Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2012 20:02 - "За каквото и да Ви говорят,става въпрос за пари."М.Ф.,а Гоце се чудеше защо Марин си върна ордена!?!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 18670 Коментари: 52 Гласове:
76

Последна промяна: 28.01.2012 10:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Безскрупулно неглижиране и престъпно потъпкване на  Конституцията!!!
Чл. 98.
Президентът на републиката:
7. назначава и освобождава от длъжност и други държавни служители, определени със закон;
8. награждава с ордени и медали;
9. дава и възстановява българско гражданство и освобождава и лишава от него;
10. предоставя убежище;
11. упражнява право на помилване;
Чл. 104.
Президентът може да възлага на вицепрезидента правомощията си по чл. 98, т. 7, 9, 10 и 11.

За да няма ,ама това,ама онова!!!
Чл. 102.
(1) В изпълнение на своите правомощия президентът издава укази, отправя обръщения и послания.

(2) Указите се приподписват от министър-председателя или от съответния министър.
(3) Не подлежат на приподписване указите, с които президентът:
1. назначава служебно правителство;
2. възлага проучвателен мандат за образуване на правителство;
3. разпуска Народното събрание;
4. връща закон, гласуван от Народното събрание за повторно обсъждане;
5. определя организацията и реда на дейност на службите към Президентството и назначава персонала;
6. насрочва избори и референдум;
7. обнародва законите.


Чак е смешно,ако не беше трагично,защото УКАЗ НЯМА!??!!! и те ти булка Гоцев ден!:(((



Гласувай:
76



1. aidasv - BG - Това е положението!
27.01.2012 21:32
Попитали кучето защо топките му са отзад, а не отпред?
То отговорило, че кое ми е наред та и те да са отпред!
цитирай
2. crusader - На българския фронт нищо ново
27.01.2012 22:16
Дали има някой, в таз робска земя, който да си мисли, че ще се потърси някаква отговорност на Първанов и Марин?
Че ще има справедливост за тях?
Защо ли се съмнявам?...

Поздрави!
цитирай
3. smani - Айде от мен да мине. :)))
27.01.2012 23:20
http://www.youtube.com/watch?v=IKe2OfXLxuc
цитирай
4. ka4ak - 1. aidasv - BG - Това е положението! Ангеле,това е основния закон на държавата и след като,на позорното десетгодишно Петно,му е авджийска история...?!!!???:(((
27.01.2012 23:52
aidasv написа:
Попитали кучето защо топките му са отзад, а не отпред?
То отговорило, че кое ми е наред та и те да са отпред!

Направо не ми се мисли,какви ги е надробил Стожера и Великия Партиен Лидер,с камуфлажна униформа на НАТО!:(((
цитирай
5. ketcakuatl - СТИГА БЕ
27.01.2012 23:55
То за това няма закон в б.г. който да инкриминира порнографията и проституцията. Иначе ще останем без 'държавни' органи...
Р.Р. Скрупули, БезСкрупулно - досадна грешка. Жив и здрав!
цитирай
6. ka4ak - 2. crusader - На българския фронт нищо ново Франк,ако и при това ЯВНО И БЕЗПАРДОННО ОТСТРЕЛВАНЕ НА КОНСТИТУЦИЯТА,което преди 2 години се опита да замаже?!!!
28.01.2012 00:18
crusader написа:
Дали има някой, в таз робска земя, който да си мисли, че ще се потърси някаква отговорност на Първанов и Марин?
Че ще има справедливост за тях?
Защо ли се съмнявам?...

Поздрави!

направо сме си дивеч,за отстрел в ловното му стопанство!!!:(((
цитирай
7. ka4ak - 3. bulgarinut57 - ЗАЩО ПЪК НЕ ? Емо,ПАРТИЯТА им нашепва,че са на всеки километър и младия кадър,вече е ВАТМАН???!!!:(((
28.01.2012 00:26
bulgarinut57 написа:
КОНСТИТУЦИЯТА НА БЪЛГАРИЯ е за Българите.
Пък те, к'во ги е еня за БЪЛГАРИЯ и Българите ?
За тях е важна партията, тяхната и техните лични интереси.
Ах, пропуснах, и другаря дьорт шорош (джордж сорос).

Митко БОМБАТА е наред,ако не се СВЕТНЕМ!!!:(((
цитирай
8. ka4ak - 4. smani - Айде от мен да мине. :))) Кракра Пернишки,извинявам се че ,твоя край е засегнат,но не летя в облаците,въпреки страхотното парче!:)
28.01.2012 00:52
smani написа:
http://www.youtube.com/watch?v=IKe2OfXLxuc

Работата е много по дебела и скритата игричка е,че в далаверата с подписите на Марин,е заложена БОМБАТА!!!:(((Аз като Президент,съм чист,а Марин,не е имал право да се разпорежда!!!:(((
Типична комунистическа конспирация,защото като пример в първия мандат,са помилвани 197 затворници,а във вторият,когато е нямал това право,336!!!:(((
цитирай
9. ka4ak - 6. ketcakuatl - СТИГА БЕ Мите,благодаря ти,че поне четеш!Редовно го правех този номер,преди време и днес се присетих ,пак!:)
28.01.2012 01:19
ketcakuatl написа:
То за това няма закон в б.г. който да инкриминира порнографията и проституцията. Иначе ще останем без 'държавни' органи...
Р.Р. Скрупули, БезСкрупулно - досадна грешка. Жив и здрав!

