Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2013 22:39 - Защо смятам,че тези протести са съизмерими със събитията в ГДР,УНГАРИЯ,ЧЕХИЯ,ПОЛША,ДОКАТО БЯХМЕ В СОЦ.ЛАГЕРА?!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: Коментари: Гласове:
21



 Това са първите протести,на СВОБОДНИ граждани,ИЗЛЕКУВАНИ от изкуствената болест на предишния строй!!!:)))

Обидно е,но за съжаление,Това е ИСТОРИЧЕСКИЯ ФАКТ!!!

Защо чак сега се случваТ?

Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!:(

Но,след като е основния закон на Републиката ни,НЕКА Я СПАЗВАМЕ!!!:)))

Естествено и очевадно е,че Съдът и Прокуратурата изобщо не се деполитизираха!:(((

Конституционните Съдии,трябва да бъдат съдени,КАТО НАЦИОНАЛНИ ПРЕДАТЕЛИ!!!

Защото те позволиха да се регистрира ДПС,като партия,което роди и АТАКА,като партия!:(((

Две Гибелни за България партии!!!:(((

Най гибелната БСП, изрично не се разграничи с престъпния режим на комунистите,а гордо заявява,че е наследник на престъпниците,следователно и тя няма никакво основание,да съществува като партия,а още по малко,да участва в политическия живот на България,камо ли да го ръководи?!!??:((

Изходът  е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:)))

Приемане на изборен закон!!!/ВМЕСТО МОТАНЕ,ДО КРАЯ НА СЕДМИЦАТА СЕ  ГЛАСУВА ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ,С ВЪЖМОЖНОСТ И ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ,КАТО ЗА МОДЕЛ СЕ ВЗИМА,ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН ОТ ДЪРЖАВИТЕ  В КОИТО,ТО Е ФАКТ!!!/

Вместо вой,моля вижте как направихме Търновската Конституция!!!:)))

Това е от мен!!!:)))

  Бъдете ЗДРАВИ  и СВОБОДНИ!:)))

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!





Гласувай:



1. evrazol - Да
23.06.2013 22:46
Да
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Един простичък въпрос: Ако прав...
23.06.2013 22:50
Един простичък въпрос: Ако правителството на Орешарски се отегли незабавно и се тръгне към нови избори, от което следва и разпускане на НС, кой ще измисли, прокара и гласува този нов изборен закон? Тези протести отдавна не са само на свободните граждани, вече има индикации за тяхната политическа окраска, защо ли не съм учудена?
Ето какво става сега и то не е само в Пловдив.
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/23/istinata-za-plovdivskiia-protest-koiato-nauchih-sam.1123208
цитирай
3. ka4ak - . evrazol - Да Благодаря ти Евгени!:)))
23.06.2013 23:08
evrazol написа:
Да

Прекрасно е,да се разбираме,без много думи!!!:)))
цитирай
4. ka4ak - 2. kasnaprolet9999 - Един простичък въпрос: Ако прав... Невена,не се прави,на умряла лисица!!!:(
23.06.2013 23:24
kasnaprolet9999 написа:
Един простичък въпрос: Ако правителството на Орешарски се отегли незабавно и се тръгне към нови избори, от което следва и разпускане на НС, кой ще измисли, прокара и гласува този нов изборен закон? Тези протести отдавна не са само на свободните граждани, вече има индикации за тяхната политическа окраска, защо ли не съм учудена?
Ето какво става сега и то не е само в Пловдив.
http://djgator.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/23/istinata-za-plovdivskiia-protest-koiato-nauchih-sam.1123208

Изрично съм подчертал;
"Изходът е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:)))

Приемане на изборен закон!!!/ВМЕСТО МОТАНЕ,ДО КРАЯ НА СЕДМИЦАТА СЕ ГЛАСУВА ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ,С ВЪЖМОЖНОСТ И ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ,КАТО ЗА МОДЕЛ СЕ ВЗИМА,ДЕЙСТВАЩ ЗАКОН ОТ ДЪРЖАВИТЕ В КОИТО,ТО Е ФАКТ!!!/

Вместо вой,моля вижте как направихме Търновската Конституция!!!:)))"
ПОСОЧВАМ ТАЗИ СЕДМИЦА-24-28 ЮНИ!!!:)))
А,Весо си е пич от Пловдив и съм сигурен,че ще ме разбере!!!:)))
цитирай
5. tera - Ами не - нямат НИЩО общо с онези протести преди 40-50 години по бившите соц. страни
23.06.2013 23:27
И ще ти кажа защо!
Онези хора са се борили срещу съветския ботуш и окупация, борили са се за тяхната свобода, борили са се на само против системата в техните страни, а против съветската система и социализма като цяло! Те са си рискували живота за тази борба, защото по онова време това е било едва ли не национално предателство и политическа неблагонадежност. За това може да отнесеш или куршум или лагер!

