Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2010 15:52 - Предизвикано и моя отговор,ЗАЩО???!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 11247 Коментари: 30 Гласове:
28

Последна промяна: 01.02.2010 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И аз да напиша нещо,макар че може да се приеме и като коментар,на постовете на Светла chara и Весела veselaj!Няма да влизам много в подробности,но става въпрос за чорапогащи и тъй като съм много навътре в нещата ,ще Ви разкажа,нещо от началото на прехода,като изводите са за Вас!А тамън ще разберете,защо обичам жените!:)))
Завод мечта,три смени,складовете празни,трябват връзки за да вземеш продукция!Позната история,от началото на прехода и прохождащата демокрация!За мен беше непознато,но стечение на обстоятелствата ме запрати в бизнеса с този дамски артикул!Бях като масата народ,къде е радио и телевизия,къде ти е търговия с чорапогащи!Бях обект и на подигравки,а и аз си бях повреден,но изведнъж хладилника почна да се пълни и зарязах всякъв срам!За разлика от много други,огледах се и проучих GOLDEN LADY и PRЕTTY POLLY, а като пазарно държане COCA COLA,а не нещо от лагера!!!
Няма да забравя думите на шефа на PRЕTTY POLLY,когато го попитах,как успяват да произвеждат и продават 250 цвята,като всеки цвят е с индивидуална опаковка?Нашите жени са културни!!!Чак обидно ми стана!!!После ми обясни,че техните жени си поддържали телата и за да скъсат чорапогащник,трябвало да има външна намеса и за това се стремяли,да осигурят за всеки нюянс на тоалета,подходящ цвят!!!
Когато на един студентски празник в зала Универсиада/раздавах награди на конкурса за красота/се опитах да го обясня,какво да прави жената за да не се къса чорапогащника/,бях освиркан!!!:(
Съдействах да дойде шефа на GOLDEN LADY,да купи завода,огледа го,завря се и в местата които не бяха отваряни с години,предложи цена,но каза че не може да задържи повече от 250 работника/на щат по това време бяха 1711??!!!!/
От тогава се мъча да докарам фабрикант,който да ни научи,как се работи,но безуспешно!!!Италиански машини,италианска прежда,но работи ли го българиин,цъ...:(
Единственото което последва,е че смениха комунистическото име с LADY SOFIA,НО ТОВА БЕШЕ ЕФЕКТЪТ?!?!?!?:(((
Та това е за мен отговорът,дали рушим или не и дали повредата не е в нас самите,повредата на първите седем години,които не можем да преборим и за това сме и на това дередже!!!
Спомнете си приказката за неволята и разберете,че докато не започнем сами да работим,ще продължим да викаме неволята!!!:)))
 

13.02.2009 22:19 - ИМАЙ ЦЕЛ! Автор: ka4ak Категория: Политика   image
Прочетен: 5996
Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА  ДА  Е  ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!

Минал съм през много премеждия и обрати преди да стана наясно със себе си,а когато вече се познавах,започнах да питам хората около себе си"-Каква е твоята цел?"С изненада открих,че на близо 1000 души,само един се опитваше да формулира някакъв отговор!Покрай моята дейност,имам много често контакти с медиите и познавам много журналисти.Много им хареса идеята да направят анкета"Каква е Вашата цел в живота"
/макар че от 150 само един,що годе отговори на въпроса ми/,още чакам да я видя тази анкета!Тогава разбрах,че хората не са наясно със себе си и това е един огромен проблем за страната и може би за това сме на това даредже!Не може да не знаеш какво искаш,а да възпитаваш децата си!Не може да казваш"-Уф,пак трябва да ходя на работа!"и да искаш да успееш!Просто това не е твоето място!Трябва да отиваш с желание и да ти е интересно и приятно!Ако не е така,без да искате предавате отрицателни емоции в къщи и нищо не върви!Тук е моментът да се замислите и да решите за себе си какво искате!Целта трябва да е такава,че вашия живот,да не е достатъчен,за да я реализирате,но да имате достатъчно време,за да поставите стабилни основи,стабилен фундамент,за да могат тези след Вас,да я довършат или продължът!Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
Този Ваш оптимизъм,ще действа благотворно на Вашите деца!Ще се чуствате все по уверен и непрекъснато ще зареждате себе си и околните с положителна енергия!Точно това ще Ви направи по силен и уверен,за да можете да правите всичко с ЛЮБОВ!Много са ме критикували за егоиста,но ако не сте жив,какво ще направите,Вие сте нужен жив,за да извървите земния си път и да оставите уверени оптимисти с които да се гордеете от небето!

