Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2012 17:17 - 2009г.,когато започнах да пиша тук,видях,че свободата не се разбира и хората ги е страх от нея!За това пускам свой стар пост!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 5033 Коментари: 24 Гласове:
51

Последна промяна: 09.01.2012 18:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
lyubomircholakov.blog.bg/politika/2012/01/09/maimunski-igri-v-internet.879621
12:15 - МАЙМУНСКИ ИГРИ В ИНТЕРНЕТ Автор: lyubomircholakov Категория: Политика   image
Прочетен: 91
image
 
   

 
  Статията очевидно е дискусионна. Затова моля всички коментиращи да спазват правилата на доброто възпитание! Няма да бъдат допускани коментари, съдържащи обиди, ксенофобия, агресия, опити за явно или прикрито цензуриране!

     
МАЙМУНСКИ ИГРИ
В
ИНТЕРНЕТ





Генеалогия на "блатната революция" в Русия 


Александър
Казин....


"17.05.2009 13:03 - ДНЕС,ЩЕ ВИ ОБЯСНЯ КАКВО СЪМ ИСКАЛ ДА ВИ КАЖА С ПОСТА открих кой се страхува от свободата! Автор: ka4ak Категория: Политика   image
Прочетен: 3797 

Едно прекрасно подобрение на системата в БЛОГ.БГ,се оказва дяволско изчадие и произвол на администрацията на блога!
Как може да разкриват тайната на моя избор?
Как ли ще защитя моята позиция,ако ме плаши да видите кой харесвам и за кой гласувам?
И после се чудите,че не смеем да застанем открито и да кажем,аз искам да е така!
Ще се светнете ли и ще разберете ли,че ние живеем в една държава която трябва да ни служи и ние си плащаме за това !
А който плаща,той поръчва музиката!

1.Едно прекрасно подобрение на системата в БЛОГ.БГ,се оказва дяволско изчадие и произвол на администрацията на блога!

Смятам,че е цветно и по красиво!Някак си ни прави по реални и излъчва близост и съпричастност!Личността посетила блога ти придобива и лице,независимо от това дали е истинска като образ!Имам позитивно усещане и чуството че пием кафе на една маса!

2.Как може да разкриват тайната на моя избор?

Нямам никакво притеснение,че някой може да види какво съм избрал и за кого гласувам!И не виждам защо трябва да се притеснявате от това!Притеснява се нечестния човек,защото се страхува от своя избор и страда от комплекси.Това е публичен сайт и след като участваш с
нещата които пишеш те са налице и се коментират.Модерацията е признак на слабост и страх,от свободата в нета!

3.Как ли ще защитя моята позиция,ако ме плаши да видите кой харесвам и за кой гласувам?
И после се чудите,че не смеем да застанем открито и да кажем,аз искам да е така!

Това е реалността,всеки има свое разбиране,но основното е липсата на увереност и вяра в себе си.Имаме позиция,но поради действителността в която живеем не се ангажираме да я защитаваме и се отказваме от свободата си,защото ни е страх!

4.Ще се светнете ли и ще разберете ли,че ние живеем в една държава която трябва да ни служи и ние си плащаме за това!

Това е двустранен договор между държавата и нас,като нейни граждани.Ние се съобразяваме със
законите/включително и моралните/ и редовно си плащаме вноските,че сме избрали да сме граждани на тази страна!

 5.А който плаща,той поръчва музиката!

Ние плащаме,следователно ние си поръчваме музиката и аз искам да имам спокоен и пълноценен живот!И след като държавата не изпълнява договора си и разхищава нашите средства не мога да мълча и да се правя че всичко е наред!Аз си плащам и музиката не ми харесва!
И съм свободен и не ме е страх!"

ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/17/dnes-shte-vi-obiasnia-kakvo-sym-iskal-da-vi-kaja-s-posta-otk.335823

Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне! ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!





