Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2009 19:15 - Миналия петък беше София,този петък Варна27.11.2009г. от 18.00ч. в Карин дом (морската градина) до Пикадили парк!Е пак тафено,но ОСТАНАХА САМО 95 броя от НАШЕТО
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 10132 Коментари: 41 Гласове:
17

Последна промяна: 26.11.2009 22:27


В София салона бе препълнен,Варна е наред,нали се води морска столица!
20.11 12:43 -
Покана Приятели предстои ми представяне на  стихосбирката "Щурец сред звездите", но къде и кога....вижте клипа. Ще се радвам ако там  залата е пълна с добри приятели с които да съпреживеем случката като празник! ОЧАКВАМ ВИ!


Автор: valiordanov
АКО ОТ ВАРНА СИ... КЪСМЕТ!
ИДИ ДА ЧУЕШ ТОЗ ПОЕТ...
НА СТИХОВЕ СЕ НАСЛАДИ
И ПОСЛЕ НИ СЕ ПОХВАЛИ! :)

А, АКО СИ ИСТИНСКИ ПРИЯТЕЛ -
ПРЕДАЙ ПОКАНАТА МУ ПО НАТАТЪК...
Автор: evelin
А сега се обръщам към всички, които са във Варна или наблизо.

Моят  добър приятел (а също и ваш), обичаният и уважаван от много хора Валентин Йорданов ще представи своята книга "Щурец сред звездите" на 27.11.2009г. от 18.00ч. в Карин дом (морската градина) до Пикадили парк - Варна.
Аз ще се опитам да присъствам (не искам да давам твърдо обещание още днес, едва се прибрах от София, но ще направя всичко възможно). 
А вие, които сте във Варна, не пропускайте шанса да се докоснете на живо до един "просто човек", но ИСТИНСКИ ЧОВЕК!
Автор: mamas
ТОВА КОЕТО ВИЖДАТЕ Е НАШЕТО СПИСАНИЕ! ПРИ МЕН ИМА/1693/1388/1170/1145/720/375/197вече 95 БРОЯ!
image

 Автор: comfy 
КООРДИНАТИТЕ МИ СА В ПРЕДИШНИЯ ПОСТ
                                                       Несъвършен човек   Не е от тия дето мълчешком
фитилите на времето подпалват.
Крещи дори и в собствения дом
като сърдит, премръзнал, черен гарван.

Понякога дори е нетърпим.
Сам себе си не може да понася.
Тя - слабостта му, като лепкав дим
в кошмарен сън банално го унася.

Реалността позира на страха
и светлината тягостно се мръщи,
а окован и вързан е смеха
от Ада настанил се вече вкъщи.

Премине ли му, ражда се дъга
и цветовете мият чернотата.
Надежди като приказни пана
изгряват несравнимо по стената.

А тишината почва да звучи
красива като празнични фанфари.
Заря от недокоснати мечти
с безкрайността дори не го умаря.

И като дъхав хляб е вече мек,
а ароматът силно заразява.
Обикновен, несъвършен човек
като звезда залязва и изгрява.
Автор:Валентин Йорданов
 Фондация "Право на свободен избор"-София-1324
жк ЛЮЛИН бл 909-П срещу 12-та Поликлиника
вход през Аптеката 08.00-22.00 часа
тел               +35928265341         +35928265341
А ТОВА ТЕЛЕФОНЪТ МИ Е               +359887276057      



Гласувай:
17



1. ka4ak - това го бях предвидил за друг пост,но не е лошо за начало!
26.11.2009 21:14
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
цитирай
2. mamas - Беше прекрасно в София на 20 ноември!
26.11.2009 21:22
Вярвам, че и във Варна ще е така!
Не пропускайте шанса!
цитирай
3. katan - Добре си "тафиш" ти,Владо!:)))
26.11.2009 23:00
Надявам се това "тафене" да си заслужава!
Приканвам варненци и всички около Варна да се съберат на едно вълнуващо събитие със стиховете на един невероятен поет и изключителен човек!
УСПЕХ на Вальо!
цитирай
4. katan - И вместо да "тафиш":)))
26.11.2009 23:03
ти подарявам това:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/26/podkana.443267
За успеха на Вальо!
цитирай
5. ka4ak - Ти Славе се уреди в София!Пантелей пътник!Аз за това ти казах че си като Джингиби!!!
26.11.2009 23:08
mamas написа:
Вярвам, че и във Варна ще е така!
Не пропускайте шанса!

