Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2013 07:58 - ОСТАВКА НА ОРЕШАРСКИ И ТРИ ДНИ,РАБОТА НА ПАРЛАМЕНТА!!!:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 9381 Коментари: 34 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ С ВЪЗМОЖНОСТ И ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ!!!:)))
Взима се действащ закон,от страна в която то е,ФАКТ!!!
Променя се конституцията,за три дни и закона е готов!!!
Вижте как приехме, Търновската Конституция!:)))

Страшно полезно и за народа ни,за да се усети като, ГРАЖДАНИН НА БЪЛГАРИЯ и ужас за партиите!!!:(

В услуга,на платената,зам.председателка на НС!!!:)))
сега,разбрах,че ще се цепи,по телевизиите!:(((


Бъдете ЗДРАВИ  и СВОБОДНИ!:)))


Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!
:(



Гласувай:
52



1. aip55 - А,
03.07.2013 09:08
ще стане ли? Малко съм скептичен, защото ......Ще има бой за кокала....
цитирай
2. ka4ak - 1. aip55 - А, Нали се декларира ОТГОВОРНОСТ,Ангеле?!!!
03.07.2013 10:34
aip55 написа:
ще стане ли? Малко съм скептичен, защото ......Ще има бой за кокала....

На времето предците ни,поставени в подобна ситуация,са взели за основа Белгийската Конституция и в цяла Европа,са оценили Търновската Конституция,като най прогресивната за времето си!!!:)))
цитирай
3. zarenkow - Ако се върнем назад във времето
03.07.2013 10:36
ше си спомним, че предишните протести бяха тотално в цялата страна, в София натискът беше с камъни и дърве, дето се казва и едва тогава сдадоха властта. Сега митинги и до второто пришествие да има, тези и те ще си стоят до третото. Познавам ги до болка, това са гьонсурати от най висша класа , без ритник няма да стане нито необходимата промяна нито излизането им от парламента. С тези не се разговаря.
цитирай
4. ka4ak - 3. zarenkow - Ако се върнем назад във времето Февруарските,бяха организирани от чекистите!:(((
03.07.2013 12:06
zarenkow написа:
ше си спомним, че предишните протести бяха тотално в цялата страна, в София натискът беше с камъни и дърве, дето се казва и едва тогава сдадоха властта. Сега митинги и до второто пришествие да има, тези и те ще си стоят до третото. Познавам ги до болка, това са гьонсурати от най висша класа , без ритник няма да стане нито необходимата промяна нито излизането им от парламента. С тези не се разгоаря.

Брилянтна операция,замислена още с отрязването на Белене!!!:(((
Излизаме от сценария със сегашните!!!:)))
При връщане във времето,нормалното бе да върнем Търновската Конституция!!!:)))
От тогава ни работят и едва сега,се случва това,което другите от соц,лагера направиха преди30,40,50,60 години!!!:(((
Неистово искат да окървавят протеста,защото това е столетницата,не понася СВОБОДНИ ХОРА!!!:(((
цитирай
5. zabavnata - С цялото ми уважение
03.07.2013 12:40
ама то други няма. Всички са ЧЕРВЕНИ. Даже "ДЕСНИТЕ", ако проследиш корените. Да не искаш децата на комунистите да национализират заграбеното от родителите си?
Уж ляво мислещи, а виж доходите им, офшорките, та ако щеш и бизнеса на общите им жени . Търговията с власт не е от вчера и съм скептична, че нещо ще се промени.
Повръща ми се от промени, които на практика не са никакви промени, а ОЩЕ ПО-КРУПНИ КРАЖБИ.
Гледах един филм през почивните дни с Шевкет Чападжиев, наш емигрант в САЩ. Направо ме порази мисленето на този ВЕЛИК човек. И най-вече това, че иска да завърши живота си на "зиро". Колко хора мислят като него според теб? Кризата е в мисленето, а не в идеите дясно, ляво, център. Тук едни другари създадоха и партии, и банкери и т.н. Както искат така ще си наредят шахматната дъска. Винаги ще има тарикати добре изглеждащи и говорещи, които ще ни пре... хъ, мамата. След почти 24 години преход къде сме? На дъното на Европа и няма шанс да мръднем и на милиметър от КРАДЛИВИ ПОЛИТИЦИ и ТЕХНИТЕ СЪЗДАТЕЛИ.
Хайде хубав ден!
цитирай
6. valmont - а дано
03.07.2013 13:20
ама надали...
цитирай
7. karaiany - Тя Ани го каза чудесно. Едва ли има ...
03.07.2013 13:59
Тя Ани го каза чудесно . Едва ли има нещо да се добави .
Който все още смята , че БСП e лява партия , има нужда от голямо пробуждане.
Не е ли нелепа ситуациaта ляво правителство да виси на косъм от прищевките на фашизираните комунета на Сидеров ?! Колкото по - дълго се инатят , толкова по - дълбоко ще им влиза. Ясно е като бял ден !
цитирай
8. oara - Вчера агенция Медиана
03.07.2013 14:09
е публикувала някакво изследване, в което се пише ето това

Освен тях влизат ДПС и евентуално “България на гражданите”. “Атака” са паднали на 2,5. Другите партии нямат никакъв шанс – 1,1, 1,8

