Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2009 01:18 - открих кой се страхува от свободата!-baletlnetpepas
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 13379 Коментари: 110 Гласове:
2

Последна промяна: 23.05.2009 11:38


Едно прекрасно подобрение на системата в БЛОГ.БГ,се оказва дяволско изчадие и произвол на администрацията на блога!Как може да разкриват тайната на моя избор?
Как ли ще защитя моята позиция,ако ме плаши да видите кой харесвам и за кой гласувам?
И после се чудите,че не смеем да застанем открито и да кажем,аз искам да е така!
Ще се светнете ли и ще разберете ли,че ние живеем в една държава която трябва да ни служи и ние си плащаме за това !
А който плаща,той поръчва музиката!


 СВОБОДНИ ПОЕТИ B blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ 
тук        
ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251

Да помогнем на това слънчице и на неговите родители!  



Гласувай:
2



1. miaa - Здравей Качак,
14.05.2009 01:25
Всеки има избора да прави това, което смята за правилно.Важното е да не си агресивен, да защитаваш принципите си и да водиш цивилизован диалог с опонентите си.
цитирай
2. rummi - аз нямам нищо против моят избор да излезе
14.05.2009 01:29
"на светло". както и да съм наясно кой е избрал мен.
цитирай
3. ka4ak - @1 защо трябва да се срамувам,ако съм харесал теб?
14.05.2009 01:39
Свободен си да изтриеш предпочитанията си,след като не ти е приятно!Но винаги ще остане горчивия вкус на това че те е страх,от твоята позиция и няма да можеш да я защитиш и пред себе си!
цитирай
4. ka4ak - @1 защо трябва да се срамувам,ако съм харесал теб?
14.05.2009 01:40
Свободен си да изтриеш предпочитанията си,след като не ти е приятно!Но винаги ще остане горчивия вкус на това че те е страх,от твоята позиция и няма да можеш да я защитиш и пред себе си!
цитирай
5. ka4ak - @2 знаеш много добре моето отношение към твоя въпрос!Ако не си наясно погледни заглавието на блога ми!
14.05.2009 01:50
След като искаш да се подмажеш,това е една възможност,да го правиш!
Не съм идеалист,а смятам че идеалите са за да се стремим към тях и дано развитието на обществото ни,
да бъде в тази посока!Ние сме част от него,следователно процесите които тук се развиват в един момент,ще бъдат реалност и по местата в които живеем!
цитирай
6. ka4ak - @3 достойна позиция!
14.05.2009 01:58
поздравления!
цитирай
7. анонимен - а козче, козче пушиш ли?
14.05.2009 02:02
а козче, козче пушиш ли?
цитирай
8. miaa - Абсолютно си прав..
14.05.2009 02:09
Винаги трябва да заставаме открито с истината, която афишираме. Демократичният избор е най- могъщото средство за осъществяването на идеалите ни.
цитирай
9. ka4ak - @4 кога ли ще разберем че сме от един отбор-България!
14.05.2009 02:15
Как ще разбера твоето мнение,след като не смееш да го заявиш открито и да го отстояваш?Как ще ти имам доверие,след като с твоето разбиране,всеки един момент,ще ми забиеш ножа в гърба!Нормалното е в диалог,да намериме допирните точки и като цивилизовани хора,да стигнем да разбирателство,след като ти си изразил своето разбиране,а и аз също!Диалога е разговор,а не монолог!Човека,за това има мисъл,за да се развива и променя в положителна посока!Свободата позволява това да се случва!Но преди всичко трябва да станеме свободни!
цитирай
10. ka4ak - @9 удоволствие ти доставя да ми задаваш този въпрос!
14.05.2009 02:30
Не!И ще се боря на живот и смърт,това да не докосва децата ни!
цитирай
11. ka4ak - @10 за това е свободата,да не те е страх от твоята позиция!
14.05.2009 02:36
А демокрацията е за да не бъдеш преследван за това!
цитирай
12. miaa - Свободата е отражение на собствените ни представи за нея
14.05.2009 02:53
Хубаво е да се обръщаме по често към миналото си. Историята на България е ярко доказателство за свободолюбието на един народ.
цитирай
13. bimbo163 - Това нововъведение е тъпичко, сега ...
14.05.2009 03:02
Това нововъведение е тъпичко, сега имам една огромна страница от аватари......и прелистваш прелистваш.....
цитирай
14. bimbo163 - принципно аз си имам друга система ...
14.05.2009 03:06
принципно аз си имам друга система за избор и нищо не кича в така наречения блогроил освен това което исам да покажа допълнително
А личния избор кой да си избере нещо от мен си остава личен
цитирай
15. ka4ak - 14@ и наследил много черти неприсъщи на този дух!
14.05.2009 03:08
Ние трябва да го събудим и съхраним,за да останем в историята,като единствената държава в Европа,която е съхранила името си-България!
цитирай
16. ka4ak - @15 Това искам да се разбере,че имаш избор да покажеш или не твоето предпочитание!
14.05.2009 03:18
Това е твоята свобода,ако желаеш я показваш,ако не-не, но не се страхуваш че всички са я видяли!
цитирай
17. bimbo163 - А питам аз, в такъв случай - аватари ...
14.05.2009 03:18
А питам аз, в такъв случай - аватари на безгръбначните ананимковци ще сложат ли....
цитирай
18. bimbo163 - за dvd
14.05.2009 03:22
....аман от идеилисти...????

