Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2010 23:40 - РОДЕНО ОТ СРЕЩАТА НА АРИАНА
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 16103 Коментари: 43 Гласове:
7



24.02.2009 04:09 - Право на свободен избор-2

Автор: ka4ak Категория: Политика   image

Прочетен: 5877
Обадиха се изключително интелигентни хора,ерудити,с богат житейски опит,минали през премеждия и обрати на съдбата и разбрах,че явно не съм се справил с писането на постинги! За това, Право на свободен избор-2! Извинете ме!
Ще дам за пример блога на една жена,която страшно много уважавам! zabavnata
постинг:
                                                         Да победиш дрогата!

                                                      специално за всички Вас!

                                                    Една погубена душа,
                                                    заровена в престъпна дрога,
                                                    приплака пак за свобода.
                                                    От усните ти чух:"Не мога!"

                                                    Какво не можеш?Победи я!
                                                    Живей,обичай и мечтай!
                                                    В земята стъпкай я!Убий я!
                                                    Кошмарът има своя край.

                                                   Сега си чист и дрогата е минало,
                                                   а пропилял си толкоз много дни?!
                                                   През твоето съзнание прминало:
                                                  "Колко превратни са всички човешки съдби!"

                                                   Гордея се с теб и ти вярвам,
                                                   и знам че намерил си верния път...
                                                   Ръката си своя най-искрено давам
                                                   за поздрав.Знай,всички грешат!

                                                   Прости им.Те трудно отделят
                                                   доброто от  злото,Прокажен си днес.
                                                   А ти си човек пред когото споделят
                                                   за своите низости,забравили своята чест.

                                                   Не,няма"НЕ мога!".Стани,усмихни се!
                                                   Желание,нежност,любов и късмет!
                                                   Аз вярвам в доброто,а ти промени се
                                                   и нека доброто те следва на вред!


Прекланям и се за нейния талант  и богата душа!
Разменихме коментари и мнения.
zabavnata:
"Аз пиша за всичко,което ме вълнува.Не бях описвала този проблем в стих,но идеята се роди спонтанно.Онзи ден на спирката чаках трамвая и видях един наркоман.Целият квартал го познава.Да го наречем М. Сянка.Това не бе човек,а сянка.Виждала съм го как жално проси по 50 стотинки от случайно преминаващи.Жалко.Тъжно.Ако сам не си помогне,хората ще продъжат да го избягват като прокажен.Тръпки на отвращение ме побиха.А той не забелязва нищо,живее в свой свят,измамен свят,изолиран от всичко.....А пътя е до два метра под земята.Това ли искат тези хора?Нямат ли други мечти?"
ka4ak:
Това е трагедията,той е бил сладко момченце,всички са му се радвали,започнал е съвсем случайно,просто да опита,бил е уверен,че само опитва и повече това не ще се повтори,но с приятели пак опитва,да не го помислят за мухльо и с течение на времето от опитите,само на дискотека,само на терен,само един път в седмицата,само през два дни,се стига до всеки ден и по няколко пъти на ден,но още когато е бил само един път в седмицата,той вече е болен и ако няма кой да го спре,не може , да си помогне сам!БОЛЕСТТА Е ХРОНИЧНА И ПРОГРЕСИРАЩА! А той
сигурно е на 12-13 години,когато е опитал за първи път!Точно за това алармирам родителите,защото,здраво,право,готово отгледано дете,става аутсайдер на обществото,едни го съжаляват,а други казват"-а бе този боклук,да УМИРА!"

Не не искат това,но болестта ги води натам!Те искат само дрога,тя е единственото,което искат!
Могат да ти говорят всичко,но те са обсебени и затова накрая няма нито приятели,нито близки и ако не  му помогнем,ще умре!

ka4ak
може да помогнем на това момче,само ни трябва да влезем в контакт с него!

zabavnata
идеята е благородна но...Тези хора са направили СВОЯ ИЗБОР и считат че няма проблем.


Точно това изречение ме накара да съпоставя и десетки други подобни и да напиша този пост-2.
Правото на свободен избор,е когато си свободен,когато мисълта ти е свободна,да може да избереш с ясно съзнание и здраве,пътя по който ще поемеш!Не може един несвободен,един с несвободна мисъл,един с неясно съзнание,да има право на свободен избор,защото този"Свободен избор"е вреден както са избиращия,така и за всички,които го заобикалят!А наркотиците правят всичко друго,но те лишават от свободния избор!
И ние ако сме хора,не трябва да допускаме и един от нас,да има право на такъв свободен избор!
Не може една изкуствена болест,да я оставим да унищожава децата ни,нашето бъдеще!Основното което всеки от нас трябва да знае е,че нашия организъм няма защита от наркотика,че няма умрял от това че не взел,а се умира защото си взел!
Имам случаи на родители,които в своето безсилие,да осъществят контакт с детето си,
започват да правят това,което и то прави,само и само да са по близко до него,но тази фатална стъпка,ги прави и тях зависими и вместо да помогнат,увеличават хората,които спонсорират тази машина-наркоманията!Закачането при нас е по трудно,но ако при децата  е от 1-5-6 пъти и вече си клиент,при родителя е 20-25пъти
опити и вече си готов,това е разликата,казах Ви,няма защита!Не случайно зависимост,
над 25 години,почти не се получава,с изключение на случаите,или преди години си пробвал или докторът е проявил престъпна небержност и е провел неправилно лечение и те е закачил,за нещо със зелена или жълта рецепта!
За това Ви призовавам,чрез медии,чрез срещи,чрез лишаване от лично време,да затознаем хората,нашите комшии,нашите колеги,приятели,родители!Нека да започне да се говори,нека да насърчим ,тези от нас, които са се сблъскали с проблема,не да го крият,а да говорят,нека да накараме държавата да види проблема и вместо да си заравя главата в пясъка,да включи всички свои ресурси и апарат,за да изкореним това изкуствено явление от нашия ежедневен живот!
НЕКА ДА ОБЯВИМ ВОЙНА,ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ!
НЕКА НАШИТЕ ДЕЦА ДА ИМАТ ПРАВО НА СВОБОДЕН ИЗБОР!

