Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2012 13:56 - "СТРАТЕГИЯ НА БЪЛГАРИЯ-2050 ГОДИНА",това което си дрънкам за" колекривният ум",можем ли да го задействаме?!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 10295 Коментари: 29 Гласове:
73


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
31.08 15:38 - 12. chara - ka4ak Съгласна съм Владо, ама кой да направи стратегия, план и прочие, калинките Измислил съм го!:) chara написа: в министерството ли ...
Не вЕрвам!
Нямат капацитет милите!
А и не ги интересува нищо по-далеч от края на работния ден! Уви!

Достатъчно е да се спусне като задание в тази учебна година!!!Хлапетиите,ще го измислят!:)))
Може и тук,всеки да се поупражни,все пак идва и чисто българския празник на БУДИТЕЛИТЕ!!!
Преди три години в българско читалище,ни кръстиха "ЕЛЕКТРОННИ БУДИТЕЛИ",та вместо да се ровичкаме нездраво в долното си бельо,не е лошо да се понапънем и да стартираме една блогова инициатива"СТРАТЕГИЯ НА БЪЛГАРИЯ-2050 ГОДИНА",където всеки на воля,да се изтъпанчи и отговорно да допринесе с размърдване на сивите си клетки/може да тафи ,колкото си иска/,а не само да плюе и храчи!!!:)))

Постинг: Защо губим младите си дарования?
Автор на постинга: chara

тук показвам,че можеме:

Kнигата -01.07.2009 г.
issuu.com/aramagopyan/docs/poetry_-_my_life_preview
Списание Брой 1-01.11.2009 г.
issuu.com/aramagopyan/docs/pravo_na_svoboden_izbor_broi1
Списание Брой 2-01.11.2010 г.
issuu.com/aramagopyan/docs/pravo_na_svoboden_izbor_broi2
       А пък това е поста с който обявих началото на третия брой!:)))

"01.05 11:11 -
Честит празник, Електронни Будители! :))) Автор: ka4ak Категория: Политика   image
Прочетен: 2936 Коментари: 65 Гласове: 116 image image
Като дърта драка, пък и Дракон, не мога да не Ви честитя, денонощния труд пред компа, а и да Ви зарадвам, че точно в този час в Деня на Будителите, ще държите третия брой на нашето Списание ”СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg”.
Изданието, по традиция ще остане в 64 страници пълноцветен печат с Нашите творения и в тираж 2000!
 Ще има и мото,
естествено тафено и перефразирано от мен!!!
"Свободата да изразим най-доброто от себе си."

  image







  Редакторски екип:

     Кирил Кирилов – гл. Редактор на бр. 1
     http://comfy.blog.bg/

     Борис Тодоров – гл. Редактор на бр. 2
     http://boristodorov56.blog.bg/

     Дела Раи – гл. Редактор на бр. 3
     http://wonder.blog.bg/    


Всички творения, въпроси, предложения за корици, интересни коментари из блоговете, снимков материал и др. отнасяйте в Редакторския блог, който ще обяви регламента на списанието днес в 12.00ч.: svobodnipoeti.blog.bg

Естествено е че ще има срокове.

За да можем,този път да го отпечатим,на време,а не в последния момент!

Идеята е да се направят срещи в страната и чужбина,за получаване бижуто, което ще сътворим ,заедно,но Вие ще кажете как да стане това!Все пак,половин година има до датата,когато ще бъде в ръцете Ви!!!:)))
ЗАЕДНО МОЖЕМ!:)
Здраве и творчески порив!:))
С ОБИЧ!:)))

Владимир Качаклиев



Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!
Нагоре

Тагове: можем, общество, заедно, граждани, свобoда
КАКВО ИМАМ  ПРЕДВИД?
Блога е пръснат из страната и по света!:)))
Вместо да правим официално представяне на брой 3,нека всеки да се наеме да организира среща в деня на Будителите,по местоживеене,като преди това се поинтересува колко блогери има в района,за да мога да изпратя необходимата бройка от Списанието,което всеки да получи на  срещата!:)))
Какво ще ми е необходимо,за да мога да изпратя Списанието навреме?!
В коментари тук ,на лични при мен ka4ak.blog.bg
или в редакторския блог
svobodnipoeti.blog.bg
може да заявите  необходимите бройки!
Трябва ни страната,пощенския код на града,Вашия адрес и име за получаване на колетната пратка,която се наемам чрез куриерска фирма да доставя при Вас!:)))
Та това е!:)
Като олимпиец,естествено прехвърлям топката и на Вас!!:))
Все пак сме отбор от електронни Будители,а и заедно МОЖЕМ!!!:)))
"


КАТО ЗА ФИНАЛ,НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ,ЧЕ ВЕЧЕ СМЕ СВОБОДНИ,ПРИ ПИСАНЕТО НА СТРАТЕГИЯТА !!!:)))
УСПЕХ ПРИЯТЕЛИ,БЪДЕТЕ ОТГОВОРНИ ПРЕД ПРЕДЦИТЕ  И НАСЛЕДНИЦИТЕ НИ!!!:)))




Гласувай:
73



1. анонимен - Успех! ;)
01.09.2012 14:00
Чудесен проект!
цитирай
2. ka4ak - 1. gogi6666 - Успех! ;) Галине,благодаря!!!
01.09.2012 16:19
gogi6666 написа:
Чудесен проект!