ВЕЧЕ СЪС СИГУРНОСТ ПРЕДАТЕЛИТЕ ОТ АТАКА НЯМА ДА СА В ПАРЛАМЕНТА.
Затова тая отрепка волен е готов да предаде и собствената си майка, но крепи парламента
Изборите са близо и вече без мръсните фесове на Волен:)
цитирай
9. ka4ak - 5. zabavnata - С цялото ми уважение Aни,нали за това драпам,за СВОБОДНО ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!!!:)))
03.07.2013 14:20
zabavnata написа:
ама то други няма. Всички са ЧЕРВЕНИ. Даже "ДЕСНИТЕ", ако проследиш корените. Да не искаш децата на комунистите да национализират заграбеното от родителите си?
Уж ляво мислещи, а виж доходите им, офшорките, та ако щеш и бизнеса на общите им жени . Търговията с власт не е от вчера и съм скептична, че нещо ще се промени.
Повръща ми се от промени, които на практика не са никакви промени, а ОЩЕ ПО-КРУПНИ КРАЖБИ.
Гледах един филм през почивните дни с Шевкет Чападжиев, наш емигрант в САЩ. Направо ме порази мисленето на този ВЕЛИК човек. И най-вече това, че иска да завърши живота си на "зиро". Колко хора мислят като него според теб? Кризата е в мисленето, а не в идеите дясно, ляво, център. Тук едни другари създадоха и партии, и банкери и т.н. Както искат така ще си наредят шахматната дъска. Винаги ще има тарикати добре изглеждащи и говорещи, които ще ни пре... хъ, мамата. След почти 24 години преход къде сме? На дъното на Европа и няма шанс да мръднем и на милиметър от КРАДЛИВИ ПОЛИТИЦИ и ТЕХНИТЕ СЪЗДАТЕЛИ.
Хайде хубав ден!

Това за което започнах да пиша тук,вече почва да се случва!!!:)))
Виж какво съм написал в КНИГАТА:

......Все по-чести и по-масови като отзвук, блогърските
обединения доказват потенциала на социалните медии
да произвеждат обществена самоорганизация от нов тип,
да стимулират позитивни граждански активности.
Свободата, за която мечтая не е химера, а въпрос
на личен избор.
Когато замислях този проект, знаех че ще бъда
трудно разбран и въпреки това рискувах, защото виждах,
че хората се страхуват и не са готови да живеят в сво-
бодната среда на реалността. И понеже в реалния жи-
вот битуват огромни проблеми, «виртуалът» би трябвало
да се използва за създаване на модел на съвременното
гражданско общество.
Дори зад анонимния стои някаква личност, затова
чрез подхода си към него нека се опитаме да обезвре-
дим отрицателната енергия, която той излъчва, в името
на общата кауза. Колективният ум в блога е необходимо
да се обедини в името на общия прогрес.
Свободният човек, по своему, е поет и тази книга е
точно такъв продукт — на различностите, обединени от
свободния дух, на свободните хора, за полет на душата!
Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и
изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-
ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират
силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на
търсената «истинска демокрация».
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос
Шабла ще постави началото на една красива традиция
за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-
пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA
PONTICA!
Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-
жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ
ИМАМ МЕЧТА!“
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg —
Поезията — моят живот“ да направим първите реални
стъпки за създаване на Гражданско общество в България
и развитието на истинска демокрация!
ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ
1 юли 2009г.
нос ШАБЛА
***
СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:
„Само онзи, който е свободен, само той може да се
нарече човек в пълния смисъл на думата“.
„Както окото е потребно за светлината, ухото за
звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-
тини, така също науката, образованието и развитието
са потребни, за който и да е народ, за да достигне до
известна степен на своето благосъстояние...“
„Идеята за свободата е всесилна и любовта към
нея, сичко може да прави"
Та за това,не искам да бягам като Шевкет Чападжиев и да не смея да си купя апартамент в София,нито да се маскирам,като работник в Родината си!!!:(((
А за „зирото”,не съм съгласен,защото искам след мен,да оставя уверени свободни оптимисти,които да са граждани на света и знаят своя древен корен и не се срамуват от него,а уверено го предават в бъдещето!!!:)))
цитирай
10. ka4ak - 6. valmont - а дано Себастиян,просто бягат,като дявол от тамян!!!:(((
03.07.2013 15:20
valmont написа:
ама надали...


Ето ти,мой стар пост:
"18.04.2012 19:22 - Европейски ден на правата на пациента?!Без самочуствието,че си гражданин,нищо не става!:(
Автор: ka4ak
Прочетен: 4282

Изборите са далеч,но се очаква до края на месеца ,да бъдат внесени поредните промени в НС!
Вместо поредната безумица,ПРЕДЛАГАМ,задължително гласуване,както да има възможност,да се извърши и по електронен път!
Другото просто е продължаване на агонията в безкраен преход и гражданско общество,през крив макарон!:(((

Тагове: общество, мисъл, гражданско, свободна, избор,"

Коментара е излишен!!!
цитирай
11. valsodar - Ех, мечти-и-и :)
03.07.2013 17:11
А на четвъртия ден, откриваме нефтено находище по-богато от това в Кувейт!
цитирай
12. ka4ak - 7. karaiany - Тя Ани го каза чудесно. Едва ли има ... Адрияне,ти най хубаво си го казал в 1986 година!!!:)))
03.07.2013 17:48
karaiany написа:
Тя Ани го каза чудесно . Едва ли има нещо да се добави .
Който все още смята , че БСП e лява партия , има нужда от голямо пробуждане.
Не е ли нелепа ситуациaта ляво правителство да виси на косъм от прищевките на фашизираните комунета на Сидеров ?! Колкото по - дълго се инатят , толкова по - дълбоко ще им влиза. Ясно е като бял ден !