Това в момента си е пълна лиготия, джем сешън някакъв с политически привкус. Рапортерката Рада Богданова само дето не получава оргазъм докато обяснява как на протеста всичко е кротко, мило и приятно, ах....

Ега ти протеста в този случай!
цитирай
6. sestra - Да.
23.06.2013 23:30
Да!
цитирай
7. ka4ak - 5. tera - Ами не - нямат НИЩО общо с онези протести преди 40-50 години по бившите соц. страни Ин,точно в това е ТРАГЕДИЯТА!:(((
23.06.2013 23:52
tera написа:
И ще ти кажа защо!
Онези хора са се борили срещу съветския ботуш и окупация, борили са се за тяхната свобода, борили са се на само против системата в техните страни, а против съветската система и социализма като цяло! Те са си рискували живота за тази борба, защото по онова време това е било едва ли не национално предателство и политическа неблагонадежност. За това може да отнесеш или куршум или лагер!

Това в момента си е пълна лиготия, джем сешън някакъв с политически привкус. Рапортерката Рада Богданова само дето не получава оргазъм докато обяснява как на протеста всичко е кротко, мило и приятно, ах....

Ега ти протеста в този случай!

Но,изключително ме радва,че в множеството от хора,забелязвам и първите ИЗЛЕКУВАНИ!!!:)))
За това,това е НАШЕТО СЪБИТИЕ,КОЕТО ГАРАНТИРА,ЧЕ ЩЕ НАПРАВИМ,ТРИ ГОДИШЕН ПРЕХОД,КАТО НОРМАЛНИТЕ СТРАНИ,ЗАЩОТО ВЕЧЕ ИМА И СВОБОДНИ!!!:)))
цитирай
8. kbalenciaga - ka4ak това не е истина!
24.06.2013 00:04
"Това са първите протести,на СВОБОДНИ граждани"

Ето само една част от доказателството, че всичко се прави по сценарий.

"Тогава една дама взе думата и каза:" Аз съм тук , за да сваля това правителство, а не за да върна на власт герб!" ...... От този момент настана суматоха. Някой се провикна "провокатори", тълпата поде познатия рефрен и ни засочиха с пръст " червени боклуци" - само това не ми се беше случвало - НА МЕН, да ми кажат така??!! Е, успях да обясня, че ужасно мразя комунистите и единствената разлика между техните искания и моите е, че аз предпочитам да дам на Олигарски няколко седмици толеранс, за да направят промените в изборния кодекс. Обаче тълпата ревеше като обезумяла " избори - веднага!!", "провокатори - хора на Мая Манолова" . В този момент имаше представители на поне 4-5 различни медии, те снимаха случващото се и аз бях спокоен, че всичко ще се отрази и хората ще разберат истината. За мое огромно разочарование - никоя медия не отрази този съществен момент, лицата ни бяха изрязани от репортажите, итервютата ни бяха пропуснати, единствено ТВ Европа спомена, че 1 мъж бил обявен за провокатор.. СРАМ!"


ka4ak, така ли постъпват свободните граждани.
Да гонят тези, които протестират и срещу ГЕРБ?
Така ли постъпват свободните медии?
Да манипулират, лъжат и изкривяват истината за случилото се?
цитирай
9. zarenkow - Всичко добре, но като гледам зад ...
24.06.2013 00:04
Всичко добре , но като гледам зад новата харта що менте има .. Дайнов - певеца на синята олигархия. Копринка Червенкова - осъзната комунистка и идейна номадка. И все в тоя дух, та даже и хора с досиета. Малеее. Да не се потвърди, че пътя към ада е постлан с добри намерения, защото са наистина добри.
цитирай
10. ka4ak - 6. sestra - Да. Благодаря ти Станимира,а толкова е просто!!!:)))
24.06.2013 00:28
sestra написа:
Да!

"Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско..."

” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”

“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”

«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»

цитирай
11. ka4ak - 8. kbalenciaga - ka4ak това не е истина! Боби,абсолютна истина е,въпреки,тези случки!!!:(
24.06.2013 00:56
kbalenciaga написа:
"Това са първите протести,на СВОБОДНИ граждани"

Ето само една част от доказателството, че всичко се прави по сценарий.