Няма нищо по-страшно от активната глупост. Гьоте
цитирай
19. ka4ak - @16 Се си мисля,че е по живо!
14.05.2009 03:24
Някак си,по има някой срещу теб,независимо от това че по голямата част,са анонимни,но има някакъв образ и асоциация!
цитирай
20. bimbo163 - Идеалисти, социалисти. . . . НЕ С...
14.05.2009 03:30
Идеалисти, социалисти....НЕ СОЦИАЛНО СПОКОЙСТВИЕ, ИСТИНА, ОТСТОЯВАНЕ НА СВОЕТО АЗ И БЪЛГАРСКОТО НАЧАЛО....
А не шушумиги, безименни страхливци, комплексирани кариеристи, или "бунтари" с маски....

Две неща на този свят са безкрайни - човешката глупост и вселената. За второто не съм съвсем сигурен. Алберт Айнщайн
цитирай
21. ka4ak - @17 аз не ти се бъркам в системата!
14.05.2009 03:36
Нито в личния избор!Притеснява ме,че се страхуваш,ако личния ти избор те плаши и смяташ,че е заплаха за теб!Това ме ужасява,защото обезмисля позицията ти!Ти вече ще се стахуваш да я защитиш и ще търсиш оправдания,че това е грешка!
цитирай
22. bimbo163 - че е шаренко, шаренко е, аз харесвам ...
14.05.2009 03:38
че е шаренко, шаренко е , аз харесвам цветничкото, ама идва в повечко.....
Нямам против нека ми изписват само никовете, но и с аватарите е в повечко....
Има нужда от други удобства и ноности....
цитирай
23. bimbo163 - на № 24. ka4ak
14.05.2009 03:53
О, не хич не се страхувам - напротив....ако се страхувах не бих си сложила името, годините, работното масто.....не бих изразявала остри мнения относно плагиятсва, гражданско бездушие, смирение...НО АЗ, съм показала вече не веднъж това и не на едно място....
И нещо което е част от съзнанието ми и действията ми - НЕ СЕ ОПРАВДАВАМ!!! Оправданието за мен е признак на признаване на вина, която не е твоя.
Когато накъде съм сгрешила имам достойнство да кажа - МОЛЯ ЗА ИЗВИНЕНИЕ. А не - извинявам се!!
цитирай
24. ka4ak - @20 е тука ме настъпи по мазола! пускам ти разговор от преди 2 месеца!
14.05.2009 04:02
Интернет е богатство и не трябва да посягаме на тази свободна зона,за комуникация!Ако искаш си сложи и камера и микрофон,ако искаш бъди със своето име,прякор или под чуждо име или анонимен,това е твоята свобода и никой не бива да посяга на нея!В твоя блог прави каквото си искаш,но не посягай на свободата!Никога не съм си позволил да изтрия и един коментар,независимо колко грозни,обидни или лъжливи,да са те!Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша,ако се страхуваш,просто не участваш или отиваш там където има ограничения и влизаш в рамката!

Как да го разбирам ?

Значи ли ,че в блог.бг е законно да има блогове които са открити с цел само да пишат лъжи срещу блогер ? Наред с великите умове и теми и тези дето са целенасочени срещу личността на блогер

Това е живота,не може да забраним да няма някой вид на живот!Живота е доказал,че еволюцията е отхвърлила някой видове,а други е развила и усъвършенствала,не защото са били привелигировани,а защото са успяли с борба да оцелеят и да станат по добри от предшествениците си!Защо мислиш,че ако ги вкараме в рамка,ще станеме по добри?Това че аз искам да се пребориме с наркотиците,не е че искам да те лиша от свободата да избираш,аз искам да те лиша от свободата да не бъдеш ти!Не може да си под упойка,аз да ти изрежа всички крайници и каквото си поискам и след като излезеш от упойката да те питам как ти се вижда света,като преди това покрай крайниците съм ти извадил и очите!Искам да разполагаш със себе си и да се докажеш че си достойна да съществуваш,но не в парник или барокамера,а в нормалната среда на света!Иcкам да повярваш в себе си и ако и десет блога да пишат срещу тебе,не само да не те гътнат,а да ги затвориш,защото си ги обезмислила!
това искам!
цитирай
25. bimbo163 - Да, борбата за оцеляване е възможна ...
14.05.2009 04:20
Да, борбата за оцеляване е възможна само когато има от всичко и от всички.....
Блогът не е по-различен от стадион пълен със зрители, фенове и агитки, а ти си състезателя....
Едни те обичат и викат за теб. Други очакват да се провалиш, трети стоят в сектор "В" - и им е все тая, те си имат друга кауза и им е безразлично - просто гледат сеир....сектор"А" - лачените ложи - знаеш ли какво ти мислят.....
Едни автограф ти искат, други открито те плюят в лицето....а ти трябва да вървиш напред с гордо вдигната глава.....
Как да направиш това?
Когато ги водиш в резултата е лесно - просто си по-силният
а, когато губиш в резултата - търсиш вината за неуспеха у себе си...и тогава ти трябва достойнството.....
Но всяка игра има правила....
Всяка държава закони....
Всяка общност морален кодекс....
.........
Рамката не винаги е ограничение....
Тя е посока....
цитирай
26. bimbo163 - Страхливи наричам тези, които след ...
14.05.2009 04:34
Страхливи наричам тези, които след тази новост бързичко изтриха себе си от блога ми.
А когато аз си харесам нещо просто
ПЪРВО питам - може ли да си го взема
Второ - по-този начин изразявам мнението си в личен разговор с човека.....
ТРЕТО - не ме интересува кой ще вземе от мен , защото има само два вариянта за избора на отсрещният - единият, защото му допада и вторият - користни нелицеприятни цели....
За първият избор - радвам се , че имам съмишленици по даден въпрос.
За вторият - ще си послужа с две поговорки:
"И лошото реклама е вид реклама."
"И разваленият часовник показва два пъти в денонощието точно време"
цитирай
27. ka4ak - @23 преди всичко искам да сме от един отбор!
14.05.2009 04:39
и да няма това разделение,което правиш!Не виждаш ли че те имат нужда от помощ!И кой ако не нашето общество ще помогне!
цитирай
28. ka4ak - @25 ето момента да кажеш как го виждаш!
14.05.2009 04:43
И току виж стане!Нали за това говоря"АЗ ИСКАМ!"
цитирай
29. ka4ak - @26 направо си приличаме!
14.05.2009 05:21
Радвам се за теб!
цитирай
30. ka4ak - @28 рамката е винаги ограничение!
14.05.2009 05:31
Разбирам те,но не съм съгласен!Всичко е измама и иска да ти внуши,че ти не можеш и Той ще те води!Не че Той знае,а че ние не знаеме!
цитирай
31. анонимен - Няма нищо по-страшно от активната глупост. Гьоте
14.05.2009 05:38
30. ka4ak - @23 преди всичко искам да сме от един отбор!