А бившите органите,са си направо за затвора,или ще се окаже,че сме си путьовци!!!:(((
цитирай
10. vahisht - Това е връхчето...
28.01.2012 07:26
на айсберга, бял кахър би казал някой....а това:
"Ангел Марин помилвал над 150 убийци
Освободил наркотрафикант, преди да е влязъл в затвора "
Не стига ,че правосъдието ни куца ...ами и патерицата му я махат....за да възтържествува "справедливоста"....
цитирай
11. ketcakuatl - ЧЕТА
28.01.2012 07:36
Сега пък е безскрупОлно!?
А, пък, путьовците преобладават, и се увеличават.
цитирай
12. bojo12345 - Старите генерали ....
28.01.2012 07:38
Онези истинските ,участвали във войните до І-та световна война са вършили истински подвизи.
Това веце на Гоце е резил за пагона с мирновременните си "подвизи"-
дайте да го предложим за вписване в Гинес- та цял святда го сочи със
среден пръст:))))))
цитирай
13. vmir - Нека да му отдадем заслуженото признание, че все пак си върна ордена и показа, че има и нещо като самоконтрол..
28.01.2012 08:16
А можеше да утвърди тапигьозлъка у нас от най-висока позиция в държавата за радост на всички безсрамници.
цитирай
14. lambo - С Марин сме служили заедно в едно ...
28.01.2012 08:22
С Марин сме служили заедно в едно поделение - ракетната бригада на 2-ра армия в Марино поле, на около 12 км от Карлово. Беше 1969-72 г.

Тогава аз бях командир на взвод, а той командир на стартова батарея
Беше голям хитрец ...

Когато имаше занятие с цялата батарея ( води се от батарейния командир) той изкарваше войниците си на поляните до близкото село Куртово
После нарочно закъсняваше и начело на батреята си с песни се връщаше около 13,40 - 13,50 ч. по пътя, по който командира полковник Стоев отиваше за храна. Срещаха се и Марин :
"Батарея Миииирно ... за среща отляво ... за пооочест "

Командира приемаше маршировката, казваше "Свободно" и тогава към придружаващите го от Щаба :
"Ей такъв офицер, не сме имали досега !"

Един пирон да забиеш, но всички да те видят - както се казва
цитирай
15. yotovava - Чак е смешно,ако не беше трагично,защото УКАЗ НЯМА!??!!!
28.01.2012 08:37
Сега ще гледаме сеир :)))))))))))))))))))
цитирай
16. zabavnata - Хубав, политически театър!
28.01.2012 08:53
Всичките ни политици - ревльовци. Малки им били заплатите, дрън-дрън, мрън-мрън... Нито един обаче не беше осъден за именията, милионите и пр. Да не говорим за кръговете на влияние и печелившите карти, които се оказаха в неподходящите играчи.
Не ме вълнуват ордените и медалите, които си раздават, нито нашивките, звездичките по пагона... Безобразията с източването на средства, тлъстите комисионни от неизгодни за страната ни сделки и пр. и пр. Кой е осъден? Дайте ми име на един политик: син, червен, жълт, ...! Няма, няма и да има... Всички са в играта, която ни е натрапена и която за щастие вече не ни се гледа, дори и без пари.
Хубав ден, Качак!
цитирай
17. ka4ak - 11. vahisht - Това е връхчето... Добро утро!Василе и аз така смятам!
28.01.2012 10:19
vahisht написа:
на айсберга, бял кахър би казал някой....а това:
"Ангел Марин помилвал над 150 убийци
Освободил наркотрафикант, преди да е влязъл в затвора "
Не стига ,че правосъдието ни куца ...ами и патерицата му я махат....за да възтържествува "справедливоста"....

Работата е много по дебела и скритата игричка е,че в далаверата с подписите на Марин,е заложена БОМБАТА!!!:(((Аз като Президент,съм чист,а Марин,не е имал право да се разпорежда!!!:(((
Типична комунистическа конспирация,защото като пример в първия мандат,са помилвани 197 затворници,а във вторият,когато е нямал това право,336!!!:(((
цитирай
18. ka4ak - 12. ketcakuatl - ЧЕТА Мите,бях го оставил,за друг,ама ...Благодаря!:)
28.01.2012 10:29
ketcakuatl написа:
Сега пък е безскрупОлно!?
А, пък, путьовците преобладават, и се увеличават.

Ето това ни е дефекта на нацията,ДРЕМЕ МИ НА...:(((
цитирай
19. penchoan - Ангел Марин бил помилвал само ум...
28.01.2012 10:30
Ангел Марин бил помилвал само умиращи и болни престъпници. Ако 150 убийци са били умиращи, то концлагерите в Белене са били като санаториум в сравнение с днешните затвори.
цитирай
20. ka4ak - 13. bojo12345 - Старите генерали .... Божо,за съжаление те вече не са между живите!:(
28.01.2012 11:00
bojo12345 написа:
Онези истинските ,участвали във войните до І-та световна война са вършили истински подвизи.
Това веце на Гоце е резил за пагона с мирновременните си "подвизи"-
дайте да го предложим за вписване в Гинес- та цял святда го сочи със
среден пръст:))))))

Жалко е че миналия строй,успя тотално да ни промие кратуните и самия факт,че те бяха в президенството десет години,е позорно петно,за всички НАС!!!:(((
А,за Гинес,не трябва да има такива позорни рекорди,дело на Българи!:(
цитирай
21. ka4ak - 15. vmir - Нека да му отдадем заслуженото признание, че все пак си върна ордена и показа, че има и нещо като самоконтрол.. Любо,Партията,ако е самоконтрол,тога-
28.01.2012 11:12
vmir написа:
А можеше да утвърди тапигьозлъка у нас от най-висока позиция в държавата за радост на всички безсрамници.

ва съм съгласен!:(Но не мога да се съглася,че партийното поръчение е достойно за уважение!!!:(
цитирай
22. vmir - 23. ka4ak,
28.01.2012 11:35
ka4ak написа:
vmir написа:
А можеше да утвърди тапигьозлъка у нас от най-висока позиция в държавата за радост на всички безсрамници.

