Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.11.2013 13:13 - ПРИЯТЕЛИ,ИСКАМЕ ЛИ ДА ЗАПОЧНЕ ГРАЖДАНСКА ВОЙНА В БЪЛГАРИЯ???!!!:(((
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 16281 Коментари: 67 Гласове:
55


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ОЛИГОФФФФФРЕНСКИ Е ОПАСЕН ЗА НАШЕТО ЗДРАВЕ И БЕЗУМНОТО СТОЕНЕ НА ВЛАСТ,ДЕМОНСТРИРА ПРЕСТЪПНА И КРЪВОЖАДНА ДЕБИЛНОСТ!!!:(((
ОПОМНЕТЕ СЕ!!!
ВСЕКИ ДЕН, БЕЗ ОСТАВКА Е ГИБЕЛЕН ЗА БЪЛГАРИЯ!!!:(((

image

Бъдете ЗДРАВИ  и СВОБОДНИ!:)))


Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!






Гласувай:
58



1. milady - БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ПОДКРЕПАТА ,ПРИЯТЕЛЮ :)
12.11.2013 13:27
де да бяхмее така смели ,..както ТУК..,нали ?!
цитирай
2. ka4ak - 1. milady - БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ПОДКРЕПАТА ,ПРИЯТЕЛЮ :) Джулия,аз съм с името си и отдавна съм показал,ИЗХОДА!!!:)))
12.11.2013 13:47
milady написа:
де да бяхмее така смели ,..както ТУК..,нали ?!

23.06 22:39 - Защо смятам,че тези протести са съизмерими със събитията в ГДР,УНГАРИЯ,ЧЕХOСЛОВАКИЯ,ПОЛША,ДОКАТО БЯХМЕ В СОЦ.ЛАГЕРА?!!!
Автор: ka4ak

Това са първите протести,на СВОБОДНИ граждани,ИЗЛЕКУВАНИ от изкуствената болест на предишния строй!!!:)))
Обидно е,но за съжаление,Това е ИСТОРИЧЕСКИЯ ФАКТ!!!
Защо чак сега се случваТ?
Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!:(
Но,след като е основния закон на Републиката ни,НЕКА Я СПАЗВАМЕ!!!:)))
Естествено и очевадно е,че Съдът и Прокуратурата изобщо не се деполитизираха!:(((
Конституционните Съдии,трябва да бъдат съдени,КАТО НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ!!!
Защото те позволиха да се регистрира ДПС,като партия,което роди и АТАКА,като партия!:(((
Две Гибелни за България партии!!!:(((
Най гибелната БСП, изрично не се разграничи с престъпния режим на комунистите,а гордо заявява,че е наследник на престъпниците,следователно и тя няма никакво основание,да съществува като партия,а още по малко,да участва в политическия живот на България,камо ли да го ръководи?!!??:((
Изходът е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:)))
Приемане на изборен закон!!!/ВМЕСТО МОТАНЕ,ДО КРАЯ НА СЕДМИЦАТА СЕ ГЛАСУВА ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ,С ВЪЖМОЖНОСТ И ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ,КАТО ЗА МОДЕЛ СЕ ВЗИМА,ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН ОТ ДЪРЖАВИТЕ В КОИТО,ТО Е ФАКТ!!!/
Вместо вой,моля вижте как направихме Търновската Конституция!!!:)))
Това е от мен!!!:)))
Бъдете ЗДРАВИ и СВОБОДНИ!!!:)))
цитирай
3. alexs - За тези неща това бях сънувал един ...
12.11.2013 14:35
За тези неща това бях сънувал един сън
http://alexs.blog.bg/drugi/2013/07/13/oshte-edin-syn-koga-shte-sa-izborite.1129520
цитирай
4. ka4ak - 3. alexs - За тези неща това бях сънувал един ... Сашо,хубаво си сънувал,за изборите през зимата!:)))
12.11.2013 15:18
alexs написа:
За тези неща това бях сънувал един сън
http://alexs.blog.bg/drugi/2013/07/13/oshte-edin-syn-koga-shte-sa-izborite.1129520

Това с картата,си е кошмар,пък дано се събудим и запазим Родината!!!:)))
цитирай
5. kbalenciaga - ka4ak, спри се с тези глупости, които пишеш.
12.11.2013 16:14

Не можеш да се самозалъжеш до толкова!
Просто не можеш.

"СВОБОДНИ граждани"?!
Тези представители на Столичната средна класа свободни ли са от лакомията си да лапат още, и още, и още лъскави коли, почивки в чужбина, скъпи телевизори, джиесеми, маркови храни, напитки, дрехи...
Докато лъжат и мамят българския народ като адвокати, съдии, мениджъри, журналисти, социолози...докато слугуват на Олигарсите?

От какво са свободни?
От задръжки да лъжат, мамят, манипулират?

"Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!"
Кои са комунисти?
Кой е комунист?
Какво за вас, като определение е комунизъм, за който говорите?

Чара ви пита тук, в блог.бг, какво според вас е комунизъм.
НИТО ЕДИН ОТ ВАС НЕ ОТГОВОРИ! НИТО ЕДИН!!!

Е как тогава определяте, по какви критерии, кой е комунист?!

Гергов свинаря комунист ли е?
Румен Овч. комунист ли е?
Красимир Премянов комунист ли е?

Щото ако е така, то вие представителите на ССК като слуги на въпросните, значи плюете срещу себе си?

Само не се измъквай евтино, и не се опитвай да кажеш, че олигарсите в България могат да са това, което са днес без ВАС-представителите на Столичната средна класа.
Защото сам се досещаш, че вече няма кой да ви се върже на лъжите.
Схващаш ли?

цитирай
6. анонимен - "Мила Родино" или "Марсилезата" ?
12.11.2013 16:26
Отново сме в началото !
Отново под "вещото ръководство" на партията, "която е безгрешна и в най-страшните си грешки", доказваща за пореден и дай Боже - за последен път, че ретроградността й надминава абстрактното понятие безкрайност !!!

Все още пеем миролюбивият ни химн "Мила Родино".

Дано не се наложи да "запеем" Марсилезата !

Защото успяха да разединят народа и ще настъпи "Върколакова нощ" - всеки срещу всеки !
"Някои" може би целенасочено ни тласкат натам ????
цитирай
7. ka4ak - 5. kbalenciaga - ka4ak, спри се с тези глупости, които пишеш.Казах ти да свалиш каскета,но не и не!:(((
12.11.2013 17:18
kbalenciaga написа:

Не можеш да се самозалъжеш до толкова!
Просто не можеш.

"СВОБОДНИ граждани"?!
Тези представители на Столичната средна класа свободни ли са от лакомията си да лапат още, и още, и още лъскави коли, почивки в чужбина, скъпи телевизори, джиесеми, маркови храни, напитки, дрехи...
Докато лъжат и мамят българския народ като адвокати, съдии, мениджъри, журналисти, социолози...докато слугуват на Олигарсите?

От какво са свободни?
От задръжки да лъжат, мамят, манипулират?

"Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!"
Кои са комунисти?
Кой е комунист?
Какво за вас, като определение е комунизъм, за който говорите?

Чара ви пита тук, в блог.бг, какво според вас е комунизъм.
НИТО ЕДИН ОТ ВАС НЕ ОТГОВОРИ! НИТО ЕДИН!!!

Е как тогава определяте, по какви критерии, кой е комунист?!