Шибаното е,че се разсейваме!!!!!!!!!!:((((((((((((((((((((((((((
цитирай
3. monaliza121 - :)))
02.09.2012 17:00
Недей така! Ако можехме да правим стратегии, нямаше да сме на този хал.:(
Иначе белетристи ще се намерят, дори и за 2100 година...
цитирай
4. ka4ak - 3. monaliza121 - :))) Тинче,недей така!:(
02.09.2012 17:43
monaliza121 написа:
Недей така! Ако можехме да правим стратегии, нямаше да сме на този хал.:(
Иначе белетристи ще се намерят, дори и за 2100 година...

Аз,по горе се кълна,че и хлапетиите в училище,ще се справят,а ти...:(((
Смятам,че е много лесно,стига да знаеш какво искаш!!!:)))
За това съм насърчил тафенето,вместо плюенето и съм напомнил,че сме свободни/чавдарчето ,не е свободно,но древните ни корени,са!!!/и за това,да сме отговорни пред предците и наследниците си!:)))
Толкова е просто,а усилието ще е полезно,за да съхраним България!!!:)))
цитирай
5. анонимен - не бъдете толкова наивни!
02.09.2012 23:55
Стратегиите са като законите - пишат се ,за да не се изпълняват,а само за да водят за носа наивниците,докато крадците се накрадат спокойно и стратегически прех-
върлят накраденото на тихо място!
цитирай
6. ka4ak - 5. анонимен - не бъдете толкова наивни! Е.Т.изказваш се,на база твоето повредено съзнание!!!:(((
03.09.2012 02:49
анонимен написа:
Стратегиите са като законите - пишат се ,за да не се изпълняват,а само за да водят за носа наивниците,докато крадците се накрадат спокойно и стратегически прех-
върлят накраденото на тихо място!

При положение,че не си свободен,естествено е че такива мисли,ще ти се въртят из кратуната!:(
Много е удобно,да нямаме идея,за къде сме се запътили,нали?!!!
За мен е позорно и обричащо на гибел България,такова отношение!Нямаш ли цел,всичко е безсмислено!!!Написал съм един пост,още като се включих в блога!Важи и за България!
13.02.2009 22:19 - ИМАЙ ЦЕЛ!Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 7484 Коментари: 30 Гласове: 6


Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА ДА Е ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!

Минал съм през много премеждия и обрати преди да стана наясно със себе си,а когато вече се познавах,започнах да питам хората около себе си"-Каква е твоята цел?"С изненада открих,че на близо 1000 души,само един се опитваше да формулира някакъв отговор!Покрай моята дейност,имам много често контакти с медиите и познавам много журналисти.Много им хареса идеята да направят анкета"Каква е Вашата цел в живота"
/макар че от 150 само един,що годе отговори на въпроса ми/,още чакам да я видя тази анкета!Тогава разбрах,че хората не са наясно със себе си и това е един огромен проблем за страната и може би за това сме на това даредже!Не може да не знаеш какво искаш,а да възпитаваш децата си!Не може да казваш"-Уф,пак трябва да ходя на работа!"и да искаш да успееш!Просто това не е твоето място!Трябва да отиваш с желание и да ти е интересно и приятно!Ако не е така,без да искате предавате отрицателни емоции в къщи и нищо не върви!Тук е моментът да се замислите и да решите за себе си какво искате!Целта трябва да е такава,че вашия живот,да не е достатъчен,за да я реализирате,но да имате достатъчно време,за да поставите стабилни основи,стабилен фундамент,за да могат тези след Вас,да я довършат или продължът!Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
Този Ваш оптимизъм,ще действа благотворно на Вашите деца!Ще се чуствате все по уверен и непрекъснато ще зареждате себе си и околните с положителна енергия!Точно това ще Ви направи по силен и уверен,за да можете да правите всичко с любов!Много са ме критикували за егоиста,но ако не сте жив,какво ще направите,Вие сте нужен жив,за да извървите земния си път и да оставите уверени оптимисти с които да се гордеете от небето!



