Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2009 13:28 - проба-1 Коса
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 47297 Коментари: 158 Гласове:
27

Последна промяна: 26.09.2010 19:18




Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!

 



Тагове:   коса,


Гласувай:
27



1. baletlnetpepas - Качак
16.07.2009 13:31
радвам се, че си пуснал тази песен. Чудех се обаче заслушвал ли си се в текста й?
цитирай
2. smani - Култово
16.07.2009 13:35
парче!!! Напомни ми да си потърся филма от нета.
цитирай
3. ka4ak - просто пробвам,ще я пускам в един пост,а за първи път качвам нещо подобно
16.07.2009 13:35
после ще коментираме
цитирай
4. baletlnetpepas - Добре,
16.07.2009 13:44
пусна я нека да коментираме:

Singing our space songs on a spider web sitar
Life is around you and in you
Answer for Timothy Leary, dearie

Кой е Тимоти Лиъри?
цитирай
5. ka4ak - пуснете слънчева светлина
16.07.2009 14:01
това е посланието и в мюзикъла на Бродуей завършва с протегната ръка,знам какво ти се върти но това за времето си беше финалния акорд на хипарското движение и разтърси светът,а и наще го пуснаха по екраните!
цитирай
6. ka4ak - smani точно така култово!
16.07.2009 14:03
като я чуя тази песен,още настръхвам!
цитирай
7. baletlnetpepas - И все пак
16.07.2009 14:10
ва тази песен се пее за Тилъти Лиъри. И то точно преди да се поуска пускането на слънчева светлина. Кой е Тимъти Лиъри? И защо този "не свободни" по твоето определение хора искат да бъде пусната светлината
цитирай
8. ka4ak - cinderellathespy ме предизвика и за да се подготвя,трябва да посоча 6 не важни неща и за това тренирам!
16.07.2009 14:12
Като че ли успях да изброя моите 6 не-важни неща, които ме правят щастлива. -:)))
Играе ли ви се ? Очаквам включване от :
1. katan - Катя Атанасова
2. allbi - Албена Петрова
3. priqatel12 - Ива Цветанова
4. ka4ak - Владимир Качаклиев
5. ciele - Биляна Иванова
6. an200 - Анджелина Анджелина
цитирай
9. ka4ak - Bayer през 1899 пускат на пазара хероин
16.07.2009 14:20
и се рекламира като панацея,това че милиони загинаха и продължават да загиват,няма да ме промени,така че не се напъвай!
цитирай
10. baletlnetpepas - Годината всъщност е 1896 но това не е същината на спора
16.07.2009 14:33
не обичам лекарствата и фармацефтите, така че последното нещо което ще правя е да защитавам Bayer.
Всъщност милиони загинаха от войните, които ти така настоятелно проповядваш. А тази песен проповядва срещу войната: Turn on, tune in, drop out!
Не мога да го преведа на български - съжалявам.
цитирай
11. ka4ak - През 1897 година е синтезиран,а го пускат на пазара през 1899 малко преди прочутят си аспирин!
16.07.2009 14:44
Нещо което те прави не свободен и те лишава от бъдеще,нещо което посяга на здравите деца на България,не виждам друг начин,как да се изкорени освен тотална и безкомпромисна война!
цитирай
12. baletlnetpepas - Всъщност е синтезиран
16.07.2009 15:02
през 1874 от Албърт Райт, който обаче не го е патентовал. Но пак ти казвам не споря за това - личното ми мнение е против всяка синтетична субстация в тялото ми и гледам по възможност да не прибягвам до такива.
Тоталната войва обаче води до тотална разруха. А в един момент се получава, че хора които са употребявали със сигурност дроги са създали нещо, от което, по собствените ти твърдения, ти настръхва кожата. Може би не са чак толкова черни!
цитирай
13. ka4ak - Аз за това те върнах в по миналия век,хероина е смъртоносен,а аспиринът помага!
16.07.2009 15:28
От всяко нещо трябва да се учим и да извличаме полезното.Форман прави нов прочит на мюзикъла от Бродуей и разликата от двадесет години синтезира във филма!Да това е против войната и настройката на хипарското поколение/ в което се причислявам и аз/но основното послание е че доброто ще победи злото,независимо от този финал!Това трябва да ни учи,а сега след като имаме примерите на Джими Хендрикс и съвсем пресния с Майкъл Джексън,какво да се правиме че това не е вярно и да си затваряме очите?Отиват си здрави,прави готови отгледани деца,защото това е болест и ние се правиме че я няма,а всеки ден даваме за курбан,здравите деца на България!

цитирай
14. baletlnetpepas - Да,
16.07.2009 15:38
злото ще бъде победено. Това е сигурно.

Хендрикс е бил психеделичен тип, той хероин не е взимал. Някой казват че се е удавил в алкохол, други в повръщано от алкохол, а някой казват, че са го удавили. Кой знае? Джексън, беше развалина резултат от химиите, с които го тъпчеха лекарите - за себе си едва ли е имал усещането, че вземал психеделични дроги, а по-скоро е гонел здравословен начин на живот!

Психеделичните дроги отварят съзнанието: Приемаш или не - за мен те са добри и това до което водят е добро. Научаваш се да разбираш себе си и да се справяш с комплексите и страховете си, да осъзнаеш себе си като част от света и да осъзнаеш света като част от себе си.