Гергов свинаря комунист ли е?
Румен Овч. комунист ли е?
Красимир Премянов комунист ли е?

Щото ако е така, то вие представителите на ССК като слуги на въпросните, значи плюете срещу себе си?

Само не се измъквай евтино, и не се опитвай да кажеш, че олигарсите в България могат да са това, което са днес без ВАС-представителите на Столичната средна класа.
Защото сам се досещаш, че вече няма кой да ви се върже на лъжите.
Схващаш ли?


Това че ти казвам ИСТИНАТА,явно те вбесява,защото ПАРТИЯТА ти е казала,че не е вярно!:(
Аз съм СВОБОДЕН гражданин,но и това не ти се връзва с промития партиен мозък!:((
В повреденото ти съзнание,свободната инициатива е забранена дума и с удоволствие,ще ни пратиш в Белене от 50-те години!:(((
Свободни сме от изкуствената болест,на миналия строй!!!:)))
Нормалните хора знаят ,кои са комунистите,а гледам,че и ти си почнал да ги изреждаш!!!:)))
Никога не плюя върху себе си,а се стремя да те събудя от болестния сън в който си!!!:)))

цитирай
8. blondinkas4uk09 - Не разбирам само
12.11.2013 17:39
защо трябва да мразим столичната средна класа или млекопроизводителите или собственците на хотели по морето и т.н. и т.н разделяния.... Какво му е лошото на това да имаш лъскава кола и да почиваш в чужбина, ако си го постигнал с ума си и труда си? Аз лично контактувам основно с хора от средната столична класа (така наречена) и Господи, на никой от тях не му минава през акъла нито да краде, нито да мами - хората просто си работят и затова им плащат. Защо не искаме да се опознаем по-добре, а само си лепим етикети? Защо всички, които искат по-морално общество не се обединят? Защо не вярваме, че нещо може да се промени? Но най-важният въпрос изглежда е: искаме ли нещо да се промени...
цитирай
9. apostapostoloff - Стойте мирно, кротувайте,
12.11.2013 17:43
за да не ви шибат с меки пишки!
цитирай
10. kbalenciaga - ka4ak, ЛЪЖЛЬО!
12.11.2013 18:47
Коя е тази моя партия като казвам, че и БСП, И ГЕРБ, ДПС, СДС, АТАКА, и всички големи партии от прехода участват в този фарс под ръководството на Червените олигарси?

Мълчиш, а?

Защото краката ти са къси?
А носа ти расте ли, расте?
И няма как да скриеш какви интереси защитаваш всъщност?

А въпросните трима червени милионери според тебе са комунисти?

Тези богаташи, които са натрупали богатства с измами и далавери според тебе са комунисти, а не са капиталисти?

цитирай
11. milady - re blondie
12.11.2013 18:56
не знам ,каква ти е летвата,нито
представата за ...средна класа в БГ?!!

Аз мислия, че такава у нас НЯМА...
говориш доста наивно и екзалтирано ,мила ..
нищо лично..сори
цитирай
12. ka4ak - 6. andreshko - "Мила Родино" или "Марсилезата" ? Петре,това е притеснителното!!!:(((
12.11.2013 19:11
andreshko написа:
Отново сме в началото !
Отново под "вещото ръководство" на партията, "която е безгрешна и в най-страшните си грешки", доказваща за пореден и дай Боже - за последен път, че ретроградността й надминава абстрактното понятие безкрайност !!!

Все още пеем миролюбивият ни химн "Мила Родино".

Дано не се наложи да "запеем" Марсилезата !

Защото успяха да разединят народа и ще настъпи "Върколакова нощ" - всеки срещу всеки !
"Някои" може би целенасочено ни тласкат натам ????

Това управление,с всеки ден на власт,ни тласка към удобни схеми,за братоубийствено унищожение и всичко друго,но не и демокрация!:(((
цитирай
13. monaliza121 - ОСТАВКА!
12.11.2013 19:26
ОСТАВКА!

цитирай
14. vmir - Най-неадекватното правителство до момента.
12.11.2013 19:27
Освен, ако предназначението му не е да предизвика гражданска война.
цитирай
15. otempora - Попитали радио "Ереван&q...
12.11.2013 19:31
Попитали радио "Ереван": - Може ли в България да избухне гражданска война? - Не - отговорили от радиото - там са преобладаващо селяни...
цитирай
16. zaw12929 - ЗА мИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ ЛИ СЕ ГО...
12.11.2013 19:43
ЗА мИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ ЛИ СЕ ГОТВИШ? МНОГО СТАНАХТЕ, А бАРЕКОВ

МОЖЕ ДА НЕ РАЗБЕПЕШ, НО ТОВА Е УПРАВЛЕНИЕТО, КОЕТО ЩЕ ВЪЗРОДИ БЪЛГАРИЯ. АЗ НЕ СЪМ ЧЛЕН НА НИКОЯ ОТ ПАРТИЙТЕ В ПАРЛАМЕНТА, НП МОГА ДА ПРЕЦЕНЯ БЕЗ ПРИСТРАСТИЯ. ДА НЕ ДОПУСНЕМ ОТНОВО ФАШИЗИРАНИ БЕЗИДЕИНИ КОМУНИСТИ СЛУЧИ НА ЧУЖДИ ИНТЕРЕСИ...
цитирай
17. zaw12929 - Освен, ако предназначението му не е ...
12.11.2013 19:46
vmir написа:
Освен, ако предназначението му не е да предизвика гражданска война.


НЕАДЕКВАТНО ЗА ТЕБ И НАЙ ПОДХОДЯЩО ЗА БЪЛГАРИЯ И ЩЕ СИ ИЗКАРА МАНДАТА А КРАДЦИТЕ ОТ ГЕРБ- В ЗАТВОРА!! ЩЕ СЕ ИЗНЕНАДАТЕ, НО ЩЕ ИМ ВЗЕМАТ И МИЛИАРДИТЕ И ДАНО НА ВАС ПОНЕ УМА ВИ ДА ДОЙДЕ НА МЯСТО.
цитирай
18. blondinkas4uk09 - Mилейди,
12.11.2013 20:12
не зная защо точно за моя коментар се хващаш :): това ли е най-големия проблем какво аз наричам средна класа, още повече, че в коментара си в скобички съм написала "така наречената". Ако говорим за пари, средна класа в БГ наричам хора, които на месец изкарват горе долу толкова пари в БГ, че биха живяли доста прилично с тези средства и в Англия, и в Испания и във Франция (за Германия, не съм запозната с трудовия пазар и не мога да твърдя) :)
цитирай
19. ka4ak - 8. blondinkas4uk09 - Не разбирам само Не трябва да се влияеш от kbalenciaga!!!:(((
12.11.2013 21:02
blondinkas4uk09 написа:
защо трябва да мразим столичната средна класа или млекопроизводителите или собственците на хотели по морето и т.н. и т.н разделяния.... Какво му е лошото на това да имаш лъскава кола и да почиваш в чужбина, ако си го постигнал с ума си и труда си? Аз лично контактувам основно с хора от средната столична класа (така наречена) и Господи, на никой от тях не му минава през акъла нито да краде, нито да мами - хората просто си работят и затова им плащат. Защо не искаме да се опознаем по-добре, а само си лепим етикети? Защо всички, които искат по-морално общество не се обединят? Защо не вярваме, че нещо може да се промени? Но най-важният въпрос изглежда е: искаме ли нещо да се промени...

