Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2012 19:22 - Европейски ден на правата на пациента?!Без самочуствието,че си гражданин,нищо не става!:(
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 25873 Коментари: 59 Гласове:
84


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изборите са далеч,но се очаква до края на месеца ,да бъдат внесени поредните промени в НС!
Вместо поредната безумица,ПРЕДЛАГАМ,задължително гласуване,както да има възможност,да се извърши и по електронен път!
Другото просто е продължаване на агонията в безкраен преход и гражданско общество,през крив макарон!:(((


 



Гласувай:
85



1. анонимен - Здравей!
18.04.2012 19:56
Наистина ли днес е такъв ден?!
Аз като редови гражданин с изрядни осигуровки,не виждам никакви права-
само и единствено задължения:DD
Що се отнася до задължителното гласуване дали има смисъл,след като всички,които се кандидатират за парламента,са едни и същи всеки път....
Аз лично не виждам голям смисъл в това да се гласува-наистина-след като наистина достойните хора не се занимават с политика:DD
цитирай
2. boristodorov56 - Има и друг вариант за прекъсване на агонията, която ще свърши зле за всички.
18.04.2012 20:05
Да се гласува извън и около парламентарно с Коктейл Молотов!

Но това рано или късно неизбежно ще се случи.
цитирай
3. ka4ak - 1. hloris - Здравей! Здравей Тони!От 2007г.се отбелязва в цeлия ЕС!:)
18.04.2012 20:20
hloris написа:
Наистина ли днес е такъв ден?!
Аз като редови гражданин с изрядни осигуровки,не виждам никакви права-
само и единствено задължения:DD
Що се отнася до задължителното гласуване дали има смисъл,след като всички,които се кандидатират за парламента,са едни и същи всеки път....
Аз лично не виждам голям смисъл в това да се гласува-наистина-след като наистина достойните хора не се занимават с политика:DD

А смисълът е:
"06.06.2009 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!
Мой дълг пред Родината е да гласувам!Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!И ще я потърся!А Вие!
Категория: Политика
Прочетен: 5506 "
Не може да не участваш в постижението на демокрацията ИЗБОРА,а да искаш да те уважават в обществото и да се съобразяват с теб!Няма значение,как си гласувал,важното е че си участвал и никой няма да може да се подиграе с теб,защото няма да те е страх!!!:)))
цитирай
4. анонимен - Единствинният начин да се елими...
18.04.2012 20:45
Единствинният начин да се елиминира циганското влияние на резултатите, както и на малограмотните люде е задължителното гласуване!
цитирай
5. krotalka - Дълго сме я обсъждали тая тема Владо
18.04.2012 22:07
Не виждам, как ще стане това с електронното гласуване, ще има такива манипулации, че свят ще ти се завие.
За задължителното гласуване съм съгласна. До сега винаги съм гласувала, но вече се отчаях - нищо не се променя....
цитирай
6. dedenze - Няма страшно !
18.04.2012 22:26
Тук пациентите скоро ще измрат, а болниците ще лекуват само изключително здрави хора !?
Ако все пак става дума за гласуване да, но за пряка демокрация без партии !
цитирай
7. ka4ak - 2. boristodorov56 - Има и друг вариант за прекъсване на агонията, която ще свърши зле за всички.Боре,коментирали сме го много пъти!
18.04.2012 22:55
boristodorov56 написа:
Да се гласува извън и около парламентарно с Коктейл Молотов!

Но това рано или късно неизбежно ще се случи.

"39. ka4ak - четеш ми мислите!Защо спрях дебата за конституцията?!?Защото
22.05.2009 00:12
сега смятам,че мога да направя нещо за блога и да помогна на хората да се освободят и да повярват в себе си!Знаех че се страхуват от свободата,ама чак пък толкоз!Като продължаваме да се страхуваме от свободата,няма вариант да станем повече от полицаите,пред Народното Събрание!А за конституция,не трябва и да си го помисляме!
Трябва да се обединим!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОГАТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО ВЛАСТА СЕ СТРАХУВА ДА ПРАВИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА
ЗАЩОТО И СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
покрай СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ може да направим първите реални стъпки в създаването на гражданското общество в
България и да се преброим на нос Шабла,като посрещнем заедно слънцето на 1 юли!"
Виж датата,а след нея,започнаха и срещи в реала!Много хора започнаха да излизат от анонимност!!!:)
от преди това:
"73. ka4ak - @52 всяко чудо за три дни!
14.05.2009 17:11
няма никакво чудо!
Всеки се е регистрирал по различни причини и по своему участва в блога!За това ,това което ни обединява е че всеки е частица от този блог със своята различност и за това искам да направиме модела на гражданското общество тук в блога,за да го прехвърлиме и по местата където живеем!"
и още
“47. ka4ak - подкрепям идеята напълно!
19.09.2009 10:27
Знам,че на този етап това е нереалистично и утопично начинание,но едно от нещата за които и аз започнах да пиша в блог.бг е сигурността ми,че това ще е пространство,което ще определя политиката и общественият живот в страната и до десет години изборите и решенията ще се решават в нета!Добре е да се стартират и подкрепят такива инициативи,за да може в движение да се учим и използваме неподозираната сила /виртуала избра Обама за президент/и възможностти на колективния ум ,за да може това да стане реалност!”
Силно вярвам,че няма да чакаме да станат десет години,за да определяме бъднините на България!:)))
цитирай
8. ka4ak - 3. brancaleon - 2. Погрижили са се и за това. Жълта книжка е привилегия!:)
19.04.2012 03:15
brancaleon написа:
boristodorov56 написа:
Да се гласува извън и около парламентарно с Коктейл Молотов!

Но това рано или късно неизбежно ще се случи.


Дизела, бензина, керосина и каквото там гори е много скъпо го направиха. То имаше намеци за 7 лв. горивото да стане. Човек се замисля - коктеил "Молотов" ли да прави или шише менте алкохол да си вземе.

Използва се в НАШИЯ СЪД,при това успешно,но недей да пробутваш,тоя номер и тук!!!:(
Черно на бяло е написано,чак е елементарно!Ще прежалиш ли 7 лева,или си прекалено беден?!!!
цитирай
9. ka4ak - 5. kushel - Единствинният начин да се елими... Разочароваш ме приятелю!:(
19.04.2012 03:27
kushel написа:
Единствинният начин да се елиминира циганското влияние на резултатите, както и на малограмотните люде е задължителното гласуване!

Много е важно да се разбираме,а пише че официалния език е БЪЛГАРСКИЯ!!!Пише и че обучението е безплатно и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО,до 16 години!!!Кой говори за елиминиране?Всеки български гражданин е перла в короната и докато не се светнеш,ще продължаваш,да пишеш /с извинение/глупости!:(
цитирай
10. ka4ak - 6. krotalka - Дълго сме я обсъждали тая тема Владо Таня,знаеш,че по наше време,огромни сгради,бяха твоя айфон!!!
19.04.2012 03:42
krotalka написа:
Не виждам, как ще стане това с електронното гласуване, ще има такива манипулации, че свят ще ти се завие.
За задължителното гласуване съм съгласна. До сега винаги съм гласувала, но вече се отчаях - нищо не се променя....

Ти поне си хипарче,а това бе нашия протест и независимо,че бяхме абсолютно повредени,успяхме да се светнем и да усетим СВЕТЛИНАТА!:)))
Грехота е,да оставим децата и да се оправдаваме,какво може да стане!:(((
Дълг е,да не допуснем,повторение на нашите години!!!:)))
цитирай
11. ka4ak - 7. dedenze - Няма страшно ! Оги,страшно е!:(((
19.04.2012 03:59
dedenze написа:
Тук пациентите скоро ще измрат, а болниците ще лекуват само изключително здрави хора !?
Ако все пак става дума за гласуване да, но за пряка демокрация без партии !

