Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2014 17:00 - Поздрави,за Президента!!!:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 9887 Коментари: 41 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

С удоволствие,го поздравявам,защото това е единствената институция в държавата,която работи и мисли за България!!!:)))
Референдума,ще е добра стъпка,за да се осъществи и този мой пост:
image
18.04.2012 19:22 - Европейски ден на правата на пациента?!Без самочувствието,че си гражданин,нищо не става!:(

Автор: ka4ak
Прочетен: 10808

Изборите са далеч,но се очаква до края на месеца ,да бъдат внесени поредните промени в НС!
Вместо поредната безумица,ПРЕДЛАГАМ,задължително гласуване,както да има възможност,да се извърши и по електронен път!
Другото просто е продължаване на агонията в безкраен преход и гражданско общество,през крив макарон!:(((

Тагове: обществогражданско, свободна,мисъл,

избор,

тук може да видите и коментарите,защото те са неделима част от поста:

ka4ak.blog.bg/politika/2012/04/18/evropeiski-den-na-pravata-na-pacienta-bez-samochustvieto-che.941841

Бъдете ЗДРАВИ  и СВОБОДНИ!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!




Тагове:   избор,   свободен,


Гласувай:
47



1. ivoki - (y) Владо !!!!
30.01.2014 17:17
(y) Владо !!!!
цитирай
2. waterway - Една наивница в мое лице
30.01.2014 17:17
Една наивница в мое лице под горното може на напише само това:

- Утре да дойдете в 8:00 на плаца, че ще ви бесим!
- А въже и сапун ние ли да си носим или на място ще ни ги дадат?

пп. Отивам да се допитам мажоритарно до мейла си за евентуално съобщение, че съм уволнена, както и дали ми е попълнено коректно виртуалното досие, щото след 'нам колко си време при пенсионирането ще ми трябва да е коректно.
цитирай
3. анонимен - Поздрави на всички,
30.01.2014 17:49
които имат ДОБЛЕСТТА да поздравят Президента ЯВНО И АКТИВНО за този му ДЪРЖАВНИЧЕСКИ АКТ !

Дано за пореден път не докажем, че българският народ отново косвено "се съгласява" с петвековното си робство и с прокомунистическото си овчедушие и с ПАСИВЕН ВЪЗТОРГ възхвалява истинското геройство на малцината МУНЧОВЦИ - ЛУДИ ГЛАВИ !
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Най-съществената част от неговото изказване:
30.01.2014 18:03
" Смесената избирателна система съчетава предимствата на мажоритарната и пропорционалната и намалява недостатъците им. Желанието на избирателите да гласуват за личности, а не само за листи, ще намери своето решение, ще се засили връзката между избирателите и техните представители. Участието на мажоритарни кандидати на изборите ще даде възможност на личностите да отстояват идеите си. Сред позитивите на смесената система са преодоляване на разединението в обществото и стабилизиране на партийната система. Запазва се партийното многообразие, но се гласува и за личности.
Задължителното гласуване ще даде възможност за участие не само на активните граждани, но и на сънародниците ни, които са се отчуждили от политическия живот. Колкото повече граждани изразят воля, толкова по-легитимни са изборните резултати и по-стабилни институциите. Хората, които ни управляват, не трябва да бъдат избраници само на твърди партийни ядра.
Целта на допитването за задължителността е всеки български гражданин да се ангажира с общите дела и с начина, по който се осъществява публичната власт. Задължителното гласуване е инструмент, с който ще противодействаме на най-порочните практики – корпоративен, манипулиран, организиран или купен вот. Само като повишим избирателната активност, ще намалим тежестта на тези гласове.
Електронното гласуване не е просто улеснение, а доказателство, че българската държава мисли за своите граждани, където и да са те по света. Този начин на гласуване води до повишаване на избирателната активност и е инструмент за повишаване авторитета на институциите. Нека се обърнем към технологиите от 21-ви век, като мотивираме все повече българи да ги ползват. Нека си припомним, че при преброяването на населението в България през 2011 г. над 3 милиона наши сънародници се преброиха електронно. Поне 1,5 милиона български граждани живеят и работят по света. Сънародниците ни зад граница не са безразлични към случващото се в страната ни, имат отношение и мнение за бъдещето на Родинат
цитирай
5. ka4ak - 1. ivoki - (y) Владо !!!! Иво,ще ми се ,да се проумее!!!:)))
30.01.2014 19:04
ivoki написа:
(y) Владо !!!!

Работодатели сме и от НАС ,ЗАВИСИ!!!:)))
цитирай
6. ka4ak - 2. waterway - Една наивница в мое лице Розалия,отдавна,поставих диагнозата!:)
30.01.2014 19:14
waterway написа:
Една наивница в мое лице под горното може на напише само това:

- Утре да дойдете в 8:00 на плаца, че ще ви бесим!
- А въже и сапун ние ли да си носим или на място ще ни ги дадат?

пп. Отивам да се допитам мажоритарно до мейла си за евентуално съобщение, че съм уволнена, както и дали ми е попълнено коректно виртуалното досие, щото след 'нам колко си време при пенсионирането ще ми трябва да е коректно.

Лечението/след изкуствената болест,от предишния строй/,е да се усетиш,като ГРАЖДАНИН и като такава,да си повяраваш,че МОЖЕШ!!!:)))
Въже и сапун,носи,ще потрябва,но не, ЗА ТЕБ!!!:)))
цитирай
7. ka4ak - 3. andreshko - Поздрави на всички, Петре,присъединявм се!!!:)))
30.01.2014 19:20
andreshko написа:
които имат ДОБЛЕСТТА да поздравят Президента ЯВНО И АКТИВНО за този му ДЪРЖАВНИЧЕСКИ АКТ !

Дано за пореден път не докажем, че българският народ отново косвено "се съгласява" с петвековното си робство и с прокомунистическото си овчедушие и с ПАСИВЕН ВЪЗТОРГ възхвалява истинското геройство на малцината МУНЧОВЦИ - ЛУДИ ГЛАВИ !