ва съм съгласен!:(Но не мога да се съглася,че партийното поръчение е достойно за уважение!!!:(


Качак, изглежда ми невъзможно да е партийно поръчение - там са не просто тапигьози, там се кланят на Тапигьозлъка с главно "Т", получават множествени оргазми дори само от възможността да демонстрират тапигьозлък, безпардонност и нахалство. Според мен е прихванал малко доблест от войниклъка не, че не напълниха и армията с андрешковщините и тарикатщините си, но все малко курназлък трябва да е останал поне там.
цитирай
23. ka4ak - 16. lambo - С Марин сме служили заедно в едно ... Жоро и баща ми беше военен в моето детство,но не успях да го деполитизирам!:(
28.01.2012 11:42
lambo написа:
С Марин сме служили заедно в едно поделение - ракетната бригада на 2-ра армия в Марино поле, на около 12 км от Карлово. Беше 1969-72 г.

Тогава аз бях командир на взвод, а той командир на стартова батарея
Беше голям хитрец ...

Когато имаше занятие с цялата батарея ( води се от батарейния командир) той изкарваше войниците си на поляните до близкото село Куртово
После нарочно закъсняваше и начело на батреята си с песни се връщаше около 13,40 - 13,50 ч. по пътя, по който командира полковник Стоев отиваше за храна. Срещаха се и Марин :
"Батарея Миииирно ... за среща отляво ... за пооочест "

Командира приемаше маршировката, казваше "Свободно" и тогава към придружаващите го от Щаба :
"Ей такъв офицер, не сме имали досега !"

Един пирон да забиеш, но всички да те видят - както се казва

Партията никога не грешеше и така си и отиде,СВЕТЛА МУ ПАМЕТ!:)
Тази повреда е диагнозата,която продължава да ни дърпа назад!!!:(((
цитирай
24. ka4ak - 17. yotovava - Чак е смешно,ако не беше трагично,защото УКАЗ НЯМА!??!!! Валя,това е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ!!!:(((
28.01.2012 11:52
yotovava написа:
Сега ще гледаме сеир :)))))))))))))))))))

Не може 5 години,да си се разпореждал,без да имаш това право!!!Директен удар срещу Република България!!!:(((
цитирай
25. ka4ak - 18. zabavnata - Хубав, политически театър! Ани,трябва да проумеем,че не може да сме само зрители!!!
28.01.2012 12:26
zabavnata написа:
Всичките ни политици - ревльовци. Малки им били заплатите, дрън-дрън, мрън-мрън... Нито един обаче не беше осъден за именията, милионите и пр. Да не говорим за кръговете на влияние и печелившите карти, които се оказаха в неподходящите играчи.
Не ме вълнуват ордените и медалите, които си раздават, нито нашивките, звездичките по пагона... Безобразията с източването на средства, тлъстите комисионни от неизгодни за страната ни сделки и пр. и пр. Кой е осъден? Дайте ми име на един политик: син, червен, жълт, ...! Няма, няма и да има... Всички са в играта, която ни е натрапена и която за щастие вече не ни се гледа, дори и без пари.
Хубав ден, Качак!

В края на краищата,ние сме гражданите и в една ПРАВОВА държава това е недопустимо!!!:(((
цитирай
26. malkiatprintz - Имаме напълно ясно, конкретно и ...
28.01.2012 12:32
Имаме напълно ясно, конкретно и недвусмислено нарушаване на закона, така че няма ход, при който властта може да се измъкне с някакви мъгляви тълкувания. Интересно ми е какво ще предприемат. И второ, има още един въпрос: след като указите на Марин не са били законни, какво става с помилваните? Защото те са извършили престъпления, за които са си понесли присъдата, но по законния ред са подали молби за помилване, които са били уважени. Ако бъдат върнати в затвора, това ще бъде гадно, защото в конкретния случай, те нямат вина, че Марин ги е помилвал без да има право за това. А и връщането им в затвора ще коства ресурс по повторното им арестуване (някои от тях може даже да са в чужбина). В такъв случай кой ще възстанови тези средства? Сиреч: ако не ги върнат - де факто те са на свобода незаконно, ако ги върнат, това ще бъде гавра - разиграване за сметка на грешка на тупаните горе (макар че то всички ни разиграват и - нищо), но ще коства разходи, които трябва да бъдат поети от този, който ги е причинил. Интересно, интересно...
цитирай
27. ka4ak - 21. penchoan - Ангел Марин бил помилвал само ум... Пенчо,това е тема за друг пост!
28.01.2012 12:38
penchoan написа:
Ангел Марин бил помилвал само умиращи и болни престъпници. Ако 150 убийци са били умиращи, то концлагерите в Белене са били като санаториум в сравнение с днешните затвори.

Независимо от това колко са помилвани и какви са били,основният въпрос е че НЕ МОЖЕ ДА БЪДАТ ПОМИЛВАНИ,ЗАЩОТО ПРОСТО Е НЯМАЛ НИКАКВО ПРАВО ДА ИЗВЪРШИ КАКВОТО И ДА Е БИЛО,С НЕГОВ ПОДПИС!!!:(((
цитирай
28. ka4ak - 24. vmir - 23. ka4ak Ще се повторя:"баща ми беше военен,в моето детство,но не успях да го деполитизирам!:(
28.01.2012 13:01
vmir написа:
ka4ak написа:
vmir написа:
А можеше да утвърди тапигьозлъка у нас от най-висока позиция в държавата за радост на всички безсрамници.

Любо,Партията,ако е самоконтрол,тогава съм съгласен!:(Но не мога да се съглася,че партийното поръчение е достойно за уважение!!!:(


Качак, изглежда ми невъзможно да е партийно поръчение - там са не просто тапигьози, там се кланят на Тапигьозлъка с главно "Т", получават множествени оргазми дори само от възможността да демонстрират тапигьозлък, безпардонност и нахалство. Според мен е прихванал малко доблест от войниклъка не, че не напълниха и армията с андрешковщините и тарикатщините си, но все малко курназлък трябва да е останал поне там.

