Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2010 21:21 - 1 година в блог.бг!Благодаря Ви!Нека да е нещо оптимистично!Ние можем!Е жена е,но българка!Пък аз си Ви обичам !!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 24190 Коментари: 86 Гласове:
39

Последна промяна: 06.02.2010 13:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Тук ще кажа две неща. Първо – сблъскахме се с едни доста необичайни обстоятелства. Хората в България не бяха много доволни. Моето семейство живее в България, дъщеря ми живее там, и когато получих обаждането, почувствах, че това е мой дъл"

 

   
"Аз ще съм гласът на тези, които не могат да бъдат чути"Кристелина Георгиева
image
14:06 -
cvetnicaГласове от създаването: 24000 Лили чудесна си!Обичай и бъди обичана!Здраве,щастие,любов,хармония и музата,да те съпътстват !!!:)))

 



Гласувай:
40



1. smani - Е
03.02.2010 21:40
Е!!!
цитирай
2. kombakova - И каква жена!
03.02.2010 21:42
Класата си е класа!
цитирай
3. tanyarisemova - Честита една годинка
03.02.2010 21:45
Честита една година в блога и честити 24018 гласове
И аз съм февруарско блогърче :) и ще отпразнувам живот и здраве своята една година на 16-ти.
Гуш!
щерката Софияна
цитирай
4. ka4ak - 1. smani - Е Здравей!Утре в 12.12 часа, правя една година в блога и реших,да е нещо позитивно!
03.02.2010 22:04
smani написа:
Е!!!

Гледах представянето и ми беше приятно,както на световното в САЩ-94!:)))
цитирай
5. ka4ak - 2. kombakova - И каква жена!Да Стефке!Значи все пак можем!
03.02.2010 22:06
kombakova написа:
Класата си е класа!

цитирай
6. ka4ak - 3. tanyarisemova - Честита една годинка Благодаря ти прекрасна дъще!
03.02.2010 22:12
tanyarisemova написа:
Честита една година в блога и честити 24018 гласове
И аз съм февруарско блогърче :) и ще отпразнувам живот и здраве своята една година на 16-ти.
Гуш!
щерката Софияна

Софияна нали те правих по бързата процедура,е не е за 7 дни,но се съобразих със зодиите!:)))
цитирай
7. smani - Е-то
03.02.2010 22:13
беше знаеш за какво!? Нали ние по принцип сме си плювачи, а като стане дума за настоящите якоооооо! Да ама не!
И сега за едната годинка ти бъзикаш ли се с бай брадъра ааааааааа???
цитирай
8. tili - Честита годишнина, ка4ак!
03.02.2010 22:27
Ние с теб сме близначета. Подсети ме да си погледна блога и се оказа, че и моя прощъпулник е бил на 2 февруари '09г. ;-)))
Пожелавам ти здраве и енергия за всичко, което правиш!!!
Наздраве ;-)))
цитирай
9. ka4ak - 7. smani - Е-то Знам,но за това ти написах,за едната година,а тайничко си се надявам,да се случват и добри новини!Макар че Волен,нещо пак се проявил!
03.02.2010 22:28
smani написа:
беше знаеш за какво!? Нали ние по принцип сме си плювачи, а като стане дума за настоящите якоооооо! Да ама не!
И сега за едната годинка ти бъзикаш ли се с бай брадъра ааааааааа???

5. ka4ak - 3. grobarq-Марияне,МИСЛЯ ЧЕ,ТОЗИ ПЪТ Е ПРАВИЛНО,ЗАЩОТО УСЛОВИЕТО БЕШЕ ЖЕНА!!!
19.01 14:23 13:02 - Номинират Кристалина Георгиева за еврокомисар

А това ми е първия пост!:)))
04.02.2009 12:12 - какво трябва да знаем за наркотиците
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 6187
цитирай
10. krotalka - Ха честито Владо!
03.02.2010 22:34
Да хилядиш!
цитирай
11. ka4ak - 8. tili - Честита годишнина, ка4ак! Лили голяма си терца!Наздраве!
03.02.2010 22:34
tili написа:
Ние с теб сме близначета. Подсети ме да си погледна блога и се оказа, че и моя прощъпулник е бил на 2 февруари '09г. ;-)))
Пожелавам ти здраве и енергия за всичко, което правиш!!!
Наздраве ;-)))

А аз се чудих какво позитивно да си изсмуча от пръстите!:)))
цитирай
12. ka4ak - 10. krotalka - Ха честито Владо Таня,друго си е от ветеран в блога да го чуеш!
03.02.2010 22:42
krotalka написа:
Да хилядиш!

