Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.02.2009 06:12 - Право на свободен избор-3
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 23625 Коментари: 58 Гласове:
3



Продължавате да ме провокирате!Бяс ме обхваща,когато се правите на света вода ненапита!Когато търсех себе си,търсех и започнах да търся обяснения,на нещата които ми се случват, започнах да праява експерименти с нещата от живота!Аз като Адам,първото нещо за което се сетих,беше Ева!Изумих се какво изобилие има на предлагане!Нямаше вестник или списание,където да не се предлагаха,подобни услуги!
Аз ли съм повреден или правото на свободен избор е химера?Започнах да поръчвам,момичета по телефона!Стигал съм до 17 момичета,едновременно,обирал съм клубовете,мога да си го позволя и съм провел беседа с всички тях!Как нито една в първоначалния разговор,не спомена за насилие,за принуда или смъртна опасност!Оправданието беше,да помогна на майка ми,на баща ми,на брат ми,на сестра ми,да не ги разочаровам,да покажа че съм се справила,да покажа ,че съм успяла,да покажа,че продължавам да уча,заради детето!!След,като успях да ги предразположа и започнахме да си говорим искрено,изведнъж се оказа,че това бяха жертви,принудени чрез,насилие,наркотици,изнудване,рекет,да упражняват тази най-древна професия!
Бях изумен!Имаше момичета,които бяха успели да избягат и бяха връщани от полицията
защото се бяха обърнали за помощ към нея!Оказа се,че както няма сделка за наркотици,без участието на полицията,така няма и момиче което да е на пиацата,без благословията на полицията!Защо продължаваме да търпим,тази мутра,полицията?Те нас ли пазят или охраняват държавния апарат,да може да си прибира парите!Вътрешния министър си отиде,защото отиде с детето си за параван,за да гарантира сделката на Галеви с арабите,защото искаха да платят каптагона с 4 тона хероин и трябваше държавата да гарантира,че количеството ще мине!За това продължавам да Ви призовавам!ДА ОБЯВИМ ВОЙНА,ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - С теб съм братко!
27.02.2009 06:30
Трябва главорезание. И ще има!
цитирай
2. анонимен - i az sam s teb!
27.02.2009 06:34
naj posle nqkoj da se izcepi!
цитирай
3. анонимен - БРАВО!
27.02.2009 06:38
Аз СЪМ ЗА,СТИГА!
цитирай
4. анонимен - Смело!
27.02.2009 06:42
Ще те приберат!
цитирай
5. анонимен - Подкрепям те!
27.02.2009 06:47
Със сестра ми стана точно така!
цитирай
6. анонимен - някой да каже истината в прав текст!
27.02.2009 06:57
евала!
цитирай
7. ka4ak - @1
27.02.2009 07:28
На същото настроение съм!Стига толкова!
цитирай
8. ka4ak - @2,3,4,5 и 6
27.02.2009 07:35
По прнцип не уважавам анонимния,макар и псевдонима е същото,но поне се е регистрилал,явно,продължава страха,да е фактор!Как
ще започнем война,след като не сте свободни!
цитирай
9. krotalka - В зората на зарибяването с наркотици,
27.02.2009 12:33
синовете ми бяха пубертети. Треска ме тресеше, да не посегнат към тая отрова. Непрекъснато говорихме на тая тема. Отделих много време и думи, за да ги предпазя от тази напаст.
Може да звучи невероятно, но моя позната, набиваше в главата на дъщеря си думите - По добре да си изкарваш парите по гръб( в смисъл като елитна проститутка), от колкото да работиш за 200 лв?! Има и такива "майки"
А с това, че полицията и власт имащите са намесени в тези престъпни деяния, съм съгласна.
Царица - парица!

Поздрави за постинга!
цитирай
10. ddima - 4-ри години водех война .....Познавам Ви задочно и съм следяла изявите ви
27.02.2009 13:52
Бях в асоциация " майки живот без дрога".

Бях, от майките, които проблемът не ги беше засегнал лично, но исках да помогна
Работех и давах всичко от себе си. Наивно вярвах, че ще се направи нещо ....Да, ама не..... Лекари, полиция ...всички са в играта.... -Държавна политика
Вие се опитахте...и какво??? всички лекари срещу Вас...защо??? защото "лекувайки" зависимите, трупаха пари....отвратих се и се отказах
Господи, колко мъка видях и каква липса на отношение към проблема от обществото.
Всички гледаха собствената си черга.
Бездушие пълно! Но да коментираме и да се бием в гърдите когато не сме засегнати от проблема сме на първа.
И стига с това семейството, та семейството......
Сблъсках се в асоциацията с прекрасни семейства, а и с прекрасни деца -зависими от хероин.