Партията никога не грешеше и така си и отиде,СВЕТЛА МУ ПАМЕТ!:)
Тази повреда е диагнозата,която продължава да ни дърпа назад!!!:((("
Не искам да посягам на честта на пагона,но сценария е следния:"Аз като Президент,съм чист,а Марин,не е имал право да се разпорежда!!!:(((
Типична комунистическа конспирация,защото като пример в първия мандат,са помилвани 197 затворници,а във вторият,когато е нямал това право,336!!!:((("
Така че работата е много по дебела и скритата игричка е,че в далаверата с подписите на Марин,е заложена БОМБАТА!!!:(((
цитирай
29. ka4ak - 28. malkiatprintz - Имаме напълно ясно, конкретно и ... Фил,щеше да е интересно,ако се случваше на твоята планета!!!
28.01.2012 13:20
malkiatprintz написа:
Имаме напълно ясно, конкретно и недвусмислено нарушаване на закона, така че няма ход, при който властта може да се измъкне с някакви мъгляви тълкувания. Интересно ми е какво ще предприемат. И второ, има още един въпрос: след като указите на Марин не са били законни, какво става с помилваните? Защото те са извършили престъпления, за които са си понесли присъдата, но по законния ред са подали молби за помилване, които са били уважени. Ако бъдат върнати в затвора, това ще бъде гадно, защото в конкретния случай, те нямат вина, че Марин ги е помилвал без да има право за това. А и връщането им в затвора ще коства ресурс по повторното им арестуване (някои от тях може даже да са в чужбина). В такъв случай кой ще възстанови тези средства? Сиреч: ако не ги върнат - де факто те са на свобода незаконно, ако ги върнат, това ще бъде гавра - разиграване за сметка на грешка на тупаните горе (макар че то всички ни разиграват и - нищо), но ще коства разходи, които трябва да бъдат поети от този, който ги е причинил. Интересно, интересно...

7. назначава и освобождава от длъжност и други държавни служители, определени със закон;
8. награждава с ордени и медали;
9. дава и възстановява българско гражданство и освобождава и лишава от него;
10. предоставя убежище;
11. упражнява право на помилване;
По тези точици,ВСИЧКО КОЕТО Е НАПРАВИЛ В ПОСЛЕДНИТЕ ПЕТ ГОДИНИ,Е НЕЗАКОННО!!!
Това е СТРАШНО И АБСОЛЮТНО НЕДОПУСТИМО В правовата НИ ДЪРЖАВА!!!:(((
цитирай
30. анонимен - Какви са тия глупости?
28.01.2012 14:33
Има указ от преди 10 години. Кое налага при втория мандат същия президент да преписва същия указ за същото вице? Президентът според мен трябва изрично да отмени указ на своя предшественик, за да прекрати действието му. С встъпването му в длъжност, предишните укази не отпадат автоматично. Че така всеки нов президент ще обяви за незаконни всички предишни правителства. Айде намерете друга дъвка.
цитирай
31. ka4ak - 32. анонимен - Какви са тия глупости? E.T.явно не можеш да четеш,а пък,да разбереш какво си прочел,съвсем!!!:((
28.01.2012 15:03
анонимен написа:
Има указ от преди 10 години. Кое налага при втория мандат същия президент да преписва същия указ за същото вице? Президентът според мен трябва изрично да отмени указ на своя предшественик, за да прекрати действието му. С встъпването му в длъжност, предишните укази не отпадат автоматично. Че така всеки нов президент ще обяви за незаконни всички предишни правителства. Айде намерете друга дъвка.

По задръстената ти логика,не трябваше и да полагат клетва в НС,за втория си мандат?
В конституцията ясно е разписано,всичко!!!
Процедурата е задължителна!!!Това не ти е ловджийската дружинка в която му предоставяш народа,за да бъде отстрелян!!!:(((
цитирай
32. ka4ak - 33. bulgarinut57 - ДО 32. анонимен - 14:33, Емо,това само показва,колко задръстени кратуни има ,живеещи в отминали времена!!!:(((
28.01.2012 15:34
bulgarinut57 написа:
Кумоноидно промито мозъченценце,
да ти питам нещичко:
При втория си мандат Гоценцето палага' ли клетва,
като НОВ ПРЕЗИДЕНТ или ДА ?????

Щото положил клетва, като НОВ ПРЕЗИДЕНТ,
ЗАПОЧВА НА ЧИСТО !
Вдяваш ли ???

Как му е именцето нема значение, щото е НОВОИЗБРАН ПРЕЗИДЕНТ !!!
Или требе още да пиша, а кумоноидно промито мозъченценце, а ?????

В ПРАВОВАТА ДЪРЖАВА,ПРОЦЕДУРАТА НЕ Е СПАЗЕНА И ВСИЧКИ АКТОВЕ,АВТОМАТИЧНО ПАДАТ В КОЙТО И ДА Е СЪД!!!КАТО НЕЗАКОННИ!!!:(((
цитирай
33. dolsineq - Зад всеки един неправилно помилван ...
28.01.2012 21:26
Зад всеки един неправилно помилван стои едно престъпление и една болка в нечие сърце...
цитирай
34. анонимен - Авторът е пълен идиот..
28.01.2012 22:03
... и профан.Не знам защо се занимава с неясна му материя. Изваждате цитатче, намерено в Интернет и после си го тълкувате както си иска.Брей, защо ни е Конституционния съд?Нали има блогъри на ни научат на всичко. Повечете ненормалници не могат и повърхността на реалността да схванат, остава нещо по- дълбоко и сложно. А тая глупачка Долсинея по- тъпо нещо не можа да напише. Патко, кой е правилно помилван?Какъв е смисълът от помилване, ако помилваният не е извършил престъпление?РАзни неграмотници имат претенции за нещо си, но не могат едно умозаключение да направят и една ясна мисъл да изкажат.
цитирай
35. анонимен - ан.39 нидей да ривеш
28.01.2012 22:28
всички блогъри са малоумни но има много постинги и свалки
цитирай
36. alexs - Всичките ни политици - ревльовци. ...
29.01.2012 10:41
zabavnata написа:
Всичките ни политици - ревльовци. Малки им били заплатите, дрън-дрън, мрън-мрън... Нито един обаче не беше осъден за именията, милионите и пр. Да не говорим за кръговете на влияние и печелившите карти, които се оказаха в неподходящите играчи.
Не ме вълнуват ордените и медалите, които си раздават, нито нашивките, звездичките по пагона... Безобразията с източването на средства, тлъстите комисионни от неизгодни за страната ни сделки и пр. и пр. Кой е осъден? Дайте ми име на един политик: син, червен, жълт, ...! Няма, няма и да има... Всички са в играта, която ни е натрапена и която за щастие вече не ни се гледа, дори и без пари.
Хубав ден, Качак!