Сега ще ходиш ли до Варна,че си написала,ако мога ще дойда?!
цитирай
6. ka4ak - Екатерина с тафене виж как търгове правят!
26.11.2009 23:14
katan написа:
Надявам се това "тафене" да си заслужава!
Приканвам варненци и всички около Варна да се съберат на едно вълнуващо събитие със стиховете на един невероятен поет и изключителен човек!
УСПЕХ на Вальо!

Сега пресен случай с някакви бижута!Ти там с това име нямаш ли претенции?!!!
цитирай
7. katan - Нямам.
26.11.2009 23:17
Аз не съм от Великите.
Аз съм просто една обикновена Екатерина.
цитирай
8. ka4ak - Благодаря ти!
26.11.2009 23:19
katan написа:
ти подарявам това:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/26/podkana.443267
За успеха на Вальо!

Ще видя как да го използвам!Между другото когато го е валял дъждът в младост на спирката цяло стихотворение беше написал!:)))
цитирай
9. ka4ak - А бе то си си направо от Великите,ама пуста скромност!
26.11.2009 23:23
katan написа:
Аз не съм от Великите.
Аз съм просто една обикновена Екатерина.


Разрови там родовата памет и ще видиш че все нещо има!:)))
цитирай
10. mamas - ka4ak - Ти Славе се уреди в София!Пантелей пътник!Аз за това ти казах че си като Джингиби!!!
26.11.2009 23:33
ka4ak написа:
mamas написа:
Вярвам, че и във Варна ще е така!
Не пропускайте шанса!

Сега ще ходиш ли до Варна,че си написала,ако мога ще дойда?!

Не мога, макар че много ми се иска! Болничка съм малко...от много емоции ли, софийски вирус ли нещо прихванах (някой май ме целуна)...не знам...
цитирай
11. ka4ak - Айде сега,намеци!То мани другото,аз не съм болен!
26.11.2009 23:52
А при теб щом има симптоми ,заначи почвам да си мисля разни други неща и ми мирише на червена точка!!!:)))
цитирай
12. valiordanov - Благодаря ти Владо. Аз след няколко ...
27.11.2009 08:18
Благодаря ти Владо. Аз след няколко часа тръгвам...Ех, ако можех да си тафна билета за автобуса, ама...не съм професионалист...;)
Всъщност ще си тафна друго...Сега се сетих..Като отида във Варна и ще си тафна много приятни емоции които обещавам после да споделя с всички. Радвам се, че имам такива приятели. Утре пък се завръщам екстремно защото имам среща с Недялко Йорданов на когото лично ще подаря списанието...И за това ще разкажа приятелю!
цитирай
13. ka4ak - Добро утро Вальо!
27.11.2009 09:20
valiordanov написа:
Благодаря ти Владо. Аз след няколко часа тръгвам...Ех, ако можех да си тафна билета за автобуса, ама...не съм професионалист...;)
Всъщност ще си тафна друго...Сега се сетих..Като отида във Варна и ще си тафна много приятни емоции които обещавам после да споделя с всички. Радвам се, че имам такива приятели. Утре пък се завръщам екстремно защото имам среща с Недялко Йорданов на когото лично ще подаря списанието...И за това ще разкажа приятелю!

Напомняш ми за мойте младежки години!Щях сигурно да се движа на автостоп!Тръгвали сме от София на примависта,имаше едно заведения Ялта срещу университета, с 0.18лева в джоба и сме овършавали черноморието!Още от тогава знам,че няма невъзможни неща ако силно ги желаеш,достатъчно е да тръгнеш и да не се връщаш!Сигурен съм че ще е прекрасно преживяване!Варна има неповторим дух на морето и свободата!Подготвяй се за твоята вечер!Успех,а после ще разправяш!
А за Недялко,тамън да го направим и него болгър!
С теб съм и дръж здраво фронта,за една по добра България!:)))
цитирай
14. ka4ak - katan А тук да ти покажа и стихотворението от спирката в Младост
27.11.2009 11:43
katan написа:
ти подарявам това:
http://katan.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/26/podkana.443267
За успеха на Вальо!

