Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2012 15:15 - Мои коментари,от вчера,които с началото на учебната година е хубаво да се прочетат!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 7753 Коментари: 20 Гласове:
63


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
14.09 20:08 - Ето, за това Ви говоря,но ....!:(((

“04.03.2009 13:47 - на вниманието на съдиите
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5346

Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болестта ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помощта към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!”

Постинг: За или против присъдата на Йордан Опиц?
Автор на постинга:
plushok

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

14.09 16:41 - За даряването на кръв,не е хубаво така да се говори!:(

По скоро,може да повдигнеш въпроса,защо трябва да отделяме пари и ресурс,за да охраняваме граждани на Израел и да тормозим,всеки който не е такъв!Все пак тук е България и ние като нейни граждани,сме далеч по важни!!!
Залитаме в крайни мерки и в скоро време,ще заприлича,като посещението на Клинтън 2001г.,когато не можехме да се приберем или излезем от домът си!:(((

 

14.09 19:37 - 6. анонимен - Zdrasti ka4ak Е.Т.изобщо не си ме притеснил!!!:)

анонимен написа:

Аз както знаеш повдигам различни въпроси. А за това дали е хубаво или не не ме интересува . Интересува ме, че е вярно. Кажи сега хубаво ли е да се казва истината или не.
Ще кажа само че в еврейската светая светих талмуд пише - "Всички методи за подтискане и експлоатация на гоите са морални!"
Аз отказвам да се отнасям към съществата организирали такив вид кампании със скруполи! Ако съм те притеснил извинявай.


Просто смятам,че ние трябва да сме коректив на държавата и нередностите да ги посочваме ДИРЕКТНО,но не една ми каза...!?!?!:(((
Не е до скрупули,а до ШУБЕ и качества,от които се възмущаваш!!!:(
Кръвта е животоспасяваща и си има партиди и т.н.Посочваш пътя,на поне една банка и бъди сигурен,че и в ООН и в ЕС,това ще бъде тема номер 1!!!:)))

Коментарът чака одобрение
Постинг:
Бойко се върна и ...
Автор на постинга:
evreite

 





Гласувай:
63



1. анонимен - И други чакат ...
15.09.2012 16:40
Това беше моя спонтанен коментар :

14.09 21:25 - Случайно попаднах на блога.

Мислех да коментирам написаното, но реших да не падам на такова ниско ниво на мислене и изразяване. Жалко за загубеното ми време ...
Коментарът чака одобрение
Постинг: Бойко се върна и ...
Автор на постинга: evreite

Приятелю, за разлика от теб, аз често съм доста нетактичен и остър. Но не виждам защо и ти си цензуриран ? Още повече, че по наистина фатални за живота на много хора теми оставяш отворена врата за дискусия ???

цитирай
2. ka4ak - 1. andreshko - И други чакат ... Петре,това си е въпрос на личен избор!!!
15.09.2012 17:11
andreshko написа:
Това беше моя спонтанен коментар :

14.09 21:25 - Случайно попаднах на блога.

Мислех да коментирам написаното, но реших да не падам на такова ниско ниво на мислене и изразяване. Жалко за загубеното ми време ...
Коментарът чака одобрение
Постинг: Бойко се върна и ...
Автор на постинга: evreite

Приятелю, за разлика от теб, аз често съм доста нетактичен и остър. Но не виждам защо и ти си цензуриран ? Още повече, че по наистина фатални за живота на много хора теми оставяш отворена врата за дискусия ???


Явно не е толкова важен този пост за evreite,но след като се цепиш,просто показвам как да се прави това!!!
Другото жълтее и опростява блог.бг.и тези които пишат и четат тук,КОЕТО ИНДИРЕКТНО УДРЯ И ПО НАС!:(
Поста ми не е за това!Засягам болни и актуални теми,които някак си се разсейваме,а се случват с нас!!!:(
цитирай
3. анонимен - Животът е многостранен ...
15.09.2012 17:28
свят широк, хора всякакви. Едни се цепят, други ги цепят, а разумните търсят баланса. Но балансът не винаги е по средата ... :)
цитирай
4. ka4ak - 3. andreshko - Животът е многостранен ... Едно от нещата които можем да променим е,с нашите постове да бъдем коректива на държавата!:)))
15.09.2012 17:44
andreshko написа:
свят широк, хора всякакви. Едни се цепят, други ги цепят, а разумните търсят баланса. Но балансът не винаги е по средата ... :)