Гласувай:
51



1. dolsineq - За много години, Качак! Който се ...
09.01.2012 19:59
За много години, Качак! Който се страхува от истината, сам си вреди или иначе казано – за негова сметка е...
цитирай
2. ka4ak - 1. dolsineq - За много години, Качак! Който се ... Снеже,да си здрава и все така смела!:)))
09.01.2012 20:08
dolsineq написа:
За много години, Качак! Който се страхува от истината, сам си вреди или иначе казано – за негова сметка е...

Уникално е и прекрасно е,че те има!Радвам се за теб и се надявам,че след като има такива ЖЕНИ,няма да се затрием и следващия век,пак ще ни ИМА!!!:)))
цитирай
3. monaliza121 - Здравей, Качак!
09.01.2012 20:08
Свободния човек не поставя ограничения и не търпи такива.
Повечето "свободни" хора поставят ограничения, но винаги протестират против тях.:(
Поздрави!:))
цитирай
4. ka4ak - 3. monaliza121 - Здравей, Качак! Тинче,Прекраснице Скъпоценна!!!:)))
09.01.2012 20:16
monaliza121 написа:
Свободния човек не поставя ограничения и не търпи такива.
Повечето "свободни" хора поставят ограничения, но винаги протестират против тях.:(
Поздрави!:))

Колко е просто,а ИСТИНАТА и СВОБОДАТА,колко са СТРАШНИ!!!?
Приказна вечер!:)))
цитирай
5. mt46 - Проблемът не е в модерацията, Качак...
09.01.2012 22:17
Проблемът е в криворазбраната свобода на словото от някои, които се страхуват да застанат с лицата и с имената си зад публикациите и коментарите си... Мнозина са дошли тук, просто за да се забавляват /някои - на чужд гръб/...
цитирай
6. ka4ak - 5. mt46 - Проблемът не е в модерацията, Качак... Марине,ще ти отговоря с нещо което писах 2009г
09.01.2012 22:30
mt46 написа:
Проблемът е в криворазбраната свобода на словото от някои, които се страхуват да застанат с лицата и с имената си зад публикациите и коментарите си... Мнозина са дошли тук, просто за да се забавляват /някои - на чужд гръб/...


32. ka4ak - @26
25.03 23:33
Това е живота,не може да забраним да няма някой вид на живот!Живота е доказал,че еволюцията е отхвърлила някой видове,а други е развила и усъвършенствала,не защото са били привелигировани,а защото са успяли с борба да оцелеят и да станат по добри от предшествениците си!Защо мислиш,че ако ги вкараме в рамка,ще станеме по добри?Това че аз искам да се пребориме с наркотиците,не е че искам да те лиша от свободата да избираш,аз искам да те лиша от свободата да не бъдеш ти!Не може да си под упойка,аз да ти изрежа всички крайници и каквото си поискам и след като излезеш от упойката да те питам как ти се вижда света,като преди това покрай крайниците съм ти извадил и очите!Изкам да разполагаш със себе си и да се докажеш че си достойна да съществуваш,но не в парник или барокамера,а в нормалната среда на света!Иcкам да повярваш в себе си и ако и десет блога да пишат срещу тебе,не само да не те гътнат,а да ги затвориш,защото си ги обезмислила!
това искам!
33. lidis - до ка4ак
26.03 00:39
Благодаря ти ,мъдро и истински го каза .За себе си разбирам само ,че съм се изнежнила с престоят си в свят ,където всичко е перфектно и откривам ,че съм загубила част от имунитета си за елементарна борба. Много от хората в България са истински войни в ежедневието си и поддържат формата си. Благодаря за коментара.
34. ka4ak - @33
26.03 00:48
Радвам се за теб,че ме разбра!Даваш ми сила че за това което се боря не е утопия,а еволюция,която неминуемо ще се състои!Благодаря ти и дано да е зараза!


