Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2013 10:30 - ИЗХОД,КОЙТО ВЕЧЕ Е НА ДНЕВЕН РЕД!:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 11741 Коментари: 22 Гласове:
52

Последна промяна: 28.02.2013 11:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
18.04.2012 19:22 - Европейски ден на правата на пациента?!Без самочуствието,че си гражданин,нищо не става!:( Автор: ka4ak Категория: Политика   image
Прочетен: 3862 image image
Изборите са далеч,но се очаква до края на месеца ,да бъдат внесени поредните промени в НС!
Вместо поредната безумица,ПРЕДЛАГАМ,задължително гласуване,както да има възможност,да се извърши и по електронен път!
Другото просто е продължаване на агонията в безкраен преход и гражданско общество,през крив макарон!:(((

пояснение,с по стар пост:
06.06.2009 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България! Автор: ka4ak Категория: Политика   image
Прочетен: 6607 

Мой дълг пред Родината е да гласувам!Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!И ще я потърся!А Вие!?!
ВСЕ ПАК,12 МАЙ,ПРЕДСТОИ!!!:)))
Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!





Гласувай:
52



1. ivoki - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМЕ !
28.02.2013 13:02
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМЕ !
цитирай
2. ka4ak - 1. ivoki - ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМЕ ! Иво,това е, изхода!:)))
28.02.2013 13:27
ivoki написа:
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ГЛАСУВАМЕ !

Вменяването на това право,автоматично ще реши един основен проблем в нашия политически и обществен живот,а именно СЪМНЕНИЕТО,а индиректно и СТРАХЪТ!!!:)))
цитирай
3. nefertiti20 - ......
28.02.2013 18:36
Ако не идем да гласуваме не трябва да имаме претенции за нищо кои как ни управлява и кой какви данъци ни налага....кажи си какво искаш...и чак тогава може да критикуваш нечие управление!
цитирай
4. tanyarisemova - Че то и електронното гласуване може ...
28.02.2013 19:13
Че то и електронното гласуване може да се манипулира. Най-елементарния начин хващам 5 циганина, давам им пари...натиснете тук и тук и айде. А да не говорим ако гласуването е както тук в блога /с бъгава система/ Всеки да си подрежда блогерите на първа така като иска, както впрочем аз съм правила. ТЕЖКО НИ ГОРКО ТОГАВА! /какво да направиш песимистка съм си/
цитирай
5. ka4ak - 3. nefertiti20 - ...... Eв,това е злокобната ми идея!:)))
28.02.2013 19:46
nefertiti20 написа:
Ако не идем да гласуваме не трябва да имаме претенции за нищо кои как ни управлява и кой какви данъци ни налага....кажи си какво искаш...и чак тогава може да критикуваш нечие управление!

Всеки ще е отговорен за действията си и ще може,без морални задръжки,да изисква и контролира,защото е участвал и е платил,за музиката,която е поръчал!!!:)))
цитирай
6. ka4ak - 4. tanyarisemova - Че то и електронното гласуване може ... Щерке,знам че си генийче,но не ме разочаровай!:(
28.02.2013 20:20
tanyarisemova написа:
Че то и електронното гласуване може да се манипулира. Най-елементарния начин хващам 5 циганина, давам им пари...натиснете тук и тук и айде. А да не говорим ако гласуването е както тук в блога /с бъгава система/ Всеки да си подрежда блогерите на първа така като иска, както впрочем аз съм правила. ТЕЖКО НИ ГОРКО ТОГАВА! /какво да направиш песимистка съм си/

Това,че има случки тук,не е предпоставка,да няма електронно гласуване!!!
Като си толкова,недоверчива,ЗА ДА МЕ ОБОРИШ,вземи и преведи в сметката на БНБ,НЯКОЛКО ТРИЛИОНА ДОЛАРА,ЕВРО ИЛИ КАКВАТО И ДА Е СВЕТОВНА ВАЛУТА,ТА ДА ПЛЕСНЕМ С РЪЦЕ И СЕ ОТДАДЕМ НА ЕДИН БЕЗКРАЕН ПРАЗНИК!!!
цитирай
7. tanyarisemova - Че то и електронното гласуване може ...
28.02.2013 21:40
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
Че то и електронното гласуване може да се манипулира. Най-елементарния начин хващам 5 циганина, давам им пари...натиснете тук и тук и айде. А да не говорим ако гласуването е както тук в блога /с бъгава система/ Всеки да си подрежда блогерите на първа така като иска, както впрочем аз съм правила. ТЕЖКО НИ ГОРКО ТОГАВА! /какво да направиш песимистка съм си/