А,баланса се намира лесно,стига да престанем да се страхуваме и да осъзнаем,че сме свободни граждани на България и света!:)))
цитирай
5. анонимен - Ти малоумен ли си?
15.09.2012 18:01
С тия глупости ли искаш да си изчистиш съвеста за всички момчета измъчвани в твоите затвори? Скри се като мишок в щатите като четоха присъдата за смърта на момчето, а тук се правиш на велик. Нещастник.
цитирай
6. rustam - Има един неписан закон
15.09.2012 18:06
от зората на човечеството : "за святостта на госта" Той е по-голям и това е от времето на каменната ера!
така че, да противопоставяш грижата за израелските туристи и българските граждани е просто нечестно. Тезе неща не могат да се противопоставят, а само да се сравняват.
цитирай
7. ka4ak - 5. blogvblogbg - Ти малоумен ли си? Е.Т.с акъла съм си!:)
15.09.2012 18:24
blogvblogbg написа:
С тия глупости ли искаш да си изчистиш съвеста за всички момчета измъчвани в твоите затвори? Скри се като мишок в щатите като четоха присъдата за смърта на момчето, а тук се правиш на велик. Нещастник.

Не мога да върна времето и си нося съвестта!!!
Мисли и бъди позитивен!:)))
цитирай
8. ka4ak - 6. rustam - Има един неписан закон Свилене,прав си за гостоприемството!:)
15.09.2012 18:35
rustam написа:
от зората на човечеството : "за святостта на госта" Той е по-голям и това е от времето на каменната ера!
така че, да противопоставяш грижата за израелските туристи и българските граждани е просто нечестно. Тезе неща не могат да се противопоставят, а само да се сравняват.

Злоупотребата с гостоприемството е дразнеща,а когато засяга моите права в домът ми,е нечестна!:(
България е отворена за всички граждани на света и не виждам,защо тези от Израел,да са по по и най!!!:(((
В техникума имахме един приятел Евгени/Фаса/,който бе дребен и много добро момче,но като отидехме на заведение,непрекъснато провокираше съседни маси и компании и ни вкарваше в безмислени битки,за да го спасяваме,защото ни е приятел!:(((
цитирай
9. анонимен - СМЪРТ ЗА УБИЕЦА НА ДЕЦА ka4ak
15.09.2012 19:22
НЯМА ЛИ МЪЖЕ В ТАЯ ДЪРЖАВА , НЯМА ЛИ КОЙ ДА МУ РЕЗНЕ ГРАЦМУЛЯ НА ТОЯ УРОД , УБИЕЦ НА ДЕЦА И БОЛШЕВИШКА ПАРАНТИЯ ka4ak !
цитирай
10. ka4ak - Maлко разяснение,по първия ми коментар!!!
15.09.2012 19:24
След като се разболееш/закачиш/за наркотика,до третата година родители и роднини са обезкостени и отиваш на "свободния пазар",а там почваш да крадеш,проституираш и т.н.!!!:(((
Нали не си правите илюзията,че всяко от тези 93 задържания е единично?!!!
Обикновенно,това е около 3%,повтарям/три процента/,от всичките кражби!!!!!!!!:(
Това ми е забележката!!!
цитирай
11. ka4ak - 9. анонимен - СМЪРТ ЗА УБИЕЦА НА ДЕЦА ka4ak Е.Т.явно не си мъж!
15.09.2012 19:42
анонимен написа:
НЯМА ЛИ МЪЖЕ В ТАЯ ДЪРЖАВА , НЯМА ЛИ КОЙ ДА МУ РЕЗНЕ ГРАЦМУЛЯ НА ТОЯ УРОД , УБИЕЦ НА ДЕЦА И БОЛШЕВИШКА ПАРАНТИЯ ka4ak !

Аз съм мъж и не мога да се съглася,да даваме за курбан,нашите деца на наркотика!:(((
Това,ако го разбереш,ще съм ти благодарен!:)))
цитирай
12. анонимен - T.N.T.
15.09.2012 23:32
ТЕЗИ,КОИТО КРАДАТ МИЛИОНИ ГИ ОПРАВДАВА Г%ЦЕВИЯ СЪД.

ТЕЗИ,КОИТО ДИРЕКТНО КРАДАТ ОТ ДОМОВЕТЕ НИ СИ ГИ ОПРАВДАВАМЕ НИЕ.