цитирай
7. gita969 - Свободата е
09.01.2012 22:41
функция на мисълта и съзнанието.Да си свободен означава да си истински жив, да отстояваш определена позиция и да не се страхуваш "Помни Санчо-ако избереш пътя на добродетелта и се стремиш да вършиш само добродетелни неща,няма защо да завиждаш на тези чийто прадеди са били князе и сенъори защото кръвта се наследява а добродетелта се придобива и струва сама по себеси много повече от кръвта". И "Свободата Санчо е едно от най ценните блага,с който небесата даряват хората.С нея могат да се сравнят нито съкровищата,който крие земята,нито тези които тай морето.За свободата Санчо както и за честа,може и трябва да се жертва животът". Вятърни ли са били мелниците, а.........
цитирай
8. lyubomirstoykov - Които го е страх, да не пише
09.01.2012 22:45
За старите неща, не мога да коментирам в blog.bg съм от месец октомври 2011г.
Регистриран съм със собственото си име и съм показал, моя снимка.
Пиша понеже имам собствено мнение и не ме страх да го изразя, за съжаление, се оказа че в другите медии можеш, да изказваш мнение, ако си платиш, но не винаги и това е гаранция, че ще бъдеш допуснат.
Не се страхувам да покажа какво харесвам и да изразя мнението за даден постинг или по даден въпрос, не ме е страх да покажа за кого гласувам.
Любопитно мие какво мислят другите за моите постинги, харесват ли ги, ако не ги харесват, какво точно не харесват, с нетърпение чакам коментарите по тях.
Дразня се когато се появи надпис, че коментара ми ще бъде показан след одобрение, т.е. собственика на постинга, ще прецени достоен ли съм да коментирам, неговата творба.
В моя блог няма ограничения за коментарите.
Свободата и преодоленият страх, не означава, че не трябва да се спазва благоприличие, когато пишем или коментираме, никой не ни дава право да псуваме и обиждаме, може да използваме ирония и колко по- тънка е тя толкова по- добре.
Много точни са т.4 и т.5 от постига ти, крайно време е управляващите да разберат, кой ги е наел на работа и за каква точно работа ги е наел.
цитирай
9. ka4ak - 7. gita969 - Свободата е Маргарита,редовно ме оприличават с героя на Сервантес!!!
09.01.2012 23:06
gita969 написа:
функция на мисълта и съзнанието.Да си свободен означава да си истински жив, да отстояваш определена позиция и да не се страхуваш "Помни Санчо-ако избереш пътя на добродетелта и се стремиш да вършиш само добродетелни неща,няма защо да завиждаш на тези чийто прадеди са били князе и сенъори защото кръвта се наследява а добродетелта се придобива и струва сама по себеси много повече от кръвта". И "Свободата Санчо е едно от най ценните блага,с който небесата даряват хората.С нея могат да се сравнят нито съкровищата,който крие земята,нито тези които тай морето.За свободата Санчо както и за честа,може и трябва да се жертва животът". Вятърни ли са били мелниците, а.........