Много ми се иска,да щракнат на линка:
ka4ak.blog.bg/politika/2012/04/18/evropeiski-den-na-pravata-na-pacienta-bez-samochustvieto-che.941841
за да се запознаят с коментарите,пък белким,им просветне!!!:)))
цитирай
8. ka4ak - 4. kasnaprolet9999 - Най-същестевената част от неговото изказване: Невена ето го, 1:1 !:)))
30.01.2014 19:40
kasnaprolet9999 написа:
" Смесената избирателна система съчетава предимствата на мажоритарната и пропорционалната и намалява недостатъците им. Желанието на избирателите да гласуват за личности, а не само за листи, ще намери своето решение, ще се засили връзката между избирателите и техните представители. Участието на мажоритарни кандидати на изборите ще даде възможност на личностите да отстояват идеите си. Сред позитивите на смесената система са преодоляване на разединението в обществото и стабилизиране на партийната система. Запазва се партийното многообразие, но се гласува и за личности.
Задължителното гласуване ще даде възможност за участие не само на активните граждани, но и на сънародниците ни, които са се отчуждили от политическия живот. Колкото повече граждани изразят воля, толкова по-легитимни са изборните резултати и по-стабилни институциите. Хората, които ни управляват, не трябва да бъдат избраници само на твърди партийни ядра.
Целта на допитването за задължителността е всеки български гражданин да се ангажира с общите дела и с начина, по който се осъществява публичната власт. Задължителното гласуване е инструмент, с който ще противодействаме на най-порочните практики – корпоративен, манипулиран, организиран или купен вот. Само като повишим избирателната активност, ще намалим тежестта на тези гласове.
Електронното гласуване не е просто улеснение, а доказателство, че българската държава мисли за своите граждани, където и да са те по света. Този начин на гласуване води до повишаване на избирателната активност и е инструмент за повишаване авторитета на институциите. Нека се обърнем към технологиите от 21-ви век, като мотивираме все повече българи да ги ползват. Нека си припомним, че при преброяването на населението в България през 2011 г. над 3 милиона наши сънародници се преброиха електронно. Поне 1,5 милиона български граждани живеят и работят по света. Сънародниците ни зад граница не са безразлични към случващото се в страната ни, имат отношение и мнение за бъдещето на Родинат

Ето и пълния текст на обръщението на президента Росен Плевнелив:

През изминалата година много често чувах хората да казват, че искат повече пряка демокрация, а желанието за обществен дебат и промяна на избирателната система отекна силно по време на протестите. Като президент виждам своята задача да работя за това пряката демокрация да заема все по-видимо място в обществения живот. Днес се оплакваме от недостатъчна легитимност, ниско доверие и отчуждение на гражданското общество от политическите процеси. Но даваме ли шанс на хората да си кажат думата? Много политици през годините на прехода се изявяваха като "говорители" на народа, но бягаха от най-прекия и сигурен път до автентичната воля на народа - а именно референдума.

В обществото днес едва ли има по-дискутирана тема от това какви да бъдат избирателната ни система и начинът на гласуване. През последните две десетилетия преди всеки избор управляващите променяха закона с надежда, че той ще им помогне да спечелят повече места в Народното събрание. Честите промени са показател, че не сме намерили устойчиво решение. Тази нестабилност може да бъде преодоляна чрез произнасянето на суверена за основни принципи и правила на избирателната система. Днес имаме нужда от закон, който отговаря на очакванията на мнозинството от гражданите, а не само на политиците.

Подкрепата за институциите зависи от убедеността на гражданите, че техният глас има значение, че те определят правилата. Българската избирателна система се нуждае от гаранции, че гражданите са представени, за да се върне доверието и да се преодолее апатията на голяма част от избирателите. Чрез референдума, като инструмент на пряката демокрация, народът по ясен и категоричен начин ще изрази своята воля. Няма друг механизъм, който в същата степен да дава гаранции за широк дебат в обществото и след който можем да имаме задължително решение, обвързващо политиците. Референдумът е средство за постигане на истинска и устойчива демокрация.

Гражданското общество недвусмислено показа своята готовност да бъде активен участник при взимането на решения. Всички политици призовават да използваме позитивната гражданска енергия. Нека го направим по най-демократичния начин - чрез референдум.

Затова ще се възползвам от правото, което ми дава законът, и ще предложа на Народното събрание да вземе решение за произвеждане на национален референдум, заяви Росен Плевнелиев.

Неговото предложение за референдум е със следните три конкретни въпроса: "Подкрепяте ли част от народните представители да се избират мажоритарно?"; "Подкрепяте ли въвеждането на задължително гласуване на изборите и националните референдуми?"; "Подкрепяте ли да може да се гласува и дистанционно по електронен път при произвеждане на изборите и референдумите?"

Предлагам националният референдум да се произведе съвместно с предстоящите през месец май избори за членове на Европейския парламент от Република България. По този начин с възможно най-малко средства обществото ще изрази позиции по важни въпроси, които се отнасят до политически права на българските граждани, които са в основата на демокрацията. Апелирам към народните представители да вземат решение за произвеждането на общонационално допитване по тези въпроси, което, вярвам, ще помогне за стабилизиране на институциите в България и за повишаване на общественото доверие.

С проекта за нов Изборен кодекс се предвижда незадължителна преференция в партийните листи. Това предложение не отговаря изцяло на исканията на българските граждани - за мажоритарно начало в изборите.

Смесената избирателна система съчетава предимствата на мажоритарната и пропорционалната и намалява недостатъците им. Желанието на избирателите да гласуват за личности, а не само за листи, ще намери своето решение, ще се засили връзката между избирателите и техните представители. Участието на мажоритарни кандидати на изборите ще даде възможност на личностите да отстояват идеите си. Сред позитивите на смесената система са преодоляване на разединението в обществото и стабилизиране на партийната система. Запазва се партийното многообразие, но се гласува и за личности.