 



Гласувай:
28



1. анонимен - Много ми е любопитно, какво образование имаш?
31.01.2010 16:13
Ако може, разкажи малко за себе си.
Не е необходимо да пишеш много, само няколко реда, защото си ми интересен, но нищо не знам за теб..Благодаря!
цитирай
2. chara - Владо и това е част от отговора на въпроса ми!
31.01.2010 16:22
Написаното от теб!
цитирай
3. dianatrg - Мисля, че всеки има своите цели в ...
31.01.2010 16:23
Мисля, че всеки има своите цели в живота или поне е имал. Но животът понякога ни пречупва и колкото да искаме бъдем успяващи, съпоставяйки мечтаното и постигнатото е нормално да губим мотивация за борба...
цитирай
4. ka4ak - Е.Т. Старал съм се,да бъда,българин и човек!
31.01.2010 16:32
Обичах фантастиката,но живеех в България и се научих да не се примирявам с действителнстта,а според възможностите си да я променям!Та дървен философ с тапия за оцеляване!:)))
цитирай
5. ka4ak - 2. chara - Владо и това е част от отговора на въпроса ми! Светла,опитах се този отрасъл да бъде съхранен и пазарите да не бъдат загубени!
31.01.2010 16:49
chara написа:
Написаното от теб!

Това обаче не беше разбрано,а когато бях тръгнал да правя приватизационен фонд,за да се спаси този бранш,направо си ме отсвириха,защото просто всичко беше предварително разпределено,а аз не се вписвах в далаверата,а вътре бяха и Видахим и Фазан и много други,но всичко беше наместено,а нямах парите и нагласата да участвам в пладнешкия грабеж!Има случаи,един златен Паркер и цял отрасъл е ликвидиран!:(((
цитирай
6. boristodorov56 - Качак,
31.01.2010 16:55
уважаемата от мен - chara - не търси никакъв отговор на никакви въпроси.
С постинга си тя оправдава - оправдава - виновните, защото казва - рушихме 20 години.
Лично аз и предполагам още 7 000 000 души в България не сме разрушили свястно дори един партиен дом, което бих аплодирал, за да бъдем виновни за нещо.
Тя толкова старателно отбягва въпросите:
- защо;
- кой;
- как - разруши построеното от великите строители, които ни оставиха във феодализма след като съсипваха всичко, което имаше за съсипвне и деморализираха българите.

Въпроса защо разрушихме - е оправдание!

Това е позицията на комунистите!


И още нещо, което тя въобще не забелязва - стойността на това, което бе построено и неговата функционалност, технологичност и физическо състояние.
Щом въпросната chara - дава за пример и Кремиковци, които през последните 20 години сигурно струва поне 5 милиарда на нас - данъкоплатците от неплащане на данъци, социални осигуровки, газ, ел.енергия и т.н. - нека е ясно за какво всъщност плаче тя!
Ако беше само Кремиковци - с мед и масло да го намажем - то цялата ни промишленост беше от същия сорт. Предприятията, които струваха нещо преди 20 години - продължават да работят и днес.
Помпим ли какви дългове беше натрупал "Нефтохим" Бургас?
Защо не просъществува "Плама", "Химко", Радомир и т.н.?

Постинга на уважаемата chara е монипулация внушаваща вина на невинните и оправдаваща кумънизките гуалайтери и червените гестаповци от прокремълските еничари от ДС!





цитирай
7. ka4ak - 3. dianatrg - Мисля,че всеки има своите цели в ... Диана,непознаването на нас самите и не приемане на очевадно по добри неща,е повредата която носи всеки от нас
31.01.2010 17:04
dianatrg написа:
Мисля, че всеки има своите цели в живота или поне е имал. Но животът понякога ни пречупва и колкото да искаме бъдем успяващи, съпоставяйки мечтаното и постигнатото е нормално да губим мотивация за борба...

