Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2010 21:45 - Да си рекна,повода че Великден бе един,този път не го разделихме и като еретик съзрях и положителното!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 19714 Коментари: 41 Гласове:
35

Последна промяна: 07.04.2010 22:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Папата в традиционното си послание "Към града (Рим) и към света " (urbi et orbi) призова към духовно преобразование,което си е самата истина,защото моралът на човечеството си е в дълбока криза/ финансовата е само върхът на айсберга/ и не променим ли съвеста и съзнанието на всеки един от нас,съвсем ще я втасаме!  
 
image Явно че все пак  съвестта почва да го гризе защото,Папа Бенедикт не спомена директно педофилския скандал, разтърсил католическата църква, но заяви, че човечеството е обхванато от криза. След като се помоли за жертвите на престъпления, конфликти и природни бедствия, той добави, че Великден не върши чудеса. След възкресението църквата винаги открива, че историята е пълна не само с надежда и любов, но и с болка и отчаяние, каза папата.
 Владимир Качаклиев за списанието
“СВОБОДНИ ПОЕТИ В BLOG.BG”
Приятели, Колективният ум в блога е необходимо да се обедини и идеите да станат реалност! Всеки има своя позиция в живота и, ако повярва в себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на “Живот или смърт!”. Явно може да ни обедини само опасността!
Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последният, в който ще се споменава за нас!
Това, което правя в блога с постовете ми, с Книгата и със Списанието, не е нищо друго, а желанието ми да се събудят хората и да установят, че без участие и съпричастност, без освобождаване от страха, без отделяне от личното си време, няма вариант нещо да се случи!
Знам, че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч! Грозни са думите ми, но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество! А аз си вярвам и правя това, което е по силите ми и, въпреки бетонните прегради, продължавам! Dum spiro spero – докато дишам, надявам се, т.е., докато съм жив не губя надежда!
Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател 1-ви Ноември Ден на Народните Бъдители!!!
  image    ДА МАХНЕМ ПРЕВРЪЗКИТЕ И ДА СЕ СЪБУДИМ!:)))  


Тагове:   морал,


Гласувай:
35



1. panazea - Възкресението е символ ,
07.04.2010 21:51
че доброто ще победи злото!
Че материалното е победено от духовното!
Че рано или късно има справедливост!
И ако я няма , наше задължение е да я възцарим на Земята!
Светлина по пътя ти!
цитирай
2. ka4ak - panazea - Възкресението е символ ,Да Тони,наистина е символ на живота!Поне аз така го приемам!
07.04.2010 22:04
panazea написа:
че доброто ще победи злото!
Че материалното е победено от духовното!
Че рано или късно има справедливост!
И ако я няма , наше задължение е да я възцарим на Земята!
Светлина по пътя ти!

Птицата Феникс е същия символ!Бамбашка съм си,но знам,че ние заедно можем!:)))
цитирай
3. universalnite000 - че доброто ще победи злото! Че ...
07.04.2010 22:28
panazea написа:
че доброто ще победи злото!
Че материалното е победено от духовното!
Че рано или късно има справедливост!
И ако я няма , наше задължение е да я възцарим на Земята!
Светлина по пътя ти!

На място казано , panazeq , моите поздравления :)
цитирай
4. ka4ak - 3. universalnite000 - че доброто ще победи злото! Че ... Поздравления за позицията!
07.04.2010 22:38
universalnite000 написа:
panazea написа:
че доброто ще победи злото!
Че материалното е победено от духовното!
Че рано или късно има справедливост!
И ако я няма , наше задължение е да я възцарим на Земята!
Светлина по пътя ти!

На място казано , panazeq , моите поздравления :)

Просто трябва малко усилие,за да сме наясно със себе си!Това е разковничето!Успех!:)))
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Моралът на човечеството винаги е бил в дълбока криза, то и за това
07.04.2010 22:48
животът ни е низ от разпятия…. по пътя към възкресението- то всичко е вече казано, остава да го разберем.
цитирай
6. razkazvachka - Поздравления и от мен!
07.04.2010 23:00
от гледна точка на папата - кандидатка за кладата

но виждам, че тука страхливи няма - ако нещо мога да помогна - видно магаре съм, ще ме намерите още същия ден:)))
цитирай
7. ka4ak - 5. kasnaprolet9999 - Моралът на човечеството винаги е бил в дълбока криза, то и за това Невена това се оказва най-трудното!Не искаме да разберем!!!
07.04.2010 23:13
kasnaprolet9999 написа:
животът ни е низ от разпятия…. по пътя към възкресението- то всичко е вече казано, остава да го разберем.