Изобщо не искам да коментирам,как абсолютно здрав човек,е" разболяван",просто защото е бил временно неразположен и на лекаря,не сме му дали пари,за да не припарва до лекарския кабинет,никога и при никакви обстоятелства!!!
За това искам задължително гласуване,за да не бъдеш здравия пациент,който защото са те заблудили/а ти все пак си човек/ и от страх,започваш да работиш и снасяш,даже и това което не си изкарал!!!:(((
цитирай
12. zabavnata - Правата на пациента?
19.04.2012 11:44
Добре звучи, но не и за България. Много хора днес нямат достъп до елементарно лечение, да не говорим за сериозни неща. Този с 200 лева пенсия се чувства измамен от държавата. Когато не можеш да си платиш сметките, да си купиш нещо повече от хляб и мляко лечението остава МИРАЖ. Темата е много дълга и многолика, чак не ми се коментира... Все пак за родните депутати е по-важно да инвестират в яхти вместо в лечението и спасението на нечий живот! А от това ми се повръща чак. Трите стълба в държавата са тотално сринати: ОБРАЗОВАНИЕ, ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ, ПЕНСИОННА СИСТЕМА.
Проблемите разбира се са много повече и поколения след нас няма да могат да оправят този батак, който се сътвори в последните 20-30 години. 45 години не знам дали стигат, но и за 450 пак няма да се накрадат лакомите ни "УПРАВНИЦИ". У-правници, по-точно!:(
цитирай
13. ka4ak - 13. zabavnata - Правата на пациента? Ани,от 2007 г. се отбелязва във всички страни членки на ЕС!!!
19.04.2012 12:00
zabavnata написа:
Добре звучи, но не и за България. Много хора днес нямат достъп до елементарно лечение, да не говорим за сериозни неща. Този с 200 лева пенсия се чувства измамен от държавата. Когато не можеш да си платиш сметките, да си купиш нещо повече от хляб и мляко лечението остава МИРАЖ. Темата е много дълга и многолика, чак не ми се коментира... Все пак за родните депутати е по-важно да инвестират в яхти вместо в лечението и спасението на нечий живот! А от това ми се повръща чак.

И не само се отбелязва,а мерките на правителствата са безкомпромисни,защото гражданското общество не допуска изобщо безобразията на нашата действителност!Точно и за това искам,гласуването да стане задължително,защото смачканото самочуствие също има нужда от лечение!!!
цитирай
14. ka4ak - 15. brancaleon - Сега сериозно - вчера не съм бил аз :) Здравей!Във векът в който живеем,не смятам,че електронното гласуване ще бъде проблем!
19.04.2012 13:27
brancaleon написа:
Задължителното гласуване е добре като предложение, защото така ще намалиш броя на купените гласове. За електронното гласуване не съм уверен, че все още може да се използва в БГ вместо персонално пускане на бюлетина. Човече с електронни данни се борави лесно, бързо и манипулативно. По скоро електронния глас може да послужи като ориентир на социолозите при правене на прогнозни резултати или като проверка за подтвърждение на гласуването с бюлетина. Не мисля, че обществото ни е дораснало за електронно гласуване.

Нали ще има данъчно облекчение,за гласувалите,а много хора няма да имат физическата възможност в деня на изборите да отидат до урните!След като има достатъчно време до деня Х,в закона ще е описано точно и ясно електронния глас!
Демокрацията е основана на правото на избор и всеки гражданин,ще трябва да има възможността да засвидетелства принадлежността си към тази титла,гражданин на Република България!:)))
цитирай
15. ka4ak - 17. brancaleon - 16. Да във века в които живеем, това е възможно.Точно за това трябва да се вмени това право!
19.04.2012 15:07
brancaleon написа:
В Швейцария си правят например референдуми по интернет. Но тук сме в друга реалност. Електронното гласуване предполага наличие на персонален компютър във всеки дом с легален софтуер, което е малко трудничко. Също така е необходимо много ниско ниво на корупция, а в това отношение нещата са тегави. Не знам дали следиш джакпота по Тото 2, но веднъж изтеглиха едни и същи числа в 2 поредни тиража :) - на второто теглене на числата джакпота бе спечелен от човека, които както казват злите езици "е забравил да си пусне "фишът" на първото". Според мен гражданин не е титла и принадлежност, а доброволна приета отговорност за поддържане на нещо.

Народопсихологията ни,ще позволи това вменяване,защото си страна в обществения договор на Републиката и след като даваш,ще може и да получаваш,а съответно и да контролираш парите си,осигуряващи спокоен и пълноценен живот!Всеки друг вариант,обезмисля Държавата България и ще продължи разпадът ни и язък,че предците ни са съхранили името и непроменено през вековете!!!
Унищожаването,на моралните ценности ,традиции и родова памет ,е гибелно за България и не трябва да го допускаме в никакъв случай!!!
цитирай
16. bojo12345 - Не само задължително гласуване...
19.04.2012 16:41
Но не трябва ли и да се въведе заради циганският етнос и образователен ценз?
Щом ще ги интигрираме ,за да могат да гласуват нека се образоват.Образования гражданин по друг начен ще мисли!
цитирай
17. gocho52 - Да!
19.04.2012 16:41
..
цитирай
18. ka4ak - 19. bojo12345 - Не само задължително гласуване... Божо и това ще стане,но не така!
19.04.2012 17:40
bojo12345 написа:
Но не трябва ли и да се въведе заради циганският етнос и образователен ценз?
Щом ще ги интигрираме ,за да могат да гласуват нека се образоват.Образования гражданин по друг начен ще мисли!

"27. ka4ak - С оксиморона,не съм съгласен!Като гражданин на България,можеш да пуснеш и празен,плик,но трябва да гласуваш!
21.02 16:05
Не е нормално,да пискаме за граждански права и свободи,а да не участваш в най-важния процес на демокрацията ИЗБОРИТЕ и после да пискаш и да искаш,след като не си си направил трудът,да отидеш до урните!За това предлагам и електронно,гласуване,за да е максимално улеснен гражданина!Съседна Гърция,е с такъв режим и както си забелязал и при най-малко засягане на правата им,се вдигат,защото са гласували и могат да търсят отговорност,за гласът си!Това ужким е дребно,но може да даде сила на всеки,защото ще е изпълнил,гражданския си дълг и е гласувал/независимо как/!!!:)))
А,ЗА НЕГРАМОТНИТЕ!В Конституцията е записано,че образованието е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО до 16години и БЕЗПЛАТНО!Официалния език е БЪЛГАРСКИЯ!
"Напротив,много по голямо престъпление е да отглеждаш,АУТСАЙДЕРИ на обществото!!!:(Децата не са виновни,за това и след като не можеш да си РОДИТЕЛ,има си начин,ДРУГ,ДА ПОЕМЕ РОДИТЕЛСКИТЕ ТИ ПРАВА И ДА ОБГРИЖИ С ЛЮБОВ И МИСЪЛ ЗА БЪДЕЩЕТО,ТЕЗИ НЕВИННИ ДЕЦА!!!"
"46. ka4ak - Лидис,не коментирам Финландия,а България!
21.02 19:10
Тук сме балканци и за това давам,за пример Гърция,където гласуването е задължително и имат гражданско общество,колкото и да ги плюеме!
САЩ,също колкото и да ги плюеме,избраха Обама за президент и каквито и грехове да имат,заради един техен гражданин,може и война да ти обяват!"
цитирай
19. starbuck69 - Поздрави!
19.04.2012 17:52
Според мен, трябва да се промени самата система на управление на страната.
Този Парламент в сегашния му вид, е твърде тромав, бавно работещ и неефективен. По-малко депутати, по-малко заместници на разните му там министри и премахване на цялата финансова пирамида от комисийки, под-комисийки и тем подобни недоразумения.
Трябва да има повече прозрачност в органите за управление, строга отчетност и правна възможност, народът да коригира политиката, когато тя е в ущърб на държавата. Нужен е строг закон за социална политика, за да не се злоупотребява със средства и труд на добросъвестните граждани за сметка на хора от малцинствени, или престъпни групи, желаещи да се издържат само с грабежи и измами. Да има повече облекчения за хората, които имат наистина градивни бизнес и други идеи, като им се дава възможност за подпомагане, а не да бъдат заробвани с непосилни кредити и изнудвани от самите държавни институции...
цитирай
20. ka4ak - 20. gocho52 - Да! Добър ден Гошо!Точно така Да!:)))
20.04.2012 10:47
gocho52 написа:
..