Ще видя как да го използвам!Между другото когато го е валял дъждът в младост на спирката цяло стихотворение беше написал!:)))
18.10 08:51 - Вал...еж
Да се скрия ли? Не! Ще остана.
Да се стича водата над мен.
Да измие душевната рана
като в стар, неизползван леген.

От житейското дъно да пръска.
Самотата да спре да боли.
Като Господ и аз да възкръсна -
за нормални и слънчеви дни.

С белоснежна хавлия от чувства
страховете си да подсуша.
Парфюмиран със твоите устни,
да ухая на стих и мечти...

И пречистен да стана усмивка -
ключ за всяко туптящо сърце,
чак житейската буря да стихне
като пес в господарски нозе...

Смелостта ще осмисля тогава
само с двете си голи ръце -
любовта този жест заслужава!
Има смисъл от опит поне.

автор В.Йорданов
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Ето нещо от Вальо, което много ми харесва
27.11.2009 12:25
Времето и аз

Проклето да е миналото време,
как неусетно някак си изтече.
От мен успя, то спомени да вземе
които са достатъчно далече.

В сегашното безпаметно се скитам.
Отсреща без причина не пресичам.
Допитвам се за всичко със звездите,
че светлият им шепот най-обичам.

Мен бъдещето винаги ме стряска.
Далеч напред не искам да поглеждам.
Добрата дума и моментна ласка
подхранват във сегашното надежда.

Със слънчева усмивка все се будя
и искам всеки ден да е вълшебен.
Самият аз, да бъда днешно чудо
осмислил всеки миг като последен.

Усмивка и надежда в мен не крия,
че има ли прикритост е илюзия.
Смисълът във цялата магия -
звездите да усетим като музика.


Ако бях близо до Варна, щях да отида на тази сбирка за да усетя звездите като музика!!1
цитирай
16. ka4ak - 15. kasnaprolet9999 - Аз за това,давам пример с предишния петък!
27.11.2009 12:40
Варненци да вземат пример от нас!Приятно е да почустваш зала пълна с добронамереност и съпричастност!За нас си е по трудно,все пак са 500 км
но за варненци и околностите е въпрос на отделяне на малко лично време,за отърсване от ежедневието и споделяне!!!
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Душата си иска своето и ние не бива да заглушаваме нейния зов, а да й дадем дължимото
27.11.2009 12:49
Поезията е храна за душата, ето още нещо от него:

Огледало Любов

Любов във чаши няма да налея,
че в тях наливам други питиета.
За нея мога песни да запея,
а също да напиша и куплети.

За нея мога тихо да разказвам.
Тя не обича шум и олелия.
Аз близостта и с мен, ще я показвам,
не съм себеобичащ да се крия.

Тя винаги ще бъде във очите,
та който ме погледне да я зърне.
Ще бъде смисъл в нощите и дните.
Кадем ще е на утрешното сбъдване.

Щом видите усмивката красива
дори и да съм сам, ще разберете,
че тя е в мен и много е щастлива.
Не я търсете, моля ви, в ръцете!

Невидима изпълва ме изцяло
и с мисълта ми, често се пилеят...
Дори не ми е нужно огледало.
Аз вече се оглеждам само в нея.

Хей, блогери от Варна, тази вечер един усмихнат поет ще ви чака, а в очите му ще грее любов, стиховете му са музика за душата, какво му трябва друго на човек!!!
цитирай
18. ka4ak - 17. kasnaprolet9999 - Душата си иска своето и ние не бива да заглушаваме нейния зов, а да й дадем дължимото Невена колко си права!Виж това:
27.11.2009 13:04
Да вдигнем черен флаг

Предизборно да вдигнем черен флаг!
Да обявим национален траур!
Бездарници ще управляват пак.
За палците си, да се хванем здраво.

Културата е само силикон.
Децата ни, се хранят с наркотици.
С решетки е заключен всеки дом,
а в клетка, песента не е за птици...

Шляпаме през майчини сълзи.
По митингите ходим на концерти.
За блага дума искаме пари.
Азис е по-велик дори от Верди.