Името на Тимъти Лиъри именно за това е последното нещо, което се чува в тази песен преди да започнат да пеят Let the sunshine in!
Отвори съзнанието си - ти ми връчи книгата "Свободните поети" без дори да ти мине през акъла, че аз пуша трева и салвия, ям гъби и хавайски рози
цитирай
15. ka4ak - да и сигурно за това питаш:
16.07.2009 16:04
22.06 10:14 - Защо не съм обичан в блог.бг?
цитирай
16. ka4ak - А пък аз съм ти отговорил:
16.07.2009 16:15
41. ka4ak - много е просто!Всеки си прави характристика с нещата които пише!
23.06 02:56
Хората които четат,явно те преценяват и резултата е че питаш защо!
цитирай
цитирай
17. baletlnetpepas - Всъщност
16.07.2009 16:25
скрития отговор беше защото съм обичан извън блог.бг, но както ти казах - отвори съзнанието си. Водиш ли война ще загинеш в нея. Ела един път да се напушим заедно или по добре, да се разходим по витоша, аз ще се напуша, ти ще правиш каквото искаш, ще си говорим и ще видиш, че аз не съм нито опасен, нито зъл, нито кормарен.
цитирай
18. ka4ak - тука му е мястото да благодаря на vihra13,защото ако не беше ме светнала,нямаше да може да видите финала на филма и това култово парче!
16.07.2009 16:28
Вихре благодаря ти!!!Много те обичам бабок!
цитирай
19. ka4ak - Казал съм ти го много пъти,може да се виждаме и да станем приятели!Но това което правиш е опасно за децата и по скоро ще станеш пишман,ако си го позволиш пред
16.07.2009 16:39
мен!
Прекалено много са си заминали преждевременно от този свят и аз съм седял безпомощтен и безсилен да направя каквото и да било!И за това няма да престана
и се надявам и ти да ме подкрепиш!
цитирай
20. baletlnetpepas - Качак
16.07.2009 16:42
какво ще стане в бъдещето е божа работа - но можем дапредвидим. Това, което правя касае мен - тяло и дух. Ще имаш възможност да видиш човек, който не пасва съвсем точно на представата ти за ползващ дроги. Ще трябва да ме приемеш такъв и да признаеш, че такива като мен съществуват. Това, вярвам, ще обогати представата ти за света, което не е зле
цитирай
21. ka4ak - това че хора оцеляват в самолетни катастрофи,няма да ме направи привърженик на самолетните катастрофи!
16.07.2009 17:02
А аз обичам светът и смятам,че рано или късно,ще се светне и няма да се притесняваме за децата си!
цитирай
22. baletlnetpepas - Това че има самолетни катастрофи
16.07.2009 17:07
няма да те направи противник на самолетите. Рано или късно хората ще се научат да летят
цитирай
23. cinderellathespy - Владо, радвам се че си приел предизвикателството!-:)
16.07.2009 17:08
Обичам Коса, порастнах с Коса, като студентка съм го гледала n-пъти във филмотечно кино Одеон, всеки път се разплаквам на финала, а сърцето ми препуска като експресен влак....Свободата ми е природа, на хипарите от 60-те подражавахме като ученици, войната е нещо, което ме ужасява особенно сега, когато вече съм майка на двама сина, приятелствата които създавам остават вечни стига хората да са честни и лоялни към мен! Очаквам включване по темата за не-важните неща! Поздрави, Владо и да знаеш, че чакам книгите!-:)
цитирай
24. ka4ak - baletlnetpepas -това че ти си оцелял в катастрофата,няма да върне загиналите,които не са имали твоят шанс!
16.07.2009 17:16
Така че не искам оцеляли,може да провериш съотношението загинали-оцеляли!Същото е и съотношението с дрогата!
цитирай
25. baletlnetpepas - Качак,
16.07.2009 17:26
това че съм се научил да управлявам самолета показва, че е възможно. Просто са необходими добри инструктури. Съотношението винаги е много спорно, и друг път съм ти казвал не малка част от хората около мен употребяват или са употребявали. Не съм загубил нито един (да чукна надърво)
цитирай
26. ka4ak - cinderellathespy -Елица аз ти казах че съм шестак и нямаше нужда да го разбират всички!
16.07.2009 17:29
Ама просто на такава готина мадама,как да откажеш!Радвам се че сме от една съща кръвна група,макар че ти си доста по малка от мен/на години,да не си помислиш нещо друго/в мойте ученически години ни преследваха заради западния уклон,стрижеха ни и биеха печати по вашите бедра,но духът беше пуснат и когато излезе филма,той осмисли това което бяхме правили като ученици и може би помогна строя да се срути!
цитирай
27. comfy - Владо, поздравления за избора на "клипчето"!!!
16.07.2009 17:59
Това е един от любимите ми филми на Милош Форман (след "Амадеус", разбира се!) - ако не се лъжа, а не ми се проверява в нета, мисля че тази година филма става на 30 години!! Но не само това...

Радвам се, че откривам много хора тук, които помнят и харесват този филм!!!

Поздрави, приятели!! :)

baletlnetpepas пита нарочно или не за Тимъти Лиъри... Да, това е един много интересен човек... но в нета е пълно с инфо за него!! А и като го види човек на снимка веднъж - запомня го... ;)))


Хубава вечер и успешен петък, Владо! ;)
цитирай
28. ka4ak - baletlnetpepas ах недей,че ще взема да падна!Още като се качиш на самолета ще те арестуват!
16.07.2009 18:21
Недей да злоупотребяваш!Това го разправяй на родителите където си погребаха децата!ЧУКАЙ НА ДЪРВО!ДАНО ВСИЧКИ ДА СА ЖИВИ И ЗДРАВИ!
цитирай
29. ka4ak - А това е само за напомняне,щото е дело на правителството в оставка и те са от твоя отбор!
16.07.2009 18:26
04.02 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!

Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
СПАД-35 МИЛИОНА ЛЕВА!!!
Март-09.2006г-предложение на правителството,да се отмени забраната за еднократна доза!!!!!
изводите са от Вас!

следва продължение

П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!

следва продължениеАвтор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9498 Коментари: 22 Гласове: 0
цитирай
30. dorichela - И аз сега се присетих за този филм и ...
16.07.2009 18:27
И аз сега се присетих за този филм и веднага ще си го сваля!! :) Мерси, Владо за напомнянето.. а песента е велика!
цитирай
31. ka4ak - comfy -Киро,това клипче на времето изигра основна роля,да определя ученическите си години и малко да се светна,преди христовата възраст!
16.07.2009 18:46
За това бях решил да го сложа в шесте не важни неща които обещах да пусна в пост,заради Елица!
Готви се за списанието,защото Списанието трябва да изиграе ролята на този филм,за времето си,а е точно 30 години!Трябва да ги наваксаме със Списанието!
цитирай
32. cindy - ka4ak,
16.07.2009 18:49
"тука му е мястото да благодаря на vihra13,защото ако не беше ме светнала,нямаше да може да видите финала на филма и това култово парче!

ka4ak написа:
Вихре благодаря ти!!!Много те обичам бабок!


Ако благодариш на vihra, че те е светнала как се качват клипове от Vbox, май требе на мен да ми благодариш!
Ще я питам аз как прави помен с чужда пита!?! :)))))
цитирай
33. ka4ak - cindy ми аз ти казвам,ама ти не,та не!
16.07.2009 18:59
104. ka4ak - току виж и това може да се случи да се светнеш,
15.07 12:30 макар че,за жена е почти невероятно!Независимо от това,че си се разсвяткала!:)))))
цитирай
34. ka4ak - dorichela -когато този филм се въртеше,ти не си била родена!
16.07.2009 19:06
Много е интересно ти как го възприемаш,ти така да се каже си се осъзнала в така наречената демокрация!
цитирай
35. kasnaprolet9999 - Радвам се, че това е песента, която ти
16.07.2009 19:14
за първи път поместваш като клип в твоя блог, тази песен е знакова за времето в което отраснахме. Тя е нещо като формата, с която изразявахме протестите си срещу войната и насилието над човешкия дух изобщо. Не бива да се смесва по никакъв начин с войната срещу наркотиците, тези две войни са като два различни полюса, а в средата е човекът, който се бори за своето оцеляване, това сме всички ние.
Помниш, че и на мен ми рязаха плитката в училище, защото ми се бе разплела, гонили са ме и мен да ми слагат печати по ул.Жданов, бях заедно с гаджето си, първо ни хванаха, но успяхме да им избягаме, него го гонеха за косата.
Влезнахме в една сграда, минахме в някакъв заден двор, прескачахме огради, направо бе кошмарно.
А роклята ми беше средна дължина, но им трябваха жертви, имаше акция и милиционерите трябваше да се представят добре. Поздрави за търпението, което имаш към този млад човек, заслужава си всеки един живот да бъде спасен, нищо че се дърпа, все нещо ще му завлезне.
цитирай
36. анонимен - Велика песен,велик филм!
16.07.2009 19:29
Винаги,когато слушам това парче,се просълзявам.Едно от любимите ми е.Филмът съдържа много силни послания.