Хипарско си е!:)))
цитирай
13. mmagy - Честито,Владо!:)))
03.02.2010 22:55
Честито,Владо!:)))
цитирай
14. iliada - ПОЗДРАВ И ОТ МЕН!
03.02.2010 22:59
ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ И ВСЕ ДА ПРАЗНУВАШ!:)
УСМИВКИ!:)
цитирай
15. ckarlet - Честита годишнина и от мен, Ка4ак! ...
03.02.2010 23:21
Честита годишнина и от мен, Ка4ак!
А аз смятах, че ти си от по-дълго тук!:))
Бъди здрав, щастлив и все такъв истински Човек!
Поздрави и за Лили дала 24000-я глас!
Много внушителна цифра! Още много, много приятели!!!
Трябваше да почерпиш с парче торта:)))
цитирай
16. hel - Честито, Владо! И още много ху...
03.02.2010 23:27
Честито, Владо!
И още много хубави поводи за празнуване да имаш!
А около теб - само радосни събития и усмихнати хора.
цитирай
17. anastasiia - Я, кой щял да черпи!:))))
03.02.2010 23:35
Хей, Влади!:))))
Като се сетя за теб, винаги правя асоциация с онзи мистър Хепи, който имал три шапки и усмихнато поздравявал всеки, когото срещнел... Защото ти си безкрайно позитивен и действен човек... И ти се радвам!...:) Нека има повече хора като теб!...
А за годинката, сериозно помисли...за почерпката...;)) Това си е сериозен рожден ден!:)))
Целувки!:)))
цитирай
18. galinabg - Владо, бъди ни жив и здрав!
03.02.2010 23:49
Ценен си, приятелю! Бъди такъв какъвто си! Обичаме те! Не се съмняваш, нали :))))))?
цитирай
19. ka4ak - 13. mmagy - Честито,Владо!:))) Маги благодаря ти!
03.02.2010 23:53
mmagy написа:
Честито,Владо!:)))

Радвам ти се и промених текста!Кривото ни зове!:)))
цитирай
20. ka4ak - 14. iliada - ПОЗДРАВ И ОТ МЕН! Илианче,искам мацаницаааааа:)))
03.02.2010 23:55
iliada написа:
ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ И ВСЕ ДА ПРАЗНУВАШ!:)
УСМИВКИ!:)

Целувкиии!:)))
цитирай
21. allbi - мда :)
04.02.2010 00:08
аз съм ти кака ;)
Поздрав!
цитирай
22. ka4ak - 15. ckarlet - Честита годишнина и от мен, Ка4ак! ...О'Хара,ми аз съм си дърт!!!
04.02.2010 00:09
ckarlet написа:
Честита годишнина и от мен, Ка4ак!
А аз смятах, че ти си от по-дълго тук!:))
Бъди здрав, щастлив и все такъв истински Човек!
Поздрави и за Лили дала 24000-я глас!
Много внушителна цифра! Още много, много приятели!!!
Трябваше да почерпиш с парче торта:)))

Пристигаш в Кривото и ще се реванширам...:)))
цитирай
23. ka4ak - 16. hel - Честито, Владо! И още много ху... Елена ми разбира се!!!
04.02.2010 00:16
hel написа:
Честито, Владо!
И още много хубави поводи за празнуване да имаш!
А около теб - само радосни събития и усмихнати хора.

Няма да правим сто годишни воини я!Целувки!!!
цитирай
24. ka4ak - 17. anastasiia - Я, кой щял да черпи!:)))) Асенцеееееееее ще те изпапкам!!!
04.02.2010 00:19
anastasiia написа:
Хей, Влади!:))))
Като се сетя за теб, винаги правя асоциация с онзи мистър Хепи, който имал три шапки и усмихнато поздравявал всеки, когото срещнел... Защото ти си безкрайно позитивен и действен човек... И ти се радвам!...:) Нека има повече хора като теб!...
А за годинката, сериозно помисли...за почерпката...;)) Това си е сериозен рожден ден!:)))
Целувки!:)))

Дигай тумбата и петък в Кривотооо:)))
цитирай
25. ka4ak - 18. galinabg - Владо, бъди ни жив и здрав! Гале,какви са тези мисли!!!
04.02.2010 00:23
galinabg написа:
Ценен си, приятелю! Бъди такъв какъвто си! Обичаме те! Не се съмняваш, нали :))))))?

Обичам си те,прегръщам те и ти праскам и целувкааа!:)))
цитирай
26. ka4ak - 21. allbi - мда :)Ииий Албенче,ма аз си падам по какиииии!!!
04.02.2010 00:28
allbi написа:
аз съм ти кака ;)
Поздрав!

Целувкииии и що не се дигнете до Софето!:)))
цитирай
27. pegas08 - Поздрави на смелия Качак!
04.02.2010 07:00
За лошите, пищов, за дамите е благ.
Много здраве нека му желаем,
Заедно за хубавото да мечтаем.

В много постинги да спорим,
Че истината многолика е една.
Приятно е , така да си бърборим.
Човек не трябва да живее в самота!

На един истински левент , български, от Пегас08, с респект и благодарност за добрите думи!
цитирай
28. ka4ak - 27. pegas08 - Поздрави на смелия Качак!Добро утро! Благодаря приятелю!
04.02.2010 08:00
pegas08 написа:
За лошите, пищов, за дамите е благ.
Много здраве нека му желаем,
Заедно за хубавото да мечтаем.

В много постинги да спорим,
Че истината многолика е една.
Приятно е , така да си бърборим.
Човек не трябва да живее в самота!

На един истински левент , български, от Пегас08, с респект и благодарност за добрите думи!