Може и да не си го осъзнавал,но си успял да възираш,с риск да те гръмнат,като национален предател!!!:((((
По важно е,че ще може по електронен път,да допринесеш с гласът си,да се простим с най зловещата изкуствена болест,от която продължаваме да боледуваме,което за съжаление,продължава да ни вкарва в един,безкраен преход,който се надявам,че този път,ще го изхвърлим,завинаги!!!:)))
цитирай
13. ka4ak - 8. oara - Вчера агенция Медиана Оги,много по просто е!!!:)))
03.07.2013 18:15
oara написа:
е публикувала някакво изследване, в което се пише ето това

Освен тях влизат ДПС и евентуално “България на гражданите”. “Атака” са паднали на 2,5. Другите партии нямат никакъв шанс – 1,1, 1,8

ВЕЧЕ СЪС СИГУРНОСТ ПРЕДАТЕЛИТЕ ОТ АТАКА НЯМА ДА СА В ПАРЛАМЕНТА.
Затова тая отрепка волен е готов да предаде и собствената си майка, но крепи парламента
Изборите са близо и вече без мръсните фесове на Волен:)

Независимо от комунистическата Конституция,ако имахме ИСТИНСКИ конституционни съдии,просто и трите партии,които държат правителството на Орешарски,нямаше да СЪЩЕСТВУВАТ!!!!:)))
Абсолютно не съм привърженик на ГЕРБ,но гадостта е че тези"съдии",трябва да бъдат линчувани и побити на кол,ако бяхме в миналите векове,когато България е била над всичко!!!:)))
цитирай
14. ka4ak - 11. valsodar - Ех, мечти-и-и :) Радо,смятах,че децата на нашите правнуци,ще могат да се отърват от тази изкуствена болест!!!:(((
03.07.2013 18:31
valsodar написа:
А на четвъртия ден, откриваме нефтено находище по-богато от това в Кувейт!

Трамбовах,няколко пъти из улиците на София и видях,че този процес на излекуване,вече е започнал!!!:)))
Та,може и да доживеем,края на прехода!!!:)))
Чудя се само,кога ще се включат медиите,синдикатите и всички организации,които иначе се тупат в гърдите,че са СВОБОДНИ!!!:(((
цитирай
15. bumerang - ...
03.07.2013 19:21
две са най-важните корекции на изборния закон, които могат да променят веднага състава на НС - 1. задължителното гласуване и 2. ограничаване броя на мандатите (например до два или три - тогава веднага ще отпаднат онези, които са превърнали депутатството в професия и ги гледаме в парламента вече 15-20 години). Не се ли направят тези 2 промени, от другите не очаквам кой знае какъв ефект, независимо кой закон ще копираме.
цитирай
16. ka4ak - 15. bumerang - ... Светле,,предлагам много по прост начин!!!:)))
03.07.2013 19:44
bumerang написа:
две са най-важните корекции на изборния закон, които могат да променят веднага състава на НС - 1. задължителното гласуване и 2. ограничаване броя на мандатите (например до два или три - тогава веднага ще отпаднат онези, които са превърнали депутатството в професия и ги гледаме в парламента вече 15-20 години). Не се ли направят тези 2 промени, от другите не очаквам кой знае какъв ефект, независимо кой закон ще копираме.

Бетонните глави,не могат да родят,нищо градивно!!!:(((
Просто/то си ни е заложено/,тафиме готово решение,от действащите закони в другите страни,като фактора който е важен,да изберем къде са най добре и гласът на гражданите се чува!!!:)))
цитирай
17. getmans1 - оф, как да ви го кажа
03.07.2013 20:11
1989г- края
- >1000000 членове на БКП - комунисти /членски внос/
- ~300 000 членове
- 600-700 000 членове на ДКМС-комсомолци / членски внос
- БНА /армия- на особен режим на идеологизиране/
- НМ /народна милиция- като БНА/

Други идеологизирани спазвали НЯКАКВИ ПРАВИЛА

-ОФ членове и активисти
-Профсъюзи- милиони
-БЗНС- ~ няколко стотин хил. /членски внос/
-ДОСО- /доброволна организация за съдействие на отбраната/
-милиони в пенсионерските съюзи/

Несамостоятелно идеологизирани /непълнолетни, малолетни, деца/
Пионерчета /от пионерска дружина "Ана Вентура"/
Чавдарчета /чета "Овчарчето Калитко/
Децата от /детска градина "Митко Палаузов" до третата година знаят всичко за патрона/
Децата от /детска ясла "Лиляна Димитрова"/

-Останалото от народа не по-малко идеологизирано или принудено да спазва ПРАВИЛАТА!!!