;))
цитирай
37. dorichela - ka4ak,
16.07.2009 19:34
майка ми беше така добра да ми го пусне да го гледам още в ранна възраст :)
цитирай
38. ka4ak - Невена парадокса е че съм завършил радио и телевизия,а това е първия клип който качвам!И ако не беше Вихра,още нямаше да е качен!
16.07.2009 19:47
Представи си в нашата област какъв бум настъпи!А иначе забелязвам,че ние сме били бунтарите и трябва да помогнем и на младите за да възродим България!Момента е изключително подходящ да се осъзнаеме като граждани да си помогнем с активна гражданска позиция за да се осмисли заглавието Пуснете слънчева светлина!
цитирай
39. ka4ak - 36. анонимен-Велика песен,велик филм!
16.07.2009 19:58
много точно,а аз пък настръхвам!Ключови послания,които все повече започват да се разбират!
цитирай
40. ka4ak - dorichela -много хубаво,че майка ти ти го е показала!
16.07.2009 20:54
Просто ми е интересно ти като представител на новото поколение,какви асоциации предизвиква в теб този филм?
цитирай
41. krotalka - Владо,
16.07.2009 21:14
това е филм от нашето време! Песента е незабравима - Пуснете слънцето да свети!
Трудно целя буквите на тая кирилица, иначе можех да се отнеса в спомени и да напиша много неща....и

Очаквам да се видим в събота!
цитирай
42. ka4ak - Таня това е завършека на поколението което се е осъзнавало през59-79година!
16.07.2009 21:26
Така че всички които са били ученици в този период,това е нашия филм!
А за Пловдив не се притеснявай!Гледай си кефа!До 25.07 в 11.00 Малкия Бунарджик има достатъчно време!
цитирай
43. ka4ak - Явно има задкулисна игра!
16.07.2009 21:38
40. cindy - vihre,
21:13 я дай да се изЯсниме тука пред хората как си светнАла ка4ака за клипчето. Да не е с онова линкче дето ти го пратих на ЛС, щото ме питаше?
Ми не е честно ще знаеш, ако е така - той се разля да ти благодари, пък аз свърших работата. Искам си благодарностите!!!! :)))))))
цитирай
44. ka4ak - Да ама все са мацки и са готини!
16.07.2009 21:43
43. vihra13 - cindy
21:31 Цък,муци.....заслугите не са твои:)))Ако трябва да сме честни главната заслуга е на Албенка....аз стигнах до някъде,но нещо не стана кондиката и тя ме светна как да го направя по друг начин,а аз светнах Владо:)))))
Така,че......жалим....
цитирай
45. krotalka - Владо,
16.07.2009 21:43
преди време zlika пусна постинг как се качват клипчета от vbox, трябвало е да надникнеш в блога му!
цитирай
46. ka4ak - Таня аз съм си мързел,нали ме знаеш!
16.07.2009 21:49
Като може да стане по лесния начин,що да се абиме!
Сега като се уточни,ще благодаря публично!
цитирай
47. ka4ak - появява се и мъжко участие!Ми така трябва помощ!
16.07.2009 21:52
46. gothic - Алоооо?
21:36 а кой открехна Албенка за вибокса
цитирай
48. allbi - аз нали предварително си признах
16.07.2009 22:02
6. allbi - ka4ak,
20:46 тенкс :)
и аз при теб нещо ни намирам думи ...
само Вихра да те светне кой я светна за Vbox 7 ;)
имам доказателство :)))
питай и Елица ...
пък аз го научих от Готик и те така :)))



вижте времето ;)
аз и личното на Вихра пазя :)))
не че нещо ама ...
пък злика не си ли затри постингите ???
цитирай
49. ka4ak - Албенче колективният ум в действие!
16.07.2009 22:12
сега ще събера всичката информация и никой няма да бъде пренебрегнат!Видя ли птичките на книгата,те за това са толкова много,защото всичките участваха по един или друг начин,но накрая се появи Книгата!
цитирай
50. анонимен - Баси начи......в поста при мен уточних кой,какво ми е казал и показал......
16.07.2009 22:27
Нямам никакво намерение да се кича с чужди заслуги.....не можах да се сетя точно как става качването на клипета,по-точно се сетих,но не стана по начина който знаех и питах Албенка и Синди.Бенчето ми обясни подробно и аз светнах Владо,Синди ме прати в блог.бг,но вече работата беше свършена и те така.....готик пък бил светнал Албенка и изобщо голямо светене падна:))))))
Някой да е недоволен????Ако искате мога да дам отчет и по минути....нема ядове:)))))
цитирай
51. ka4ak - баби не се нерви!
16.07.2009 22:40
Само ми се губиш между 13.14 до 13.26 къде ходи бе Вихре,много се притесних!
цитирай
52. анонимен - Ти пък нищо не кАза.....що реши,че се нервя?:))))))
16.07.2009 22:44
Отчет не давам,деди:))))
цитирай
53. ka4ak - щото cindy - ревнува
16.07.2009 22:48
не ми дава да те обичам,баби
цитирай
54. baletlnetpepas - и все пак
16.07.2009 22:53
употребата на дроги не беше порицавана в този филм!

Tripping from Pottsville to Mainline
Tripping from Mainline to Moonville

(Tripping from "Pot"sville to Starlight
Tripping from Starlight to Moonville)
цитирай
55. baletlnetpepas - comfy
16.07.2009 22:55
питам за Тимоти Лиъри, защото неговото име се споманава в пуснатата от Качак песен
цитирай
56. ka4ak - казах ти че хероиина е пуснат като панацея в една година и с аспирина!И двата продукта са на Bayer
16.07.2009 23:11
Аз за това те върнах в по миналия век,хероина е смъртоносен,а аспиринът помага!

ka4ak написа:
От всяко нещо трябва да се учим и да извличаме полезното.Форман прави нов прочит на мюзикъла от Бродуей и разликата от двадесет години синтезира във филма!Да това е против войната и настройката на хипарското поколение/ в което се причислявам и аз/но основното послание е че доброто ще победи злото,независимо от този финал!Това трябва да ни учи,а сега след като имаме примерите на Джими Хендрикс и съвсем пресния с Майкъл Джексън,какво да се правиме че това не е вярно и да си затваряме очите?Отиват си здрави,прави готови отгледани деца,защото това е болест и ние се правиме че я няма,а всеки ден даваме за курбан,здравите деца на България!


цитирай
57. enige - Tези статистики са ужасяващи. не ...
16.07.2009 23:11
Tези статистики са ужасяващи. не трябва човек да подхожда хазартно със собственото си здраве и с живота си - това е всичкото, което един човек има!
цитирай
58. baletlnetpepas - тревата
16.07.2009 23:13
гъбите и салвията, качак, обаче не са измислени от Байер - те са създадени от този който е създал света
цитирай
59. baletlnetpepas - enige
16.07.2009 23:14
тази статистика, дори направена от качак, не включва отговор на въпроса, колко души пишили трева не са минали на хероин.