Който желае на 5.02. в Кривото зад Университета в 18.00 ч,ще почерпя!Все пак 1 година си е бая време!!!:)))
цитирай
29. kosara2008 - :)
04.02.2010 09:34
честит "рожден ден" Влад,да илядиш викам и да оставаш винаги на твоята Си позиция;)

бъди жив, здрав и щастлив, обичта да бъде твоята Спътница :)
цитирай
30. lagrima - Честито и от мен!:)) Да не си и п...
04.02.2010 10:15
Честито и от мен!:))
Да не си и помислил да не илядиш тука!!!
Ще опустее блога,ако те няма!
цитирай
31. ka4ak - 29. kosara2008 - :) Koсарче,много си добричка!:)))
04.02.2010 10:16
kosara2008 написа:
честит "рожден ден" Влад,да илядиш викам и да оставаш винаги на твоята Си позиция;)

бъди жив, здрав и щастлив, обичта да бъде твоята Спътница :)

При такъв пример от твоя страна,няма как ,да не прихвана!:)))
цитирай
32. cvetnica - Честит блогърски рожден ден, Влади!
04.02.2010 10:26
Пожелавам ти здраве и благополучие!
Благодатно и радостно бъдеще!
И...не усмирявай непримиримостта си към неправдата! Радвам се, че те познавам!
Бъди щастлив!
Благодаря ти за добрите думи!
С обич Лили
цитирай
33. furiika - Ха, честито и от мен!:)))
04.02.2010 11:02
Още много годишнини да споделиш с нас!
:)
цитирай
34. gothic - Владо, Честито! И наздраве!!!
04.02.2010 11:04
Владо, Честито! И наздраве!!!
цитирай
35. ka4ak - Преди да продължа,не мога да не си рекна!Не това е начина да станем по добри!!!
04.02.2010 11:27
писмо на приятелството
За теб
Всеки от нас познава някой,
като този, за когото се разказва в тази история.
Един ден, когато бях още нов в гимназията, видях едно момче от нашия
клас, което си тръгваше от училище. Казваше се Кайл.
Изглеждаше така, като че ли е помъкнал всичките си учебници. Помислих
си: "Защо някой ще носи всичките си учебници вкъщи в петък? Трябва
нещо да не е наред".
Бях си планирал чудесни почивни дни (събирания с приятели, малко игра
на футбол за неделя следобяд), така че поизпънах рамена и закрачих към
къщи.
Както си ходех, видях група деца, които вървяха към Кайл. Нахвърлиха
се върху него, бутнаха учебниците от ръцете му и го повалиха в калта.
Очилата му полетяха и паднаха в тревата на около три метра от него.
Той вдигна поглед и видях ужасна тъга в очите му. Страшно ми дожаля за
него. Приближих се, докато той пълзеше по земята и търсеше опипом
очилата си и видях сълзи в очите му.
Подадох му очилата и му казах: "Тези са големи загубеняци. Остави ги."
Той ме погледна и каза само: "Благодаря ти!"
Имаше огромна усмивка на лицето му. Беше една от онези усмивки, които изразяват
истинска благодарност.
Помогнах му да вдигне учебниците си и го попитах къде живее. Оказа се,
че е съвсем близо до нас, така че се учудих, че досега не съм го
виждал... Каза ми, че преди това е бил в частно училище. Никога не бях
общувал с някого, който е бил в частно училище!
Вървяхме заедно по целия път до вкъщи и аз носех част от учебниците
му. Оказа се, че е много готино момче. Попитах го иска ли да поиграе
футбол с мен и моите приятели, той каза: "Да".
Размотавахме се заедно през двата почивни дни и колкото повече
опознавах Кайл, толкова повече го харесвах, а и моите приятели мислеха
същото за него.
Дойде понеделник сутрин и ето го Кайл отново с огромната купчина
учебници. Спрях го и му казах: "Виж, човече, ще направиш страшни
мускули, ако разнасяш тези учебници всеки ден!" Той просто се разсмя и
ми връчи половината.
През следващите четири години Кайл и аз станахме първи приятели.
* * *

