Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2011 23:56 - Не мога да се стърпя!Преди да ме плюете, помислете!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 10042 Коментари: 34 Гласове:
65

Последна промяна: 09.12.2011 14:22


18:22 - Падне ли и Б Д Ж - нататък е лесно! Автор: tsvetanandreev image



.................


Някой

да ми каже
колко още национални съкровища не са разпарчетосани
и разграбени? Колко,а?
Дайте да броим:

- НЕК ли?

- Въздухоплаване ли?

- Морски пристанища ли?

- Мини ли?

- Златодобив ли?

- Язовири ли?

- Гори ли?...


...Останаха май само магистралите,недостроеното
метро,Първокласните,второкласните,третокласните
пътища и джадетата!
Сгазят ли БДЖ външните и вътрешните ГАДОВЕ,
нататък е лесно - ще станем 100 процента роби
на знайни и незнайни мутри  и други питекантропи
... с бели якички...
..................................................................................................................

 
5. ka4ak - Смятах че ""БЕЛИ ЯКИЧКИ"е мой термин,но...:(((
23:32
"5. tera - Sorry, ка4ак,
16.12.2009 11:50
няма как да имаш авторски права над израза "бели якички", защото "принадлежат" на американския писател Ъптън (пишат го и Ъптон) Синклер още от 30-те години на миналия век! :)
Но днес ми е празник, така че ще ти го призная за определение в национален мащаб, щом така твърдиш :)))"
91-ва,когато казах,че трябва да затворим Кремиковци и там да направим админастративният център на страната/сега ми идва на ум,на Европа!!!/,ме обявиха за ......:((((((((
Сега пак казвам,че БДЖ Е ВОДЕНИЧЕН КАМЪК НА ШИЯТА НИ И АКО ПРОДЪЛЖИ ДА Е ДЪРЖАВНО,минималното което ще се бъркаме всяка година е 150 лева на калпак/включително и пеленачетата/!!????
Така че,правете си изводите и престанете да пишете глупости!Държавната работа,е изключително вредно и опасно мероприятие!!!Проумейте го!!!
И ПРЕДИ ДА МЕ ПЛЮЕТЕ,ПОМИСЛЕТЕ!!!:))))
това го добавям!
3. ivanna4ev - Та ние махнахме десетки, ако не с...
00:53
Та ние махнахме десетки,ако не стотици хиляди такива камъни през тези години-не трябваше ли до сега да летим.Или едното БДЖ ни е било проблема.Помисли и ти ако искаш, преди да ме плюеш :))) цитирай
Изтрий 4. ka4ak - 3. ivanna4ev - Та ние махнахме десетки, ако не с... Иване,камъните са за това,да се освободим от тях!!!
01:25
ivanna4ev написа:   Та ние махнахме десетки,ако не стотици хиляди такива камъни през тези години-не трябваше ли до сега да летим.Или едното БДЖ ни е било проблема.Помисли и ти ако искаш, преди да ме плюеш :)))
Тежки са и искат да ни потопят!Няма нормален бизнесмен,който да не фалира,при тези условия в секторите за които плачеш!Изхода е ,ти да поемеш някой от тях и тогава,да се изцепиш!!!
цитирай
Редактирай | Изтрий 5.     ka4ak - За светване,от стар пост!:)))
01:44
01.02.2010 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години,предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))



Тагове:   чорбаджия,


Гласувай:
65



1. анонимен - изпусна пощите
09.12.2011 00:10
собственик на тухли и земя, където има керемиди...
не само гари...
цитирай
2. ka4ak - 1. анонимен - изпусна пощите Е.Т. не съм ги изпуснал!!!
09.12.2011 00:17
Те са в същия кюп!!!Написал съм"Държавната работа,е изключително вредно и опасно мероприятие!!!Проумейте го!!!"
Ясна вечер!:)))
цитирай
3. ivanna4ev - Та ние махнахме десетки, ако не с...
09.12.2011 00:53
Та ние махнахме десетки,ако не стотици хиляди такива камъни през тези години-не трябваше ли до сега да летим.Или едното БДЖ ни е било проблема.Помисли и ти ако искаш, преди да ме плюеш :)))
цитирай
4. ka4ak - 3. ivanna4ev - Та ние махнахме десетки, ако не с... Иване,камъните са за това,да се освободим от тях!!!
09.12.2011 01:25
ivanna4ev написа:
Та ние махнахме десетки,ако не стотици хиляди такива камъни през тези години-не трябваше ли до сега да летим.Или едното БДЖ ни е било проблема.Помисли и ти ако искаш, преди да ме плюеш :)))