За това се връщам преди Христа,защото илюзията е пагубна и просто се изпедерестяваме в името на Христа!:(((
цитирай
8. ka4ak - 6. razkazvachka - Поздравления и от мен! Шехерезада,аз вярвам в теб!!!
07.04.2010 23:21
razkazvachka написа:
от гледна точка на папата - кандидатка за кладата

но виждам, че тука страхливи няма - ако нещо мога да помогна - видно магаре съм, ще ме намерите още същия ден:)))

Разчитам на магаретата,белите лястовички са изключения!:)))
цитирай
9. tanyarisemova - Защото страхът е окови на Свободата...
07.04.2010 23:49
Нещо много ме боли главата и съм много изморена, затова ще коментирам повече утре. Но пък тази вечер отново ми просветна нещо.
Може пак да не спя през ноща за да довърша проекта защото не остана време, но пък какво от това денят е мой :)

" Колективният ум...
освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!"
цитирай
10. ka4ak - 9. tanyarisemova - Защото страхът е окови на Свободата... Софияна,не съм се хабил!!!
07.04.2010 23:55
tanyarisemova написа:
Нещо много ме боли главата и съм много изморена, затова ще коментирам повече утре. Но пък тази вечер отново ми просветна нещо.
Може пак да не спя през ноща за да довърша проекта защото не остана време, но пък какво от това денят е мой :)

" Колективният ум...
освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!"

Дано ти доживееш това за което се стремя да постигнем!Прекрасна си и не се предавай!:)))
цитирай
11. sestra - Подкрепям те,
08.04.2010 09:18
нито едно нещо в полза на обществото не е постигнато от сам човек, но винаги работата е опирала до личната воля на всеки от участващите. Христос возкресе, Качак!
цитирай
12. smani - Много хубаво
08.04.2010 09:20
обръщение към българския народ. Дано да бъде разбрано и осмислено.
цитирай
13. swan16 - И как да има морал като душата на б...
08.04.2010 09:23
И как да има морал като душата на българина вече се храни само сус сеир и турски сериали? Като най-голямата му радост е страданието да другия? Като цари разврат и порнография навсякъде накъето и да се обърнем! Страшно в всичко това, но още по-страшно е, че децата ни се разждат сред него и така се учат да живеят. Няма вече доброта, честност и милосърдие.Няма ги хората, а останаха само дребни мъртви душици...
цитирай
14. streetsmart - Честито Воскресение Христово и поздравления за чудесния постинг!
08.04.2010 10:11
Надявам се с възраждането на природата да се възроди и оптимизмът на човеците. Противно на Swan16, не мисля, че сме останали само дребни мъртви душици. Ако изпълзим от топлите си зимни бърложки и се преброим, може да се окажем много.
И аз като теб мисля, че най-важното са децата ни. За съжаление, децата не гласуват и не дават рушвет, затова всякакви власти в последните години си прехвърлят отговорността за тях като горещ картоф. Подхвърлят се едни жалки трошички на родителите им - тук детски, достатъчни за пакет памперси, там еднократна помощ при раждане, колкото да купиш на детето креватче и/или количка, от евтините, а на татковците 15 дни болнични при раждане на дете. А как да го гледаме и възпитаваме после, като далавери се правят за сметка на децата ни на всеки етап от живота им?
Но да не помрачавам празничния постинг.
цитирай
15. ka4ak - 11. sestra - Подкрепям те, Станимира уважавам традициите,
08.04.2010 10:19
sestra написа:
нито едно нещо в полза на обществото не е постигнато от сам човек, но винаги работата е опирала до личната воля на всеки от участващите. Христос возкресе, Качак!

но не приемам митовете!За това съм подчертал,че този път Христос възкръсна за всички вярващи в един ден!За това и показвам,какво казва Папата,защото си е направо смешно,ние като православни да честваме на един ден,а католиците на друг!Покръстил съм синът ми,но аз имам друго разбиране и смятам,че това си е поредната заблуда използвана за манипулация на хората и смятам религията за най голямото зло за човечеството,защото моя Бог е по добър от твоя Бог и светът се самоунищожава ужким за по доброто!
цитирай
16. swan16 - streetsmart, Мисля, че си ме раз...
08.04.2010 10:20
streetsmart, Мисля, че си ме разбрала леко погрешно. Определено не смятам, че всички са дребни, мъртви душици, но за съжаление по-голямата част са такива. Аз се старая да съм добър и позитивен човек, да помагам, дарявам кръв, чистя сняг пред блока, дарявам дрехи на възрастни хора, работя в благотворителна организация. Има чудесни хора, но понякога злото и низостта ми идват в повече и ме отчайват, но за кратко. Докато ни има нас надежда винаги има!
цитирай
17. ka4ak - 12. smani - Много хубаво Винаги е хубаво с Перничани!
08.04.2010 10:36
smani написа:
обръщение към българския народ. Дано да бъде разбрано и осмислено.