Това е основната цел на болните мозъци от миналия строй!!!:(((
Не могат да проумеят,че като СВОБОДНИ БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ,ЗАЕДНО МОЖЕМ ДА СПАСИМ БЪЛГАРИЯ!!!:)))
цитирай
20. vmir - 17. zaw12929,
12.11.2013 21:20
zaw12929 написа:
vmir написа:
Освен, ако предназначението му не е да предизвика гражданска война.


НЕАДЕКВАТНО ЗА ТЕБ И НАЙ ПОДХОДЯЩО ЗА БЪЛГАРИЯ И ЩЕ СИ ИЗКАРА МАНДАТА А КРАДЦИТЕ ОТ ГЕРБ- В ЗАТВОРА!! ЩЕ СЕ ИЗНЕНАДАТЕ, НО ЩЕ ИМ ВЗЕМАТ И МИЛИАРДИТЕ И ДАНО НА ВАС ПОНЕ УМА ВИ ДА ДОЙДЕ НА МЯСТО.

А ти ще научиш ли най-накрая две прости неща:

1. Кой е крадец не би трябвало да го казва Сульо или Пульо, защото човечеството за хилядолетното си съществуване е изстрадало решението кой и как да го казва.

2. Най-подходящо е правителство, което генерира спокойствие и сигурност, а не което лъже слерозиралите изкуфели старци, че било демократично да пречат на младите да протестират.

Я ела на себе си, комунизмът го гоним вече четвърт век, а ти не можеш да отлепиш от него.
цитирай
21. ka4ak - 9. apostapostoloff - Стойте мирно, кротувайте, Апостоле,това ли ти говоря звездите и планетите?!!:(((
12.11.2013 21:23
apostapostoloff написа:
за да не ви шибат с меки пишки!

Слез на земята и бъди достоен, за древните ни корени!!!:)))
цитирай
22. kbalenciaga - Качак, пак лъжеш елементарно.
12.11.2013 21:33
Колко пъти да ви казвам, че вие от ССК и обикновените българи живеете в РАЗЛИЧНИ СВЕТОВЕ?
Що се правите на ударени, вие не го ли виждате това?

Представителите на ССК, за това че мамят, лъжат и манипулират българите, олигарсите им плащат заплати с които могат да си позволят по горе споменатите стоки и възможности.

ka4ak, вие представители на ССК сте РОБИ НА ЛАКОМИЯТА за лъскави коли, почивки в чужбина, скъпи телевизори, джиесеми, маркови храни, напитки, дрехи...
Това разбираш ли го?

Разбираш ли, че заради това робство, лъжите, мамите, опитвате се да манипулирате българския народ?

ka4ak, да знам какво ще кажеш сега. Че ти лично не си точно такъв представител на ССК.
Да така е, съгласен съм.
Но ти, заедно с Босия сте представители на ССК от още по лош тип!
ВИЕ СТЕ БОЛНИ ОТ ЛАКОМИЯ ЗА СЛАВА И ИЗВЕСТНОСТ!
И сте готови на всичко да заситите тази ваша лакомия!

В такъв случай, има ли основание да се каже че вие двамата сте болни мозъци?
Реторичен въпрос.
цитирай
23. ka4ak - 10. kbalenciaga - ka4ak, ЛЪЖЛЬО! За разлика от теб,стоя зад блога си и съм СВОБОДЕН!!!:)))
12.11.2013 21:47
kbalenciaga написа:
Коя е тази моя партия като казвам, че и БСП, И ГЕРБ, ДПС, СДС, АТАКА, и всички големи партии от прехода участват в този фарс под ръководството на Червените олигарси?

Мълчиш, а?

Защото краката ти са къси?
А носа ти расте ли, расте?
И няма как да скриеш какви интереси защитаваш всъщност?

А въпросните трима червени милионери според тебе са комунисти?

Тези богаташи, които са натрупали богатства с измами и далавери според тебе са комунисти, а не са капиталисти?


Не само че не мълча,но за твоя радост,се определих и като ЧОРБАДЖИЯ!!!:)))
Който желае,ще се светне и не ще допусне да затрием България с безумното желание,да е на власт!!!
цитирай
24. ka4ak - 13. monaliza121 - ОСТАВКА! Тинче,ние сме работодателите и не могат да го схванат!:(((
12.11.2013 22:55
monaliza121 написа:
ОСТАВКА!


Усещането ми е,че са в МС,по тази обява:ТЪРСИМ ЗАПЛАТОДАТЕЛ!РАБОТОДАТЕЛИТЕ, ДА НЕ НИ БЕЗПОКОЯТ!!!:(((
цитирай
25. staler - не разбрах призива по горе-&quo...
12.11.2013 23:30
не разбрах призива по горе-"всеки ден без оставка е гибелен за бг".тоест всеки ден трябва да има оставка ли?картинката по горе напълно описва ситуацията---няма такова животно.няма свободни,умни,успели,независими и пр.,има платени,зависими не особенно умни,които играят по тъп сценарии.ако ви спрат парите от фондациите ,от парт.централи и разни цветелини и прокопиевци кво правиме?тия претоплени стари манджи за престъпния комун.режим,срещу които се борите,ги носи в брюсел ,централата на пес,да се убедиш,че не стават и за храна на свинете.бсп отдавна се е интегрирала в света на глобалната кочина наречена неолиберализъм.същото са сторили и по малките и братя мутанти-герб,сдс,дсб,дпс,ндсв и т.н...всички те имат своето скромно /такива са мащабите на страната ни/представителство в световния иконом.елит--олигарсите,рожба на изкривени пазарни принципи и политическо лицемерие.няма никаква принципна разлика между партиините централи,а въпросния орешарски може да е премиер и на сините,оранжевите,зелените .....с същия успех.така че,орешарски не може да е същината на проблема,а сгрешения иконом.и политически модел които следваме.не се виждат никакви конкретни искания за кардинална смяна на последния от ваша страна.следователно вие не сте част от автентично гражданско общество,а просто наемници в борбата за кокала.
цитирай
26. stamenmihalevski - За тези, които защитават статук...
12.11.2013 23:32
За тези, които защитават статуквото(под статукво имам в предвид не само властимащите днес) - "Вълкът козината си мени, но нрава не!" - Тези от статуквото биха помогнали на България, само ако има далавера. Засега е нямало и не са помагали, а дали от сега ще има, питайте Нострадамус или някакъв подобен, аз мога само да предполагам. Още - "Преклонена глава сабя не я сече!" - Явно не малко хора си живеят на този принцип. Признавам, че и аз понякога прибягвам до него, но се опитвам да се лекувам. Дано успея...
цитирай
27. stamenmihalevski - За хората, които искат истинска ...
12.11.2013 23:32
За хората, които искат истинска промяна, а не поредната премяна - Нов елит с нов морал за два дена не се създава, а без елит всяка нация е като обезглавена. Така е било и най-вероятно така ще бъде. Ако през последните 20-тина години не сме работили по въпроса, а сме слушали "Тигре, тигре", сме изгубили ценно време, за което сами сме си виновни, затова ще се наложи да наваксваме през следващите поне 20, ако изобщо на някой му се занимава... Ако искаме нов елит с различен морал, вероятно трябва да възпитаваме децата си не в тарикатлък, а в истински ценности, защото моралът се изгражда в детска възраст, а не когато станем на 40, но трябва да знаем и да сме подготвени, че ще ни се сърдят почти постоянно и ще са доста объркани, докато станат възрастни и нещастни вероятно и тогава, защото всеки ден оглеждайки се около себе си, ще се убеждават, че парите въртят света и че послушковците и тарикатите са богати, а приказките на родителите им за честност патриотизъм и т.н. постоянно им носят личен неуспех. Тези от тях, които израстнат като истински войни, няма да се страхуват да се изправят срещу враговете и да защитават идеалите си, но всички възпитавани в тези ценности, дори и прекършилите се преждевременно, ще преминат през ада. Готови ли сме да причиним това на децата си или не си заслужава да го правим заради България и е по-добре да открият личното си щастие сред морето от общо нещастие?
цитирай
28. stamenmihalevski - Какво е комунист? Комунистите в...
12.11.2013 23:33
Какво е комунист? Комунистите винаги са били капиталисти, просто преди са го криели, а днес са свободни да го показват и създадоха този вид капитализъм, с който са плашели хората преди 89-а, може би за да си поискаме старото време и да се надяваме, че старите матрьошки ще ни върнат изкуственото спокойствие от преди промените, изграждано върху неинформираността на хората, защото ако не знаеш че има глад, няма да се притесняваш за гладните. Има ли решение на задачата - Има да, "разделяй и владей" е решението на другия отбор. Винаги е успявало и като гледам успява и днес...
цитирай
29. planinitenabulgaria - Да ни е честита новата придобивка!
12.11.2013 23:33
От днес имаме нова придобивка - Алиосман Аде/но/мов. По времето на тройната коалиция като зам.председател на НС ни радваше с красивия си български език друг от същото котило, Анал Лютиф, който имаше двойна защита - досие в ДС и картонче.
Лошото, което се случва сега обаче ще има дълготрайни последици, защото ДС са царе да сеят омраза и раздори между хората и ето сега новата им разработка: Контрапротестиращи, контрамитинги, за които плащат на агентите си или на този, който се вреди: курвове и проститути, крадеци и пияници. И за автобуси от Перник и Бобов дол.
Всеки ден с това правителство носи вреда на страната, сее омраза между хората, а видно е, ДС ще си махне куклите от властта когато се разпадне държавата.
цитирай
30. ka4ak - 14. vmir - Най-неадекватното правителство до момента.Любо,сценаристите са с КАСКЕТИ!!!:((((
13.11.2013 00:04
vmir написа:
Освен, ако предназначението му не е да предизвика гражданска война.

