Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 01:18 - Гласувай: 1067-за 944-против!!!Като стар айдук,веднага,го тафих!А, пет неща които БИХ ПРИБАВИЛ,са ЛЮБОВ,ОБИЧ,ВЯРА,ХАРМОНИЯ,ЗАЕДНО!:)))
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 6590 Коментари: 21 Гласове:
66

Последна промяна: 08.02.2011 01:38


05.02 12:03 - Не четете този постинг! Автор: wonder Категория: Изкуство   image
Прочетен: 1772 Коментари: 53 Гласове: 123
Последна промяна: 05.02 17:24 image image
По настояване на Stoineff и Идеята му всеки да даде поне ПЕТ ПОЗИТИВНИ идеи за развитието на страната ни.

1. Инвестиции в историческата култура на цялата нация, всички видове туризъм и изкуствата. Формиране на огромни меценатски фондове с парични потоци, напълно освободени от данъци в посока Изкуство и завишени критерии на Ценители с високо, духовно, еволюционно ниво, осигуряващи „безработност” относно насъщния за Творците, Музикантите и Изпълнителите на изкуство. И посвещаване на сътворенията им, носещи Прекрасното в себе си. Всеки българин да бъде отведен, натъркан и осаферясан с местата на светлата памет на древните ни светци и светини, както и потопен в родното си изкуство и култура, което към Днес му е Табула раза относно качествено Познание.

2. Построяване на Българска (Миланска скала) и Университет за Поезия и проза, както и въдворяване на желание у всеки втори човек да пее, а който не може – да рецитира стихове с изчислена за позитивност вибрационна светлинност.

3. Излизане на образованието в свободно-избирателни форми /без да отпадат присъщо-задължителните за висока обща култура, предмети – като конвенционалните и фундаментални науки/ с поощряване на креативността и откривателските ноу-хау идеи, които българинът априори носи в себе си от ранно детство.

Вкл. Бързо създаване на учебни заведения за нарастващия стремително брой на децата-индиго /почти всяко трето дете, родено след 1990 г. в Бг е индиго и има дислексия като Леонардо да Винчи, което трябва да направи нов вид Училища възможно най-скоро/.

4. Въдворяване на практики и програми за опериране от български негативизъм и усвояване на норми на поведение – релативни като задължение, но постоянни като функция, според децата, за първите 7 годинки, чрез които да се надгражда вградената априори ценностна система, изповядваща духовна и лична хигиена на човека, екологията като начин на живот, вкл. Екология на Духа като начин на светоусещане и чувствопознание, пълноценността на личността – като начин на постигане.

5. Въздигане на Природата в култ и въдворяване на форми за учение, работа и бизнес сред природни забележителности, с осигурен достъп за всеки /по земя, въздух и вода/.

6. Издигане любовта към ближния в Теория на обществото /в училища и университети/, като всеки да бъде образован в познанията и науките доказващи, че Всичко е свързано с всичко /респ. Всеки с всеки/, натрупвайки опит с изучаване на нови разгръщащи се учения като Струнната теория, релациите на Хайзенберт, теоремите на Гьодел, постулатите на Юнг, трансперсонализма на Уилбър, Квантовата механика и Археологията на Духа и др. /тук може да се допълва доста/

7. Реституция на Швейцарските банки в полза на Българската държава или преоткриването на Енергията във вакуума и производство на летателни, придвиждащи и други Перпетуум Мобилле-та из държавата.

8. Тотално прочистване на Съдебната власт от всички стари елементи, с изключение на обучаващи квестори и въдворяване на Деца-Кристали, завършили Право в цялата Съдебна система.

9. Приучаване на нацията с присъщата й търпеливост да изчака поне още 1-2 поколения и след Почистването от Кристалите, да се пуснат напред Децата-индиго да Строят новата ни и прекрасна страна по свой космичен начин.

Нагоре  

Тагове:   9,   дела раи,   5,
 
Препоръчай за вълна   Направи твоя вълна   Добави към твоята вълна Гласувай:   1067   944
Гласували сте!ТОВА ТРЯБВА ДА Е УРОК,КОЙТО ДА НЕ ПОВТАРЯМЕ!УВАЖАВАЙТЕ ГЛАСЪТ СИ!
НИЕ ЗАЕДНО МОЖЕМ!!!

 

 




Гласувай:
67



1. tanyarisemova - Stoineff е един от малкото блогери ...
08.02.2011 01:25
Stoineff е един от малкото блогери МЪЖЕ, които много харесвам. Има прекрасно малко детенце. Още повече, че виждам неговата идея в твои постове. Значи ще го подкрепя.
цитирай
2. анонимен - здраво от запад
08.02.2011 01:44
махни това зелено от 1, че ми изпили очите.
четох от 2 надолу.
за децата индиго верно е време да се помисли. ако се учим от тях ще я докараме страната до хубави дни.
цитирай
3. ka4ak - 1. tanyarisemova - Stoineff е един от малкото блогери ... Няма да подвеждам щерката!!!:)))
08.02.2011 01:50
tanyarisemova написа:
Stoineff е един от малкото блогери МЪЖЕ, които много харесвам. Има прекрасно малко детенце. Още повече, че виждам неговата идея в твои постове. Значи ще го подкрепя.