Усмихнат ден!:)))
цитирай
18. streetsmart - Swan, межу нас няма проблем :)
08.04.2010 10:38
Очевидно си добър и достоен човек, това, срещу което възразявам, е отчаянието - от него следва да отпуснеш ръце и нищо да не правиш, да не се бориш за своята истина. Признавам, че всеки има и такива моменти. Но нямаме право да се отчайваме за дълго, децата ни няма да ни го простят.
Слънчев и усмихнат ден ти желая :)
цитирай
19. ka4ak - 13. swan16 - И как да има морал като душата на б... Ралица това трябва да поправим!!!
08.04.2010 10:50
swan16 написа:
И как да има морал като душата на българина вече се храни само сус сеир и турски сериали? Като най-голямата му радост е страданието да другия? Като цари разврат и порнография навсякъде накъето и да се обърнем! Страшно в всичко това, но още по-страшно е, че децата ни се разждат сред него и така се учат да живеят. Няма вече доброта, честност и милосърдие.Няма ги хората, а останаха само дребни мъртви душици...

Това което казваш е отражение на общата повреда в съзнанието ни, причинена от предишния строй и первезния преход който го последва!За това искам да потърсиме доброто в себе си и да го предадем на децата си!Това зависи от бсеки един от нас!!!:)))
цитирай
20. ka4ak - 14. streetsmart - Честито Воскресение Христово и поздравления за чудесния постинг! Светла,не мисля че е много празничен пост!
08.04.2010 10:55
streetsmart написа:
Надявам се с възраждането на природата да се възроди и оптимизмът на човеците. Противно на Swan16, не мисля, че сме останали само дребни мъртви душици. Ако изпълзим от топлите си зимни бърложки и се преброим, може да се окажем много.
И аз като теб мисля, че най-важното са децата ни. За съжаление, децата не гласуват и не дават рушвет, затова всякакви власти в последните години си прехвърлят отговорността за тях като горещ картоф. Подхвърлят се едни жалки трошички на родителите им - тук детски, достатъчни за пакет памперси, там еднократна помощ при раждане, колкото да купиш на детето креватче и/или количка, от евтините, а на татковците 15 дни болнични при раждане на дете. А как да го гледаме и възпитаваме после, като далавери се правят за сметка на децата ни на всеки етап от живота им?
Но да не помрачавам празничния постинг.

По скоро е сирена за тревога,да се опомним и да спрем разрухата на морала Български!:)))
цитирай
21. baletlnetpepas - Качак
08.04.2010 12:10
напуши се и ще разбереш света по-добре, а и града също
цитирай
22. ka4ak - 21. baletlnetpepas - Качак Това си е моето разбиране и за разлика от теб смятам,че напушването ти маха главата!
08.04.2010 12:29
baletlnetpepas написа:
напуши се и ще разбереш света по-добре, а и града също

Следователно и моралът отива на кино,а последиците сам ги виждаш,когато се случи главата да си е твоя!
цитирай
23. baletlnetpepas - Моралат?
08.04.2010 12:37
Че какво неморално има да употребяваш нещо предоставено ти от Бог?! По-скоро неморално е това да го приследваш.
цитирай
24. ka4ak - 23. baletlnetpepas - Моралат? Изкуственната болест която поразява волята ти,с разрушителни последици,няма какво да ми я хвалиш!
08.04.2010 12:58
baletlnetpepas написа:
Че какво неморално има да употребяваш нещо предоставено ти от Бог?! По-скоро неморално е това да го приследваш.

Не си отгледан за да се самоубиеш,а покрай твоето болестно състояние да отровиш живота на всички около теб!Няма нормален човек който да се взриви,а наркотикът е точно това!
цитирай
25. panazea - Да , феникс,
08.04.2010 13:58
това също е хубав символ!
Все се раждаме отново от пепелта!
цитирай
26. анонимен - Да да, ама Не.
08.04.2010 14:07
Я слезте на земята ве. Ква е тая пародия, кво е тва чудо.
Говорещи змии, хора обличащи се като клоуни (визирам папата .. че той Мерлин Менсън се облича така също), възкръсващи хора, Раждащи девственици. С КАКВОТО И ДА СЕ ДРУСТАТЕ - СПРЕТЕ. Не виждате ли, че не ви действа добре.
цитирай
27. baletlnetpepas - Да ти кажа
08.04.2010 14:28
доста време мина пък не съм умрял, напротив с помоща на това растение станах силно вярващ и интелектуално стимулиран. Наблюденията ми съвпадат и относно околните. Не забранявай на Бога да създава - той е творец.
цитирай
28. ka4ak - 25. panazea - Да , феникс,Да точно така и за това и си мечтая,
08.04.2010 14:39
panazea написа:
това също е хубав символ!
Все се раждаме отново от пепелта!