Необходимо е да се усетим,че Гражданин е Титла!:)))
цитирай
21. анонимен - И аз го искам :
20.04.2012 14:20
"Вместо поредната безумица,ПРЕДЛАГАМ,задължително гласуване,както да има възможност,да се извърши и по електронен път!"
Но на някои изглежда "не им стиска" - поне засега закон не се предвижда.

цитирай
22. ka4ak - 22. starbuck69 - Поздрави! Кире,така е,но нали трябва да има градивната сила,това да стане!
20.04.2012 14:38
starbuck69 написа:
Според мен, трябва да се промени самата система на управление на страната.
Този Парламент в сегашния му вид, е твърде тромав, бавно работещ и неефективен. По-малко депутати, по-малко заместници на разните му там министри и премахване на цялата финансова пирамида от комисийки, под-комисийки и тем подобни недоразумения.
Трябва да има повече прозрачност в органите за управление, строга отчетност и правна възможност, народът да коригира политиката, когато тя е в ущърб на държавата. Нужен е строг закон за социална политика, за да не се злоупотребява със средства и труд на добросъвестните граждани за сметка на хора от малцинствени, или престъпни групи, желаещи да се издържат само с грабежи и измами. Да има повече облекчения за хората, които имат наистина градивни бизнес и други идеи, като им се дава възможност за подпомагане, а не да бъдат заробвани с непосилни кредити и изнудвани от самите държавни институции...

Докато сме в това разкрачено положение,не направим ли така,че всеки български гражданин,да съзнава че е ангажиран с нашите бъднини,няма как да стане!За това предлагам да е задължително гласуването,за да сме сигурни,че всеки е участвал и в доброто но и в лошото и е отговорен за това,което сме!!!
цитирай
23. ka4ak - 24. andreshko - И аз го искам : Петре,нали за това го пиша,а и заветите на Ботев,накрая,ме оправдават!:)))
20.04.2012 15:36
andreshko написа:
"Вместо поредната безумица,ПРЕДЛАГАМ,задължително гласуване,както да има възможност,да се извърши и по електронен път!"
Но на някои изглежда "не им стиска" - поне засега закон не се предвижда.


39. ka4ak - Гражданството,дава права,но носи и задължения!
21.02 18:14
Според мен,се обезмисля гражданството,след като не участваш в изборите!За това трябва да бъде вменено,като задължение,за да имаш самочуствието,че си от тази общност и съответно,без притеснение да критикуваш и искаш,защото си участвал!Безхаберието,което се наблюдава непрекъснато,е резултат и на това!Гражданското общество,което бленуваме,не се получава,точно заради тази "демократична"норма,която технично позволява,да не се изгради активния гражданин с това"право"!
Пак,ще се повторя,но неучастието в изборите,автоматично те прави,инертен и безотговорен и когато те мачкат,няма да се почуства и той,мачкан! и съответно да тръгне да те защитава,защото е близко до ума,че щом на теб се е случило,няма гаранция и за него!
Това се възпитава и една и страшно важна промяна е,да бъде задъжение!!! гражданина,да гласува

59. ka4ak - Лидис,знам много добре,че това е труден и продължителен процес,особено,след допълнителната 45 годишна повреда,доразмазана от 22 години преход!
21.02 22:59
За това се включих в блога,защото тук е генерирана огромна сила,която още не осъзнаваме и подценяваме,а тя е основа за наченки на гражданско общество!Основния проблем е страх,а тук при положение,че всички са грамотни и по своему,анонимни/забелязва се положителна тенденция,на излизане от анонимност,все още рядка,но я има/,продължава криенето и непоемане на отговорност!Ако това е по интелигентната част от обществото,примерът е отчайващ!Правата на човека,продължава да е мъгла,а свободата на словото,парлама!Неосъзнаването на силата на твоя глас, е едно от нещата за които искам, гласуването да е задължително,за да могат да придобият самочуствие и да търсят сметка,защото са участвали и никой не може да се гаври с НАС!
Виж това:
06.06.2009 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4921
Мой дълг пред Родината е да гласувам!Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!И ще я потърся!А Вие!

После дойде Книгата и Списанията,сега повиках на помощ и Дякона!
Тук е интересно от Книгата:
Роди се нещо ново, откриващо нови хоризонти и
изпращащо послание в бъдещето! Реални и «аноним-
ни» хора със свободна мисъл, по своему демонстрират
силата на свободния дух и търсят пътя за създаване на
търсената «истинска демокрация».
Творчеството свързва човека с Божественото, с вечните
идеи. То е призвано да извиси страдалеца, да из-
прави падналия и да го стимулира да продължи.
Всеки има своя позиция в живота и ако повярва в
себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне
на България. Защото страхът е окови на Свободата и
тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ
РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
Посрещането на Слънцето JULY MORNING на нос
Шабла ще постави началото на една красива традиция
за хората с творчески и свободен дух. Да пожелаем по-
пътен вятър на Свободните идеи по пътя на птиците VIA
PONTICA!
Нека като Мартин Лутър Кинг — създателят на дви-
жението за граждански права в Америка, кажем: „АЗ
ИМАМ МЕЧТА!“
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАН-
СКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ
СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА,
ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
И нека с проекта „СВОБОДНИ ПОЕТИ в blog.bg —
Поезията — моят живот“ да направим първите реални
стъпки за създаване на Гражданско общество в България
и развитието на истинска демокрация!
ВЛАДИМИР КАЧАКЛИЕВ
1 юли 2009г.
нос ШАБЛА
***
СЛОВА — ЗАВЕТИ на ХРИСТО БОТЕВ:
„Само онзи, който е свободен, само той може да се
нарече човек в пълния смисъл на думата“.
„Както окото е потребно за светлината, ухото за
звукът, а разумът за разбирането и на най-простите ис-
тини, така също науката, образованието и развитието
са потребни, за който и да е народ, за да достигне до
известна степен на своето благосъстояние...“
„Идеята за свободата е всесилна и любовта към
нея, сичко може да прави"

цитирай
24. kasnaprolet9999 - Подкрепям, това не е игра на карти, ...
20.04.2012 22:49
Подкрепям, това не е игра на карти, на която да кажеш пас.
цитирай
25. ka4ak - 27. kasnaprolet9999 - Подкрепям, това не е игра на карти, ... Невена,благодаря ти!!!
21.04.2012 01:02
kasnaprolet9999 написа:
Подкрепям, това не е игра на карти, на която да кажеш пас.