А защо ли си мисля, че ка4ака се изживява за тартора на блога и най-големия патриот. На всичкото отгоре и пръв поетичен и морален коректив. Постоянно набива в коментарите - това е въпрос на личен избор, но налага своя безапелационно и с кеф говори за равенство и демокрация.Струва ми се изкористява сърфирането наляво и надясно.
Совите не онова, което са.
Освен това обича да трие, когато коментарите не му харесват.Трие постове, които се усеща, че го излагат и т.н.
Ка4ак - ти не искаш да си в отбора - а в челото като
негов байрактар! Не си!
цитирай
32. bimbo163 - за 33. ka4ak - @28 рамката е винаги ограничение!
14.05.2009 06:01
Рамката не винаги е ограничение....
Тя е посока....

Не се съгласявай, говориш за свобода, рамката те задушава....не ти дава какво?

И втори въпрос:

Как разбираш училищната униформа - като рамка ли ?/ах, това гадно Тошово време, ще ме рамкосват те....? - нещо подобно ли мислиш за униформата?/

Когато ми отговориш на тези въпроси ще ти дам определение за твоята и мойта свобода.

До тогава не се съгласявай....
цитирай
33. bimbo163 - анонимни посетителю,
14.05.2009 06:09
кажи нещо за новото начало в блога с връз големичките аватарчета......навярно си имаш и друго никнеймче освен това Анонимен и навярно имаш мнение за художествено оформление и естетичен вид на страничката. И основен въпрос - посегателство върху тайната закуска ли е или как го възприемаш.
Важно ще е мнението на свободния, скрит, безименен, безличен посетител, но изказващ КОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ!!!

Дружелюбно - Добро утро от мен!!!!
цитирай
34. didim - и аз
14.05.2009 07:11
се изненадах от новия вид на блога... И малко ес чудя защо пък ми е да виждам всички тези картинки. Какво променя това? Не ми е много ясно.
цитирай
35. ka4ak - @29 нямаме разлика с определението!
14.05.2009 08:08
Аз го наричам,страх от свободата!
Ако ще засегна личността,винаги питам,но когато е предложено на открито не питам,а го ползвам,ако ми трябва!
След като съм го предложил,въпроса е на личен избор,дали ще го ползват или не!
Не правя характеристики за какви цели е взето!Уважавам начина и разбирането на ползвателя!
цитирай
36. ka4ak - @34 искам да сме от един отбор!
14.05.2009 08:24
И този пост,ще го изтрия и предишните два също!
Благодаря за байрактаря,ласкаеш ме!Гъдел си е ,особенно от твоята личност!
Написаното седи и всеки може да го чете!
Уважавам мнението ти!
цитирай
37. ka4ak - @35 рамката винаги е ограничение!
14.05.2009 08:33
тя не позволява да излезеш от нея,за каква посока говориш!
Униформата я имам за съпричастност и гордост,че съм в това училище!
цитирай
38. ka4ak - @36 и анонимния е личност!
14.05.2009 08:38
все някой натиска клавишите и формира мисъл и мнение!
цитирай
39. ka4ak - @37 смятам,че действа позитивно!
14.05.2009 08:42
Възприемаш посетителя и визуално!
цитирай
40. djgator - dvd
14.05.2009 09:10
Всяка истина има две страни- да,опцията не можеш да я изкючиш, но сега аз например видях колко и кои хора са ме избрали- от там си направих следните изводи:
90% са мои приятели, които са ме избирали в момент, когато всичко беше "на тъмно" тоест аз не знаех кои са, а и те не можеха да ми се подмажат по същата причина! А 10% са мои врагове, включили ме в списъка си за да следят лесно и бързо какво пиша... Много хубава екстра е това- БРАВО БЛОГ.БГ!!
цитирай
41. cornflower - Намирам тази опция на `предпочи...
14.05.2009 09:13
Намирам тази опция на `предпочитани`малко излишна, защото не се ръководя от нея. Избрала съм някои, а чета други. Пример с теб - защо да те избирам, когато си винаги пред очите ми...при това интересен и актуален???
цитирай
42. kapricia - :о)
14.05.2009 09:38
На мен пък ми беше любопитно - наистина. Дори останах доста изненадана от някои имена, които не подозирах, че ще открия в списъка с мои почитатели, ако мога така да го нарека. Приятно изненадана, държа да отбележа.
Но иначе като че ли съм съгласна, че с тези открити списъци се създават условия за нови конфронтации и сръдни тук-там. Бас хващам, че ще падне цупене между някои хора. :о)
цитирай
43. ka4ak - @43 при самата регистрация,ти ставаш публична личност!
14.05.2009 09:57
След като си се обявил за такава,защо искаш да се криеш,стой си напълно анонимен!Това е твоя избор!Когато се регистрирах февруари,не се афиширах че ме познавате!Исках чрез моите писаници да ме оцените!Едва когато се появих в общите класации си позволих да си прасна снимката,макар че в категория политика отдавна бях на първото място!Не парадирам с това,но Вие ми давате оценката,радвам се че мога да стигам до повече хора и да споделям моите виждания по всички въпроси,защото установих,че предишния ми начин на изява има ефект,но не се разбира!Гражданското общество,за което толкова много говорим и желаем,трябва да се формира и създаде първо тук в нета,за да стане реалност и в живота ни и да разберем,че имаме права и не може да ни третират като електорат,че може да искаме след като си плащаме,да ни осигурят спокоен живот за нас и прекрасен за нашите деца!
Това искам и се стремя да стане реалност!Свободата за която мечтая не е химера,а въпрос на личен избор и искам всички да го осъзнаят,почустват и реализират в живота си!Защото ние живееме заедно и от нас зависи какъв ще бъде живота ни!
цитирай
44. анонимен - моето лично мнение е ,
14.05.2009 10:05
че цялата тая работа с глсуването , избирането и т.н.к. е малко глупава . в началото се опитвах да гласувам за всички ,които са влизали в блога , за да не се обиди някой . губех по час и половина . сега се чувствам неудобно ,че не съм сложил в моя блог хората ,които са ме сложили в техните . даже вчера бях намислил да мина по всички блогове наред и да ги добавя в моите избрани . е ,разбира се нямам време за това сега ,но поне ще избера тези ,които са ме избрали :-)) по принцип чета почти всички постинги в "наука" , а за хората които са ми интересни ползвам търсачката .
може би трябва да намалят малко размера на аватарите , че блога ми е като книжка с картинки :-))
Поздрави на всички !
цитирай
45. andi2 - ka4ak,
14.05.2009 10:07
както се вика " осветлиха "ни Лошо няма . Не сме малки деца , че да се сърдим , кой ме е избрал , кой не е . Аз някои си ги чета и без да съм ги сложил в любими. Поне стана по- шарено.
Поздрави
цитирай
46. andi2 - " че блога ми е като книжка с ...
14.05.2009 10:15
" че блога ми е като книжка с картинки :-))"
ей това е веселото .
цитирай
47. valsodar - Vsiako chudo - za 3 dni. I tova ste si ...
14.05.2009 10:22
Vsiako chudo - za 3 dni. I tova ste si otshumi, kakto drugite predi nego.
Vajnoto e chovek da e naiasno za kogo vsushtnost pishe v bloga si, za sebe si ili da se haresa na drugite. Sorry za latinicata, brauzvam prez telefona, a toi ne poddurja phonetika :)
цитирай
48. анонимен - a
14.05.2009 10:41
:)
цитирай
49. bimbo163 - " Хубавото на кратките мисли ...
14.05.2009 10:54
" Хубавото на кратките мисли е, че карат сериозния читател сам да мисли." ТОЛСТОЙ