И мене малко ме интересуват ордените и медалите !
Въпросът е за големия грабеж. И тия управници са като предишните - "ЕДИН ДОЛ ДРЕНКИ"! Затова осъдени няма !
цитирай
37. ka4ak - 38. анонимен - Авторът е пълен идиот.. Е.Т.ето ти и за конституционните съдии,но смятам,че в този случай и те не могат да ти помогнат!:(((
29.01.2012 19:03
анонимен написа:
... и профан.Не знам защо се занимава с неясна му материя. Изваждате цитатче, намерено в Интернет и после си го тълкувате както си иска.Брей, защо ни е Конституционния съд?Нали има блогъри на ни научат на всичко. Повечете ненормалници не могат и повърхността на реалността да схванат, остава нещо по- дълбоко и сложно. А тая глупачка Долсинея по- тъпо нещо не можа да напише. Патко, кой е правилно помилван?Какъв е смисълът от помилване, ако помилваният не е извършил престъпление?РАзни неграмотници имат претенции за нещо си, но не могат едно умозаключение да направят и една ясна мисъл да изкажат.

17.03.2009 04:59 - искат, да анексират България!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 8794
Не знам какви доказателства има Яне Янев,но аз ги имам и ще Ви запозная с тях и с престъпното,противоконституционно рещение на конституционния съд на Република БЪЛГАРИЯ!,да признае ДПС,КАТО ПАРТИЯ!Тези съдии трябва да бъдат линчувани и побити на кол,както турците са се разпрявали с нашите борци за независимост!Кой може да ме обори,че в нарушение на конституцията,бе разрешено,да се направи една етническа партия,която работи тихо ,но подмолно ,да станем един турски вилает!Сега започнаха и да привличат фариоти,за цвят!ПОМИСЛЕТЕ КОЛКО ДЖАМИИ СЕ ПОСТРОИХА И КОЛКО ЦЪРКВИ!Какви пари се дадоха,за да ходиш в джамията,какви пари се дадоха,че нашите помаци,да се пишат за турци.Как не може да схванете,че се подготвя,нова Босна и Косово!ДНЕСКА ГЛЕДАМ ПО НОВИНИТЕ,НЯМА ЗАПЛАХА ОТ РАДИКАЛЕН ИСЛЯМ!НЕ ВИДЯХТЕ ЛИ ДЕЦАТА,ТЕ ВЕЧЕ НЕ СА НАШИ,ТОВА КОЕТО ВИ ГОВОРЯ ЗА НАРКОТИЦИТЕ,НЯМА РАЗЛИКА,ОТ ТОВА КОЕТО ПРАВЯТ ДПС!КЪСАМЕ ОТ НАШАТА ПЛЪТ!Знаете ли че когато отидох да правя комуна в Сатовча ми казаха"отиди да си правиш комуна във вашите планини,при вашия народ!Пратиха ме на Витоша и Стара Планина,това е наше,Родопи,Пирин и Рила не са наши!Това излезе по весниците/проверете пресата от 24,25.10.2000г./Когато нелегално се настанихме на Белмекен,на територията на Велинград,Якоруда се вдигна да ни линчува,но не хората,а кмета от ДПС!Излезе в местната преса и кабелни телевизии,а и с решение на общинския съвет,да бъдем прогонени и да освободим,нашата планина от тази чума на 20 век!Предложи ми и да ми дари 10 000 марки на фондацията,само да се махна от тяхната планина!Отидох при Емел Етем,прие ме опита се да се обади на кметовете и по най мръснишки и анти български начин/много разчитах че след като е женена за българин,ще ни помогме/ме прати за зелен хайвер!Добре че Иван Костов се намеси и обеща на ходжите.че ще им върне вакърските имоти и не ни убиха!


цитирай
38. zaw12929 - 2. ka4ak - Я се спри ... ВЕЧЕ ПРЕКАЛИ. ВЗЕМИ СИ АДВОКАТ!!!!!
29.01.2012 23:30
1. Съдебните решения не се обсъждат, а се изпълняват кОЙ СИ ТИ ДА ИСКАШ ЛИНЧУВАНЕ НА КОНСТИТУЦИОННИТЕ СЪДИИ....

2. НАЙ СМЕШНА Е ПОЗИЦИЯТА НА ПРАВОСЪДНОТО МИНИСТЕРСТВО: аКО НЕ Е БИЛО ЗАКОННО ИСКАНЕТО, ЗАЩО ТЕ СА ИЗПЪЛНЯВАЛИ И ЗАТВОРНИЦИТЕ СА ОСВОБОЖДАВАЛИ?! СЪЩИЯТ ТОЗИ МИНИСТЪР ТЪРСИ УЖ УКАЗА И ПРОИЗВЕЖДА КЬОР ФИШЕК СКАНДАЛИ....