НЕКА ОБЯВИМ ВОЙНА!

 

 

А повода да го пусна отново, беше срещата и последните коментари под поста за срещата:

46. анонимен - Защо...?
03:37

Как пък нито един от вас не попита тук, чрез коментар -" Абе Качак от какво имат нужда тези момчета, как живеят там, как ние можем да помогнем..." Въобще това не ви интересува нали?
Защо ходите на блогерски срещи...за да научите нещо, за да създадете нещо, за да помогнете на някого или Качак да ви плаща сметките?Водени от какво бяхте на тази среща?
Всичките търсите къде да бъдете публукувани, къде да се изявявате...търсите издатели, спонсори...но и дайте вие малко нещо. Малко нещо! Поне заинтересованост...

...живота е таково колело...връхлита те и те задвижва...и някак кривваш. Уш си уведомен за всичко или си мислиш, че знаеш всичко. До момента в който се оказва че ти...и ти...отивате към ада. И спасение няма!

 

47. zabavnata - анонимен 46
04:35

Отидох на срещатата за да попитам Качаклиев как се става наркоман? Много лесно решение на всичките ми проблеми, да.
Ето, признавам си. Вероятно си мислите, че съм тинейджърка? Не, не съм! Все пак си мисля, че ако не стана алкохоличка, това ще е резервния ми план.
Като добавка изобщо не попитах как живеят хората в комуната. Защо да питам?!
А, да...Забравих. Ядохме, пихме и се веселихме за сметка на спонсора, издателя, ЧОВЕКА!
Какво още? Не престанах да досаждам на Качак с настоявания да издаде бездарните ми книги, които вероятно ще се четат само от пропаднали наркомани като мен.
Анонимен, заради такива като теб и тъпите Ви коментари не ми се ходи на никакви блогърски срещи. Знаеш ли колко по-удобно е да си седиш у дома на топличко и да чуеш по новините, че някъде е починало младо момче или момиче от некачествен наркотик или свръхдоза?

 

48. анонимен - 47. zabavnata
14:18

Главният смисъл на коментара бе Да му помагаме! Да си помагаме взаимно! Да сме заедно в каузата "Справим ли се с наркотиците бъдещето е наше"
Да питате от какво имат нужда тези момчета. Отхвърлениса от всички.
Миналато година по Никулден една жена се бе свързала с него и бе дарила риба за всички момчета там. И това зацяла година.

"Вероятно си мислите..." мисля си...как издържа Качак на всичко това.
"заради такива като теб".... "такива като мен"...спасява Качаклиев. Такава като мен спасяват училища и се борят срещу вятърните мелници

 

49. ka4ak - Виждам,че е станало интересно,а срещата си беше супер!За това ще пусна поста от 24.02.2009г.
23:07

Смятам че ,продължава да е актуален!!!




Тагове:   Ариана,


Гласувай:
82



1. анонимен - успя да ме разплачеш значиии. . . . за ...
13.12.2010 00:02
успя да ме разплачеш значиии....за изборът които правя...сдържах сълзите си дълго време...Не мога да бъда силна, с достатъчно воля...не мога.
цитирай
2. iliada - Надявам се ,Владо да бъда извинена!
13.12.2010 00:15
Оказа се ,че събота бил работен ден-!Радвам се ,че има хора като теб -с големи сърца!
http://vbox7.com/play:eb05c12c
цитирай
3. ka4ak - 1. анонимен - успя да ме разплачеш значиии. . . . за ... Е.Т.спокойно има изход!
13.12.2010 00:18
анонимен написа:
успя да ме разплачеш значиии....за изборът които правя...сдържах сълзите си дълго време...Не мога да бъда силна, с достатъчно воля...не мога.

Прочиташ това:
http://ka4ak.blog.bg/politika/2010/11/01/elektronni-buditeli-chestit-praznik.627976
и усмихната вечер!:)))
цитирай
4. анонимен - успя да ме разплачеш значиии. . . . за ...
13.12.2010 00:36
ka4ak написа:
анонимен написа:
успя да ме разплачеш значиии....за изборът които правя...сдържах сълзите си дълго време...Не мога да бъда силна, с достатъчно воля...не мога.