Опитвам се да кажа,на кратунковците,даже и с часът в който го пуснах поста 19:22,че не се ли Светнем с посланията от 19 век,22 век,също ще е през крив макарон!!!:(
цитирай
26. diso - Почти винаги съм гласувал
21.04.2012 08:01
Напоследък, често се налага да избирам с "онче-бонче". Когато липсва реален избор, за кого да гласувам?!
Въпреки това, против задължителното гласуване съм. Ако се въведе, ще гласувам винаги невалидно и ще агитирам за това. Би била любопитна картинката: 70 % невалидни бюлетини:((
Не мисля, че гърците са толкова бунтовни, заради задължителното гласуване. Просто са изградили едно чувство за съобщност, заради което бързо се организират. Доколко го използват за полезни неща е друг въпрос.

Ако ние - българите, искаме да постигнем нещо, трябва първо да осъзнаем, че сме отговорни пред себе си, пред обществото и пред поколенията. После да си повярваме, че от нас зависи нещо и накрая - да се научим да работим заедно за постигане на общите цели.

Електронното гласуване е удобство - удобно за гласуващия и, за съжаление - за манипулиращия. От това - последното се опасявам. Иначе, идеята е добра.
цитирай
27. ka4ak - 29. diso - Почти винаги съм гласувал Дисо и двамата живеем в България и опита ми говори,че:
21.04.2012 09:30
diso написа:
Напоследък, често се налага да избирам с "онче-бонче". Когато липсва реален избор, за кого да гласувам?!
Въпреки това, против задължителното гласуване съм. Ако се въведе, ще гласувам винаги невалидно и ще агитирам за това. Би била любопитна картинката: 70 % невалидни бюлетини:((
Не мисля, че гърците са толкова бунтовни, заради задължителното гласуване. Просто са изградили едно чувство за съобщност, заради което бързо се организират. Доколко го използват за полезни неща е друг въпрос.

Ако ние - българите, искаме да постигнем нещо, трябва първо да осъзнаем, че сме отговорни пред себе си, пред обществото и пред поколенията. После да си повярваме, че от нас зависи нещо и накрая - да се научим да работим заедно за постигане на общите цели.

Електронното гласуване е удобство - удобно за гласуващия и, за съжаление - за манипулиращия. От това - последното се опасявам. Иначе, идеята е добра.

"Народопсихологията ни,ще позволи това вменяване,защото си страна в обществения договор на Републиката и след като даваш,ще може и да получаваш,а съответно и да контролираш парите си,осигуряващи спокоен и пълноценен живот!Всеки друг вариант,обезмисля Държавата България и ще продължи разпадът ни и язък,че предците ни са съхранили името и непроменено през вековете!!!
Унищожаването,на моралните ценности ,традиции и родова памет ,е гибелно за България и не трябва да го допускаме в никакъв случай!!!"
цитирай
28. анонимен - Съгласен съм
22.04.2012 11:30
ka4ak - 24. andreshko - И аз го искам : Петре,нали за това го пиша,а и заветите на Ботев,накрая,ме оправдават!:)))
Но докато не само добием самочувствието на свободни членове на свободно гражданско общество, но и наистина сме такива, никакви светли идеали от миналото няма да бъдат "пътеводни звезди" в живота и постъпките ни.
Спомням си думите на великия френски мислител, философ и писател Шарл Луи дьо Монтескьо /името му е много по-дълго, но не го помня ... :) / :
"Свободата е право да вършиш само това, което законите позволяват."
Друг е въпросът какви са ни законите, а още по-зле - кой и как ги спазва . :(
цитирай
29. kostadin - Единствинният начин да се елими...
22.04.2012 19:17
kushel написа:
Единствинният начин да се елиминира циганското влияние на резултатите, както и на малограмотните люде е задължителното гласуване!

Не знам къде ти е акъла .Твърде скоро наследниците ти ще се изравнят по образование с необразованите цигани
цитирай
30. kostadin - . . Необходимо е да се усетим, че Г...
22.04.2012 19:21
ka4ak написа:
gocho52 написа:
..

Необходимо е да се усетим,че Гражданин е Титла!:)))

Така е, но след въвеждане на крепостното право, титлата селянин много бързо се е обезценила стигайки до понятието крепостен селянин.
Не ми е ясно защо си мислиш ,че BG iоще - можем да си произведем храната ,никой не се реди на опашка да ни купува индустриалните изделия -просто защото всичко се е сринало до равнището на кредитните милионери. и най- важното не се раждат българи
цитирай
31. ka4ak - 31. andreshko - Съгласен съм Петре,разчитам,че сме еретиците на Европа!:)))
22.04.2012 20:17
andreshko написа:
ka4ak - 24. andreshko - И аз го искам : Петре,нали за това го пиша,а и заветите на Ботев,накрая,ме оправдават!:)))
Но докато не само добием самочувствието на свободни членове на свободно гражданско общество, но и наистина сме такива, никакви светли идеали от миналото няма да бъдат "пътеводни звезди" в живота и постъпките ни.
Спомням си думите на великия френски мислител, философ и писател Шарл Луи дьо Монтескьо /името му е много по-дълго, но не го помня ... :) / :
"Свободата е право да вършиш само това, което законите позволяват."
Друг е въпросът какви са ни законите, а още по-зле - кой и как ги спазва . :(

И закона е "врата у поле..."и че вече ножа е до кокала,а тогава сме показвали,че сме от сой и няма да се затрием!:)))
цитирай
32. ka4ak - 33. kostadin - . . Необходимо е да се усетим, че Г... Косьо,достатъчно е твоето "Така е"!!!:)))
22.04.2012 20:24
kostadin написа:
ka4ak написа:
gocho52 написа:
..

Необходимо е да се усетим,че Гражданин е Титла!:)))

Така е, но след въвеждане на крепостното право, титлата селянин много бързо се е обезценила стигайки до понятието крепостен селянин.
Не ми е ясно защо си мислиш ,че BG iоще - можем да си произведем храната ,никой не се реди на опашка да ни купува индустриалните изделия -просто защото всичко се е сринало до равнището на кредитните милионери. и най- важното не се раждат българи

А,другото е отрицателната ни черта,която въпреки всичко,вярвам,че няма да ни затрие,защото ножа е опрял до кокала,а тогава сме се доказали,че няма прошка!:)))
цитирай
33. kostadin - Не съм сигурен, че е останал кокал. ...
22.04.2012 20:37
Не съм сигурен ,че е останал кокал.Но надеждата умира последна.От първата св война сме в месомелачката унищожила индианците. Ще се спасят много малко,защото сме забравили корена ни от къде е.
Дано аз да съм заблуденият!
цитирай
34. ka4ak - 36. kostadin - Не съм сигурен, че е останал кокал. ... Косьо,сигурно си заблудения!:(
22.04.2012 21:42
kostadin написа:
Не съм сигурен ,че е останал кокал.Но надеждата умира последна.От първата св война сме в месомелачката унищожила индианците. Ще се спасят много малко,защото сме забравили корена ни от къде е.
Дано аз да съм заблуденият!