СПРЕТЕ С МАНИПУЛАЦИИ И ТЪПОТИИ ЗАСРАМЕТЕ СЕ!!!!!!!!!!!!!!
ИМА ПО ВАЖНИ ПРОБЛЕМИ ДЪРЖАВАТА
ОСВОБОЖДАВАЛ ЗАТВОРНИЦИ... А КАКВИ ДА ОСВОБОЖДАВА- БАЛЕРИНИ ЛИ ?! НАЛИ ТЕ СА ПОДАВАЛИ МОЛБИТЕ СИ ДО ПРЕЗИДЕНТСТВОТО ЧРЕЗ... ПРАВОСЪДНОТО МИНИСТЕРСТВО.... ВИЕ ГЛУПАЦИ ЛИ СТЕ?!!!!!!!
цитирай
39. zaw12929 - НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ С ТЪПОТИИ. . . ka4ak ...
30.01.2012 00:09
НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ С ТЪПОТИИ... ka4ak и коментатори Не се правете на прокурори

автор: zaw12929 категория: Политика
прочетен: 13 коментари: 0 гласове: 1
последна промяна: 00:07


НОСЕТЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА НАПИСАНОТО
КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА СЕ РАЗБЕРЕ, ЧЕ БЛОГОВЕТЕ СА МЯСТО ЗА КУЛТУРНО ОБЩУВАНЕ И ЗАКОНИТЕ ВАЖАТ ЗА ВСИЧКИ

НАСТОЯВАМ ЗА НАКАЗАНИЕ ЗА ПОСТИНГА ЕТО ИЗВАДКИ:

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 412 Коментари: 43 Гласове: 56
Последна промяна: 28.01 10:02

Безскрупулно неглижиране и престъпно потъпкване на Конституцията!!!
Чл. 98.
.......................

42. ka4ak .....противоконституционно рещение на конституционния съд на Република БЪЛГАРИЯ!,да признае ДПС,КАТО ПАРТИЯ!Тези съдии трябва да бъдат линчувани и побити на кол...."
ТИ СИ КОНСТИТУЦИОНЕН СЪДИЯ И ИЗДАДЕ РЕШЕНИЕ ЛИ СМЕШНИКО?!!!! ЗАПОМНИ:

1. Съдебните решения не се обсъждат, а се изпълняват КОЙ СИ ТИ ДА ИСКАШ ЛИНЧУВАНЕ НА КОНСТИТУЦИОННИТЕ СЪДИИ....?!!! ,

ЯНЕ Е ДЕПУТАТ ИМА ИМУНИТЕТ И МОЖЕ ДА ДРЪНКА БЕЗОТГОВОРНО ЗАСЕГА...
цитирай
40. ka4ak - 43. zaw12929 - 2. ka4ak - Я се спри ... ВЕЧЕ ПРЕКАЛИ. ВЗЕМИ СИ АДВОКАТ!!!!! Благодаря,за съвета!Искаш,да се цаниш,за адвокат ли?Ако те е шубе,няма да те лиша,
30.01.2012 00:34
zaw12929 написа:
1. Съдебните решения не се обсъждат, а се изпълняват кОЙ СИ ТИ ДА ИСКАШ ЛИНЧУВАНЕ НА КОНСТИТУЦИОННИТЕ СЪДИИ....

2. НАЙ СМЕШНА Е ПОЗИЦИЯТА НА ПРАВОСЪДНОТО МИНИСТЕРСТВО: аКО НЕ Е БИЛО ЗАКОННО ИСКАНЕТО, ЗАЩО ТЕ СА ИЗПЪЛНЯВАЛИ И ЗАТВОРНИЦИТЕ СА ОСВОБОЖДАВАЛИ?! СЪЩИЯТ ТОЗИ МИНИСТЪР ТЪРСИ УЖ УКАЗА И ПРОИЗВЕЖДА КЬОР ФИШЕК СКАНДАЛИ....

СПРЕТЕ С МАНИПУЛАЦИИ И ТЪПОТИИ ЗАСРАМЕТЕ СЕ!!!!!!!!!!!!!!
ИМА ПО ВАЖНИ ПРОБЛЕМИ ДЪРЖАВАТА
ОСВОБОЖДАВАЛ ЗАТВОРНИЦИ... А КАКВИ ДА ОСВОБОЖДАВА- БАЛЕРИНИ ЛИ ?! НАЛИ ТЕ СА ПОДАВАЛИ МОЛБИТЕ СИ ДО ПРЕЗИДЕНТСТВОТО ЧРЕЗ... ПРАВОСЪДНОТО МИНИСТЕРСТВО.... ВИЕ ГЛУПАЦИ ЛИ СТЕ?!!!!!!!

от хонорара,въпреки,тоталното непознаване на материята!!:(
!.Конституцията,не се обсъжда,а се изпълнява!!!Аз съм гражданин на тази държава и смятам,че тези съдии,са за затвора,макар,че като граждаанин,не съм тръгнал да ги линчувам,но се надявам,да не могат,да спят спокойно и да живееят,като национални предатели!!!
2.В нормална държава,естествено е да изпълняваш указите на президенството!Не е твое задължение,да смяташ,че този гьотферен,не е спазил,конституцията?!!!
3.Не мога да спра,защото съм гражданин на тази държава,гласувал съм и имам право да не търпя,безобразията,за които са изхарчени,моите пари!!!
4.По важните проблеми на държавата,редовно засягам в моите постове!Това,че този публичен сайт,все едно че го няма,само показва,каква свобода съществува в кратуната ти и във всички,национални медии!!!:(((
5.Никъде не съм казал,какви са помилваните!!!Просто,те не са помилвани и скоро,ще разбереш,че в юридическия свят,няма такъв филм,защото институцията,която е помилвала,НЕ СЪЩЕСТВУВА!!!:((
Та да си дойдем на твоето питане!Да глупак си и съжалявам,че ти го казвам,публично!Извинявай!
цитирай
41. ka4ak - 44. zaw12929 - НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ С ТЪПОТИИ. . . ka4ak ... За разлика от много други,седя зад това което съм казал!:)
30.01.2012 01:05
zaw12929 написа:
НЕ ПРЕКАЛЯВАЙТЕ С ТЪПОТИИ... ka4ak и коментатори Не се правете на прокурори

автор: zaw12929 категория: Политика
прочетен: 13 коментари: 0 гласове: 1
последна промяна: 00:07


НОСЕТЕ ОТГОВОРНОСТ ЗА НАПИСАНОТО
КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДА СЕ РАЗБЕРЕ, ЧЕ БЛОГОВЕТЕ СА МЯСТО ЗА КУЛТУРНО ОБЩУВАНЕ И ЗАКОНИТЕ ВАЖАТ ЗА ВСИЧКИ

НАСТОЯВАМ ЗА НАКАЗАНИЕ ЗА ПОСТИНГА ЕТО ИЗВАДКИ:

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 412 Коментари: 43 Гласове: 56
Последна промяна: 28.01 10:02

Безскрупулно неглижиране и престъпно потъпкване на Конституцията!!!
Чл. 98.
.......................