цитирай
36. ka4ak - Плюс това съм си еретик!
04.02.2010 11:28
През последната година в гимназията започнахме да мислим за колежа.
Кайл реши да се запише в Джорджтаун, а аз в Дюк. Знаех си, че винаги
ще сме приятели и разстоянието няма да е проблем за нас. Той искаше да
стане лекар, а аз мислех за бизнес или футболна стипендия.
Кайл беше избран да произнесе речта при завършване на випуска. Аз го
дразнех през цялото време и се радвах, че не аз съм този, който трябва
да говори пред всички.
Дойде денят на дипломирането, видях Кайл. Изглеждаше страхотно. Беше
едно от онези момчета, които наистина откриват себе си през годините в
гимназията. Беше се източил и заякнал и изглеждаше наистина супер с
очилата си. Имаше повече срещи от мен и всички момичета го харесваха.
Човече, понякога го ревнувах! Това беше един от онези дни.
Виждах, че е нервен заради речта, която му предстоеше, така че го
тупнах по рамото и му казах: "Ей, умнико, ще се справиш!" Той ме
погледна с един от онези погледи (с истинска благодарност), усмихна се
и каза: "Благодаря".
Прокашля се и започна речта си.
"Завършването на гимназията е времето, когато благодарим на онези,
които са ни помогнали да преминем през тези години - родителите,
преподавателите, близките, може би треньорът... но най-много на
приятелите. Искам да ви кажа, че това да бъдеш приятел на някого е
най-големият подарък, който можеш да му направиш. Сега ще ви разкажа
една истария".
Гледах невярващо приятеля си, който разказваше за първия ден, когато
се срещнахме. Той бил решил да се самоубие през онази събота.
Разказваше как разчистил шкафчето си в училище, така че да не се
налага майка му да го прави след неговата смърт.
Погледна право към мен и леко се усмихна.
"За щастие бях спасен. Моят приятел ме спаси и непоправимото не се случи".
Една въздишка се изтръгна от присъстващите, когато това красиво и
популярно момче разказа пред всички за този момент на слабост в своя
живот. Видях майка му и баща му, които гледаха към мен с усмивки на
благодарност. До този момент не бях осъзнавал дълбочината на
случващото се... НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙТЕ СИЛАТА НА СВОИТЕ ДЕЙСТВИЯ!
С един малък жест можете да промените човешки живот - към добро или към лошо...
Всички ние сме свързани и си влияем взаимно по един или друг начин.
Всеки има две възможности за избор:
1) Да изпрати тази история на своите приятели или
2) Просто да я изтрие и забрави, все едно не е докоснала сърцето му.
Както виждате, аз избрах първият вариант.
Приятелите са онези, които ни изправят на крака, когато сме забравили,
че можем да
летим.
Няма начало и край.
Вчерашният ден е история.
Утрешният ден е загадка.
Днешният ден е подарък.
Сега е Международната Седмица на Приятелството. Покажи на приятелите
си, че държиш
на тях. Изпрати това послание на онези, които възприемаш като
приятели. Ако се върне
отново към теб, ще знаеш кои са в кръга на твоите приятели.
Трябва да избера 12 жени, които са присъствали в живота ми и които
мисля, че биха
искали да участват. Сякаш си струва специално да се опита. Надявам се, че съм
избрала правилните 12. Моля ви, изпратете това обратно до мен (ще
разберете защо).
Ако някой не знае, Св.Тереза е позната като светицата на малките неща, т.е. тя е
вярвала в това, че малките неща в живота трябва да се правят добре и с
голяма любов.
Тя е също така покровителка на градинарите и цветарите. Тя се
представлява от рози.
Помнете да си намислите желание преди да кажете молитвата. Това е всичко, което
трябва да направите. Няма нищо прикрепено. Просто го изпратете на 12 души и ме
уведомете какво се е случило на четвъртия ден. Съжалявам, но трябва да
препратите
това съобщение, не се опитвайте да го прекъсвате. Намислихте ли си
вече желание? Ако
не си намислите желание, то няма да се сбъдне. Молитва на
Св.Тереза: "Да бъде мир. Вярвай, че си точно където трябва да бъдеш.
Не забравяй изначалните възможности, родени от вярата в себе си и
другите. Използвай
подаръците, които получаваш и предавай любовта, която получаваш.
Бъди доволна от себе си такава, каквато си. Нека тези познания станат
част от теб и
позволят на душата ти свободата да пееш, танцуваш, молиш и обичаш. Тя
е до всеки и
всички нас."
А сега изпрати това на 12 жени през следващите 5 минути. И запомни да
ми го изпратиш
обратно. Аз се броя за 1 . ще видиш защо. Един съвет: по-добре копирай
и постави текста вместо да го препращаш

цитирай
37. ka4ak - Ако по този начин ставаше,друго нямаше да правя!
04.02.2010 11:34
Винаги съм смятал,че трябва да сме добронамерени,но не и да спестяваме истината!:)))
Молитвата не е градивна,макар че това си е въпрос на личен избор!ЗНАМ САМО,ЧЕ АКО СЕДИМЕ И ЧАКАМЕ ДА СЕ СЛУЧИ ЧУДО,ЦЪ...
цитирай
38. ka4ak - 30. lagrima - Честито и от мен!:)) Да не си и п... Весела,драка като мен,трудно сдава !
04.02.2010 12:01
lagrima написа:
Честито и от мен!:))
Да не си и помислил да не илядиш тука!!!
Ще опустее блога,ако те няма!

Продължавай да съхраняваш българското и Испания има нужда от нас!:)))
цитирай
39. ka4ak - 32. cvetnica - Честит блогърски рожден ден, Влади! Лиленце,точно в този момент направих годинката!!!
04.02.2010 12:12
cvetnica написа:
Пожелавам ти здраве и благополучие!
Благодатно и радостно бъдеще!
И...не усмирявай непримиримостта си към неправдата! Радвам се, че те познавам!
Бъди щастлив!
Благодаря ти за добрите думи!
С обич Лили


04.02.2009 12:12 - какво трябва да знаем за наркотиците
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 6187

Живот и здраве,като почна да пиша мемоари/хахаха/,ще удариш едно рамо,че съм един писач...мани,мани...:)))
С обич: Владо!:)))
цитирай
40. boristodorov56 - На Кристалинка и се губят годинки в кариерата - къде ли са скрити?
04.02.2010 12:19
Поздрави за годишнината!
цитирай
41. ka4ak - 33. furiika - Ха, честито и от мен!:))) Нели с настроението което създаваш,просто си е грехота да се чупя!
04.02.2010 12:29
furiika написа:
Още много годишнини да споделиш с нас!
:)

Така че споко,ще досаждам!А за теб,целувка:))),не е виц!!!
цитирай
42. ka4ak - 34. gothic - Владо, Честито! И наздраве!!! Пламене наздраве!!!
04.02.2010 12:31
gothic написа:
Владо, Честито! И наздраве!!!

А в петък,не само виртуално!!:)))
цитирай
43. ka4ak - 40. boristodorov56 - На Кристалинка и се губят годинки в кариерата - къде ли са скрити? Боре днес съм позитивно настроен!Вчера не ме беше срам!!!
04.02.2010 12:42
boristodorov56 написа:
Поздрави за годишнината!