Така че не само не ми е чуждо това усещане,а се стремя да стане заразно и да доставя удоволствие,че си живял и си успял да помогнеш и други да го усетят и му се насладят!!!:)))
цитирай
10. lidislidis - Качак , ти докога ще размахваш коментара ми в блога и ще настройваш хората срещу мен?
09.01.2012 23:28
Сега мога открито да ти кажа, че този сайт е единствен може би в света, в който се работи срещу потребителите...Работи се със забранени методи и средства , единствено печалба на сайта и слава на обслужващите го и техните близки приятели. Няма друг такъв сайт на Земята...Умишлен тормоз над потребители , неакуратност в обслужване, немърливост във функциите... и всичко каквото изпитват на гърба си много от потребителите. Очевадно е за всички, не само за мен... Незаслужени банове, кражби на лично творчество, проследяване страниците на пишещите от чужбина пак със същите цели...все факти, които говорят за един нестандартен сайт с нарушена свобода на блогващите в него умишлено и тенденциозно.Няма комуникация между потребители и управа, ами мутренско мачкане и преследване.Лансиране разруха и показност на кич. Ами в другите сайтове , пак български не е така...да не говорим за световните, където такива издевателства над потребители са недопустими.
Друг е въпросът , че и потребителите имат култура на общуване по между си. Свобода на словото в блог.бг не е имало , няма и няма да има с това мислене на екипа му и потребителите му да се налагат с цената на всичко, без да разбират и двете страни що е блог и какви са функциите му по света.
Ами да се прекръсти този блог на модераторски и приятелски и да не се лъжат хората да идват блогери, тъй като няма нищо общо със свободен блог .
цитирай
11. estirbg - За много години, ka4ak!
09.01.2012 23:41
Ще вметна и моето мнение -
Казват, че човек се различава от животните по словото, а пък тъкмо словото е това, чрез което понякога се проявяваме като животни...И в това се убедих от личен горчив опит -
Принудих се от една седмица насам да използвам модерация на коментарите, защото се отвратих от примитивността на някои читатели, които кацат като мухи по нови и стари постинги и доволно замърсяват блога ми. Уморих се да обикалям всяка вечер и да чистя сексуалните им гадни предизвикателства (поне да бяха поднесени красиво!) под темите си, да не говорим, че спамове цъфтят като плевели произволно и неконтролируемо - като започнеш от евтини кредити на чуждоземни съмнителни банки, та се достигне до високо ефикасни виагри и сайтове за проституция. По колко пъти на ден тичешком да обикалям блога си да трия мръсотиите, кога да мисля какво да пиша и коментирам - нали ходим да си изкарваме и хляба - на всички времето е кът и всеки гледа да съкрати неприятните процедури. Така че аз също не одобрявам модерацията, но се убеждавам, че вече ми е необходима. За съжаление! ...
цитирай
12. ka4ak - 8. lyubomirstoykov - Които го е страх, да не пише Любо,който го е страх от мечки,да не ходи в гората!Виж какво съм написал :
09.01.2012 23:47
lyubomirstoykov написа:
За старите неща, не мога да коментирам в blog.bg съм от месец октомври 2011г.
Регистриран съм със собственото си име и съм показал, моя снимка.
Пиша понеже имам собствено мнение и не ме страх да го изразя, за съжаление, се оказа че в другите медии можеш, да изказваш мнение, ако си платиш, но не винаги и това е гаранция, че ще бъдеш допуснат.
Не се страхувам да покажа какво харесвам и да изразя мнението за даден постинг или по даден въпрос, не ме е страх да покажа за кого гласувам.
Любопитно мие какво мислят другите за моите постинги, харесват ли ги, ако не ги харесват, какво точно не харесват, с нетърпение чакам коментарите по тях.
Дразня се когато се появи надпис, че коментара ми ще бъде показан след одобрение, т.е. собственика на постинга, ще прецени достоен ли съм да коментирам, неговата творба.
В моя блог няма ограничения за коментарите.
Свободата и преодоленият страх, не означава, че не трябва да се спазва благоприличие, когато пишем или коментираме, никой не ни дава право да псуваме и обиждаме, може да използваме ирония и колко по- тънка е тя толкова по- добре.
Много точни са т.4 и т.5 от постига ти, крайно време е управляващите да разберат, кой ги е наел на работа и за каква точно работа ги е наел.

"28.03.2009 19:20 - Интернет е богатство и не трябва да ...
Интернет е богатство и не трябва да посягаме на тази свободна зона,за комуникация!Ако искаш си сложи и камера и микрофон,ако искаш бъди със своето име,прякор или под чуждо име или анонимен,това е твоята свобода и никой не бива да посяга на нея!В твоя блог прави каквото си искаш,но не посягай на свободата!Никога не съм си позволил да изтрия и един коментар,независимо колко грозни,обидни или лъжливи,да са те!Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша,ако се страхуваш,просто не участваш или отиваш там където има ограничения и влизаш в рамката!
Ако страдаш от комплекси,тогава това ще бъде съвсем друг разговор или да примамиш и други с ниски страсти,също ще е друг разговор,но смятам че си тук за да изкажеш своето мнение,да бъде чуто и коментирано!”
цитирай
13. lidislidis - Да , така е в нормалните блогове
10.01.2012 00:13
mt46 написа:
Проблемът е в криворазбраната свобода на словото от някои, които се страхуват да застанат с лицата и с имената си зад публикациите и коментарите си... Мнозина са дошли тук, просто за да се забавляват /някои - на чужд гръб/...