42. ka4ak .....противоконституционно рещение на конституционния съд на Република БЪЛГАРИЯ!,да признае ДПС,КАТО ПАРТИЯ!Тези съдии трябва да бъдат линчувани и побити на кол...."
ТИ СИ КОНСТИТУЦИОНЕН СЪДИЯ И ИЗДАДЕ РЕШЕНИЕ ЛИ СМЕШНИКО?!!!! ЗАПОМНИ:

1. Съдебните решения не се обсъждат, а се изпълняват КОЙ СИ ТИ ДА ИСКАШ ЛИНЧУВАНЕ НА КОНСТИТУЦИОННИТЕ СЪДИИ....?!!! ,

ЯНЕ Е ДЕПУТАТ ИМА ИМУНИТЕТ И МОЖЕ ДА ДРЪНКА БЕЗОТГОВОРНО ЗАСЕГА...

Яне,не ме интересува и смятам,че е позор за депутатите,защото от всичката патаклама която вдига,не съм видял резултат!:(
Нямам имунитет и спокойно можеш,да дойдеш да ме арестуваш,стига да поемеш ангажимент,че няма да се самоубия!:(
цитирай
42. анонимен - Кадър на ДС,
30.01.2012 17:27
пък бил той и "най-сполучливия президент"... :) , не може да не остави след себе си миризма на мърша. С безброй подобни "държавнически действия" маркира като куче десетте години на безхаберие, които ще останат в историята като "Епохата на клана "Гоце".
цитирай
43. zaw12929 - zaw12929 - Ти качак не само си глу...
31.01.2012 10:32
zaw12929 - Ти качак не само си глупак, а и лошо възпитан дебил! С този отговор
10:16
ka4ak написа:
45. ka4ak - 43. zaw12929 - 2. ka4ak - Я се спри ... ВЕЧЕ ПРЕКАЛИ. ВЗЕМИ СИ АДВОКАТ!!!!! Благодаря,за съвета!Искаш,да се цаниш,за адвокат ли?Ако те е шубе,няма да те лиша,
00:34
zaw12929 написа:
1. Съдебните решения не се обсъждат, а се изпълняват кОЙ СИ ТИ ДА ИСКАШ ЛИНЧУВАНЕ НА КОНСТИТУЦИОННИТЕ СЪДИИ....

2. НАЙ СМЕШНА Е ПОЗИЦИЯТА НА ПРАВОСЪДНОТО МИНИСТЕРСТВО: аКО НЕ Е БИЛО ЗАКОННО ИСКАНЕТО, ЗАЩО ТЕ СА ИЗПЪЛНЯВАЛИ И ЗАТВОРНИЦИТЕ СА ОСВОБОЖДАВАЛИ?! СЪЩИЯТ ТОЗИ МИНИСТЪР ТЪРСИ УЖ УКАЗА И ПРОИЗВЕЖДА КЬОР ФИШЕК СКАНДАЛИ....

СПРЕТЕ С МАНИПУЛАЦИИ И ТЪПОТИИ ЗАСРАМЕТЕ СЕ!!!!!!!!!!!!!!
ИМА ПО ВАЖНИ ПРОБЛЕМИ ДЪРЖАВАТА
ОСВОБОЖДАВАЛ ЗАТВОРНИЦИ... А КАКВИ ДА ОСВОБОЖДАВА- БАЛЕРИНИ ЛИ ?! НАЛИ ТЕ СА ПОДАВАЛИ МОЛБИТЕ СИ ДО ПРЕЗИДЕНТСТВОТО ЧРЕЗ... ПРАВОСЪДНОТО МИНИСТЕРСТВО.... ВИЕ ГЛУПАЦИ ЛИ СТЕ?!!!!!!!
от хонорара,въпреки,тоталното непознаване на материята!!:(
1.Конституцията,не се обсъжда,а се изпълнява!!!Аз съм гражданин на тази държава и смятам,че тези съдии,са за затвора,макар,че като граждаанин,не съм тръгнал да ги линчувам,но се надявам,да не могат,да спят спокойно и да живееят,като национални предатели!!!
2.В нормална държава,естествено е да изпълняваш указите на президенството!Не е твое задължение,да смяташ,че този гьотферен,не е спазил,конституцията?!!!
3.Не мога да спра,защото съм гражданин на тази държава,гласувал съм и имам право да не търпя,безобразията,за които са изхарчени,моите пари!!!
4.По важните проблеми на държавата,редовно засягам в моите постове!Това,че този публичен сайт,все едно че го няма,само показва,каква свобода съществува в кратуната ти и във всички,национални медии!!!:(((
5.Никъде не съм казал,какви са помилваните!!!Просто,те не са помилвани и скоро,ще разбереш,че в юридическия свят,няма такъв филм,защото институцията,която е помилвала,НЕ СЪЩЕСТВУВА!!!:((
Та да си дойдем на твоето питане!Да глупак си и съжалявам,че ти го казвам,публично!Извинявай!


