЕ, УТОЧНЧВАМ ЗА МАЛОУМНИЦИТЕ....
цитирай
51. ka4ak - 40. lidis - Винаги съм ти отговарял публично и никога не съм насърчавал,каквото и да е делене на български граждани!!!
20.02.2010 19:32
Би ли отговорил публично
lidis написа:
без да изместваш темата демократично ли е делението на българи от България и българи извън нея , което направихте и продължавате да правите при прослувутата си стихосбирка и списанието ,та дори и в блога ? Да ти припомня Захова с цитати ?
Не разделяй блога заради собствените си интереси! Звучиш само на теория и то много фалшиво ! Не съм злобна Злобата се вижда от всяка стъпка на екипът ти ,,Свободни поети ,, и от теб ! За какво да ти завиждам ? Или на тях , които избиват комплекси с мен и ,,казусът Лидис,, в
блога , който създадохте изкуствено и нарочно .
Та за завиждане ли сте и с какво ???

Всичко е в блога ми и можеш да го проследиш още от Йенката:)
цитирай
52. gotzageraskov - Знаеш ли кой е националния празник на Португалия?
20.02.2010 19:44
Годишнината от смъртта на поета Са Карнейру.
цитирай
53. tanyarisemova - Taня и това имах предвид!!! -щерката знае какво имаш предвид
20.02.2010 20:28
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
ето това публикувах миналато година в един от първите си постиги
http://tanyarisemova.blog.bg/novini/2009/02/19/136-godini-ot-obesvaneto-na-vasil-levski.293191

„О, бесило славно!
По срам и по блясък ти си с кръста равно!
Под теб ний видяхме, уви, да висят
много скъпи жертви и да се тресат
и вятърът южни с тях да си играе,
и тиранът весел с тях да се ругае…
…Ти белег си страшен и знак за свобода,
за коя под тебе гинеше народа…”

…говореше тайно за ближний преврат,
за бунт, за СВОБОДА, за смъртта, за гробът,
че време веч е да въстане робът;…

…и че трябва ТВЪРДОСТ, КУРАЖ, постоянство,
че СТРАХЪТ е ПОДЛОСТ, ГОРДОСТТА - ПИЯНСТВО,
че равни сме ВСИЧКИ в големия час"

Иван Вазов
Епопея на забравените


Автора на Епопеята,не стана Нобелов
лауреат,точно заради:НАРОДЕ????:(


народа е страхлив, включитилно и аз.
цитирай
54. анонимен - Знаеш ли,
20.02.2010 20:30
много си интересен!Интересен си за това, че не прочетох един твой ред(авторски).Но има и по-сериозна тема,която ще ти предложа да разискваме...За наркотиците...Чета от вестници и от блога!Ами напиши нещо сериозно-публикувай го,предостави го на други учреждения, които се занимават с това...Навярно има нещо, което заслужава внимание.Но ти не си написал нищо подобно! Твърдя го като професионалист и човек, който има какво да разкаже(но не и какво все още да каже)! Стига вече с това копи-пейст-ужасно е! И не се лигави с Васил Левски! При добро желание от твоя страна- можем да се видим и да си поговорим!
цитирай
55. анонимен - Прост народ!
20.02.2010 21:06
Няма да се извинявам на никой... :-Р
цитирай
56. gkowachew - Пак повтарям-аз съм професионалист!
20.02.2010 21:40
А ти...?
цитирай
57. ka4ak - 52. gotzageraskov - Разликата можеш и сам да я видиш!!!
20.02.2010 22:00
Знаеш ли кой е националния празник на Португалия?
gotzageraskov написа:
Годишнината от смъртта на поета Са Карнейру.

През 1572 Луиш ди Камоинш публикува най-значителното си произведение „Лузитани“. За разлика от характерните за Ренесанса епични поеми, нейният сюжет не е митологичен. Тема на поемата е възходът на Португалия и разпространението на нейното влияние по целия свят, а нейни герои са видни личности от португалската история - от Алфонсу Енрикеш до Вашку да Гама.

А нашия случай е в тефтерчето и последното което е написал в него!!!!НАРОДЕ????

9. vanya70 - 24 май си остава най-българският празник!
23.05.2009 18:33
Пожелавам на всички да го отпразнуваме утре с децата си, за да го обичат и да умеят те да пазят в себе си силата и нежността на българския език! Нека тази обич ни обединява!