“А ТУКА ЗА ДА НЕ СИ ПОМИСЛИТЕ,ЧЕ СЪМ ЗАРЯЗАЛ ОТВОРЕНОТО СИ ПИСМО/за писменото упражнение на държавния служител/,ЩЕ ВИ ЗАПОЗНАЯ С ЕДИН КОМЕНТАР И МОЯ ОТГОВОР
29. ka4ak - 28. анонимен - Коментар Е.Т.приятелю,благодаря за коментара!Все пак и аз съм от тази нация и защото практически съм и продължавам да се сблъсквам с НАС,
18.03 15:00
анонимен написа:
Възкачилите се на власт са там предимно от МНого голямо его. Властта е машинка за пари .Народният управник у нас се разбира като човек домогнал се да се разпорежда с другите , взел гласовете и волите и свободите им...Той си остава бизнеса само ако в народната работа вижда по-голям келепир. Онзи ,който служи на хората ,ако има още такива бива изхвърлен от системата. И е така защото едно е да ръководиш и управляваш ,а друго е да служиш на някому за нещо.
Затова неща ,които не се променят директно ,като морал ,ценности възгледи се променят индиректно...Никакъв закон не може да накара хората да са свободни по дух и ценности.
Но ако създадем условия за създаването на такива хора ,сводни и мислещи ,ако се подскаже пътя , тогава това естествено ще се наложи .Тогава ще се смени манталитета на народа и той ще има такива управници каквито му се нравят - честни и отдадени в служба на хората. Тогава закона за Държавния служител няма да е бариера или дебела сопа . Такъв закона ,ако изобщо ще се наложи да се прави ще е метличка за случайно попаднали недобросъвестни или сбъркали .
Не чакайте добрите ни желания и възгледи да се реализират в някой от властта.

Един народ колкото повече кумири и герои ражда ,толкова повече е на ниско ниво на развитие . И все не може да се съизмери със своите герои ,но все ражда нови и нови... Белким да се получи ! И някой от тях го спаси от дупката... Тъжна картинка на нашата история.
Имах една позната , която смяташе да тероризира сиситемаТА с писма, жалби петиции и тн. За да им запуши фуникЙте ,за да им прегреят бушоните ,за да им се изПОтят очилцата и да им се сТОпят сланинките !!!
Приветствам такава форма на протест...докато им се разкатава майката ! И ще се отворят много нови работно бройки :-) .На които пак ние данъкоплатците ще трябва да плащаме :-( . Пак до НЯКЪДЕ .

И ТУК НЕ Е ЗАРОВЕНО КУЧЕТО !
САМО СВОБОДНИ ХОРА- ДУХОВНО И СЛЕД ТОВА ИКОНОМИЧЕСКИ !
Тогава ще сме във "връзка" с Дякона и ще спрем Геройо-производството. Тогава ще сме .

предлагам тази морална норма!
Зова и се стремя,да включа и Вашия разум,да се събуди и проумее,азбучни истини,които са ни съхранили през вековете!Стъпването на здравата основа е първото и най-важно условие,за да можем,да направим всичко останало!Гражданите на тази Република,го имат заложено в гените си и Кубратовия завет е жив!
А писменото упражнение,ще помогне в обучението, но и активизирането на заспалите клетки,които носят паметта ни и са необходими за освобождаване на духът ни!Ножът е опрял до кокалът ни,а само тогава сме съумявали да се съхраним като нация!
Елементарно е,но трябва да се стартира ,за да сме сигурни,че и нашите наследници,ще могат да имат коренът с който няма да бъдат безлични,а уверени свободни хора с чест и достойнство!!!:)))”
Така че очаквам да се светнеш и съответно включиш,а кокала,все пак е твой!!!
цитирай
35. kostadin - А какво ще кажеш за набързо прива...
22.04.2012 23:50
А какво ще кажеш за набързо приватизираните ни национални светини пред които и ти се прекланяш.Днес техните имена са търговска марка на частни спортни клубове ,да не говорим за националните частни телевизии и радиостанции.Ти в коя частна национална институция имаш участие и ако нямаш ,къде ти е нацията?
За да си свободен е необходимо да не участвуваш в играта на работодател ,работник и потребител
Мисля ,че парите са машинката за власт -изкуствена , но хората са много лениви и знаят ,че най- лесно се изкарват хартиените парички.
цитирай
36. ka4ak - 38. kostadin - А какво ще кажеш за набързо прива... Косьо,аз съм казал и продължавам,да казвам!:)))
22.04.2012 23:59
kostadin написа:
А какво ще кажеш за набързо приватизираните ни национални светини пред които и ти се прекланяшДнес техните имена са търговска марка на частни спортни клубове ,да не говорим за националните частни телевизии и ррадиостанции.
За да си свободен е необходимо да не участвуваш в играта на работотдател ,работник и потребител

Работодател съм и работник и потребител,но и съм даскал и българин,а на всичко отгоре и вярвам,че можеМ заедно с теб,да възстановим,гордостта,че сме БЪЛГАРСКИ ГРАЖДАНИ!!!:)))
цитирай
37. kostadin - В възстановената Б-рия надали ще ...
23.04.2012 10:17
В възстановената Б-рия надали ще има българи .Ти не предлагаш решение за увеличаване на Българите.Всичко друго е от лукавова
цитирай
38. ka4ak - 40. kostadin - В възстановената Б-рия надали ще ... Tова е под Отвореното ми писмо,та просто ПИТАМ!!!
23.04.2012 10:36
kostadin написа:
В възстановената Б-рия надали ще има българи .Ти не предлагаш решение за увеличаване на Българите.Всичко друго е от лукавова

"18.02.2012г. София С уважение:Владимир Качаклиев


страшно ли е това:СМЪРТ,СМЪРТ И ПАК,СМЪРТ?
За мен,а смятам,че и за всеки здравомислещ човек,това са принципи,които държавния служител не трябва да нарушава,защото са гибелни,за България!
а и тези ли негови,завети:
"Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско..."

” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”

“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”

«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.»
няма да разберем?!!!
Последните му дума в тефтерчето: НАРОДЕ????,не трябва,да обезмисля,преклонението ни към неговата личност и дело!"
цитирай
39. kostadin - , да работиш за отечеството си преди ...
23.04.2012 11:21
, да работиш за отечеството си преди всичко е необходимо да съществуват и други хора ,а в умираща BG българите изчезват.Но радостното е че хуманоиди ще я населяват все пак или както говореха от СДС земята ще си остане тука.
Не се ли радваш-ще останат не патриотите ,а тези които се приспособят.
Страшното е ,че в момента младото поколение е с ориентация на потребители и чакащи някой някъде да им създаде блага
цитирай
40. ka4ak - 42. kostadin - , да работиш за отечеството си преди ... Косьо,говорим за едно и също нещо!!!:)))
23.04.2012 11:34
kostadin написа:
, да работиш за отечеството си преди всичко е необходимо да съществуват и други хора ,а в умираща BG българите изчезват.Но радостното е че хуманоиди ще я населяват все пак или както говореха от СДС земята ще си остане тука.
Не се ли радваш-ще останат не патриотите ,а тези които се приспособят.
Страшното е ,че в момента младото поколение е с ориентация на потребители и чакащи някой някъде да им създаде блага

"28. ka4ak - 27. kasnaprolet9999 - Подкрепям, това не е игра на карти, ... Невена,благодаря ти!!!
21.04 01:02
kasnaprolet9999 написа:
Подкрепям, това не е игра на карти, на която да кажеш пас.

Опитвам се да кажа,на кратунковците,даже и с часът в който го пуснах поста 19:22,че не се ли Светнем с посланията от 19 век,22 век,също ще е през крив макарон!!!:("
цитирай
41. kostadin - Имам си една хипотеза, че лошите се ...
23.04.2012 18:03
Имам си една хипотеза ,че лошите се сдушават и през 9 планини и , лесно ,че добрите изобщо не разбират това .