Прочиташ това:
http://ka4ak.blog.bg/politika/2010/11/01/elektronni-buditeli-chestit-praznik.627976
и усмихната вечер!:)))

Чела съм го знаеш...много пъти...просто...
събота ме нямаше...поисках да ме няма...поисках да изчезна както винаги съм си пожелавава.После плаках...след което исках да ме няма още повече.
чувствам се зле и то много...разболявам се...извини ме
Гушкам те!
цитирай
5. ka4ak - 2. iliada - Надявам се ,Владо да бъда извинена! Илияна,бях тръгнал да се шегувам,но това което ми пусна,не позволява!!!
13.12.2010 00:58
iliada написа:
Оказа се ,че събота бил работен ден-!Радвам се ,че има хора като теб -с големи сърца!
http://vbox7.com/play:eb05c12c

Препоръчвам да го видят и другите!

http://vbox7.com/play:eb05c12c
цитирай
6. ka4ak - 4. анонимен - успя да ме разплачеш значиии. . . . за ... Е.Т.идва нова седмица и всичко ще бъде наред!
13.12.2010 01:04
Сега си легни,гушкам те и сънувай златен галош!:)))
цитирай
7. tanyarisemova - Позволи ми да припомня нещо ht...
13.12.2010 01:08
Позволи ми да припомня нещо
http://tanyarisemova.blog.bg/novini/2010/06/01/spravim-li-se-s-narkoticite-bydeshteto-e-nashe.554746
и
http://www.youtube.com/watch?v=JfTSlozOJnY
цитирай
8. ka4ak - 7. tanyarisemova - Позволи ми да припомня нещо ht... Щерке,ти си уникална и аз си се гордея с теб!!!
13.12.2010 01:16
tanyarisemova написа:
Позволи ми да припомня нещо
http://tanyarisemova.blog.bg/novini/2010/06/01/spravim-li-se-s-narkoticite-bydeshteto-e-nashe.554746
и
http://www.youtube.com/watch?v=JfTSlozOJnY

Пътят е труден,но заедно ще го извървим!А сега в леглото,бегом,марш!:)))
цитирай
9. анонимен - zabavnata е забавна колкото хуя ми
13.12.2010 02:13
:-D
цитирай
10. ka4ak - 9. анонимен - zabavnata е забавна колкото хуя ми Е.Т.не си порасло,да имаш такива атрибути!
13.12.2010 02:17
анонимен написа:
:-D

Светла нощ!:)
цитирай
11. ka4ak - Сега разбирате ли,защо казвам,че темата е неудобна???!
13.12.2010 03:31
Пък за свободния избор,СЪВСЕМ!:(((
цитирай
12. ckarlet - Покъртително е това, което си пу...
13.12.2010 07:59
Покъртително е това, което си публикувал. Имаш дух, който не само може да помогне на тези хора, но и да зареди други като нас с оптимизъм! Ти си силен Човек, Кa4ak!И с каквото се захванеш съм сигурна, че води до успех!
Поздравявам те!
цитирай
13. zabavnata - Благодаря ти Качак!
13.12.2010 10:01
Благодаря и на анонимния, който си мисли, че проблемите на наркоманите са най-тежките проблеми. Искам най-отговорно да ти заявя, че на хората около наркоманите им е десет пъти по-тежко. Не бих искала да пренасям темата тук, но ако анонимния желае би могъл да ми пише, а пък аз ще се опитам да му разкажа за битките, които съм водила. Много е тежко!!! Ти си мислиш, че на наркоманите им е трудно?! Мен питал ли си ме? Знаеш ли, че се е налагало да работя на две или дори на три места, за да компенсирам това, което наркомана у дома пропиляваше с лека ръка. Не ми се живееше...Боли!
цитирай
14. demonwind - Много пъти съм си мислел
13.12.2010 10:37
дали ще има ефект, ако например накродилърите бъдат бичувани до смърт публично с вериги с шипове, а наркоманите, които нямат сили или не искат да се лекуват, да бъдат подлагани на електрошокова терапия...
Но веднага се замислям за нещо друго, което според мен е много по-чудовищно, защото е напълно легално, а рекламата му се шири из целия свят. За вредата от него не се говори достатъчно, а всъщност е причина за смъртта на толкова хора, колкото едва ли не са загинали през Втората световна. Това е той - ЦАР АЛКОХОЛ. Няма да забравя случка от близкото ни минало - един даскал, за да "предпази" учениците си от дрогата, популяризирал активно употребата на алкохол вместо марихуана, хероин или екстази. Резултатът не закъснял - няколко натровени 13 годишни деца, събрали се да изпият две или три бутилки водка (!!!). Когато аз бях на 13, не познавах вскуса на алкохола, а когато станах на 18 и започнах да опитвам "пукницата", не можех и да си помисля да изпия и четвърт шише концентрат. А сега става въпрос за литри. При 12-13 годишни деца.
Е, мисля си - тогава кого ще бичуваме до смърт? Милионите търговци на алкохол?
Всеки знае вредата от наркотиците. Само дето не причислява алкохола към тях. Мой познат пие от 16 годишен. Сега е на 42, инвалид на 95 %, освидетелстван от ТЕЛК. От пиене. И продължава да пие - не защото е зависим (може да не пие с месеци, когато няма пари, или когато се разболее сериозно), а защото така иска! Просто казва "Ще пия докато пукна - това си е моя живот!". А държавата му плаща, докато на хора с отрязани крайници им се дава по-малък процент инвалидност, дори се гаврят с тях, че ще "им порасне" крайника... Майка му на този човек страда, самата тя е болна от рак (латентен от години, слава Богу).
Така че пак идвам на темата за правото на свободен избор - понякога свободния избор е за сметка на другите. И свободата се бърка със слободия.
Някой запитва ли се - защо в Китай има най-малко наркомани (като общ брой)? Защото там правосъдието е на стадиона...
цитирай
15. aqualia - Поздрави! И аз бях на работа в събота...
13.12.2010 10:39
А темата е изключително гореща. Разбирам и едната, и другата страна... Помогала съм на наркоман и семейството му дълго време, за наша радост, момчето се избави, чисто е от няколко години. Но всички бяхме като мъртви покрай него дълго време, не знам как майка му се съвзе, и сега още треперим... Бог с теб, Качак, добре, че намираш Обич и Сила да им помагаш и да посрещаш омразата, да не я слагаш на душата си.
цитирай
16. ka4ak - 12. ckarlet - Покъртително е това, което си пу... Добър ден,Скарлет!И в предишния пост ти казах,че си разкошна!
13.12.2010 10:50
ckarlet написа:
Покъртително е това, което си публикувал. Имаш дух, който не само може да помогне на тези хора, но и да зареди други като нас с оптимизъм! Ти си силен Човек, Кa4ak!И с каквото се захванеш съм сигурност, че води до успех!
Поздравявам те!