"Тогава една дама взе думата и каза:" Аз съм тук , за да сваля това правителство, а не за да върна на власт герб!" ...... От този момент настана суматоха. Някой се провикна "провокатори", тълпата поде познатия рефрен и ни засочиха с пръст " червени боклуци" - само това не ми се беше случвало - НА МЕН, да ми кажат така??!! Е, успях да обясня, че ужасно мразя комунистите и единствената разлика между техните искания и моите е, че аз предпочитам да дам на Олигарски няколко седмици толеранс, за да направят промените в изборния кодекс. Обаче тълпата ревеше като обезумяла " избори - веднага!!", "провокатори - хора на Мая Манолова" . В този момент имаше представители на поне 4-5 различни медии, те снимаха случващото се и аз бях спокоен, че всичко ще се отрази и хората ще разберат истината. За мое огромно разочарование - никоя медия не отрази този съществен момент, лицата ни бяха изрязани от репортажите, итервютата ни бяха пропуснати, единствено ТВ Европа спомена, че 1 мъж бил обявен за провокатор.. СРАМ!"


ka4ak, така ли постъпват свободните граждани.
Да гонят тези, които протестират и срещу ГЕРБ?
Така ли постъпват свободните медии?
Да манипулират, лъжат и изкривяват истината за случилото се?

Преди ти отгиворих така:
18.06 23:47 - 6. kbalenciaga - Е как може да е хубаво нещо такова Боби,да ПРОТЕСТИТЕ СА НАЙ ХУБАВОТО НЕЩО, В ТОЗИ БЕЗКРАЕН ПРЕХОД!!!:)))
kbalenciaga написа:
За сега,най хубавото нещо са протестите!!!:)))

Като с тези протести, които са под ръководството на Червените олигарси?!


Това е твое мнение,което уважавам,но за мен,това Е СЪБИТИЕТО в БЪЛГАРИЯ,което Е СЪПОСТАВИМО С ТОВА КОЕТО ДРУГИТЕ ОТ БИВШИЯ СОЦ.ЛАГЕР ,НАПРАВИХА, ОЩЕ ДОКОГАТО БЯХА ПОД КОМУНИСТИЧЕСКИЯ БОТУШ!!!
Срам ме е,да спомена този факт,за което се извинявам,на ИЗЛЕКУВАНИТЕ!!!:)))
Постинг: От началото на прехода,все това си получавам!!!:(((
Автор на постинга: ka4ak
Сега мога да добавя/Весо,не се сърди!!!/,че София е по напред и тук,въпреки опитите на ГЕРБ И ДРУГИТЕ,ВИЖДАМ,ЧЕ ИМА ИЗЛЕКУВАНИ И В ТЯХ МИ Е НАДЕЖДАТА,ДА СТАНЕМ ПРАВОВА ДЪРЖАВА,СЪС СВОБОДНО ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО,ЧРЕЗ КОЕТО,ЩЕ УСПЕЕМ,ДА ЗАВЪРШИМ,ТОЗИ БЕЗКРАЕН,ПРЕХОД!!!:)))
цитирай
12. ka4ak - 9. zarenkow - Всичко добре, но като гледам зад ...Заварка,може и да съм безкраен оптимист,но тези все още болни хора,ще отпаднат!!!:)))
24.06.2013 01:18
zarenkow написа:
Всичко добре , но като гледам зад новата харта що менте има .. Дайнов - певеца на синята олигархия. Копринка Червенкова - осъзната комунистка и идейна номадка. И все в тоя дух, та даже и хора с досиета. Малеее. Да не се потвърди, че пътя към ада е постлан с добри намерения, защото са наистина добри.