Задължителното гласуване ще даде възможност за участие не само на активните граждани, но и на сънародниците ни, които са се отчуждили от политическия живот. Колкото повече граждани изразят воля, толкова по-легитимни са изборните резултати и по-стабилни институциите. Хората, които ни управляват, не трябва да бъдат избраници само на твърди партийни ядра.

Целта на допитването за задължителността е всеки български гражданин да се ангажира с общите дела и с начина, по който се осъществява публичната власт. Задължителното гласуване е инструмент, с който ще противодействаме на най-порочните практики - корпоративен, манипулиран, организиран или купен вот. Само като повишим избирателната активност, ще намалим тежестта на тези гласове.

Електронното гласуване не е просто улеснение, а доказателство, че българската държава мисли за своите граждани, където и да са те по света. Този начин на гласуване води до повишаване на избирателната активност и е инструмент за повишаване авторитета на институциите. Нека се обърнем към технологиите от 21-ви век, като мотивираме все повече българи да ги ползват. Нека си припомним, че при преброяването на населението в България през 2011 г. над 3 милиона наши сънародници се преброиха електронно. Поне 1,5 милиона български граждани живеят и работят по света. Сънародниците ни зад граница не са безразлични към случващото се в страната ни, имат отношение и мнение за бъдещето на Родината и ще могат да упражнят конституционното си право на участие в избори и референдуми от всяка точка на света.

Ако българските граждани на референдума кажат "да" на електронното дистанционно гласуване, отговорност на народните представители ще е да намерят законодателните решения, които да гарантират тайната на вота. В редица страни има установени правни и технически гаранции, за да бъде защитено избирателното право на гражданина. Убеден съм, че електронното гласуване е бъдещето и колкото по-рано направим тази крачка, толкова по-устойчиво ще е решението.

Демокрацията е безалтернативна придобивка на българите, но тя е и отговорност на всички и всеки към Отечеството. Няма автентична демокрация без представителност на вота. Манипулацията на изборите би била невъзможна при всеобщо участие. Днес почти половината от българските избиратели се въздържат от гласуване. Тази ситуация става все по-неприемлива и налага радикална промяна. Трябва да върнем смисъла от гласа на хората и да му придадем значимостта, която заслужава и която му се полага.

С тези аргументи и след широки консултации с представители на обществеността реших да инициирам този референдум. Нека гласът на народа бъде чут, а не купен. Нека всеки има отношение и мнение за бъдещето на нацията, а не бъдещето да е заложник на манипулатори или търговци на гласове. Демокрацията зависи от всеки един от нас.

Read more: http://news.plovdiv24.bg/476261.html#ixzz2ru8vBGlR
цитирай
9. ka4ak - Щото е по, темата!!!:)))
30.01.2014 19:51
18:17 - Добри,превеждам милиони с електронен подпис,а не мога да гласувам????:(((
Изкуствената болест,от която сме болни,може да се реши,само по този начин,ДА СЕ УСЕТИШ,КАТО ГРАЖДАНИН И ДА СПРЕШ,ДА СЕ СТРАХУВАШ!!!:)))
Не усетиш ли,че ти си работодателя,ще продължаваш да пишеш,подобни постове!:(((
Гражданското общество,не е химера,но първо трябва да станем ГРАЖДАНИ!!!:)))

Постинг: Ако не променим системата, електронното гласуване може и да бетонира статуквото.
Автор на постинга: kolevdobri
цитирай
10. waterway - 2. waterway - Една наивница в мое лице
30.01.2014 20:14
ka4ak написа:
waterway написа:
Една наивница в мое лице под горното може на напише само това:

- Утре да дойдете в 8:00 на плаца, че ще ви бесим!
- А въже и сапун ние ли да си носим или на място ще ни ги дадат?

пп. Отивам да се допитам мажоритарно до мейла си за евентуално съобщение, че съм уволнена, както и дали ми е попълнено коректно виртуалното досие, щото след 'нам колко си време при пенсионирането ще ми трябва да е коректно.

Лечението/след изкуствената болест,от предишния строй/,е да се усетиш,като ГРАЖДАНИН и като такава,да си повяраваш,че МОЖЕШ!!!:)))
Въже и сапун,носи,ще потрябва,но не, ЗА ТЕБ!!!:)))



За да съкратим процедурата по диагностицирането, ка4ак, от раждането си се чувствам
http://knizhen-pazar.net/books/016/1679/167924.jpg

Така че, споменатото от теб гражданство не ми е било никога приоритет. Просто съм наблюдател на въжето и сапуна.

цитирай
11. mt46 - Всеки глас за продажните партии на статуквото е самоубийствен за народа ни...
30.01.2014 20:21
Защо в предложението за референдум няма точки за намаляване броя на депутатите на 80-120, за намаляване на субсидиите за партиите /2 лв. на глас вместо 11 лв./?!...
Мажоритарността е заблуда. Ще се намърдат разни местни феодали и бизнесмени, слуги на Системата...
цитирай
12. ka4ak - 10. waterway - 2. waterway - Една наивница в мое лице Роз,звездна си и неповторимо,БИЖУ!!!:)))
30.01.2014 20:48
waterway написа:
ka4ak написа:
waterway написа:
Една наивница в мое лице под горното може на напише само това:

- Утре да дойдете в 8:00 на плаца, че ще ви бесим!
- А въже и сапун ние ли да си носим или на място ще ни ги дадат?

пп. Отивам да се допитам мажоритарно до мейла си за евентуално съобщение, че съм уволнена, както и дали ми е попълнено коректно виртуалното досие, щото след 'нам колко си време при пенсионирането ще ми трябва да е коректно.

Лечението/след изкуствената болест,от предишния строй/,е да се усетиш,като ГРАЖДАНИН и като такава,да си повяраваш,че МОЖЕШ!!!:)))
Въже и сапун,носи,ще потрябва,но не, ЗА ТЕБ!!!:)))



За да съкратим процедурата по диагностицирането, ка4ак, от раждането си се чувствам
http://knizhen-pazar.net/books/016/1679/167924.jpg

Така че, споменатото от теб гражданство не ми е било никога приоритет. Просто съм наблюдател на въжето и сапуна.