Време ми е и аз да ставам,дядо!:)))
цитирай
4. ka4ak - 2. анонимен - здраво от запад Е.Т.то си е за изпилване!!!
08.02.2011 01:53
анонимен написа:
махни това зелено от 1, че ми изпили очите.
четох от 2 надолу.
за децата индиго верно е време да се помисли. ако се учим от тях ще я докараме страната до хубави дни.

Помага,за проглеждане!:)))
цитирай
5. tanyarisemova - ТЪКМО ДО РИЦАРСКИЯ ТУРНИР, тате
08.02.2011 02:12
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
Stoineff е един от малкото блогери МЪЖЕ, които много харесвам. Има прекрасно малко детенце. Още повече, че виждам неговата идея в твои постове. Значи ще го подкрепя.

Време ми е и аз да ставам,дядо!:)))

...за моята розова прашка :)))))
Гушкам те!
цитирай
6. ka4ak - 5. tanyarisemova - ТЪКМО ДО РИЦАРСКИЯ ТУРНИР, тате Обещал съм ти го,но нещо тарапаната от кандидатите,ме нерви!:(((
08.02.2011 02:18
tanyarisemova написа:
ka4ak написа:
tanyarisemova написа:
Stoineff е един от малкото блогери МЪЖЕ, които много харесвам. Има прекрасно малко детенце. Още повече, че виждам неговата идея в твои постове. Значи ще го подкрепя.

Време ми е и аз да ставам,дядо!:)))

...за моята розова прашка :)))))
Гушкам те!

Да не би случайно,да имам десет щерки?!!!
цитирай
7. tanyarisemova - махни това зелено от 1, че ми изпили ...
08.02.2011 02:40
анонимен написа:
махни това зелено от 1, че ми изпили очите.
четох от 2 надолу.
за децата индиго верно е време да се помисли. ако се учим от тях ще я докараме страната до хубави дни.

Нещо съм против всичко това http://indigota.com/ Център за духовно развитие.
Против съм всякакви духовни центрове, особено с религиозна насоченост или особено насочени към проблемите на младите завербуващи ги и правещи ги зависими по някакъв начин. Против съм всякакви зависимости включително и цигарите.

Това че децата са различни не ги прави нито луди,нито болни, нито деца индиго.
цитирай
8. veninski - Поздрави от Родопите, приятелю!
08.02.2011 06:04
Поздрави от Родопите, приятелю!
цитирай
9. анонимен - Качак що не оставите Уондър на мира? Аз ако съм на нея ще ви тегля по една.
08.02.2011 07:05
tanyarisemova написа:
анонимен написа:
махни това зелено от 1, че ми изпили очите.
четох от 2 надолу.
за децата индиго верно е време да се помисли. ако се учим от тях ще я докараме страната до хубави дни.

Нещо съм против всичко това http://indigota.com/ Център за духовно развитие.
Против съм всякакви духовни центрове, особено с религиозна насоченост или особено насочени към проблемите на младите завербуващи ги и правещи ги зависими по някакъв начин. Против съм всякакви зависимости включително и цигарите.

Това че децата са различни не ги прави нито луди,нито болни, нито деца индиго.


Това в коментар7 с розовата прашка да се ограмоти малко, че срамота.
цитирай
10. vmir - Верно Wonder e гляма работа!
08.02.2011 08:11
Скъса ме от смях! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
11. анонимен - Какво можем заедно, Влади?
08.02.2011 09:31
Какво?
цитирай
12. ka4ak - 8. veninski - Поздрави от Родопите, приятелю! Благодаря ти Василе!
08.02.2011 11:22
veninski написа:
Поздрави от Родопите, приятелю!

Ограмотяването и събуждането на нацията,минава и през твоите струни на Орфей!!!
Творчески слънчев ден,приятелю!:)))
цитирай
13. ka4ak - 9. анонимен - Качак що не оставите Уондър на мира? Аз ако съм на нея ще ви тегля по една. Е.Т.не можеш като нея!!!,защото и това ако го направи,ще бъде,красиво
08.02.2011 11:32
и прекрасно!!!
анонимен написа:
tanyarisemova написа:
анонимен написа:
махни това зелено от 1, че ми изпили очите.
четох от 2 надолу.
за децата индиго верно е време да се помисли. ако се учим от тях ще я докараме страната до хубави дни.

