Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2013 00:46 - Женските гърди са приети официално за доказателство, че и мъжете са способни да се съсредоточат върху две неща едновременно.
Автор: furiika Категория: Забавление   
Прочетен: 10285 Коментари: 18 Гласове:
64


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
:)
:)
:)

На златната си сватба мъж се хвали пред приятелите си: -Ако знаете на колко мъже съм сложил рога... Чувайки това, жена му се обадила: -Аз само на един, но затова пък колко пъти...




Възрастен бизнесмен отива при сексолог: -Докторе, имам проблем, жена ми не може да забременее. Можете ли да ми помогнете? -Мога да ви посъветвам да си вземете млад секретар. След няколко месеца докторът среща бизнесмена на улицата. -Здравейте, как е жена ви? -О, благодаря ви за съвета, тя забременя. -А как е секретарят? -Тук нещата са по-лоши...и тя забременя...




Извънземен кораб каца на земята. Люкът се отваря, излиза малко зелено човече с големи черни очи и вика към изумената тълпа посрещачи:  - Who the f*ck is Дельо?!





По телефона: - Ало, трябва ми Надежда? Женски глас (с въздишка): - Съжалявам... А на мен вяра и любов...




Мъж отива при проститутка и пита: -Колко е цената на свирката?  -50 кинта - отговаря му тя.  -Ехе, ти на сватба ли ше свириш, ма?




Господ попитал рапъра Криско:  - Какъв да те направя, гей или инженер?  Криско отвърнал:  - По-добре ме направи гей, щото по-лесно ще ми влезе нещо в гъза, отколкото в главата.




Слонът за пръв път вижда камила и с учудване възкликва:  - А стига бе, как може коремът ти да е на гърба?  - А аз питам ли те как може хуят ти да е на устата?






Аз нищо няма да ви питам, а направо ще ви пожелая хубава седмица и весело настроение! :):):)

 



Гласувай:
72



1. troia - Ха ха ха,
16.09.2013 12:59
теб човек трябва да те чете с памперси.:))
цитирай
2. fascindoo - Фурийке, подценяваш ни,
16.09.2013 13:15
някои мъже сме способни да се съсредоточим не върху две неща едновременно, а върху ТРИ.
Аз например правя и омлет от
БЪРКАНИ ЯЙЦА С естествени ГЪРДИ (без силикон)!

Понякога и върху ЧЕТИРИ...се съсредоточавам
цитирай
3. brym4ence87 - - Who the f*ck is Дельо?!
16.09.2013 13:18
Този не го знаех! Поздрави, Нели! ;-))
цитирай
4. furiika - :)))
16.09.2013 15:21
troia написа:
теб човек трябва да те чете с памперси.:))



който няма, да му мисли :)))
цитирай
5. furiika - е, сигурно има и изключения :)))
16.09.2013 15:22
fascindoo написа:
някои мъже сме способни да се съсредоточим не върху две неща едновременно, а върху ТРИ.
Аз например правя и омлет от
БЪРКАНИ ЯЙЦА С естествени ГЪРДИ (без силикон)!

Понякога и върху ЧЕТИРИ...се съсредоточавам

цитирай
6. furiika - :)))
16.09.2013 15:23
brym4ence87 написа:
Този не го знаех! Поздрави, Нели! ;-))


Поздрави и от мен, бръмче:)))
цитирай
7. hristo27 - Весела седмица, Фури!
16.09.2013 15:41
Весела седмица, Фури!
.......................................