цитирай
7. анонимен - Качак,
03.09.2012 14:40
Как пък разбра,колко съм свободен?Защото аз не зная,но ти вероятно ще можеш
да ми кажеш,колко сантиметра,или килограма,или диоптъра свобода си придобил.
Защото,ако в твоята кратуна се въртеше поне един неврон,щеше да осмислиш,че
писани стратегии,без практическото им реализиране не струват и лула качак
тютюн.Да не говорим за по-качествен.Нищо,че и от единия и от другия излиза са-
мо дим,е с различна миризма.А разсъжденията ти за "целта в живота" си звучат
в унисон с тези,които комунистите някога ни тъпчеха.И докато ние блеехме из
селенията за великите цели на комунизма,оказа се,че те си изковаха един съв-
сем реален и практичен капитализъм,със семейно банкиране.
Но,както и да е.Щом желаеш да живееш като Манилов от "Мъртви души" на великия Гогол,живей си,споделяй си ако желяеш,само не нагрубявай и упреквай другите,че не са станали Маниловци.
цитирай
8. ka4ak - 7. анонимен - Качак,Е.Т.както виждаш,сам си си дал,характеристиката!:)
03.09.2012 15:43
анонимен написа:
Стратегиите са като законите - пишат се ,за да не се изпълняват,а само за да водят за носа наивниците,докато крадците се накрадат спокойно и стратегически прех-
върлят накраденото на тихо място!
анонимен написа:
Как пък разбра,колко съм свободен?Защото аз не зная,но ти вероятно ще можеш
да ми кажеш,колко сантиметра,или килограма,или диоптъра свобода си придобил.
Защото,ако в твоята кратуна се въртеше поне един неврон,щеше да осмислиш,че
писани стратегии,без практическото им реализиране не струват и лула качак
тютюн.Да не говорим за по-качествен.Нищо,че и от единия и от другия излиза са-
мо дим,е с различна миризма.А разсъжденията ти за "целта в живота" си звучат
в унисон с тези,които комунистите някога ни тъпчеха.И докато ние блеехме из
селенията за великите цели на комунизма,оказа се,че те си изковаха един съв-
сем реален и практичен капитализъм,със семейно банкиране.
Но,както и да е.Щом желаеш да живееш като Манилов от "Мъртви души" на великия Гогол,живей си,споделяй си ако желяеш,само не нагрубявай и упреквай другите,че не са станали Маниловци.

Гогол е понаписал това онова,защото е разбрал Пушкин!Значи Пушкин,го е светнал!:)))
Ние за това си имаме този празник,за да не си "мъртва душа"!!!
Виж от Книгата,която пък роди Списанието!!!:)))
....................Свободата, за която мечтая не е химера, а въпрос
на личен избор.
Когато замислях този проект, знаех че ще бъда
трудно разбран и въпреки това рискувах, защото виждах,
че хората се страхуват и не са готови да живеят в сво-
бодната среда на реалността. И понеже в реалния жи-
вот битуват огромни проблеми, «виртуалът» би трябвало
да се използва за създаване на модел на съвременното
гражданско общество.
Дори зад анонимния стои някаква личност, затова
чрез подхода си към него нека се опитаме да обезвре-
дим отрицателната енергия, която той излъчва, в името
на общата кауза. Колективният ум в блога е необходимо
да се обедини в името на общия прогрес.
Свободният човек, по своему, е поет и тази книга е
точно такъв продукт — на различностите, обединени от
свободния дух, на свободните хора, за полет на душата!
Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и
изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-
ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират
силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на
търсената «истинска демокрация».
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос
Шабла ще постави началото на една красива традиция
за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-
пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA
PONTICA!
Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-
жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ
ИМАМ МЕЧТА!“
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg —
Поезията — моят живот“ да направим първите реални
стъпки за създаване на Гражданско общество в България
и развитието на истинска демокрация!
ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ
1 юли 2009г.
нос ШАБЛА
***
СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:
„Само онзи, който е свободен, само той може да се
нарече човек в пълния смисъл на думата“.
„Както окото е потребно за светлината, ухото за
звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-
тини, така също науката, образованието и развитието
са потребни, за който и да е народ, за да достигне до
известна степен на своето благосъстояние...“
„Идеята за свободата е всесилна и любовта към
нея, сичко може да прави"


цитирай
9. анонимен - Пътят към Ада,е покрит с добри намерения!
03.09.2012 23:58
Ама,много добри.Даже великолепни...а след себе си е оставял трупове и руини!
Поезията е нещо великолепно.За Душата.Мен лично ме е изпълвала с възхищение
поезията на Ботев.Наистина,полет за Душата...