И модераторите не са анонимни . Няма скрито, покрито...Комуникацията е чиста и истинска между модератори и блогери. Правилата се спазват и от двете страни, тъй като се явяват участници в един процес, а именно блог общуване с чисти цели.Да не говорим, че споразумението на блог.бг между потребител и управа на сайта, също куца и е много погрешно съчинено...като за блог.
цитирай
14. ka4ak - 10. lidislidis - Качак , ти докога ще размахваш коментара ми в блога и ще настройваш хората срещу мен? ЧНГ Северно Сияние:)))Някога да не съм ти отговорил?!!!
10.01.2012 00:15
lidislidis написа:
Сега мога открито да ти кажа, че този сайт е единствен може би в света, в който се работи срещу потребителите...Работи се със забранени методи и средства , единствено печалба на сайта и слава на обслужващите го и техните близки приятели. Няма друг такъв сайт на Земята...Умишлен тормоз над потребители , неакуратност в обслужване, немърливост във функциите... и всичко каквото изпитват на гърба си много от потребителите. Очевадно е за всички, не само за мен... Незаслужени банове, кражби на лично творчество, проследяване страниците на пишещите от чужбина пак със същите цели...все факти, които говорят за един нестандартен сайт с нарушена свобода на блогващите в него умишлено и тенденциозно.Няма комуникация между потребители и управа, ами мутренско мачкане и преследване.Лансиране разруха и показност на кич. Ами в другите сайтове , пак български не е така...да не говорим за световните, където такива издевателства над потребители са недопустими.
Друг е въпросът , че и потребителите имат култура на общуване по между си. Свобода на словото в блог.бг не е имало , няма и няма да има с това мислене на екипа му и потребителите му да се налагат с цената на всичко, без да разбират и двете страни що е блог и какви са функциите му по света.
Ами да се прекръсти този блог на модераторски и приятелски и да не се лъжат хората да идват блогери, тъй като няма нищо общо със свободен блог .