Знам ,че говорим за едно и също нещо,но за осъществяването е необходимо, всеки ,да може да получава храна и енергия независимо от сегашните работодатели .Има решения но земята е почти изкупена Без кръв няма да се промени нищо.Човечеството е допуснало фаталната грешка да позволи на малцинство от няколко % да владее почти всичко.
цитирай
42. ka4ak - 44. kostadin - Имам си една хипотеза, че лошите се ... Уж говориме за едно и също,но тук,категорично,не мога да се съглася с теб!:(
23.04.2012 19:07
kostadin написа:
Имам си една хипотеза ,че лошите се сдушават и през 9 планини и , лесно ,че добрите изобщо не разбират това .


Знам ,че говорим за едно и също нещо,но за осъществяването е необходимо, всеки ,да може да получава храна и енергия независимо от сегашните работодатели .Има решения но земята е почти изкупена Без кръв няма да се промени нищо.Човечеството е допуснало фаталната грешка да позволи на малцинство от няколко % да владее почти всичко.

Гражданското общество,за което си мечтая и Ви призовавам,няма да търпи и капка кръв!!!
И активния гражданин,няма да е никакъв гражданин,ако му се въртят такива кръвожадни мисли в кратуната!:(((
Жалко е даже ,че си го мислиш,което не е добре и ме разочарова,че не можеш да проумееш,даже за какво пиша и зова!:(
цитирай
43. kostadin - Няма демокрация, партокрация, цар ...
23.04.2012 22:27
Няма демокрация ,партокрация ,цар, тиранин или религия,който да не е твърдяла и да твърди ,че не желае да се пролива и капка кръв.Уви всичко е ставало с много кръв-за мое най- голямо съжаление.Обикновено хората са хипнотизирани от правотата на своите лидери в даден момент ,а това е много опасно защото в техните ръце са съсредоточени огромни възможности и когато ги обхване параноята се случва това за което после народите дълго или по кратко съжаляват...докато се позабрави случилото се.
Можеш ли да твърдиш ,че има безкръвен геноцид.Българите вече двайсет и повече години са подложени на него.Нима това не е смъртоносно кръвопускане...
цитирай
44. zarenkow - Гражданско общество има когато
24.04.2012 00:49
има достатъчно граждани , а селяните бързо не стават граждани. Селянина може да напусне селото но селянията селянина - никога. Дори и да го има гражданското общество не може да достигне никакви цели , ако целите не са ясни и не са единно въжделение. Не може да се сърдим , че не сме готови за това. За тази липса на готовност са се трудили поколения и отново поколения ще са нужни за да се обърне тенденцията. Бавен и мъчителен процес , включващ създаване на рационални принципи и спазването им. Трябва много оптимизъм за това.
цитирай
45. ka4ak - 46. kostadin - Няма демокрация, партокрация, цар ... Знам това,но колкото и скапан,да е основния ни закон,безродовите държавни служители,трябва да бъдат ремонти
24.04.2012 03:27
kostadin написа:
Няма демокрация ,партокрация ,цар, тиранин или религия,който да не е твърдяла и да твърди ,че не желае да се пролива и капка кръв.Уви всичко е ставало с много кръв-за мое най- голямо съжаление.Обикновено хората са хипнотизирани от правотата на своите лидери в даден момент ,а това е много опасно защото в техните ръце са съсредоточени огромни възможности и когато ги обхване параноята се случва това за което после народите дълго или по кратко съжаляват...докато се позабрави случилото се.
Можеш ли да твърдиш ,че има безкръвен геноцид.Българите вече двайсет и повече години са подложени на него.Нима това не е смъртоносно кръвопускане...

рани!!!
"131. ka4ak - @116 Знам нашата история и не трябва да я забравяме,но историческата мъдрост казва че снопа от съчки не можеш да го счупиш,а разделен го чупиш!
03.05.2009 12:21
Трябва да помним завета на Кубрат и винаги когато не сме го спазвали,сме губели!
Конституционния съд трябва да ги изправиме до стената и да бъдат съдени като национални предатели!Регистрирането на ДПС,като партия, докара и Атака,две гибелни за България партии!Къде отива завета на Левски за чиста и свята Република!Какви са тези разлики където се допускат!Ние сме български граждани и
Отечеството ни е едно-България!Никой няма нищо против майчиния език на българските граждани,но
официалния език е българския и всеки български гражданин трябва да осъзнава това и да не поставя другия в дискриминационно положение,че не знае майчиния му език!"
Нали за това драпам,за гражданско общество,защото повредата ни нанесена в първите ни седем години,е огромна и спасението е,да се върнем към корените си и да стъпим на възрожденските принципи,на нашите водители и будители,защото България загива и историята няма да ни го прости,а внуците на нашите внуци,все пак искам не да им вменяват права,а да са уверени,свободни и горди,с чест и достойнство!!!
цитирай
46. ka4ak - 47. zarenkow - Гражданско общество има когатоАдаш! Непоправим оптимист съм!!!
24.04.2012 04:08
zarenkow написа:
има достатъчно граждани , а селяните бързо не стават граждани. Селянина може да напусне селото но селянията селянина - никога. Дори и да го има гражданското общество не може да достигне никакви цели , ако целите не са ясни и не са единно въжделение. Не може да се сърдим , че не сме готови за това. За тази липса на готовност са се трудили поколения и отново поколения ще са нужни за да се обърне тенденцията. Бавен и мъчителен процес , включващ създаване на рационални принципи и спазването им. Трябва много оптимизъм за това.

Много пъти съм го писал,това,което пишеш,без за селяните,но не мога да се примиря и за това се обърнах назад в историята ни и за това зова,защото ни трябва:
" X. Възраждането е епохата на най-голЕмото национално самочувство у българитЕ. Българскиятъ народъ бЕше поробенъ и духовно и политически, но представлението, което българинътъ имаше за българщината, бЕше гордо, възторжено и пълно съ самоувЕреность. Думата "Българийка" употрЕбявава по-късно, щЕше да се види на българитЕ отъ онуй време като кощунство.Симеон Радев"
това самочуствие ,на българите от онуй време!Базата,основата,фундамента,са ясни!!!Просто трябва да стъпим здраво на тях и да започнем да надграждаме,но са ни нужни усилията на всички,граждани на България!:)))
цитирай
47. kostadin - не съм сигурен, че Кубрат е предл...
24.04.2012 09:08
не съм сигурен ,че Кубрат е предложил тази приказка, като завет към синовете си .Знаем ,че след смъртта му Велика България е разделена между наследниците му.Опора за просперитета на всички българи трябва да се търси другаде -даже и когато са пръснати по света.Та лалето и розата са си все едни и същи независимо от мястото където се развиват.Призивите за обединяване и т. н . не вършат работа Необходимо е да се предлагат модели ,които успешно да позволяват съществуването и запазването на семето българско.
Виж, ти, който си против кръвтта изключваш хората ,които мислят различно ,тогава, какво правиш -отново разделяш .Това означава ,че създаваш разлики ,а те са потенциално опасни при едни бъдещи отношения, които искаш да се установят на земята.Какво ще правиш с чуждата сила и влияние на твоите виждания?
цитирай
48. ka4ak - Никого,не изключвам,а се стремя да стъпиме на чистото и святото,когато се е възстановявала Българската държава!
24.04.2012 11:37
" X. Възраждането е епохата на най-голЕмото национално самочувство у българитЕ. Българскиятъ народъ бЕше поробенъ и духовно и политически, но представлението, което българинътъ имаше за българщината, бЕше гордо, възторжено и пълно съ самоувЕреность. Думата "Българийка" употрЕбявава по-късно, щЕше да се види на българитЕ отъ онуй време като кощунство.Симеон Радев"
това самочуствие ,на българите от онуй време!Базата,основата,фундамента,са ясни!!!Просто трябва да стъпим здраво на тях и да започнем да надграждаме,но са ни нужни усилията на всички,граждани на България!
Абсолютно съм сигурен,че независимо от различията на мислене,обединяващото е принципите на Дякона на Свободата,а практическата реализация е в земята ни
"Но аз говоря за нова държавна политика,която да насърчава тези начинания!
Гордостта от древната ни история,трябва да обединява нацията и тази райска градина да стане достъпна за светът,за да можем да я споделим,но когато светът не знае какви изумителни исторически ценности притежаваме и колко световни легенди са се пръкнали по нашите земи ние ограбваме светът,а и самите нас!"
18.04 Много правилно ... Божо,прагматик съм,а сме и в криза!:(
bojo12345 написа:
Бог ни е дал едно от най - красивите кътчета на земята - трябва да го ценим много
повече от колкото до сега!

