2. radostinalassa
3. wonder
4. kvg55
5. planinitenabulgaria
6. leonleonovpom2
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Прочетен: 21134 Коментари: 56 Гласове:
Последна промяна: 26.01.2010 16:52
Млад мъж почина от свръхдоза 24 януари 2010 15:09 / обновена в 15:12 | Искра Георгиева
Млад мъж е открит починал в къща в Русе. Предполага се, че причината за смъртта е свръхдоза. Трупът на 22-годишния русенец е открит в къща на ул. "Петко Д. Петков". По тялото на починалия не са били открити следи от насилие, но са намерени и иззети спринцовки и игли.
В хода на започналото разследване е изяснено, че младият мъж е наркозависим и е участвал в метадонова програма. Трупът е откаран за аутопсия в Съдебна медицина за изясняване на причината за смъртта и назначаване на други медицински експертизи. Съмненията на служителите на реда и медиците са за употреба на свръхдоза от друго наркотично вещество. Работата по случая продължава.
Коментари КоментирайПодреди: Първите отгоре Последните отгоре
От другата страна на границата - 24.01.2010 г. 19:24:13Бог да го прости!!!!!!!!!!!!!И нека още да чакаме Министерството на здравеопазването да си спомни, че наркозависимите, както и онко болните, както и децата СЕ НУЖДАЯТ ОТ МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ И ТОЧНО ТОВА МИНИСТЕРСТВО Е ЗАДЪЛЖЕНО ДА СЪЗДАДЕ СПЕЦИАЛИСТИТЕ, КЛИНИКИТЕ И ОТДЕЛЕНИЯТА, ПРОГРАМИТЕ, ЗА ДА ИМ ПОМОГНЕ! МЕТАДОНОВИТЕ ЛЕЧЕНИЯ СА ЗА ТЕЗИ, КОИТО НЯМАТ ДРУГ ИЗХОД, А ПРИ НАС СА ЕДИНСТВЕНИЯ ИЗБОР. ЛЕКАРИТЕ КАТО НАРКОДИЛЪРИ. БОГ НЯМА ДА НИ ПРОСТИ, НА НАС, ЦЯЛОТО БЪЛГАРСКО ОБЩЕСТВО И ОСОБЕНО НА ПРЕМИНАВАЩИТЕ ОТ КАБИНЕТ НА КАБИНЕТ БЕЗОТГОВОРНИ И АЛЧНИ МИНИСТРИ. БОЖЕ, СПРИ ТОВА БЕЗУМИЕ!
Лошото е ,че има кой да завърти ролетката,но няма кой да я спре..
26.01.2010 14:41
Може само да гадаем,дали има спокойствие!Но ти гарантирам,че е закачил покрай себе си,маса лапетии,отровил е живота на родителите си и всички които са имали контакт с него!Напълнил е гушите на дилъри,полицаи,доктори и кой се сетиш!!!
26.01.2010 14:46
И за това морала и ценностната ни система,отпрашиха на майната си!А децата,кучета ги яли!!!
04.02.2009 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9839
Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
Защо нямаше повече като теб!?
26.01.2010 15:23
средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!
Сега вече е с една година по малко,вярно и родителите почнаха да разбират,не след 5 години,а вече след 2,но това не промена картината!Проблема продължава да се крие и от близо 3000 родители,които са загубили децата си,само 3/трима/съм успял да ги накарам да говорят и още 5-6 споменават мъгляво че е имало наркотици!Всички други казват какви ли не измишльотини,но наркотици няма!!!!!
26.01.2010 15:34
Защо нямаше повече като теб!?
Но вместо да подпука Европарламента и Щатите,видя какво стана!Защото това е световната криза,а Хаити независимо от мигновенната трагедия е капка в сравнение с наркотиците!!!
А Министерството на здравеопазването е крайно време да помисли сериозно по тези въпроси относно създаване на клиники, специалисти и всичко необходимо за лечение.
Поздравявам те, Кa4ak, за всичко, което ти правиш!
26.01.2010 16:18
А Министерството на здравеопазването е крайно време да помисли сериозно по тези въпроси относно създаване на клиники, специалисти и всичко необходимо за лечение.
Поздравявам те, Кa4ak, за всичко, което ти правиш!
Просто искат да убият децата ни и много разчитам на нашата народо психология!Трябва да се разбере,че и чуждото дете е опасно за собственото,защото не отиват някакви чичковци и лелички да ги зарибяват,а обикновенно е приятелчето с което си играе и вашето дете и тъй като е тайно и забранено,провокира любопитството,което в един момент,въпреки усилията,вече е късно да прекратите,защото това е БОЛЕСТ,ВЯРНО ИЗКУСТВЕННА,НО БОЛЕСТ!!!
И още много други мерки, за които съм чел в блога ти.
При залавяне на човек с наркотици да се тества дали е наркозависим. И ако е, да избира между лечение и затвор, ако не е: строго наказание.