Това е което ни пречи и сме в положението,вместо да видим гредата в собственото око,да търсим прашинката в другия!!!
цитирай
8. ka4ak - 6. boristodorov56 - Качак, Боре изключително прав си,но не обвинявай Светла!!!
31.01.2010 17:26
boristodorov56 написа:
уважаемата от мен - chara - не търси никакъв отговор на никакви въпроси.
С постинга си тя оправдава - оправдава - виновните, защото казва - рушихме 20 години.
Лично аз и предполагам още 7 000 000 души в България не сме разрушили свястно дори един партиен дом, което бих аплодирал, за да бъдем виновни за нещо.
Тя толкова старателно отбягва въпросите:
- защо;
- кой;
- как - разруши построеното от великите строители, които ни оставиха във феодализма след като съсипваха всичко, което имаше за съсипвне и деморализираха българите.

Въпроса защо разрушихме - е оправдание!

Това е позицията на комунистите!


И още нещо, което тя въобще не забелязва - стойността на това, което бе построено и неговата функционалност, технологичост и физическо състояние.
Щом въпросната chara - дава за пример и Кремиковци, които през последните 20 години сигурно струва поне 5 милиарда на нас - данъкоплатците от неплащане на данъци, социални осигуровки, газ, ел.енергия и т.н. - нека е ясно за какво всъщност плаче тя!
Ако беше само Кремиковци - с мед и масло да го намажем - то цялата ни промишленост беше от същия сорт. Предприятията, които струваха нещо преди 20 години - продължават да работят и днес.
Помпим ли какви дългове беше натрупал "Нефтохим" Бургас?
Защо не просъществува "Плама", "Химко", Радомир и т.н.?

Постинга на уважаемата chara е монипулация внушаваща вина на невинните и оправдаваща кумънизките гуалайтери и червените гестаповци от прокремълските еничари от ДС!






Това,че сума ти безумства,бяха сътворени/Кремиковци отдавна трябваше да е изравнен със земята и там да сме започнали да строим админастративния център на Европа/ в никакъв случай не оправдава унищожението!Всичко можеше веднага да бъде преправено,с елементарна капиталистическа революция,но от комунисти не можеш да очакваш,че разбират от икономика!И най простата хартийка е пари,а ние не бяхме готови и за това и дереджето ни е такова!И всичко грозно е пред
цитирай
9. boristodorov56 - 8. ka4ak
31.01.2010 17:42
Верно, че трябваше да се префосонира икономиката,
но за това, че не е сторено - какво е виновен народа?

Защо аз и още 7 000 000 милиона души сме определяни като разрушиетели.

Знам.

Ще ми бъде отговорено, че не това се е имало в предвид.
Дори ми беше казано, че това не е политическо повествование?
А какво е - любовна лирика?

Това, което пиша не е против chara.

Не мога да намеря точната отрицателна дума за да охарактеризирам какво внушава постинга, който както разбрах е публикуван във вестник някакъв.

Не мога да се примиря, че се внушават полуистини на промити мозъци с едничкия извод, че народа е виновен!

Стига вече!

България загива - няма виновни!

Има виновни и това са комунистите!

Когато сложи този надпис под постинга си бих приел
мотивите на уважаемата манипулаторка chara !
цитирай
10. zabavnata - И да, и не ...
31.01.2010 17:42
Каква ти промяна, когато съсипахме селското си стопанство, а промишлеността от ден на ден загива...
Какво произвеждаме и какви пазари има произведеното? Качествено ли е? Какво можеше да бъде спасено и какво беше харизано за жълти стотинки?
Много питанки, а къде е отговора?
Знаеш ли колко милионерчета роди прехода, а някои от тях нищо не направиха за да налеят гориво в икономиката и тя зацикли в казина, круизи, разврат и каквото се сетиш.
Може и да греша, но прогнозите са безработицата да расте, а заедно с нея и престъпността.
Кошмар!
цитирай
11. ka4ak - 9. boristodorov56 - 8. ka4ak Боре,то е прекъснал отговорът ми!
31.01.2010 18:02
boristodorov56 написа:
Верно, че трябваше да се префосонира икономиката,
но за това, че не е сторено - какво е виновен народа?

Защо аз и още 7 000 000 милиона души сме определяни като разрушиетели.

Знам.

Ще ми бъде отговорено, че не това се е имало в предвид.
Дори ми беше казано, че това не е политическо повествование?
А какво е - любовна лирика?

Това, което пиша не е против chara.

Не мога да намеря точната отрицателна дума за да охарактеризирам какво внушава постинга, който както разбрах е публикуван във вестник някакъв.

Не мога да се примиря, че се внушават полуистини на промити мозъци с едничкия извод, че народа е виновен!

Стига вече!