-"ТАКА СА ЖИВЯЛИ , ТАКА СА УМИРАЛИ И ТАКА СА ГИ РОВИЛИ" /бъл. нар. поговорка/

Всички били от едно котило - ЕТО ГО КОТИЛОТО - > 8 000 000

ПИТАМ "КОЙ ПЪРВИ ЩЕ ХВЪРЛИ КАМЪКА"

/ МНОГО ВИ моля, дефинирайте обвиненията си по-прецизно /
цитирай
18. ka4ak - 17. getmans1 - оф, как да ви го кажа Радославе,нали за това казвам,че тези протести,са това,което другите от соц,лагера направиха,преди 30,40,50,60 години!:(((
03.07.2013 21:27
getmans1 написа:
1989г- края
- >1000000 членове на БКП - комунисти /членски внос/
- ~300 000 членове
- 600-700 000 членове на ДКМС-комсомолци / членски внос
- БНА /армия- на особен режим на идеологизиране/
- НМ /народна милиция- като БНА/

Други идеологизирани спазвали НЯКАКВИ ПРАВИЛА

-ОФ членове и активисти
-Профсъюзи- милиони
-БЗНС- ~ няколко стотин хил. /членски внос/
-ДОСО- /доброволна организация за съдействие на отбраната/
-милиони в пенсионерските съюзи/

Несамостоятелно идеологизирани /непълнолетни, малолетни, деца/
Пионерчета /от пионерска дружина "Ана Вентура"/
Чавдарчета /чета "Овчарчето Калитко/
Децата от /детска градина "Митко Палаузов" до третата година знаят всичко за патрона/
Децата от /детска ясла "Лиляна Димитрова"/

-Останалото от народа не по-малко идеологизирано или принудено да спазва ПРАВИЛАТА!!!

-"ТАКА СА ЖИВЯЛИ , ТАКА СА УМИРАЛИ И ТАКА СА ГИ РОВИЛИ" /бъл. нар. поговорка/

Всички били от едно котило - ЕТО ГО КОТИЛОТО - > 8 000 000

ПИТАМ "КОЙ ПЪРВИ ЩЕ ХВЪРЛИ КАМЪКА"

/ МНОГО ВИ моля, дефинирайте обвиненията си по-прецизно /

ето ти нещо от преди 4 години:
66. ka4ak - този сбор по 3 и по скоро твоя пост е изключение!
26.08.2009 06:56.2009 06:56
„Като историк по образование Румен Борисов е впечатлен от факта, че впримчените под различна форма в мрежите на ДС са значително повече от членовете на тогавашната БКП. Картончетата, съхранявани в архивите с информация за принадлежност към структурите на бившия репресивен апарат на тоталитарна България са 1 млн. 500 хил. За сравнение, в редиците на комунистическата партия са били привлечени около 1 млн. 200 хил. български граждани”

http://frognews.bg/news_14279/Frash_ot_agenti_na_DS_v_Sofiiskiia_universitet/

Без значение е какви заплахи са приложени върху тези хора, с какво са ги държали службите, за да ги впримчат – просто няма как една пета от население„66. ka4ak - този сбор по 3 и по скоро твоя пост е изключение!
то да бъде принудена насила да бъде част от ДС. Повечето хора доброволно са се съгласили да доносничат, доброволно са приели злото в сърцата си.
68. chara - @ ka4ak Владо какво точно ми казваш с това:
26.08.2009 09:03
"този сбор по 3"
визираш цифрите, впечатлили Румен Борисов или ...
72. ka4ak - chara Светла искам да кажа 8 100 000 към 89г
26.08.2009 09:24
и за това казвам,че поста по скоро ти е чудо!
73. chara - @ka4ak Владо, тази цифра ...
26.08.2009 09:27
не е ли прекалена ...
цитирай
74. ka4ak - Светла не е прекалена,участвал съм във всички по значими събития 89-91г
26.08.2009 09:33
когато свалихме правителството на Луканов да не мислиш че беше всенароден протест?
75. chara - @ ka4ak Владо, не подценявай
26.08.2009 09:35
интелигентността ми!
Нямаше как да бъде ВСЕНАРОДЕН!
Все пак София не е България!
Да не забравяме и този момент.
76. ka4ak - не я подценявам,но с 5-6 човека цели депа не излизаха !
26.08.2009 09:48
с двадеситина гламави шофьора блокирахме София и после ги пратихме в чужбина да работят докато им върнат книжките и т.н.
77. chara - @ ka4ak Владо, ама това със шофьорите, градския транспорт
26.08.2009 10:13
и прочие е нещо , което доказано "парализира" мозъците на управляващите, които и да са те.
Виж ако на тяхно място, имам предвид на шофьорите, са учители или лекари ... все едно нищо не се случва в държавата.
Което лично мен ме възмущава, защото демонстрира приоритети ...
78. ka4ak - Светла,Луканов в прекрасно настроение,преди да влезе в студиото за да подаде оставката ухилено каза:
26.08.2009 10:30
Не знаете с какво се захващате!Дупе да Ви е яко!И отиде и седна до Райчо Райков!
Така че не очаквай,успех на каквото и да е било,ако не бъде осъществено от Апарата!Или дано доживеем този момент,от хора които не ги тресе страхът!
79. chara - Владо, ама се оказа прав другаря Луканов, нали?!!
26.08.2009 10:40
Това за Апарата - прав си! Знам вече за какво иде реч.
По ми се ще да разчитаме на второто, но то във времето сигурно ще е в следващия живот.
80. ka4ak - Да Светла за съжаление и за това по горе казвам наивна енергия!
26.08.2009 10:46
chara написа:
Това за Апарата - прав си! Знам вече за какво иде реч.
По ми се ще да разчитаме на второто, но то във времето сигурно ще е в следващия живот.