Нещо съм против всичко това http://indigota.com/ Център за духовно развитие.
Против съм всякакви духовни центрове, особено с религиозна насоченост или особено насочени към проблемите на младите завербуващи ги и правещи ги зависими по някакъв начин. Против съм всякакви зависимости включително и цигарите.

Това че децата са различни не ги прави нито луди,нито болни, нито деца индиго.


Това в коментар7 с розовата прашка да се ограмоти малко, че срамота.

Така че е добре да се позамислиш,току виж-проумееш!!!:)
цитирай
14. ka4ak - 10. vmir - Верно Wonder e голяма работа! Любо,вселенските видения е хубаво да се споделят!
08.02.2011 11:55
vmir написа:
Скъса ме от смях! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Бих го озаглавил''СПОМЕНИ ОТ БЪДЕЩЕТО'':)))
цитирай
15. ka4ak - 11. анонимен - Какво можем заедно, Влади? Е.Т.преди всичко,да опознаем себе си,за да сме заедно във СВЕТЛИНАТА!!!:)))
08.02.2011 12:04
анонимен написа:
Какво?

Толкова е просто!:)))
цитирай
16. анонимен - Стига с тия призиви, ами работете тихо, без да ви знае власта.
08.02.2011 12:19
Стига с тия алабализма. Струнната теория ше ни оправи обществото и гладорията. Ала-бала. Понятие си нямате от общество. По-добре слезте при хората, отколкото зо ми дращите глупости. Бил съм всред хората, един от тях съм и зная, че с фантасмагории и увещания нищо няма да стане. Хората са наплашени и много малко може да се излъжат да се вдигнат на "бунт" срещу наложените феодални порядки. Не вярвате ли, Ами опитайте, господа клакьори. Опитайте, а не със задна мисъл да градите кариера.
цитирай
17. tanyarisemova - махни това зелено от 1, че ми изпили ...
08.02.2011 12:54
анонимен написа:
tanyarisemova написа:
анонимен написа:
махни това зелено от 1, че ми изпили очите.
четох от 2 надолу.
за децата индиго верно е време да се помисли. ако се учим от тях ще я докараме страната до хубави дни.

Нещо съм против всичко това http://indigota.com/ Център за духовно развитие.
Против съм всякакви духовни центрове, особено с религиозна насоченост или особено насочени към проблемите на младите завербуващи ги и правещи ги зависими по някакъв начин. Против съм всякакви зависимости включително и цигарите.

Това че децата са различни не ги прави нито луди,нито болни, нито деца индиго.


Това в коментар7 с розовата прашка да се ограмоти малко, че срамота.

Като гледам другите колко и какви грешки правят в национален аспект, то моите са направо нищожни. Не само че е срамота, а е направо ужас!!
цитирай
18. tanyarisemova - Стига с тия алабализма. Струнната ...
08.02.2011 12:57
анонимен написа:
Стига с тия алабализма. Струнната теория ше ни оправи обществото и гладорията. Ала-бала. Понятие си нямате от общество. По-добре слезте при хората, отколкото зо ми дращите глупости. Бил съм всред хората, един от тях съм и зная, че с фантасмагории и увещания нищо няма да стане. Хората са наплашени и много малко може да се излъжат да се вдигнат на "бунт" срещу наложените феодални порядки. Не вярвате ли, Ами опитайте, господа клакьори. Опитайте, а не със задна мисъл да градите кариера.


В заглавието на постинга има една дума и тя е думата „ЗАЕДНО”!
цитирай
19. анонимен - !!
08.02.2011 13:09
ИМА ПРАВОСЛАВНА ЕТИКА ,КОЯТО Е НАПЪЛНО ДОСТАТЪЧНА И НЯМА НУЖДА ОТ НИКАКВИ СПЕЦИАЛНИ ТЕОРИИ ЗА ОБЩЕСТВОТО ,КОИТО ПРОПОВЯДВАТ ЛЮБОВ КЪМ БЛИЖНИЯ ...!!Въпросът е ,че трябва да НАВЛЕЗЕ МАСОВО В УЧИЛИЩАТА ...!!!
цитирай
20. vmir - 14. ka4ak - 10. vmir - Верно Wonder e голяма работа! Любо,вселенските видения е хубаво да се споделят!
08.02.2011 14:00
ka4ak написа:
vmir написа:
Скъса ме от смях! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Бих го озаглавил''СПОМЕНИ ОТ БЪДЕЩЕТО'':)))


Е, какво пък, аз и без това съм й почитател... :)))
цитирай
21. pevetsa - ЗАЕДНО МОЖЕМ ДА ПРОМЕНИМ БЪЛГАРИЯ!
09.02.2011 18:52
ЗАЕДНО МОЖЕМ ДА ПРОМЕНИМ БЪЛГАРИЯ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6528697
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88789
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031