PS. ДА ОБЯВИМ ВОЙНА,ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ!
Няма да стане! Българинът е бездушен. Проблема го приема само тогава , когато къщата му се запали.

цитирай
11. cornflower - !
27.02.2009 17:03
Подкрепям!
цитирай
12. baletlnetpepas - Да,
27.02.2009 18:05
а какво ли би станало, ако наркотците се легализират? Няма ли по този начин да победим корупцията и да спасим децата си!
цитирай
13. ddima - baletlnetpepas,
27.02.2009 18:14
и аз мисля така, но това никога няма да стане!
цитирай
14. ka4ak - @9
27.02.2009 18:51
Поздравявам Ви,че сте успяла със синовете си и сте
отделяли време,да ги предпазите!Аз това искам от родителите,да бъдат отговорни за децата си!
Точно такива"майки"ще трябва да ги лишаваме от възможността,да възпитават децата си,но това зависи от всички нас!
цитирай
15. ka4ak - @10
27.02.2009 19:20
Точно за това Ви призовавам,да не се отказвате!Знам че е трудно,знам че колкото по наясно ставаш,толкова
по отвратително е,но това не е основание човек да престане да се бори!
Много е удобно да обърнем гръб
и да оставим "каруцата в калта",не трябва да си сляп,за да помогнеш на слепия да пресече!
Точно за това искам да се правят тестове в училище,за да няма "прекрасни семейства,а и с прекрасни деца-зависими от хероин."
Ако действаме,както ти си постъпила съм съгласен,но пак ще го повторя"НЕ ТРЯБВА ДА СИ СЛЯП,ЗА ДА ПОМОГНЕШ НА СЛЕПИЯ ДА ПРЕСЕЧЕ!"
цитирай
16. ka4ak - @11
27.02.2009 19:22
Благодаря!
цитирай
17. ka4ak - @12
27.02.2009 19:30
Има закон за контрол върху наркотичните вещества и
прекурсорите!Там всичко е легално!
цитирай
18. ka4ak - @13
27.02.2009 19:40
Няма да стане,защото тези вещества са опасни!Представи си,че си на операционната маса,упойват те и ти отрязват ръцете и краката!Излизаш от упойката,как ли ще се чувстваш?
цитирай
19. drlubenova - ПОВЯРВАЙ В БОЖИЯТА ЛЮБОВ /пос...
27.02.2009 21:21
ПОВЯРВАЙ В БОЖИЯТА ЛЮБОВ
/посветено на младежите от комуните/


Знам, че парещата болка те изгаря,
знам, че нищо не проблясва в пепелта…
Знам, че в дългите си и самотни нощи
търсиш СВЕТЛИНА.

Знам, че спомени зловещи те преследват.
Знам, че демони, кошмари те морят,
но не позволявай те да те погубят
и НАДЕЖДАТА в доброто да сломят!

Знам, че мразиш хорската жестокост,
знам, че ненавиждаш грубостта.
Знам, че раните от преживяното
бавно заличават младостта.

Знам, че уморен си ти да търсиш,
да намираш и да сграбчваш радостта.
Но ВЯРА носиш ли в сърцето,
Вечна благодат е ТЯ …




САРА ИВАНОВА ВИШАНИНА, ІХ клас,
ЦЕНТЪР ЗА РАБОТА С ДЕЦА – гр.БАНСКО
Кръжок по религия
Р-л: г-жа Марияна Думанова