Гражданин си,та дрънкаш,но те е страх,да слезеш на Земята,защото е удобно да се рееш из звездите и да се разсейваш!!!:(((
Казах ти,БЪДИ,но не се крий ,с удобните звезди!:(((
цитирай
13. ka4ak - 11. mt46 - Всеки глас за продажните партии на статуквото е самоубийствен за народа ни... Марине,за това ли се криеш,на село?!:(
30.01.2014 20:56
mt46 написа:
Защо в предложението за референдум няма точки за намаляване броя на депутатите на 80-120, за намаляване на субсидиите за партиите /2 лв. на глас вместо 11 лв./?!...
Мажоритарността е заблуда. Ще се намърдат разни местни феодали и бизнесмени, слуги на Системата...

Мен ,не ме е страх!!!:)))
Може и 1000,да са,но да работят за теб!!!:)))
Стани,ГРАЖДАНИН И РАБОТОДАТЕЛ!!!:)))
За това не съм фалирал,защото не търпя хора,които имитират,РАБОТА!!!:)))
цитирай
14. milady - ВЪх ,пак Апотеози !!
30.01.2014 22:09
Що за Фанатизъм ви тресе в
Това БеГЕ ..Хораа..
та вие сте една шепа мазохисти и идеалисти там !!
Все пак ..Успехх, на дРиймъджиите ;))
EДна Свободна гражданка на СВета
цитирай
15. ka4ak - 14. milady - ВЪх ,пак Апотеози !! ДОСТАТЪЧНО МИ Е,ЧЕ ПИШЕШ НА БЪЛГАРСКИ!!!:)))
30.01.2014 22:20
milady написа:
Що за Фанатизъм ви тресе в
Това БеГЕ ..Хораа..
та вие сте една шепа мазохисти и идеалисти там !!
Все пак ..Успехх, на дРиймъджиите ;))
EДна Свободна гражданка на СВета

Винаги съм се усещал,като гражданин на Света,но това не ме е лишавало,от моите корени и призванието,да СВЕТНЕМЕ СВЕТА!!!:)))
цитирай
16. podvodni - Хи-хи-хи-хи, днес поздрави, утре ...
30.01.2014 22:42
Хи-хи-хи-хи, днес поздрави,утре по-здрави....
И отново народа пре...бан! Остави другото, ма му е кеф !?
цитирай
17. ka4ak - 16. podvodni - Хи-хи-хи-хи, днес поздрави, утре ... Адаш,бъди свободен!:)))
30.01.2014 23:09
podvodni написа:
Хи-хи-хи-хи, днес поздрави,утре по-здрави....
И отново народа пре...бан! Остави другото, ма му е кеф !?

Впечатляваш с рязката си позиция,но винаги си в тупик!:(
Това е изход и за теб!Болни сме,а изхода се вижда,стига да поискаме,да се излекуваме,като станем,ГРАЖДАНИ!!!:)))
цитирай
18. анонимен - Аз също
31.01.2014 08:45
подкрепям президента, като изключим задължителното гласуване.
Преди всичко е важно да се осигури на хората реален, а не формален избор. Тогава те сами ще отидат да гласуват в по-голямата си част.
цитирай
19. planinitenabulgaria - Ако се приеме идеята на Плевнелиев изродите в парламента от толкоз години
31.01.2014 09:44
няма да могат де се възпроизведат. Те никога не са били на по-ниско морално ниво от днешните. Непоносимостта на хората към тях ги огвращава от гласуване и поради това компактните маси ромове в Столипиново, Нов път, Надежда, Факултето, Автогарата, Асфалтова база и др. както и неграмотните от секциите в Турция, за които КС счита че 10 секунди са им достататъчни за да гласуват - това е електоратът им. А кой ще ги пази от избралите ги също е ясно, каза го Цветелин не Кънчев, а Йовчев.
И още нещо ще стане невъзможно:
Цял влак с румънски ромове, дошли да се регистрират за изборите тази пролет във Видин, Лом, Василовци и др. ги бяха водили на екскурзия до София, където бяха нощували и на следващия ден пътуваха обратно с видинския влак. Те по всяка вероятност са били организирани от ДПС, което е заплатило поне пресоя им тук и пътуването им. А кои са ДПС? Говорим ДПС, понимаем ДС. Говорим ДС, понимаем ДПС. И за още една дестинация ще спомена, за местните избори в Своге. Защо ли от Видинско по това време през Вършец за Своге пътуват толкоз микробуси с ромове. За тази дейност има лидери, които от това живеят. Ако мине номерът с предложението на Плевнелиев, кой ще гласува за ДПС? Затова Мая, Местан, Миледи, а вероятно и други граждани на света са против. Защото ако напуснат парламента на Мая ще й подхожда работа на околовръстното на Кюстендил, на Местана - на тютюневите ниви около Чорбаджийско.