цитирай

Изтрий

10. ka4ak - винаги съм се чудил,каква извратена логика определи 3-ти март,за национален празник!
23.05.2009 18:52
Пълна пародия на празник!Аз поне не съм видял и един,който искренно да го празнува!А утре всички го усещат и чустват като празник!Поредния абсурд,на разбирането за празник!
Убеден съм,че ако имаха смелостта,да направят референдум 24 май щеше да покаже резултат,като от времето на Бай Тошо!
цитирай
58. ka4ak - 17. анонимен - Стамбо Е.Т.да това е НАШАТА Родина,А ПО ПРАВИЛНО Е НАШЕТО ОТЕЧЕСТВО!!!
21.02.2010 00:29
анонимен написа:
Свято дело е било неговото. Свято е и да пребъде името му! Тези последни думи от тефтерчето му всеки български държавен чиновник от долу до горе трябва да ги има зад главата си и във нея. Вместо да продават интересите Български да живеят и работят за България, защото ТОВА е тяхната родина. Това е и ще бъде винаги.

Това е моята забележка и се гордея с този факт,гордея се и с Апостола и не искам да се срамувам,че не мога да го разбера!!!:)))
цитирай
59. ka4ak - 54. анонимен - Е.Т.явно съм труден за разбиране и за това съм тук!Обикновенно ме разбират след години,а ми го признават,след десетилетия!
21.02.2010 01:12
Знаеш ли,
анонимен написа:
много си интересен!Интересен си за това, че не прочетох един твой ред(авторски).Но има и по-сериозна тема,която ще ти предложа да разискваме...За наркотиците...Чета от вестници и от блога!Ами напиши нещо сериозно-публикувай го,предостави го на други учреждения, които се занимават с това...Навярно има нещо, което заслужава внимание.Но ти не си написал нищо подобно! Твърдя го като професионалист и човек, който има какво да разкаже(но не и какво все още да каже)! Стига вече с това копи-пейст-ужасно е! И не се лигави с Васил Левски! При добро желание от твоя страна- можем да се видим и да си поговорим!

Не се лигавя,а просто се опитвам да те светна,че ако ще и златно бесило да е,е робска психика вредна за Отечеството ни и този гений на България и Светът е прозрял,че сме путювци,които по наша стара традиция,пак ще си траем и нищо от това,което и Кубрат ни е завещал,не само няма да проумеем,а ще лицемерничим и ще си приписваме,че сме наследници!!!
За виждането,просто чети и заповядай!!!:)))
цитирай
60. ka4ak - 56. gkowachew - Поздравления!За разлика от теб Гълъб,аз не мога да се похваля с тази титла!!!
21.02.2010 02:25
Пак повтарям-аз съм професионалист!
gkowachew написа:
А ти...?

И всичко го приемам много лично и го споделям по любителски!Не обичам професионалистите,защото не искат да са човеци!Нищо лично,но корифеите са вредни за хората,защото казват,това не може да бъде,а е толкова елементарно,просто трябва да го поискаш и да кажеш,няма НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,стига да си наясно със себе си !!!:)))
цитирай
61. tanyarisemova - Пак повтарям-аз съм професионалист!-а ти?????- :D
21.02.2010 13:20
gkowachew написа:
А ти...?


Какво значи "Пак повтарям-аз съм професионалист!-А ти...?" А какво значи думата "професионалист"?

"пак повтарям", "аз съм професионалист", еххх...все едно "аз съм Бог, а ти?"или "аз съм всемогъщ, а ти", такива изказвания са как да кажа някак странни.
Доктори какво да правиш!
Не че защитавам някой.
цитирай
62. sahaj - Дълбок поклон пред паметта на Апостола
21.02.2010 13:36
Ето нещо което написах преди няколко години , но така и не го публикувах никъде , мисля , че сега му е дошло времето да види бял свят .

В душата ми мъка напира,
сякаш , че нещо във мена умира .
Тежи ми за туй , че ограбват ни
чужди и наши , някакви мръсни апаши.

Тежи ми още , че Родината загива,
някакви "политици" крадат ни нива по нива.