И за това си дрънкам,че страхът е оковите на свободата и демокрацията
81. chara - Владо, ама съгласи се, че не можем да виним
26.08.2009 10:52
когото и да е, че не е такъв, какъвто ни се иска на нас.
Човек няма ли вътрешно усещане за свобода, за лично достойнство, каквото и да правиш - НЕ става!!!
Нали знаеш колко по-удобно, неангажиращо, уютно и безотговорно е да си НЕсвободен! И да гледаш отстрани ...
82. ka4ak - Светла не виня никой,просто си мечтая на глас!
26.08.2009 10:59
И до колкото мога се опитвам да се случи случка и да не се събуждам с ръка в цукалото!

84. chara - @ ka4ak Владо, нашето общество е склонно да забравя
26.08.2009 11:45
делата и да прощава на престъпниците, отколкото на мечтателите!!!
Уви!
Което не означава, че трябва да спрем да мечтаем, разбира се ...
Постинг: БЪЛГАРИЯ ДНЕС: КАПИТАЛИЗЪМ, ПОСТСОЦИАЛИЗЪМ ИЛИ ... ОБИКНОВЕН ФЕОДАЛИЗЪМ
Автор на постинга: chara”

Така че не се чуди,а се радвай,че и при нас ТРЪГВА ДА ИЗГРЯВА,СЛЪНЦЕ!!!:::

цитирай
19. kbalenciaga - Протестиращите, тез говеда прости!
03.07.2013 22:31

И тези, които ги подкрепяте.
Още не можете ли да схванете голямата измама с тези днешни протести???

Това, че се протестира не в края на мандата, независимо на кое правителство, а в началото(и то основно от "средната столична класа") ОТБЛЪСНА МАСОВО БЪЛГАРИТЕ!
Това не го ли виждате?!

Ако бяхте протестирали в края, дори и на това правителство, и народа щеше да е с вас!
Ама като сте прости, алчни и егоистични, така ще се връзвате на номерата на Червените олигарси!

И така се опорочи идеята за реална голяма промяна на политическия живот в България!
РАЗБРАХТЕ ЛИ БЕ ТЪПАЦИ?!
цитирай
20. ka4ak - 19. kbalenciaga - Протестиращите, тез говеда прости!Бобо,просто са се събудили и казват не,на измисления преход!!!:)))
03.07.2013 23:04
kbalenciaga написа:

И тези, които ги подкрепяте.
Още не можете ли да схванете голямата измама с тези днешни протести???

Това, че се протестира не в края на мандата, независимо на кое правителство, а в началото(и то основно от "средната столична класа") ОТБЛЪСНА МАСОВО БЪЛГАРИТЕ!
Това не го ли виждате?!

Ако бяхте протестирали в края, дори и на това правителство, и народа щеше да е с вас!
Ама като сте прости, алчни и егоистични, така ще се връзвате на номерата на Червените олигарси!

И така се опорочи идеята за реална голяма промяна на политическия живот в България!
РАЗБРАХТЕ ЛИ БЕ ТЪПАЦИ?!

Покланям им се и знам,че България няма да загине,въпреки твоите вопли!!!:)))
цитирай
21. kbalenciaga - ka4ak или се бъркаш тотално, или лъжеш.
03.07.2013 23:11

Абе как си я представяте вие тази работа с това "Събуждане"?!
Идва Боко Тиквата целува спящата "умна и красива" протестирища, и хоп тя се събужда???

Айде стига!

Да гледаме малко по реално може ли?

Няма такива "приказки", като тази която упорито я приказваш тук, как видите ли се събудили. Всичко е ПРОЦЕС!
Този процес е продължителен.
Толкова трудно ли е да се разбере това?
цитирай
22. ka4ak - 21. kbalenciaga - ka4ak или се бъркаш тотално, или лъжеш.Бобо,поне прочети поста и коментарите,които са неделима част от поста!!!:)))
03.07.2013 23:42
kbalenciaga написа:

Абе как си я представяте вие тази работа с това "Събуждане"?!
Идва Боко Тиквата целува спящата "умна и красива" протестирища, и хоп тя се събужда???

Айде стига!

Да гледаме малко по реално може ли?

Няма такива "приказки", като тази която упорито я приказваш тук, как видите ли се събудили. Всичко е ПРОЦЕС!
Този процес е продължителен.
Толкова трудно ли е да се разбере това?


ето ти и за процеса:
18:31 - 11. valsodar - Ех, мечти-и-и :) Радо,смятах,че децата на нашите правнуци,ще могат да се отърват от тази изкуствена болест!!!:(((
valsodar написа:
А на четвъртия ден, откриваме нефтено находище по-богато от това в Кувейт!