България загива - няма виновни!

Има виновни и това са комунистите!

Когато сложи този надпис под постинга си бих приел
мотивите на уважаемата манипулаторка chara !

нас!Колкото и да обвиняваме комунистите и ДС,ние не бяхме узряли и мюсюлманин на християнин,трудно се става без революция в главите ни!!!Кой да ти каже,че за да не се къса чоорапоцащника,трябва да обърнеш внимание на краката си на ръцете си,на съхранението и обуването,ползването!Всичко еднакво,а като го върши българин,особенно на държавно,то и часното ни е същото,не е по различно,резултатът е трагичен,защото сме свикнали,че и така може!СВОБОДНИЯ ПАЗАР Е КРИТЕРИЯ И НИЕ ВСИЧКИ,СЕ ДЪНИМ НЕПРЕКЪСНАТО!!!
цитирай
12. ka4ak - 10. zabavnata - И да, и не ...Ани,знам само,че строй се сменя с революция!
31.01.2010 19:02
zabavnata написа:
Каква ти промяна, когато съсипахме селското си стопанство, а промишлеността от ден на ден загива...
Какво произвеждаме и какви пазари има произведеното? Качествено ли е? Какво можеше да бъде спасено и какво беше харизано за жълти стотинки?
Много питанки, а къде е отговора?
Знаеш ли колко милионерчета роди прехода, а някои от тях нищо не направиха за да налеят гориво в икономиката и тя зацикли в казина, круизи, разврат и каквото се сетиш.
Може и да греша, но прогнозите са безработицата да расте, а заедно с нея и престъпността.
Кошмар!

А при нас се получи,че ценностната ни система е унищожена и ''свободата'' и ''мирния преход'',просто показаха,каква огромна повреда има в нас!След като не сме минали през нормалния начин на преход,явно ще трябва да изживеем и още кошмари,но не се ли вземем в ръце и вместо да откриваме колелото,да погледнем с какво да си помогнем!С това трябва да станем наясно и да почнем да работим,за да не фалираме тотално!
цитирай
13. krotalka - Владо,
31.01.2010 23:08
мит е приказката,че българския народ е работлив! Отдавна се е научил да търси на хляба мекото и на работата лекото!
Спомням си, как като деца ни казваха - "Учи, за да не работиш" Направиха селяните, дето обработваха земята граждани и сега обратния процес е почти невъзможен...Земята пустее, трънясала и буренясала, а ние внасяме зеленчуци и плодове от съседните страни. Повечето от тези, които не се страхуваха от работа, отидоха да си търсят късмета по чужди страни.Това е положението.
цитирай
14. ka4ak - 13. krotalka - Владо,Таня,много си права!
31.01.2010 23:26
krotalka написа:
мит е приказката,че българския народ е работлив! Отдавна се е научил да търси на хляба мекото и на работата лекото!
Спомням си, как като деца ни казваха - "Учи, за да не работиш" Направиха селяните, дето обработваха земята граждани и сега обратния процес е почти невъзможен...Земята пустее, трънясала и буренясала, а ние внасяме зеленчуци и плодове от съседните страни. Повечето от тези, които не се страхуваха от работа, отидоха да си търсят късмета по чужди страни.Това е положението.