А след това,човек попада в Реалността,в която е много полезно да прочете Исто-
рията и особено тази,между редовете.А там бъка от призиви за установяване на граждански общества;за Свобода,Равенство и Братство;за демокрации и републики и т.н.
Там духът е създал и остров Утопия и Градът на Слънцето,а в по-ново време и
Островът на Свободата.
Да не забравяме все пак Демокрацията,която се е пръкнала в града-полис,Атина.
Я да видим,кой е бил свободен демократ: първо,това съвсем естествено не са били робите,защото,съвсем по демократичному,те са били обявени за говорящ
инвентар,предназначен да създава ,така необходимите на демократите матери-
ални блага;такива не са били съвсем естествено и жените,за ужас на феминистките -жените е трябвало да си стоят в гинекеите (прародител на харемите) и да раждат деца,с известно изключение,каквото са били хетерите;
демократи не са могли да бъдат и чужденците,пребиваващи временно и постоянно в града.Е,тогава,кои са били тези митични велики граждани-демократи,за които се бръщолеви под път и над пъ сега,та чак ни се проглушават ушите?Вероятно малко ще се шашнете като се постарая да опиша задължителните изисквания,за да бъде приет някой в това демократично общество:
Това трябва да бъде задължително притежател на роби,или взет под негово крило "бедняк";задължжително да бъде роден в града и съвсем задължително да не се занимава с презряния труд за осигуряване на материални блага.Той
можел да бъде професионален философ или философстващ дърдорко и общо взето около това се е въртяло ежедневието му.Можел е да бъде военачалник,но
не и обикновен войник,което си е напълно разбираемо.
Ето ви го този демократ,с когото така се гордеем сега и особено,гърците.
И в резултат на така изградената демокрация,знаете ли,какво станало?
цитирай
10. анонимен - Пътят към Ада...(продължение)
04.09.2012 00:42
...Станало това,че за пръв път във вековната борба между Атина и Спарта,Атина е
била победена,превзета и,както се полага,опожарена,със всички последващи ги
екстри,включително и превръщането на свободните демократи,в роби.
До тук светна ли ви нещо?

Хайде сега да вземем и минем през републикански Рим.
Първоначално Рим не е бил република,но на един от неговите царе му щукнала
идеята да се прави на голям либерал,предизвикал референдум между поданиците си дали искат монархия,или,република(демек,народовластие) и на
овцете,колко му е,избрали републиката.И какво последвало от това?Ами станало
така,че богатите робладелци,взели властта,като се провъзгласили за сенатори,
а бедняците се превърнали в плебс.Нещо да ви напомня това за събитията у нас ине само,от 1989 г.Иначе си били република,провеждали си избори за сенатори
и задължително печел този,който спечелвал повече гласове чрез хляб и зрелища,които се явявали решаващи пред принципите.И сега кебапчетата и бирата осигуряват победа на" принципите" на партиите,които от своя страна оси-
гуряват сенатори,чиято цел е създаване на закони,за превръщане на съвременния плебс в роби на наши и чужди "гости",т.е,монополи.Естествено тази
услуга за монополите се заплаща по утвърдени от тях самите тарифи.

Ако дотук ви доскуча от демократизирането на дълбоката древност,може да се
прехвърлим до по-плиткото съвремие,когато са се утвърждвали първите съвременни "демокрации",при които се е леела реки от кръв,а Свободата се е
утвърждавала с такъв разюздан терор,пред който са бледнеели и най-ужасяващите апокалиптични видения.Така Свободата е била насадена по
демократичному и при Английската(Кромуел)революция,и при Френската(Марат
и Робеспиер),и при Руската(Ленин и Троцки) революции.А да не забравим и
Парижката комуна.
Както виждате,пълно е с революции,направени в името на най-светлите и хуман
ни идеи,които човешкото въображение може д създаде.Какво величие във въобра-
жението и какво падение в реалността.Всяка революция е започнала с идеите
цитирай
11. анонимен - Пътят към Ада...(продължение)
04.09.2012 00:56
и е била удавена в парите.Досега,без изключение.Даже и "нежната" революция
на Желю.Ха,къде изчезна този демократизатор плагиат,който се оказва,че е заим-
ствал(демек,крал) от някакъв французин,когато е създавал книгата си "Фашиз-
змът)?Съвсем в стила на съвременните революционер-демократи-приватизатори".

Качак,ако Вие създадете нещо коренно различно от гореописаното историческо
развитие на "човешкото" общество,аз ще взема да възкръсна от Оня свят и ще
ви присъдя Вечна Нобелова Награда за Преобръшане На Човешкото общество.