цитирай
20. podvodni - Здрависимо!Свободен съм, и то ...
31.01.2014 10:04
Здрависимо!
Свободен съм, и то отдавна! Поради тази причина виждам нещата в детаили.
Глей ся.
Този хипотетичен изход, всъщност, се явява вход в тоталната робия. Без майтап!
"Задължителното гласуване щяло да даде възможност ....." и пр. алабалистики са само елементарна, но успешна форма на манипулация. Реално такава възможност съществува и сега. Въпросът е, защо все по-малко хора не ходят на избори? С въвеждане на задължително гласуване няма да се отстрани причината, а само ще повиши доходите на партиите формирани от субсидийте. Можеш сам да сметнеш. А интересното е, че субсидията идва от държавният бюджет. Сиреч, от твоят джоб.
Електронното гласуване е готино нещо свързано в голяма степен с мързела. Ама не само с него. Ако си направиш труда да прочетеш някои мисли в Уйкилиикса и исказани от Едуард Сноудън, може би малко ще ти светне за какво иде реч. Готин пример за ползата от електронно гласуване, са президентските избори в САЩ през 2000 г., и по специално в щата Флорида.
А дъвката за част от НС да бъдат мажоритарно избрани я дъвкахме през 2009 г. На тогавашните избори също избрахме "мажоритарни" муцуни издигнати от политически партии. Нал си спомняш? Само че, за следващите нещо го поотмениха. Сегашният президент, тогиз беше част от тези които го отмениха, а сега отново го предлага на дневен ред. Егати и майтапа!
Референдум и европски избори в едно. Само да не ти разправям какъв казус (дъвка) ни се предлага ако това стане. Да не говорим - ако не стане.
Винаги съм се кефил и свалял шапка на манипулаторите и кукловодите за маисторството с което изпипват нещата. Прекрасна работа!
А за стадото (куклите) или добро или нищо.
Добро за сега не мога да кажа, за това по-добре да мълча.
п.п.
Ако се осоществят тези идеи, следващият парламент ще баде горе-долу същия, с някои незначетелни цифрови изменения и вместо Атака спокойно можеш да сложиш Евророма на Цв. Кънчев. Гледай сутрешният блок на Нова от четвъртък и забележи кой е най-доволен от всички гости.
цитирай
21. ka4ak - 18. angpiskova - Аз също Aн,вече 25 години преход,не ни излекува от предишния строй!!!:(((
31.01.2014 10:12
angpiskova написа:
подкрепям президента, като изключим задължителното гласуване.
Преди всичко е важно да се осигури на хората реален, а не формален избор. Тогава те сами ще отидат да гласуват в по-голямата си част.

Вменяването на това право,като задължително/примерно за 25 години/,ше изиграе ролята на антидот,който ще изхвърли отровата, която продължава да ни дърпа,НАЗАД!!!:)))
цитирай
22. ka4ak - 19. planinitenabulgaria - Ако се приеме идеята на Плевнелиев изродите в парламента от толкоз години По скоро,ще се вкара ред в Държавата,Коста!!!:)))
31.01.2014 11:33
planinitenabulgaria написа:
няма да могат де се възпроизведат. Те никога не са били на по-ниско морално ниво от днешните. Непоносимостта на хората към тях ги огвращава от гласуване и поради това компактните маси ромове в Столипиново, Нов път, Надежда, Факултето, Автогарата, Асфалтова база и др. както и неграмотните от секциите в Турция, за които КС счита че 10 секунди са им достататъчни за да гласуват - това е електоратът им. А кой ще ги пази от избралите ги също е ясно, каза го Цветелин не Кънчев, а Йовчев.
И още нещо ще стане невъзможно:
Цял влак с румънски ромове, дошли да се регистрират за изборите тази пролет във Видин, Лом, Василовци и др. ги бяха водили на екскурзия до София, където бяха нощували и на следващия ден пътуваха обратно с видинския влак. Те по всяка вероятност са били организирани от ДПС, което е заплатило поне пресоя им тук и пътуването им. А кои са ДПС? Говорим ДПС, понимаем ДС. Говорим ДС, понимаем ДПС. И за още една дестинация ще спомена, за местните избори в Своге. Защо ли от Видинско по това време през Вършец за Своге пътуват толкоз микробуси с ромове. За тази дейност има лидери, които от това живеят. Ако мине номерът с предложението на Плевнелиев, кой ще гласува за ДПС? Затова Мая, Местан, Миледи, а вероятно и други граждани на света са против. Защото ако напуснат парламента на Мая ще й подхожда работа на околовръстното на Кюстендил, на Местана - на тютюневите ниви около Чорбаджийско.


Всички,ще се усетят,като ГРАЖДАНИ и тези партии,няма и да съществуват,а конституционните съдии,ще търкат наровете в ЗАТВОРА!!!:)))
цитирай
23. ka4ak - Щото е по темата!!!:)))
31.01.2014 12:39
12:35 - Благодаря,Здравко!!!:)))
Некомпетентността НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ,ясно личи,от множеството изказвания по темата!!!:(((
Позорно е и трябва да им се отнемат,държавните заплати,които явно са взимали неправомерно!!!:)))


Постинг: РЕФЕРЕНДУМ
Автор на постинга: lik
цитирай
24. alchemist - При сегашното устройство на дър...
31.01.2014 12:54
При сегашното устройство на държавата и политиката, чини ми се, че и това ще е нахалост.
цитирай
25. amarleni - За електронното гласуване.
31.01.2014 13:01
Драги ka4ak, ти можеш да прехвърляш милиони със електронен подпис, но и знаеш как да ги пазиш! Дали бабичката на село знае как да го пази? Да не говорим че има социално слаби които срещу двадесетина лева ще го дадат на някой да го ползва един ден. Как ще забраниш на тия две категории хора да не ползват ел. подпис? Иначе ако се реши този проблем и аз съм за електронното гласуване.
цитирай
26. vmir - Съгласен напълно!
31.01.2014 13:40
Щастие беше да чуя инициативата на президента, и не очаквах така очевадно да обезумеят управляващите от толкова отдавна необходимото решение, което явно ще се доусъвършенства и след приемането му, защото и като технология на гласуването сме на опашката, да не кажа в средновековието.
Овации за Президента!!!
цитирай
27. ka4ak - 20. podvodni - Здрависимо!Свободен съм, и то ... След като и ти си свободен,какво направихме,Адаш?!!:(
31.01.2014 13:57
podvodni написа:
Здрависимо!
Свободен съм, и то отдавна! Поради тази причина виждам нещата в детаили.
Глей ся.
Този хипотетичен изход, всъщност, се явява вход в тоталната робия. Без майтап!
"Задължителното гласуване щяло да даде възможност ....." и пр. алабалистики са само елементарна, но успешна форма на манипулация. Реално такава възможност съществува и сега. Въпросът е, защо все по-малко хора не ходят на избори? С въвеждане на задължително гласуване няма да се отстрани причината, а само ще повиши доходите на партиите формирани от субсидийте. Можеш сам да сметнеш. А интересното е, че субсидията идва от държавният бюджет. Сиреч, от твоят джоб.
Електронното гласуване е готино нещо свързано в голяма степен с мързела. Ама не само с него. Ако си направиш труда да прочетеш някои мисли в Уйкилиикса и исказани от Едуард Сноудън, може би малко ще ти светне за какво иде реч. Готин пример за ползата от електронно гласуване, са президентските избори в САЩ през 2000 г., и по специално в щата Флорида.
А дъвката за част от НС да бъдат мажоритарно избрани я дъвкахме през 2009 г. На тогавашните избори също избрахме "мажоритарни" муцуни издигнати от политически партии. Нал си спомняш? Само че, за следващите нещо го поотмениха. Сегашният президент, тогиз беше част от тези които го отмениха, а сега отново го предлага на дневен ред. Егати и майтапа!
Референдум и европски избори в едно. Само да не ти разправям какъв казус (дъвка) ни се предлага ако това стане. Да не говорим - ако не стане.
Винаги съм се кефил и свалял шапка на манипулаторите и кукловодите за маисторството с което изпипват нещата. Прекрасна работа!
А за стадото (куклите) или добро или нищо.
Добро за сега не мога да кажа, за това по-добре да мълча.
п.п.
Ако се осоществят тези идеи, следващият парламент ще баде горе-долу същия, с някои незначетелни цифрови изменения и вместо Атака спокойно можеш да сложиш Евророма на Цв. Кънчев. Гледай сутрешният блок на Нова от четвъртък и забележи кой е най-доволен от всички гости.