Винаги съм бил прям и открит с теб и седя зад всяко нещо което съм ти написал!!!Тогава пак ме обвини и виж какво съм ти отговорил:
56. анонимен - EХ , KA4AK !
04.04.2009 18:34
KОЛКО ТИ ПЛАТИХА ЗА ИНТЕРВЮТО С МЕН ?
ЗА ДА МЕ ОТСТРАНЯТ ОТ БЛОГА ? Не си заслужава труда !Никога не са ме препикавали песове и кучки от управата на блога ! Поздрав и запомни ,че кръвта вода не става ,каквото и да ти казват от блог.бегето !
Правят го за манипулация на невежите !
цитирай
Изтрий
57. ka4ak - @56
04.04.2009 20:07
Аз не се продавам!pegas08 ме помоли да се включа в кампанията цитирана в заглавието на поста,аз му пуснах моя пост ИМАЙ ЦЕЛ в неговия блог
в уречения час 19.00 и той ми се обади,че трябва да пусна пост в моя блог.под мотото на кампанията,тогава реших,тъй като пиша за наркотиците,да пусна нещо различно което да помогне за кампанията и пуснах края на нашия танц,защото смятам че в блога сме за да се радваме,шегуваме,закачаме,но и да говорим на сериозни теми.Смятам че нашия танц,най-добре илюстрира,че двама блогери на 4000км един от друг,които не се познават,могат да бъдат пример за отношенията в блога и че доброто ги обединява!
За това на прима виста,копирах края на нашия танц и го пуснах,като пост.Смятам че сме пример за подражаване и налагане добри отношения в блога!
цитирай
15. lidislidis - Аз също седя зад думите си, тъй като съм тук с истинското си име и данни
10.01.2012 00:22
Не съм измислен ник, въпреки, че екипа на блога многократно нарушава правата ми, под предлог и с утехата , че в България закон за Интернет нямало . Ами пресен случай онзи ден пак са нарушили правата ми , като са се намъкнали в страниците на професионален фински сайт, в който пиша и по български разпратили съобщения на всички от сайта със скалъпени от гууглето фински думи...
Голям смях предизвикаха и погнуса , тъй като сайта има изисквания за регистрация в него с лични данни и място на работа. Стояха 2 часа и след проверката ги изтриха разбира се. Простотията няма граници. Бяха се регистрирали с дублиране на потребители, като оставили на всеки съобщение да им пише на имели jahoo.bg. за jaana, gospoja 46, valja и т.н... за да вършат сделка...
Голям майтап! И смешно и тъжно... Без да знаеш сайта , за какво е да си показват простотията!
Свикнала съм да бъда искренна с хората и те с мен, макар думите ми да носят неприятност за някого. Свикнала съм да казвам истината.
цитирай
16. ka4ak - 11. estirbg - За много години, ka4ak! Страшно много те уважавам и смятам,че си като мисионерите,от време оно!!!
10.01.2012 00:43
estirbg написа:
Ще вметна и моето мнение -
Казват, че човек се различава от животните по словото, а пък тъкмо словото е това, чрез което понякога се проявяваме като животни...И в това се убедих от личен горчив опит -
Принудих се от една седмица насам да използвам модерация на коментарите, защото се отвратих от примитивността на някои читатели, които кацат като мухи по нови и стари постинги и доволно замърсяват блога ми. Уморих се да обикалям всяка вечер и да чистя сексуалните им гадни предизвикателства (поне да бяха поднесени красиво!) под темите си, да не говорим, че спамове цъфтят като плевели произволно и неконтролируемо - като започнеш от евтини кредити на чуждоземни съмнителни банки, та се достигне до високо ефикасни виагри и сайтове за проституция. По колко пъти на ден тичешком да обикалям блога си да трия мръсотиите, кога да мисля какво да пиша и коментирам - нали ходим да си изкарваме и хляба - на всички времето е кът и всеки гледа да съкрати неприятните процедури. Така че аз също не одобрявам модерацията, но се убеждавам, че вече ми е необходима. За съжаление! ...

Честно,смятам религията за най голямото зло сполетяло човечеството,но пак казвам,че ти си прекрасен човек!!!
Въпреки това не мога да се съглася с теб и смятам,че доводите ти за модерацията са оправдание,за собствена слабост!Винаги смятам,че НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА и стига силно да го желаеш и сто неуспешни опита,не биха ме разколебали,защото знам,че сто и първия ще е успешен!!!:)))
Така че не се ПРЕДАВАЙ,ЩЕ УСПЕЕШ!!!:)))
цитирай
17. ka4ak - 15. lidislidis - Аз също седя зад думите си, тъй като съм тук с истинското си име и данни Истината е велика и за това те харесвам Лидис!!!
10.01.2012 01:31
lidislidis написа:
Не съм измислен ник, въпреки, че екипа на блога многократно нарушава правата ми, под предлог и с утехата , че в България закон за Интернет нямало . Ами пресен случай онзи ден пак са нарушили правата ми , като са се намъкнали в страниците на професионален фински сайт, в който пиша и по български разпратили съобщения на всички от сайта със скалъпени от гууглето фински думи...
Голям смях предизвикаха и погнуса , тъй като сайта има изисквания за регистрация в него с лични данни и място на работа. Стояха 2 часа и след проверката ги изтриха разбира се. Простотията няма граници. Бяха се регистрирали с дублиране на потребители, като оставили на всеки съобщение да им пише на имели jahoo.bg. за jaana, gospoja 46, valja и т.н... за да вършат сделка...
Голям майтап! И смешно и тъжно... Без да знаеш сайта , за какво е да си показват простотията!
Свикнала съм да бъда искренна с хората и те с мен, макар думите ми да носят неприятност за някого. Свикнала съм да казвам истината.