Освен това, човек освен тяло има и дух
цитирай
60. ka4ak - enige П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!
16.07.2009 23:21
това е средната възраст,на започване,а сега е паднала с една година!
цитирай
61. ka4ak - 58. baletlnetpepas - тежко зависими8473 първи допир до дрога 8007-трева
16.07.2009 23:26
2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
цитирай
62. baletlnetpepas - качак
16.07.2009 23:29
моля ти се, от къде взимаш данните. Това е абсолютна измислица! Все пак не само ти се занимаваш с дроги
цитирай
63. ka4ak - поне десет пъти съм ти отговарял
16.07.2009 23:32
За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
цитирай
64. baletlnetpepas - на твоя екип нямаме доверие!
16.07.2009 23:35
най-малкото защото твърдиш, че нещото наречено "едвократна доза" е възстановено в българското законодателство. Посочи ми моляти се в кой от текстовете на Чл. 354а от НК намираш еднократна доза!
цитирай
65. kasnaprolet9999 - ka4ak
16.07.2009 23:39
Не се притеснявай, човек се учи до като е жив, младите ще ни учат на едно, ние пък ще ги учим на друго, важното е, че го можем и има с какво да им бъдем полезни и интересни.
цитирай
66. ka4ak - НАДЯВАМ СЕ ЧЕ МОЖЕШ ДА ЧЕТЕШ
16.07.2009 23:45
Чл. 354. (1) (Изм. - ДВ, бр. 95 от 1975 г., бр. 28 от 1982 г., бр. 10 от 1993 г., доп., бр. 75 от 2006 г.) Който без надлежно разрешение произведе, придобие, държи, отчужди или предаде другиму силно действуващо или отровно вещество, което не е наркотично вещество, поставено под разрешителен режим, се наказва с лишаване от свобода до две години или с глоба от сто до триста лева.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 10 от 1993 г., бр. 75 от 2006 г.) Ако престъплението по ал. 1 се извършва системно, наказанието е лишаване от свобода до три години и глоба от сто до триста лева.

(3) Предметът на престъплението се отнема в полза на държавата.

(4) (Нова - ДВ, бр. 95 от 1975 г., изм., бр. 10 от 1993 г.) Който наруши правила, установени за производство, придобиване, пазене, отчитане, отпускане, превозване или пренасяне на вещества по ал. 1, се наказва с лишаване от свобода до две години или с пробация или с глоба от сто до триста лева.

Чл. 354а. (Нов - ДВ, бр. 95 от 1975 г., изм., бр. 28 от 1982 г., бр. 10 от 1993 г., бр. 62 от 1997 г., бр. 21 от 2000 г., бр. 26 от 2004 г., бр. 75 от 2006 г.) (1) Който без надлежно разрешително произведе, преработи, придобие или държи наркотични вещества или техни аналози с цел разпространение, или разпространява наркотични вещества или техни аналози, се наказва за високорискови наркотични вещества или техни аналози - с лишаване от свобода от две до осем години и с глоба от пет хиляди до двадесет хиляди лева, а за рискови наркотични вещества или техни аналози - с лишаване от свобода от една до шест години и с глоба от две хиляди до десет хиляди лева. Когато предмет на престъплението са прекурсори или съоръжения или материали за производство на наркотични вещества или техни аналози, наказанието е лишаване от свобода от три до дванадесет години и глоба от двадесет хиляди до сто хиляди лева.

(2) Когато наркотичните вещества или техните аналози са в голямо количество, наказанието е лишаване от свобода от три до дванадесет години и глоба от десет хиляди до петдесет хиляди лева. Който без надлежно разрешително на публично място придобие или държи с цел разпространение, или разпространява наркотични вещества или техни аналози, както и когато наркотичните вещества или техните аналози са в особено голямо количество или деянието е извършено:

1. от лице, което действа по поръчение или в изпълнение на решение на организирана престъпна група;

2. от лекар или фармацевт;

3. от възпитател, преподавател, ръководител на учебно заведение или длъжностно лице при или по повод изпълнение на службата му;

4. при условията на опасен рецидив,

наказанието е лишаване от свобода от пет до петнадесет години и глоба от двадесет хиляди до сто хиляди лева.

(3) Който без надлежно разрешително придобие или държи наркотични вещества или техни аналози, се наказва:

1. за високорискови наркотични вещества или техни аналози - с лишаване от свобода от една до шест години и с глоба от две хиляди до десет хиляди лева;

2. за рискови наркотични вещества или техни аналози - с лишаване от свобода до пет години и с глоба от хиляда до пет хиляди лева.

(4) Който наруши правила, установени за производство, придобиване, пазене, отчитане, отпускане, превозване или пренасяне на наркотични вещества, се наказва с лишаване от свобода до пет години и с глоба до пет хиляди лева, като съдът може да постанови и лишаване от правата по чл. 37, ал. 1, т. 6 и 7.

(5) В маловажни случаи по ал. 3 и 4 наказанието е глоба до хиляда лева.

(6) В случаите по ал. 1 - 5 предметът и средствата на престъплението се отнемат в полза на държавата.
цитирай
67. baletlnetpepas - и
16.07.2009 23:47
къде приятелю виждаш еднократната доза?
цитирай
68. анонимен - Аз за това те върнах в по миналия век, ...
16.07.2009 23:48
[quote=ka4ak] Аз за това те върнах в по миналия век,хероина е смъртоносен,а аспиринът помага!

ka4ak много зависи от гледната точка...
не винаги това, което смяташ, че ти помага наистина помага...

плюс: [quote=ka4ak] 2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!

каква е статистиката на хора блъснати от кола ... примерно?
цитирай
69. ka4ak - В предишния вариант,нямаш вариант да намерят дрога в теб и да се измъкнеш!
16.07.2009 23:55
А сега вече тълкуват,маловажен случай,макар че пак няма от къде да го вземеш!
А твойте дилъри,ако ги разпиташ,ще ти дадът и по лоши данни от тези на фондацията!
цитирай
70. enige - До balet............-slojnoto ime
17.07.2009 00:01
Да, човек освен тяло има и дух. Но Дон Хуан казва, че гъби, пейот и датура иноксия съвсем не са задължителни, за да развиеш духа. Който си го може, си го може и без тези неща-сиреч нагуалът.
цитирай
71. ka4ak - Аз виждам какво става в полицията и в съда,може да отидеш и ти да провериш!
17.07.2009 00:01
Митьо очите човек косвено убил поне 10000 човека и разсипал поне 100000 семейства,се договориха за 4 години и до края на годината,ще излезе!
цитирай
72. baletlnetpepas - при предишния вариант
17.07.2009 00:08
си съществуваше чл. 9 ал. 2 от НК, както и чл. 55 от същия кодекс. Съществуваха и разумни съдии, които виждаха, че когато пред тях, полицията изправя един студент (класическия случай), който никога не е имал взимане - даване с репресивните органи, за 5 грама джойнт, не могат да му сложат 10 години затвор. 10 години затвор качак. 10 години затвор! Имаш ли идея какъв излиза човек престоял 5 години в затвора, а 10! Сблъскавл ли си се с хора влезли в затвора за повече от 1 година. Те, качак, вече НИКОГА не могат да са свободни
цитирай
73. анонимен - проблема на всички ви е, че
17.07.2009 00:10
гледате "ТЕ" какво ще направят...