НАРОДЕ ! Съвземи се , от сън дълбок ти събуди се.
Защо тъй траеш като скот? какъв си ти такъв народ?

И нашите деди са ги подтискали и клали,
но те никога така не са мълчали
и за свободата живота си са дали.

Спомни си за ЛЕВСКИ и БОТЕВ, като тях бъди ,
за правдата се бори - бъди мъж истински
или УМРИ !!!


ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ПОСТИНГА КА4АК , НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБ.



цитирай
63. ka4ak - 62. sahaj - Чаво,страхотен си!Единственото което ме вбесява е че продължаваме да сме пораженци!
22.02.2010 18:05
Дълбок поклон пред паметта на Апостола
sahaj написа:
Ето нещо което написах преди няколко години , но така и не го публикувах никъде , мисля , че сега му е дошло времето да види бял свят .

В душата ми мъка напира,
сякаш , че нещо във мена умира .
Тежи ми за туй , че ограбват ни
чужди и наши , някакви мръсни апаши.

Тежи ми още , че Родината загива,
някакви "политици" крадат ни нива по нива.

НАРОДЕ ! Съвземи се , от сън дълбок ти събуди се.
Защо тъй траеш като скот? какъв си ти такъв народ?

И нашите деди са ги подтискали и клали,
но те никога така не са мълчали
и за свободата живота си са дали.

Спомни си за ЛЕВСКИ и БОТЕВ, като тях бъди ,
за правдата се бори - бъди мъж истински
или УМРИ !!!


ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ПОСТИНГА КА4АК , НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБ.




Кой ни пречи,да погледнем,че всичко зависи от нас и няма вариант нещо да се случи,ако седиме и плюеме,колко сме мръсни копелдаци!Аз казвам,че ние можем,но сам човек е за кенефа,както ни представиха,доста сполучливо в Европа!Кога ще го проумеем,че всеки от нас е отговорен за България????
цитирай
64. sahajayoga - Дълбок поклон пред паметта на Ап...
22.02.2010 21:30
ka4ak написа:
Дълбок поклон пред паметта на Апостола
sahaj написа:
Ето нещо което написах преди няколко години , но така и не го публикувах никъде , мисля , че сега му е дошло времето да види бял свят .

В душата ми мъка напира,
сякаш , че нещо във мена умира .
Тежи ми за туй , че ограбват ни
чужди и наши , някакви мръсни апаши.

Тежи ми още , че Родината загива,
някакви "политици" крадат ни нива по нива.

НАРОДЕ ! Съвземи се , от сън дълбок ти събуди се.
Защо тъй траеш като скот? какъв си ти такъв народ?

И нашите деди са ги подтискали и клали,
но те никога така не са мълчали
и за свободата живота си са дали.

Спомни си за ЛЕВСКИ и БОТЕВ, като тях бъди ,
за правдата се бори - бъди мъж истински
или УМРИ !!!


ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА ПОСТИНГА КА4АК , НАПЪЛНО СЪМ СЪГЛАСЕН С ТЕБ.




Кой ни пречи,да погледнем,че всичко зависи от нас и няма вариант нещо да се случи,ако седиме и плюеме,колко сме мръсни копелдаци!Аз казвам,че ние можем,но сам човек е за кенефа,както ни представиха,доста сполучливо в Европа!Кога ще го проумеем,че всеки от нас е отговорен за България????