Това,че има случки тук,не е предпоставка,да няма електронно гласуване!!!
Като си толкова,недоверчива,ЗА ДА МЕ ОБОРИШ,вземи и преведи в сметката на БНБ,НЯКОЛКО ТРИЛИОНА ДОЛАРА,ЕВРО ИЛИ КАКВАТО И ДА Е СВЕТОВНА ВАЛУТА,ТА ДА ПЛЕСНЕМ С РЪЦЕ И СЕ ОТДАДЕМ НА ЕДИН БЕЗКРАЕН ПРАЗНИК!!!

Безспорно е така.
Де да можех и това....тогава нямаше да работя за Виваком,а от Виваком да работят за мен :))) Участвала съм няколко пъти в СИК и знам какъв натиск е, какъв брутализъм и гадост е...Да не си припомням димите отправени към мен-„изменичка” и „предателка”.Свободни гражда ни сме със свободно право на избор, кой каквото ще да казва. Вариянт е електроното гласуване,но дали при него няма да се употребява вид натиск, само СЪДБАТА знае.
цитирай
8. batogo - Поздравления за постинга и за позицията!
01.03.2013 08:18
Който се страхува да избере и да поеме отговорност за своя избор, а само плюе, не става за гражданско общество и няма бъдеще. Течението винаги го изхвърля на някое бунище.
цитирай
9. ka4ak - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА,ПРИЯТЕЛИ!:)))
01.03.2013 10:37
РУМЕНИ И ЗАСМЕНИ,ЗДРАВЕ,ЗДРАВЕ И ПАК ЗДРАВЕ, ВИ ЖЕЛАЯ!!!:)))
цитирай
10. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
01.03.2013 17:02

Честита Баба Марта!

цитирай
11. aip55 - Разбира се, че
01.03.2013 19:18
Разбира се, че ще гласуваме. Не трябва да върнеме мандат на ДПС никога вече, докато сме живи. Хубав и актуален постинг . Да гласуваме за България на българите!
цитирай
12. ishchel - Електронното гласуване ...
01.03.2013 22:07
се осъществява с личните карти. У нас, мисля, че все още няма такава система. Отиваш в бюрото, влизаш в тъмната стаичка и гласуваш с картата си на специален апарат. Разпечатката от гласуването се пуска в урната. За да се направи това упражнение са необходими сериозни инвестиции. А за манипулациите - българина е цар - той преди да направи системата вече е измислил как да я прецака. Иначе електронното гласуване е удобно. Друг е въпросът, как може да стане да се гласува по интернет - според мен - никак:)
А че трябва да се гласува - ок!
За да се направи от едно право - задължение - трябва промяна в Конституцията, а аз лично не бих се отказала доброволно от нито едно свое гражданско право.
Поздрави Качак и ЧБМ!
цитирай
13. ka4ak - сутринта ще отговарям,поред,но и обикновено събрание може да пипа в конституцията,а електронния подпис е по интернет!:)
01.03.2013 23:58
Така че Ани,виж 9. ka4ak :)))
цитирай
14. kostadin - Ако всички задължително гласув...
02.03.2013 07:17
Ако всички задължително гласуваме ,ще се отчита пред света висока активност и това ще служи на управляващите само да удостоверяват ,че хората харесват пътя по който ги водят.
Напротив, % на негласувалите подлежи на анализ и тълкуване ,толкова колкото и % на гласувалите .Ако вота на въздържалите се от гласуване е по- голям от 50% ,то темата, за която се провежда гласуването не е формулирана правилно , а за слабостта на предложението й има само незрелостта на идеята формулирана от вносителите на същата.
Главното е да се въведе навсякъде без изключение основният демократичен принцип идеята за каквото и да ,а да получава признание само, ако над 50% от имащите право на глас са си дали гласовете за нейното реализиране.Другото не е демокрация.Необходими са референдуми на всякъде- от най- малкото до най -голямото населено място и референдум за въвеждането на всеки закон.
Типичен пример за незрелост бе въпросът и обясненията свързани с проведеният референдум .Всички партии се поздравяваха с победата ,но 80% от българите не отидоха да гласуват.Я да бяха попитали дали искат българите да живеят по - добре ,пък да видим какви природни условия биха възпрепятствували вота им.
цитирай
15. ka4ak - 7. tanyarisemova - Че то и електронното гласуване може ...Софияна,нали това ми е основната идея,да има самочуствието,че си СВОБОДНА!:)))
02.03.2013 12:22
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
Че то и електронното гласуване може да се манипулира. Най-елементарния начин хващам 5 циганина, давам им пари...натиснете тук и тук и айде. А да не говорим ако гласуването е както тук в блога /с бъгава система/ Всеки да си подрежда блогерите на първа така като иска, както впрочем аз съм правила. ТЕЖКО НИ ГОРКО ТОГАВА! /какво да направиш песимистка съм си/

