Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2012 09:09 - Успешна седмица приятели!Ще проверя,какво Ги смущава в моето Отворено писмо и ужким,се чете,а не се разбира,което си е притеснително,след като се прави и закон
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 9472 Коментари: 28 Гласове:
66


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
моето отворено писмо:
Унищожаването,на моралните ценности ,традиции и родова памет ,е директна заплаха за Националната сигурност на България!
Отворено писмо
До Президента на Р.България
Копие,
До Министър председателя ,До Председателя на НС
До българските медии ,До БЪЛГАРСКИЯ НАРОД
Призовавам Ви,да иницирате морална норма и всеки Български гражданин,който постъпва на държавна служба от Президента до Портиера , собственоръчно,да пише и следния текст от клетвата на Дякона на Свободата:  ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО, НАКАЗАНИЕТО Е КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО И ИЗГНАНИЕ ИЗВЪН ПРЕДЕЛИТЕ НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ. ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ, НАКАЗАНИЕТО Е СМЪРТ, СМЪРТ И ПАК СМЪРТ. ТОВА Е КОЕТО ИСКАХ ДА ВИ КАЖА, НАДЯВАЙКИ СЕ, ЧЕ ЩЕ ДОВЕДЕТЕ БОРБАТА ДО КРАЙ. БЪДЕТЕ СИЛНИ БРАТЯ И НЕ ЩАДЕТЕ СИЛИТЕ ,НИТО КРЪВТА СИ, ЗАЩОТО ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ. И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ.

Компютри,пишещи устройства и други,неръкописни молби,да не се допускат!

18.02.2012г.   София                С уважение:Владимир Качаклиев

66. ka4ak - Светла,това е единствената свята и чиста личност,която обединява и е идеал за нацията ни!Всеки си го е овесил в кабинета!Нека се потрудят,а ТОЙ ще ги гледа!!!
24.02 09:55 ka4ak написа: Все пак нали трябва да стъпим на нещо!!! Базата,Основата,Моралът е ясен!!!

какво не трябва да правим,защото е гибелно за България и за Нас самите:
1.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ОТЕЧЕСТВОТО НИ
2.ЗА ТЕЗИ, КОИТО СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕПРОСВЕТЕНОСТТА НА НАРОДА НИ И ГО ГРАБЯТ, УЖ БИЛИ ПО-УМНИ И УЧЕНИ, А ВСЪЩНОСТ ЛУКАВИ И ХИТРИ
3.ЗА ТЕЗИ, КОИТО НАСАЖДАТ ОМРАЗА МЕЖДУ ХОРАТА ЖИВЕЕЩИ В НАШЕТО МИЛО ОТЕЧЕСТВО, БИЛО НА ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА, С ЦЕЛ ДОКАТО СЕ ИЗБИВАТЕ ПО-МЕЖДУ СИ, ТЕ ДА ТРУПАТ БОГАТСТВА
4.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ОБЕЩАВАТ МНОГО, САМО И САМО ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ, А ПОСЛЕ СЕ ОТМЕТНАТ ОТ ДУМИТЕ СИ, КАТО КАЖАТ, ЧЕ ВРЕМЕНАТА БИЛИ ТРУДНИ И ТЕ ВИДИТЕ ЛИ НЕ ПРЕДПОЛАГАЛИ ЧЕ ТАКОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО
5.ЗА ТЕЗИ, КОИТО ПОД БУЛОТО НА РОДОЛЮБИЕТО, ГРАДЯТ ЗАКОНИ, А САМИТЕ ТЕ НЕ ГИ СПАЗВАТ ИЛИ ПЪК ГИ ИЗПОЛЗВАТ С ЦЕЛ СВОЕТО ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАНЕ
1.а.ЗА ТАКИВА ЗЛОУПОТРЕБЯВАЩИ С НАРОДНИ ПАРИ

Можеме само да ги спазваме и надграждаме
"Като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение."
защото
За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!
и да не забравяме че,
ОТЕЧЕСТВОТО НИ НЯМА ДА ПРИПИШЕ ЗАСЛУГИТЕ ВИ ДРУГИ МУ, НИТО ПЪК ЩЕ ПОЗВОЛИ ДА ПОТЪНАТ В ЗАБВЕНИЕ.
Толкова е просто и за това гениално!!!:)))
"И НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ – ВРЕМЕТО Е В НАС И НИЕ СМЕ ВЪВ ВРЕМЕТО, ТО НАС ОБРЪЩА И НИЕ НЕГО ОБРЪЩАМЕ."