ДИАГНОЗАТА СЪМ Я ОПРЕДЕЛИЛ!!!:(((
Всичко друго,пак ще е по добро,защото ще разберем,приказката за НЕВОЛЯТА!!!:)))
цитирай
31. maistora - Комунистите изгниха в затворите
13.11.2013 01:25
преди и след девети септември 1944. Някои от тях бяха убити с присъда (Вапцаров, Трайчо Костов), а много други без. Комунистите са идеалисти готови да се жертват за благото на всички. Днес аз не зная нито един комунист.
Днешните социалисти са заели историята и риториката от комунистическата идеология и измамно я използват за лични облаги. Жертвоготовност? Сергей Дмитриевич дори е искръшкал от мъжкият си войнски дълг към Родината. Какво можем да очакваме от такъв лидер?
Ненавиждам плужеци!
цитирай
32. vencivaleri1951 - Възможно е нещо да не разбирам,
13.11.2013 01:41
но обяснете ми защо този министър-председател да е толкова лош, че чак гражданска война щял да направи. Хайде да проследим горе долу кариерата на Орешарски и как става премиер и после да говорим.

-Политическа ориентация- поскоро десен
-Образование-финанси. Хабилитация също на тази тема.
-Административна кариера-нач отдел , директор, зам министър, министър... в МФ. В момента премиер.
-Научна кариера-доцент, доктор на науките
Съставил правителство след като е подкрепен с повече от половината народни представители след парламентарни избори. Легитимността на изборит е потвърден от ЦИК а и от КС след жалба на опозиционна фракция в парламента.

За какво са протестите? За морал в политиката и против олигархичния модел на управление.
Кои политически структури застават зад протестите?
ГЕРБ, Движение на гражданите, ДСБ, други люспи от СДС...
Кой финансира протестите-Одит на финансирани отвън НПОта даде категоричен отговор, че над 2млн долара са влезли в периода на протестите /от м май до сега/ через различните неправителствени организации финансирани от Джордж Сорос. Да се бориш срещу олигархията и да те спонсорира в тази ти борба Сорос е чиста форма ва шизоврения.
Не по малко шизофреничто е да се бори дуото Борисов Бориславова срещу същата тази олигархия. Както кръга Олимп на Костов/ДСБ/ или дуото Кунева -Андрей Пръмов.

След това какво значи олигархичен модел на управление. Класиката е сливане на банковия, промишления и търговския капитал с властта. Тоест структурите със значителен дял от БВП черз нерегламентирано взаимодействие с изпълнителната власт да си усигурят незаконна протекция в личен интерес.
И тук идваме до най смешното:
Нека дасе опитаме за изредим 10те най сериозни структури като дял от БВП
АЕЦ- Козлодуй-държавна
ЛУКОЙЛ-рускоамериканска компания
Енергоразпределението-европейски собственици
Софийска вода-английски собственици
Топлофикация-държавна собственост
Банков сектор-над 80 процента приватизиран от европейски структури

продължава
цитирай
33. vencivaleri1951 - продължение
13.11.2013 02:12
Тютюневия холдинг-руски собственик
Телекомуникациите-руски и енропейски собственици
Моловете европейски собственици
АйТи центровете -главно европейско мажоритарно участие
Петрол-веясна собственост, но начело е прибалтиец

Да съжаление това са общо взето сериозните като оборот структури у нас. Виждаме, че са или държавни или с чуждестранна собственост. Тези структур би трябвало по презумция да упражняват най-силен натиск срещу изпълнителната власт защото да значими за бюджета и икономиката на страната.
Нито една от тези структури не е приватизирана по времена управление на БСП. Приватизирани са по времето на СДС/ДСБ и люспите/ , НДСВ / Кунева и компания/, ГЕРБ. До колкото /изключение прави само втория джиесем оператор Глобул/всички тези организации бяха приватизирани через преки договорки между купувачи и правителства, би могло да се подразбира, че страните в периода на преговори и покупки продажби са се сближили достатъчно, че да си партнират и след завършените сделки.
По какъв начин представители на БСП, министри от кабинета на Орешарски, а и самият той правят олигархични практики когато водешите структури в икономиката са си близки с други играчи.
Още по смешно става когато последните обвиняват в олигархични практики настоящето правителство което общо взето /макар и недостатъчто/ гласуваилиподготвя за гласуване ограничаващи олигарсите закони. Промяна на закона за обществени поръчки, ограничаване в приватизация и оббщ поръчки на офшорни структури,ограничи печалбата на добиващите електроенергия от възобновяеми източници. Ще кажте под натиск...Може , но е факт.
Правителството както се видя, не прави чадър на никого след като зам председателят подържаща го партия е разследван за огромни злоупотреби .

В рамките на шегата:

Няма по силна олигархична практика от това министър председател и банкер да спят в едно легло. Това се случи в ГЕРБ. Същата практика би се получила ако Кунева например стане премиер или нещо важно там вуправлението. Бъдете здрави!