Не е важно дали ще те хванат или не, важното е целта на това, което имаш... Те може и да хванат човека, който спокойно си попушва вечер след 30 часов работен ден и 300 безмислени разговора с 300 кретена около себе си, и сигурно ще го хванат... и сигурно ще му наложат много тежко наказание...не защото човека пушещ трева за удоволствие ще я даде на училище "калинка" с цел драстично покачване на бюджета си... а просто, защото въпросния човек няма как да обясни на хората като вас колко заблудени сте всъщност....
цитирай
74. ka4ak - dilution и при автомобилните катастрофи дрогата има участие,но още само от дъжд на вятър
17.07.2009 00:12
проверяват за наркотици.ГЛЕДАТ СИ ЗА АЛКОХОЛ и продължават да не тестват за наркотици.
Това е статистика за наркотици!
От автомобилни катастрофи смъртноста се движи около 1000 на година,което също е ужасяващо!
цитирай
75. анонимен - аз лично предпочитам да умра
17.07.2009 00:12
от задавяне с пилешка кост ...
цитирай
76. baletlnetpepas - enige
17.07.2009 00:18
вероятно е така. Не познавам Дон Хуан, но другото, което казва на Кастанеда, който го пита защо започва обучението му с тези растения, докато при индианците е обратно - те ги взимат на края на обучението си, е че няма как да се изучи и да рзбере казаното с наслагванията си от западната цивилизация. Вероятно на един индианц, поради факта на културата си му е много по-лесно да разбере какво значи да "преминеш в другата реалност, отвъд", от колкото на мен. Трябваше да изпуша салвията си и да "умра" и да изям първите си гъби, за да разбера с някаква степен на сигурност какво е това. Защото тази реалност е отвъд думите и словата, тя трябва да се преживее и не може да се обясни. А и колкото да обясняваше за нагуалът Дон Хуан употребяваше от тези велики растения.
цитирай
77. анонимен - ми тя и майка ми си
17.07.2009 00:21
гледа салвия ма няма и на понятие за какво служи....
цитирай
78. ka4ak - baletlnetpepas нали искаме да живеем в правова държава!
17.07.2009 00:22
Закона е закон за да се спазва!А ти си го нарушаваш с години!Така че десет години може да ти се отразят и положително,защото вкарваш пари в мафиотски структури и тези пари разяждат държавата,икономиката и обществото!
цитирай
79. baletlnetpepas - Дилюжън
17.07.2009 00:27
от над 1000 вида салвия само една е тази (Divinorum -божествената), която прави пробив и то не винаги и не на всеки. Слава Богу имах този шанс. От тогава съм друг. Не смятам да повторя, защото е сигурно че ще ми се случи поне още веднъж!

Качак не искам да живея в правова държава искам да живея в справедлива държава.
цитирай
80. анонимен - БТП същия успех можеш
17.07.2009 00:29
да имаш и на 5 бири ;)
цитирай
81. ka4ak - kasnaprolet9999 много е лесно да се каже!
17.07.2009 00:30
Но не мога да се примиря,здраво,право,умно,красиво,готово отгледано дете в един момент да казваме"а бе този боклук да умира"
цитирай
82. baletlnetpepas - Дилюжън
17.07.2009 00:34
не е пет бири!
цитирай
83. ka4ak - правовата държава е справедлива държава,защото всички се ползват от едни права и задължения!
17.07.2009 00:44
Няма разлика и не може един да е по гражданин от друг!
цитирай
84. kasnaprolet9999 - baletlnetpepas
17.07.2009 00:47
Така си и мислех, че книгите на Кастанеда са ти размътили мозъка, някога и на мен ми беше интересно учението на дон Хуан и неговата дяволска трева,гъби но това е само мода сред младежите и не е приложимо в наши условия, още по-малко в нашето време. Искаш да си по-различин и се правиш на шаман, но не е това начина да добиеш сила и мъдрост, в крайна сметка ще разбиеш здравето си. Учението на Дон Хуан наистина ти е размътило мозъка, слез на земята, живеем в друг свят, индианците са вече история, ако това учение беше вярно, те нямаше да бъдат малцинствена група, нямаше да бъдат победени от белите хора, което за съжаление е вече факт. Има много други български билки, след употребата на които можеш да се почувстваш супер.Всичко това ти го казвам, защото ти мисля само доброто.
цитирай
85. baletlnetpepas - Ами
17.07.2009 00:56
добре, kasnaprolet9999, ще си призная. В казармата четох една единствена книга на Кастанеда, която дори не помня как се казваше. Видя ми се толкова досадна, че не прочетох нищо негово повече. Знанията ми за кастанеда са напълно повърхностни. После, след пробива, отворих отново някаква негова книжка. След втората страница разбрах, че няма да науча нищо ново и я захвърлих
цитирай
86. kasnaprolet9999 - Имах предвид това, че са те научили как се слагат клипове,
17.07.2009 01:16
а за момчето съм му написала каквото си мисля по неговия въпрос, иначе съгласна съм с теб, че всеки живот е ценен и трябва да помагаме на младите хора, изпаднали в такава зависимост, не можем с лека ръка да обявим някой за боклук, всеки е дошъл на този свят с някаква задача.
цитирай
87. baletlnetpepas - kasnaprolet9999
17.07.2009 01:19
признавам, коментар 86 е най-безмисленото нещо в целия пост!
цитирай
88. анонимен - ka4ak,
17.07.2009 01:23
и да пръднеш, пак ще разлаеш помиярите :-D
цитирай
89. анонимен - Бай хуй
17.07.2009 01:24
Искам да вметна, че baletlnetpepas не е чак такъв идиот за какъвто всички го смятате ;-)
цитирай
90. ka4ak - kasnaprolet9999 -разбрах те много добре!
17.07.2009 01:45
Въпроса е че не всички могат да четат!
цитирай
91. iliada - Поздравления !
17.07.2009 01:45
Вече успешно е качен клип и той е толкова интересен ,и доста коментиран съвсем основателно!:)
цитирай
92. baletlnetpepas - Ka4ak
17.07.2009 01:48
и аз те разбрах много добре. Напълно прав си!
цитирай
93. ka4ak - ако искаш мога да го преведа
17.07.2009 01:50
напоследък доста често ми се случва да превеждам,а при теб си е хронично
цитирай
94. ka4ak - @88 то и това е изкуство
17.07.2009 01:52
а изкуството е дар
цитирай
95. baletlnetpepas - Ама защо?
17.07.2009 01:53
Няма нужда от превод. Много добре разбирам.
цитирай
96. ka4ak - @89 никой не е казал че е чак такъв
17.07.2009 01:55
а за другите не знам
цитирай
97. baletlnetpepas - Както
17.07.2009 01:59
казвше за мен добрия ми стар приятел Салвадор: "Има една единствена разлика между Балетлнетпепас и Идиота и това, че Балетлнетпепас не е идиот"
цитирай
98. ka4ak - илиана използвам касови филми,
17.07.2009 02:00
но този е и структороопределящ за нашето поколение!
цитирай
99. baletlnetpepas - Да илиана,
17.07.2009 02:01
виж какво чдесно поколение е нашето. То нямаше да е такова без този филм.
цитирай
100. анонимен - BTP,
17.07.2009 02:05
пусни си чалга и не се занимавай с глупости!
цитирай
101. baletlnetpepas - Не мога,
17.07.2009 02:08
зарибен съм по блога на качак. Сам без да знам съм станал замисим и не мога да се откача от него.
цитирай
102. анонимен - baletlnetpepas,
17.07.2009 02:27
чудесно е, че не можеш да се откачиш от блога на ka4ak. Ако не можеше да се откачиш от хуя ми, щеше да е по-зле :P
цитирай
103. boristodorov56 - Ето мнението ми по диспута
17.07.2009 06:08
http://boristodorov56.blog.bg/politika/2009/07/17/k-o-s-a.364978
цитирай
104. ka4ak - Боре добро утро!
17.07.2009 08:21
ka4ak написа:
Ама просто на такава готина мадама,как да откажеш!Радвам се че сме от една съща кръвна група,макар че ти си доста по малка от мен/на години,да не си помислиш нещо друго/в мойте ученически години ни преследваха заради западния уклон,стрижеха ни и биеха печати по вашите бедра,но духът беше пуснат и когато излезе филма,той осмисли това което бяхме правили като ученици и може би помогна строя да се срути!