ПО СИЛАТА НА ТАЯ ЛОГИКА БИ ТРЯБВАЛО В ЗАТВОРИТЕ И В НАРОДНОТО

СЪБРАНИЕ ДА НЯМА КРАДЦИ.

МНОГО Е ЛЕСНО ДА ОПРАВДАВАШ ТОГАВА,КОГАТО НЕ СИ ПРЯКО ЗАСЕГНАТ.

ЕДИН КРАДЕЦ ПРИ БЯГСТВО БИ МОГЪЛ ДА БУТНЕ ВЪЗРАСТЕН И ДА ПОСЛЕДВА

СМЪРТ.

ЕДИН КРАДЕЦ ПРАВИ ЖИВОТА НА ХОРАТА НЕСИГУРЕН И ОТЧАЙВАЩО СКАПАН

ЕДИН БЕЗРАЗСЪДЕН НАРКОЗАВИСИМ КРАДЕЦ Е РЕАЛНА ОПАСНОСТ И ЗА НАШИТЕ

ДЕЦА.

90 ПЪТИ Е АРЕСТУВАН.,И КАТО ПРИБАВИМ ПОНЕ ОЩЕ 2 ИЛИ 3 ПЪТИ ПО

ТОЛКОВА,КОГАТО Е УСПЯВАЛ ДА ИЗБЯГА...

ТОВА Е ЧОВЕК,КОЙТО НИКОЙ НЕ ГО Е ЗАЩИТИЛ ПРИЖИВЕ,А СЕГА,ТЕЗИ КОИТО

НЕ СА ПРЯКО ЗАСЕГНАТИ ОТ ПОДОБНИ ДЕЙСТВИЯ СА ЧОВЕЧНИ,КЪМ НЕГО.

КАТО НЕГО ИМА ОЩЕ ХИЛЯДИ...ДА СИ ОСТАВИМ ЦЕННОСТИТЕ ПРЕД ВХОДОВЕТЕ

ДА НЕ СЕ НАЛАГА ДА ПРЕСКАЧАТ,КАТО ПЕСОВЕ.

ДА СЕ МАХНЕ,КАТО АНГАЖИМЕНТ КРАЖБАТА ОТ Г%ЦЕВОТО КРИВОСЪДИЕ.

ЮРУШ НА КРАЖБИТЕ ОТ ПАРЛАМЕНТА ДО АПАРТАМЕНТА !...

КОГА ЩЕ НАПРАВЯТ ПРАВОСЪДИЕ,КОЕТО ДА ПОЗВОЛЯВА ДА ВЪЗДЕЙЙСТВАМЕ

НА ПРСТЪПНИКЦОНЕВЦИ ДОКАТО ВСЕ ОЩЕ СМЕ ЖИВИ,А НЕ ПОСЛЕ !?...
цитирай
13. ka4ak - 12. анонимен - T.N.T. Е.Т. "на война с наркотиците RSS емисия на ka4ak.blog.bg справим ли се с наркотиците, бъдещето е наше! Автор: ka4ak Категория: Полити
16.09.2012 02:43
анонимен написа:
ТЕЗИ,КОИТО КРАДАТ МИЛИОНИ ГИ ОПРАВДАВА Г%ЦЕВИЯ СЪД.

ТЕЗИ,КОИТО ДИРЕКТНО КРАДАТ ОТ ДОМОВЕТЕ НИ СИ ГИ ОПРАВДАВАМЕ НИЕ.

ПО СИЛАТА НА ТАЯ ЛОГИКА БИ ТРЯБВАЛО В ЗАТВОРИТЕ И В НАРОДНОТО

СЪБРАНИЕ ДА НЯМА КРАДЦИ.

МНОГО Е ЛЕСНО ДА ОПРАВДАВАШ ТОГАВА,КОГАТО НЕ СИ ПРЯКО ЗАСЕГНАТ.

ЕДИН КРАДЕЦ ПРИ БЯГСТВО БИ МОГЪЛ ДА БУТНЕ ВЪЗРАСТЕН И ДА ПОСЛЕДВА

СМЪРТ.

ЕДИН КРАДЕЦ ПРАВИ ЖИВОТА НА ХОРАТА НЕСИГУРЕН И ОТЧАЙВАЩО СКАПАН

ЕДИН БЕЗРАЗСЪДЕН НАРКОЗАВИСИМ КРАДЕЦ Е РЕАЛНА ОПАСНОСТ И ЗА НАШИТЕ

ДЕЦА.