цитирай
34. ok3223 - Качак
13.11.2013 05:47
що не се скриеш в дън земя.
И на теб не ти е чист косъма.
Би било интересно с какви номера понасъбра парици, та се пишеш и благодетел, което не е лошо.
ССК,обилно финансирана(защо,с каква цел)от Сорос и знайни и незнайни фондации подведомствени на на МОСАД, ЦРУ и куп подобни структури, вече половин година ни разиграват фарса за оставка. За да може ГЕРБ и остатъци от дъртата тъмно синя десница, трохите от 70 партийки участвували в последните избори, някак си да се намърдат в НС и почнат да доприватизират, останалото не продадено за стотинки, като БДЖ.
ТОВА Е ЦЕЛТА НА УПРАЖНЕНИЕТО.
Да се доограби останалото неприватизирано, не продадено.
0,001% от населението на България, така наречената ССК(столична средна класа) се опитва да налага на останалото население на страната, и на 99% от жителите на София собствения си интерес и разбиране, на това, как, от какво, и с какви надежди да върви напред към по-добро бъдеще българския народ и държава. ТЕ, ТЕЗИ СЛУГИ НА СОФИЙСКАТА, НА БЪЛГАРСКАТА ОЛИГАРХИЯ, ОБСЛУЖВАЩИ ЕДИНСТВЕНО И САМО НЕЙНИТЕ ИНТЕРЕСИ, ТЕ ЩЕЛИ ДА НИ ПОСОЧАТ И ПОВЕДАТ ПО ЕДИНСТВЕНО ПРАВИЯТ ПЪТ КЪМ СВЕТЛОТО БЪДЕЩЕ.
Смешки. Народът български от горчив опит разбра, кои са ВЪЛЦИТЕ В ОВЧИ КОЖИ, И НА ПОСЛЕДНИТЕ ИЗБОРИ, ВЪПРЕКИ ТЕРОРА И ЯВНИТЕ МОШЕНИЧЕСТВА, РОЗОВИТЕ ЛЪЖИ И ПРОПАГАНДНИТЕ ЛОКУМИ НА КУПЕНИ ВЕСТНИЦИ И ТЕЛЕВИЗИИ ... НЕ ГИ ДОПУСНА ДО ВЛАСТТА И ГИ ИЗХВЪРЛИ НА БУНИЩЕТО НА ИСТОРИЯТА. Това е факт и е първа стъпка. Ще има и следващи.
Триото БСП,ДПС и АТАКА може да не е идеално. Но е огромна крачка напред в сравнение ОКТОПОДА ГЕРБ, с беззаконията и некадърността на управлението на Боко тиквата и ЦЕЦО ШЕСТАКА.
Ибрано законно и съставеното предимно от експерти правителството на Орешарски има шанс да оздрави икономиката на България, да наложи господството на закона, прочисти администрацията от Калинки, и да нормализира живота и на обикновените Бългри. Да изведе страната от батака, да сложи началото на възход на българската икономика, и наложи реда и закона навсякъде.
цитирай
35. penchoan - В момента гражданския мир се крепи ...
13.11.2013 06:28
В момента гражданския мир се крепи само на подкрепата на Атака. Падне ли правителството сега, идва ГЕРБ и гражданска война. Така че подскачащите козли около парламента и наглите окупатори да намалят темпото, още е рано за падане на кабинета.
цитирай
36. karaiany - Владо, чета не само поста ти, но и ...
13.11.2013 08:22
Владо, чета не само поста ти, но и коментарите. Даваш си сметка, че българската пролет е закъсняла с поне 50 години. На всичкото отгоре е и доста неуверена, да не кажа съвсем плаха. Няколко кокичета и минзухари, прегракнали пилета и петли, и тук- таме по някой ранобудник като тебе!:)
То не беше дрямка като дрямка, а дълбок сън, бе брато!
Блоговата картинка е точна фотография ма българската картинка. Черногледците далеч надхвърлят мечтателите и това е най- голямата ни болест. До дъното има още много път и когато го стигнем, дори и последният глупак ще разбере!
Xората като теб са солта на земята!!!
цитирай
37. diadokolio - Защо подкрепям студентите?
13.11.2013 08:23
Добро да е утрото Ви!
Благодаря Ви, за трудната тема!
Постоянно ни плашат, че не са нужни избори, защото щяло да се повтори същото.
Не, не са прави!
Земеделец съм и така разсъждавам.
Студентите направиха най- важното- Есенна дълбока оран, за да се засеят нови семена.
Не, не е честно, да натоварваме студентите с решения.
Студентите дават най- важното, че ще са на улицата, докато се появи управление, което да е в полза на морала и истината, на качествени хора в парламента.
Студентите искат нормалност, която разбирам така- " да се чувстваме добре и свободно, без да поробваме другите".
Сигурен съм, че няма връщане и ще има нови избори!
Приятен и добротворен ден!
С Уважение, дядо Кольо.
цитирай
38. ka4ak - 15. otempora - Попитали радио "Ереван&q... Добро утро,Храсимира!:)
13.11.2013 08:45
otempora написа:
Попитали радио "Ереван": - Може ли в България да избухне гражданска война? - Не - отговорили от радиото - там са преобладаващо селяни...

От 14 юни,когато депутатите нарушиха клетвата си,ситуацията вече не е същата и 24-те проспани години,родиха СВОБОДНИ ГРАЖДАНИ И ВЕЧЕ ИМАМЕ И ТЪЙ БЛЕНУВАНОТО ,ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!!!:)))
Това че управляващите правят всичко възможно,да ни вкарат в пъкления си план,смятам че и НИЕ И ЕВРОПА,НЯМА ДА ПОЗВОЛИМ!!!:)))
цитирай
39. men - Я, бая чуервена сган се е надиплила у ...
13.11.2013 09:17
Я, бая чуервена сган се е надиплила у блого!
цитирай
40. ka4ak - 16. zaw12929 - ЗА мИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ ЛИ СЕ ГО... Много пъти съм ти го казвал,че съм СВОБОДЕН ГРАЖДАНИН!!!:)))
13.11.2013 10:04
zaw12929 написа:
ЗА мИНИСТЪР ПРЕДСЕДАТЕЛ ЛИ СЕ ГОТВИШ? МНОГО СТАНАХТЕ, А бАРЕКОВ

МОЖЕ ДА НЕ РАЗБЕПЕШ, НО ТОВА Е УПРАВЛЕНИЕТО, КОЕТО ЩЕ ВЪЗРОДИ БЪЛГАРИЯ. АЗ НЕ СЪМ ЧЛЕН НА НИКОЯ ОТ ПАРТИЙТЕ В ПАРЛАМЕНТА, НП МОГА ДА ПРЕЦЕНЯ БЕЗ ПРИСТРАСТИЯ. ДА НЕ ДОПУСНЕМ ОТНОВО ФАШИЗИРАНИ БЕЗИДЕИНИ КОМУНИСТИ СЛУЧИ НА ЧУЖДИ ИНТЕРЕСИ...