При Желева,ми идваше непрекъснато,да и взема микрофона и се чудих какво прави там!Докато тук,се наслаждавах и не ме беше срам!!!А това че сме родени преди 89 година,е просто факт от който не можем да избягаме!:)))
цитирай
44. cvetnica - Ей, че невероятно съвпадение!
04.02.2010 13:10
ka4ak написа:
cvetnica написа:
Пожелавам ти здраве и благополучие!
Благодатно и радостно бъдеще!
И...не усмирявай непримиримостта си към неправдата! Радвам се, че те познавам!
Бъди щастлив!
Благодаря ти за добрите думи!
С обич Лили


04.02.2009 12:12 - какво трябва да знаем за наркотиците
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 6187

Живот и здраве,като почна да пиша мемоари/хахаха/,ще удариш едно рамо,че съм един писач...мани,мани...:)))
С обич: Владо!:)))


Радвам се, че съм и на часа!
Като започнеш с мемоарите, само се обади!
Ще напишем всичко, както си му е ред, сега не ги мисли и това време ще дойде!
Просто бъди щастлив, приятелю!
И...НАЗДРАВЕ, че се развълнувах и забравих!
цитирай
45. ka4ak - 44. cvetnica - Ей, че невероятно съвпадение!НАЗДРАВЕ ЛИЛИ!!!
04.02.2010 13:50
cvetnica написа:
ka4ak написа:
cvetnica написа:
Пожелавам ти здраве и благополучие!
Благодатно и радостно бъдеще!
И...не усмирявай непримиримостта си към неправдата! Радвам се, че те познавам!
Бъди щастлив!
Благодаря ти за добрите думи!
С обич Лили


04.02.2009 12:12 - какво трябва да знаем за наркотиците
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 6187

Живот и здраве,като почна да пиша мемоари/хахаха/,ще удариш едно рамо,че съм един писач...мани,мани...:)))
С обич: Владо!:)))


Радвам се, че съм и на часа!
Като започнеш с мемоарите, само се обади!
Ще напишем всичко, както си му е ред, сега не ги мисли и това време ще дойде!
Просто бъди щастлив, приятелю!
И...НАЗДРАВЕ, че се развълнувах и забравих!

Пък ще се цаним,за МУЗ:)))
цитирай
46. inel379 - Честито и от мен!:)
04.02.2010 13:59
Наздраве, за мъжката сила и доблест!
За вдъхновението да се отстояват нещата докрай!
За удовлетворението от хубави приятелства!
За радостта от сбъдваемости по пътя, който си поел и следваш решително и отговорно!
Още много щастливи мигове за теб!:)
цитирай
47. bizcocho - Отстоявай тук с години! Ти има защо! ...
04.02.2010 14:11
Отстоявай тук с години! Ти има защо! :)
цитирай
48. ka4ak - 46. inel379 - Честито и от мен!:) Цветята вдъхновяват!!!
04.02.2010 15:21
inel379 написа:
Наздраве, за мъжката сила и доблест!
За вдъхновението да се отстояват нещата докрай!
За удовлетворението от хубави приятелства!
За радостта от сбъдваемости по пътя, който си поел и следваш решително и отговорно!
Още много щастливи мигове за теб!:)

А ЖЕНИТЕ СТЕ ОРИСАНИ ДА НОСИТЕ АРОМАТЪТ НА ЖИВОТА!!!Бъди!:)))
цитирай
49. kleopatrasv - Вдигам тост за твоята годишнина !
04.02.2010 15:34
За човека, който направи доста неща в блог.бг за свободните хора и за истината, която винаги е съществувала, но не искахме да я знаем каква е, за всички онези болни и изстрадали хора, на които помогна и изведе наново в света....за всички твои добрини.
Бъди щастлив и помни, че колкото по- вече щастие даряваш, толкова по- щастлив ще ставаш !
цитирай
50. essy - Само годинка ли?
04.02.2010 15:49
Леле, Влади, много си мъничък още....;))))

Честита годинка,
още много, много щастливи години да навъртиш тук! :))
цитирай
51. molida - BRAVO
04.02.2010 15:57
BRAVO,BRAVO
цитирай
52. haralanov - Кристалина...
04.02.2010 16:26
Патриотка излезе тази жена.Остави Световната Банка и дойде да покаже ,,умното и красиво лице на България,,.И блестящ английски.И перфекционизъм.И професионализъм.
цитирай
53. ka4ak - 47. bizcocho - Отстоявай тук с години! Ти има защо! ... Женя,Огнена магия...!:)))
04.02.2010 16:33
bizcocho написа:
Отстоявай тук с години! Ти има защо! :)

Поднеси на ръцете ти друмите,
налей в чаши от твойте недра,
замеси ти погача от думите,
украси със букет от цветя...
Раждай усмивки и радост, и винаги ще има защо!:)))
цитирай
54. compassion - Честито годинка и съответните там гласове!
04.02.2010 16:33
зад тях са приятели, а това е най-важното.
Дано постигнеш целите си и да бъдеш щастлив!
цитирай
55. mamas - Честита годишнина, Владо!
04.02.2010 17:21
Присъединявам се към всички изказани пожелания, нека се сбъднат!
Съжалявам, че няма да бъда с вас утре вечер... Толкова много приятели накуп, какво пропускам само...
цитирай
56. basta - Владо
04.02.2010 17:23
и от мене чрд, ето таман се чудех кого да поздравя с последната си красота, много ми се искаше да има кого да поздравя :)))
значи е била за тебе