90 ПЪТИ Е АРЕСТУВАН.,И КАТО ПРИБАВИМ ПОНЕ ОЩЕ 2 ИЛИ 3 ПЪТИ ПО

ТОЛКОВА,КОГАТО Е УСПЯВАЛ ДА ИЗБЯГА...

ТОВА Е ЧОВЕК,КОЙТО НИКОЙ НЕ ГО Е ЗАЩИТИЛ ПРИЖИВЕ,А СЕГА,ТЕЗИ КОИТО

НЕ СА ПРЯКО ЗАСЕГНАТИ ОТ ПОДОБНИ ДЕЙСТВИЯ СА ЧОВЕЧНИ,КЪМ НЕГО.

КАТО НЕГО ИМА ОЩЕ ХИЛЯДИ...ДА СИ ОСТАВИМ ЦЕННОСТИТЕ ПРЕД ВХОДОВЕТЕ

ДА НЕ СЕ НАЛАГА ДА ПРЕСКАЧАТ,КАТО ПЕСОВЕ.

ДА СЕ МАХНЕ,КАТО АНГАЖИМЕНТ КРАЖБАТА ОТ Г%ЦЕВОТО КРИВОСЪДИЕ.

ЮРУШ НА КРАЖБИТЕ ОТ ПАРЛАМЕНТА ДО АПАРТАМЕНТА !...

КОГА ЩЕ НАПРАВЯТ ПРАВОСЪДИЕ,КОЕТО ДА ПОЗВОЛЯВА ДА ВЪЗДЕЙЙСТВАМЕ

НА ПРСТЪПНИКЦОНЕВЦИ ДОКАТО ВСЕ ОЩЕ СМЕ ЖИВИ,А НЕ ПОСЛЕ !?...

Ето втория ми пост:

”04.02.2009 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 10608

Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
СПАД-35 МИЛИОНА ЛЕВА!!!
Март-09.2006г-предложение на правителството,да се отмени забраната за еднократна доза!!!!!
изводите са от Вас!
следва продължение
П.С.начален допир -средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!
следва продължение”

цитирай
14. анонимен - Една реално допустима хипотеза . Тан Тан
16.09.2012 08:54
Ако се случи това, което планират господа НАТОвците по отношение на Сирия и Иран, което си ознчава война, бъдете сигурни, че само един малък взрив на авантюристи в България, може да послужи за причина, да се обяви военно положине, осъществявано най-вече от полицията. При военното положение, законите стават други. Тогава всички тези наркозависими, крадци и всякакъв вид разбойници стават контингент на строго преследване, дори на изтребление. Тогава, господин Качак, от Вас няма да има нужда. Мародерството се наказва нй-строго и безжалостно. Достатъчни са само няколко месеца и държавата ни ще се прочисти. Либерализма умира. Младото поколение, което не е живяло в обстановка, където има само черно или бяло, без никакъв друг цветови отенък, ще види голям зор. Това бе само едно разсъждение от типа "ако баба ти бе мъжка...", една произволна хипотеза. Само че реално допустима.
цитирай
15. ka4ak - 14. golden - Не съм съгласна със следното твое изказване Ива,изказваш се точно като тези които дават експертизата,че се съзнава какво прави и е отговорен за
16.09.2012 10:54
действията си!:(
golden написа:
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без ......
---------------------------------Не съм съгласна някой да се друса и да върши престъпления, а след това съдът и държавата да му плащат греховете.

....."подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата.....
а, държавата нали пак с нашите пари от платените данъци, ще му осигури тези "удобства". В някои градове има изградени такива комуни, на частни начала. Т.е. трайно спасили се бивши наркомани,несъдени, си създават фирма,откриват магазини където правят нещо,полезно за обществото; например - тапицерски, обущарски или художествени услуги. С парите спечелени от тези дейности поддържат свой дом, с настанени наркомани, които искат да се откажат от дрогата.

Трябва наркомана сам да се почувства необходим на обществото и да направи така , че да се впише в него. Не държавата да го издържа. Та нали същата тази държава я поддържаме всички ние - данъкоплатците.

Че откъде ще има иначе държавата пари? Ние работещите й плащаме разходите.
Стига с тези комунистически порядки - комуни.