безкрая,космос,вселена,любов,мисъл, ние сме прашинки,а и всеки от нас е малка вселена!!!Невероятни случки при изключително критични ситуации,само намекват за неподозираните възможности които незнайно как прашинките придобиват и ползват и по скоро сме част от някакъв необятен мозък който непрекъснато се развива в стремежа си за съвършенство,хармония и безсмъртие!
УСМИХНАТ ДЕН ТОНИ!:)))

цитирай
29. анонимен - Какъв ми е папата на мен?!??! Ник...
08.04.2010 15:10
Какъв ми е папата на мен?!??! Никакъв! Какъв е папата на Православните българи??? Никакъв! Какво ме интересуват тия или ония проблеми, когато празнувам ВЪЗКРЕСЕНИЕТО НА ХРИСТОС?!?!?!?
цитирай
30. ka4ak - 29. анонимен - Какъв ми е папата на мен?!??! Ник... E.T.ми някакъв европеец...
08.04.2010 16:20
анонимен написа:
Какъв ми е папата на мен?!??! Никакъв! Какъв е папата на Православните българи??? Никакъв! Какво ме интересуват тия или ония проблеми, когато празнувам ВЪЗКРЕСЕНИЕТО НА ХРИСТОС?!?!?!?

и защото световния морал заминава на майната си,а и ние му пригласяме,та реших че може и ние като Българи да ги светнем малко,като се вгледаме в себе си и изровим това което не ни е затрило през вековете!Та за това говоря за ДЕЦАТА и нашата отговорност пред поколенията след нас!!!
цитирай
31. анонимен - ами като начало, може да се спазва ...
08.04.2010 19:55
ами като начало, може да се спазва "споразумението за ползване" на blog.bg и да се помага и на останалите регистрирани да ги спазват ...

///Регистрирайки се в Blog.bg вие се съгласявате, че няма да публикувате текстове и/или изображения с порнографски характер, подтикващи към насилие, етническа, расова и/или религиозна нетърпимост и всякакви материали, които са в разрез с българското законодателство.///
цитирай
32. ka4ak - 31. анонимен - ами като начало, може да се спазва ... E.T.след като си запознато с правилата,дай личен пример!
08.04.2010 20:09
анонимен написа:
ами като начало, може да се спазва "споразумението за ползване" на blog.bg и да се помага и на останалите регистрирани да ги спазват ...

///Регистрирайки се в Blog.bg вие се съгласявате, че няма да публикувате текстове и/или изображения с порнографски характер, подтикващи към насилие, етническа, расова и/или религиозна нетърпимост и всякакви материали, които са в разрез с българското законодателство.///

:)))
цитирай
33. анонимен - За какъв морал и какви ценности се ...
08.04.2010 22:19
За какъв морал и какви ценности се говори днес след, като паметници на културата стават кръчми и...
Пример в градът в които живея - къщата на Димитър Начович в която е създадено първото читалище в момента е ресторант със стой на вторият етаж. Всички знаят за какво се е използвал този ресторант и особенно стайте. Един паметник на културата е превърнат не само в квартално кръчме, а и в своднически дом. За какво говорим???

В това градче нямаш право да изразиш мнението си свободно, никой местен вестник няма да се съгласи да публикува нещо против даден общинар.Може положителни неща но не и отрицателни неща. Освен един които бе напът да го спрат. И дори днес когато нещо такова се публикува в него, броевете на вестника се изкупуват предварително за да не се разпространява, както "24", "Труд" и др. ако в тях има писано за някой преподавател. (не че не могат да се четат в нета) Както например бе случаят с спреподаватели от Стопанска академия, Красьо Черния и Маргините.
За каква свобода на словото говорим. Първият свободен град а?? Егаси свободата
анонимен, но не баш
цитирай
34. monna - Хубаво си го написал!
08.04.2010 22:27
Приветствам!:)))
цитирай
35. ka4ak - 33. анонимен - За какъв морал и какви ценности се ...E.T.специално съм сложил карикатурата!
08.04.2010 22:29
анонимен написа:
За какъв морал и какви ценности се говори днес след, като паметници на културата стават кръчми и...
Пример в градът в които живея - къщата на Димитър Начович в която е създадено първото читалище в момента е ресторант със стой на вторият етаж. Всички знаят за какво се е използвал този ресторант и особенно стайте. Един паметник на културата е превърнат не само в квартално кръчме, а и в своднически дом. За какво говорим???