"Земя като една човешка длан",
от гето по-нищожна е в момента,
приличаща на пъкленски казан.
Заврял, а най-отгоре екстременти.

Послушайте! Да вдигнем черен флаг!
Калта в душите лепне като дъвка.
Не пойни птички, а се чува грак.
От тъмното, надеждата изсъхва...

Душата плаче и зове...:)))
цитирай
19. kasnaprolet9999 - Много е точно, но мастилото му е в повече, това е по-добро.
27.11.2009 13:25
Управници или ограбници

Избирахме си новите управници
с надежда и ранени от предишните
наричани от всички ни ограбници...
Те даже не признаваха Всевишния.

След избора, народът тържествуваше.
Месия сякаш хващаше кормилото.
Темида ще прогледне - ни се струваше.
Зад борда ще изхвърли тя загнилото...

А честността ще бъде герб на флага.
Корупцията няма да е смисъл.
Но кой със сумалийка гладна ляга
и кой наяден, тежка глад го втриса?...

Управниците пак са с БМВ-та.
От избирателя охрана ги предпазва.
С усмивка в микрофоните съветват
и белите си зъби, те показват.

Но мъдър е народът безусловно.
Мълчи и чака новата магия:
Управници ли имаме си родни
или ограбници като ония?
цитирай
20. ka4ak - едното е преди избори, другото след
27.11.2009 13:44
kasnaprolet9999 написа:
Управници или ограбници

Избирахме си новите управници
с надежда и ранени от предишните
наричани от всички ни ограбници...
Те даже не признаваха Всевишния.

След избора, народът тържествуваше.
Месия сякаш хващаше кормилото.
Темида ще прогледне - ни се струваше.
Зад борда ще изхвърли тя загнилото...

А честността ще бъде герб на флага.
Корупцията няма да е смисъл.
Но кой със сумалийка гладна ляга
и кой наяден, тежка глад го втриса?...

Управниците пак са с БМВ-та.
От избирателя охрана ги предпазва.
С усмивка в микрофоните съветват
и белите си зъби, те показват.

Но мъдър е народът безусловно.
Мълчи и чака новата магия:
Управници ли имаме си родни
или ограбници като ония?


Важното е че е отражение на настроенията и очакванията на обществото в страната!Едно от нещата сегашните да не са като ония е ние да не си мълчим и да изискваме и контролираме действията на новата власт!Това пространство дава тази възможност и такива срещи са част от изграждащото се общество!:)))
цитирай
21. kasnaprolet9999 - Това го разбрах, че се разминават двете стихотворения
27.11.2009 13:55
във времето, но продължавам да си мисля, че в предизборното му е много мастилото. Защото много хора тогава имаха надежда за по-добро бъдеще и за това отидоха да гласуват, изборната активност беше впечатляваща, точно това не е отразено в първото стихотворение. То завършва с отчайваща строфа-от тъмното надеждата изсъхва, за разлика от второто -
Но мъдър е народът безусловно.
Мълчи и чака новата магия:
Управници ли имаме си родни
или ограбници като ония.
цитирай
22. ka4ak - 21. kasnaprolet9999 - Това го разбрах, че се разминават двете стихотворения Невена казваш надеждата!!!
27.11.2009 14:08
kasnaprolet9999 написа:
във времето, но продължавам да си мисля, че в предизборното му е много мастилото. Защото много хора тогава имаха надежда за по-добро бъдеще и за това отидоха да гласуват, изборната активност беше впечатляваща, точно това не е отразено в първото стихотворение. То завършва с отчайваща строфа-от тъмното надеждата изсъхва, за разлика от второто -
Но мъдър е народът безусловно.
Мълчи и чака новата магия:
Управници ли имаме си родни
или ограбници като ония.


Нали надеждата все ни крепи и дава сили,но и ние трябва да не чакаме,новата магия,защото се сещам за един вход с надпис над него:НАДЕЖДА ТУК ВСЯКА ОСТАВЕ и не искам това да почва да чуства народа!!!
цитирай
23. kasnaprolet9999 - Прав си и в това е смисъла на гражданското общество,
27.11.2009 14:14
Мисля си, че това което се случва днес е последната отсрочка, която народа ще даде на ръководните си органи. В този смисъл е и следващото стихотворение, където се вижда желанието на автора му да промени действителността, той ще пише отново за любов когато с погнусата на битието ще се справи.