Тежки са и искат да ни потопят!Няма нормален бизнесмен,който да не фалира,при тези условия в секторите за които плачеш!Изхода е ,ти да поемеш някой от тях и тогава,да се изцепиш!!!
цитирай
5. ka4ak - За светване,от стар пост!:)))
09.12.2011 01:44
01.02.2010 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години,предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))
цитирай
6. анонимен - работил съм във Вълчо Иванов и нямаше такова нещо!
09.12.2011 02:59
Това беше най-голямото предприятие в България и захранвахме целия соц,лагер!
цитирай
7. ka4ak - 6. анонимен - работил съм във Вълчо Иванов и нямаше такова нещо! Е.Т.Димитров почина/лека му памет/,но има дастатъчно живи,които са свидетели!!!
09.12.2011 03:14
анонимен написа:
Това беше най-голямото предприятие в България и захранвахме целия соц,лагер!

ДИМИТРОВ ЗНАЕШЕ,ЧЕ ТОВА Е ПРАВИЛНО,НО СИ БЕШЕ КОМУНИСТ И КАТО ЧУ,ЧЕ ОТ 1711 ЧОВЕКА,ЩЕ ОСТАНАТ 250,КАЗА ЧЕ ТОВА НИКОГА НЯМА ДА СТАНЕ!Вече няма нито един човек!!!А и лагерът го няма!Плаче ми се,ДРУГАРЮ:(((
цитирай
8. bojo12345 - Беше време,когато като....
09.12.2011 07:16
бях студен и пътувах в ІІІ-та класа , с дървените седалки ,понякога дори и правостоящ!Днес една част от студентите ходят със свой леки коли-нали?
Какво стана с товарните превози-къде е сточна гара Пловдив-сякаш е паднала
бомба,няма и един коловоз?
Къде бяха държавниците,ръководителитех на БДЖ и синдикалните босове?
Бяха на работните си места и крадяха железата за скраб!!!
Днес при променения брой пътуващи и качените на ТИР-ове товари реалноста е
много различна от старото време.
На проспалите /кралите/ лидери трябва да се потърси оговорност.
При тази реформа най- много ще пострадат най-дрибните риби!!!
цитирай
9. fireball - Проблема е лошо (съчетано с крад...
09.12.2011 08:20
Проблема е лошо (съчетано с крадливо) управление от неуки и прости хора. Лошото управление не е нито държавно, нито частно. То е лошо управление. Навсякъде се развива жп транспорта, TGV-тата във Франция се конкурират със самолетите по скорост (и цени) - само у нас е точно обратното... Какви ТИР-ове и автобуси, какви реалности бълнуват някои - жп транспорта винаги е бил най-евтин.
Навсякъде по света, транспорт, комуникации, енергетика са национални компании с държавно и частно участие (акционерни дружества), само у нас - всичко се приватизара с някакви безумни аргументи (то не са и аргументи, а по-скоро - виждания) на някакви псевдоикономисти, които не биха издържали изпитите в първи курс...
Докато тъпанарите окопали се във властта на всички нива, не бъдат разкарани, нищо добро не ни чака...
цитирай
10. ka4ak - 8. bojo12345 - Беше време,когато като.... Божо,изключително си прав!Военизирана команда за грабеж!!!:(((
09.12.2011 11:28
bojo12345 написа:
бях студен и пътувах в ІІІ-та класа , с дървените седалки ,понякога дори и правостоящ!Днес една част от студентите ходят със свой леки коли-нали?
Какво стана с товарните превози-къде е сточна гара Пловдив-сякаш е паднала
бомба,няма и един коловоз?
Къде бяха държавниците,ръководителитех на БДЖ и синдикалните босове?
Бяха на работните си места и крадяха железата за скраб!!!
Днес при променения брой пътуващи и качените на ТИР-ове товари реалноста е
много различна от старото време.
На проспалите /кралите/ лидери трябва да се потърси оговорност.
При тази реформа най- много ще пострадат най-дрибните риби!!!