Нормалното бе,чак след 100 години,да се появят СВОБОДНИ,но аз ги виждам и съм сигурен,че здравите клетки,ще възстановят БЪЛГАРИЯ!!!:)))
цитирай
13. jelezov - Логика
24.06.2013 02:14
ka4ak, меко казано си глупак. Така се наричат индивиди лишени по природа от способност за логическо мислене.Такъв ли е случаят тук? Да проверим!
1. Повече от три мил. български граждани доброволно са гласували за парламент с надеждата, че той ще работи в техен интерес. Компетентни институции са постановили, че изборите са легитимни. И изведнъж 30-40 хилядна разнолика тълпа в София и наколко големи градове отричат неговата легитимност. Къде е логиката?
2.Нови избори, проведени по стария Изборен кодекс ще възпроизведат същия парламент. Къде е логиката?
3. Искате този парламент да приеме нов Кодекс, но с това вие го приемате за легитимен и следователно не е логично да отричате легитимността на избраното от него Правителство на премиера Орешарски.
4.Логично е, че е не морално тълпи наброяващи няколко десетки хиляди в цялата страна, сред които не е малък процентът на маргиналите и лумпените, да оспорват правата на Суверена.
5. Нелогично е да смятате БСП за комунистическа партия, и то не заради смененото название, а заради това, че още преди 1989 год. БКП се бе превърнала в дребнобуржоазна реформистка партия, благодарение на което, а не благодарение на "героичната борба" на субекти като вас, вие и подобните ви днес живеете щастливо в условията на капиталистически обществен строй. Затова аз, като комунист, имам по-голямо основание да съм недоволен от политиката на БСП, но гласувах за нея и "гласувам" за Правителството на Орешарски, ръководен от принципа за избор на по-малкото зло.
Апропо, четейки постингите ви си спомних за сентенцията "Стилът това е човекът" Има върху какво да се замислите.
цитирай
14. ka4ak - 13. jelezov - Логика Жельо,баща ми беше същия като теб,но аз не съм му се сърдил,че е безнадежно болен!!!:)))
24.06.2013 04:41
jelezov написа:
ka4ak, меко казано си глупак. Така се наричат индивиди лишени по природа от способност за логическо мислене.Такъв ли е случаят тук? Да проверим!
1. Повече от три мил. български граждани доброволно са гласували за парламент с надеждата, че той ще работи в техен интерес. Компетентни институции са постановили, че изборите са легитимни. И изведнъж 30-40 хилядна разнолика тълпа в София и наколко големи градове отричат неговата легитимност. Къде е логиката?
2.Нови избори, проведени по стария Изборен кодекс ще възпроизведат същия парламент. Къде е логиката?
3. Искате този парламент да приеме нов Кодекс, но с това вие го приемате за легитимен и следователно не е логично да отричате легитимността на избраното от него Правителство на премиера Орешарски.
4.Логично е, че е не морално тълпи наброяващи няколко десетки хиляди в цялата страна, сред които не е малък процентът на маргиналите и лумпените, да оспорват правата на Суверена.
5. Нелогично е да смятате БСП за комунистическа партия, и то не заради смененото название, а заради това, че още преди 1989 год. БКП се бе превърнала в дребнобуржоазна реформистка партия, благодарение на което, а не благодарение на "героичната борба" на субекти като вас, вие и подобните ви днес живеете щастливо в условията на капиталистически обществен строй. Затова аз, като комунист, имам по-голямо основание да съм недоволен от политиката на БСП, но гласувах за нея и "гласувам" за Правителството на Орешарски, ръководен от принципа за избор на по-малкото зло.
Апропо, четейки постингите ви си спомних за сентенцията "Стилът това е човекът" Има върху какво да се замислите.