Всяка учителка на 15 септември приема от учениците и техните родители цветя, но си казва на себе си:
"Е, можеше и пари, но..."
цитирай
8. furiika - Весела седмица, Ице:)))
16.09.2013 15:52
аз бих казала:" Добре наебаната жена(учителка) не се нуждае от цветя" :)))))))))))
цитирай
9. antivlaks - Тъкмо ми се приплака ,че ми откраднаха Лятото и .........пак ме УХИЛИ ! :D
16.09.2013 17:04
Старозагорски селяни отишли при попа и го питали:
- Дядо попе, студентите докато вадят цвекло, пеят една песен, но не всичко ѝ разбираме.
Пеят:"забравил шута ранга свой, влюбил се в своята кралица". Какво е туй "шутаранга"? Попът помислил, помислил и признал, че не може да даде отговор:
- То и на мен не всичко ми е ясно. Ето, в Светото писание пише "И бе сам Ной в ковчега три дни и три нощи."Обаче кого ибе... как ибе... пък сам...
цитирай
10. jeremy231 - Предния път отсъствах, ама сег се самонаказвам с 3 броя
16.09.2013 17:25
№1 Мъж отсъства 3 дена. На 4-я се прибира целия обинтован. Жена му крещи в истерия:
Къде се губи цели три дни, а!!!!!!!!!!!!!?
Ми жена, паднах от 2-я етаж.....
Жената качва още 2 октави на горе:
И сега ще ме лъжеш, че 3 дена си падал от 2-я етаж, а!?!?!?
№2 Мъж се прибира в къщи и поглежда в леглото. Отива до гардероба, отваря го и казва на жена си. /цвета на косата и е въпрос за 1 лв./
Скъпа, в гардероба трябва да се крие той, а не ти.
№3 Той: Добър ден;
Тя: Добър ден, аз съм новата ви съседка.
Той: От горе или от долу?
Тя: Ама не бързайте така, нека първо се запознаем...
цитирай
11. furiika - хаха:)))
16.09.2013 20:28
antivlaks написа:
Старозагорски селяни отишли при попа и го питали:
- Дядо попе, студентите докато вадят цвекло, пеят една песен, но не всичко ѝ разбираме.
Пеят:"забравил шута ранга свой, влюбил се в своята кралица". Какво е туй "шутаранга"? Попът помислил, помислил и признал, че не може да даде отговор:
- То и на мен не всичко ми е ясно. Ето, в Светото писание пише "И бе сам Ной в ковчега три дни и три нощи."Обаче кого ибе... как ибе... пък сам...


хаха, пък и сам:)))))
И ти ме ухили:)))
цитирай
12. furiika - аааа, ще пишем отсъствия:))))))))
16.09.2013 20:29
jeremy231 написа:
№1 Мъж отсъства 3 дена. На 4-я се прибира целия обинтован. Жена му крещи в истерия:
Къде се губи цели три дни, а!!!!!!!!!!!!!?
Ми жена, паднах от 2-я етаж.....
Жената качва още 2 октави на горе:
И сега ще ме лъжеш, че 3 дена си падал от 2-я етаж, а!?!?!?
№2 Мъж се прибира в къщи и поглежда в леглото. Отива до гардероба, отваря го и казва на жена си. /цвета на косата и е въпрос за 1 лв./
Скъпа, в гардероба трябва да се крие той, а не ти.
№3 Той: Добър ден;
Тя: Добър ден, аз съм новата ви съседка.
Той: От горе или от долу?
Тя: Ама не бързайте така, нека първо се запознаем...



После трябва пак да се запознаваме:)))))))
цитирай
13. net - :)))
17.09.2013 11:52
ЧЕСТИТА НОВА УЧЕБНА ГОДИНА!
ПРИ ТЕБ ВИНАГИ Е СМЕХУРАНСКА!
Би трябвало вместо поздравления, да ти казваме не драга ми Фури а Драга ми Смехурке.
/Нали цяло лято малката се напъваше да чете и смехурчетата на Патиланци и небивалиците на Пипи/Ако я бях пуснала да чете при теб- много повече обяснения би трябвало да и давам, ама поне по-бързо би свикнала с четенето./
:)))) :)))))
цитирай
14. monaliza121 - Who the f*ck is Дельо?!
17.09.2013 18:10
Няма го, излел е...:)))))))))))))
цитирай
15. furiika - Успешна учебна година на малката, Нетче:))) И на теб, да й помагаш:)))
18.09.2013 00:04
net написа:
ЧЕСТИТА НОВА УЧЕБНА ГОДИНА!
ПРИ ТЕБ ВИНАГИ Е СМЕХУРАНСКА!
Би трябвало вместо поздравления, да ти казваме не драга ми Фури а Драга ми Смехурке.
/Нали цяло лято малката се напъваше да чете и смехурчетата на Патиланци и небивалиците на Пипи/Ако я бях пуснала да чете при теб- много повече обяснения би трябвало да и давам, ама поне по-бързо би свикнала с четенето./
:)))) :)))))


Раничко й е още да ме чете детето, а и на теб доста време ще ти отнеме за обяснения;)
цитирай
16. furiika - ахахахаа:))))))))))
18.09.2013 00:07
monaliza121 написа:
Няма го, излел е...:)))))))))))))


Обожавам коментарите ти, от тях бисерни вицове излизат:))))
Поздрави, приятелко!
цитирай
17. razkazvachka - Един французин отива на среща с приятелите си
18.09.2013 20:53
И още от вратата на кръчмата се провиква: "Всички сте рогоносци! Тая нощ спах с жена ми!"
цитирай
18. furiika - хахаха:))))))
19.09.2013 10:26
razkazvachka написа:
И още от вратата на кръчмата се провиква: "Всички сте рогоносци! Тая нощ спах с жена ми!"


ей това е вече обрат:))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: furiika
Категория: Забавление
Прочетен: 6961629
Постинги: 599
Коментари: 14698
Гласове: 102076
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031