Крадлива структора,един огромен цирей,изсмукващ жизнените сили на страната!
цитирай
11. bojo12345 - Каво ли щеше да е ако...
09.12.2011 11:45
С парите от откраднатото желязо бяха платени новите мотриси???
Щеше ли да дължим още пари на Германия за тях?
цитирай
12. ka4ak - 9. fireball - Проблема е лошо (съчетано с крад...Добре си се кръстил на този прекрасен остров БОРА БОРА,но железниците са ТОРО БОРА!:(
09.12.2011 11:48
fireball написа:
Проблема е лошо (съчетано с крадливо) управление от неуки и прости хора. Лошото управление не е нито държавно, нито частно. То е лошо управление. Навсякъде се развива жп транспорта, TGV-тата във Франция се конкурират със самолетите по скорост (и цени) - само у нас е точно обратното... Какви ТИР-ове и автобуси, какви реалности бълнуват някои - жп транспорта винаги е бил най-евтин.
Навсякъде по света, транспорт, комуникации, енергетика са национални компании с държавно и частно участие (акционерни дружества), само у нас - всичко се приватизара с някакви безумни аргументи (то не са и аргументи, а по-скоро - виждания) на някакви псевдоикономисти, които не биха издържали изпитите в първи курс...
Докато тъпанарите окопали се във властта на всички нива, не бъдат разкарани, нищо добро не ни чака...

Алюзията с Афганистан е показателна!:(
цитирай
13. ka4ak - 11. bojo12345 - Каво ли щеше да е ако... Не само че нямаше да дължим,а щяха да могат да се движат с максималната си скорост!!!
09.12.2011 11:58
bojo12345 написа:
С парите от откраднатото желязо бяха платени новите мотриси???
Щеше ли да дължим още пари на Германия за тях?

Чак е смешно!!!средна скорост-42км. в час????:(((
цитирай
14. kikonark - Само в България
09.12.2011 14:00
държавното продължава да бъде мечта. Hавсякъде искат частно, защото в него е истината и високата заплата.
цитирай
15. анонимен - Капитализма винаги води до ...
09.12.2011 14:24
Капитализма
винаги
води до това.
Няма как
бизнеса да
плаща на работника без
печалба..
Което значи
че всяка стока
си има печалба
- а печалбата обикновено не
се
връща на
пазара а
едрият
капиталист си я
спестява.. Така
парите
намаляват.. Ето
това е
капитализъм.. Просто
е.. Ако не
знаехте..
цитирай
16. анонимен - Колко е субсидията на Германия за ...
09.12.2011 14:34
Колко е субсидията на Германия за техните железници? Колко субсидия плаща нашата държава за БДЖ.. След като Костов се освободи за един лев от воденичният камък наречен Кремиковци - държавата колко плащаше след това на частното кремиковци.. А на Лукойл - днес колко се плаща като субсидия.. Колко субсидия дава днес Великобритания на частните железници - и държавата ли да им даде за модернизация - че частните бивши държавни влакове се скапват от годинки...
цитирай
17. ka4ak - 14. kikonark - Само в България Киро,държавното е примамливо,защото си капиталист с неограничени възможности,без никаква отговорност !:(((
09.12.2011 15:03
kikonark написа:
държавното продължава да бъде мечта. Hавсякъде искат частно, защото в него е истината и високата заплата.

В частното,трябва да РАБОТИШ ,а даже и тоалетната хартия да си я купиш!!!
цитирай
18. анонимен - eeeee... ka4ak,
09.12.2011 15:06
prai6 li doduci?
цитирай
19. apostapostoloff - Тук големи икономисти се изказват, да
09.12.2011 15:23
ги пратим в Америка, па ега измъкнат ония абдали от кризата....
цитирай
20. ka4ak - 15. анонимен - Капитализма винаги води до ... E.T. явно продължаваш да живееш,под крилото на Партията!:(((
09.12.2011 15:36
анонимен написа:
Капитализма
винаги
води до това.
Няма как
бизнеса да
плаща на работника без
печалба..
Което значи
че всяка стока
си има печалба
- а печалбата обикновено не
се
връща на
пазара а
едрият
капиталист си я
спестява.. Така
парите
намаляват.. Ето
това е
капитализъм.. Просто
е.. Ако не
знаехте..

Жалко е,че с такива разбирания,Никога няма да се научим да работим и ще продължаваме да затъваме с безхаберието си!!!:(((
цитирай
21. ka4ak - 16. анонимен - Колко е субсидията на Германия за ... Е.Т.Президентът на голямата японска железопътна компания "Джей Ар Хокайдо" се самоуби заради
09.12.2011 16:08
анонимен написа:
Колко е субсидията на Германия за техните железници? Колко субсидия плаща нашата държава за БДЖ.. След като Костов се освободи за един лев от воденичният камък наречен Кремиковци - държавата колко плащаше след това на частното кремиковци.. А на Лукойл - днес колко се плаща като субсидия.. Колко субсидия дава днес Великобритания на частните железници - и държавата ли да им даде за модернизация - че частните бивши държавни влакове се скапват от годинки...