Сноудън,не ми го давай за пример,защото още по времето на Буш – Баща,предвидих днешната ситуация в Света!!!:)))
Масата в България е болна и оздравяването и минава,през вменяване на задължителното гласуване!!!Погледни ми поста,виж и заглавието,а може и коментарите да изчетеш,нищо че са от преди 2 години!!!:)))
цитирай
28. bojo12345 - Материалът е сериозен и иска много размисъл!
31.01.2014 14:04
Задължителното гласуване ще изкара ПАРТИЯТА на досега негласувалите на светло!
Българинът , в по-голямото си мнозинство чака някой друг да извади кестените от жаравата.Тези които не гласуват , след изборите най - много псуват!
цитирай
29. ka4ak - 24. alchemist - При сегашното устройство на дър... Душко,всички като гласуват и това,ще променим!!!:)))
31.01.2014 14:50
alchemist написа:
При сегашното устройство на държавата и политиката, чини ми се, че и това ще е нахалост.

Народа го е казал:Залудо работи, залудо не стой!!!:)))
цитирай
30. blondinkas4uk09 - И аз подкрепям Президента
31.01.2014 15:09
Също и винаги ще подкрепям идеи, свързани с електронизирането на процеси.
цитирай
31. ka4ak - 25. amarleni - За електронното гласуване.Милене,не случайно исках,ръкописно да пишат,молбите за държавна служба!!!:)))
31.01.2014 15:26
amarleni написа:
Драги ka4ak, ти можеш да прехвърляш милиони със електронен подпис, но и знаеш как да ги пазиш! Дали бабичката на село знае как да го пази? Да не говорим че има социално слаби които срещу двадесетина лева ще го дадат на някой да го ползва един ден. Как ще забраниш на тия две категории хора да не ползват ел. подпис? Иначе ако се реши този проблем и аз съм за електронното гласуване.

" 16.03.2012 21:48 - Тъй като едното от писмата,бе до комисията която работи закона за държавния служител,бях поръчал на куриерската служба,да я уведомят!
Предполагам,че не са написали :
До парламентарната комисия по бюджет и финанси
а може би:
До законодателната комисия
и за това получих следния отговор:
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
НАРОДНО СЪБРАНИЕ
N ПГ-2194-Б-38
София,14.03.2012г.
/Моля,цитирайте при отговор/
Уважаеми господин Качаклиев,
По повод Вашето отвоено писмо Ви уведомяваме,че в
Народното събрание няма Законодателна комисия.Съгласно чл.87 от
Конституцията на Република България право на законодателна
инициатива имат всеки народен представител и Министерския съвет.
Постоянните парламентарни комисии само подпомагат Народното
събрание при обсъждането и приемането на вече внесените
законопроекти.
Гражданите могат да предоставят своите предложения за
усъвършенстване на действащото законодателство на народен
представител от техния избирателен район или на съответните ресорни
министри.

НАЧАЛНИК НА КАБИНЕТА
НА ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ:подпис
ЕВГЕНИЯ ИЛИЕВА

Благодарен съм,за бързия отговор!

Постинг: Успешна седмица приятели!Ще проверя,какво Ги смущава в моето Отворено писмо и ужким,се чете,а не се разбира,което си е притеснително,след като се прави и закон
Автор на постинга: ka4ak "
Когато знаеме,какво искаме,няма да има злоупотреби,защото и имоти може да продаваш с електронен подпис!!!:)))
цитирай
32. getmans1 - Аз пък
31.01.2014 16:01
съм и за образователен ценз
цитирай
33. ka4ak - 26. vmir - Съгласен напълно! Любо,все пак си сложи на страницата и обещанията,от преди изборът му!:)))
31.01.2014 16:23
vmir написа:
Щастие беше да чуя инициативата на президента, и не очаквах така очевадно да обезумеят управляващите от толкова отдавна необходимото решение, което явно ще се доусъвършенства и след приемането му, защото и като технология на гласуването сме на опашката, да не кажа в средновековието.
Овации за Президента!!!

Средновековието си е убежище и заради това е неистовия вой!!!:(((
цитирай
34. blackpredator - И аз getmans1
31.01.2014 16:29
съм и за образователен ценз

getmans1 написа:
има и такъв прецИдент, ама има ли достойни?