Страшно много искам,това да се случи,но съм установил,че една птичка Пролет не прави!:((
Прекрасна и успешна седмица!:)))
цитирай
17. ka4ak - 13. zabavnata - Благодаря ти Качак! Ани,знаеш че няма разминаване и дъщеря ти/да е жива и здрава!!!/,е доказателство!!!
13.12.2010 11:15
zabavnata написа:
Благодаря и на анонимния, който си мисли, че проблемите на наркоманите са най-тежките проблеми. Искам най-отговорно да ти заявя, че на хората около наркоманите им е десет пъти по-тежко. Не бих искала да пренасям темата тук, но ако анонимния желае би могъл да ми пише, а пък аз ще се опитам да му разкажа за битките, които съм водила. Много е тежко!!! Ти си мислиш, че на наркоманите им е трудно?! Мен питал ли си ме? Знаеш ли, че се е налагало да работя на две или дори на три места, за да компенсирам това, което наркомана у дома пропиляваше с лека ръка. Не ми се живееше...Боли!

Но,трябва ли да се мине през Ада/с неясен край/,за да се разбере това?!?!!!
Усмихната седмица и светли бъднини!:)))
цитирай
18. ka4ak - 14. demonwind - Много пъти съм си мислел Здравей Яворе!Както сам казваш/когато станах на 18 и започнах да опитвам "пукницата"/,не е трагедия при теб!п
13.12.2010 12:01
demonwind написа:
дали ще има ефект, ако например накродилърите бъдат бичувани до смърт публично с вериги с шипове, а наркоманите, които нямат сили или не искат да се лекуват, да бъдат подлагани на електрошокова терапия...
Но веднага се замислям за нещо друго, което според мен е много по-чудовищно, защото е напълно легално, а рекламата му се шири из целия свят. За вредата от него не се говори достатъчно, а всъщност е причина за смъртта на толкова хора, колкото едва ли не са загинали през Втората световна. Това е той - ЦАР АЛКОХОЛ. Няма да забравя случка от близкото ни минало - един даскал, за да "предпази" учениците си от дрогата, популяризирал активно употребата на алкохол вместо марихуана, хероин или екстази. Резултатът не закъснял - няколко натровени 13 годишни деца, събрали се да изпият две или три бутилки водка (!!!). Когато аз бях на 13, не познавах вскуса на алкохола, а когато станах на 18 и започнах да опитвам "пукницата", не можех и да си помисля да изпия и четвърт шише концентрат. А сега става въпрос за литри. При 12-13 годишни деца.
Е, мисля си - тогава кого ще бичуваме до смърт? Милионите търговци на алкохол?
Всеки знае вредата от наркотиците. Само дето не причислява алкохола към тях. Мой познат пие от 16 годишен. Сега е на 42, инвалид на 95 %, освидетелстван от ТЕЛК. От пиене. И продължава да пие - не защото е зависим (може да не пие с месеци, когато няма пари, или когато се разболее сериозно), а защото така иска! Просто казва "Ще пия докато пукна - това си е моя живот!". А държавата му плаща, докато на хора с отрязани крайници им се дава по-малък процент инвалидност, дори се гаврят с тях, че ще "им порасне" крайника... Майка му на този човек страда, самата тя е болна от рак (латентен от години, слава Богу).
Така че пак идвам на темата за правото на свободен избор - понякога свободния избор е за сметка на другите. И свободата се бърка със слободия.
Някой запитва ли се - защо в Китай има най-малко наркомани (като общ брой)? Защото там правосъдието е на стадиона...