Нали имаше по време на соц.България такива комуни,те самите се разтуриха,защото думокрацията им даде свобода и се юрнаха наркоманите да живеят свободно.

В западните страни и в Америка - САЩ, църквата има това задължение - тя се грижи за наркоманите, бездомните и сираците като организира живота им в свои сгради и им осигурява жилище и обучение със средствата на дарители.
И тук, у нас църквите могат да се намесят ако имат желание.


Това е БОЛЕСТ,вярно ИЗКУСТВЕНА,но БОЛЕСТ!!!
Ние като човешки същества,нямаме защита,пък децата съвсем!!!
Колко от нас,няма да ни хване упойката на операционната маса?!!
А,СЛЕД КАТО ТЕ ХВАНЕ,КОЕ ЩЕ МОЖЕШ ДА КОНТРОЛИРАШ???!
Съвсем спокойно ще могат да ти изрежат,каквото си поискат и след това да те питат :-Как ти се вижда живота?
За съжаление,няма да можеш да отговориш,защото са ти извадили очите,отрязали езика и крайниците и каквото се сетиш!!!
Вярно,жива ще си,но сама прецени ,това живот ли е????
В @13,съм цитирал една наша анкета,където е посочено кога и с какво,е първия допир до наркотика!!!АКО СИ ЗАБЕЛЯЗАЛА, “П.С.начален допир -средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!”????????!!!
В блога ми съм коментирал и предлагал,много варианти,защото съм уверен,че НИЕ,МОЖЕМ ДА ДАДЕМ ПРИМЕР НА СВЕТА,КАК,ДА СЕ СПРАВИ С ТОЗИ СВЕТОВЕН УБИЕЦ!!!:)))
“ Владимир Качаклиев за списанието“СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG.BG-брой 1-01.11.2009г.”........Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!........”
Не те закачат някакви лелички или чичковци,а приятелчетата на твоето дете!!!:(((
Примерите с ЧУМА,ЛУДА КРАВА,ТОРС,ПТИЧИ ГРИП и т.н.са показателни и това че се правят”лесни пари”,не трябва да унищожава наследниците ни!!!
цитирай
16. анонимен - Само работата ще откаже наркомана от зависимостта към алкохола или дрогата
16.09.2012 11:21
В държавата ни стават много престъпления, но вината е на родителите изоставили децата си на произвола на съдбата с оправданието, че нямат време за тяхното възпитание,защото работят по цял ден,за да ги изхранват.

Това оправдание е предателство към децата си и към себе си.

ами да са мислили,преди да направят бебето. Като са неспособни да се грижат за малкия човек, изобщо да не се възпроизвеждат тогава. Не им трябват деца,абортите вече са свободни, не както беше през 70- те. Абортите бяха забранени през социализма.

Който не може да се грижи за поколението си - да не го създава.
Никой в тази държава не е длъжен да се грижи за чуждите деца и това е положението.

Нека никой да не се опитва да прехвърля отговорностите си на другите.
Това е справедливостта - всеки да отговаря за действията си.
цитирай
17. ka4ak - 15. анонимен - Една реално допустима хипотеза . Тан Тан E.Т.хипотезите са нашата свобода,но аз съм привърженик,на оптимистичните!:)
16.09.2012 12:03
анонимен написа:
Ако се случи това, което планират господа НАТОвците по отношение на Сирия и Иран, което си ознчава война, бъдете сигурни, че само един малък взрив на авантюристи в България, може да послужи за причина, да се обяви военно положине, осъществявано най-вече от полицията. При военното положение, законите стават други. Тогава всички тези наркозависими, крадци и всякакъв вид разбойници стават контингент на строго преследване, дори на изтребление. Тогава, господин Качак, от Вас няма да има нужда. Мародерството се наказва нй-строго и безжалостно. Достатъчни са само няколко месеца и държавата ни ще се прочисти. Либерализма умира. Младото поколение, което не е живяло в обстановка, където има само черно или бяло, без никакъв друг цветови отенък, ще види голям зор. Това бе само едно разсъждение от типа "ако баба ти бе мъжка...", една произволна хипотеза. Само че реално допустима.