Скоро отказах участие в тази медия,защото е позор за българската журналистика и е нагледно доказателство,за кривото огледало което искаме да премахнем,НИЕ,СВОБОДНИТЕ ГРАЖДАНИ!!!:)))
Явно и ти,независимо че си дама,КАСКЕТА ти пречи,да видиш ИСТИНАТА!!!:(((
цитирай
41. kostadin - Чудно ми е :- Защо не се радвате на ...
13.11.2013 10:23
Чудно ми е :
- Защо не се радвате на все по модерните метални заграждения около символа на обединените българи?
-Защо не се радвате на предприемчивостта на най- коромпираните българи,успели да приватизират почти на 90 % от всичко изградено от народа ни ?
- Когато правехме първите крачки по пътя на т. н. демокрация ,не знаехте ли ,че древната гръцка демокрация е измислена в робовладелска Гърция.
Мисля ,че е крайно време правителството да изтегли един заем и да си построи мечтаната феодална демокрация.А за парлама пред народа може да я нарече затвор за престъпниците от 24 годишният ни преход към реставрацията на капитализма.Но е добре да помниме Марксовото изказване,че в основата на всяко богатсво стои престъпление.
цитирай
42. ka4ak - 22. kbalenciaga - Качак, пак лъжеш елементарно. Винаги съм ти желал доброто и мой дълг е да ти помогна,да се излекуваш от изкуствената болест на предишния строй
13.11.2013 10:34
kbalenciaga написа:
Колко пъти да ви казвам, че вие от ССК и обикновените българи живеете в РАЗЛИЧНИ СВЕТОВЕ?
Що се правите на ударени, вие не го ли виждате това?

Представителите на ССК, за това че мамят, лъжат и манипулират българите, олигарсите им плащат заплати с които могат да си позволят по горе споменатите стоки и възможности.

ka4ak, вие представители на ССК сте РОБИ НА ЛАКОМИЯТА за лъскави коли, почивки в чужбина, скъпи телевизори, джиесеми, маркови храни, напитки, дрехи...
Това разбираш ли го?

Разбираш ли, че заради това робство, лъжите, мамите, опитвате се да манипулирате българския народ?

ka4ak, да знам какво ще кажеш сега. Че ти лично не си точно такъв представител на ССК.
Да така е, съгласен съм.
Но ти, заедно с Босия сте представители на ССК от още по лош тип!
ВИЕ СТЕ БОЛНИ ОТ ЛАКОМИЯ ЗА СЛАВА И ИЗВЕСТНОСТ!
И сте готови на всичко да заситите тази ваша лакомия!

В такъв случай, има ли основание да се каже че вие двамата сте болни мозъци?
Реторичен въпрос.

Това че ти показвам,че и ти можеш,не ни поставя в различни светове!!!КАСКЕТА, просто ти ограничава хоризонта!!!СВАЛИ ГО и може и ти да хвърлиш, някой развален ЧЕРВЕН домат по Парламента!!!:)))
цитирай
43. valsodar - Гражданска война между селяни не ...
13.11.2013 10:53
Гражданска война между селяни не става!

Сега ще вадим отново мухлясалите призраци от гардероба и ще се плашим ли?
Управление чрез страх на наивниците, които не можаха да разберат, че целият "протест" си е чиста проба повторение на опита за десен преврат, чиято промоция гледахме през 90-те?!!

Качак, а бе не сме чак толкова прости бре, не сме!
Ако ще се пробваш да ни манипулираш, дай малко по-сериозно бре човек!

Не падай до нивото на глишевци и аговци, тези мекерета цяла България ги видя какви боклуци продажни са. ( Следвайте парите - както каза Кунева от Реаниматорският блок.)

Знам, че на седесарите им е голяма болка, че не са във властта и са готови на всичко за да влязат отново в нея, но баламите намаляват с всеки един ден.
цитирай
44. jeremy231 - Как да е нямало комунисти, бе!
13.11.2013 11:23
Имало е и ще има. Баш идеалистите-комунисти ни докараха до тук. Маркс и Ленин, 1:1. Я ги гледай, честните комунета! Хиляди ченгета срещу хлапетата. Ми снощи до мен бяха 5 ултраски с общо тегло 150 кила. Рекох им, да стоят зад мен, ако стане нещо. Ами 2 си се скриха спокойно, а аз не съм някоя канара. Валсодаре, идвай на площада и застани до полицаите. И без това изпитват кадрови недостиг.
цитирай
45. zaw12929 - ТЕРОРИСТИ НАПАДНАХА ПАРЛАМЕНТА НА ...
13.11.2013 11:55
ТЕРОРИСТИ НАПАДНАХА ПАРЛАМЕНТА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

ТОВА Е КОЕТО ТРЯБВАШЕ МЕДИИТЕ НИ И ДРУГИТЕ ИЗВЪН БЪЛГАРИЯ ДА ОТРАЗЯТ.

НЕ ДА ГОВОРЯТ ЛЪЖИ,ЧЕ ТОВА СА МИРНИ ПРОТЕСТИРАЩИ.
ТОЧНО ОБРАТНОТО: ТОВА СА ХОРА КУПЕНИ С ПАРИТЕ НА АМЕРИКА И ИЗРАЕЛ. ДЕМОКРАТИЧНОТО ИМ РОБСТВО НИ ДОВЕДЕ ДО РАЗРУХА И МАСОВО УНИЩОЖЕНИЕ. А ТЕ ИСДКАТ ДА ГО ПРОДЪЛЖАТ. ЩЕ ГО ЗАЩИТИ ДЪРЖАВАТА И ТЯ ГО НАПРАВИ БЕЗ НАСИЛИЕ, БЕЗ СРЕДСТВА, КАКВИТО УПОТРЕБЯВАТ И НА ЗАПАД- ВОДНИ СТРУИ И ДР. ЗА РАЗГОНВАНЕ. ПОЛИЦАИТЕ ИСКАХА ОТ ТЪРКАЛЯЩИТЕ СЕ ПО ЗЕМЯТА, ОТ ХВЪРЛЯЩИТЕ БУТИЛКИ В ГЪРБА НА ПОЛИЦАИ; ОТ ПРАВЕЩИТЕ БАРИЕРИ, РУШЕЩИ ЗАГРАЖДЕНИЯ ДА СЕ СПРАТ, ДА ЗАСТАНАТ КАТО МИРНИ ГРАЖДАНИ, ДА СИ КАЖАТ ИСКАНИЯТА, А НЕ ДА СЕ ДЪРЖАТ КАТО ХУЛИГАНИ И НАПАДАТЕЛИ... ДА СЕ ДЪРЖАТ, КАТО МИРНИ ПРОТЕСТИРАЩИ, СПАЗВАЙКИ ЗАКОНИТЕ И..

ВИДЯХМЕ, ЧЕ НЕ СА ТАКИВА.ЧЕ НАПАДНАХА ПАРЛАМЕНТА С БУТИЛКИ С КОНТЕЙНЕРИ И Т.Н. ЧЕ ЗАСТРАШИХА ЖИВОТА НА ПОЛИЦАИ И СВОИТЕ СОБСТВЕННИ. ТОВА СА НЕАДЕКВАТНИ ХОРА. С ПОВЕДЕНИЕ, КОЕТО ЗАСЛУЖАВА САНКЦИИ

НЕ МОЖЕ ЛИЦА БОЛНИ ОТ ОМРАЗА , ДОКАЗАНО СТИМУЛИРАНИ ОТ ПОЛИТИЦИ, ЗАГУБИЛИ ВЛАСТТА ДА КАЗАВАТ КОИ ЩЕ УПРАВЛЯВА БЪЛГАРИЯ
цитирай
46. kbalenciaga - ka4ak, какво можеш да покажеш ти бе РОБЕ?!
13.11.2013 11:55
Че си роб на лакомията си за известност и слава?
Е няма нужда, това на всички е ясно.