Нищо друго да нямаме/фактите говорят съвсем друго!!!/,само тази пещера да е,милиони хора ще искат да я видят и да се докоснат до древността на света и гения на нашите предци!!!:)))
Жалко е,че сме такива абдали и пак ще се повторя"по вода ходи и от жажда умира"!:(((

Постинг: до пещера Утробата
Автор на постинга: bojo12345
цитирай
49. kostadin - Какво прави родилката с бебето. ...
24.04.2012 18:13
Какво прави родилката с бебето.Първо започва да се грижи ,да го храни да го къпе и преповива и т.н.Какво прави градинаря преди да стигне до реколтата...

Необходимо е да се разбере ,че сме смъкнати до епохата преди феодализмаС тази разлика ,че робовладелеца поне се е грижел за съществуването на роба.Сега нашите потомци ще плащат лихвите по все повече надуващата се държавна задлъжнялост.Това не се поправя со кротце со благо.За всека стъпка към постигане на нещата за които говориш е необходимо да има пример и помощ.Какво предлагаш? как да стане?Другото са блянове

За каква измислена криза ? BG няма производство, значи няма и криза Ние сме си пак същите.Кризата ни гриска повече от 20 години .Ами да сме започнали да си произвеждаме храната поне ,а то внос Много е важно не да те нахранят ,а да те научат как да си произведе6ш необходимото.Някой да се е загрижил за нашето производство Чувам че повече от 50% от картофите ще бъдат хвърлени.Ами к7олко хиляди българи са вложили кръвта си в тяхното производствоАми колко гладни могат да се нахранят Къде е тази нова политика ?
цитирай
50. ka4ak - 52. kostadin - Какво прави родилката с бебето. ... Здрасти,Косьо!!!:)))
24.04.2012 19:23
“31.01.2010 15:52 - Предизвикано и моя отговор,ЗАЩО???!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 3564
И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години,предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))

13.02.2009 22:19 - ИМАЙ ЦЕЛ!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5996
Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА ДА Е ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!

Минал съм през много премеждия и обрати преди да стана наясно със себе си,а когато вече се познавах,започнах да питам хората около себе си"-Каква е твоята цел?"С изненада открих,че на близо 1000 души,само един се опитваше да формулира някакъв отговор!Покрай моята дейност,имам много често контакти с медиите и познавам много журналисти.Много им хареса идеята да направят анкета"Каква е Вашата цел в живота"
/макар че от 150 само един,що годе отговори на въпроса ми/,още чакам да я видя тази анкета!Тогава разбрах,че хората не са наясно със себе си и това е един огромен проблем за страната и може би за това сме на това даредже!Не може да не знаеш какво искаш,а да възпитаваш децата си!Не може да казваш"-Уф,пак трябва да ходя на работа!"и да искаш да успееш!Просто това не е твоето място!Трябва да отиваш с желание и да ти е интересно и приятно!Ако не е така,без да искате предавате отрицателни емоции в къщи и нищо не върви!Тук е моментът да се замислите и да решите за себе си какво искате!Целта трябва да е такава,че вашия живот,да не е достатъчен,за да я реализирате,но да имате достатъчно време,за да поставите стабилни основи,стабилен фундамент,за да могат тези след Вас,да я довършат или продължът!Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
Този Ваш оптимизъм,ще действа благотворно на Вашите деца!Ще се чуствате все по уверен и непрекъснато ще зареждате себе си и околните с положителна енергия!Точно това ще Ви направи по силен и уверен,за да можете да правите всичко с ЛЮБОВ!Много са ме критикували за егоиста,но ако не сте жив,какво ще направите,Вие сте нужен жив,за да извървите земния си път и да оставите уверени оптимисти с които да се гордеете от небето!
Тагове:светни,се”
цитирай
51. kostadin - Целта, значи, оправдава средст...
24.04.2012 19:52
Целта, значи, оправдава средствата!
Дали е правилно такова разсъждение?
Много добър капиталист е взел завода.

Ами представи си ,че тези 1700 работника са децата ти Какво ще направиш ?Нали ратуваш за хората в България -те са нейнинте деца .
Известно ли ти е ,че в света работят стругове задвижвани с вода и те са от две три столетия.Изобщо при тях не може да се говори за съвремена производителност-но никой не е ръгнал да си ги бракува защото има вече такива световни марки ,че шапката ще ти падне само като ги видиш.
На практика се получава ,че нашите синове и дъщери отиват по света за да могат да слугуват-това не е толкова съществено ,но те са производителната сила и ума на България и ги даваме даром -я пресметни колко струва изграждането на един свестен човек и го сравни с жълтите стотинки за които работи в чужбина.Ако нашият народ не може да се самозадоволява то няма нужда даже и от такова понятие.
цитирай
52. ka4ak - 54. kostadin - Целта, значи, оправдава средст... Прочети го пак,за 1711 работника!!!А и тук питам,еретично!!!
24.04.2012 20:54
06.02 18:18 - Еретична ли е идеята,нашата младеж,да се третират като спортисти с договор и съответно,другите държави,да плащат,че ги ползват?!!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 852

3.ka4ak-03.02 13:39 -Вместо да се насърчават,младите вишисти,те се вкават в една корумпирана система на зависимости!:(

Това са пълнолетни граждани,които имат свободата да избират,как да продължът живота си,като съответно носят и цялата отговорност,за решенията си!
Обезмислянето на трудът и средствата,които са вложили за придобиване,на знания,ги демотивира и изтичат към други страни,където,нямат умишленото и безскрупулно мачкане,на чест и достойнство!:(



НА 4.02.НАПРАВИХ 4 ГОДИНИ В БЛОГ.БГ(Невенчето ме резна,че са 3 години,а бе гадюхааа)
БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И СВОБОДНИ!!!
ОБИЧАМ ВИ!!!:)))
2. ka4ak -20:17 - Вече пускаме SMS-си,в моята къща!
БНТ започва дарителска кампания "България е с вас" в подкрепа на пострадалите. И вие може да се включите като изпратите дарителски SMS на кратък номер 17 777 с текст DMS BEDSTVIE.

DMS BEDSTVIE на номер 17 777

(за абонати на трите мобилни оператора на територията на страната).

Цената на дарителски SMS е 1,20 лв. с ДДС.

Можете да направите дарение и по банков път на следната банкова сметка.

Уникредит Булбанк

IBAN BG 54 UNCR 7630 10 07 11 02 07

BIC UNCRBGSF

Одеала и дрехи могат да се изпращат на адрес: Харманли, ул."Иван Вазов" 46-А.