Прав си Владо трябва всички да се обединим , Апостола го е казал много правилно .
Трябва да бъдем единни без значение от какъв етнически и религиозен произход сме ,трябва да работим за народното дело с общи усилияаз поне така разбирам истинския национализъм . няма значение дали си циганин или турчин или арменец или какъвто и да си там , щом си гражданин на тая държава трябва да работиш за нейните интереси.
Това което пробутват за национализъм разни болни мозъци като Волен си е чист нацизъм
цитирай
65. ka4ak - В потвърждение на мнението ти за Волен!:)))
23.02.2010 04:11
136. ka4ak - @116 Знам нашата история и не трябва да я забравяме,но историческара мъдрост казва че снопа от съчки не можеш да го счупиш,а разделен го чупиш!
03.05.2009 12:21 Трябва да помним завета на Кубрат и винаги когато не сме го спазвали,сме губели!
Конституционния съд трябва да ги изправиме до стената и да ги разстреляме!Регистрирането на ДПС,като партия, докара и Атака,две гибелни за България партии!Къде отива завета на Левски за чиста и свята Република!Какви са тези разлики където се допускат!Ние сме български граждани и
Oтечеството ни е едно-България!Никой няма нищо против майчиния език на българските граждани,но
официалния език е българския и всеки български гражданин трябва да осъзнава това и да не поставя другия в дискриминационно положение,че не знае майчиния му език!
цитирай
66. iliada - Хей ,приятелю
23.02.2010 20:04
Ние трябва да го носим в сърцата си всеки ден .Това е най-светлия образ от нашата история!
Хубава вечер ,Владо!:)
цитирай
67. ka4ak - прекрасен щрих Илиана!!!
24.02.2010 00:38
Жив е Той жив Е,но не полюшкващ се на бесилото,а с: НАРОДЕ????
цитирай
68. ka4ak - не е до рожденната дата,а до гузната ни съвест и робския манталитет!
24.02.2010 04:46
Четири въпросителни които чакат да ги разшифроваме и тогава може и да се започнeм реални действия,а не бутафорни с гръмки имена,но без и намек за докосване до Белите якички и корозиралата снага на Отечеството!!!!
цитирай
69. bioland - защо е празник???
27.02.2010 12:28
Много от българите не знаят датата на рождението на Левски, но не мога да разбера и аз защо празнуват обесването.Нима ако аз умра след време моите близки ще празнуват?!Но... това е българското мислене...
цитирай
70. анонимен - СПОКОЙНО , ВЛАДО !:)
28.02.2010 20:04
lidis написа:
С ,,тафеното ,, си мислене ! Скрий се , както ме скрихте със ,,свободните,, ти авери от блога да не представя стиховете си за Левски ! Ти най малко имав право да обсъждаш живота и делото на Апостола през призмата на вижданията си по много въпроси .Наблюдавам мисленето и действията ти близо година в блога и съм огорчена ,колко си бос и зависим от недемократичното време в което живееш !
Скрий се не скверни с наизустени грешни представи за демокрация най първият ни и велик демократ Васил Левски !
Само Цефелустен и Вал Йорданов са у час по темата.! Другите коментатори верижно и безакълно ти се слагат !
Лидис

ТОКУ ЩО РАЗБРАХ ,ЧЕ ЛИДИС ЩЯЛА ДА НИ НАПУСКА !:)
ГОЛЯМО ЩАСТИЕ ЩЕ Е ЗА БЛОГА АКО ТОВА Е ВЯРНО!:)))))))))
ЕТО КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВА БОРЕЦА ЗА ПРАВДА ЛИДИС !ВЕЧНО НЕРАЗБРАНАТА И НЕДООЦЕНЕНА НАША СКЪПА СЪНАРОДНИЧКА!

ХИЧ НЕ И СЕ ВЪРЗВАЙ !



ДАНО ВЕДНЪЖ СИ УДЪРЖИ НА ДУМАТА НАШАТА НЕПРЕЖАЛИМА ПОЕТЕСА!

КАК ЛИ БИ СЕ ОБЪРНАЛ В ГРОБА АПОСТОЛА, АКО ЧУЕ СТИХОВЕТЕ НА ЛИДИС !:)

А И РАЗГОВОРА С ТАЗИ ЛИЧНОСТ Е НЕПРИЯТЕН -ЕТО САМИ СЕ УВЕРЕТЕ!:)



Разговор с lidis

и тук ли се набутваш
грозна курво ? Не ти ли стига оформлението и парите от стихосбирката , мръсна отрепко ???!

Изпратено: 27.09.2009 23:02 От: lidis
Изтрий | Отговор
цитирай
71. tanyarisemova - Честита Баба Марта!!!
01.03.2010 19:00
Желая на всики Ви много здраве, щастие и успехи! Нека баба Марта да пробуди не само природата, но и позаспалите ни духове и да ни зареди със сили и енергия за покоряването на все повече върхове!!!
Весел празник и прекрасна седмица!!!
цитирай
72. lava - :(
04.08.2010 23:16
http://lava.blog.bg/history/2010/07/27/apostolyt-na-svobodata.582804
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6554789
Постинги: 470
Коментари: 13676
Гласове: 89032
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930