В момента спасявам,мой приятел,който 10 000 лева не ги броеше за пари!Фабриката му е мечта,но се оказа ,че си няма понятие как се работи!!!Луксозен Мерцедес последен модел,се пъне да го бута,като за по сигурно и трупчета му е сложил,вместо да се качи и да се вози!Изумен съм,че редовно участваше в Произведено в България и Купете Българското!!!Произвежда брак с най съвременни машини и поточни линии!А иначе е много добро момче,но само към НОИ дължи 500 000 лева!!!:(((
цитирай
15. hel - Много си прав, че хората не са наясно ...
01.02.2010 01:38
Много си прав, че хората не са наясно със себе си, с истинските си приоритети и нужди. Голяма част робуват на ценностната система на мнозинството, на модата. Стремят се към нещо, а цялото им същество се бунтува и нещата му, разбира се, не върват. При други заложените ценности от времето на комунизма им пречат да се адаптират към новите условия. Забелязвам го и в млади хора. Повечето българи по една или друга причина са пълни с вътрешни противоречия. Ако искаме промяна, то трябва да се почне от индивида. Колко са тия, които са се заели да го правят? И колко успяват? Малко са хората като теб. Другите, които мисля, че помагат, това са организаторите на курсове по себеопознаване, себепрепрограмиране и други от този род. Всъщност точно това правите и в комуната. ПОКЛОН за тази работа! Малко хора се захващат с работа със себе си, ако не ти е интересно, то си е мъчително, освен това иска отдаденост.
Освен всичко друго българинът има самочувствието на всезнайко, не обича да го учат и не иска да се променя. Българинът сякаш съчетава в себе си покорството и бунтарството, иска свобода, но и да я има, не знае какво да прави с нея. И всичко се опорочава.
Наредих ги едни... малко объркани, но нали и аз съм една от обърканите българки...
И все пак основното е да стигнем до собствената си уникална същност, да си изясним собствените приоритети, да сме в хармония със себе си. Тогава целта сама ще се представи и ще е по силите ни и ще вървим с радост и вдъхновение към нея без да се плашим от трудностите.
цитирай
16. ka4ak - 15. hel - Много си прав, че хората не са наясно ... Елена,това е основното!
01.02.2010 04:06
hel написа:
Много си прав, че хората не са наясно със себе си, с истинските си приоритети и нужди. Голяма част робуват на ценностната система на мнозинството, на модата. Стремят се към нещо, а цялото им същество се бунтува и нещата му, разбира се, не върват. При други заложените ценности от времето на комунизма им пречат да се адаптират към новите условия. Забелязвам го и в млади хора. Повечето българи по една или друга причина са пълни с вътрешни противоречия. Ако искаме промяна, то трябва да се почне от индивида. Колко са тия, които са се заели да го правят? И колко успяват? Малко са хората като теб. Другите, които мисля, че помагат, това са организаторите на курсове по себеопознаване, себепрепрограмиране и други от този род. Всъщност точно това правите и в комуната. ПОКЛОН за тази работа! Малко хора се захващат с работа със себе си, ако не ти е интересно, то си е мъчително, освен това иска отдаденост.
Освен всичко друго българинът има самочувствието на всезнайко, не обича да го учат и не иска да се променя. Българинът сякаш съчетава в себе си покорството и бунтарството, иска свобода, но и да я има, не знае какво да прави с нея. И всичко се опорочава.
Наредих ги едни... малко объркани, но нали и аз съм една от обърканите българки...
И все пак основното е да стигнем до собствената си уникална същност, да си изясним собствените приоритети, да сме в хармония със себе си. Тогава целта сама ще се представи и ще е по силите ни и ще вървим с радост и вдъхновение към нея без да се плашим от трудностите.

Светът е красив и всеки трябва са си повярва в собствените сили,за да може да помага и на другите около себе си!Живота е кратък и трябва да може да оставим оптимистично поколение след нас,въпреки катаклизъма!Защото свободата е хубаво нещо,но споделената е прекрасна!
цитирай
17. eien - ПРОБЛЕМЪТ, Влдимир е не в мен, а в /цитирам/
01.02.2010 04:17
проблемът не е в антикомунизма, а в антикомунистите и то не във всички, а в повечето. Проблемът е в господството на политизирания лумпен и в неговата наглост. Проблемът е в това, което пръв е забелязал Адам Михник: антикомунистите приличат на комунистите и то дотам, че различаването им става загадка.
цитирай
18. pegas08 - Привет, добри хора!
01.02.2010 09:13
Обичам ви!
Така би започнала майка Тереза, лека и пръст.
Не се карайте и не се обиждайте.
Младите хора ви гледат, и слушат, и заминават...
Кажете как да се оправим, оставете историята на историците.Ние сме ноубъди, кръгли електронни нулички.
Едната нуличка, ако обиди другата нуличка, то се получава, знаете какво- ЕНТРОПА!, тоест тоалетна, пардон.
Готината от Япония, а там са най- умните, щото ги тренираха с атомна бомба, казва, че и едните и другите са маскари, без да ми цитира Михник, го знам от бай Ганя.
Дърдорете си, само без лични нападки, че цял свят ни се радва на кокошите изпълнения. Дори и Кара да бърка, не я обиждайте,,господа, бъдете поне джентълмени.
Поздрав от стария Макдоналд!