http://www.youtube.com/watch?v=uJ82WaThpsY

съвсем прясно :)
цитирай
57. kasnaprolet9999 - Честита годишнина и от мен
04.02.2010 17:29
Много добре си представен тук и затова заслужено имаш много приятели в блога, пък и не само. Продължавай в същия дух, дано да ти стигне времето и силите за всички.
цитирай
58. ka4ak - 49. kleopatrasv - Вдигам тост за твоята годишнина ! Светле,леле мале!!!
04.02.2010 18:31
kleopatrasv написа:
За човека, който направи доста неща в блог.бг за свободните хора и за истината, която винаги е съществувала, но не искахме да я знаем каква е, за всички онези болни и изстрадали хора, на които помогна и изведе наново в света....за всички твои добрини.
Бъди щастлив и помни, че колкото по- вече щастие даряваш, толкова по- щастлив ще ставаш !

Направо ме разкърти!!!Страхотна баданарка ми изпраска!!!Почват да ми никнат крилца!!!Целувкиии:)))
цитирай
59. ka4ak - 50. essy - Само годинка ли? Веси,когато има такива момиченца,сигурацияяя!!!
04.02.2010 18:36
essy написа:
Леле, Влади, много си мъничък още....;))))

Честита годинка,
още много, много щастливи години да навъртиш тук! :))

А ако сервираш все такива прекрасни хрумки,ще станеш пишман,от малкото момченце!:)))
цитирай
60. tanyarisemova - Честита една година в блога и чес...
04.02.2010 18:50
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
Честита една година в блога и честити 24018 гласове
И аз съм февруарско блогърче :) и ще отпразнувам живот и здраве своята една година на 16-ти.
Гуш!
щерката Софияна

Софияна нали те правих по бързата процедура,е не е за 7 дни,но се съобразих със зодиите!:)))


ето сега разбирам, защо съм Лъв :)))
Гуш!
цитирай
61. ka4ak - 51. molida - BRAVO На теб разчитам!!!
04.02.2010 19:12
molida написа:
BRAVO,BRAVO

Нали знаеш,че играчките ни стават по скъпи с възрастта,но момиченцата харесват тези играчки!:)))
цитирай
62. ka4ak - 52. haralanov - Кристалина... Минчо аз казах и на Борето!Вчера не ме беше срам!!!
04.02.2010 19:17
haralanov написа:
Патриотка излезе тази жена.Остави Световната Банка и дойде да покаже ,,умното и красиво лице на България,,.И блестящ английски.И перфекционизъм.И професионализъм.

При Желева,ми идваше непрекъснато,да и взема микрофона и се чудих какво прави там!Докато тук,се наслаждавах и не ме беше срам!!!А това че сме родени преди 89 година,е просто факт от който не можем да избягаме!:)))

цитирай
63. tanyarisemova - в Кривото зад Университета в 18.00 ч
04.02.2010 19:55
ka4ak написа:
pegas08 написа:
За лошите, пищов, за дамите е благ.
Много здраве нека му желаем,
Заедно за хубавото да мечтаем.

В много постинги да спорим,
Че истината многолика е една.
Приятно е , така да си бърборим.
Човек не трябва да живее в самота!

На един истински левент , български, от Пегас08, с респект и благодарност за добрите думи!

Който желае на 5.02. в Кривото зад Университета в 18.00 ч,ще почерпя!Все пак 1 година си е бая време!!!:)))


Как да дойда Качак, като едвам днес бях в Търново.
Малко по-добре се чувствам когато седя на едно място, или на стола пред компа или в кревата...Всяко едно движение затруднява моето дишане, всичко от което хапна ми става лошо...за къде съм за никъде... :(((
А с тагова огромно желание, с такова нетърпение очаквах тази среща. Толкова много исках да дойда...И затова сега когато чета за тази среща ми става много, много мъчно :((((
Поканих хора, които много исках да видя Стефан Краев, Пламен Крайски, Лалю Метев, Ангелина Пискова, Димитър Мандраджиев, но....мен няма да ме има.
Приятно искарване утре вечер.
Извинявайте, че не мога да бъда с вас.
Ще чакам снимки и разкази.
Обичам ви!
Гуш!
цитирай
64. ka4ak - 54. compassion - Честито годинка и съответните там гласове!Руми с такава европейска "селянка" зад гърбът?!!!!
04.02.2010 19:57
compassion написа:
зад тях са приятели, а това е най-важното.
Дано постигнеш целите си и да бъдеш щастлив!

Просто няма вариант да не успея!И все си мисля,че ще сме заедно и щастливи!:)))
цитирай
65. ka4ak - 55. mamas - Честита годишнина, Владо! Славе толкова си добричка,а бъди сигурна че ще си с нас!!!
04.02.2010 20:38
mamas написа:
Присъединявам се към всички изказани пожелания, нека се сбъднат!
Съжалявам, че няма да бъда с вас утре вечер... Толкова много приятели накуп, какво пропускам само...