Бимбо 163 за dvd - "Ти си резултат от всички картини, които някога си рисувал за себе си... и винаги можеш да сътвориш нови."
Уейн Дайър


44. dvd - @бимбо-еди-си-колко
09:00 - ....от къде на къде ти ще ми казваш, че моето е глупаво.

Бимбо 163 за dvd - Реве еленът наранен,
а здравият нехае
Кой няма сън, кой спи блажен,
светът открай така е.
У. Шекспир

44. dvd - @бимбо-еди-си-колко
09:00 .....идалистите са опасни, защото вярват безапелационно в разни добри каузи и идеи без да си дават сметка как ще се реализират на практика. аз по-страшно от това не мога да си представя.

Бимбо 163 за dvd - Аз падам,падам
но винаги ставам
и всеки път на пред продължавам
живота ме блъска и мачка
но аз правя напред още по-голяма крачка
Каквато и врата на живота да отворя
аз никога няма да спра да се боря!
RoDji

44. dvd - @бимбо-еди-си-колко
09:00 - ....в този дух на мисли - връщането на земята в реални граници е пример за такъв идеализъм.

Бимбо 163 за dvd - Не встъпвай в пререкания с празнодумците: речта владеят всички, умът е присъщ на малцина. Катон

44. dvd - @бимбо-еди-си-колко
09:00 ......аре сега лек ти ден от моята активна глупост.

Бимбо за dvd - Ограниченият ум води винаги към нетърпимост. Х. Марион
цитирай
50. henzelski - Казано честно,
14.05.2009 11:38
не виждам защо протестираш, приятелю...;)
Много хора имат в блогрола си както теб, така и мен, а те са публични. Който и да влезе в нечий блог да гласува, вижда съответния блогрол и ако иска може да провери кои никове са включени в него. Какво лошо има в това, не разбирам, ами че blog.bg е публичен сайт, където публичността е нещо съвсем в реда на нещата. Що се отнася до новата функция, тя е един по-удобен вариант на старата. Ако отидеш в "Начало", вдясно под "най-четени" и "gol.bg" стои "разни хора...разни интереси", където никовете се сменят периодично и няма никакъв проблем там да видиш кой те е добавил в "Моя блог" и кой не е...;)
Поздрави, Кa4ak!
цитирай
51. baletlnetpepas - Я колко хубаво
14.05.2009 11:52
името ми да виси на първа страница като най-четен пост.

Признавам, написаното но Ка4ак за пореден път е доста налудничаво, но съм свикнал да чувам от него неща, които не разберам.

Думата "свобода" в устата на Владо Качаклиев звучи като думата "любов" от служителите на министерството на любовта в 1984.