цитирай
19. ka4ak - ПРОБЛЕМЪТ, Влдимир е не в мен, а в /цитирам/Здравей Юли,а няма никаква загадка!
01.02.2010 11:39
eien написа:
проблемът не е в антикомунизма, а в антикомунистите и то не във всички, а в повечето. Проблемът е в господството на политизирания лумпен и в неговата наглост. Проблемът е в това, което пръв е забелязал Адам Михник: антикомунистите приличат на комунистите и то дотам, че различаването им става загадка.

Проблема е че работим като на студентска бригада и си нямахме и представа,какво е свободна пазарна икономика!1711 щат срещу 250,та това е 7 пъти по не ефективен труд,а в предложението беше залегнало не само запазване,а и увеличаване на пазарите!
цитирай
20. ka4ak - 18. stefbelchev - стига с тези революционни възгласи...Революция в главите ни е необходима!
01.02.2010 15:17
stefbelchev написа:
днес се вижда,че където не е имало революционни метежи стандартите са най-мечтани-сащ,великобритания,а япония дори и с атомното изпепеляване отново е напред...у нас през 1923та,25та,44та,89та,97ма,2001ва,2005та,2009та-все рушим старото,за да почнем на чисто,и все някой потиснат от тъпи идеи приплаква,че предишните му пречели...за да оправдае некадърността и неможенето за пореден път...от всяко дърво-свирка не става...особено от сухо,старо или твърдо дърво...не е ли адаптивно,не е ли крехко,не е ли податливо-не става,освен за стобор или подпалки...стига революции-учете,работете за това,което сте учили...

А това,няма кой да го натрави,освен ние!Не може да не знаеш какво искаш и да постигнеш,нещо!
цитирай
21. ka4ak - 19. pegas08 - Привет, добри хора! Привет Пегас!
01.02.2010 15:28
pegas08 написа:
Обичам ви!
Така би започнала майка Тереза, лека и пръст.
Не се карайте и не се обиждайте.
Младите хора ви гледат, и слушат, и заминават...
Кажете как да се оправим, оставете историята на историците.Ние сме ноубъди, кръгли електронни нулички.
Едната нуличка, ако обиди другата нуличка, то се получава, знаете какво- ЕНТРОПА!, тоест тоалетна, пардон.
Готината от Япония, а там са най- умните, щото ги тренираха с атомна бомба, казва, че и едните и другите са маскари, без да ми цитира Михник, го знам от бай Ганя.
Дърдорете си, само без лични нападки, че цял свят ни се радва на кокошите изпълнения. Дори и Кара да бърка, не я обиждайте,,господа, бъдете поне джентълмени.
Поздрав от стария Макдоналд!