Дано,ама,надали.
И все пак,дерзайте,но,моля Ви,не съдете другите,че нямат Вашите криле,за-
щото пък Вие може да нямате техните крака,за да ходите по твърдата земя.
цитирай
12. ka4ak - 9. анонимен - Пътят към Ада, е покрит ...
04.09.2012 12:19
9. анонимен - Пътят към Ада,е покрит с добри намерения!Е.Т.хубаво ги редиш,но явно не можеш да четеш,между редовете!!!:(((
Забравяш че сме БЪЛГАРИ и това променя,нещата,защото сме си пожелавали ЗДРАВЕ и нищо друго,а сме обожествявали СВЕТЛИНАТА!!!:)))
“РАМКАТА”,никога не ни е притеснявала,точно защото сме стъпили здраво на ЗЕМЯТА СИ!!!:)))
Носим древните си клетки в нас и сме призвани,да светнем СВЕТА,но първо трябва да се събудим!!!:)))

анонимен написа:
Ама,много добри.Даже великолепни...а след себе си е оставял трупове и руини!
Поезията е нещо великолепно.За Душата.Мен лично ме е изпълвала с възхищение
поезията на Ботев.Наистина,полет за Душата...

А след това,човек попада в Реалността,в която е много полезно да прочете Исто-
рията и особено тази,между редовете.А там бъка от призиви за установяване на граждански общества;за Свобода,Равенство и Братство;за демокрации и републики и т.н.
Там духът е създал и остров Утопия и Градът на Слънцето,а в по-ново време и
Островът на Свободата.
Да не забравяме все пак Демокрацията,която се е пръкнала в града-полис,Атина.
Я да видим,кой е бил свободен демократ: първо,това съвсем естествено не са били робите,защото,съвсем по демократичному,те са били обявени за говорящ
инвентар,предназначен да създава ,така необходимите на демократите матери-
ални блага;такива не са били съвсем естествено и жените,за ужас на феминистките -жените е трябвало да си стоят в гинекеите (прародител на харемите) и да раждат деца,с известно изключение,каквото са били хетерите;
демократи не са могли да бъдат и чужденците,пребиваващи временно и постоянно в града.Е,тогава,кои са били тези митични велики граждани-демократи,за които се бръщолеви под път и над пъ сега,та чак ни се проглушават ушите?Вероятно малко ще се шашнете като се постарая да опиша задължителните изисквания,за да бъде приет някой в това демократично общество:
Това трябва да бъде задължително притежател на роби,или взет под негово крило "бедняк";задължжително да бъде роден в града и съвсем задължително да не се занимава с презряния труд за осигуряване на материални блага.Той
можел да бъде професионален философ или философстващ дърдорко и общо взето около това се е въртяло ежедневието му.Можел е да бъде военачалник,но
не и обикновен войник,което си е напълно разбираемо.
Ето ви го този демократ,с когото така се гордеем сега и особено,гърците.
И в резултат на така изградената демокрация,знаете ли,какво станало?
...Станало това,че за пръв път във вековната борба между Атина и Спарта,Атина е
била победена,превзета и,както се полага,опожарена,със всички последващи ги
екстри,включително и превръщането на свободните демократи,в роби.
До тук светна ли ви нещо?

Хайде сега да вземем и минем през републикански Рим.
Първоначално Рим не е бил република,но на един от неговите царе му щукнала
идеята да се прави на голям либерал,предизвикал референдум между поданиците си дали искат монархия,или,република(демек,народовластие) и на
овцете,колко му е,избрали републиката.И какво последвало от това?Ами станало
така,че богатите робладелци,взели властта,като се провъзгласили за сенатори,
а бедняците се превърнали в плебс.Нещо да ви напомня това за събитията у нас ине само,от 1989 г.Иначе си били република,провеждали си избори за сенатори
и задължително печел този,който спечелвал повече гласове чрез хляб и зрелища,които се явявали решаващи пред принципите.И сега кебапчетата и бирата осигуряват победа на" принципите" на партиите,които от своя страна оси-
гуряват сенатори,чиято цел е създаване на закони,за превръщане на съвременния плебс в роби на наши и чужди "гости",т.е,монополи.Естествено тази
услуга за монополите се заплаща по утвърдени от тях самите тарифи.

Ако дотук ви доскуча от демократизирането на дълбоката древност,може да се
прехвърлим до по-плиткото съвремие,когато са се утвърждвали първите съвременни "демокрации",при които се е леела реки от кръв,а Свободата се е
утвърждавала с такъв разюздан терор,пред който са бледнеели и най-ужасяващите апокалиптични видения.Така Свободата е била насадена по
демократичному и при Английската(Кромуел)революция,и при Френската(Марат
и Робеспиер),и при Руската(Ленин и Троцки) революции.А да не забравим и
Парижката комуна.
Както виждате,пълно е с революции,направени в името на най-светлите и хуман
ни идеи,които човешкото въображение може д създаде.Какво величие във въобра-
жението и какво падение в реалността.Всяка революция е започнала с идеите и е била удавена в парите.Досега,без изключение.Даже и "нежната" революция
на Желю.Ха,къде изчезна този демократизатор плагиат,който се оказва,че е заим-
ствал(демек,крал) от някакъв французин,когато е създавал книгата си "Фашиз-
змът)?Съвсем в стила на съвременните революционер-демократи-приватизатори".