Разстоянията се губят,когато имаш такова сърце!!!Ще си с нас,даже ще те изклюкариме!!!Целувки и стягай учениците!:)))
цитирай
66. ka4ak - 56. basta - Владо Пак си сътворила чудо и то с цветя Весе!!!
04.02.2010 20:52
basta написа:
и от мене чрд, ето таман се чудех кого да поздравя с последната си красота, много ми се искаше да има кого да поздравя :)))
значи е била за тебе

http://www.youtube.com/watch?v=uJ82WaThpsY

съвсем прясно :)

Това новите болярки,сте си опасни!!!Щото друго не се сещам,една голяма прегръдка и целувка за теб!!!:)))Пряснаааа!:)))
цитирай
67. ka4ak - 57. kasnaprolet9999 - Честита годишнина и от мен Невенче,ама ти съмняваш ли се?!!!
04.02.2010 21:11
kasnaprolet9999 написа:
Много добре си представен тук и затова заслужено имаш много приятели в блога, пък и не само. Продължавай в същия дух, дано да ти стигне времето и силите за всички.

С такова бойно другарче,няма да излагаме гвардията!Пък няма и да е честно да не споделим опитът на живота,а той е доброта и обич!!!Обичам си те и това е!:)))
цитирай
68. ka4ak - 60. tanyarisemova - Честита една година в блога и чес...Taзи сладурска щерка,брейййй!!!
04.02.2010 21:25
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
Честита една година в блога и честити 24018 гласове
И аз съм февруарско блогърче :) и ще отпразнувам живот и здраве своята една година на 16-ти.
Гуш!
щерката Софияна

Софияна нали те правих по бързата процедура,е не е за 7 дни,но се съобразих със зодиите!:)))


ето сега разбирам, защо съм Лъв :)))
Гуш!

Специална зодия,съм ти бумнал,ама още си е диво лъвчето и не слуша!:)))
цитирай
69. ka4ak - 63. tanyarisemova - в Кривото зад Университета в 18.00 ч Щерке,уредил съм носилка,за лъвчета!!!
04.02.2010 22:01
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
pegas08 написа:
За лошите, пищов, за дамите е благ.
Много здраве нека му желаем,
Заедно за хубавото да мечтаем.

В много постинги да спорим,
Че истината многолика е една.
Приятно е , така да си бърборим.
Човек не трябва да живее в самота!

На един истински левент , български, от Пегас08, с респект и благодарност за добрите думи!

Който желае на 5.02. в Кривото зад Университета в 18.00 ч,ще почерпя!Все пак 1 година си е бая време!!!:)))


Как да дойда Качак, като едвам днес бях в Търново.
Малко по-добре се чувствам когато седя на едно място, или на стола пред компа или в кревата...Всяко едно движение затруднява моето дишане, всичко от което хапна ми става лошо...за къде съм за никъде... :(((
А с тагова огромно желание, с такова нетърпение очаквах тази среща. Толкова много исках да дойда...И затова сега когато чета за тази среща ми става много, много мъчно :((((
Поканих хора, които много исках да видя Стефан Краев, Пламен Крайски, Лалю Метев, Ангелина Пискова, Димитър Мандраджиев, но....мен няма да ме има.
Приятно искарване утре вечер.
Извинявайте, че не мога да бъда с вас.
Ще чакам снимки и разкази.
Обичам ви!
Гуш!

Гушкам те,а до утре ехеее,колко време!!!Имаш цяла нощ на разположение!!!:)))
цитирай
70. diso - Това ти е бил подаръкът
04.02.2010 23:04
за годинката:))
цитирай
71. tanyarisemova - до утре ехеее,колко време!!!Имаш цяла нощ на разположение!!!:)))
04.02.2010 23:23
да има цяла нощ, която се надявам да не е кошмарна като миналата, за да може дивото лъвче да поспи малко.
Айде лекинка и мекинка :)
цитирай
72. sahaj - честито ка4ак
05.02.2010 00:58
пожелавам ти още дълго време да ни радваш с твоите постинги в блога, ти си един от малкото останали напоследък достойни българи, дано има повече хора като теб които да защитават правдата и да се борят със зъби и нокти за достойни дела. Ще се видим утре тоест днес де щото вече минава 12 . че дойда в Кривото
цитирай
73. ka4ak - 70. diso - Това ти е бил подаръкътДобро утро! Така е Дисо!
05.02.2010 10:23
diso написа:
за годинката:))

Върти ми се из главата,що не вземеш да прескочиш до Кривото!Едно приключение,а и мястото е удобно,защото си е на Цариградско шосе!!!:)))
цитирай
74. анонимен - Честита годинка!
05.02.2010 10:29
Пожелавам ти да ги направиш много, да имош още повече приятели, а каузата ти да се споделя от всички младежи! Много успехи и да си жив и здрав :)
цитирай
75. ka4ak - 71. tanyarisemova - до утре ехеее,колко време!!!Имаш цяла нощ на разположение!!!:))) Караконджул в лъвска одежда!!!
05.02.2010 10:39
tanyarisemova написа:
да има цяла нощ, която се надявам да не е кошмарна като миналата, за да може дивото лъвче да поспи малко.
Айде лекинка и мекинка :)

Менки ленки,такъв здрав ремонт те чака,ама айде да не те подпуквам,че днес е ден на майстора и не върви да има кютек!:)))Пък не било и по европейскииии:)))
цитирай
76. ka4ak - 72. sahaj - честито ка4ак Благодаря Чаво!!!
05.02.2010 10:43
sahaj написа:
пожелавам ти още дълго време да ни радваш с твоите постинги в блога, ти си един от малкото останали напоследък достойни българи, дано има повече хора като теб които да защитават правдата и да се борят със зъби и нокти за достойни дела. Ще се видим утре тоест днес де щото вече минава 12 . че дойда в Кривото