Миналото може само да ни научи,как да имаме и бъдеще!:)))

В началното училище,преписването,бе основен момент в изучаването ни,а разбирането на написаното,беше гаранция,че дипломата ти не е случайна!!!
Все пак сме работодатели и трябва да знаем,че чрез собственоръчно написаната молба,този държавен служител,знае с какво се захваща!!!:)))
страшно ли е това:СМЪРТ,СМЪРТ И ПАК,СМЪРТ?
За мен,а смятам,че и за всеки здравомислещ човек,това са принципи,които държавния служител не трябва да нарушава,защото са гибелни,за България!
а и тези ли негови,завети:
"Всички народи ще живеят в нея под едни чисти и святи закони, както е дадено от Бога да живее човекът. И за турчинът, и за евреинът и за пр., за всички еднакво ще е само ако припознаят законите равно с българина. Така ще е в наше Българско..."

” Братя, възобновлението на нашата славна преди държава, отърванието ни от проклети агаряни, за да си добие първата чест и слава нашето мило отечество Българско, най-после да бъдем равни с другите европейски народи, зависи от нашите собствени задружни сили. като е тъй вам, вам надлежи да се покажете достойни, верни и неустрашими във всяко отношение.”

“За отечеството работим, байо! Кажи ти моите и аз твоите кривини, па да се поправиме и все да си вървим наедно, ако ще бъдем хора!”

«Целта ни в Българско е братство с всекиго, без да гледаме на вяра и народност.» 

няма  да разберем?!!!
  Последните му дума в тефтерчето: НАРОДЕ????,не трябва,да обезмисля,преклонението ни към неговата личност и дело!



Тагове:   България,   морал,


Гласувай:
66



1. mariniki - да...точно така..
12.03.2012 13:29
Все пак нали трябва да стъпим на нещо!!!
Базата,Основата,Моралът е ясен..

подкрепям те..
цитирай
2. ka4ak - Здравейте!!!Бях на среща със съмишленици,които сериозно,бяха погледнали на :
12.03.2012 16:07
52. ka4ak - Благодаря Ви приятели!Благодарен съм Ви,че Ви има!!!
04.03 20:44
Все пак, това ръкописно упражнение е задължително,за да стартираме Възраждането на нацията ни!
МОЛЯ ДА СЕ ЗАМИСЛИТЕ и съвсем добронамерено/пред Вас самите/,да подредите точките които Ви хрумват,как ще се отрази тази норма на Вас и близките Ви,които познавате!
Приемете го ,като ДОМАШНО!!!:)))
цитирай
3. ka4ak - Изключително,конструктивна среща!Първото и основно,нещо което вече направих бе да разпратя наново писмото!
12.03.2012 16:18
Новото е,че вече всяко от писмата е адресирано лично и с обратна разписка!!!
цитирай
4. анонимен - Нещо не ми е ясно! Това клуб ли е? ...
12.03.2012 16:30
Нещо не ми е ясно!
Това клуб ли е? Събирате се в определени дни от седмицата. Организирате си срещи и на тези срещи се пишат писма които се адресират лично и те се пращат с обратна разписка??
Кой са участниците,целевата група, целите, постиженията..... ???
цитирай
5. ka4ak - 1. mariniki - да...точно така.. Мария Магдалена,/случайно или не!!!/,това бе обединяващото и на срещата,от която се върнах току що!!!:)
12.03.2012 16:39
mariniki написа:
Все пак нали трябва да стъпим на нещо!!!
Базата,Основата,Моралът е ясен..

подкрепям те..