Трамбовах,няколко пъти из улиците на София и видях,че този процес на излекуване,вече е започнал!!!:)))
Та,може и да доживеем,края на прехода!!!:)))
Чудя се само,кога ще се включат медиите,синдикатите и всички организации,които иначе се тупат в гърдите,че са СВОБОДНИ!!!:(((

Постинг: ОСТАВКА НА ОРЕШАРСКИ И ТРИ ДНИ,РАБОТА НА ПАРЛАМЕНТА!!!:)))
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
23. kbalenciaga - И пак да ги прочета, пак ще ти кажа, че или се бъркаш тотално, или си лъжец.
04.07.2013 00:15

"Чудя се само,кога ще се включат медиите,синдикатите и всички организации,които иначе се тупат в гърдите,че са СВОБОДНИ!!!:((("
Това може да го напише само човек който или се бърка тотално или е лъжец.

ka4ak, ти до сега не си разбрал, че точно медиите и синдикатите са едни от най приближените подлоги на Червените олигарси?!

За какво говорим изобщо!
цитирай
24. ka4ak - 23. kbalenciaga - И пак да ги прочета, пак ще ти кажа, че или се бъркаш тотално, или си лъжец. Бобо,казах ти да четеш!!!Тук цитата е от 2009година!:)))
04.07.2013 00:35
kbalenciaga написа:

"Чудя се само,кога ще се включат медиите,синдикатите и всички организации,които иначе се тупат в гърдите,че са СВОБОДНИ!!!:((("
Това може да го напише само човек който или се бърка тотално или е лъжец.

ka4ak, ти до сега не си разбрал, че точно медиите и синдикатите са едни от най приближените подлоги на Червените олигарси?!

За какво говорим изобщо!


03.07 14:20 - 5. zabavnata - С цялото ми уважение Aни,нали за това драпам,за СВОБОДНО ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО!!!:)))
zabavnata написа:
ама то други няма. Всички са ЧЕРВЕНИ. Даже "ДЕСНИТЕ", ако проследиш корените. Да не искаш децата на комунистите да национализират заграбеното от родителите си?
Уж ляво мислещи, а виж доходите им, офшорките, та ако щеш и бизнеса на общите им жени . Търговията с власт не е от вчера и съм скептична, че нещо ще се промени.
Повръща ми се от промени, които на практика не са никакви промени, а ОЩЕ ПО-КРУПНИ КРАЖБИ.
Гледах един филм през почивните дни с Шевкет Чападжиев, наш емигрант в САЩ. Направо ме порази мисленето на този ВЕЛИК човек. И най-вече това, че иска да завърши живота си на "зиро". Колко хора мислят като него според теб? Кризата е в мисленето, а не в идеите дясно, ляво, център. Тук едни другари създадоха и партии, и банкери и т.н. Както искат така ще си наредят шахматната дъска. Винаги ще има тарикати добре изглеждащи и говорещи, които ще ни пре... хъ, мамата. След почти 24 години преход къде сме? На дъното на Европа и няма шанс да мръднем и на милиметър от КРАДЛИВИ ПОЛИТИЦИ и ТЕХНИТЕ СЪЗДАТЕЛИ.
Хайде хубав ден!

Това за което започнах да пиша тук,вече почва да се случва!!!:)))
Виж какво съм написал в КНИГАТА:

......Все по-чести и по-масови като отзвук, блогърските
обединения доказват потенциала на социалните медии
да произвеждат обществена самоорганизация от нов тип,
да стимулират позитивни граждански активности.
Свободата, за която мечтая не е химера, а въпрос
на личен избор.
Когато замислях този проект, знаех че ще бъда
трудно разбран и въпреки това рискувах, защото виждах,
че хората се страхуват и не са готови да живеят в сво-
бодната среда на реалността. И понеже в реалния жи-
вот битуват огромни проблеми, «виртуалът» би трябвало
да се използва за създаване на модел на съвременното
гражданско общество.
Дори зад анонимния стои някаква личност, затова
чрез подхода си към него нека се опитаме да обезвре-
дим отрицателната енергия, която той излъчва, в името
на общата кауза. Колективният ум в блога е необходимо
да се обедини в името на общия прогрес.
Свободният човек, по своему, е поет и тази книга е
точно такъв продукт — на различностите, обединени от
свободния дух, на свободните хора, за полет на душата!
Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и
изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-
ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират
силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на
търсената «истинска демокрация».
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос
Шабла ще постави началото на една красива традиция
за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-
пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA
PONTICA!
Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-
жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ
ИМАМ МЕЧТА!“
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg —
Поезията — моят живот“ да направим първите реални
стъпки за създаване на Гражданско общество в България
и развитието на истинска демокрация!
ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ
1 юли 2009г.
нос ШАБЛА
***
СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:
„Само онзи, който е свободен, само той може да се
нарече човек в пълния смисъл на думата“.
„Както окото е потребно за светлината, ухото за
звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-
тини, така също науката, образованието и развитието
са потребни, за който и да е народ, за да достигне до
известна степен на своето благосъстояние...“
„Идеята за свободата е всесилна и любовта към
нея, сичко може да прави"