Довечера с удоволствие,ще поразпънем ситуацията!Може и на хъшове да се направим!:)))
цитирай
77. ka4ak - 74. harvi - Честита годинка! Ев благодаря ти,но веднага да те сджанкам!!
05.02.2010 11:21
harvi написа:
Пожелавам ти да ги направиш много, да имош още повече приятели, а каузата ти да се споделя от всички младежи! Много успехи и да си жив и здрав :)

''а каузата ти да се споделя от всички младежи!''Ти не си ли от тези младежи?!!!
Идвай довечера в Кривото на инструктаж!!!Целувкиии!:)))
цитирай
78. tanyarisemova - Караконджул в лъвска одежда!!!-За няколко дни наистина станах Караконджул
05.02.2010 12:42
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
да има цяла нощ, която се надявам да не е кошмарна като миналата, за да може дивото лъвче да поспи малко.
Айде лекинка и мекинка :)

Менки ленки,такъв здрав ремонт те чака,ама айде да не те подпуквам,че днес е ден на майстора и не върви да има кютек!:)))Пък не било и по европейскииии:)))


Ааа…щерките не се „подпукват”
Може да съм мързел, но затова пък съм лъвче (правено по бързата процедура,е не е за 7 дни) и ще се оправя просто ми трябва физическо време за това.
Няма да мога да дойда, което много ме умъчнява, но пък за сметка на това ще можете спокойно да пиете и пушите ;) (че най-мразя някой да пуши до мен) без да контролирам положението, както и да поклюкарите зад гърбът ми :))))))))
…………………………………………….
FACEBOOK
Александър Доценко А по принцип предвидено ли е някой да остане дотолкова трезвен, че да се погрижи за фото компромати? Аз най-вероятно ще нося някаква фото-машинка с мен, но все пак няма да стоя много... :)
ср, 16:50
цитирай
79. ka4ak - Караконджул в лъвска одежда!!!Eгаси щерката!Ти направо си като Павлик Морозов!
05.02.2010 13:34
Сега и компромати си организирала да направят и да обезмислиш отговорното ми пънене!!!:(((
Ще пренебрегна явно европеските правила и ще си те спухам,за по сигурно!!!:)))
цитирай
80. tanyarisemova - Ти направо си като Павлик Морозов!-кой пък е Павлик Морозов?
05.02.2010 13:48
ka4ak написа:
Сега и компромати си организирала да направят и да обезмислиш отговорното ми пънене!!!:(((
Ще пренебрегна явно европеските правила и ще си те спухам,за по сигурно!!!:)))


какви компромати?
аз Александър Доценко изобщо него и познавам, просто ти копирах това което е написал на стената на групата на блогерите. Face blog.bg

цитирай
81. ka4ak - По добре е че не знаеш кое е това момче!!!
05.02.2010 14:08
Така че няма да те пухам!За награда,може рицарски турнир да направя:ЗА РЪКАТА НА МОЙТА ЩЕРКА ЛЕЙДИ СОФИЯНА!!!:)))
цитирай
82. tanyarisemova - Така че няма да те пухам!За награда, ...
05.02.2010 14:26
ka4ak написа:
Така че няма да те пухам!За награда,може рицарски турнир да направя:ЗА РЪКАТА НА МОЙТА ЩЕРКА ЛЕЙДИ СОФИЯНА!!!:)))


СЪГЛАСНА СЪМ :)))
цитирай
83. reporter - Честита годишнина! Бъди все така ...
05.02.2010 21:09
Честита годишнина! Бъди все така непримирим :)
цитирай
84. ka4ak - 82. tanyarisemova Ми как няма да си съгласна!Що съм се пънал за тебе!!!
06.02.2010 15:21
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
Така че няма да те пухам!За награда,може рицарски турнир да направя:ЗА РЪКАТА НА МОЙТА ЩЕРКА ЛЕЙДИ СОФИЯНА!!!:)))


СЪГЛАСНА СЪМ :)))

Записваха се масово,само трябва да определя,какво да връчиш на победителя!!!По всяка вероятност,ще бъде РИЦАРЯТ НА РОЗОВАТА ПРАШКА:)))
цитирай
85. ka4ak - 83. reporter - Честита годишнина! Бъди все така ... Дианче,особенно като има от кой да тафя!:)))
06.02.2010 15:29
reporter написа:
Честита годишнина! Бъди все така непримирим :)

Още ме е яд,че те мислех за мъж,но по скоро журналистите трябва да се замислят!Не е лошо да спретнеш един курс и да понашокаш гилдията!Прегръдка и Целувкиииии:)))
цитирай
86. tanyarisemova - рицарски турнир за ръката на щерката :D
07.02.2010 00:41
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
Така че няма да те пухам!За награда,може рицарски турнир да направя:ЗА РЪКАТА НА МОЙТА ЩЕРКА ЛЕЙДИ СОФИЯНА!!!:)))


СЪГЛАСНА СЪМ :)))

Записваха се масово,само трябва да определя,какво да връчиш на победителя!!!По всяка вероятност,ще бъде РИЦАРЯТ НА РОЗОВАТА ПРАШКА:)))


То просто как да не се заинтригува човек :)

Нали съм си пинко, ще си имам рицар на розовата прашка , иеее… :)))) :D :D
Рицарското звание ще се връчи на най-добрия. Предполага се че ще е един,но не се знае… :D :D

http://vbox7.com/play:6917ce83
Beyonce http://vbox7.com/play:025bcd08
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6563234
Постинги: 470
Коментари: 13676
Гласове: 89090
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930