И вижте колко интересно, всичко, което прави е окичено с думичката Свобода. Но къде ли бях, чел и кой ли бе казал, че по плодовете ще ги познаете. Не заглавията, не мислите и не намеренията показват какъв е човека. Методите, те са длетото, с което дълбаем върху действителността и с които правим плода на нашите ръце.
Какви са плодовете на Качак?

Продрусал се син.
Убит пациент, който е трябвало да направи свободен
Трима други в затвора пак направени от него свободни.
Какво още ми трябва, за да разбера, че въпреки всичките си етикети неговия път е лош? Какво още ми трябва, за да разбера, че метода, който ползва е лош? Какво още ми трябва за да разбера, че при него няма свобода? Какво още ми трябва, за да разбера, че зад тази страдалческа физиономия се крие човек, който не признава нищо друго освен собственото си разбиране за света. Какво още ми трябва, за да схвана, че пред мен стои диктатор, когото нито драмите, нито дори убийството, могат да накарат да обмисли възможността, че е сгрешил!

П.П.
Тук можете да откриете изобличаващия ме в страх от свободата пост

http://baletlnetpepas.blog.bg/drugi/2009/05/13/jalko-porednata-nedomislica-ot-nashite-administratori.334163
цитирай
52. ka4ak - ще отговоря на всички,но за да сте нясно защо го пуснах поста!НАПИСАХ КОМЕНТАР И НЕ БЕШЕ ПУСНАТ!за това написах горното
14.05.2009 11:54
13.05 17:35 - Жалко! Поредната недомислица от нашите администратори.



Признавам, беше ми по-нтересно да гадая кой ме е избрал в своя "Моят blog.bg" отклкото да знам! Анонимниците ми отнеха цялото удоволствие от незнанието и то без да ме питат.

Поредна недомислена и необсъдна проява на нашите администратори.

Ей това се получава, когато даваме право на анонимници да ни управляват!
Автор: baletlnetpepas
цитирай
53. анонимен - Куре,
14.05.2009 11:57
вместо да ни приказваш врели-некипели, кажи дали печеля наградата за най-як стих :-D

\m/
//
цитирай
54. анонимен - И да, и не съвсем.
14.05.2009 12:16
Като започнете с мерене на КУРвенските си номерастава нелицепоетично (
tp://turbo4.turborain.bg/poshtt/view.html?pid=52569&bid=3837
цитирай
55. borjanmljakov - Оказва се, че качак е глупак.
14.05.2009 12:21
.
цитирай
56. анонимен - До всички троли:
14.05.2009 12:29
Забелязахте ли чие име е споменато и то с главна буква? :-D