Но винаги съм се стремял да ти помогна да пораснеш и да не си малкото момиченце/иначе си е страхотно,че си си хлапе!!!/,което се е сдърпало за парцалената кукла,която лошите са отнели!!!
Виж какво съм написал в подобна ситуация,преди танца!
02.04.2009 19:02 - защо им давате трибуна?-това казвам на жените
Защо продължаваш да се стягаш,колко мъже са искали да бъдат с теб сигурно безброй, на колко си обърнала внимание сигурно много малка част,а колко си допуснала до теб сигурно единици!Казах ти да не обръщаш внимание на тези блогери!Спомни си в училище на кой се подигравахме,на този който се стягаше и реагираше и всички се включваха,на други на които сме се подигравали,но не са реагирали както очакваме,постепенно сме спирали да правиме опити,защото не е интересно!Ти реагираш и ще продължат да се бъзикат с теб!Казах ти все едно не ги виждаш и чуваш,те не съществуват за теб,може само да се забавляваш с поредната безумица за теб,приеми го като игра и си ги отбелязвай,за да ги разказваш като вицове след време!Послушай ме и не се самонаранявай,те не съществуват!
Само им наливаме вода в мелницата и си мислят че са велики.Не хаби енергия,всеки сам ще прецени кое от кой е!
цитирай
18. анонимен - Господинът Чолакова има твърде фриволно отношение към отрицателните коментари!
10.01.2012 10:02
Здрасти, Беломорканалчо! Имах една единствена дискусия с него. При опит за следваща, резултатът беше твърде показателен. Delete..... :-))))))))))) Апропо, аз също не трия. Е... ако се появи анонимчо, който ме пожелава от зад, трия.
Пак ще кажа мое старо мнение. Свободата и демокрацията не е слободия и анархия. Но ми се иска да е така, свободата на изказване да е подплатена и с аргументи, чиято валидност може да бъде оспорвана с други аргументи. Иначе е нещо като "просветена монархия". Абе, можеш да кажеш, ама палачът е мой човек. :-)))))))))))
цитирай
19. ka4ak - 18. katana - Господинът Чолакова има твърде фриволно отношение към отрицателните коментари! Това си е личен избор!:(
10.01.2012 13:12
katana написа:
Здрасти, Беломорканалчо! Имах една единствена дискусия с него. При опит за следваща, резултатът беше твърде показателен. Delete..... :-))))))))))) Апропо, аз също не трия. Е... ако се появи анонимчо, който ме пожелава от зад, трия.
Пак ще кажа мое старо мнение. Свободата и демокрацията не е слободия и анархия. Но ми се иска да е така, свободата на изказване да е подплатена и с аргументи, чиято валидност може да бъде оспорвана с други аргументи. Иначе е нещо като "просветена монархия". Абе, можеш да кажеш, ама палачът е мой човек. :-)))))))))))

09.01 22:15 - 12. lyubomircholakov - Нищо лично, но смятам, че е недоп... Явно не се изразявам добре!!!:(
lyubomircholakov написа:
ka4ak написа:
Нищо лично,но смятам,че е недопустимо,да си мълча!:)))