Иначе Баце и президента Му, ще бъдат дълго време, кучка на каруцата БГ.
Опазил господ!
Ценз и требе на държавата, не референдум...
цитирай
35. ka4ak - 28. bojo12345 - Материалът е сериозен и иска много размисъл! Божо,напипал си,рзковничето!!!:(
31.01.2014 16:31
bojo12345 написа:
Задължителното гласуване ще изкара ПАРТИЯТА на досега негласувалите на светло!
Българинът , в по-голямото си мнозинство чака някой друг да извади кестените от жаравата.Тези които не гласуват , след изборите най - много псуват!

Вмененото задължение,ще ангажира хората,да търсят сметка,защото,ще придобият и самочуствие,че са участвали!!!:)))
цитирай
36. podvodni - Адаш, пътя който съм изминал до м...
31.01.2014 16:39
Адаш,пътя който съм изминал до моята свобода си е лично мой, и не е задължителен за другиго. Нали знаеш „На сила хубост не става“. Всеки има право на избор дали да бъде роб или не.
В интерес на истината ми дреме на шмайзера дали ще има задължително гласуване или не. За кого ще гласувам или дали ще гласувам си е лично мое решение и право, и ще го отстоявам до дупка
Пак казвам (пиша), проблемът не е бройката на гласували или не гласували, а какво или по-точно кой е причината за това дередже. При задължително гласуване масата , на инат, може да пуска недействителни бюлетини, нал тъй? И това ще е излекуване. Ми какво пречи същото нещо да стане и сега, без задължение? Нямало избор щото ни се предлагат едни и същи образи. Ами какво гарантира, че при задължителното гласуване образите ще бъдат други?
Плевнелиев ли? Или Борисов? А може би Станишев, Костов, Кунева, Доган и Местан?
Разликата между теб (мен) и Сноудън е, че ако ти твърдиш, че посредством електронното гласуване може и ще се манипулира вот, ще те сочат като любител на теориите на конспирациите, а Сноудън ще е номиниран за Нобел за мир.
цитирай
37. ka4ak - 30. blondinkas4uk09 - И аз подкрепям Президента Силве, имах конферентен разговор по скайпа с Нова Зеландия,Австралия и Англия,а аз си бях в София!!!:)))
31.01.2014 16:50
blondinkas4uk09 написа:
Също и винаги ще подкрепям идеи, свързани с електронизирането на процеси.

От какво ли ги страх,управляващите?!:(((
цитирай
38. ka4ak - Щото е по темата!!!:)))
31.01.2014 21:44
31.01.2014 Автор: http:// lik .blog.bg
МАРГАРИТА ПОПОВА и МАЯ МАНОЛОВА
НЕ РАЗБИРАТ И НЕ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА ПРОЧЕТАТ
КАКВО ПИШЕ В КОНСТИТУЦИЯТА
Тези две високопоставени дами си позволяват публично да твърдят, че в Конституцията на Република България било записано някакво "ПРАВО на ГЛАСУВАНЕ", което "ПРАВО" не позволявало да бъде превръщано в ЗАДЪЛЖЕНИЕ.
Я да погледнем внимателно и с потребния за това интелект КАКВО ТОЧНО Е ЗАПИСАНО в КОНСТИТУЦИЯТА.
Записано е следното:
"Чл. 42. (1) Гражданите, навършили 18 години, с изключение на поставените под запрещение и изтърпяващите наказание лишаване от свобода, имат право да избират държавни и местни органи и да участват в допитвания до народа."
КАКВО ПРАВО ИМАТ ПО КОНСТИТУЦИЯ ГРАЖДАНИТЕ, г-жа Попова и г-жа Манолова?
Къде прочетохте, че гражданите "ИМАТ ПРАВО ДА ГЛАСУВАТ?" В Конституцията черно на бяло е записано, че гражданите "ИМАТ ПРАВО ДА ИЗБИРАТ".
ДА ИЗБИРАТ, А НЕ ДА ГЛАСУВАТ!
ПРАВОТО НА ГРАЖДАНИТЕ ДА ИЗБИРАТ ПО НИКАКЪВ РАЗУМЕН НАЧИН НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ОТЪЖДЕСТВЯВАНО С ПРАВО ДА ГЛАСУВАТ.
Това е груба логическа грешка в мисленето, описана още от Аристотел като нарушаване на "ЛОГИЧЕСКИЯ ЗАКОН ЗА ТЪЖДЕСТВОТО" в съдържанието на понятията и термините, с които се изразяват понятията.
Аз, както госпожите Попова и Манолова, ИМАМ КОНСТИТУЦИОННО ПРАВО ДА ИЗБИРАМ, А НЕ КОНСТИТУЦИОННО ПРАВО ДА ГЛАСУВАМ.
Гласуването е демократичен процедурен механизъм, чрез който аз упражнявам ПРАВОТО СИ ДА ИЗБИРАМ.
Гласуването може да бъде ЯВНО или ТАЙНО, ДОБРОВОЛНО или ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, а конкретната му форма се определя със закон или с правилник.
Моето конституционно ПРАВО ДА ИЗБИРАМ по никакъв начин не може да бъде нарушавано от начините, по които гласувам.
Аз мога ДА ИЗБИРАМ както с явно, така и тайно гласуване.
Аз мога ДА ИЗБИРАМ както чрез доброволно, така и чрез задължително гласуване.
Формата на гласуване, начините за гласуване НИТО се определят и записват, нито могат и трябва да се определят и записват в Конституцията.
СЛЕДОВАТЕЛНО, ПРОТИВНИЦИТЕ НА РЕФЕРЕНДУМА, КОЙТО ДА СЪДЪРЖА И ПИТАНЕ КЪМ НАРОДА ДАЛИ ТОЙ ПОДКРЕПЯ ЗАДЪЛЖИТЕЛНОТО ГЛАСУВАНЕ, ИЗОБЩО НЕ СА ПРОЧЕЛИ АДЕКВАТНО И НЕ СА РАЗБРАЛИ КАКВО ПИШЕ В КОНСТИТУЦИЯТА.
Както доброволното, така и задължителното гласуване по никакъв начин не засягат моето конституционно ПРАВО ДА ИЗБИРАМ.
Това конституционно право при едни конкретни условия може да бъде ползвано и упражнявано от гражданите чрез механизма на доброволното, а при други конкретни условия - чрез механизма на задължителното гласуване.
Конкретната форма на този механизъм, повтарям, нито е записана, нито трябва да бъде записвана в Конституцията.
Тази конкретна форма на гласуване се определя със закон или с правилник.
ГРАЖДАНИТЕ ИМАТ КОНСТИТУЦИОННО ПРАВО ДА ИЗБИРАТ, А НЕ КОНСТИТУЦИОННО ПРАВО ДА ГЛАСУВАТ.
Хора на високи държавни постове са абсолютно задължени ДА РАЗБИРАТ каква е разликата между ПРАВО НА ИЗБИРАНЕ и демократичните механизми за ползване и упражняване на това КОНСТИТУЦИОННО ПРАВО НА ИЗБИРАНЕ.
цитирай
39. анонимен - подкрепям президента, като изк...
01.02.2014 18:28
ka4ak написа:
angpiskova написа:
подкрепям президента, като изключим задължителното гласуване.
Преди всичко е важно да се осигури на хората реален, а не формален избор. Тогава те сами ще отидат да гласуват в по-голямата си част.