http://turbo4.turborain.bg/post/view.html?pid=52569

\m/
//
цитирай
57. ka4ak - @43 при самата регистрация,ти ставаш публична личност!
14.05.2009 13:35
След като си се обявил за такава,защо искаш да се криеш,стой си напълно анонимен!Това е твоя избор!Когато се регистрирах февруари,не се афиширах че ме познавате!Исках чрез моите писаници да ме оцените!Едва когато се появих в общите класации си позволих да си прасна снимката,макар че в категория политика отдавна бях на първото място!Не парадирам с това,но Вие ми давате оценката,радвам се че мога да стигам до повече хора и да споделям моите виждания по всички въпроси,защото установих,че предишния ми начин на изява има ефект,но не се разбира!Гражданското общество,за което толкова много говорим и желаем,трябва да се формира и създаде първо тук в нета,за да стане реалност и в живота ни и да разберем,че имаме права и не може да ни третират като електорат,че може да искаме след като си плащаме,да ни осигурят спокоен живот за нас и прекрасен за нашите деца!
Това искам и се стремя да стане реалност!Свободата за която мечтая не е химера,а въпрос на личен избор и искам всички да го осъзнаят,почустват и реализират в живота си!Защото ние живееме заедно и от нас зависи какъв ще бъде живота ни!
цитирай
58. анонимен - . И за да е ясно и да не ме питате, искам ...
14.05.2009 13:35
. И за да е ясно и да не ме питате, искам да кажа веднъж завинаги – обичах много Диляна, но в момента съжалявам, че изобщо съм се запознал с нея. Никога преди това и за никой не съм казвал подобно нещо. Изхвърлил съм всичко свързано с нея от дома и съзнанието си, така че ви моля да не ме занимавате на тази тема.
цитирай
59. анонимен - диляна дилюшън. . . някак си ми звучи ...
14.05.2009 13:37
диляна дилюшън... някак си ми звучи познато. те имат ли нещо общо??
цитирай
60. ka4ak - @44 може да съм идеалист,но знам какво искам и не се крия!
14.05.2009 13:49
споделям моите виждания и се стремя да ги защитавам,без агресия и обиди.Стремя се климата в блога да се подобрява и да разговаряме цивилизовано!Различията не са повод за обиди и нецензурен език.Свободата да изкажеш мнението си или да се забавляваш,възприемам като начин да се опознаваме във виртуала и ако може взаимно да си помагаме,да има повече усмихнати хора пред мониторите,а не да си вкарваме допълнителни проблеми в мястото където живеем!Общуването е начин да подобрим света в който живеем!
цитирай
61. анонимен - Точно след като спрях да й говоря и ...
14.05.2009 13:52
Точно след като спрях да й говоря и след като тя самата направи неща, от които вероятно някога ще я е срам от себе си започнаха да изчезват по няколко постинга на ден. Това се случи през почивните дни и можеше да е дело само на някой от администриращите блога!
цитирай
62. ka4ak - @45 колкото по информиран е човек,толкова по свободен е той!
14.05.2009 14:14
Честния човек,няма да създава нереален образ за себе си,защото лъже сам себе си и няма да се притеснява ако има некоректни блогери,а по своему трябва да им помогне да станат по добри,за да се зареждаме с положителна енергия и да радваме близките с които общуваме в реала!
цитирай
63. ka4ak - @46 тази опция подобрява доверието в хората!
14.05.2009 14:18
Тя не е задължителна,но винаги може да носи и послание,което да зарадва някой!
цитирай
64. viovioi - Прекрасно подобрение било???!!!!
14.05.2009 14:21
Не съм съгласна. БТП е прав, че това с аватарите и разконспирирането на "избрани в моя блог.бг" е тъпо. Сега ще има от сорта, Аз съм те избрала, а ти мен зашо не си??? И подобни инфантилни изцепки. И самата регистрация не те прави публична личност качак. Идея си нямаш какво е публична личност. Ще пиша на администраторите да го премахнат.
цитирай
65. ka4ak - @47 цупенето ще е от некоректните
14.05.2009 14:26
сама каза че си се изненадала приятно!Погледни го от тази страна и ще видиш,че не е лошо и може да носи приятни емоции
цитирай
66. ka4ak - @50 прилича ми все едно са публикували списъците на доносниците в ДС!
14.05.2009 14:31
"осветлиха"сполучливо сравнение,усмихна ме!
цитирай
67. анонимен - пропусна три коментара!
14.05.2009 14:36
пропусна три коментара!
цитирай
68. ka4ak - @72 koи?
14.05.2009 14:47
има хора при мен и междувременно пиша.Подскажи ми,за да отговоря!
Отговарям лично,не съм си позволил да използвам секретарките си!
цитирай
69. анонимен - Качак
14.05.2009 15:05
Определено е нарушаване на правото ми, да ми бъде иззета възможността аз лично да преценя какво да направя обществено достояние от блога си. Той е преди всичко лично пространство и няма за цел да пропагандира мнението ми за някого, освен по мое лично усмотрение. Ако искам да изразя такова, било в положителна или отрицателна посока, то аз го правя и без намесата на системата, повярвайте ми! Такива "подобрения" като това е професионално да се предлагат като опция само, чрез която може да се проучи нагласата на обществното мнение в блог. бг, към подобна промяна. И няма нужда да ме карате да воювам за свободата си. Аз я имам.
цитирай
70. ka4ak - @74 ч.п.радвам се че я имаш!После ще отговоря по подробно,но погледни това и тогава коментирай!
14.05.2009 16:14
Разни хора...разни интереси
karlosbluebirdgitchkagramatikovamiroslavavramovsylviastefanovalubolzaychetoeellii6schizophrenicwizardsblogmelodyaivankousmivkatalidis
в дясно в синьо
цитирай
71. ka4ak - @49 kнижка с картинки
14.05.2009 16:55
пораснали хора,съхранили детето в себе си!
Как хубаво звучи!
цитирай
72. ka4ak - @51 извинявай,може по погрешка да съм ти го откраднал!
14.05.2009 16:57
наистина е весело и закачливо!
цитирай
73. ka4ak - @52 всяко чудо за три дни!
14.05.2009 17:11
няма никакво чудо,просто го направиха по лесно достъпно и за тези които са търсели кои са избрали блога им в Моят Blog.bg
Всеки се е регистрирал по различни причини и по своему участва в блога!За това ,това което ни обединява е че всеки е частица от този блог със своята различност и за това искам да направиме модела на гражданското общество тук в блога,за да го прехвърлиме и по местата където живеем!
цитирай
74. ka4ak - @53 б,в
14.05.2009 17:38
идва 24 май,най светлия Български празник и ние си общуваме благодарение на него!За това ми е обидно,че не се спазва Конституцията!
цитирай
75. yuliya2006 - ВЛАД, СВАЛЯМ ТИ ШАПКА ! САМО ТАКА ...
14.05.2009 17:39
ВЛАД, СВАЛЯМ ТИ ШАПКА !
САМО ТАКА СЛЪНЦЕ, С ПРОВОКАЦИИ МОЖЕШ ДА НАПРАВИШ РЕКЛАМА НА НИКА С ПОЕТИТЕ И ТЕ ДА СА НА ПЪРВА СТРАНИЦА
ТЕ СА УМНИ, НО ПРОСТО ГИ ИЗИГРА И НЕ СЕ УСЕЩАТ..ДОСТА ЖАЛКО...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
76. анонимен - видях, качак
14.05.2009 17:42
Но аз мисля че това се коригира от настройките. Така че, тези хора са си избрали публичност. Това е правилното решение.
цитирай
77. ka4ak - @53 мъдри мисли от вековете
14.05.2009 18:27
винаги предпочитам,моите мисли,макар че всичко ново е добре познато старо!Старая се все пак да се получи нещо ново!Отношенията ние може да ги градим на нашето вътрешно усещане и всеки по своемо да е неповторим!Сигурно се усмихваш,но аз съм си бамбашка!
цитирай
78. ka4ak - @54 най-вече протеста ми възниква с поста в който оповестих учасниците в конкурса ПОЕЗИЯТА-МОЯ ЖИВОТ
14.05.2009 18:49
Обаждаха ми се по телефона,на абв пощата и на лични,а не коментираха в ефир!Това ме провокира да го пусна!Винаги съм смятал,че свободата е прекрасна и установих,че хората се страхуват да са свободни!Повредата нанесена ни от предишния строй,се оказва огромна и явно ще ни тежи още много години!Не можех да проумея,как хора които имаха мнение и позиция,не смееха да го заявят публично!Тогава пуснах първия пост,който вече изтрих" Шубето е голям страх!Свободата по голям!"
После пуснах и предишния пост!Вече щях да го трия и baletlnetpepas пусна и неговия пост.Написах му коментар/ние се познаваме/и той не посмя да го пусне!И на прима виста пуснах този пост,защото виждам че това е факт и за това го споделям с всички!
цитирай
79. bimbo163 - Дали има някоя позитивна личност ...
14.05.2009 18:57
Дали има някоя позитивна личност тук или само мрънкащи и търсещи сензации ... и всеки спор за тях да е режисирана провокация....
Толкова е просто дори идеалистично една усмивка само - та блоговете вече са цветни градини....и лятото дойде..., няма искам - неискам...