Показваш, че си нахлупил големи си каскет, с петолъчка, като защитник на интересите на най големите КАПИТАЛИСТИ в България, а именно Червените олигарси?
Ама си сложил КАСКЕТА СИ на обратно.
И мислиш че така можеш да излъжеш и заблудиш хората?

Смешен и жалък си!
цитирай
47. zaw12929 - защото е позор за българия, да пр...
13.11.2013 11:56
защото е позор за българия, да призоваваш за революця... поумней!!!
цитирай
48. ka4ak - 25. staler - не разбрах призива по горе-&quo... Владислав,може би по лесно ще ме разбереш,като ти покажа какво написах в Книгата на 1 юли 2009 г!:)))
13.11.2013 11:59
staler написа:
не разбрах призива по горе-"всеки ден без оставка е гибелен за бг".тоест всеки ден трябва да има оставка ли?картинката по горе напълно описва ситуацията---няма такова животно.няма свободни,умни,успели,независими и пр.,има платени,зависими не особенно умни,които играят по тъп сценарии.ако ви спрат парите от фондациите ,от парт.централи и разни цветелини и прокопиевци кво правиме?тия претоплени стари манджи за престъпния комун.режим,срещу които се борите,ги носи в брюсел ,централата на пес,да се убедиш,че не стават и за храна на свинете.бсп отдавна се е интегрирала в света на глобалната кочина наречена неолиберализъм.същото са сторили и по малките и братя мутанти-герб,сдс,дсб,дпс,ндсв и т.н...всички те имат своето скромно /такива са мащабите на страната ни/представителство в световния иконом.елит--олигарсите,рожба на изкривени пазарни принципи и политическо лицемерие.няма никаква принципна разлика между партиините централи,а въпросния орешарски може да е премиер и на сините,оранжевите,зелените .....с същия успех.така че,орешарски не може да е същината на проблема,а сгрешения иконом.и политически модел които следваме.не се виждат никакви конкретни искания за кардинална смяна на последния от ваша страна.следователно вие не сте част от автентично гражданско общество,а просто наемници в борбата за кокала.

......Все по-чести и по-масови като отзвук, блогърските
обединения доказват потенциала на социалните медии
да произвеждат обществена самоорганизация от нов тип,
да стимулират позитивни граждански активности.
Свободата, за която мечтая не е химера, а въпрос
на личен избор.
Когато замислях този проект, знаех че ще бъда
трудно разбран и въпреки това рискувах, защото виждах,
че хората се страхуват и не са готови да живеят в сво-
бодната среда на реалността. И понеже в реалния жи-
вот битуват огромни проблеми, «виртуалът» би трябвало
да се използва за създаване на модел на съвременното
гражданско общество.
Дори зад анонимния стои някаква личност, затова
чрез подхода си към него нека се опитаме да обезвре-
дим отрицателната енергия, която той излъчва, в името
на общата кауза. Колективният ум в блога е необходимо
да се обедини в името на общия прогрес.
Свободният човек, по своему, е поет и тази книга е
точно такъв продукт — на различностите, обединени от
свободния дух, на свободните хора, за полет на душата!
Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и
изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-
ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират
силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на
търсената «истинска демокрация».
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос
Шабла ще постави началото на една красива традиция
за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-
пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA
PONTICA!
Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-
жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ
ИМАМ МЕЧТА!“
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg —
Поезията — моят живот“ да направим първите реални
стъпки за създаване на Гражданско общество в България
и развитието на истинска демокрация!
ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ
1 юли 2009г.
нос ШАБЛА
***
СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:
„Само онзи, който е свободен, само той може да се
нарече човек в пълния смисъл на думата“.
„Както окото е потребно за светлината, ухото за
звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-
тини, така също науката, образованието и развитието
са потребни, за който и да е народ, за да достигне до
известна степен на своето благосъстояние...“
„Идеята за свободата е всесилна и любовта към
нея, сичко може да прави"
цитирай
49. zaw12929 - да, комунисти ни докараха до тук
13.11.2013 12:00
jeremy231 написа:
Имало е и ще има. Баш идеалистите-комунисти ни докараха до тук. Маркс и Ленин, 1:1. Я ги гледай, честните комунета! Хиляди ченгета срещу хлапетата. Ми снощи до мен бяха 5 ултраски с общо тегло 150 кила. Рекох им, да стоят зад мен, ако стане нещо. Ами 2 си се скриха спокойно, а аз не съм някоя канара. Валсодаре, идвай на площада и застани до полицаите. И без това изпитват кадрови недостиг.


ТОВА СА КОМУНИСТИТЕ, КОИТО СЕ БОЯДИСАХА В СИНЬО, А ДНЕС СЕ ПОКАЗВАТ, КАТО ФАШИСТИТЕ НА ТЕРОРА И ТРЯБВА ДА ИМ СЕ СМАЧКА ГЛАВАТА И НА ТЕЗИ, КОИТО ЛЪЖАТ ИЗ ИНТЕРНЕТ СЪЩО!
цитирай
50. kostadin - Абе хората от световният елит се ...
13.11.2013 12:33
Абе хората от световният елит се чудят как да ни вкарат в пътя към ада ,а ние им пречим.
Докато не започнем да се плодим повече нещата няма да се оправят.За целта историята ни води уверено към деградация или към еволюционният път на всички биологични видове.
Земята ни е хубава и ще я имат тези които имат сила и средства да ни я вземат .По добре си пийте ракийката и гледайте саир по чуждите телевизии.
цитирай
51. ka4ak - 26. stamenmihalevski - За тези, които защитават статук... Стамене,ето ти нещо от първия брой на Списанието от 1 ноември 2009 г.!:)))
13.11.2013 13:36
stamenmihalevski написа:
За тези, които защитават статуквото(под статукво имам в предвид не само властимащите днес) - "Вълкът козината си мени, но нрава не!" - Тези от статуквото биха помогнали на България, само ако има далавера. Засега е нямало и не са помагали, а дали от сега ще има, питайте Нострадамус или някакъв подобен, аз мога само да предполагам. Още - "Преклонена глава сабя не я сече!" - Явно не малко хора си живеят на този принцип. Признавам, че и аз понякога прибягвам до него, но се опитвам да се лекувам. Дано успея...

"........Това, което правя в блога с постовете ми, с Книгата и със Списанието, не е нищо друго, а желанието ми да се събудят хората и да установят, че без участие и съпричастност, без освобождаване от страха, без отделяне от личното си време, няма вариант нещо да се случи!
Знам, че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч! Грозни са думите ми, но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество! А аз си вярвам и правя това, което е по силите ми и, въпреки бетонните прегради, продължавам! Dum spiro spero – докато дишам, надявам се, т.е., докато съм жив не губя надежда!
Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател"
цитирай
52. kostadin - Качак, събуждането е нещо индив...
13.11.2013 14:50
Качак,събуждането е нещо индивидуално и масово неприложимо.
Що се касае до гражданската война -нея я няма но има изтребени над 2 000 000 бугари по време на 24 годишният демократичен геноцид
цитирай
53. ka4ak - 28. stamenmihalevski - Какво е комунист? Комунистите в... Стамене,за това първо,конституционните съдии в затвора,като национални предатели!!!:)))
13.11.2013 15:31
stamenmihalevski написа:
Какво е комунист? Комунистите винаги са били капиталисти, просто преди са го криели, а днес са свободни да го показват и създадоха този вид капитализъм, с който са плашели хората преди 89-а, може би за да си поискаме старото време и да се надяваме, че старите матрьошки ще ни върнат изкуственото спокойствие от преди промените, изграждано върху неинформираността на хората, защото ако не знаеш че има глад, няма да се притесняваш за гладните. Има ли решение на задачата - Има да, "разделяй и владей" е решението на другия отбор. Винаги е успявало и като гледам успява и днес...