Като летиш,не ти ли прави впечатление,че България от високо се различава в сравнение с другите страни в Европа!Разликата е,че си личи и от високо,че тук не се работи,а ако слезеш на земята,просто ще разбереш защо!
цитирай
22. ok3223 - В написаното от CHARA има много истина.
02.02.2010 17:09
Разбира се че сме съвиновни. Гледахме какво става, разбирахме какво става, поне болшинството, и си траехме. Даже хилади маса народ с викове ура, ура и да живей, на ръце изнесоха и унесоха в министерския съвет командира Иванчо Костов, и го провъзгласиха за мин.- председател, за диктатор, втори стефан стамболов. И той командва, и граби и разпродава България, както никой не е успявал преди него. Имало е и други, но с такъв замах и мащаби той е единственият, циганина, командира, железния, бетонната глава Иванчо Костов.
ЕТО ОТКЪДЕ И КОЙ ЗАПОЧНА ГОЛЕМИЯ ГРАБЕЖ И РАЗРУХАТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА И ДЪРЖАВА. ИВАНЧО КОСТОВ С НЕГОВИЯ ПОБРАТИМ АЛЕКСАНДЪР бОЖКОВ...
тЕЗИ ДВАМАТА И СДС СЛОЖИХА НАЧАЛОТО НА КРАЯ НА ЗАПОЧНАЛАТА ЛИКВИДАЦИЯ НА БЪЛГАРСКАТА ИКНОМИКА, ДЪРЖАВНОСТ И ДЪРЖАВА.
ТЕЗИ ДВАМАТА. И НЕ САМО ТЕ.
НИЕ ДРУГИТЕ, СЕИРДЖИИТЕ, ГЛЕДАХМЕ, ПО ДЕБЕЛООКИТЕ ОТ НАС КАТО КАЧАК ДАЖЕ И ТЕ ЗААЧИХА И ТАКА...
Та наиситина като народ сме съвиновници, съучстници в разпада на България.
И това е факт.
цитирай
23. veselaj - ka4ak,
02.02.2010 18:18
аз не се оплаквам от липса на работа. Съгласна съм с всяка твоя дума. Повечето хора стоят и хленчат, чакайки някой друг да свърши нещо вместо тях. Но не говорех за това в моя постинг. Имах предвид нещо съвсем друго-че когато си навършил 40 никой не се интересува какво можеш - отписват те априори.
цитирай
24. ka4ak - 23. ok3223 - В написаното от CHARA има много истина.ДОБРО УТРО!Ето нещо с което не мога да се съглася!И явно продължава да не се разбира!В 97-ма,беше вече много
03.02.2010 08:53
ok3223 написа:
Разбира се че сме съвиновни. Гледахме какво става, разбирахме какво става, поне болшинството, и си траехме. Даже хилади маса народ с викове ура, ура и да живей, на ръце изнесоха и унесоха в министерския съвет командира Иванчо Костов, и го провъзгласиха за мин.- председател, за диктатор, втори стефан стамболов. И той командва, и граби и разпродава България, както никой не е успявал преди него. Имало е и други, но с такъв замах и мащаби той е единственият, циганина, командира, железния, бетонната глава Иванчо Костов.
ЕТО ОТКЪДЕ И КОЙ ЗАПОЧНА ГОЛЕМИЯ ГРАБЕЖ И РАЗРУХАТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА И ДЪРЖАВА. ИВАНЧО КОСТОВ С НЕГОВИЯ ПОБРАТИМ АЛЕКСАНДЪР бОЖКОВ...
тЕЗИ ДВАМАТА И СДС СЛОЖИХА НАЧАЛОТО НА КРАЯ НА ЗАПОЧНАЛАТА ЛИКВИДАЦИЯ НА БЪЛГАРСКАТА ИКНОМИКА, ДЪРЖАВНОСТ И ДЪРЖАВА.
ТЕЗИ ДВАМАТА. И НЕ САМО ТЕ.
НИЕ ДРУГИТЕ, СЕИРДЖИИТЕ, ГЛЕДАХМЕ, ПО ДЕБЕЛООКИТЕ ОТ НАС КАТО КАЧАК ДАЖЕ И ТЕ ЗААЧИХА И ТАКА...
Та наиситина като народ сме съвиновници, съучстници в разпада на България.
И това е факт.

късно и просто нямаше Държава!!!Стария начин на управление,беше унищожил икономиката!Просто не четеш!Предложението за закупуване на завода е 1992г!!!
А колкото до Костов,добре че успя да сложи делайлиралата държава на релсите,грешката беше,че тръгнаха да спасяват Петър Стоянов,иначе отдавна да бяхме пълноправен член на Евросъюза и вече щяхме да се разплащаме в евро!
цитирай
25. ka4ak - 24. veselaj - ka4ak, Добро утро Весела аз много добре разбрах поста ти и ти казах защо не съм съгласен!
05.02.2010 09:58
Тепърва,ще става още по лошо,защото края на март идва и тогава ще се усети кризата при нас!!!

Погледнете промишлените стоки ,които купувате,вижте цените!Повечето стоки,не можеш да купиш суровината,а камо ли да платиш трудът,за изработката им!!!
64. ka4ak - Това е наследството от предишния строй Косарче!Живеем ужким в нов строй,а работим още като при бай Тошо!
28.01 13:30
36. kosara2008 - " ПОВРЕДЕН"....???????????????? ЩО ЗА КВАЛИФИКАЦИЯ?!?!
11:23
ka4ak написа:Явно не отчитате факта,че положението е много кофти и тези обяви се пускат за камуфлаж и демонстрация на просперитет,а доста често и защото закона ги задължава!Положението е критично и без да отидеш на място,не може да се твърди подобно нещо!
Не се отчита и факта,че човек със стаж е повреден и всеки би предпочел такъв, който не е придобил вредните навиици oт начина на работа в България!
Не забравяйте и факта,че все пак 20 години работиме против всякакви правила на капитализма!!!