цитирай
20. baletlnetpepas - Качак
27.02.2009 22:46
някъде вече говорихме за това дали вкарването на определени вещества в закона прави наркотици и какви са последиците, ако това е така!!
Зачетох статията, доколкото разбирам си си поръчвал момичета от обяви по вестниците, това не ми се струва много морално. Все пак възрастен човек си! Затова ли разхождаш парите на фондацията?! Засрами се!
цитирай
21. ka4ak - @19
27.02.2009 23:53
Сара е много талантливо,момиче!Утре ще го разпечатам и ще го занеса на момчетата в комуната!
Благодаря!
цитирай
22. ka4ak - @21
28.02.2009 00:06
Тези вещества са ги изледвали и описали.Правили са опити с животни и хора.На тази база са ги поставили в тази група.
Казах ти че умираш да ми пришиеш всевъзможни грехове!Мога да преценя кое е морално или не!А за парите на фондацията не се притеснявай,аз я издържам!
цитирай
23. baletlnetpepas - Ужас, забавната
28.02.2009 12:04
ти си фашист, а не забавна - боклуци, морал, правилно добро - няма човешка злина, която да не е съпътствана от тези думи. Иначе, абсолютно правилно не вярваш в държавата, по същество това е човешка структура за налагане на волятана един човек над друг. Примерно, ако Качака завземе властта в дръжавата, ще направи всичко възможно да наложи волята си над мен - дори би ме пратил в затвора! Това естествено би станало по честни процедури, гарантиращи правото ми на защита, но естествено всичко би предпоставило, че качака знае какво е правилно, а аз не знам. Много ме е страх от хора които знаят какво е правилно за всички винаги причиняват зло.

Факта си е факт, с парите на фондацията (Качак, дори ти да я издържаш, веднъж дарени парите стават на фондацията, а не твой) Качаклиев си поръчва момичета.

Колкото до това дали са изследвани и описвани, Качак не знам какво са изледвали, но тревата не е убила никой, за разлика от теб! Докато не обясниш пред всички с думи прости всичко за смъртта на момчето в твоята комуна, всеки път ще ти го напомням! Хората заслушани в крокодилските ти сълзи забрвят, че ти си убиец!
цитирай
24. ka4ak - @23
28.02.2009 13:44
Повода да го напиша е конкретен,едно много красиво момиченце,на мои познати,чрез умишлено закачане за хероин,го вкарват в мрежата,да изпълнява отвратителни неща!Веднага отворих наши стари изследвания и намерих анкетата в която лично бях участвал преди пет години.Съпоставих нещата и установих,че няма никаква промяна,напротив,още повече е легалезирано и облечено в "свободен избор"на жертвите!Това е най-страшното,злоупотребява се със свободата на личността и се размахва,като борба за свобода!Тези мръсни пари продължават да разяждат държавата и патриахалния модел на Вазов е изблъскан в ъгъла!Модерно е да си обратен и да го афишираш,а какви поразии нанася на обществото,никой не се замисля!Точно за това призовавам родителите,защото в предишните векове,сме снабдявали цялата османска империя с афион,но никъде няма данни,българи да са го употребявали и сме успели да се съхраним като нация и дух!Самия факт,че се замисляш да си купиш Калашников,показва че държавата я няма и системата "ДЪРЖАВА"не работи!
Не трябва да се гръмваш,необходима си!За да можем с общи усилия,да изкореним нещата които унищожават нашето бъдеще!
цитирай
25. baletlnetpepas - Забавната,
28.02.2009 18:46
изпитваш нопрамния ужас на всеки родител. Знам какво е, но на себе си съм поставил основна задача да спася детето си от родителския ужас. Не го ли постигна, това би означавало, че то ще живее в един постоянен родителски ужас и няма по-голямо зло, с което едно дете може да се сблъка.
Кой беше казал - Страхът на родителя е комплекса на детето! Тези неща са като скачети съдове!
цитирай
26. baletlnetpepas - Забавната
28.02.2009 20:34
говаря единствено за себе си.
А щом сте много и сте силни колете и бесете, единствено да не вземе някой вас да обеси докато сме малко и слаби.
цитирай
27. drlubenova - zabavnata
28.02.2009 21:02
Познавам този филм добре. Трагедията е пълна. Жалко, очаквахме наистина по-добро време, но бездуховността може да ражда само демони, дори и по време на демокрация.
цитирай
28. ddima - zabavnata,
01.03.2009 10:23
Само няколко месеца се потопете в някоя асоциациа за борба с дрогата и ще видите, колко умни и интелигентни деца са станали зависими.
Ще, стреляте утре по това време.... Говоря така, защото съм се сблъсквала и с подобни приказки.