Древните ни клетки са в НАС и те говорят,че сме си пожелавали ЗДРАВЕ и нищо друго,а сме обожествявали СВЕТЛИНАТА!:)))
Да бъдем достойни наследници и да СВЕТНЕМ,СВЕТА!!!:)))
цитирай
18. ka4ak - 17. анонимен - Само работата ще откаже наркомана от зависимостта към алкохола или дрогата Е.Т.тука се различаваме и за това виж предишния ми пост!:)))
16.09.2012 12:27
анонимен написа:
В държавата ни стават много престъпления, но вината е на родителите изоставили децата си на произвола на съдбата с оправданието, че нямат време за тяхното възпитание,защото работят по цял ден,за да ги изхранват.

Това оправдание е предателство към децата си и към себе си.

ами да са мислили,преди да направят бебето. Като са неспособни да се грижат за малкия човек, изобщо да не се възпроизвеждат тогава. Не им трябват деца,абортите вече са свободни, не както беше през 70- те. Абортите бяха забранени през социализма.

Който не може да се грижи за поколението си - да не го създава.
Никой в тази държава не е длъжен да се грижи за чуждите деца и това е положението.

Нека никой да не се опитва да прехвърля отговорностите си на другите.
Това е справедливостта - всеки да отговаря за действията си.

Ние като граждани сме държавата и за това е хубаво да знаем какво искаме!!!
Достатъчно е,да си спретнем една СТРАТЕГИЯ,за да може и тези след нас,да я продължат!!!:)))
ето от предишния пост:

За мен е позорно и обричащо на гибел България,такова отношение!Нямаш ли цел,всичко е безсмислено!!!Написал съм един пост,още като се включих в блога!Важи и за България!
13.02.2009 22:19 - ИМАЙ ЦЕЛ!Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 7484 Коментари: 30 Гласове: 6


Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА ДА Е ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!

Минал съм през много премеждия и обрати преди да стана наясно със себе си,а когато вече се познавах,започнах да питам хората около себе си"-Каква е твоята цел?"С изненада открих,че на близо 1000 души,само един се опитваше да формулира някакъв отговор!Покрай моята дейност,имам много често контакти с медиите и познавам много журналисти.Много им хареса идеята да направят анкета"Каква е Вашата цел в живота"
/макар че от 150 само един,що годе отговори на въпроса ми/,още чакам да я видя тази анкета!Тогава разбрах,че хората не са наясно със себе си и това е един огромен проблем за страната и може би за това сме на това даредже!Не може да не знаеш какво искаш,а да възпитаваш децата си!Не може да казваш"-Уф,пак трябва да ходя на работа!"и да искаш да успееш!Просто това не е твоето място!Трябва да отиваш с желание и да ти е интересно и приятно!Ако не е така,без да искате предавате отрицателни емоции в къщи и нищо не върви!Тук е моментът да се замислите и да решите за себе си какво искате!Целта трябва да е такава,че вашия живот,да не е достатъчен,за да я реализирате,но да имате достатъчно време,за да поставите стабилни основи,стабилен фундамент,за да могат тези след Вас,да я довършат или продължът!Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
Този Ваш оптимизъм,ще действа благотворно на Вашите деца!Ще се чуствате все по уверен и непрекъснато ще зареждате себе си и околните с положителна енергия!Точно това ще Ви направи по силен и уверен,за да можете да правите всичко с любов!Много са ме критикували за егоиста,но ако не сте жив,какво ще направите,Вие сте нужен жив,за да извървите земния си път и да оставите уверени оптимисти с които да се гордеете от небето!
цитирай
19. gosho568 - Ужас - 57-63% е огромна цифра,
16.09.2012 18:48
която може би е реална за жалост... :/
цитирай
20. zabavnata - Здравей, Владо!
19.09.2012 07:57
Фактите, които изнасяш тук като цифри са меко казано ужасяващи. Машината за пари работи безотказно и няма политическа воля, която да спре този МРЪСЕН бизнес.
Дано и това да стане, но трябва да се върнат законите на Крум и да се прилагат от горе на долу или поне да важат ЗА ВСИЧКИ. Към момента има двоен стандарт и доста хора са НЕДОСЕГАЕМИ.
Хубав ден ти желая!
цитирай
21. kostadin - Наркоманията е тайно покровите...
22.09.2012 16:07
Наркоманията е тайно покровителствувана.
радвай се ,че не са те зарибили -това е лесно
цитирай
22. pevetsa - БЛАГОДАРЯ!
28.09.2012 07:52
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛЮ, БЛАГОДАРЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6555396
Постинги: 470
Коментари: 13676
Гласове: 89040
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930