Това,че има случки тук,не е предпоставка,да няма електронно гласуване!!!
Като си толкова,недоверчива,ЗА ДА МЕ ОБОРИШ,вземи и преведи в сметката на БНБ,НЯКОЛКО ТРИЛИОНА ДОЛАРА,ЕВРО ИЛИ КАКВАТО И ДА Е СВЕТОВНА ВАЛУТА,ТА ДА ПЛЕСНЕМ С РЪЦЕ И СЕ ОТДАДЕМ НА ЕДИН БЕЗКРАЕН ПРАЗНИК!!!

Безспорно е така.
Де да можех и това....тогава нямаше да работя за Виваком,а от Виваком да работят за мен :))) Участвала съм няколко пъти в СИК и знам какъв натиск е, какъв брутализъм и гадост е...Да не си припомням димите отправени към мен-„изменичка” и „предателка”.Свободни гражда ни сме със свободно право на избор, кой каквото ще да казва. Вариянт е електроното гласуване,но дали при него няма да се употребява вид натиск, само СЪДБАТА знае.

Но,не само да го имаш,а да го осъзнаеш и защитаваш НАВСЯКЪДЕ!:)))
цитирай
16. ka4ak - 8. batogo - Поздравления за постинга и за позицията! Оги,това е основното,да имаш моралното основание да плюеш!!!:)))
02.03.2013 13:00
batogo написа:
Който се страхува да избере и да поеме отговорност за своя избор, а само плюе, не става за гражданско общество и няма бъдеще. Течението винаги го изхвърля на някое бунище.

Защото не само си плащаш,а си си направил усилието да отидеш до урната или до компа си и си заявил,че няма да си безучастен,как харчат парите ти!!!:)))
цитирай
17. ka4ak - 10. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!! Благодаря,Сашо!:)))
02.03.2013 13:41
tutankhamon661 написа:

Честита Баба Марта!


Бъди здрав!!!:)))
цитирай
18. zarenkow - Добрия избор
02.03.2013 18:31
е от разумни избиратели и качествени избирани. Добре е да гласуват всички, но се питам до сега качествените ли не са гласували или ще се повиши качеството на избираните. Все пак ако има и най малка промяна към добро, защо не. Това начинание ще има ефект , само ако има супер контрол и супер санкции. Последното е необходимо и достатъчно.
цитирай
19. ivesa - За електронното гласуване си прав,трябва да се въведе в България,
02.03.2013 20:46
но за задължителното не съм съгласна.Който не иска да гласува,няма нужда да го прави.Помниш какво беше по времето на тоталитаризма,нали?Всички ходеха да гласуват,защото беше задължително,и винаги се знаеше предварително какъв ще е резултатът.Няма нужда пак да се връщаме към стари неща.Това вече сме го правили.Поздрави!:)
цитирай
20. ka4ak - 11. lucrecia - ...ДА , ЩЕ ГЛАСУВАМЕ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ... ТОВА Е ЯСНО...... ЗДРАВЕ ЗА ТЕБ!:)))
03.03.2013 13:25
lucrecia написа:
ВЪПРОСЪТ Е ЗА КОГО???????? ИСКРЕННО СЕ НАДЯВАМ ДА НЕ ИЗБЕРЕМ И ТОЗИ ПЪТ РАЗОЧАРОВАНИЕТО....
ЧЕСТИТА БАБА МАРТА И ОТ МЕН!