Аз го отчитам,като грешка на комунистическат пропаганда,защото ни позволи да се замислим!
цитирай
105. ka4ak - Ани Добро утро!
17.07.2009 09:01
Разбира се че е тъпо!Да се надяваме,че новото правителство ще отчете заплахата за националната сигурност на страната и просто ще спазва законите в страната!Сега като министър председател, Бойко Борисов се надявам,че няма да се измъкне с прехвърляне на топката!Първо като главен полицай,ми бягаше по тъч линията,после като кмет първия път,не бил с пълен мандат,втория път когато имаше пълен, в София училищата не били негови а на Министерство на просветата и тем подобни.Та сега ще видим,надявам се да не тръгне да се оправдава с Европа!
цитирай
106. enige - Ка4ак, за предишния коментар - б...
17.07.2009 09:52
Ка4ак, за предишния коментар - балжени са верващите!
цитирай
107. ka4ak - enige - имам уверенията!
17.07.2009 10:10
Тепърва ще разправям!Историята е с 9 годишен стаж!
ПРИТЕСНИТЕЛНО Е ЧЕ УПОТРЕБЯВАШ ВЕРВАЩИТЕ,А НЕ ВЯРВАЩИТЕ!
цитирай
108. baletlnetpepas - Добро утро на всички
17.07.2009 10:28
и слънчеви дни (то и без това са горещници).
Ще отговоря на всички, до от където съм напуснал този приятен диспут)

анонимен 102 - вярно е че съм случил на зависимост.

Забавната - аз лично не познавам нито един човек, но приемам казаното от теб на доверие. Замисли се обаче за логическото противоречие в думите ти. "Хероина е бил примесен с боклци от дилърите" - всяка стока, за която има търсене и за която има преследване от страна на властите и от страна на други конкурентни групи с бухалки прави две неща: увеличава цената си и намалява качеството си. Забраната не спира търсенето - просто прави несигурен продукта. Проблемът следва да бъде медицински, а не наказателен. Миналата година (октомври месец) в Швейцария на референдум мина предложението Хероина да се изписва на тежко зависими, които да го вземат в строго определени места. Мисля, че това е решението - обявяваш го за лекарство (каквото то си е - вярвате или не под името диацетилморфин се ползва за анестезия в британските болници), даваш го на едни болни хора и нещото започва да губи от интригуващия си блясък. Но, в спора с Качак НЕ ЗАЩИТАВАМ хероина, нито амфетамина. Няколко пъти казах, че всяко нещо, произведено в колба, е сбъркано. Защитавам растенията, които са създадени от природата и които ни съпътстват от както сме станали хора. Да ги сравняват с нещата от колбите ми изглежда кощунствено.

цитирай
109. flow - А Амфетамините...
17.07.2009 10:51
...които се правят от най-различни хапчета и им се добавя чист ацетон,който смазва мозъка ви???
Против синтетика съм не защото вреди,а защото нямаш контрол над това какво поемаш.Всеки в България разрежда кокаина (който се прави от листа Кока) с цел по-голяма печалба.Единственото забранено вещество,което с радост бих приел отново е марихуаната,Защото тя се използва много преди кафето или тютюна и за 3000 години все още няма и един случай на марихуанова зависимост.
А това че марихуаната подтиквала към други наркотици - грешка!Синтетиката те възбужда,докато джойнта те отпуска.Но пък алкохола те отпуска в пъти повече.
Легализацията на марихуаната в българия ще спре работата на повечето нарко босове занимаващи се със синтетика.Една идея е да се направят 3 специализирани магазина(coffee shop) в София и десетина в цяла България.Така държавата ще може да контролира качеството и количеството на продажба..и както се казва "И вълка сит,и агнето напушено".Ако не легализация,то поне декриминализация.Навсякъде в ЕС имш право да носиш в себе си до 3 грама от зелената магия.А тук и за една цигара влизаш в затвора заедно с изнасилвачи.обирджии и масови побойници.
Поклон пред държавата ни нека Джа ги закриля всичките!
Peace to all,and let Sellassie com' inna ya world
цитирай
110. baletlnetpepas - Boristodorov
17.07.2009 10:53
същност филма е наивен. Той наистина е бродуейски спектакъл, който поставя много теми, но не влиза в дълбочина в тях. За мен от него е останало само музиката. Слушам я с удоволствие

Качак 106 - напълно съм сигурен, че Бойко ще засили наказателната репресия, т.е. от тази гледна точка би трябвало да си доволен от изборът му.

Винаги когато някой не успява да се справи с проблемите в една държава, той започва да търси вътрешен враг, борбата с който да е особенно впечатляваща. Думата "Наркоман" предизвиква образ, който спира всякакво критическо мислене у голяма част от хората. "Правителството на САЩ ще използва борбта срещу наркотиците и тероризма, за да ограничи правата на американските граждани" - каза Гор Видал в едно есе от 1998. Времето показа, че е прав. В България стрх от терористи няма, но има страх от наркомани. Този страх ще бъде ползван от Бойко, защото борбата с дрогите е винаги ефектна и добре отразена в медиите. Спомням си, като главен секретар на МВР, бе разбил една лаборатория за амфетамини в Пасарел. Обявената стойност на дрогата вътре бе от порядъка на около Милиард и половина!!!!!!!!!!!!!!!! и то при положение, че чакахме заем от Световната Банка от порядъка на 100 Милиона! Никой в медиите не се осъмни от казаната безумна цифра. А твоята съратничка Теменужка Любенова, дори проплака: "Боже, как да се борим с такава мафия!"
Никой не направи простата сметка да изчисли колко струва грама от този амфетамин така широто обявен от нашия вече Министър - председател ва тази лаборатория. Ако беше го направил, щеше да установи, че цената на един грам възлизаше на над 1 500 лева!!! По -скъпо от кокаина в центъра на Ню Йорк! Тази толкова очевадна лъжа на Бойко беше пропусната само защото ставаше въпрос за "НАРКОТИЦИ". И защото когато ги споменеш можеш да кажеш всичко останало и хората ще ти повярват.