1.Знаеш,много добре,че изборите,бяха опорочени от твоите другари и спретнаха операция,достойна за най тъмните сили на чекистите!:(Ако си следил блога ми,си видял,че не съм Гербер,а свободен и излекуван човек,от твоята болест!:(Дразниш се от това,че оприличавам,тези 30-40 хиляди,със събитията,когато си съжалявал,че не си в Прага,да смачкаш тези чешки лумпени!:(
2.Ако си прочел поста ми/в което се съмнявам!:(/,ще видиш,че очаквам,нов изборен закон,до края на тази седмица!!!:)))
3.Не мога да чакам,тези престъпници от конституционния съд,за пореден път,да замазват нещата и очевадни истини,да си тълкуват с болните комунистически мозъци!:(
Все пак съм българин и знам,че до петък,може да гласуват закона,след като декларират,че мислят за България!!!
4 Морално е с 10% одобрение,да обявиш,че 90% са лумпени!:(А,ЕТО КАКВО НАПИСАХ ЗА МОРАЛА:
23.06 11:51 - Maрине,по горе ти казах,че беше изхвърлено в кошчето!!!Това бе разпространено на 20.06.2013г.:
"четвъртък, 20 юни 2013 г. 16:12 ч.
Романът „Тютюн” на Димитър Димов и стихотворенията „Майце си” и „Моята молитва” на Христо Ботев отпадат от учебниците по литература.
Това обяви новият министър на образованието Анелия Клисарова"
А ,по БНР,директно излъчваха мероприятието!!!
На другия ден:
"петък, 21 юни 2013 г. 10:57 ч.
Министърката на образованието ще уволни виновните за поредното орязване на родни класици от учебния план."
Мисля,че си спомняш,когато писнахме за "ПОД ИГОТО" и "НА ПРОЩАВАНЕ"?!:)
Това,че са разигравали европейски пари и 450 "експерти",са взели по 2 бона,за мнение,не те освобождава от собствено мнение,като МИНИСТЪР!!!:(((
ЕДИНИЯТ ДЕН,ЗАЩИТАВАШ ОТПАДАНЕТО И КАЗВАШ,ЧЕ НОВОНАЗНАЧЕНИЯ ЗАМ Мукаддес Налбант,Е САМО ОТ ТРИ ДНИ,А НА ДРУГИЯ ДЕН,АНАТЕМОСВАШ!!!:(((
Моралът е постоянна ВЕЛИЧИНА!!!:)))
Постинг: OСТАНАХА ЛИ, БЪЛГАРИ В БЪЛГАРИЯ???!!:(((
Автор на постинга: ka4ak
5.Смешно е твърдението ти,след като конгресите Ви са номерирани,а даже има и решение,на НС,където черно на бяло,БКП е определена,като ПРЕСТЪПНА ПАРТИЯ,което автоматично я вади от политическия живот на България,но имате си и престъпни конституционни съдии,които не правят,нишо друго,освен да замитат,неспазването на основния закон!!!:((((При спазване на Конституцията,нямаше да можеш да гласуваш за любимата Партия,защото просто нямаше да я има в избирателния списък!!!
Колкото до стилът ми,това е което виждаш и усещаш,но си е моя стил!!!:)))
цитирай
15. sestra - IИстина е, истина.
24.06.2013 08:18
Ако някой си мисли, че някой на този протест не е излязъл на живот и смърт, лъже се. Просто хората са достатъчно съзнателни да спазват правилата. Не като онези момченца с опасни предмети в джоба на групички по десетина, дето полицията отвежда от протеста. Браво на полицаите!
цитирай
16. zarenkow - Ръждясалов
24.06.2013 10:22
за теб може да се твърди, че си твърдо казано глупак. При това глупак окичил се с понятия на , които съвсем не знае смисъла. Няма лошо в забавлението ти и пристрастието ти, ако не беше престъпно. Разбира се по горната квалификация донякъде те оправдава. Виждам, че упорито се забавляваш и си си внушил дълбоко, че разбираш Света около теб. Бях решил да ти помогна малко в това, но като попрегледах блога ти, се оказа безнадежден случай. Все пак започни с това, какво е логика, защо я има, опитай се да я дефинираш и тогава употребявай думата. До тогава си бъди нелогичен , както до сега. Престани и с квалификациите защото, както виждаш ти се връщат и то съвсем основателно.
цитирай
17. mt46 - Не,
24.06.2013 11:12
сравнението е твърде неуместно... Налице е борба за "кокала" - между едни посткомунисти срещу други посткомунисти... :)
цитирай
18. ivoki - Качак,
24.06.2013 13:01
Подкрепям те !
цитирай
19. planinitenabulgaria - Тоя път управляващите му упущиха края, но имат още много козове за изиграване!
24.06.2013 14:26
Ще напомня един от тях:
Още преди да бъде избран Пеевски / от ДПС!/ за депутат, негов защитник в Съда, където той непрекъъснато им създаваше проблеми, бе Цацаров. Той така направи, че където и да внедряват Пеевски като агент, все да може да се връща на работа в съда. Явно, не се познават от вчера Цацаров и разработчиците на Пеевски. Защо каквото и да приказва Цацаров, все вмъква намерението си за нови дела срещу Цветанов, защо Ники Дудука, който фана президента и приятелката му как си внасят пари в офшорки отнесе "материалите" на Цацаров, макар това да не е в правомощията му? Тук е видно, но колко такива връзки не се виждат? Сега ще им дойде времето. Напомням за една фигура, която за 800 дни дойде да оправи България, за един националист, който искаше да бие турците пред джамията един следобед. Сега, като депутат, той може доста да влияе на това, което става в България. Но за случващото се съм оптимист - Пламен Олигархски ще бъде от ден до прладне, никой не го иска!
цитирай
20. jelezov - Отново за Логиката (нарочно с главна буква)
24.06.2013 15:03
Известно е, че идеологическият спор е безцелно и безнадеждно занимание. Затова аз направих научен коментар върху ЛОГИКАТА на вашите съждения, а вие го оспорвате със същите лишени от логика МНЕНИЯ. Например на логиката в т. 1 на моя Коментар вие отговаряте с „Знаеш,много добре,че изборите,бяха опорочени от твоите другари,…” Аз не знам за такова нещо, защото то не съществува реално, то е плод на болно въображение, което приема желаното за действително. Плод на същото болно въображение е и самото заглавие на постинга - „Защо смятам,че тези протести са съизмерими със събитията в ГДР,УНГАРИЯ,ЧЕХИЯ,ПОЛША,ДОКАТО БЯХМЕ В СОЦ.ЛАГЕРА?!!!”
Съизмеримостта на посочените събития е глупост – резултат от използването само на най-неподходящата за случая логическа операция „аналогия”. По аналогия например таралежът и четката за дъски са „съизмерими”, доколкото и двете тела притежават бодли.
Истината: някогашните събития в посочените соц. страни бяха исторически оправдана съпротива срещу социализма, в който започна процес на упадък след контрареволюционния, по същество, преврат, започнал с убийството на Сталин и ХХ конгрес на КПСС. Вътрешните контрареволюционни сили и международната реакция побързаха да са възползват от тях.
Сегашните и февруарските протести, за разлика от протестите през 80-те и 90-те години, изразяват оправдано недоволство от недъзите на реставрирания, главно с помощта на обуржоазилата се т. нар. „комунистическа номенклатура”, капитализъм. Специфичната особеност на момента: мнозинството от народа не разбира природата и причините на посочените недъзи, приемайки ги за НЕприсъщи на капитализма изобщо и следователно като резултат на нечия зла воля. Едни от буржоазните идеолози, към които спадате и вие, смятат, че това тук и днес не е никакъв капитализъм, докато не бъде забранена БСП. Другите идеолози приемат, че строят е капиталистически, но е сбъркан от управлението на „комунистите” (като Станишев и Орешарски). СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ.
цитирай
21. jelezov - Продължение на Коментара
24.06.2013 15:24
За да стане капитализмът прекрасен – без експлоатация, неравенство, бедност и мизерия, духовна деградация и т. н. и др. под. – комунистите вън от властта! Свещена глупост! Блажени са вярващите.
Хората не трябва да бъдат винени за незнанието, неразбирането и заблудите си, които определят поведението им на ТЪЛПА. Виновна за това е "народната прогресивна интелигенция", която народът отхрани и продължава да хрантути и която от благодарност мълчи като "бит гъз". Така се създават условия идеолози като вас, Господине, да развяват байрака на пещерния антикомунизъм.
цитирай
22. blackle - Прочетох го...
25.06.2013 11:36
Мога да кажа само - АМИН, чул те Господ :)
цитирай
23. zarenkow - Ръждясалов
25.06.2013 12:01
Дори полета на мисълта ти в анализа за четката за дъски и таралежа не е състоятелна. Четката за дъски няма бодли, както на теб ти се струва, така както няма комунисти, а бандити окичили се с това понятие. Хубаво се упражняваш и правилно пишеш Логика с главна буква. Пиши я така докато я разбереш. Тук само ти спориш , другите споделят мнения. Забележи, че има разлика между това да правиш опит да внушаваш вижданията си и това да споделяш. Пак , като примитивен комунист говориш за вина, а следващото е враг. Няма вина и виновни, има причини и обстоятелства. Комунизма винаги е бил пещерен, защото едно е да искаш нещо, друго е да го можеш и трето да си почтен и наистина да го искаш.
цитирай
24. ka4ak - Малко бях хванал гората и сте ме нападнали!Съжалявам,но явно пак ще трябва да обяснявам!!!:(((
25.06.2013 23:27
Специално ще пусна пост,в който да Ви разясня,този пост!!!:(((
А,преди това ето нещо,отпечатано:

18.06 17:19 - 2. harvi - Нищо ново! Ева,аз съм си безкраен оптимист!!!:)))
harvi написа:
Ти да не би да си очаквал справедливост, законност и ред?

За сега,най хубавото нещо са протестите!!!:)))
Това за което започнах да пиша тук,вече почва да се случва!!!:)))Виж какво съм написал в КНИГАТА:
......Все по-чести и по-масови като отзвук, блогърските
обединения доказват потенциала на социалните медии
да произвеждат обществена самоорганизация от нов тип,
да стимулират позитивни граждански активности.
Свободата, за която мечтая не е химера, а въпрос
на личен избор.
Когато замислях този проект, знаех че ще бъда
трудно разбран и въпреки това рискувах, защото виждах,
че хората се страхуват и не са готови да живеят в сво-
бодната среда на реалността. И понеже в реалния жи-
вот битуват огромни проблеми, «виртуалът» би трябвало
да се използва за създаване на модел на съвременното
гражданско общество.
Дори зад анонимния стои някаква личност, затова
чрез подхода си към него нека се опитаме да обезвре-
дим отрицателната енергия, която той излъчва, в името
на общата кауза. Колективният ум в блога е необходимо
да се обедини в името на общия прогрес.
Свободният човек, по своему, е поет и тази книга е
точно такъв продукт — на различностите, обединени от
свободния дух, на свободните хора, за полет на душата!
Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и
изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-
ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират
силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на
търсената «истинска демокрация».
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос
Шабла ще постави началото на една красива традиция
за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-
пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA
PONTICA!
Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-
жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ
ИМАМ МЕЧТА!“
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg —
Поезията — моят живот“ да направим първите реални
стъпки за създаване на Гражданско общество в България
и развитието на истинска демокрация!
ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ
1 юли 2009г.
нос ШАБЛА
***
СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:
„Само онзи, който е свободен, само той може да се
нарече човек в пълния смисъл на думата“.
„Както окото е потребно за светлината, ухото за
звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-
тини, така също науката, образованието и развитието
са потребни, за който и да е народ, за да достигне до
известна степен на своето благосъстояние...“
„Идеята за свободата е всесилна и любовта към
нея, сичко може да прави"