Радвам се, че помогнах да разгърнеш и допълнително обосновеш мнението си. Макар да съм антидемократ, в случая с удоволствие помогнах да се състои един от поне теоретичните принципи на т. нар. "демокрация", формулиран май от Волтер, ако не се лъжа: "Не съм съгласен с мнението ти, но правя всичко възможно, за да можеш да го изразиш". :-)))
Но, така или иначе, аз не разбрах най-главното: какво представлява свободата? Какво е свобода? Докато не решим този въпрос, все ще обикаляме отстрани и ще преливаме от пусто в празно.
Между другото: "допустимо" е да си мълчиш. Защото, ако приемем, че нещо е "недопустимо", с това вече ограничаваме свободата си, нали така? Свободата означава, че всичко е "допустимо". Или не е така? Или не това е свободата?
Въобще: КАКВО Е СВОБОДАТА?



ka4ak написа:
"Статията очевидно е дискусионна. Затова моля всички коментиращи да спазват правилата на доброто възпитание! Няма да бъдат допускани коментари, съдържащи обиди, ксенофобия, агресия, опити за явно или прикрито цензуриране!"

Изключително погрешно/с извинение/и несвободно/без извинение!!!"
Както виждаш,се извинявам,за погрешно,а за не свободното-НЕ!!!
Това че сме повредени и не можем да разберем какво е свобода,не ме освобождава от допустимо или недопустимо!!!Смятам че трябва да положа усилия,повече хора да се освободят от погрешните си представи за свободата и за това съм направил моя блог СВОБОДНА ЗОНА НА БЛОГ.БГ и основах фондация"ПРАВО НА СВОБОДЕН ИЗБОР",защото смятам,че това е един от основните дефекти на нацията и няма да пожаля свободното си време и енергия,за да успея да поправя тази грешка,за да може децата на нашите внуци,да живеят в една просперираща и благоденстваща България!!!:)))
цитирай
20. demonwind - За много години!
10.01.2012 20:35
Тази година навярно много хора ще разберат какво е свободата.... Именно тук се корени пророчеството на маите...

Поздрави!
цитирай
21. zabavnata - За много години, Качак!
11.01.2012 12:39
Жив и здрав, както и всички около теб. Къде са ти снимките от "гората"? Хайде де, пускай ги!:)))
Хубав ден!
цитирай
22. ka4ak - СЕГА ЩЕ ПУСНА ПЪРВА ЧАСТ ОТ ГОРАТА АНИ!
11.01.2012 17:17
НАПРАВО РАЙСКО КЪТЧЕ,КОЕТО НЕ ВЯРВАХ,ЧЕ СЪЩЕСТВУВА!!!
цитирай
23. анонимен - isabel marrant
27.10.2012 10:50
mAunmtMrsx <a href="http://isabelmarantbekketsneakers.webeden.net/#17212">isabel marant sneakers</a> qQvvqlZhgj <a href="http://isabelmarantbekketsneakers.webeden.net/#18176">etoile isabel marant</a> jJwjjaLcwj <a href="http://isabelmarantbekketsneakers.webeden.net/#12683">isabel marrant sneakers</a> sZgssmOtve http://isabelmarantbekketsneakers.webeden.net/#67661 hLbageNlnw http://discount-ugg-boots-online.webeden.net/
цитирай
24. анонимен - canada goose trillium parka
01.11.2012 20:54
aXkkqnSxfm <a href="http://goedkopeuggskopen.jouwweb.nl/">goedkope uggs</a> uXjzkiIvgy <a href="http://goedkopeuggskopen.jouwweb.nl/">uggs kopen</a> hXuetbWcqt <a href="http://goedkopeuggskopen.jouwweb.nl/">uggs online shop</a> wAflspYtgf http://goedkopeuggskopen.jouwweb.nl/ cNzsbcAlmi <a href="http://goedkopeuggsbestellenn.webnode.nl/#12678">goedkopeВ uggs</a> xKzlrpQxlp http://goedkopeuggsbestellenn.webnode.nl/#51186 yCprqqZxsi <a href="http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#42113">isabel marant</a> dVwqocJlfa <a href="http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#69925">isabel marant trainers</a> iYxxfwXenf <a href="http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#73343">isabell marant</a> pTsacbVrcw http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#58188
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527303
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88777
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031