Всички се обединихме,че възстановяването на държавата ни,минава през стъпване на това което цитираш!!!:)))
Стоим ли здраво на фундамента,крачките няма да са лесни,но ще бъдат стабилни и уверени в бъдещето на България!:)))
цитирай
6. ka4ak - 4. анонимен - Нещо не ми е ясно! Това клуб ли е? ... Е.Т.имам нагласа,всеки да допринася с индивидуалния си разум!
12.03.2012 17:11
анонимен написа:
Нещо не ми е ясно!
Това клуб ли е? Събирате се в определени дни от седмицата. Организирате си срещи и на тези срещи се пишат писма които се адресират лично и те се пращат с обратна разписка??
Кой са участниците,целевата група, целите, постиженията..... ???

Тук е свободната зона на Блог.бг
"Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне! ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!"
и когато изпитвам затруднения питам:
"ka4ak - Благодаря Ви приятели,днес получих 5000 глас на одобрение!
2009.27.05 18:08
Ще Ви задам един въпрос с повишена трудност!
Как да направим така че нашата книга да носи посланието към Бъдещето!
Поезията,този флагман на изкуствата е синоним на свободата на мисълта и свободния дух на човека!Може ли наред с гениите на поезията,обикновенния простосмъртен да полети с
безграничните и да изпита радостта от свободата и че може да лети и имаме ли право да не му помогнем в полета или ще му кажем ти си сакат ти си инвалид ти си различен ти нямаш право на живот!Ако по една случайност го оставиме жив,мястото ти е в гетото и а си посмял да мечтаеш,ще бъдеш ликвидиран!"
Установил съм,че колективния разум има изключителна сила и за Него,няма невъзможни неща!:)))
цитирай
7. zabavnata - Поздрави, Владо!
12.03.2012 18:05
Разни АНОНИМНИ пак те разпънаха на кръст. Много е удобно да те набедят в политическа пристрастност. Всъщност се радвам, че не им даваш възможност да те обиждат и унижават. Да, блог е свободна зона.
Успех в начинанието и борбата с институциите!:)
цитирай
8. анонимен - аз си го обичам повече от всичко и той ...
12.03.2012 18:47
аз си го обичам повече от всичко и той си знае, просто не ми беше ясно
ОК? zabavnata
цитирай
9. ka4ak - 7. zabavnata - Поздрави, Владо! Ани,едно от предизвикателствата на нета и неговото богатство,което все още не се осъзнава!
12.03.2012 19:12
zabavnata написа:
Разни АНОНИМНИ пак те разпънаха на кръст. Много е удобно да те набедят в политическа пристрастност. Всъщност се радвам, че не им даваш възможност да те обиждат и унижават. Да, блог е свободна зона.
Успех в начинанието и борбата с институциите!:)

За това и аз съм тук,за да участвам в колективния мозък на цивилизацията!:)))
цитирай
10. анонимен - Абе, дебил, това са думи на сцена...
12.03.2012 19:54
Абе, дебил, това са думи на сценаристите на Учиндолския глист, а не на Васила Кунчев! Видяла жабата, че подковават коня... Що не си гледаш там сополичите наркоманчета?!
цитирай
11. ka4ak - 10. анонимен - Абе, дебил, това са думи на сцена... Е.Т.това че различни "Историци",дават какви ли не "доказателства"е характерно и за исто-
12.03.2012 20:13
анонимен написа:
Абе, дебил, това са думи на сценаристите на Учиндолския глист, а не на Васила Кунчев! Видяла жабата, че подковават коня... Що не си гледаш там сополичите наркоманчета?!

рията ни!:(
Нямам,намерение да влизам в научни спорове,които съпътстват самото му съществуване и смърт!Написал съм,каквото трябва и може да го тълкуваш,както желаеш,но написаното си остава!:)
а за сценаристите,просто не са били родени...:(
цитирай
12. анонимен - Какви научни спорове за безспорни ...
12.03.2012 20:55
Какви научни спорове за безспорни неща, бе, дебил проЗ! Това "писмо на Левски" е писано от Иво Сиромахов & пасмина! И се искат не повече от две гънки, за да го осъзнае човек, а, когато някой друг му го казва, стига и една, така че - опитай се да си я ползваш!!!
цитирай
13. ka4ak - 12. анонимен - Какви научни спорове за безспорни ... Е.Т.съжалявам,те,но се надявам,да се светнеш!
12.03.2012 21:03
анонимен написа:
Какви научни спорове за безспорни неща, бе, дебил проЗ! Това "писмо на Левски" е писано от Иво Сиромахов & пасмина! И се искат не повече от две гънки, за да го осъзнае човек, а, когато някой друг му го казва, стига и една, така че - опитай се да си я ползваш!!!