Моята борба, качак, е да не забравяме критическото си мислене, защото тогава ставаме овце. Но, убеден съм, Бойко няма да пропусне да навира в очите ни големите си постежения за борба срещу "НАРКОМАНА", за да не виждаме другите му неуспехи. С наркомана се бориш лесно, видимо и винаги аплодирано. Проплакват само родителите на 20-годишния студент, дето са си мислили, че е добро момче, а пък него го хванали с 5 грама трева!
цитирай
111. baletlnetpepas - Йее flow
17.07.2009 10:57
най-сетне дойде някой помощник, че вече почнах да се чудя "Аз сам ли съм на този свят!". И все пак против амфетамините съм. Нищо не може да замести създаденото от Джа :)
цитирай
112. ka4ak - baletlnetpepas никоя зависимост,не е препоръчителна!
17.07.2009 11:03
Бях в Базел имаше трима на хероин и ми ги показаха,като туристическа атракция,сега са двама, единия е починал миналата година!
След като те водят,до колбата,трябва и мисъл да вкараш в комбиинацията!
цитирай
113. baletlnetpepas - Качак
17.07.2009 11:07
замисли се, след като е имало САМО ТРИМА на хероин, значи програмата им РАБОТИ, а тази дето предлагаш ти с 10-те години затвор - НЕ!
цитирай
114. ka4ak - аз предлагам да тестваме децата в училище,за да може да израстне чисто от наркотици поколение!
17.07.2009 11:43
Зависимите не да ги вкарваме в затвора,а да им помогнеме да се излекуват от тази изкуственна болест!Предлагам не да ловим само тези които не си плащат,за да се тупаме в гърдите!Предлагам държавните структори да си вършат работата,а не полицията да е най голямата престъпна структура в държавата!Предлагам още много работи,но трябва да не останат само че са верни и да си ги знаеме,а да ги изкореним от нашето ежедневие!
цитирай
115. baletlnetpepas - Все хубави неща
17.07.2009 11:48
предлагаш, ама от намерението до изпълнението разликата голяма. Всъщност конкретно предлагаш затвор за децата ни, контрол върху тях от страна на държавата и в този смисъл ги учиш на корупция.
И още нещо, а си приближил детето ми, а съм ти избил зъбите и то приятелската, без злоба. Аз не ти казвам какво да правиш с твоето! Ако някой те смята за добър родител - нека ти повери своето, позволи ми да не ти поверявам моето!
цитирай
116. ka4ak - технологията на зарибяването е следната!
17.07.2009 11:55
Не отива някой лош чичко или леличка,а обикновенно е най доброто приятелче на детето ти,карантината е за това,да няма виросо носители в тяхната среда,само с приказки не става!
цитирай
117. baletlnetpepas - Тъй като все пак
17.07.2009 11:59
аз съм пропушил трева позволи ми да знам малко по-от първа ръка за тази технология.
И като хванеш вирусоносител какво ще правиш - ще го завършеш в комуната си докато посинее. Това вече сме го виждали - вярно не става с приказки
цитирай
118. ka4ak - В повечето частни училища тестовете ги въведоха и родителите защото са отговорн си плащат за това и са много по спокойни!
17.07.2009 12:03
Забележи плащат си!
цитирай
119. baletlnetpepas - Знам, знам,
17.07.2009 12:09
лесно можеш да накараш уплашен родител да си плаща. То често затова го плашат. В твоята комуна плащат ли?

П.П.
Цената на презерватив с чиста урина също е добра в тези училища, те родителите и за нея плащаг!
цитирай
120. ka4ak - Не бъди спокоен,просто всички ще знаят и всеки ще предприеме необходимите мерки за да няма втори положителен тест!
17.07.2009 12:09
В закона за защита на детето има и последващи действия,ако не се предприемат правилни действия от страните!
цитирай
121. ka4ak - Те и спортистите практикуваха с презервативи,но обикновенно следва 2 години лишаване от съзтезателни права!
17.07.2009 12:14
За по упоритите има и 4,а за някой и до живот!
цитирай
122. baletlnetpepas - остови спортистите
17.07.2009 12:23
няма наказание 2 години едно дете да не бъде дете на родителя си, винаги ще е такова!
А колко се плаща в комуната ти? И да неби да внасяш тестове за дроги - това е добър бизнес, можеш да си позволиш да издадеш стихосбирка на поети!
цитирай
123. анонимен - Няма бивши наркомани, курви или негри
17.07.2009 12:23
тъпанарите да вярват в дядо Боже с дългата "коса"
цитирай
124. ka4ak - baletlnetpepas може да провериш в Холандия,която все ми я даваш за пример,колко деца са сменили семействата си,защото са имали неорентирани родители!
17.07.2009 12:33
Пък тогава ми дрънкай какъв бизнес имам!
цитирай
125. ka4ak - 124. анонимен може да дойдеш и да провериш!
17.07.2009 12:38
С удоволствие ще те запознавам с бивши!
Все пак живеем в България и за това съм неудобен,защото спазвам принципа око да види,ръка да пипне!
цитирай
126. baletlnetpepas - Качак
17.07.2009 12:42
прочетох внимателно и не мога да видя къде съм споменал името на Холандия, но ти често си служиш с измислици, а не с факти (някъде горе беше публикувал измислена лично от теб статистика).
Това държавата да вземе детето на някой с твърдението, че ще се грижи по-добре за него винаги ми е изглеждало като фашизъм и пристъпление срещу човечеството. Но, както винаги съм ти казвал, ти проповядваш фашизъм, само дето го наричаш свобода.

П.П.
Не знам какъв ти е бизнеса, гледам не си давал последните години отчета на фондацията си в Министерство на Провосъдието
цитирай
127. анонимен - Този филм ме осъзна като бунтар :)
17.07.2009 12:44
Ето това, което не ми е любимо в текста:
"Представям си живота, като гледан вече филм..." приблизителен превод :)
Поздравления, ka4ak!
цитирай
128. ka4ak - аз съм се заблудил,извинявай!Друг твой съратник я е дал за пример,но това не променя смисъла на това което написах!
17.07.2009 13:07
А този списък е за дали си обществено полезен или не!
А за статистиката заповядай лично,може да посочиш и в кой квартал на София да проведем една нова анкета,за да публикуваш данните ти,а не аз!
цитирай
129. baletlnetpepas - няма проблеми,
17.07.2009 13:17
нека да бъде Младост, нека да е Студентски, Нека да е центъра. Все едно, нека да напарвим заедно анкета.

Чао за сега, излизам извън София за уикенда. Благодаря за приятното приказване
цитирай
130. ka4ak - baletlnetpepas -винаги е притеснително при такъв отговор!
17.07.2009 13:19
Поне в България!
цитирай
131. ka4ak - 128. анонимен -Този филм ме осъзна като бунтар :)
17.07.2009 13:28
има и други не любими места във филма,но самия факт на осъзнаването е качеството,което промени светът!
цитирай
132. katan - Аз само не разбрах
17.07.2009 21:40
как си успял да качиш нещо от VBOX-a?!
Няколко пъти пробвам,но не се получава...:(((
И аз се присъединявам към поздравяващите те!:))
цитирай
133. ka4ak - това е великата конспирация,но и колективен ум в действие,а пробата че остана като пост е благодарение на Вихра!
17.07.2009 22:27
vihra13 написа:
Нямам никакво намерение да се кича с чужди заслуги.....не можах да се сетя точно как става качването на клипета,по-точно се сетих,но не стана по начина който знаех и питах Албенка и Синди.Бенчето ми обясни подробно и аз светнах Владо,Синди ме прати в блог.бг,но вече работата беше свършена и те така.....готик пък бил светнал Албенка и изобщо голямо светене падна:))))))
Някой да е недоволен????Ако искате мога да дам отчет и по минути....нема ядове:)))))