Тогава - когато- Защо не пишеш за любов - ме питат -
а чернотата в думи ни поднасяш?
- Защото ме пронизват новините
които всяка вечер ни показват.

- Не гледай телевизия тогава! -
съветват ме ония дето питат -
Да пишеш за любов си заслужава,
че тя зарежда с блясъка звездите.

- Но аз живея долу на земята
и грешките на хората ме парят.
Защо се изпари човещината?
Кое е раят в нашата България?

Всеки втори гледа да открадне.
Убийци, педофили, наркомани...
В среда такава Бог ако попадне
от Него дявол сигурно ще стане.

Промиват ни със скучни сериали.
Следиме стриктно колко е часа
за новата екранна изневяра...
Но в любовта простен е и грехът...

В поезията прошка аз не правя.
Ще пиша за любов когато сам
с погнусата от битието ни, се справя
и мисълта на листите си дам!

цитирай
24. mamas - Едно мое, посветено на Вальо:
27.11.2009 14:18
В беззвездна нощ прочетох твоя стих
и рой звезди в душата ти открих!
Отсипах си... добавих топлина...
замесих питата от светлина...
На всеки тъжен в този свят голям
по залък звездна обич с теб ще дам!

цитирай
25. ka4ak - 23. kasnaprolet9999 - Прав си и в това е смисъла на гражданското общество,
27.11.2009 14:30
kasnaprolet9999 написа:
Мисля си, че това което се случва днес е последната отсрочка, която народа ще даде на ръководните си органи. В този смисъл е и следващото стихотворение, където се вижда желанието на автора му да промени действителността, той ще пише отново за любов когато с погнусата на битието ще се справи.

Тогава - когато- Защо не пишеш за любов - ме питат -
а чернотата в думи ни поднасяш?
- Защото ме пронизват новините
които всяка вечер ни показват.

- Не гледай телевизия тогава! -
съветват ме ония дето питат -
Да пишеш за любов си заслужава,
че тя зарежда с блясъка звездите.

- Но аз живея долу на земята
и грешките на хората ме парят.
Защо се изпари човещината?
Кое е раят в нашата България?

Всеки втори гледа да открадне.
Убийци, педофили, наркомани...
В среда такава Бог ако попадне
от Него дявол сигурно ще стане.

Промиват ни със скучни сериали.
Следиме стриктно колко е часа
за новата екранна изневяра...
Но в любовта простен е и грехът...

В поезията прошка аз не правя.
Ще пиша за любов когато сам
с погнусата от битието ни, се справя
и мисълта на листите си дам!


Да се освободи мисълта за да може да пише свободно...:)))
цитирай
26. ka4ak - 24. mamas - Едно мое, посветено на Вальо: Славе ти си с голяма душа!
27.11.2009 14:34
mamas написа:
В беззвездна нощ прочетох твоя стих
и рой звезди в душата ти открих!
Отсипах си... добавих топлина...
замесих питата от светлина...
На всеки тъжен в този свят голям
по залък звездна обич с теб ще дам!


Струи от теб доброта и обич!Прекрасна си!:)))
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Много е хубаво, страхотно звучение!!!
27.11.2009 14:50
mamas написа:
В беззвездна нощ прочетох твоя стих
и рой звезди в душата ти открих!
Отсипах си... добавих топлина...
замесих питата от светлина...
На всеки тъжен в този свят голям
по залък звездна обич с теб ще дам!


цитирай
28. flyco - ???
27.11.2009 15:02
Какво означава "тафено"?
цитирай
29. ka4ak - 28. flyco - ??? Нагледно показвам!
27.11.2009 15:12
flyco написа:
Какво означава "тафено"?

10:35 - Човек на ХХІ век!
Ха познайте кой е той!


че как кой...

Автор: flyco
Тук съм тафил само тази част,за да те попитам за отговора!Мога да тафя и идеята и само част от нещо си,но защото го взимам от някъде и споменавам,кой се е пънал преди мен!
цитирай
30. ka4ak - 28. flyco - ??? Има още едно обяснение!Мързел съм си!!!
27.11.2009 15:56
flyco написа:
Какво означава "тафено"?