Още след освобождението,тези негови думи не са били удобни и са се стремяли,да ги заличат,явно такива като теб!:(
Все пак съм се и подписал,АКО НЕ СИ ЗАБЕЛЯЗАЛ!!!
цитирай
14. анонимен - "ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСН...
12.03.2012 21:26
"ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА", "ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ","КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО", "ГРАДЯТ ЗАКОНИ"...

Абе, дебил, ти знаеш ли кога горе-долу е живял Васил Кунчев и откога се използват понятията, които ти цитирам? Хем насрано, хем голямо...
цитирай
15. ka4ak - 14. анонимен - "ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСН... Е.Т.много добре знам 1837-1873г
12.03.2012 22:22
анонимен написа:
"ЕТНИЧЕСКА ИЛИ ВЕРСКА ОСНОВА", "ДА ГИ ИЗБЕРЕТЕ ДА ВИ УПРАВЛЯВАТ","КОНФИСКУВАНЕ НА ИМУЩЕСТВОТО", "ГРАДЯТ ЗАКОНИ"...

Абе, дебил, ти знаеш ли кога горе-долу е живял Васил Кунчев и откога се използват понятията, които ти цитирам? Хем насрано, хем голямо...

И по добре,порови в материалите касаещи1837- 1937г и ще ти стане ясно!
цитирай
16. анонимен - Аз ли да поровя, бе, дебил?!! Ти, ...
13.03.2012 00:17
Аз ли да поровя, бе, дебил?!! Ти, който не можеш името да си напишеш без грешка, ми казваш да поровя, за да търся на босия цървулите?!!! Впрочем, убеден съм, че и за 1837-1937 знаеш точно толкова, колкото "клетвата на Левски", т.е. - николко. Качаков-Контрабандитстов, дядовците ти са били контрабандисти, ти не си мръднал и на милиметър от тях - крадец, лъжец и измекярин си!
цитирай
17. ka4ak - 16. анонимен - Аз ли да поровя, бе, дебил?!! Ти, ... Е.Т.клетвата,а не нещо друго!
13.03.2012 01:03
анонимен написа:
Аз ли да поровя, бе, дебил?!! Ти, който не можеш името да си напишеш без грешка, ми казваш да поровя, за да търся на босия цървулите?!!! Впрочем, убеден съм, че и за 1837-1937 знаеш точно толкова, колкото "клетвата на Левски", т.е. - николко. Качаков-Контрабандитстов, дядовците ти са били контрабандисти, ти не си мръднал и на милиметър от тях - крадец, лъжец и измекярин си!

Все пак потърси в този период 1837-1937г.,ще се изненадаш,а ръкописното упражнение е за повишаване и на грамотността ти и не се срамувам,че произлизам от беглец,защото тогава така се е казвало на турски,/качак/ и за това може да се поровиш,какви велики контрабандисти сме били!Голямо ровене ти се пада,а дали ще проумееш,силно се съмнявам,при такава нагласа и търсене под вола,теле!
цитирай
18. cornflower - Подкрепям те!
13.03.2012 14:23
Подкрепям те!
цитирай
19. ka4ak - 18. cornflower - Подкрепям те! Здравей Люба!
13.03.2012 15:50
cornflower написа:
Подкрепям те!