катастрофа с влак на фирмата, в която бяха ранени десетки хора.!!!
А Кремиковци,трябваше още тогава да бъде ликвидирано,защото от пръст не се прави стомана и няма никаква икономическа логика,този комунистически идиьотлък да продължи изцеждането на всички нас!!!:(
цитирай
22. анонимен - Апостолов прати КАЧАК да оправи ...
09.12.2011 16:21
Апостолов прати КАЧАК да оправи САЩ.. trainweb.org/moksrail/advocacy/resources/subsidies/transport.htm - и нека някой да го отведе това и да го разберат хората... Бе американците...
цитирай
23. vencivaleri1951 - А сега помислете:
09.12.2011 16:34
-Защо БДЖ, Балкан, Кремиковци, споменатият Вълчо Иванов, както и много други преприятия бяха печеливши и работещи. Не дадеш ли заявка за товарен вагон в началото на тримесечието нама как да си натовариш продукцията. Не дадеш ли заявка за "бяло тенеке", безшевни тръби, или малцовани профили "пътуваш "или търсиш от чужбина. Две неща бяха най голям дифицит в икономиката ни-кадри и товарни вагони.
Отваряш вестник сутрин и четеш:-Предпириятие, институт търсят: Работници, специалисти, научни работници...
Сега отваряш вестник и четеш: Предприятие ,институт...:закрити, източени, стачкуват зарад нераздадени с месеци заплати, производствени аварии...
Истината е , че преди икономиката макар и не от най читавите работеше и знасяше. Селското ни стопанство макар и не от най модерните изхранваше като калории и асортимент две Българии, а сега над 65% от храните които консумираме са внос. Преди над 80% от обработваемата земя/без зърното/ бе под вода. Сега под стърнища. Преди ти трябваха връзки или рушвет да напуснеш работа, а сега ти трябва същото да получиш такава. Аз не мога да разбера някои на какво се радват. Не виждат ли, че държавата, хората си отиват. Кой емигрира, кой болест кой циганска лопата го затрива:((((
цитирай
24. анонимен - ...
09.12.2011 16:46
знаеш ли кое му е лошото-не че ще отиде в частни ръце,а ще бъде
купено без пари-познай от кой- от тези,които толкова години виждаха,че се
работи на загуба,но си затваряха очите-ей това дразни-разбираш ли??-някой
пак ще си напълни гушката за сметка на обикновения железничар,който с мизерната
си заплата едва си покрива нуждите,а какво остава да си купува акции.А как е по света-има места,където обикновения,редови работник,може да участва с капиталов дял в предприятието,където работи-далеч сме,далеч сме от истинския
капитализъм-мое мнение-не ангажирам никого с него.
цитирай
25. kasnaprolet9999 - ВДЖ е умишлено доведено до фалит от ...
09.12.2011 16:50
ВДЖ е умишлено доведено до фалит от последователно провеждана политика на няколко правителства. Белите държави си запазват компаниите, свързани с инфраструктурата и си ги поддържа. Канадската железница е държавна и една от най-дългите като километри железопътен път. Сега вече е късно да се направи нещо друго за нашата, освен приватизация, стига да се намери такъв крупен инвеститор. Въпреки, че държавата ни се разтовари от много държавни дружества, тя не можа да намери начин да се погрижи за малкото, които останаха в забранителния списък. Не мисля, че е от некомпетентност. Ти си станал бизнесмен в зората на демокрацията, когато започна приватизацията. Правителството на Костов, през чието време на управление се извърши най-голямата приватизация сега е против такива сделки, не се ли запитваш защо?
цитирай
26. анонимен - Абе умник, не трява ли според теб да ...
09.12.2011 17:17
Абе умник ,не трява ли според теб да се продадът "Пътническите превози ",които са на загуба-да ги вземе някой всезнайко като теб и да ги направи печеливши.Иначе колко му е да се правиш на велик бизнесмен като ти подарят еда пелевша фирва като "Товарни превози" почти без пари
цитирай
27. ka4ak - 18. анонимен - eeeee... ka4ak, Е.Т.за дудуци:
09.12.2011 17:26
анонимен написа:
prai6 li doduci?

Телефон
за връзка или поръчка:

0876087617
цитирай
28. ka4ak - 19. apostapostoloff - Тук големи икономисти се изказват, да Мите,ония абдали ни прехвърлиха техните бакии!:(((
09.12.2011 17:55
apostapostoloff написа:
ги пратим в Америка, па ега измъкнат ония абдали от кризата....