Качак,ако Вие създадете нещо коренно различно от гореописаното историческо
развитие на "човешкото" общество,аз ще взема да възкръсна от Оня свят и ще
ви присъдя Вечна Нобелова Награда за Преобръшане На Човешкото общество.

Дано,ама,надали.
И все пак,дерзайте,но,моля Ви,не съдете другите,че нямат Вашите криле,за-
щото пък Вие може да нямате техните крака,за да ходите по твърдата земя.

За това погледни тук:
Списание“СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG.BG”
Брой 1-01.11.2009 г..............................
Това, което правя в блога с постовете ми, с Книгата и със Списанието, не е нищо друго, а желанието ми да се събудят хората и да установят, че без участие и съпричастност, без освобождаване от страха, без отделяне от личното си време, няма вариант нещо да се случи!
Знам, че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч! Грозни са думите ми, но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество! А аз си вярвам и правя това, което е по силите ми и, въпреки бетонните прегради, продължавам! Dum spiro spero – докато дишам, надявам се, т.е., докато съм жив не губя надежда!
Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател
цитирай
13. gosho568 - ...
04.09.2012 18:56
Дано да има реализация този проект! Поздрави! :)
цитирай
14. ka4ak - 13. gosho568 - ... Гоше,благодаря!:)
04.09.2012 19:14
gosho568 написа:
Дано да има реализация този проект! Поздрави! :)

Реализацията е елементарна,само да знаеш какво искаш!:)))
Просто е,но трябва да си зададеш въпроса,а пък после и да си отговориш!!!:)))
цитирай
15. анонимен - ka4ak,
05.09.2012 12:45
Диоген е живял в бъчва,т.е,в дупка,но това не му е пречело да вижда Света съвсем
реално и го е подтиквал да бъде по-мъдър,макар и несъвършен,за разлика от Лю-
миер,който от зяпане към Слънцето,за да създаде кинематографа(един инструмент за илюзии),създал го е,наистина,но ослепял.

И Диоген и Люмиер имат своето място "под Слънцето"-единия,за тези,които
търсят мъдрост,а другия,за търсещите илюзии.
цитирай
16. анонимен - ..и още нещо
05.09.2012 13:02
Вие трябва да се радвате на такива "страхливи и несвободни" типове,като мен,защото, само чрез тях, може да измерите светлината,която разпръсквате
край себе си,така,впрочем,както аз, измервам своята мъдрост, чрез такива като
Вас.Каква полза от съмишленици,които като папагали повтарят казаното от Вас
все едно,че говорите само със себе си.

А за това,дали реализацията не само за Вашия проект,а за който и да е,е еле-
ментарна...все,пак,добре би било да поотгърнете Историята и особено тази,
между редовете.
цитирай
17. ka4ak - 15. анонимен - ka4ak, Е.Т.не четеш,даже и редовете,а продължаваш,да претендираш,че даже и между редовете,четеш!:(
05.09.2012 13:52
анонимен написа:
Диоген е живял в бъчва,т.е,в дупка,но това не му е пречело да вижда Света съвсем
реално и го е подтиквал да бъде по-мъдър,макар и несъвършен,за разлика от Лю-
миер,който от зяпане към Слънцето,за да създаде кинематографа(един инструмент за илюзии),създал го е,наистина,но ослепял.
16. анонимен - ..и още нещо
[quote=анонимен]Вие трябва да се радвате на такива "страхливи и несвободни" типове,като мен,защото, само чрез тях, може да измерите светлината,която разпръсквате
край себе си,така,впрочем,както аз, измервам своята мъдрост, чрез такива като
Вас.Каква полза от съмишленици,които като папагали повтарят казаното от Вас
все едно,че говорите само със себе си.

А за това,дали реализацията не само за Вашия проект,а за който и да е,е еле-
ментарна...все,пак,добре би било да поотгърнете Историята и особено тази,
между редовете.

"...Гогол е понаписал това онова,защото е разбрал Пушкин!..."

"....където всеки на воля,да се изтъпанчи и отговорно да допринесе с размърдване на сивите си клетки/МОЖЕ ДА ТАФИ,КОЛКОТО СИ ИСКА!!!/,а не само да плюе и храчи!!!:)))"


"Реализацията е елементарна,само да знаеш какво искаш!:)))
Просто е,но трябва да си зададеш въпроса,а пък после и да си отговориш!!!:)))"

Усмихнат ден!:)))
цитирай
18. mitkaloto - Честит празник!Да живее България!
06.09.2012 09:07
Честит празник!Да живее България!
цитирай
19. ka4ak - 18. mitkaloto - Честит празник!Да живее България! Мите,да ЖИВЕЕ!:))))))))
06.09.2012 12:02
mitkaloto написа:
Честит празник!Да живее България!