Сега се прибрах и от куриерската служба,ме зарадваха,че писмата са разнесени!!:)))
цитирай
20. ka4ak - Преди малко ми донесоха и фактурата от куриерската служба!Всички писма са разнесени и са получени,срещу подпис!:)))
14.03.2012 17:50
КОЕТО ГАРАНТИРА,ЧЕ СА ПОЛУЧЕНИ!:)))
цитирай
21. ka4ak - Сега,когато съм сигурен,че писмата са получени,все пак да пусна и един джокер!:)
15.03.2012 00:42
52. ka4ak - Благодаря Ви приятели!Благодарен съм Ви,че Ви има!!!
04.03 20:44
Все пак, това ръкописно упражнение е задължително,за да стартираме Възраждането на нацията ни!
МОЛЯ ДА СЕ ЗАМИСЛИТЕ и съвсем добронамерено/пред Вас самите/,да подредите точките които Ви хрумват,как ще се отрази тази норма на Вас и близките Ви,които познавате!
Приемете го ,като ДОМАШНО!!!:)))

Домашното си седи,но потърсете и ще видите,че и за "активните борци" ни е казал!:)))
цитирай
22. анонимен - Aз също съм с теб!
15.03.2012 20:49
От inkaта22.

Ако
Кучетата
Лаят
Значи
Кервана
Върви !
цитирай
23. ka4ak - 22. анонимен - Aз също съм с теб! Иване,а това е за ръководните държавни служители и ни казва да ГЛЕДАМЕ!!!
15.03.2012 23:28
анонимен написа:
От inkaта22.

Ако
Кучетата
Лаят
Значи
Кервана
Върви !

„Водителите на тая работа трябва да са опознали до тънко човеците..., в какво са добри, в какво не, где стоят техните слабости, щото да им се не дава да паднат в тях и да се не увреждат!... На такива хора дай работа, които са разсъдителни, постоянни, безстрашливи и великодушни! Без тия едно да липсва на водачът на тая свята работа, то той ще я улайнени, както и да е... Длъжност ми е да кажа, защото мога да умра. Гледайте!”
цитирай
24. jorosavov - конструктивна забележка
15.03.2012 23:46
Здравейте! Поздравление за позицията и инициативата Ви! Хубаво ще е каквото и да правим да го правим под зоркия поглед на Апостола, та дано така са по-чисти и свети делата ни! Обаче имам една конструктивна забележка. За някои може да е дребнаво, но за мен това е мъчително. Съдбата си е казала своята тежка дума и до нас са достигнали много малко документи на Васил Левски. За да бъда точен 256, които включват писма, автографи, дописки, диктувани документи, фотографии, тефтерчето му. Та...мислите, които сте използвали в това отворено писмо...чисто и просто не са на Левски. Това е компилация от негови мисли, в което няма лошо, но лошото идва, че някой се е взел твърде на сериозно и си е помислил, че може да мисли вместо Левски. Този някой се подвизава с псевдоним Чергар Чергаров и това е част от написаното от него ''предсмъртно писмо на Левски''. Лично за мен трябва да пазим малкото ни останали неща от Левски като зениците на очите си, а това изфабрикувано писмо, колкото и силно да звучи си е фалшификация и гавра. Нека не само снимките и портретите на Левски да висят по стените, а и да напомняме неговите автентични мисли, които са космополитни и тежат със страшна сила дори и днес!
цитирай
25. ka4ak - 24. jorosavov - конструктивна забележка Георги благодаря ти!Чергар Чергаров,се изживява като Черноризец Храбър,но това е друг въпрос!
16.03.2012 00:51
jorosavov написа:
Здравейте! Поздравление за позицията и инициативата Ви! Хубаво ще е каквото и да правим да го правим под зоркия поглед на Апостола, та дано така са по-чисти и свети делата ни! Обаче имам една конструктивна забележка. За някои може да е дребнаво, но за мен това е мъчително. Съдбата си е казала своята тежка дума и до нас са достигнали много малко документи на Васил Левски. За да бъда точен 256, които включват писма, автографи, дописки, диктувани документи, фотографии, тефтерчето му. Та...мислите, които сте използвали в това отворено писмо...чисто и просто не са на Левски. Това е компилация от негови мисли, в което няма лошо, но лошото идва, че някой се е взел твърде на сериозно и си е помислил, че може да мисли вместо Левски. Този някой се подвизава с псевдоним Чергар Чергаров и това е част от написаното от него ''предсмъртно писмо на Левски''. Лично за мен трябва да пазим малкото ни останали неща от Левски като зениците на очите си, а това изфабрикувано писмо, колкото и силно да звучи си е фалшификация и гавра. Нека не само снимките и портретите на Левски да висят по стените, а и да напомняме неговите автентични мисли, които са космополитни и тежат със страшна сила дори и днес!