може би мнения трябва на модераторите да се пращат....
или анкетка да си бяха спретнали.....
уж, хора естети са.....
пък нещо не е подредено добре
и само подредбата да беше....


цитирай
80. baletlnetpepas - качак
14.05.2009 18:58
аз нямам модерация така че не може да не съм пуснал коментара ти! Или е имало бъг в системата или просто нещо не си се справил
цитирай
81. ka4ak - @80 тамън ти е ред,но може да провериш,защото след като ти пуснах,коментара ти върнах и оня еди глас който ми беше пуснал веднъж!
14.05.2009 19:15
И това ти го написах!Изчаках 5 -6 коментара и като видях,че пускаш само такива които са съгласни с тебе,написах този пост!А след малко ще ти отговоря и на предишното ти включване.Даже извърших грях с този глас,защото твоята трева подкарва децата и после родителите се чудят на кой свят се намират!
цитирай
82. baletlnetpepas - няма как
14.05.2009 19:17
да те убедя че не си прав, така че няма да опитвам. Чакам си обаче моя ред
цитирай
83. laura - ка4ак,
14.05.2009 19:58
за какво вдигаш тази пушилка?
От една страна съм от "свободните поети", въпреки каква и до колко съм поетеса е съвсем отделен въпрос.
От друга страна обаче вчера вечерта съвсем без да съм запозната с поста на baletlnetpepas, изразих подобно мнение. Няма да давам линк, за да не излезе, че реклама си правя.
Защо не ме обвини мене, че съм против свободата и се страхувам от нея?
Дали защото съм в списъка даден под поетичното мото или просто гледаш да се заядеш с някого, който със сигурност ще ти качи прочитите на постинга и ще предизвика много коментари?

Мисля, че едното няма общо с другото - свободата на поезията или словото с това прекрасно нововъведение, за което говориш. Правиш от мухата слон!
цитирай
84. ka4ak - @51 добре определено-виси
14.05.2009 20:05
Очаквах тази реакция от теб.Характерна черта при теб.В моето семейство имам повече синове от всичките султани в света,независимо от огромните им хареми.Това ми се случи в моето семейство с моите деца и благодаря за напомнянето.Като баща искам да върна времето и
ще продължа да го желая,но не мога!Синовете ми се множат имам вече 282 внука,но не мога да върна времето!Благодаря за балсама с който намаза раната ми!
цитирай
85. bimbo163 - Ето така е по-подредено. . . . . вече ...
14.05.2009 20:07
Ето така е по-подредено .....вече има нова промяна в изгледа на страницата....
цитирай
86. анонимен - БТП, ти разбираш
14.05.2009 20:19
какво иска да ти каже качаков?
Ти си философ! :-D

\m/
//
цитирай
87. baletlnetpepas - Да, качаклиев
14.05.2009 20:31
думата Султан е много подходяща за теб
цитирай
88. miaa - Отправям своят апел към всички, които са, в блог бг,за които той е станал част от живота им.
14.05.2009 20:41
За тези, които го чувстват , като частица от себе си.За тези, които се радват на успехите си, и за тези, които страдат, ако не бъдат оценени. Но ТОЙ е част от самите Нас и не можем да не бъдем съпричастни на всичко, което се случва в него.Бъдете себе си, отделяйте по една минута всеки ден и помислете за хората във вашия живот, които искат да чуят, че са обичани и че подкрепата им е била полезна.
цитирай
89. анонимен - miaa,
14.05.2009 20:48
говориш каво американец - бла-бла-бла и в крайна сметка нищо не казваш!
цитирай
90. ka4ak - благодаря за коментарите,ще отговоря на всички след няколко часа!
14.05.2009 20:55
извинете ме,сега не ми се отговаря.Нямам настроение.Извинявай те!
цитирай
91. ametist - Качак ,
14.05.2009 21:01
Здрасти. Нещо не смилам , какво общо има свободата,
участниците в литературен конкурс , baletlnetpepas, рамките и т.н ...
За нефелни като мен би ли пояснил, че и коментите нещо не дават субтитри
по въпроса ;)
И въобще кому е нужна цялата тази патетика ?
Защото някак като търсене на сметка ти стоят сега думите :)
цитирай
92. miaa - Защо Анонимен, не разкриеш истинската си самоличност.
14.05.2009 21:06
Защо се страхуваш да застанеш срещу мен и да ми кажеш, какво мислиш?Толкова ли съм страшна или по удобно е да говориш под маската на анонимността. Лично това мен не ме засяга..Искам хората в блога да се разбираме , помагаме и подкрепяме. Много ли е трудно?
цитирай
93. ka4ak - заради поста с участниците,влязоха над 300 блогери ,а се включиха десетина
14.05.2009 21:08
Обаждаха ми се по телефона,на абв пощата и на лични,а не коментираха в ефир!Това ме провокира да го пусна!Винаги съм смятал,че свободата е прекрасна и установих,че хората се страхуват да са свободни!Повредата нанесена ни от предишния строй,се оказва огромна и явно ще ни тежи още много години!Не можех да проумея,как хора които имаха мнение и позиция,не смееха да го заявят публично!Тогава пуснах първия пост,който вече изтрих" Шубето е голям страх!Свободата по голям!"
После пуснах и предишния пост!Вече щях да го трия и baletlnetpepas пусна и неговия пост.Написах му коментар/ние се познаваме/и той не посмя да го пусне!И на прима виста пуснах този пост,защото виждам че това е факт и за това го споделям с всички!
цитирай
94. valsodar - Явно не си ползвал гугъла за посл...
14.05.2009 21:14
Явно не си ползвал гугъла за последната година.
Набери си никнейма там и ти излизат всички блогове, които те следят.
Просто, бързо елементарно и... почти забравено старо.
Отдавна знам кой си ме чете, но... за какво ми е тази информация питам ?
За да се нагодя към неговият вкус и да замязам на него ли ?
Кому е нужно, всеки ден да виждаш свои копия, които не ти казват нищо повече от това което вече знаеш ?