цитирай
134. enige - ka4ak-за вЕрващите
18.07.2009 00:24
притеснението не би трябвало да е , че аз го употребявам това понятие-"верващи".
По-скоро за притеснение е как ще бъдат излъгани вярата и доверието на самите повярвали в новия месия.
А дано греша!
цитирай
135. ka4ak - асоциацията която правя я знаеш не по зле от мен!
18.07.2009 00:41
А с въпросния човек,до сега все се измъква и сега ще почакам,защото искам да се уверя,дали пак ще има оправдание,този път с Европа или все пак ше се захване сериозно!И тогава ще разправям!
цитирай
136. enige - Напълно подкрепям твоята кауза!
18.07.2009 01:09
По добре добрата война, отколкото лошия мир!
Много превратно някои хора тълкуват пацифизма в горния диалог.
цитирай
137. анонимен - ООО «ВАКСИ» — импортер шин в Республике Беларусь
04.02.2012 01:09
<img>http://www.vaksi.by/images/stories/Goodyear1.jpg</img>

Основным направлением деятельности нашей компании является оптовая и розничная торговля легковыми, легкогрузовыми, грузовыми и сельскохозяйственными автомобильными шинами.
ООО «ВАКСИ» самостоятельно импортирует шины ведущих мировых и российских шинных производителей.

Наша компания заинтересована в привлечении новых и сохранении хороших отношений с уже существующими партнёрами, именно поэтому мы готовы предложить:

постоянное наличие шины на складе;
приемлимые цены;
внимательное обслуживание;
бесплатную доставку в любую точку Республики.

ООО «ВАКСИ» входит в группу компаний ВАКСОЙЛ.

<a href=http://vaksi.by/108-gruzovie-shini>где купить грузовые покрушки</a>

<a href=http://vaksi.by/1-letnie-shini>летняя резина</a>

<a href=http://www.vaksi.by/115-michelin-energy-saver-215-55-r16>215 55 r16</a>

<a href=http://vaksi.by/>купить легковые автомобильные шины в минске</a>
цитирай
138. анонимен - buy viagra online 778 10320
18.10.2012 17:03
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#9740>buy generic viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#16898>buy generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#5585 buy viagra
цитирай
139. анонимен - payday loans online 417 10537
19.10.2012 11:57
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#7842>payday loans online</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#11984>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#18179 payday loans online
цитирай
140. анонимен - generic viagra 510 18102
19.10.2012 14:34
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#8731>generic viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#5954>generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#15107 generic viagra
цитирай
141. анонимен - order viagra 3691
20.10.2012 09:15
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#hbqmg>buy viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#xykct >viagra 120 mg</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#fputm buy cheap viagra
цитирай
142. анонимен - generic levitra
20.10.2012 17:23
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#6752 - generic levitra, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#7578>levitra without prescription</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#3278 online
цитирай
143. анонимен - buy cialis 15899
21.10.2012 06:52
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#zfvyq>cialis 60 mg</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#ttngt >cialis 10 mg</a> , http://ordercheapcialishere.com/#rdmfm generic cialis
цитирай
144. анонимен - order levitra 1128
21.10.2012 13:04
<a href=http://orderlevitrahere.com/#xqyzl>buy levitra</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#tiwla >levitra online without prescription</a> , http://orderlevitrahere.com/#qjeeq order levitra
цитирай
145. анонимен - buy kamagra jelly 11698
21.10.2012 18:17
<a href=http://orderkamagranow.com/#bfyta>purchase kamagra</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#ykpfb >buy kamagra online</a> , http://orderkamagranow.com/#knkmh buy kamagra jelly
цитирай
146. анонимен - generic levitra 3912
22.10.2012 03:10
<a href=http://orderlevitrahere.com/#acret>levitra without prescription</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#pajni >levitra online without prescription</a> , http://orderlevitrahere.com/#zhdky buy levitra
цитирай
147. анонимен - buy generic levitra
23.10.2012 08:01
If you want to buy levitra use keywords <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#7522>buy levitra</a>, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#5868>cheap levitra online</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#2273 online
цитирай
148. анонимен - payday loans 793 7756
24.10.2012 06:34
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#13873>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#9695>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#2530 payday loans
цитирай
149. анонимен - cheap levitra 20487
24.10.2012 09:14
<a href=http://levitrastorehere.com/#ibcui>buy levitra</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#ewgrs >generic levitra</a> , http://levitrastorehere.com/#lcmod buy levitra
цитирай
150. анонимен - generic cialis 932 10521
24.10.2012 15:46
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#19166>buy cialis online</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#691>generic cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#10831 buy cialis online
цитирай
151. анонимен - kamagra online 3780
25.10.2012 02:34
<a href=http://kamagrastorehere.com/#acsnk>kamagra online</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#kfndp >buy kamagra</a> , http://kamagrastorehere.com/#kwgmv buy kamagra online
цитирай
152. анонимен - buy viagra 9744
25.10.2012 05:57
<a href=http://viagrastorehere.com/#hegys>buy viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#cegft >buy viagra online</a> , http://viagrastorehere.com/#uxdrm cheap viagra
цитирай
153. анонимен - generic cialis 11968
25.10.2012 11:05
<a href=http://cialisstorehere.com/#oziug>cheap cialis</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#asjuo >cialis online</a> , http://cialisstorehere.com/#xfxml cheap cialis
цитирай
154. анонимен - online payday loan 8268
27.10.2012 06:15
<a href=http://badcreditloanhere.com/#xefwc>payday loan online</a> - <a href=http://badcreditloanhere.com/#ksizr >bad credit payday loan</a> , http://badcreditloanhere.com/#nbctt payday loan online
цитирай
155. анонимен - payday loan 3518
28.10.2012 15:06
<a href=http://instantloanhere.com/#wwhem>payday loan</a> - <a href=http://instantloanhere.com/#qhiyn >payday loan</a> , http://instantloanhere.com/#omikf instant payday loan
цитирай
156. анонимен - payday loans 3909
28.10.2012 19:50
<a href=http://fastcashloanshere.com/#iaecm>payday loans</a> - <a href=http://fastcashloanshere.com/#snyuv >payday loans</a> , http://fastcashloanshere.com/#rnztb payday loans
цитирай
157. анонимен - ugg australia pas cher
03.11.2012 09:51
zSiptkVijd <a href="http://doudounecanadagoose-prix.info/#28525">canada goose pas cher</a> nRzhydMgwm <a href="http://doudounecanadagoose-prix.info/#61871">canada goose chilliwack</a> mZdamyWxja <a href="http://doudounecanadagoose-prix.info/#38379">canada goose chilliwack femme</a> nBptxiPowb http://doudounecanadagoose-prix.info/#46211 yCcpmiEhpo <a href="http://goedkopebootsbestellen.jouwweb.nl/#61697">uggs kopen</a> iOpagvRdxs <a href="http://goedkopebootsbestellen.jouwweb.nl/#31564">uggs bestellen</a> cCecnkHhwi <a href="http://goedkopebootsbestellen.jouwweb.nl/#53378">Get the facts</a> iOmcvjFtzl http://goedkopebootsbestellen.jouwweb.nl/#44728
цитирай
158. анонимен - cheap propecia 19509
03.11.2012 12:12
<a href=http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#jaege>buy propecia</a> - <a href=http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#xwnnc >buy propecia</a> , http://ordercheapgenericpropeciahere.com/#akohk buy propecia online
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527222
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88777
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031