Виждам,че сериозно се занимаваш с документите на Дякона и много добре знаеш,че се е действало целенасочено да се унищожават следите му в историята ни,а разказите на негови съратници и близки,тотално са игнорирани!Годините след Освобождението и създаването на новата Българска държава,Левски се е оказал голямата пречка,която е спъвала новите властници!
За това написах това писмо,защото нищо от него не противоречи,на заветите му,разбираемо е и пределно ясно!Моралната норма е ясна и ни е необходима,за да стъпиме на фундамента,който ни е оставил!
БАН и членовете му,могат да ме оборят или подкрепят,но твърдя,че с премахването на съвременните думи и заменянето с неговите от онова време,ще се получи същото!За това не пиша писмо,а клетва,защото това са заветите му към нас!!!:)
цитирай
26. ka4ak - Призовавам историците,архиварите и изследователите,да обърнат изключително внимание на всичко до което се доберат за периода1837-1937г.
16.03.2012 01:19
И Ви гарантирам,че изводът,ще е ,да се съгласите с мен!
цитирай
27. ka4ak - Тъй като едното от писмата,бе до комисията която работи закона за държавния служител,бях поръчал на куриерската служба,да я уведомят!
16.03.2012 21:48
Предполагам,че не са написали :
До парламентарната комисия по бюджет и финанси
а може би:
До законодателната комисия
и за това получих следния отговор:
РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
НАРОДНО СЪБРАНИЕ
N ПГ-2194-Б-38
София,14.03.2012г.
/Моля,цитирайте при отговор/
Уважаеми господин Качаклиев,
По повод Вашето отвоено писмо Ви уведомяваме,че в
Народното събрание няма Законодателна комисия.Съгласно чл.87 от
Конституцията на Република България право на законодателна
инициатива имат всеки народен представител и Министерския съвет.
Постоянните парламентарни комисии само подпомагат Народното
събрание при обсъждането и приемането на вече внесените
законопроекти.
Гражданите могат да предоставят своите предложения за
усъвършенстване на действащото законодателство на народен
представител от техния избирателен район или на съответните ресорни
министри.

НАЧАЛНИК НА КАБИНЕТА
НА ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ:подпис
ЕВГЕНИЯ ИЛИЕВА

Благодарен съм,за бързия отговор!
цитирай
28. анонимен - Коментар
18.03.2012 10:27
Възкачилите се на власт са там предимно от МНого голямо его. Властта е машинка за пари .Народният управник у нас се разбира като човек домогнал се да се разпорежда с другите , взел гласовете и волите и свободите им...Той си остава бизнеса само ако в народната работа вижда по-голям келепир. Онзи ,който служи на хората ,ако има още такива бива изхвърлен от системата. И е така защото едно е да ръководиш и управляваш ,а друго е да служиш на някому за нещо.
Затова неща ,които не се променят директно ,като морал ,ценности възгледи се променят индиректно...Никакъв закон не може да накара хората да са свободни по дух и ценности.
Но ако създадем условия за създаването на такива хора ,сводни и мислещи ,ако се подскаже пътя , тогава това естествено ще се наложи .Тогава ще се смени манталитета на народа и той ще има такива управници каквито му се нравят - честни и отдадени в служба на хората. Тогава закона за Държавния служител няма да е бариера или дебела сопа . Такъв закона ,ако изобщо ще се наложи да се прави ще е метличка за случайно попаднали недобросъвестни или сбъркали .
Не чакайте добрите ни желания и възгледи да се реализират в някой от властта.