Накарай мързеливия на работа, за да те научи на акъл!!!:)))
цитирай
31. ka4ak - flyco - ??? Сетих се и за Списанието!В Търново свържи се с basta!
27.11.2009 16:11
Има екземпляр и за теб!:)))
цитирай
32. kasnaprolet9999 - Нещо ме удари носталгията,
27.11.2009 16:27
пак е петък, пак има представяне на книга, ама е толкова далеч от тук.......
Спомням си с какво нетърпение отидох миналия петък в читалище Н.Хайтов за да видя и чуя Мамас и Любарата, каква радост беше да видя толкова блогери на едно място. Преди малко Любарата ми коментира нещо в блога и се присетих за тези тръпки, направо им завиждам на блогерите във Варна.
цитирай
33. flyco - re: 31.
27.11.2009 16:49
Мерси, но не съм искал.
цитирай
34. ka4ak - 33. flyco - re: 31 Полага ти се!
27.11.2009 17:13
flyco написа:
Мерси, но не съм искал.


А си е въпрос на личен избор!Просто ми направи впечатление,че не отговаря на историята на Търново отношенията на търновци!Винаги съм си Ви викал болярите и независимо,че мнението ми е от студенски бригади,имам хубави спомени !Но да не се отклонявам,просто си е по желание!
цитирай
35. ka4ak - 32. kasnaprolet9999 - Нещо ме удари носталгията, Мене ме удари нещо друго!
27.11.2009 17:31
kasnaprolet9999 написа:
пак е петък, пак има представяне на книга, ама е толкова далеч от тук.......
Спомням си с какво нетърпение отидох миналия петък в читалище Н.Хайтов за да видя и чуя Мамас и Любарата, каква радост беше да видя толкова блогери на едно място. Преди малко Любарата ми коментира нещо в блога и се присетих за тези тръпки, направо им завиждам на блогерите във Варна.

Сигурно защото петък е ден на майстора!Но да не се отклонявам,за чуствата е необходимо и сърце!Ти поне го имаш и си прекрасна!Прекрасна вечер и много радост,през почивните дни!:)))
цитирай
36. kasnaprolet9999 - ka4ak
27.11.2009 17:44
Всеки някъде го стяга в петък, благодаря за пожеланията, а ти върви да майсториш вече, сигурно едва те сдържа и ръцете те сърбят за трудови дела. Ех този социализъм, какви навици ни създаде, новите капиталисти голям зор ще видят с нас :)))
цитирай
37. ka4ak - 36. kasnaprolet9999 - ka4ak Невена не е чепика!
27.11.2009 17:57
Там е работата,че за мен няма събота и неделя,но се водя чорбаджия,но и това е заради социализъм в по ново време!А за зора,това си е абсолютно сигурно!:)))
цитирай
38. kasnaprolet9999 - ka4ak
27.11.2009 18:07
Внимавай да не те изгонят от къщи такъв работа :)))
цитирай
39. mamkamu - :)
27.11.2009 18:41
Бре! Тая поезия взе да ми идва в много :)))

Сега ще кажеш: "Ами, кой те кара на сила да я четеш?" И май ще си прав :)
цитирай
40. ka4ak - kasnaprolet9999 - ka4ak За работа няма проблем!
27.11.2009 19:09
kasnaprolet9999 написа:
Внимавай да не те изгонят от къщи такъв работар :)))


За Книгата и Списанието ме яде здраво,то пак добре, че съм си дървен,иначе ми е спукана работата!:)
цитирай
41. ka4ak - 39. mamkamu - :)Това е представяне на книги на обществени места,където могат да се съберат повече хора!
27.11.2009 19:20
mamkamu написа:
Бре! Тая поезия взе да ми идва в много :)))

Сега ще кажеш: "Ами, кой те кара на сила да я четеш?" И май ще си прав :)

Книгите са авторови,но Списанието е наше и в него има само 4 стиха!Това че се казва Свободни поети,е защото и ти си такъв!За да има контакти извън виртуала,такива срещи са изключително удобни!Но баш на теб,няма защо да обяснявам!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6520004
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88620
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031