цитирай
19. ka4ak - 18. ka4ak - 14. demonwind - Нещо със символите стана:(
13.12.2010 12:16
Но човек като се замисли,ще установи,че всички нестандартни ситуации в които е участвал,неминуемо присъства и" - ЦАР АЛКОХОЛ"!Така че нямаме разминаване,относно алкохола!В закона отдавна присъства проверката за алкохол,сега се купиха и тестове за наркотици,което си е направо супер/дано започнат да ги използват/!
Първо прочети това!Владимир Качаклиев за списанието
“СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG.BG”
Приятели, Колективният ум в блога е необходимо да се обедини и идеите да станат реалност! Всеки има своя позиция в живота и, ако повярва в себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на “Живот или смърт!”. Явно може да ни обедини само опасността!
Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последният, в който ще се споменава за нас!
Това, което правя в блога с постовете ми, с Книгата и със Списанието, не е нищо друго, а желанието ми да се събудят хората и да установят, че без участие и съпричастност, без освобождаване от страха, без отделяне от личното си време, няма вариант нещо да се случи!
Знам, че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч! Грозни са думите ми, но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество! А аз си вярвам и правя това, което е по силите ми и, въпреки бетонните прегради, продължавам! Dum spiro spero – докато дишам, надявам се, т.е., докато съм жив не губя надежда!
Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател
цитирай
20. candysays - Как боли, Владо, от тази болест точно... :(
13.12.2010 12:29
Боли ги и зависимите от наркотици, боли ги и загрижените за живота на първите.. Въобще - много хора ги боли! И всичко това - за пари!!! За много пари - за малко хора! Ей това ми е най-противно! Предполагам и на теб.. А кой ще върне към живот онези млади хора, душиците с тела, заровени два метра под земята толкова рано.. Няма кой. Остава да се молим да са по-малко заровените и да са повече - спасените по един или друг начин! Живите!
Второто нещо, което ме отвращава много по този въпрос е отношението, което преобладава(ше ?) в обществото към наркоманите - като към "боклуци". Как може да е "боклук" един човек, който е жертва на една порочна система и практика, един човек, който е принуден да се бори за живота и душата си на даден етап и който може да има всякакви, най-различни качества иначе и по нищо не се различава от теб и мен? Кое по-точно го прави "боклук"?!? Аз знам "отговора", но той също ми е противен и затова няма да го пиша..
Поздрави, Качак! И запази един-два броя от новото списание за мен - до края на месеца се местя пак да живея в "Люлин" и ще намина да ги взема. ОК? :)
цитирай
21. ka4ak - 15. aqualia - Поздрави! И аз бях на работа в събота... Лили,с изкуствените болести,не може да има съгласие!
13.12.2010 12:31
aqualia написа:
А темата е изключително гореща. Разбирам и едната, и другата страна... Помогала съм на наркоман и семейството му дълго време, за наша радост, момчето се избави, чисто е от няколко години. Но всички бяхме като мъртви покрай него дълго време, не знам как майка му се съвзе, и сега още треперим... Бог с теб, Качак, добре, че намираш Обич и Сила да им помагаш и да посрещаш омразата, да не я слагаш на душата си.

А това е БОЛЕСТ,ОТ КОЯТО НЯМАМЕ ЗАЩИТА!!!Много ми е интересно,като те плЬоснат на операционната маса и те кълцат,какво контролираш??!!!
Усмихната седмица!:)))
цитирай
22. ka4ak - 20. candysays - Как боли, Владо, от тази болест точно... :( Криси ,просто ставаме жертви,"неусетно почти":(((
13.12.2010 13:37
candysays написа:
Боли ги и зависимите от наркотици, боли ги и загрижените за живота на първите.. Въобще - много хора ги боли! И всичко това - за пари!!! За много пари - за малко хора! Ей това ми е най-противно! Предполагам и на теб.. А кой ще върне към живот онези млади хора, душиците с тела, заровени два метра под земята толкова рано.. Няма кой. Остава да се молим да са по-малко заровените и да са повече - спасените по един или друг начин! Живите!
Второто нещо, което ме отвращава много по този въпрос е отношението, което преобладава(ше ?) в обществото към наркоманите - като към "боклуци". Как може да е "боклук" един човек, който е жертва на една порочна система и практика, един човек, който е принуден да се бори за живота и душата си на даден етап и който може да има всякакви, най-различни качества иначе и по нищо не се различава от теб и мен? Кое по-точно го прави "боклук"?!? Аз знам "отговора", но той също ми е противен и затова няма да го пиша..
Поздрави, Качак! И запази един-два броя от новото списание за мен - до края на месеца се местя пак да живея в "Люлин" и ще намина да ги взема. ОК? :)

И от нас зависи,това да не е така!!!:)))
Радостна вест понеделнишки ми съобщаваш!!!Супер е ,да си имам такава комшийка!!!:)))
Ще Ви очаквам!:)))
цитирай
23. candysays - Така е, Владо.. "Неусетно почти" :(((
13.12.2010 14:40
Ама като се усетим.. трябва да се променяме! Иначе - лошо..
Ще дойдем с Васко на гости, дано само е останал един брой от списанието и за нас след Софийската ви среща, за която късно разбрах.. :))) А и покрай ремонта, който правим на жилището в "Люлин", преди да се преместим там, нямаме никакво време за срещи :( Ама му се види края.. И аз се радвам, че ще сме комшии! :))) И то какви.. ;))) Да ти издам една малка тайна - аз си го взимам Васко при мене там да живее, защото го обичам.. :) Много се местихме, но мислим да се кротнем там и да поживеем по-спокойно вече, надявам се.. Всеки има нужда от усещането за свой дом, нали знаеш.. Където и да е той. Ама да е с любим/и човек/хора.. До скоро, Владо!
цитирай
24. анонимен - не знаех, че копипейста на стари ...
13.12.2010 14:57
не знаех, че копипейста на стари нещица е раждане на нещо "ново"???
цитирай
25. анонимен - заинтересован
13.12.2010 14:58
какво се роди? негърче ли е?
цитирай
26. ka4ak - 23. candysays - Така е, Владо.. "Неусетно почти" :((( Криси ,прекрасно е че се установявате в "свой дом"!!!:)))
13.12.2010 15:11
candysays написа:
Ама като се усетим.. трябва да се променяме! Иначе - лошо..
Ще дойдем с Васко на гости, дано само е останал един брой от списанието и за нас след Софийската ви среща, за която късно разбрах.. :))) А и покрай ремонта, който правим на жилището в "Люлин", преди да се преместим там, нямаме никакво време за срещи :( Ама му се види края.. И аз се радвам, че ще сме комшии! :))) И то какви.. ;))) Да ти издам една малка тайна - аз си го взимам Васко при мене там да живее, защото го обичам.. :) Много се местихме, но мислим да се кротнем там и да поживеем по-спокойно вече, надявам се.. Всеки има нужда от усещането за свой дом, нали знаеш.. Където и да е той. Ама да е с любим/и човек/хора.. До скоро, Владо!