Все едно,ние сме цъфнали,така че си заслужава да им спретнем един десант!!!
цитирай
29. анонимен - Докога крадльовците ще ни "учат" как се прави държава?
09.12.2011 18:09
Чета тук как се дават акъли за запазване на сегашното БДЖ. Не вярвам, че има някой който да не знае, че в БДЖ работещите крадат ежедневно и безсъвестно. Може би не всичките на 100%, може и не по много, но като цяло е съвсем циганска работа. И когато някой се реши да каже "Царят е гол" крадльовците веднага се обединяват за да му затворят устата. Айде, и ние живеем в България, и ние получаваме информация не само от медиите, така че знаем истината и аз казвам НАИСТИНА Е ВРЕМЕ ЗА КАРДИНАЛНИ РЕФОРМИ !
цитирай
30. ka4ak - ЯВНО ЗА АМЕРИКАНЦИ НЕ БИВА ДА СЕ ПИШЕ
09.12.2011 18:32
ПОЗОРНО Е
цитирай
31. kasnaprolet9999 - анонимен 29
10.12.2011 16:15
Лично аз съм виждала как се краде на ниско ниво, наскоро разбрах, че се е крало и на високо ниво. За това казвам, че БДЖ умишлено е доведено до фалит, затваряли са си очите за кражбите, защото на върхушката това й е било изгодно.Виж само на какво заприличаха гарите в последните няколко години. От тук нататък пътеките са две-приватизация или ликвидация. Една неуспешна приватизация ще повлече ликвидация, защото няма да може да се заздрави дружеството. Чета, че някои предлагат да се приватизира губещата дъщерна фирма на БДЖ-холдинг-Пътнически превози. Ами така лесно ли се продават губещи дружества мм...? Кой е този будала който ще се навие да ни спасява?
Ако се продаде "Товарни превози" и парите от него се влеят в холдинга още дълго ще имаме българска железница. Трябва обаче и да се завиши контрола върху ръководството на БДЖ и всички държавни фирми в списъка, забранен за приватизация, най-вече болниците, за да не си раздават заплати на обръча около директорите от 30 до 60 хил. лева.
цитирай
32. planinitenabulgaria - За БДЖ:
10.12.2011 23:44
Поздрави на г/жа Пролет. Така е по принцип. Аз съм работил с влака, с водоснабдяване и т. н. крупни предриятия на София от 1979 до 2007 г. И влакът и Кремиковци и другите са ми ясни. Извърши се грабеж, който бе планиран и всеки взе това, което му определиха. Така се родиха олигарсите, техните прислуги - мутрите, някои от които поеха собствен "бизнес". Днес конците на всичките тези дърпа Агент Гоце и след като се оттегли от поста си ще продължи да ги дърпа. Защото има финансова подкрепа - Васил Златев от Правец, банкери, престъпници и др. А също и съда. Бомбата на безкрайните промени бе заложена именно в съда, който пренасочваше парите от един разбойници към други и към тях. А влакът? В него има много джелезо и джици, ще отиде към империята НАДИН. После, нарязан на парчета ще отпътува за Западна Европа, където ще остане заедно с вагоните.
Поздрави за г/н Качак.
Коста
цитирай
33. анонимен - http://xrumerservice.org
14.01.2012 11:20
Do you wish to get significantly more targeted free visitors from search engines for your website almost effortlessly? Well, with more exposure around the web it's possible. But most website admins are yet not aware of how to get the popularity that multiplies itself within days. As many webmasters say, this backlink and traffic service can bring potentially thousands of visitors to almost any website. So just visit http://xrumerservice.org to get started. :)
цитирай
34. анонимен - christian louboutin soldes
04.11.2012 19:13
uBndrvQzlh <a href="http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#69451">louboutin pas cher</a> rOjiqsFgyk <a href="http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#81866">chaussure louboutin pas cher</a> qYdzrnUaqg <a href="http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#92924">louboutin chaussure</a> mOkplePdjo http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#58592 gGwwutFyuf <a href="http://goedkopemonsterbeats.webnode.nl/#73484">beats by dr dre</a> kIfvmrQwts <a href="http://goedkopemonsterbeats.webnode.nl/#52813">monster beats </a> dTxypwBubb <a href="http://goedkopemonsterbeats.webnode.nl/#51145">Find Out More</a> aGxzjoKhek http://goedkopemonsterbeats.webnode.nl/#16353 uKncmvYaut <a href="http://sacs-a-mainlancel.webnode.fr/#27392">sac lancel</a> hXkyjeFncs <a href="http://sacs-a-mainlancel.webnode.fr/#58729">lancel pas cher</a> rTcpugVtiz <a href="http://sacs-a-mainlancel.webnode.fr/#72148">Homepage</a> pJfrpcRuit http://sacs-a-mainlancel.webnode.fr/#25253
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527159
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88775
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031