После можем и да разберем,че БЕЗ ЛУСТРАЦИЯ,НЯМА ДЕМОКРАЦИЯ,за да не продължава успяването!!!:)))
цитирай
54. ka4ak - 29. planinitenabulgaria - Да ни е честита новата придобивка! Коста,хич не е за смях!!!
13.11.2013 15:40
planinitenabulgaria написа:
От днес имаме нова придобивка - Алиосман Аде/но/мов. По времето на тройната коалиция като зам.председател на НС ни радваше с красивия си български език друг от същото котило, Анал Лютиф, който имаше двойна защита - досие в ДС и картонче.
Лошото, което се случва сега обаче ще има дълготрайни последици, защото ДС са царе да сеят омраза и раздори между хората и ето сега новата им разработка: Контрапротестиращи, контрамитинги, за които плащат на агентите си или на този, който се вреди: курвове и проститути, крадеци и пияници. И за автобуси от Перник и Бобов дол.
Всеки ден с това правителство носи вреда на страната, сее омраза между хората, а видно е, ДС ще си махне куклите от властта когато се разпадне държавата.

За това и написах:ВСЕКИ ДЕН, БЕЗ ОСТАВКА Е ГИБЕЛЕН ЗА БЪЛГАРИЯ!!!:(((
цитирай
55. staler - благодаря ти за отговора. много ...
13.11.2013 17:13
благодаря ти за отговора.много красиво и добре написано.но неприложимо за ситуацията.пишеш пост в подкрепа на протестите.а те са политически/може би??/--целят оставка на полит.орган--правителство.протестиращите имат искания подобни на твоите---за нов морал,свобода,освобождаване от страха,истинска демокрация и др.красиви поетични категории.....хубаво.прекалено хубаво за да е истина.защото умните и образовани протестиращи някак странно не осъзнават полит.последствия от от полит.си протести с единствено конкретно искане-,оставка---да върнат на власт един субект като борисов,еманация,събирателен образ на всичко това срещу което уж са излезли на улицата.плюс в добавка пръмова.и сдс-люспите за капак.....това диалектическо единство и борба на идентичните противоположности идва в повече на моята просто устроена шлосер-интелигенска душа.затова конкретно---.за теб очевидно станишев е комунист.борисов и кунева не са ли?
цитирай
56. stamenmihalevski - до zaw12929
13.11.2013 17:24
Като си такъв патриот защо пишеш България с малка буква? Щом говориш за пребоядисали се хора, я кажи Орешарски в кои партии е бил и колко пъти е променял цвета през живота си, че забравих. Беше ли ти симпатичен през 90-те? Не ти беше, нали, даже си го псувал кой знае колко пъти тогава - Това е то, каквото каже партията, закон е, по това се познавате безпроблемно и от 2000 километра даже, защото има хора, които мислят и след това говорят, и други, които говорят, каквото партията е измислила. И още - щом искаш да смачкваш главата на който и да е - иди се прегледай, нещо не е наред ми се струва. Хората са измислили съда и цивилизовани присъди за виновниците, а ти май си падаш по арабските съдебни системи, че чак и съдия си искал да станеш, но нещо... Несбъдната детска мечта, а? Ако и останалите другари защитници на правителството разсъждават като теб... Дано си единичен случай, че червените не сте никак малко и ако всички сте такива агресори, нищо добро не чака България...
цитирай
57. stamenmihalevski - защото е позор за българия, да пр...
13.11.2013 17:26
zaw12929 написа:
защото е позор за българия, да призоваваш за революця... поумней!!!

Да те цитирам, че ще редактираш коментара и ще кажеш сигурно, че лъжа...
цитирай
58. staler - а. стаменмихалевски ти си на ход.
13.11.2013 17:41
а. стаменмихалевски ти си на ход.
цитирай
59. stamenmihalevski - до zaw12929
13.11.2013 17:41
Ако искаш, може да си промениш ника на "law12929"...
цитирай
60. staler - понеже очевидно се разчита на сл...
13.11.2013 17:48
понеже очевидно се разчита на слабата ни памет ще го повтаряме за да дразним чифутите:няма вече комунисти в бг,има социалисти,демократи,либерали и пр.които задружно изпълняват плана на луканов--полански превърнал ни в колониална бананова република.
цитирай
61. stamenmihalevski - до staler
13.11.2013 18:32
Ако в България имаше истински социалисти, демократи и либерали, и най-вече истински политици, нямаше да сме бананова република, без значение дали Луканов или някой друг е написал някакъв си план или някой му го е връчил и му е заповядал да се изпълнява. И между другото комунизма си е еврейска идеология още от самото й създаване. Маркс да не е кореец-мюсюлманин случайно? Кои основно са диктували политиката на СССР, следователно на целия Източен блок? Какви са били едни от най-известните руски диктатори и едни от най-известните комунисти? Я помисли пак, дали дразниш тези, които ти се иска с коментара си, при положение че намекваш за някакъв техен план, (за което може и да имаш право) който в същото време твърдиш, че е изпълнен(последният коз е у нас си мисля, така че е рано за крайния резултат на мача)? Според мен направо ги радваш, но това си е мое мнение, а ти естествено имаш право на собствено. Също виж за ашкенази и сефаради, но по-задълбочено, а не отгоре отгоре и за евентуална вражда между тях - интересно е, а ти явно проявяваш любопитство към темата...
цитирай
62. stamenmihalevski - до staler
13.11.2013 18:41
Също виж как са се титулували руските царе до 1917г.
цитирай
63. staler - б.стамене?
13.11.2013 18:47
б.стамене?
цитирай
64. stamenmihalevski - до staler
13.11.2013 19:27
И все пак светът не е черно-бял. Така че аз лично не мисля, че конспирациите са цялата истина, въпреки че от друга страна "дим без огън няма". Ще цитирам Дънов "Мислите ли, че най-умните хора на планетата могат да се съберат и да излъжат Бог?". Оказа се, че много хора в блога, а предполагам и не само тук, го смятат за луд за връзване, но всеки е свободен да мисли така, както намери за добре. Ако повярваме на 100% на конспирацийте, то със сигурност няма да посмеем да гъкнем от тук нататък, което е една от целите им - да ни е страх. Стига толкова, че наистина започнах да троля(този път и аз го мисля)...
цитирай
65. jeremy231 - Лично аз не се съмнявам в известен умствен дефицит при Saw и Костадин
13.11.2013 20:28
Но 2 000 000 изтребени българи за 25 год. си е новина.
цитирай
66. riba - ОСТАВКА
17.11.2013 13:07
ОСТАВКА
не съм държавен служител мога да ходя на протести кеффффффффффф
цитирай
67. kostadin - Голями революционери и демократи се извъдихте
28.02.2014 03:09
Само не знам гражданската война срещу кого ще е
Тези които работят в чужбина са вече повече от работещите у нас.
Може би ще обикаляме пак по улиците като гламави -само нека се позатопли.

jeremy231

Радвам се ,че си започнал да се съмняваш.
А по въпроса за измрялите българи е добре да знаеш ,че това не е новина ,а статистика.Тя е плод на геноцидната политика провеждана от всички демократични правителства след 89 година.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526995
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88771
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031