ka4ak , 4-ри години се занимавах, с проблема дрога.4-години, всеки петък бях в асоциациата, пресконференции и т.н...... ясно ти е . Колко пъти на родителски срещи съм казвала на родителите да използват тестове. Гледаха ме като марсианка. Обаче, когато проблемът ги удари, тичат за помощ.
цитирай
29. анонимен - Към Всички - но най-вече към Забавната!
01.03.2009 11:27
Ще кажете "Абе ТИ пък какво се включи със закъснение и то Анонимен ..."
Да! - Включих се!
Включих се, защото почти всеки ден се ИЗПРАВЯМ ОЧИ В ОЧИ с Проблема ...
И не само този - с още редица Проблеми от този род и естество - Проблеми, които водят да принизяване на Човека до ниво ... задминало Животното ...
Изправям се не с Думи ...
Не със Закани ...
Изправям се буквално с Каска, Маска и 16 патрона в цевта ...
Някои ще ме Познаят - Аз бях и излязал от Анонимност - макар и да показвах едно друго Лице ...
Някои ще се сетят за Думите на един Ненормалник ли?! "Аз не се страхувам от Белезите по Тялото - страхувам се от Раните в Душата ..."
Много отново ще се подиграят с Мен - тук и сега - точно за това ми писане ...
Но едно ще ви кажа - Молете се да не се срещате с Мен в Реала и да се окажете от Другата Страна на Барикадата!
Колкото Боля спрямо Приятелите си - милиард пъти съм по-жесток за Тези от Другата Страна!
Прострелван съм 3 пъти ...
Намушкван съм 2 ...
Чупили са ми и кости ...
...
Рязали са от Мен - хей така - за да ме накарат да Предам НЕЩОТО ...
Той режеше пръстите с ъглошлайф - но Аз просто му казвах
цитирай
30. анонимен - Натиснах по погрешка и публикувах недовършил ...
01.03.2009 11:41
Защото съм се разтреперял?!
Не!
Но пък ще прекъсна дългото си словоизлияние ...
Може би само да довърша - не съм се разтреперял - правя го единствено когато си позволя да си го позволя ...
... аз просто му казвах, че ако не ме убие - ще умре.
Смееше се ... - така си и отиде от Този свят - както се смееше влязоха "дружките"
Закъсняха ... - със няколко скапани секунди закъсняха - зотова и единият пръст трябваше да го носим към Пирогов ...
Докато сестрата оказваше първа помощ, докато съберат екипа за операцията - припадна - не че не е виждала кръв или отделени части от тялото - явно не беше виждала някой да яде хот-дог и да пие кока-кола с другата си ръка в това време...
Грозно - зная - че когато пишех Хубаво - що пак почти всички решихте, че е грозно?!
Не е грозно скъпи ми Дами и Господа - още повече, че Аз нищо и толкова не съм Разказал - че как да разкажа 15 години в един постинг ...
Та - не е грозно - нито пък отвратително - или още по-малко страшно ...
Разказах го, ... - всъщност и Аз н зная точно защо ...
Може би защото вече почнах да не издържам Всичко и Всички да се слагат под общ Знаменател ...
Може би, защото ми писна всеки да говори как би взел "Калашников" /можеш да го купиш на черно за 200-300 евро/, но да се прибира в топлата си къща и да си ляга в мекото си легло ...
Не! - Не ви слагам сега пък Аз под общ Знаменател ...
Огледайте квадратната си къща. Не е ли Квадратна?!
М?!