Прекрасна ни е БЪЛГАРИЯ и е гнусно и отвратително,че се намират наши болни сънародници,които не искат да се разровят по кюшетата на на душата си,а продължават да боледуват и да сеят зараза!:(((
А,толкова е просто!!!:)))
Нужно е ,СЪБУЖДАНЕ и нашия древен корен,който е във всеки от нас,ще изпълни историческата си мисия,за преуспяла България и мирен и свободен Свят!:)))))))
цитирай
20. budha - m
06.09.2012 21:46
имате моята подкрепа! - да.
цитирай
21. injir - Инвестиции за развитие на селско ...
08.09.2012 12:34
Инвестиции за развитие на селско стопанство и туризъм, и производство, свързано с тях.
цитирай
22. ka4ak - 20. budha - m Щом и ДС се включва,значи може и да стане!:)))
08.09.2012 16:43
budha написа:
имате моята подкрепа! - да.

А,ако се включат и тези,където не знаят що е ДС,леле,малеее!:)))
цитирай
23. ka4ak - 21. injir - Инвестиции за развитие на селско ... Марина Мария,ето нещо в твоя подкрепа!:)
08.09.2012 16:48
injir написа:
Инвестиции за развитие на селско стопанство и туризъм, и производство, свързано с тях.

18.04 15:57 - 24. bojo12345 - На 22:ka4аk-Много правилно ... Божо,прагматик съм,а сме и в криза!:(
bojo12345 написа:
Бог ни е дал едно от най - красивите кътчета на земята - трябва да го ценим много
повече от колкото до сега!

Нищо друго да нямаме/фактите говорят съвсем друго!!!/,само тази пещера да е,милиони хора ще искат да я видят и да се докоснат до древността на света и гения на нашите предци!!!:)))
Жалко е,че сме такива абдали и пак ще се повторя"по вода ходи и от жажда умира"!:(((
Постинг: до пещера Утробата
Автор на постинга: bojo12345

Усмихнат, ден!:)))
цитирай
24. batogo - Поздравления!
09.09.2012 10:54
Прекрасна и навременна инициатива. Подкрепям те!
цитирай
25. dalida - Колективен ум?
13.09.2012 09:32
Дали заради този колективен ум, вече в предприятията търсят хора които да умеят да работят в екип?
Инвестиции? Ако човек е егоист и никога не е работил в екип, той трудно се приобщава към останалите.
Ако човек не приема останалите човеци както приема себе си и ако не разсъждава като всички останали,тогава какво?
Нали в този смисъл са и политическите партии - всички уж там са с една нагласа и еднакви интереси.
А какво е да работиш в екип? Затова можеби китайците, японците и корейците са първи в технологиите - там отделния китаец не е нищо, там при тях екипът и колективът са силата. Точно на тази база се основава и комунизма - в името на общото и в името на цялото - изчезва понятието личност - това ли искат съвременниците ни?
Комунизмът унищожи личността, унищожи човека като индивид. Това ли да очакваме за бъдещето на нашите деца?
цитирай
26. ka4ak - 25. dalida - Колективен ум? Tони,сигурно е стряскащо,но това показва,че и при теб има остатъци от изкуствената повреда,на нацията ни!:(
13.09.2012 11:50
dalida написа:
Дали заради този колективен ум, вече в предприятията търсят хора които да умеят да работят в екип?
Инвестиции? Ако човек е егоист и никога не е работил в екип, той трудно се приобщава към останалите.
Ако човек не приема останалите човеци както приема себе си и ако не разсъждава като всички останали,тогава какво?
Нали в този смисъл са и политическите партии - всички уж там са с една нагласа и еднакви интереси.
А какво е да работиш в екип? Затова можеби китайците, японците и корейците са първи в технологиите - там отделния китаец не е нищо, там при тях екипът и колективът са силата. Точно на тази база се основава и комунизма - в името на общото и в името на цялото - изчезва понятието личност - това ли искат съвременниците ни?
Комунизмът унищожи личността, унищожи човека като индивид. Това ли да очакваме за бъдещето на нашите деца?