А бе, тука продължава да си е същият кокошарник от класа !
цитирай
95. ka4ak - не говоря за гугъла,а че хора с позиция и мнение не смеят публично да го заявят!
14.05.2009 21:31
за това говоря!И не мога да си го обясня,защо е този страх!
цитирай
96. valsodar - Или просто нямат такова ?
14.05.2009 21:41
Изразяване на мнение ли е, ако не смееш да застанеш зад него ?

Хората са такива , каквито винаги са си били, просто анонимноста подсилва лошите им черти :)
цитирай
97. ka4ak - обяснявам ти че се обадиха стотина човека,на телефона ми,на абв пощата и на лични с мнения и позиции които споделиха с мен,но не пуснаха нищо в поста!
14.05.2009 21:49
сега разбра ли?
цитирай
98. valsodar - И от какво точно се страхуват ? ...
14.05.2009 22:27
И от какво точно се страхуват ?

Напомня ми за това как всички псуваме вечер пред телевизора, а на избора пак си ги избираме същите :)))

Кое му е страшното в това да бъдеш себе си, освен ако не знаеш кой си ?
цитирай
99. ka4ak - нали точно за това говоря!Какви свободни хора,какво гражданско общество,какви избори!
14.05.2009 22:38
тук където по своему си анонимен,не смееш да изкажеш мнението си,какво остава,ако трябва да го заявиш пред лица и очи които те гледат??!Как ще заявим как искаме да живеем,след като ни е страх?
После се чудим защо протестиращите са по малко от полицаите които ги охраняват!
цитирай
100. valsodar - За това те подкрепям напълно !
14.05.2009 22:44
Ей, най-сетне ти разбрах основната идея да му се не види ! :)))
цитирай
101. krassko - Чудя се за какво е всичко това
14.05.2009 22:54
Тези които са регистрирани н Стихове БГ отдавна са свикнали с това. Колкото за БлогБг от зор го направиха, като знам от поетите колко се изнесоха, а колко отизоха при турбо4 и какво писане пада там идете и вижте. Като затворя анонимните и знам кой ме чете, а дали ме е избрал няма никакво значение. Полезните опции които ги има в един сайт след време ще ги има почти във всички. И това не зависи от ничие мнение.
цитирай
102. ka4ak - за да разбереш,че си свободен и може да кажеш мнението си и твоето разбиране без да се страхуваш!
14.05.2009 23:09
Че като гражданин на тази държава не си само за да си плащаш данъците,а можеш и си длъжен да поискаш сметка на този държавен апарат,който храниш,защо ти пилеят парите и не работят за теб!
цитирай
103. анонимен - ka4ak
14.05.2009 23:26
Ти да не си купил блог.бг - то ? На последък нещо все теб и твоите приятели гледаме и четем ?
цитирай
104. ka4ak - не нямам такива намерения
14.05.2009 23:41
искам да не се страхуват от мнението си и да го заявявяват свободно и открито.Искам да направиме модела на гражданското общество в блога,за да може
да стане по лесно и в местата където живеем!
цитирай
105. siikastation - Анонимно по ли ти е удобно?
14.05.2009 23:47
Анонимно по ли ти е удобно?
цитирай
106. ka4ak - не не ми е по удобно,макар че и анонимния е личност!
15.05.2009 00:18
това че съм видял твоя ник е за да те разпознавам и да имам представа с кой говоря,мненията и коментарите ще говорят за теб,когато нещо ти е интересно и коментираш ще знам каква позиция защитаваш,когато си в настроение може и да се забавляваме или посмеем.Основното е като имаш позиция по даден въпрос,да не се притесняваш да я заявиш,а не да ми я казваш,по телефон,на абв пощата или на лични.За това го пуснах поста защото три дни се сблъсквам със страх,да се заяви позиция.Искам да издам стихосбирката и исках съвети критики помощ,редактиране,илюстрации корици и т.н.за да стане общ продукт на блога,на всички нас и масово влизат в блога и не коментират в блога,а лично с мен.От това си направих извода че се страхуват да говорят открито и резултата е този пост.
цитирай
107. viovioi - ей мърморко стига си умувал!
15.05.2009 09:53
Премахнаха снимките от последни 20 посетили и гласували. Днес ще пиша да махнат и другата глупост. Нали видя, че каквото кажа - това става!
цитирай
108. ka4ak - @107 разваляш книжката с картинките
15.05.2009 13:38
по приятно е да е шарено!Създава положителни емоции и по-голяма съпричастност с обществото обитаващо блога!Чуствам те като комшийка,дошла да изпие едно кафе!
цитирай
109. анонимен - аз пак да попитам: а козче пушиш ли?
15.05.2009 19:57
аз пак да попитам: а козче пушиш ли?
цитирай
110. ka4ak - знаеш много добре,че не
15.05.2009 21:30
съветвам те и ти да не си правиш главата не твоя!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6555530
Постинги: 470
Коментари: 13676
Гласове: 89041
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930