Та за това,не искам да бягам като Шевкет Чападжиев и да не смея да си купя апартамент в София,нито да се маскирам,като работник в Родината си!!!:(((
А за „зирото”,не съм съгласен,защото искам след мен,да оставя уверени свободни оптимисти,които да са граждани на света и знаят своя древен корен и не се срамуват от него,а уверено го предават в бъдещето!!!:)))
Постинг: ОСТАВКА НА ОРЕШАРСКИ И ТРИ ДНИ,РАБОТА НА ПАРЛАМЕНТА!!!:)))
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
25. azbgisveta - Владо, ама ти сериозно ли искаш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ?
04.07.2013 00:43
Аз пък съм твърдо "против"! Вече писах по този въпрос.
цитирай
26. ka4ak - 25. azbgisveta - Владо, ама ти сериозно ли искаш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ? Петре,абсолютно е необходимо,ако желаем да се излекуваме и да станем свободни граждани!
04.07.2013 01:18
azbgisveta написа:
Аз пък съм твърдо "против"! Вече писах по този въпрос.


Прочети коментарите под този пост и ще ме разбереш!:)))
http://ka4ak.blog.bg/politika/2012/04/18/evropeiski-den-na-pravata-na-pacienta-bez-samochustvieto-che.941841
"18.04.2012 19:22 - Европейски ден на правата на пациента?!Без самочуствието,че си гражданин,нищо не става!:(
Автор: ka4ak
Прочетен: 4282

Изборите са далеч,но се очаква до края на месеца ,да бъдат внесени поредните промени в НС!
Вместо поредната безумица,ПРЕДЛАГАМ,задължително гласуване,както да има възможност,да се извърши и по електронен път!
Другото просто е продължаване на агонията в безкраен преход и гражданско общество,през крив макарон!:(((

Тагове: общество, мисъл, гражданско, свободна, избор,"



За мен,това е част от терапията на обществото ни!!!:)))
цитирай
27. planinitenabulgaria - Това няма да стане за много пъти по три дни!
04.07.2013 09:54
Всичко у нас се манипулира задкулисно от бившите служители на ДС, които постепенно стават олигарси. Разработките им не са толкова прости, те няма да се откажат лесно от окраденото. БСП не е лява партия, в нея са олигарсите. ДПС е партия на агенти на ДС, същото важи и за Атака. Сидеров ще получи договореното си като агент, той не е луд, както се прави в момента. Властта в България на тези избори открито взе мафията и то защото няма как да се крие вече - едва ли някому не е известно, че новопредставяните във всеки парламент са назначавани от мафията. Дялан Пеевски бе капката...
Убеден съм, че ичма сценари на ДС и след падането на независимия експерт Пламен Олигархски.
цитирай
28. bojo12345 - Като става въпрос з-а Търновската конституция....
04.07.2013 17:21
Имам Сборник на действующите съдебни закони в ЦАРСТВОТО 1878 - 1912г
Започва с Търновската конституциа и съдъжа само 1789 стр.от всички съдебни за
онова време закони!
Сама два от тях , ако се приложат днес :" Закон за съдене на министрите" - от 10декември 1880 г.обнародван в бр.91 на ДВ с.г.
и втория "Закон за преследване на незаконно - обогатените чиновници" от20 ХІІ 1894г. бр 13 ДВ от 18 І 1895г.
Така ,че правилото "Рибата се разваля от към главата" е приложено за реда на приемане на законите.Тези два закона съм ги публикувал в оригиналния им вид преди години.Само две години , след освобождението ,са били необходими на
първите ни държавници да приемат първия закон.Всеки сам може да си направи извода.
Какъв законен ред е имало до идването на власт комунистите пред 1944г,може да се съди по стандарта в страната ни преди тази дата.Този стандарт постигнат след 500 г липса на държава , и няколкото национални катастрофи , от войните!
Първите ни държавници не са се облажвали като тези от последния "Мирен преход" - повечето ,независимо от принадлежността им (зависими до един от бившата ДС) се облагодетелстват като за световно.
цитирай
29. kbalenciaga - Абе ka4ak много глупости си написал в по горния ферман!
04.07.2013 19:00
Само като се почне от там как пишеш, че извън интернет било едно, а в интернет/блога било друго, нов тип, нови хора...
И на човек му става ясно, че или си тотално заблуден или си лъжец.

Е ти сляп ли си, та не виждаш как тук в блог.бг има групи, по скоро глутници, както е и извън интернет пространството?!
Не виждал ли как чрез измами, чрез лъжи, чрез много никове тук в блог.бг едни се помпят и вечно са на първа страница?!
И как по този начин стойностните автори са избутани назад, в следствие на което се четат по малко?!