Постинг: От началото на прехода,все това си получавам!!!:(((
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
25. kass - Драги ми приятелю Качак,
26.06.2013 18:36
явно с теб няма да спрем да се джанкаме, но тъй като е приятно нямам против. Интересно ми е защо никой не ми отговаря на въпросите които задавам (проследи дискусията в блога ми и ако можеш дай поне ти отговор, не че си длъжен)... Но тук понеже се изкуших да захвана спор няма как да не ти отправя следния въпрос: в колко страни има социалисти? Ами националистически партии? май има всякакви и навсякъде. Да оставим това, да минем нататък. Как си представяш в парламента да има само една партия (тази на ГЕРБ)??? Изобщо наистина ли си мислите, че можем да измислим някаква наша си българска демокрация, в която да няма социална политика??? Извинявай, но това звучи чудовищно и прилича на: дайте да изтрепем инвалидите, многодетните и самотните майки, циганите, необразованите и т.н. и т.н.... Въпроса не опира в това дали БСП ще спре да съществува или няма да влезе в парламента. Въпроса опира в това какви хора стоят зад тази партия, както междувпрочем и зад всяка друга, защото ние не се борим както онези срещу диктатура, а срещу омазани с нечистота личности във всяка една българска партия. Борим се с конфликта на интереси, корупцията, контрабандата и за нормална съдебна система... Да, ама не... Българският народ си мисли, че просто ще изгони БСП и ще цъфне и върже. Ще цъфне и върже точно толкова обаче, колкото цъфна и върза през последните 3,5 управление на основния опонент на БСП... Защото се иска разчистване на терена и при десните, и при левите, и в центъра за да се започне да се прави истинска политика, а не цирк...
Поздрави!
цитирай
26. pvdaskalov - Ка4ак, нямах нерви да изчета всички коментари, но...
28.06.2013 18:51
...но те подкрепям напълно. Парламентът нека си приема законите до изборите през септември, а дотогава - НЕЗАБАВНО да се върне служебното. Може и то да не беше цвете, но поне не си позволи да се подиграва с народа. Но БСП няма да сдаде властта без бой. Те са в панически ужас, защото много им беше прощавано...
Дано съм лош пророк!
цитирай
27. jelezov - ОТНОВО И ОТНОВО ЗА ГЛУПОСТТА
29.06.2013 11:59
В отговор на ka4ak и zarenkow. Глупаци се срещат сред всички класи и слоеве, както и сред последователите на всички идеологии. Те се срещат и сред образованите и сред невежите. Глупостта е генетично унаследена ниска способност на индивида за логическо мислене. Едно типично проявление на глупостта е неспособността за различаване на истината от ценността, което води до приемане желаното за действително. Пример за такава неспособност е следният абзац от постинга ви: "Две Гибелни за България партии!!!:(((
Най гибелната БСП, изрично не се разграничи с престъпния режим на комунистите,а гордо заявява,че е наследник на престъпниците,следователно и тя няма никакво основание,да съществува като партия,а още по малко,да участва в политическия живот на България,камо ли да го ръководи?!!??:((
Изходът е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:)))"
Към zarenkow. Господине, вие, освен че сте глупак, сте и маняк. За първото говори макар и само фактът, че не умеете да употребявате пълния член при най-елементарни случай. Пример: „31.05 20:42 - ПРОБЛЕМА ВИ НЕ Е ЗА, ИЛИ ПРОТИВ ГЕРБ , ПРОБЛЕМА Е ПАЯЖИНАТА”
В истинността на второто определение на вашата личност ще се убеди всеки, който прочете и се опита да проумее написаното в Блога ви, особено в постинги като „ 3. ЦЕННОСТНАТА СИСТЕМА-ПРЕЛЮДИЯ КЪМ ДУХОВНОСТТА” или „РЕЛИГИЯТА НА ЕДНО PC , ИЛИ ВЯРАТА,НАДЕЖДАТА и ЛЮБОВТА”. Лайтмотивът на написаното в Блога е изнесено в Шапката му: „Кои и защо сме това ,което сме или един пропуснат светоглед”. Маняци са всички, които са обладани от манията да ощастливят човечеството, дарявайки го с поредния светоглед. През живота си аз сам срещал няколко десетки подобни субекта. Знам, че ще ми отговорите със същите обвинения, с което отново ще покажете кой и какъв сте. Аз, за разлика от вас, не създавам светогледи, а се възприемам като скромен пропагандатор на мирогледа създаден от Карл Маркс - най-великият, най-четеният и цитиран мислител на хилядолетието (и според ВВС)
цитирай
28. ka4ak - 27. jelezov - ОТНОВО И ОТНОВО ЗА ГЛУПОСТТА Жельо,поста ми е пределно,ЯСЕН!!!:)))
01.07.2013 02:09
КРАЛ МАС,е написал,много умни неща,но трагедията е,че нямаш капацитета,да ги разбереш,което няма да ме унизи,да те определям!!!:(((
Обещал съм,да обясня,поста си!!!Неприятно ми е,че ми се случва твърде често,а и много ме обвиняват,че пускам ,стари постове и стари коментари!:(
Изводите си правете Вие,а аз съм заявил,че не трия и тук е свободна зона!!!:)))
Свободният ЧОВЕК,Е ТРУДНО ПОСТИЖИМА ЦЕЛ,НО АЗ СЪМ ОПТИМИСТ И ВЯРВАМ,ЧЕ ЩЕ СТАВАМЕ,ВСЕ ПОВЕЧЕ И ПОВЕЧЕ!!!!:)))))))))
цитирай
29. jelezov - Тук имаме нагледно доказателство ...
02.07.2013 12:33
Тук имаме нагледно доказателство за истинността на философската теза, че невъзможното е реална действителност. Например невъзможно е ка4ак да проумее, че "ясно" и "истинно" не са тъждествени. Човечеството е написало и прочело безброй ясно написани безсмислици от типа: "Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!:(" или "Изходът е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:))):"
Достойно за Учебник по психиатрия е началното изречение на последния ви Коментар: "КРАЛ МАС,е написал,много умни неща,но трагедията е,че нямаш капацитета,да ги разбереш,което няма да ме унизи,да те определям!!!:((("
Питам се, дали би се намерил читател, разбира се здравомислещ, който да отрече, че цитираното е плод на болен мозък.
цитирай
30. ka4ak - 29. jelezov - Тук имаме нагледно доказателство ... Жельо,истината,май боли!:(
02.07.2013 17:28
jelezov написа:
Тук имаме нагледно доказателство за истинността на философската теза, че невъзможното е реална действителност. Например невъзможно е ка4ак да проумее, че "ясно" и "истинно" не са тъждествени. Човечеството е написало и прочело безброй ясно написани безсмислици от типа: "Смятам,че няма нормални хора,които да смятат,че Конституцията ни,не е продукт на комунистите!:(" или "Изходът е незабавна оставка на измисленото правителство на Орешарски!!!:))):"
Достойно за Учебник по психиатрия е началното изречение на последния ви Коментар: "КРАЛ МАС,е написал,много умни неща,но трагедията е,че нямаш капацитета,да ги разбереш,което няма да ме унизи,да те определям!!!:((("
Питам се, дали би се намерил читател, разбира се здравомислещ, който да отрече, че цитираното е плод на болен мозък.

С КРАЛ МАС,вбесявахме бетонните глави,като теб, в училище!!!:)))
Нормални хора,в никакъв случай,не включват БЕТОННИТЕ ГЛАВИ!!!
Отговарям и на заглавието:
"Това са първите протести,на СВОБОДНИ граждани,ИЗЛЕКУВАНИ от изкуствената болест на предишния строй!!!:)))

Обидно е,но за съжаление,Това е ИСТОРИЧЕСКИЯ ФАКТ!!!"
Това,че не си излекуван,а даже и не схващаш,че си неизлечимо болен,не те оправдава,да сееш зараза към първите СВОБОДНИ ГРАЖДАНИ НА БЪЛГАРИЯ!!!:(((

прочети поста,пак,ПЪК МОЖЕ И ЧУДО ДА СТАНЕ,да вземе да ти светне!!!:))) КОПИ ПЕЙС на ЕСТОНИЯ и ПИМПИРЕВ е ГЛАСУВАЛ.....
цитирай
31. batogo - Перфектен постинг, Качак!
07.07.2013 11:48
Поздравления за позицията, бъди жив и здрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6528647
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88789
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031