Как разбра, че тотално не познавам материя? За която имам диплом, а ти поне за обща култура да беше попрочел нещичко и не е късно да го направиш

ТОЗИ ПОСТИНГ НАПРАВИХ НАЙ ДОБРОНАМЕРЕНО КЪМ ТЕБ И ВСИЧКИ, КОИТО СИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА НАПАДАТ, ДА ОБВИНЯВАТ, ДА СЕ ПРАВЯТ НА ПРОКУРОРИ, ДА ВЪЗБУЖДАТ НАСИЛИЕ... ЕТО ТОВА СИ ТИ В ОБРАЗА НА НАСИЛИЕТО И ПРОДЪЛЖАВАШ, НО НЕ Е НА ДОБРО
А ТИ ИМАШ ЛИ ПИПЕ, ДА ПРИЗОВАВАШ КЪМ ЛИНЧУВАНЕ НАЙ ВИСШИТЕ СЪДИИ НА БЪЛГАРИЯ. дА ИМА ЗАКОН КОЙТО ПИШЕ, ЧЕ СЪДЕБНИТЕ РЕШЕНИЯ НЕ СЕ ОБСЪЖДАТ, А СЕ ИЗПЪЛНЯВАТ
За твое добро ще поясня, че съдебните решения се обжалват от заинтересовани( релевантни) страни в определен срок до по висшата съдебна инстанция. Ти не си такава страна по това дело и твоя призив е престъпление, което подлежи на наказание!!!! Законите не са шкембе чорба!! Тотално неграмотни могат да ти вярват, да пишат коментари, но това не снема престъплението им затова млъкни да сипеш простотии. Нямаш един свестен културен постинг!!
цитирай
44. zaw12929 - На хиените все мърша им се привижда... продължавай!!
31.01.2012 10:37
andreshko написа:
пък бил той и "най-сполучливия президент"... :) , не може да не остави след себе си миризма на мърша. С безброй подобни "държавнически действия" маркира като куче десетте години на безхаберие, които ще останат в историята като "Епохата на клана "Гоце".


Когато човек не мисли нещо плиткоумно ще измисли, като скандал, какъвто няма!!! Просто ви употребяват, та ... достатъчно с омразата, която ни затрива...
българи, българи мразят... ти за много умен се имаш, а другите, дето не мислят като теб са злодеи? А къде ти е демократичното мислене?! Замисли се три пъти и стига негативизъм.
цитирай
45. ka4ak - 47. zaw12929 - zaw12929 - Ти качак не само си глу... Преди културните постинги,много моля ,да отговориш на този пост ,по горе!!!
31.01.2012 11:55
С уважение към твоята диплома,просто докажи,че не си я взел,по втория начин!Не забравяй,САМОПРИЗНАНИЕТО,че УКАЗ НЯМА!
А за конституционните съдии,нека да ми докажат,че не са нарушили конституцията,с това позорно решение,че ДПС не е етническа!За такива престъпления,спрямо конституцията,давност няма!!!
цитирай
46. анонимен - zaw12929 Защо ли
31.01.2012 15:09
числото ми прилича на агентурен номер .... :)

"Когато човек не мисли нещо плиткоумно ще измисли, като скандал, какъвто няма!!!"
Ако не сложиш една запетайка там където трябва /дано откриеш правилното място/, ще остана с убеждението, че вече си употребен ... :)
Между другото, по-горе се споменава за някаква диплома. Наистина ли си завършил "нещо" ?
цитирай
47. hristo27 - Така и не ми стана ясно - защо му беше ...
31.01.2012 16:36
Така и не ми стана ясно - защо му беше даден на Марин ордена, та после трябваше да го връща?
цитирай
48. ka4ak - 51. hristo27 - Така и не ми стана ясно - защо му беше ... Ице,просто партийно поръчение!:(
31.01.2012 19:23
hristo27 написа:
Така и не ми стана ясно - защо му беше даден на Марин ордена, та после трябваше да го връща?

Никога,комунист,не може да мисли!!!Само изпълнява!То и за това,е тази издънка!А,БКП,АКО БЕШЕ МИСЛИЛА,ДА НЕ МИСЛИШ,ЧЕ ЩЕШЕ ДА ИМА РЕСТИТУЦИЯ И ДРУГИ ПОДОБНИ?!!
цитирай
49. анонимен - zaw12929 - Продължавам да чакам ТУК,
01.02.2012 15:55
а не там , където не му е мястото, отговор на някои поставени ТУК въпроси ... ;)
И ... гениЙ се пише с "Й" , а не с "И".... :)
цитирай
50. vostroto - Качак...
02.02.2012 08:57
Всички политици си траят, като мишове в трици. Има само една партия, и тя е Грабителска Партия.
цитирай
51. zabavnata - Защо се карате като кретени?
02.02.2012 11:12
Няма партии, не го ли разбрахте? Има кръгове на интереси и ГОЛЯМА ЛАПАЧКА. Лесно се управлява стадо, което се самоизяжда. Идеите сами по себе си са нещо много хубаво, но НЕПРИЛОЖИМО за България. Искам някой да ме опровергае, че няма унищожени досиета, че няма изкуствено разпределени "лидери" от службите във всички партии, че няма неприлично забогатели от неизгодни за България сделки. Всеки ще каже: "Ония са виновни!" Ония, тия... Политическа мъгла!
Zaw12929, Ka4ak призовавам и двама ви да не се карате за глупости! Двама мои братовчеди 20 години не си проговориха заради скапаната политика. Много късно разбраха, че всичко е плод на един чудовищен сценарий : "Разделяй и владей!". 20 изгубени години! Единият вече не е жив, а другия ... Е, той поне видя!
цитирай
52. ka4ak - Ани,това престъпно безхаберие,ще донесе милиарди загуби,от анулиране на всички укази на Марин!!!:((
02.02.2012 13:06
По горе е текста от конституцията и нито един съд в света,не може да узакони тези укази,защото ПРОЦЕДУРАТА НЕ Е СПАЗЕНА!!!:(((

54. vostroto - Качак... Паро,а какво друго им остава освен да си траят?!!Нали като се разприказват и няма да могат да тафят!!!:(((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527535
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031