Един народ колкото повече кумири и герои ражда ,толкова повече е на ниско ниво на развитие . И все не може да се съизмери със своите герои ,но все ражда нови и нови... Белким да се получи ! И някой от тях го спаси от дупката... Тъжна картинка на нашата история.
Имах една позната , която смяташе да тероризира сиситемаТА с писма, жалби петиции и тн. За да им запуши фуникЙте ,за да им прегреят бушоните ,за да им се изПОтят очилцата и да им се сТОпят сланинките !!!
Приветствам такава форма на протест...докато им се разкатава майката ! И ще се отворят много нови работно бройки :-) .На които пак ние данъкоплатците ще трябва да плащаме :-( . Пак до НЯКЪДЕ .

И ТУК НЕ Е ЗАРОВЕНО КУЧЕТО !
САМО СВОБОДНИ ХОРА- ДУХОВНО И СЛЕД ТОВА ИКОНОМИЧЕСКИ !
Тогава ще сме във "връзка" с Дякона и ще спрем Геройо-производството. Тогава ще сме .
цитирай
29. ka4ak - 28. анонимен - Коментар Е.Т.приятелю,благодаря за коментара!Все пак и аз съм от тази нация и защото практически съм и продължавам да се сблъсквам с НАС,
18.03.2012 15:00
анонимен написа:
Възкачилите се на власт са там предимно от МНого голямо его. Властта е машинка за пари .Народният управник у нас се разбира като човек домогнал се да се разпорежда с другите , взел гласовете и волите и свободите им...Той си остава бизнеса само ако в народната работа вижда по-голям келепир. Онзи ,който служи на хората ,ако има още такива бива изхвърлен от системата. И е така защото едно е да ръководиш и управляваш ,а друго е да служиш на някому за нещо.
Затова неща ,които не се променят директно ,като морал ,ценности възгледи се променят индиректно...Никакъв закон не може да накара хората да са свободни по дух и ценности.
Но ако създадем условия за създаването на такива хора ,сводни и мислещи ,ако се подскаже пътя , тогава това естествено ще се наложи .Тогава ще се смени манталитета на народа и той ще има такива управници каквито му се нравят - честни и отдадени в служба на хората. Тогава закона за Държавния служител няма да е бариера или дебела сопа . Такъв закона ,ако изобщо ще се наложи да се прави ще е метличка за случайно попаднали недобросъвестни или сбъркали .
Не чакайте добрите ни желания и възгледи да се реализират в някой от властта.

Един народ колкото повече кумири и герои ражда ,толкова повече е на ниско ниво на развитие . И все не може да се съизмери със своите герои ,но все ражда нови и нови... Белким да се получи ! И някой от тях го спаси от дупката... Тъжна картинка на нашата история.
Имах една позната , която смяташе да тероризира сиситемаТА с писма, жалби петиции и тн. За да им запуши фуникЙте ,за да им прегреят бушоните ,за да им се изПОтят очилцата и да им се сТОпят сланинките !!!
Приветствам такава форма на протест...докато им се разкатава майката ! И ще се отворят много нови работно бройки :-) .На които пак ние данъкоплатците ще трябва да плащаме :-( . Пак до НЯКЪДЕ .

И ТУК НЕ Е ЗАРОВЕНО КУЧЕТО !
САМО СВОБОДНИ ХОРА- ДУХОВНО И СЛЕД ТОВА ИКОНОМИЧЕСКИ !
Тогава ще сме във "връзка" с Дякона и ще спрем Геройо-производството. Тогава ще сме .

предлагам тази морална норма!
Зова и се стремя,да включа и Вашия разум,да се събуди и проумее,азбучни истини,които са ни съхранили през вековете!Стъпването на здравата основа е първото и най-важно условие,за да можем,да направим всичко останало!Гражданите на тази Република,го имат заложено в гените си и Кубратовия завет е жив!
А писменото упражнение,ще помогне в обучението, но и активизирането на заспалите клетки,които носят паметта ни и са необходими за освобождаване на духът ни!Ножът е опрял до кокалът ни,а само тогава сме съумявали да се съхраним като нация!
Елементарно е,но трябва да се стартира ,за да сме сигурни,че и нашите наследници,ще могат да имат коренът с който няма да бъдат безлични,а уверени свободни хора с чест и достойнство!!!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527706
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031