Изобщо какви глупости пишеш направо ти се чудя!
цитирай
30. ka4ak - 27. planinitenabulgaria - Това няма да стане за много пъти по три дни! Коста,щом се декларира ОТГОВОРНОСТ,ТОВА Е РЕШЕНИЕТО!:)))
05.07.2013 10:07
planinitenabulgaria написа:
Всичко у нас се манипулира задкулисно от бившите служители на ДС, които постепенно стават олигарси. Разработките им не са толкова прости, те няма да се откажат лесно от окраденото. БСП не е лява партия, в нея са олигарсите. ДПС е партия на агенти на ДС, същото важи и за Атака. Сидеров ще получи договореното си като агент, той не е луд, както се прави в момента. Властта в България на тези избори открито взе мафията и то защото няма как да се крие вече - едва ли някому не е известно, че новопредставяните във всеки парламент са назначавани от мафията. Дялан Пеевски бе капката...
Убеден съм, че ичма сценари на ДС и след падането на независимия експерт Пламен Олигархски.

Притеснява Ги,че така много по лесно,всеки Български Гражданин,ще придобие самочуствието,че е такъв и ще търси отговорност за ГЛАСЪТ СИ!!!:)))
цитирай
31. ka4ak - 28. bojo12345 - Като става въпрос з-а Търновската конституция.... Божо,най нормалното бе,да върнат Търновската Конституция,ако не желаеха този безкраен преход!:
05.07.2013 10:19
bojo12345 написа:
Имам Сборник на действующите съдебни закони в ЦАРСТВОТО 1878 - 1912г
Започва с Търновската конституциа и съдъжа само 1789 стр.от всички съдебни за
онова време закони!
Сама два от тях , ако се приложат днес :" Закон за съдене на министрите" - от 10декември 1880 г.обнародван в бр.91 на ДВ с.г.
и втория "Закон за преследване на незаконно - обогатените чиновници" от20 ХІІ 1894г. бр 13 ДВ от 18 І 1895г.
Така ,че правилото "Рибата се разваля от към главата" е приложено за реда на приемане на законите.Тези два закона съм ги публикувал в оригиналния им вид преди години.Само две години , след освобождението ,са били необходими на
първите ни държавници да приемат първия закон.Всеки сам може да си направи извода.
Какъв законен ред е имало до идването на власт комунистите пред 1944г,може да се съди по стандарта в страната ни преди тази дата.Този стандарт постигнат след 500 г липса на държава , и няколкото национални катастрофи , от войните!
Първите ни държавници не са се облажвали като тези от последния "Мирен преход" - повечето ,независимо от принадлежността им (зависими до един от бившата ДС) се облагодетелстват като за световно.

Вкараха ни в този сценарий,за да останат на власт!!!:(((
Даже и по тази Конституция,ако имаше ИСТИНСКИ,конституционни съдии и трите партии които подкрепят Орешарски,щяха много отдавна да бъдат ЗАБРАНЕНИ!!!:)))
цитирай
32. ka4ak - 29. kbalenciaga - Абе ka4ak много глупости си написал в по горния ферман! Бобо,това е твое мнение,но аз вярвам в това което пиша!!!:)))
05.07.2013 10:53
kbalenciaga написа:
Само като се почне от там как пишеш, че извън интернет било едно, а в интернет/блога било друго, нов тип, нови хора...
И на човек му става ясно, че или си тотално заблуден или си лъжец.

Е ти сляп ли си, та не виждаш как тук в блог.бг има групи, по скоро глутници, както е и извън интернет пространството?!
Не виждал ли как чрез измами, чрез лъжи, чрез много никове тук в блог.бг едни се помпят и вечно са на първа страница?!
И как по този начин стойностните автори са избутани назад, в следствие на което се четат по малко?!

Изобщо какви глупости пишеш направо ти се чудя!

Ето ти и от първия брой на Списанието:
Владимир Качаклиев за списанието
“СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG.BG”Брой 1 София 1 Ноември 2009 година
Приятели, Колективният ум в блога е необходимо да се обедини и идеите да станат реалност! Всеки има своя позиция в живота и, ако повярва в себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на “Живот или смърт!”. Явно може да ни обедини само опасността!
Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последният, в който ще се споменава за нас!
Това, което правя в блога с постовете ми, с Книгата и със Списанието, не е нищо друго, а желанието ми да се събудят хората и да установят, че без участие и съпричастност, без освобождаване от страха, без отделяне от личното си време, няма вариант нещо да се случи!
Знам, че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч! Грозни са думите ми, но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество! А аз си вярвам и правя това, което е по силите ми и, въпреки бетонните прегради, продължавам! Dum spiro spero – докато дишам, надявам се, т.е., докато съм жив не губя надежда!
Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател
цитирай
33. alhimik1 - !!!
05.07.2013 19:08
:))
цитирай
34. zaw12929 - Не гледай назад и встрани! Гледай ...
26.07.2013 23:41
Не гледай назад и встрани! Гледай напред!
Орешарски има 4 годни мандат и докато гледате назад и нещо сте оглушали от сирените на протеста, пропускате да видите, какво прави България с това управление, което има 4 години мандат и ще реши въпросите, които искаха февруарските протестиращи.
Ако и тези протестиращи имат икономически искания- ще ги включют в програмите
Викането само оставка- ултиматум няма да стане... научи сам защо виж, че и конституцията не дава да има политика, а за павета- то вече не е протест , а е ...повод за търсене на отговорност и прокуратурата ще го направи
Автобусът е излязал сйед 22 часа- когато следва протестът да е приключил...Скоро ще пресекат участието на платените провокатори.. за ваш ужас. София не е България- тя на 12 май си избра управление
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527446
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031