Като се видим,ще се радваме заедно,че правите решителната крачка в установяване на семейното гнездо!!!
Здраве,любов и хармония,гарнирани с обич за Вас!:)))))))
цитирай
27. ka4ak - 24. анонимен - не знаех, че копипейста на стари ... Е.Т.значи съм съм си генийче!:)))
13.12.2010 15:18
анонимен написа:
не знаех, че копипейста на стари нещица е раждане на нещо "ново"???

Ето момента,в който може и на теб,да ти просветне!:)))
Усмихната седмица!:)))
цитирай
28. ka4ak - 25. анонимен - заинтересован Е.Т.приятелство и съпричастност!!!
13.12.2010 15:24
анонимен написа:
какво се роди? негърче ли е?

Гарнирано с добро настроение!:)))
Усмихната седмица!:)
цитирай
29. demonwind - 19. ka4ak
13.12.2010 15:54
Говориш много мъдри думи. Ако всички тези, от които зависи управлението на България, бяха като теб, много народи сега щяха да ни дишат прахта. Но уви... въпреки хубавите думи, които говориш и призивите, вчера в едно българо-циганско семейство отново е станало непоправимото. Пардон, непоправимо е за нас, за циганите не е - като утепат чавето, ще си направят ново. А на нас, българите, ще продават същата тази дрога, заради която толкова много съдби са прекъснати завинаги.
Понякога оставам със себе си и размишлявам дали е хуманно да изпитвам омраза към циганите (имам предвид тези, които заслужават тази омраза, не тези, които живеят както трябва да живее един цивилизован човек, и продължават да признават етноса си - ЦИГАНИ - в което няма нищо срамно), но след такива статии се убеждавам в едно - има хора първо и хора второ качество. Независимо от расата и пола. Аз не мога да бъда равен с хората второ качество. Аз единствено мога да се надявам, че първокачествения материал ще успее да се събуди, както казвате Вие, и да накара второкачествения да му служи така, както е трябвало да го прави през всичките си пропилени години. Докато накрая не изчезне от самосебе си! В природата животните второ качество първи падат жертва на хищниците, пък било то и самите те да са хищници!
цитирай
30. анонимен - нема светлина в тунела, ще обясниш ли кое било ново от сичкото старо?
13.12.2010 16:19
ka4ak написа:
анонимен написа:
не знаех, че копипейста на стари нещица е раждане на нещо "ново"???

Ето момента,в който може и на теб,да ти просветне!:)))
Усмихната седмица!:)))

цитирай
31. ka4ak - 29. demonwind - 19. ka4ak Яворе,за това ти пуснах@19 и ще видиш,че просто тези деца/5/,отдавна щяха да им бъдат отнети!!!
13.12.2010 16:29
demonwind написа:
Говориш много мъдри думи. Ако всички тези, от които зависи управлението на България, бяха като теб, много народи сега щяха да ни дишат прахта. Но уви... въпреки хубавите думи, които говориш и призивите, вчера в едно българо-циганско семейство отново е станало непоправимото. Пардон, непоправимо е за нас, за циганите не е - като утепат чавето, ще си направят ново. А на нас, българите, ще продават същата тази дрога, заради която толкова много съдби са прекъснати завинаги.
Понякога оставам със себе си и размишлявам дали е хуманно да изпитвам омраза към циганите (имам предвид тези, които заслужават тази омраза, не тези, които живеят както трябва да живее един цивилизован човек, и продължават да признават етноса си - ЦИГАНИ - в което няма нищо срамно), но след такива статии се убеждавам в едно - има хора първо и хора второ качество. Независимо от расата и пола. Аз не мога да бъда равен с хората второ качество. Аз единствено мога да се надявам, че първокачествения материал ще успее да се събуди, както казвате Вие, и да накара второкачествения да му служи така, както е трябвало да го прави през всичките си пропилени години. Докато накрая не изчезне от самосебе си! В природата животните второ качество първи падат жертва на хищниците, пък било то и самите те да са хищници!

Обществото за което драпам,нямаше да го допусне!!!Колкото по уредена е една държава,толкова по лесно отнемат родителските права/колкото и грозно да звучи!!/ и законите не са само на хартия!
Германците били дисциплинирани!!/дрън,дрън,та пляс/,просто преди два века и кусур, топваш комшията и за награда,ти дават имота му!!!примерче
Англичаните,124 години дебати ,за да отменят закон от 15-ти век!!!,а после се чудим на английската ливада,ама се получавала след 200 години,поливане и косене!!!примерче и т.н.....
цитирай
32. swan16 - И аз да се извиня- че беше работен ...
13.12.2010 16:55
И аз да се извиня- че беше работен ден, беше, но на мен ми се наложи да съм в болница последните две седмици, та се наложи да пропусна, а много ми се искаше да дойда и аз. Едно, защото се прекланям пред смелостта и делото на Качак, и второ темата никак не ми е чужда. Много мои приятели отдавна ги няма вече на този свят от болестта наречена наркомания. Не мога да ги съдя. Както се казва- въпрос на избор. В болницата в моето отделение имаше едно момиче с анорексия. Доста ми напомни за наркоманията. Също въпрос на избор. Как млад, здрав, нормален човек си прочинява сам на себе си това и в почти 100% от случаите завършва със смърт. Тъжно, но факт. Факт, но променим факт. Всички ние можем да помогнем, а не просто да изпитваме съжаление или погнуса и да отминаваме с наведена глава. Трябва да бъдем повече хора и не да съдим за грешния избор, а да се стараем да помогнем за правилния докато не е станало твърде късно.
цитирай
33. ka4ak - 30. анонимен - нема светлина в тунела, ще обясниш ли кое било ново от сичкото старо? Е.Т.новото е,че много по добре се разбира,старото!:)))
13.12.2010 18:05
анонимен написа:
ka4ak написа:
анонимен написа:
не знаех, че копипейста на стари нещица е раждане на нещо "ново"???