Вменяването на това право,като задължително/примерно за 25 години/,ше изиграе ролята на антидот,който ще изхвърли отровата, която продължава да ни дърпа,НАЗАД!!!:)))

Не мисля. Повечето хора ще пускат невалидна или бяла бюлетина, ако изборът им е такъв, какъвто е днес. И ще са прави.
цитирай
40. borko83 - Нека да помислим...
03.02.2014 15:36
Аз също подкрепям идеята за електронното гласуване, но трябва да се решат няколко въпроса. Първия проблем е с избирателите с двойно гражданство. Логично е човек, който не плаща данъци в България да няма право на глас. Втория е за възможността избирателя да може да пусне празна бюлетина при електронното гласуване. И трето да се гарантира сигурността му. Това е най-големия проблем и ми се струва, че не може да се реши достатъчно надеждно, дори и да се прави паралелно второ преброяване от независима система и се сравняват резултатите за достоверност. Възможностите за манипулация на вота при електронно гласуване за съжаление са многократно по-големи, а да се проверява фирмата доставчик и кода на програмата от независими експерти не ми изглежда вероятно за България. А и винаги може се въздейства на такава система при всеки следващ вот. Но пък би направила пряката демокрация възможна и евтина. Което вече е реална стъпка напред. А не еквилибристиките, които предлага партиите от статуквото , за да се окопаят във властта до закриване на държавата.
От друга страна задължителното гласуване почти нищо не промени, като оставим настрана факта, че не е демократична мярка. Дори е по-лошия вариант, който ще постави бомба със закъснител, която ще гръмне в близко бъдеще. Как БСП и ДПС да прокарат желаните от тях промени в изборния закон? Ако обявят директно техните желания, поради слабата подкрепа в обществото, ще загубят. Ако обаче обявят официално, че са против такъв задължителен вот, повечето избиратели ще решат, че щом те не го искат, значи трябва да се въведе задължителното гласуване, като смятат, че то ще попречи на тези партии да спечелят следващите избори. Ако изобщо се стигне до там с тяхното невероятно вредно за държавата и българите управление. И ще влязат в капана. Така недостатъка ще бъде превърнат в предимство и мнозинството ще застане зад техните истински желания, без да се усети. Използва се обратна логика в случая. Но не се учудвам от този женски подход на станишев.
цитирай
41. ka4ak - 32. getmans1 - Аз пък Радо,неоснователно е искането ти!:(((
06.02.2014 14:39
getmans1 написа:
съм и за образователен ценз


КОНСТИТУЦИЯ на Република България
Обн., ДВ, бр. 56 от 13.07.1991 г., в сила от 13.07.1991г

Този мой коментар е от преди 5 години:

"30.04.2009 18:13 - @106 споделам мнението ти
Чл. 53.
(1) Всеки има право на образование.
(2) Училищното обучение до 16-годишна възраст е задължително.
(3) Основното и средното образование в държавните и общинските училища е безплатно. При определени от закона условия образованието във висшите държавни училища е безплатно

Тези за които говориш,сигурно са на повече от 16години!Защо държавата е допуснала да бъдат неграмотни?!След като текста е задължителен!

Постинг: защо ме унижават с новини на турски език по БНТ
Автор на постинга: ka4ak "

Вече,22 години и половина,ТОЗИ ТЕКСТ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН!!!

Чл. 5. (1) Конституцията е върховен закон и другите закони не могат да й противоречат.

(2) Разпоредбите на Конституцията имат непосредствено действие.

Така че,освен да ти пусна,още един пост:

"18.04.2013 11:11 - В мой стил,вместо тояга!!!-АХ, ТЕЗИ ГАДНИ ХОЛАНДЦИ!?!

Автор: ka4ak
Прочетен: 3964

Нашенец в Холандия се оплака: Отнеха ми трите деца


Българи, живеещи в Холандия сигнализираха на bTV, че социални служби в Ротердам масово отнемат български деца от родителите им. Проверката по конкретните сигнали установи, че става дума за три деца - на 4, 12 и 14 години. Те не са ходили редовно на училище, а родителите им не са отговаряли и на други изисквания на властите.
Семейството на Свилен Русев, който сам се представя, че е от шуменските села, а сега сезонно живее в Ротердам, е посетено от социалните служби на Холандия след дълго наблюдение и няколко сигнала, че дъщерята не ходи на училище и живее при мизерни условия. Бащата разказва, че са му взели децата, защото нямали адрес, контракт и са били в една стая. Момичето не е било на училище няколко дни.
Социалните служби преценили, че те не ходят редовно на училище и живеят в мизерия
Свилен, както и останалите българи, които се ползват от социалната система на Холандия, трябва да отговарят на местните изисквания. Някои от тях са - да докажат, че са родители на детето, че имат регистрация, условия за живот, а детето над пет години трябва да ходи редовно на училще!!!
BTV.bg-News"


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527230
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88777
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031