Пък когато действително придобием самочуствието,че сме граждани и спрем да се страхуваме,ще накараме и държавния служител,да си върши работата,защото ще знае че ние сме,СОБСТВЕНИКЪТ,който няма да търпи да краде и лъже!!!:)))
цитирай
21. ka4ak - 12. aip55 - Разбира се, че Aнгеле,колкото и скапана да ни е конституцията,тя не се спазва!!!:(((
04.03.2013 11:42
aip55 написа:
Разбира се, че ще гласуваме. Не трябва да върнеме мандат на ДПС никога вече, докато сме живи. Хубав и актуален постинг . Да гласуваме за България на българите!

Партията която споменаваш,просто няма място в България!!!:(((
Незачитането на основния Закон,позволява да се плюем и разединяваме,защото не можем да се разберем на български!!!Това е дефекта,който продължаваме да се правим,че не съществува!!!:(((
Нацията е силна само тогава,когато всички разбират официалния език и заедно викат на стадиона"БЪЛГАРИ ЮНАЦИ"!!!:)))
цитирай
22. stamenmihalevski - Позитивното на задължителното ...
07.03.2013 01:51
Позитивното на задължителното гласуване е, че купените гласове ще играят поне 2 пъти по-малка роля и че партиите с твърд електорат ще изгубят голяма част от влиянието си. Аз обаче мисля, че общо взето само това е позитивното. Тежко болни, инвалиди, много възрастни хора и т.н. ще са принудени да ходят до урните, дори и да бъде въведено електронно гласуване (колко 80-годишни имат компютри и могат да работят с тях? Колко тежкоболни имат достъп до интернет в болниците?), което пък не е много хуманно. Също ако на изборите се явят Крадец1, Крадец2 и Крадец3, то ние задължително ще трябва да изберем някой крадец за управляващ... Затова по мое мнение трябва да се измисли алтернатива т.е. ако избирателната активност е под 50%(дори може и под 40%, защото поне 20% от всички хора така или иначе нямат абсолютно никакъв интерес към политиката т.е. и никаква идея, кой какво предлага, и техните гласове ще са гласовете на неориентираните, хаотичните, които неориентирани и хаотични гласове в повечето случаи ще са решаващи, от което пък следва, че именно неориентираните и хаотични гласове ще определят "цвета" на управлението ако се гласува по задължение) избраните депутати да играят ролята на опозиция на експертно правителство(със законодателни права), което експертно правителство да няма депутати в парламента. Тази опозиция да може да блокира проектозакони на екипите на експертното правителство, но да кажем при събрани 2/3 или 3/4 мнозинство(Примерно експертното правителство предлага закон, обаче БСП, ГЕРБ и ДПС решават, че той не е полезен за държавата и същевременно 3-те партии имат поне 2/3 или 3/4 от депутатите в парламента и гласувайки против, го блокират.) Също експертното правителство да се избира експертно тогава, когато се стигне до него(тогава, когато избирателната активност при парламентарните избори е под 50% или 40%, а ако е по-голяма, да се съставя правителство както до сега)т.е. доктори, мед.сестри, аптекари(всички здравни работници) да избират министър на здравеопазването, студенти, професори, учители да избират министър на образованието, адвокати, прокурори, съдии да избират министър на правосъдието и т.н., а министър-председател при едно такова правителство да става президента. Някаква такава система да се измисли от компетентните лица. Аз нямам компетенцията, но мисля, че нещо такова би решило проблема с безотговорното поведение на партиите, които винаги знаят, че все някоя от тях ще върти "волана" и когато хората се разочароват от всички останали, пак ще дойде техният ред, а ако има алтернатива ще се притесняват от нея и ще станат по-отговорни...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527712
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88779
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031