Г.
цитирай
31. ka4ak - @24
01.03.2009 13:56
Не е фашист,бъркаш,просто е майка,на която искат да отнемат детето,много интересно ти как би реагирал ако посегнат на детето ти и го докарат до състояние в което,да не можеш да разбереш,дали с него говориш или със стената срещу теб?
След като не вярваш в държавата,какво правиш за да я промениш?Или ти е по удобно само да си чешиш езика?
Да по всяка вероятност няма да ти е лесно ако аз съм на власт.Законите са за това,за да се спазват!
Демокрацията е за това,по най демократичния начин,чрез участието на всички,да определя правилата на съжителство в обществото!
А факта не е факт,защото това са мои лични пари и
гарантирам,че нито една стотинка,повтарям нито една стотинка на фондацията не е отишла в моя джоб!
А колкото до момичетата,да не би да завиждаш?Колко си жалък!
Като не знаеш какво са изследвали,прочети и ще видиш,че тези вещества действат на ЦНС и за това са в тази група!А колкото до тревата,една сръбска стюардеса падна от 10000м и нищо и нямаше,целия екипаж и пътниците обаче загинаха!По твоята логика е полезно да се скача от 10000м
без парашут?
А колкото до убиец,благодаря!
цитирай
32. ka4ak - @25
01.03.2009 14:01
Подкрепям те и те разбирам!
цитирай
33. ka4ak - @27
01.03.2009 14:10
Родителския ужас!Много интересно ще ми бъде да наблюдавам ти да си заключен в една стъклена клетка и да наблюдаваш детето си как си играе с оголени проводници по които тече ток!
цитирай
34. ka4ak - @28
01.03.2009 14:14
Ще я смажем!
цитирай
35. ka4ak - @29
01.03.2009 14:17
Явно не живееш в България и нямаш деца!
цитирай
36. ka4ak - @30
01.03.2009 14:22
И това е трагедията на днешния ден!
Но това не значи,че трябва да спреме да биеме камбаната и да будиме народа!
цитирай
37. ka4ak - @31
01.03.2009 14:35
Абсолютно си права,но това не ти дава право,да се съгласна с това което става около нас!Сценария който публикувах е писан през 2001г,а колко актуално звучи!Не трябва да се отказваш,има един ден в календара,казва се ден на народните будители,видя колко късно започна да се отбелязва,колко хора са смятани за вещици и дяволи и са изгорени или убити,но истината винаги побеждава!
цитирай
38. ka4ak - @32@33
01.03.2009 14:41
Мога да ти помогна,тези 15 години не са твоя живот!Обади се!
цитирай
39. ddima - Трагедията е в разбитата ни държава....
01.03.2009 14:52
Трагедията е в бездушието на хората.
Трагедия е в нежеланието на родителите като цяло, да погледнат проблема в очите.
Колко от всичките пишещи са подали ръка, колко?
А на лозунги сме много силни. Седим си на топло в къщи и гледаме през прозорците.

Ето, от "Рето" комуната децата са отворили магазин за мебели. Има прекрасни неща реставрирани от тях.
Питам, колко сме отишли да помогнем, ако щете и морално на децата .....колко?
Няма да забравя погледите на момчетата в Рето, в началото недоверчиви, а след това очите им грейнаха. Бяха месили питки и сготвили ориз.Почерпиха ни.
Уф, спирам, защото се развълнувах.
цитирай
40. ddima - анонимен,
01.03.2009 14:55
колко хубаво го каза -"страхувам се от Раните в Душата "
цитирай
41. ka4ak - @42
01.03.2009 15:19
Права си,но аз искам повече!Искам не само да помагаме на разболелите се,а да не допуснем да има такива прекрасни деца в комуните или където и да е!
цитирай
42. ka4ak - @43
01.03.2009 15:22
Всичко може да се оправи,няма невъзможни неща!
цитирай
43. ddima - Да!
01.03.2009 15:31
Всичко може да се оправи, но те,зависимите, трябва да повярват в себе си и да видят любовта в хората, а не да бъдат отритвани.

има едно стихотворение на Д.Дамянов
само част ще напиша
"Преварвал той замръкнали кервани
и само денем криел своя нож,
а ножът му ръжда не хващал,
човекът като дявола бил лош.
Но кой знай, един път от умора
и той на кръстопът заспал.
Подритвали го бързащите хора
и никой до главата му не спрял,
а само малко дрипаво момиче
челото му покрило с листо.
Заплакал той за първи път обичан,
заплакал той, разбойникът, защо ?
Какво стоплило туй сърце кораво,
нестоплено в живота никой път !
Една ръка накарала тогава,
сълзи от поглед в кърви да текат.
Една ръка, по-топла от огнище,
на главореза дала онова,
което той не би откупил с нищо
ни с обир скъп, ни с рязана глава."
Липсва любовта, липсва разбирането към децата .....
цитирай
44. ddima - А, лекарите
01.03.2009 15:36
да не се бият в гърдите.Освен пари да изкарват, нищо друго не правят.
Майките, последните си пари даваха да купуват тъпите им лекарства с които правеха децата си двойно, тройно зависими.
цитирай
45. ka4ak - @46
01.03.2009 15:57
Много хубав откъс,но той не важи за нашите момчета!
Този свят в който са живели докато се друсат,не е тяхния свят,говорил съм с безброй момчета и момичета,седем години след спирането на дрогата,това време е като бяло петно,което им се губи от живота!Тогава когато са се друсали,те не са били те!Това са били други хора облечени в тяхната кожа!
цитирай
46. ka4ak - @46
01.03.2009 16:02
Лекарите са наравно с дилърите,ако ли не по опасни!
Лекарят не иска да излекува,той иска да лекува и докато родителят има пари ще лекува,като свършат парите ще постави диагноза" неспасяем случай"да отива в комуна!
цитирай
47. baletlnetpepas - Качак 34
02.03.2009 12:16
сега видях този коментар и с цялото ми уважение към теб трябва да ти призная, че си малоумен.
С психопатията си и психопатските си предложения Ти искаш да ми отнемеш детето - да те убия ли?!! Създаваш опасност за моете дете след като доказано си се провалил с твоето - да те убия ли?!!!