Ето ти моя нестандартен отговор,който е от преди три години!:)

“13.08.2009 11:14 - Проба-6 Мечта
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2247

безкрая,космос,вселена,любов,мисъл, ние сме прашинки,а и всеки от нас е малка вселена!!!Невероятни случки при изключително критични ситуации,само намекват за неподозираните възможности които незнайно как прашинките придобиват и ползват и по скоро сме част от някакъв необятен мозък който непрекъснато се развива в стремежа си за съвършенство,хармония и безсмъртие!
Тагове: колективен ум,”

Тук съм сложил и таг,както виждаш!:)

“13.02.2009 22:19 - ИМАЙ ЦЕЛ!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 7519
Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА ДА Е ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!”
Тука няма таг,защото още не бяха въведени,но има егоист!:)


“Брой 1-01.11.2009 г. Списание“СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG.BG”
..................Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател “

Мисля,че всичко е ясно!:)

Да бъдем,ЧОВЕЦИ!:)))

цитирай
27. kostadin - От както през 1980 год. влязохме в ...
13.09.2012 15:41
От както през 1980 год. влязохме в комунизма, нищо не може вече да ми пречи да виждам "светлото "бъдеще на BG-региона.Плюс това вече забравихте ли ,че соца победи окончателно и завинаги и се пресели при Хитлеровият Райх.
Та ви питам не станаха ли много стратегиите за времето когато нас няма да ни има по белият свят?
цитирай
28. ka4ak - 27. kostadin - От както през 1980 год. влязохме в ... Костадине,коментирали сме го и съм ти го казал в прав текст!
13.09.2012 16:27
kostadin написа:
От както през 1980 год. влязохме в комунизма, нищо не може вече да ми пречи да виждам "светлото "бъдеще на BG-региона.Плюс това вече забравихте ли ,че соца победи окончателно и завинаги и се пресели при Хитлеровият Райх.
Та ви питам не станаха ли много стратегиите за времето когато нас няма да ни има по белият свят?

“53. kostadin - Да пълноправни са, но ако емигрират ...
24.04 23:01
Да пълноправни са ,но ако емигрират отдават силите си на чужди държави.
Сигурно ще има и някакъв ефект, но колко от тях ще искат или имат сили да се запознаят с заветите на Левски и Ботев...Разбирам ,че си писъл Не е проблем да се пише Проблем е да се действува.
Сложно е да се мисли за договор с младежите ,защото корумпираната ни държава с радост ще се нагълта с още някой милиард.
Като начало би следвало всеки умен български собственик на земя да не я продава,защото земята ще си е тук ,но неговите наследници ще са скитници в повечето случай.
За да съществува човек днес е необходимо да може да има храна и енергия,независимо от монополните производители на болумачи ,гарнирани с подходящи за деградиране ГМО
Пътя не е лек и към възраждане ще тръгнат вначалото малко людеНо не са ли наистина свободни от игото на данъците ,които плащаме на банки и държавни хайлазници нищо няма да стане.
Вече и интелигенция си нямаме.Просто измират хората.Срива се нивото на образованието .За себе си аз съм си решил нещата За синът ми също ,но това не е достатъчно за нацията.
Ще прощаваш, но не ми се говори за неща ,които няма да се случат сигурно дълго време.


54. ka4ak - За разлика от теб,аз действам и се опитвам да ти светна в кратуната!!!
25.04 00:22
Кофти е в прав текст да ти го кажа,но трябва и акъл,за да го схванеш!Фондацията ми е
"Право на Свободен Избор" и вярвам,че няма да затрием България,а това което правя е, да се усетиш,че и ти си от нашето Отечество и не само да жалиш за комунизма,а да се освободиш и да проумееш,че трябва да се върнеш към заспалите си клетки и да направиш,малкото усилие,наследниците ти да не бъдат,мижитурки,а уверени свободни хора с чест и достойнство,защото,не са от безродово общество,а имат коренът си и се гордеят с него!!!!
Постинг: Европейски ден на правата на пациента?!Без самочуствието,че си гражданин,нищо не става!:(
Автор на постинга: ka4ak”

Винаги съм вярвал,че древните ни клетки са във всеки от НАС и за това това - "СТРАТЕГИЯ НА БЪЛГАРИЯ-2050 ГОДИНА",е само претекст,защото в моите представи,това е само миг!!!
Но нали трябва да си спомним и разбудим,ТЕЗИ КЛЕТКИ,защото го МОЖЕМ!!!,а това винаги трябва да има,момента,когато ножа е опрял до кокала,защото,само тогава сме показвали,че МОЖЕМ,ЗАЕДНО!!!:)))
цитирай
29. kostadin - Има само една стратегия -как да се ...
22.09.2012 01:52
На нас ни трябва тактика -за да оцелеем!
И има само една стратегия,която ни липсва -как да се раждат повече българи, та да не страдаме, след някоя година, като сърбите.

Благодаря за светването ,ама казаното не се покрива с името на фондацията ти.Няма пълно щастие никога.
Никога не съм обичал или жалил комунизма самите комунуисти ни изядоха и днес строим всички съществували строеве до наши дни под егидата на капитализма.Но за да имаш очи да хвалиш днешното състояние трябва поне да си малко над равнището на соца .
Колко ли години или векове ще са нужни за тези достижения.Геноцида срещу българите е факт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527210
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88777
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031