В това градче нямаш право да изразиш мнението си свободно, никой местен вестник няма да се съгласи да публикува нещо против даден общинар.Може положителни неща но не и отрицателни неща. Освен един които бе напът да го спрат. И дори днес когато нещо такова се публикува в него, броевете на вестника се изкупуват предварително за да не се разпространява, както "24", "Труд" и др. ако в тях има писано за някой преподавател. (не че не могат да се четат в нета) Както например бе случаят с спреподаватели от Стопанска академия, Красьо Черния и Маргините.
За каква свобода на словото говорим. Първият свободен град а?? Егаси свободата
анонимен, но не баш

позволих си да сложа и текст ДА МАХНЕМ ПРЕВРЪЗКИТЕ И ДА СЕ СЪБУДИМ!:))),макар че в карикатурата има още текст!:)))
цитирай
36. ka4ak - 34. monna - Хубаво си го написал!Обичам когато ме разбират Марги!:)))
08.04.2010 22:46
monna написа:
Приветствам!:)))

Избухващи фантазии от цветове за теб!!!:)))
цитирай
37. анонимен - В този малък провинциален град за ...
08.04.2010 23:22
В този малък провинциален град за който стана въпрос по горе няма детски комплек, защото го закриха. Имаше проект "Портокаловата къща" - закриха я. Знаели днес някой какво правят тези деца през свободното си време? Къде се събират?
В "комплексът Свети Николско училище" би могло да се създадат множество извън класни дейности, деца да се запознават с иторията и същевремено да учат математика изучавайки българския фолклор (математически фолклор)
http://avangardi.blog.bg/technology/2007/08/18/matematicheski-folklor-prodyljenie-2.101469
но уви...по добре е да го направим на кръчма, а децата ни да "изхвърлим" докато пием, да си играят в старите порутени постройки със какво ли...
А после защо не знаели, защо били неграмотни, ограничени и "болни"??
Левски-"а да фудболният отбор" :))))))

но никой не смее да каже нищо, защото хората тук се страхуват!
"...освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!"
цитирай
38. ka4ak - 37. анонимен - В този малък провинциален град за ...Е.Т.безобразията се оправят като превъзмогнеш страхът и махнеш превръзката в душата си!!!
09.04.2010 03:14
анонимен написа:
В този малък провинциален град за който стана въпрос по горе няма детски комплек, защото го закриха. Имаше проект "Портокаловата къща" - закриха я. Знаели днес някой какво правят тези деца през свободното си време? Къде се събират?
В "комплексът Свети Николско училище" би могло да се създадат множество извън класни дейности, деца да се запознават с иторията и същевремено да учат математика изучавайки българския фолклор (математически фолклор)
http://avangardi.blog.bg/technology/2007/08/18/matematicheski-folklor-prodyljenie-2.101469
но уви...по добре е да го направим на кръчма, а децата ни да "изхвърлим" докато пием, да си играят в старите порутени постройки със какво ли...
А после защо не знаели, защо били неграмотни, ограничени и "болни"??
Левски-"а да фудболният отбор" :))))))

но никой не смее да каже нищо, защото хората тук се страхуват!
"...освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!"

Информацията за безобразията няма кой друг да я даде,освен непосредствените участници!Докато спирачките в теб са натегнати,няма свобода!!!
цитирай
39. valiordanov - Аз бях на църква в родното си село ...
09.04.2010 08:04
Аз бях на църква в родното си село Айдемир. Там свещенникът каза, че в Бабук - съседно село, Христос възкръснал в 7 часа, защото той-попа не можело да отслужи едновременно службата и тук и там....Еми какво му се вика на това? За едни в 7 за други....Това вяра ли е?
Поздрави Качак за поста. За пореден път се целиш в центъра на центъра!
цитирай
40. monna - :)))....да те залеят...
09.04.2010 13:18
...свежооо...!
цитирай
41. анонимен - UMEN SI KAHAK, NO NE ZASHTITAVAI ...
30.05.2010 21:47
UMEN SI KAHAK, NO NE ZASHTITAVAI HORA KOITO ZIAL JIVOT SA JIVIALI NA GARBA NANIAKOGO, UVAJAVAM DELOTO KOETO SI PODHVANAL, USPEH
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6529620
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88793
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031