Аз не правя нищо да променям държавата единственото, което настоявам да не ми се бърка в моите работи! И ме е страх от хора като теб защото сами не разбират колко зло правят, а животът ги накзава ли наказва, а те твърдят, че това наказание е защото са добри и чудесни!

Парите, които си дал на фондацията НЕ СА ТВОИ ПАРИ, а са пари НА ФОНДАЦИЯТА и ако ТИ си ги ползвал, за да си поръчаш 17 девойки мисля, че министерство на финансите тряба да ни направи ревизия!

Тази ЦНС, която така си хванал и която така и не си разбрал, на ли се влияе и от АЛКОХОЛА, защо тогава алкохола не е в този списък?!!!

Сред познатите ми, които пушат трева НЯМА НИТО ЕДИН на хероин! Повече повмеето са вишисти, работят издържат семейства, знаят езици, излизат в чужбина, четат... Това не е единичен случай а правило.

Във връзка с работата ми, често се сблъскавм с Хероинови наркомани и нещото, което ги обединява не е пушенето на трева , а семейната среда и социалния статус. Тези които са по-бедните социални слоеве, като цяло имат изключително слаб родителски контрол. Тези които са от т.нар средна класа, като цяло имат тиранични родители (случая с твоя син е типичен).

А че си убиец такъв си - съдът осъди ТВОИТЕ момчета, дайстващи по ТВОИТЕ методи, в ТВОЯТА комуна
цитирай
48. анонимен - ka4ak
02.03.2009 15:01
Моля ви не спорете повече с този baletlnetpepas.
Ясно е, че е зависим и разговора с него няма изход.
Рискувате да отегчите и отблъснете читатели.
Давайте по същество!
цитирай
49. ka4ak - @50
02.03.2009 22:29
Болно ми е за теб!
цитирай
50. ka4ak - @51
02.03.2009 22:30
Ще Ви послушам!Макар,че той ми помага!
цитирай
51. baletlnetpepas - Качак
03.03.2009 00:16
и на мен ми е болно, но след сато си помогаме значи сме си полезни един на друг.
цитирай
52. ka4ak - @54
03.03.2009 00:23
Да,хората ще могат да разберат по лесно,за какво се боря!
цитирай
53. baletlnetpepas - Точно така
03.03.2009 13:31
и аз имам това предвид!
цитирай
54. анонимен - YKCfcupTnJZZNPTDy
03.06.2011 11:34
That's not just the best answer. It's the bsetset answer!
цитирай
55. анонимен - JdRZuegPJmZRnyS
04.06.2011 11:08
iwFypm <a href="http://skdnfefofuiv.com/">skdnfefofuiv</a>
цитирай
56. анонимен - nJfFBqdUKmcyCzl
04.06.2011 15:43
YnnPE6 , [url=http://gvfyjtwnhdnr.com/]gvfyjtwnhdnr[/url], [link=http://eotoeildbqae.com/]eotoeildbqae[/link], http://knljajslmnex.com/
цитирай
57. анонимен - lzKkgeEFKGNH
05.06.2011 17:39
cE3uqr <a href="http://fdvxfnahffng.com/">fdvxfnahffng</a>
цитирай
58. анонимен - JAmRCDCJGQ
06.06.2011 16:00
oKnkkY , [url=http://lgidqvzrkuks.com/]lgidqvzrkuks[/url], [link=http://efhtisxnkozf.com/]efhtisxnkozf[/link], http://jamofuwbmcpv.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526871
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88770
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031