Ето момента,в който може и на теб,да ти просветне!:)))
Усмихната седмица!:)))


А,основното,че онази песничка Дано,ВЕЧЕ НЕ Е САМО ПОЖЕЛАТЕЛНА И ДОБРИТЕ СЪЩЕСТВА СТАВАТ ПОВЕЧЕ!!!:)))
Писъединявай се и ти!:)))
цитирай
34. ka4ak - 32. swan16 - И аз да се извиня- че беше работен ... Рали,надявам се всичко да е минало благополучно!Искренно ти го желая!:)))
13.12.2010 19:11
swan16 написа:
И аз да се извиня- че беше работен ден, беше, но на мен ми се наложи да съм в болница последните две седмици, та се наложи да пропусна, а много ми се искаше да дойда и аз. Едно, защото се прекланям пред смелостта и делото на Качак, и второ темата никак не ми е чужда. Много мои приятели отдавна ги няма вече на този свят от болестта наречена наркомания. Не мога да ги съдя. Както се казва- въпрос на избор. В болницата в моето отделение имаше едно момиче с анорексия. Доста ми напомни за наркоманията. Също въпрос на избор. Как млад, здрав, нормален човек си прочинява сам на себе си това и в почти 100% от случаите завършва със смърт. Тъжно, но факт. Факт, но променим факт. Всички ние можем да помогнем, а не просто да изпитваме съжаление или погнуса и да отминаваме с наведена глава. Трябва да бъдем повече хора и не да съдим за грешния избор, а да се стараем да помогнем за правилния докато не е станало твърде късно.

По въпросът за личния избор,не съм съгласен!Няма да проплачеш,ако в теб не е заложена борбата за живот,а проплакваш,защото това е болка!Това за което говориш,анорексията,наистина е подобна на наркоманиите,защото,пак по изкуствен начин,действаш на централния процесор който ни подържа живи и тъй като вкарваш елементи,които не могат да бъдат разпознати,като чужди,след многобройни запитвания до нашите призводители,в стремежа си всичко да е в норма,започва да ремонтира твоя здрав организъм!Вследствие на тези погрешни команди,индивидът,започва да действа,все едно си спасява животът и за това е нужна,чужда помощ,за да може организма да се очисти и възстанови!При накотиците,този период е седем годишен,за нормализиране на централния процесор,като остава условието,да не приемаш дрога и след него,защото пътечката е позната и само за няколко дни,може да си в състояние,че все едно не си спирал!От тук е и легендата,че няма бивш наркоман,макар че вече познавам стотици бивши ,уверено взели животът си в ръце!
За това,не трябва да се допуска да се стига до т
цитирай
35. ka4ak - 34. ka4ak - 32. swan16 Продължение
13.12.2010 19:41
За това,не трябва да се допуска да се стига до това безмозъчно състояние!
Ние спомагаме тези трагедии да се разиграват в мащаб 1:10000 с оправданието, че това не се вижда. А когато го видим, не го отчитаме, защото - "Какво ще кажат другите?!"
Всеки е убеден, че това не може да се случи точно на него и не може да разбере, че наркоманията е изкуствена болест и човек няма изградена защита срещу тези вещества, а децата - съвсем! Защо не се проумее, че трябва да се възпрепятства пътя на наркотиците до нашите деца?! ТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТ ДО ДРОГА ! Все едно да позволиш на детето си да играе с оголени жици, по които тече ток!
Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни !
А за дрогата мълчим?!
цитирай
36. balgarski7vinarki - V nachaloto be...zlobata
13.12.2010 20:00
Da, taka mislia.
Drug e vaprosat otkade e doshla, kakvi sa prichinite i t.n.
Prosto zlobata se e sajuzila s drogata i resultata- potroshen jivot.
Chela sam,che veche se praktikuva lazer-punktura za otkazvane ot tutunopusheneto, sigurno ima i tochki svarzani s narkotika, no izgodno li e tova za praveshtite pari ot tazi marsotia- estestveno ne, taka che...
Osven tova sam stignala do izvoda che balagrinat e mnogo bavno reagirasht v lichen i obshtestven plan na tova zlo, prinzipa e - abe, niama takova neshto, dokato lasne narkozavisimostta, i strahliv- zashto shte se mesim tam, kato moje da ni sazdadat problemi, koeto si e istina... taka che vsichki sa v kupa vinovnizi za narkomaniata,
- imam niakolko tvorbi posveteni na tazi temichka, znam che rano ili kasno, shte se sreshtnem pak, shtem ne shtem.Nie jiveem v ogledalen sviat - kakvoto prichinish shte si go vidish i v tvoia jivot, rano ili kasno.
цитирай
37. ka4ak - 36. български7винарки - В началото бе...злобата превод поща АБВ
13.12.2010 20:22
Да, така мисля.
Друг е въпросът откъде е дошла, какви са причините и т.н.
Просто злобата се е съюзила с дрогата и резултата- потрошен живот.
Чела сам,че вече се практикува лазер-пунктура за отказване от тютюнопушенето, сигурно има и точки свързани с наркотика, но изгодно ли е това за правещите пари от тази мърсотя- естествено не, така че...
Освен това сам стигнала до извода че балгаринат е много бавно реагиращ в личен и обществен план на това зло, принципа е - абе, няма такова нещо, докато лъсне наркозависимостта, и страхлив- защо ще се месим там, като може да ни създадат проблеми, което си е истина... така че всички са в купа виновници за наркоманията,
- имам няколко творби посветени на тази темичка, знам че рано или късно, ще се срещнем пак, щем не щем.Ние живеем в огледален свят - каквото причиниш ще си го видиш и в твоя живот, рано или късно.
цитирай
38. swan16 - Мълчат тези, които имат власт, с...
13.12.2010 20:29
Мълчат тези, които имат власт, същите тези, които имат и изгода от наркотиците. Тези, които печелят на гърба на децата ни и на сълзите ни. Удобно е да се мълчи, когато мълчанието наистина е злато.
А колкото до избора- смятам, че всеки в даден момент има избор. Всеки има много тежки моменти в живота си. Всеки се спъва, пада и му трудно да се изправи. Пет години гледах как майка ми бавно гасне от рак, баща ми го погребах за един безумен месец преди полвин година- имала съм безумни моменти наистина. Но съм се борила. Можела съм да посегна и на наркотици, и на алкохол, и на хапчета, но не съм. Направила съм избора си. Не всеки е силен , но дори слабостта си човек може да потърси помоща на някой по-силен от него. Пак е въпрос на избор. Нашия избор е да изберем да се борим и да изберем да помагаме.
Възхищавам се на това, което правиш и се надявам да има повече хора като теб! Децата ни заслужават по-добър живот и повече подкрепа, когато имат нужда от нея!
цитирай
39. анонимен - Смятам,
13.12.2010 20:48
че всички тук сте идиоти.