Тагове: дебат, чест, свобода, достойнство, право,
цитирай
53. kostadin - Да пълноправни са, но ако емигрират ...
24.04.2012 23:01
Да пълноправни са ,но ако емигрират отдават силите си на чужди държави.
Сигурно ще има и някакъв ефект, но колко от тях ще искат или имат сили да се запознаят с заветите на Левски и Ботев...Разбирам ,че си писъл Не е проблем да се пише Проблем е да се действува.
Сложно е да се мисли за договор с младежите ,защото корумпираната ни държава с радост ще се нагълта с още някой милиард.
Като начало би следвало всеки умен български собственик на земя да не я продава,защото земята ще си е тук ,но неговите наследници ще са скитници в повечето случай.
За да съществува човек днес е необходимо да може да има храна и енергия,независимо от монополните производители на болумачи ,гарнирани с подходящи за деградиране ГМО
Пътя не е лек и към възраждане ще тръгнат вначалото малко людеНо не са ли наистина свободни от игото на данъците ,които плащаме на банки и държавни хайлазници нищо няма да стане.
Вече и интелигенция си нямаме.Просто измират хората.Срива се нивото на образованието .За себе си аз съм си решил нещата За синът ми също ,но това не е достатъчно за нацията.
Ще прощаваш, но не ми се говори за неща ,които няма да се случат сигурно дълго време.
цитирай
54. ka4ak - За разлика от теб,аз действам и се опитвам да ти светна в кратуната!!!
25.04.2012 00:22
Кофти е в прав текст да ти го кажа,но трябва и акъл,за да го схванеш!Фондацията ми е" Право на Свободен Избор" и вярвам,че няма да затрием България,а това което правя е, да се усетиш,че и ти си от нашето Отечество и не само да жалиш за комунизма,а да се освободиш и да проумееш,че трябва да се върнеш към заспалите си клетки и да направиш,малкото усилие,наследниците ти да не бъдат,мижитурки,а уверени свободни хора с чест и достойнство,защото,не са от безродово общество,а имат коренът си и се гордеят с него!!!!
цитирай
55. kostadin - Стига с тези претенции, че хората ...
25.04.2012 11:24
Стига с тези претенции ,че хората жалят комунизма Минаха доста години вече.Срамота е!
Всичко започна с това ,че искаха хората да живеят по - добре от при Тошо ЕЕеееееееее не се получиТолковаНаследниците ми са активни и преуспяващи в живота си българи.Говоря за другите Но кой, каквото си е заслужил.
цитирай
56. ka4ak - 58. kostadin - Стига с тези претенции, че хората ...Косьо,де да беше срамота!:(Жалкото е ,че забравяме.че сме хора!А,за ЧОВЕК,да не говорим!:(
30.04.2012 19:36
kostadin написа:
Стига с тези претенции ,че хората жалят комунизма Минаха доста години вече.Срамота е!
Всичко започна с това ,че искаха хората да живеят по - добре от при Тошо ЕЕеееееееее не се получиТолковаНаследниците ми са активни и преуспяващи в живота си българи.Говоря за другите Но кой, каквото си е заслужил.


“19.02.2009 02:32 - да спасиш живот!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5931
Знам ,че ще се чудите!Явно очаквате да Ви кажа колко наркомани съм спасил и как съм ги върнал към живота!И за това ще Ви разкажа,но тука искам да говоря,за хората които нямат проблемите на наркомана,а са едни от нас и просто са изпаднали в"дупка" и нищо не може да ги върне на пистата на живота!Не трябва да си наркоман,за да се отчаяш и да смяташ,че си в безизходна ситуация!Ние сме родени и сме живи,защото в нас е заложено,да се борим,за да сме живи!Мисълта и разума ни прави по различни от всички твари на земята!И точно мисълта е тази,която ни кара да правиме глупости!
Имаме нагласата,това е така!Но се стремиме,да не се съгласиме с канона,те са го измислили преди нас!Максиомата"Всичко ново е добре познато старо",просто е показател,че не искаме да мислим!Когато имаш свободата да си ти,престъпление е да не се възползваш,престъпление е да оставиш,човека до теб,да се самоущожи,престъпление е да знаеш,че може да помогнеш и да не го направиш!Ние сме силни,не защото сме сами,а защото сме заедно!Независимо,че "ще си запаля къщата ,за да му изгори плевника"аз Ви призовавам,не само да злословите за комшиите,а да ги погледнете с други очи и да бъдете,добронамерени,за да може взаимно да си помогнете и около Вас,да се получи една положителна атмосфера,която да помогне и на Вас и на комшията!Помогнете,ще се почуствате по добреМоже в един момент и те да Ви помогнат,да си повярвате,че можете!”

Разбери,че МОЖЕМ!!!:)))
цитирай
57. kostadin - 20 години е огромин период от време. ...
30.04.2012 21:58
20 години е огромин период от време.Наистина нечистотийте не могат да продължават да се прикриват с миналото Но ,ако искате да го изчистите това минало, трябва да се започне от указ 56 ,пък защо не и от по - рано .Това не може да се случи...Другота са басните за предприемчивите българи натрупали имане.
Хората трябва да разчитат само на себе си Държавната ни машина е
скапана.
Нищо ново няма под слънцето Новото вече не се ражда,даже под форма на деца в BG
За да кажеш ,че мисълта и разума ни отличава от останалите животни си е чиста проба една от тоталните заблуди .Разбери ,че всички твари и растения са необходими и не сме ние ,които даваме оценка за качествата на другите- просто малко ги познаваме ,защото сме егоисти и начинът ни на действие ни носи успех- според хората ,но тогава защо са кризите от всякакъв вид.С нашите вреди ,които нанасяме във все по голями мащаби е ясно ,че ние сме безмозъчните.
цитирай
58. ka4ak - 60. kostadin - 20 години е огромин период от време. ... Косьо,БЛАГОДАРЯ ТИ!:)))Тамън,няма да се хабя да пиша!:))))
01.05.2012 01:11
kostadin написа:
20 години е огромин период от време.Наистина нечистотийте не могат да продължават да се прикриват с миналото Но ,ако искате да го изчистите това минало, трябва да се започне от указ 56 ,пък защо не и от по - рано .Това не може да се случи...Другота са басните за предприемчивите българи натрупали имане.
Хората трябва да разчитат само на себе си Държавната ни машина е
скапана.
Нищо ново няма под слънцето Новото вече не се ражда,даже под форма на деца в BG
За да кажеш ,че мисълта и разума ни отличава от останалите животни си е чиста проба една от тоталните заблуди .Разбери ,че всички твари и растения са необходими и не сме ние ,които даваме оценка за качествата на другите- просто малко ги познаваме ,защото сме егоисти и начинът ни на действие ни носи успех- според хората ,но тогава защо са кризите от всякакъв вид.С нашите вреди ,които нанасяме във все по голями мащаби е sсно ,че ние сме безмозъчните.

цитирай
59. анонимен - ugg bottes adresse sur paris
28.10.2012 08:37
jIaksfFygj <a href="http://uggaustraliapascherr.webnode.fr/">ugg pas cher</a> tHpkvxKdli <a href="http://uggaustraliapascherr.webnode.fr/">uggs pas cher</a> oPecssLhyq <a href="http://uggaustraliapascherr.webnode.fr/">site bottes ugg pas cher</a> zSgxgmSbub http://uggaustraliapascherr.webnode.fr/ cAhkfxKdcc <a href="http://goedkopelaarzenkopen.simpsite.nl/#24316">uggs online kopen</a> zLdbffKron http://goedkopelaarzenkopen.simpsite.nl/#31534
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527957
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031