Бай Ганьо и Андрешко и бълха го ухапала,са толкова живи и вкоренени,че всичко прилича на огромните сгради в които се помещаваха компютрите на които си щракаме сега!Иниациативата я има само как да се гепи нещо и да прецакаш някой,но не и да работиш по правилата на цивилизованите държави!:(((

Това имах предвид като повреда,начина на работа и организацията ни не са ефективни,в общи линии 1 към 7!Придобитите навици,се оказва че са най трудно преодолими!Много по лесно можеш да научиш такъв който не е работил!
Още в онова време,съм го установил!Двама прекрасни работника,гипсаджии на частно,само след 3 месеца работа на държавен обект,вече никога не можаха да покажат качеството което даваха преди!!!
Работя с хора над тази възраст и знам за какво говоря!Това е да разчиташ на съзнанието на работника,а то е повредено!Всеки знае как,но червейчето вика,МОЖЕ И ТАКА!!!А и работодателя,повреден и вместо да бъде безкомпромисен,му е неудобно да санкционира работника!!!
Нито един управител на супер,не успя да се справи като частни
цитирай
26. ka4ak - продължавам,тези 2000 знака?!!!
05.02.2010 10:00
частник,защото продължаваше да краде,без да го съзнава,че това вече е негово!!!:(((
цитирай
27. анонимен - isabel marant shoes
26.10.2012 17:50
gXhophXyqi <a href="http://goedkopelaarzenkopen.simpsite.nl/#14133">echte uggs bestellen</a> qPlhezHvvz http://goedkopelaarzenkopen.simpsite.nl/#73669 xBympxKilh <a href="http://canadagooseoutlet.moonfruit.com/#78443">canada goose jackets</a> qOtxbmUodc <a href="http://canadagooseoutlet.moonfruit.com/#19825">canada goose parka</a> oLpbzlCklx <a href="http://canadagooseoutlet.moonfruit.com/#97622">canada goose chilliwack bomber</a> yLheibOncy http://canadagooseoutlet.moonfruit.com/#96768
цитирай
28. анонимен - bottes ugg pas cher
01.11.2012 23:41
fYsjypCobu <a href="http://besthandbagsaleshop.info/#95476">marc jacobs handbags</a> qKopssSkvu <a href="http://besthandbagsaleshop.info/#75432">marc jacobs outlet</a> dWomroQbss <a href="http://besthandbagsaleshop.info/#68686">Home Page</a> oYeklwPwqf http://besthandbagsaleshop.info/#57417 iLiwgbYwoa <a href="http://zumbadvdssale.info/#68334">zumba dvd</a> sAimrdEfhw <a href="http://zumbadvdssale.info/#22265">zumba videos</a> wGentvOqfe <a href="http://zumbadvdssale.info/#27467">wii zumba fitness</a> pZbpqoLhlv http://zumbadvdssale.info/#38221
цитирай
29. анонимен - fitflop sale
02.11.2012 20:02
mMrziaIsxf <a href="http://sneakersisabelmarantn.monwebeden.fr/#45234">isabel marant sneakers</a> pBkovhZirm <a href="http://sneakersisabelmarantn.monwebeden.fr/#39328">isabel marrant</a> wQzjonNico <a href="http://sneakersisabelmarantn.monwebeden.fr/#42534">chaussure isabelle marant</a> vAcndzUbhm http://sneakersisabelmarantn.monwebeden.fr/#41661 cLrcsyJuxp <a href="http://uggs-pascherbottes.webnode.fr/#16231">ugg pas cher</a> tJwxoaFtzk <a href="http://uggs-pascherbottes.webnode.fr/#45524">botte ugg</a> zNchaqDgxo <a href="http://uggs-pascherbottes.webnode.fr/#62465">site bottes ugg pas cher</a> pOenevZcot http://uggs-pascherbottes.webnode.fr/#51452 wOclnyOahn <a href="http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#51289">louboutin pas cher</a> dMjwrtKfyc <a href="http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#11226">christian louboutin pas cher</a> bJqkugXgfs <a href="http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#53939">louboutin chaussure</a> lHmabxZves http://chaussure-louboutinpascher.webnode.fr/#72898
цитирай
30. анонимен - louboutin wedding shoes
06.11.2012 01:39
qMfbsgOfps <a href="http://michaelskorshandbagsbest.info/#74672">michael kors handbags</a> yMojedNmmn <a href="http://michaelskorshandbagsbest.info/#44884">michael kors handbag</a> iRnxqiPpkg <a href="http://michaelskorshandbagsbest.info/#89643">michael by michael kors handbags</a> hLvfmsMyvi <a href="http://michaelskorshandbagsbest.info/#96249">http://michaelskorshandbagsbest.info/#11184</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527926
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031