П.П.
Бившият блогър Балетлнетпепас ви поздравява от Холандия, къдете (признава си честно) все още не е видял такива момчета като в драматичното стихотворение на забавната, но за сметка на това посети не един или два кофишопа.
цитирай
40. ka4ak - 36. balgarski7vinarki - В началото бе...злобата превод поща АБВ Надя,гледаш като социолог!Удобна позиция,която искам да разбия!!!
13.12.2010 21:17
balgarski7vinarki написа:
Да, така мисля.
Друг е въпросът откъде е дошла, какви са причините и т.н.
Просто злобата се е съюзила с дрогата и резултата- потрошен живот.
Чела сам,че вече се практикува лазер-пунктура за отказване от тютюнопушенето, сигурно има и точки свързани с наркотика, но изгодно ли е това за правещите пари от тази мърсотя- естествено не, така че...
Освен това сам стигнала до извода че балгаринат е много бавно реагиращ в личен и обществен план на това зло, принципа е - абе, няма такова нещо, докато лъсне наркозависимостта, и страхлив- защо ще се месим там, като може да ни създадат проблеми, което си е истина... така че всички са в купа виновници за наркоманията,
- имам няколко творби посветени на тази темичка, знам че рано или късно, ще се срещнем пак, щем не щем.Ние живеем в огледален свят - каквото причиниш ще си го видиш и в твоя живот, рано или късно.

Вина има,но нали за това пиша,да разберем истината и да се справим,въпреки нея!Единственият начин е,да не броим другите деца,за чужди,а да ги приемем като свои,за да може да отгледаме чисто поколение в което да няма вируси!Такова едно поколение съм сигурен,че ще реши въпросът!Самосиндикално това не се решава,ако искаме да сме общество!:)))
цитирай
41. ka4ak - 38. swan16 - Мълчат тези, които имат власт, с...Ралица,какво прекрасно българско име!!!
13.12.2010 21:45
swan16 написа:
Мълчат тези, които имат власт, същите тези, които имат и изгода от наркотиците. Тези, които печелят на гърба на децата ни и на сълзите ни. Удобно е да се мълчи, когато мълчанието наистина е злато.
А колкото до избора- смятам, че всеки в даден момент има избор. Всеки има много тежки моменти в живота си. Всеки се спъва, пада и му трудно да се изправи. Пет години гледах как майка ми бавно гасне от рак, баща ми го погребах за един безумен месец преди полвин година- имала съм безумни моменти наистина. Но съм се борила. Можела съм да посегна и на наркотици, и на алкохол, и на хапчета, но не съм. Направила съм избора си. Не всеки е силен , но дори слабостта си човек може да потърси помоща на някой по-силен от него. Пак е въпрос на избор. Нашия избор е да изберем да се борим и да изберем да помагаме.
Възхищавам се на това, което правиш и се надявам да има повече хора като теб! Децата ни заслужават по-добър живот и повече подкрепа, когато имат нужда от нея!

Работата е доста по дебела и много разчитах,на премиера,че ще ме послуша,но за сега уви,не ми е казал ОК,а проблемът го познава и знае,че може да го решим!!!:(((
Само ние,можем да покажем как да освободим светът с примерът,който другите просто,ще прекопират от нас!Трудно ще е,но си заслужава!!!:)))
цитирай
42. kapito - Поздрав и от мен за сериозния при...
14.12.2010 22:27
Поздрав и от мен за сериозния принос, който имаш в борбата със зависимостите и за това. че не си се отчаял , а продължаваш да вървиш напред. Похвално е делото ти!
Бъди благословен!
Пожелавам ти късмет и много здраве, ще имаш нужда от тях в борбата, която си започнал!
цитирай
43. moliv67 - хм...
14.12.2010 23:41
поздрав! нищо друго, не мога да кажа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526688
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031