Според мен: опит за убийство. Да се изчисли с колко смъртоносни дози е хванат и за всяка една такава: опит за убийство.
26.01.2010 16:40
И още много други мерки, за които съм чел в блога ти.
При залавяне на човек с наркотици да се тества дали е наркозависим. И ако е, да избира между лечение и затвор, ако не е: строго наказание.
Според мен: опит за убийство. Да се изчисли с колко смъртоносни дози е хванат и за всяка една такава: опит за убийство.
Толкова ли не може да се разбере,че твоята глава вече не е твоята и здрави и отгледани деца ги правиме аутсайдерите на обществото,въпреки качествата и волята им,защото ВОЛЯТА се е разболяла и казва:ДОНЕСИ МИ,ДОЗА!!!!!!!
И тогава няма нито морал нито задръжки,защото болния си мисли че си спасява живота,а се мре защото сме кислодно дишащи,а няма кой да ти каже че не дишаш!!!:(((
26.01.2010 16:50
Поне да съм сигурен,че се чете!:)))
Няма ефикасни мерки на властта!
Бог да пази децата! Но за да ги пази Бог, обществото е този, който трябва да спъва пътя на дилърите!
26.01.2010 17:34
Няма ефикасни мерки на властта!
Порочното е че на всички им е удобно да пишат какви ли не смъртни актове,но наркотици не!Те и по светът точно така правят!Майкъл Джексън е красноречив пример!
А рецептата е елементарна!Тестове в училище,за да се отгледа чисто поколение,защото последиците от болестта,освен смъртта,са по унищожителни от най големия катаклиъм,за който може да се сетите,защото се поврежда мозъка на човека с всички произтичащи от това последици!!!
Едни ще се дрогират, други ще пият киселина, ще се хвърлят в реки и морета, ще се палят…заради този пусти шибан български живот. Мамка му. Просто идва момент в които не издържаш и търсиш начин да отидеш отвъд, в един друг свят…по-хубав от този. Забравяш за болката, тъгата… вече не я чувстваш, не чувстваш нищо,не искаш нищо….не мислиш…
Anny Siderova във фейсбук пише следното
hauxhahahaha to na choveka kato mu se drusa shte si drusa.. :D ako shte i Gospod da sleze da go otkazva...nqmaa efekt :D drusa li ti se-drusai si! :D
Сб в 22:57
Просто една весела игра ли е това или обмислено решение се питам?
Аз веднъж четох една книжка, в която пишеше как действат наркотиците и какви са им противипоказанията... и като цяло тази книжка по-скоро ме зариби отколкото да ме откаже. ;)
07 декември 2009 г. в 22:56 · · Докладвай
Страхотно няма що
26.01.2010 18:10
Бог да пази децата! Но за да ги пази Бог, обществото е този, който трябва да спъва пътя на дилърите!
Приятели, Колективният ум в блога е необходимо да се обедини и идеите да станат реалност! Всеки има своя позиция в живота и, ако повярва в себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на “Живот или смърт!”. Явно може да ни обедини само опасността!
Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последният, в който ще се споменава за нас!
26.01.2010 18:37
Едни ще се дрогират, други ще пият киселина, ще се хвърлят в реки и морета, ще се палят…заради този пусти шибан български живот. Мамка му. Просто идва момент в които не издържаш и търсиш начин да отидеш отвъд, в един друг свят…по-хубав от този. Забравяш за болката, тъгата… вече не я чувстваш, не чувстваш нищо,не искаш нищо….не мислиш…
Anny Siderova във фейсбук пише следното
hauxhahahaha to na choveka kato mu se drusa shte si drusa.. :D ako shte i Gospod da sleze da go otkazva...nqmaa efekt :D drusa li ti se-drusai si! :D
Сб в 22:57
Просто една весела игра ли е това или обмислено решение се питам?
/превод абв поща/хауххахахаха то на човека като му се друса ще си друса.. :Д ако ще и Господ да слезе да го отказва...нямаа ефект :Д друса ли ти се-друсаи си! :Д
Заявявам най-отговорно,че от хилядите с които съм разговарял,не можах да открия съзнателен избор!!!
Не се заблуждавайте от приказки,заради еди какво си започнах!!!Това не е стока която е законна!!!Единствените случаи,които са доказано умишленни е с красиви момичета,момчета с много пари и неправилно лечение от стресови ситуации!!!Но не си мисли,че е било техен избор!!!
Докато родителите не осъзнаят,че контрола е важен за възпитанието на децата този проблем трудно ще се реши в нашето общество!
26.01.2010 22:39
Докато родителите не осъзнаят,че контрола е важен за възпитанието на децата този проблем трудно ще се реши в нашето общество!
Това не е невидимо Стефке,а освен това е физически поето и е минало през поне няколко човека!Точно както ловят и разплитат мрежата при спортистите,за забранени стимуланти,по същия начин,даже по лесно,може да се проследи и прекъсне веригата на тази търговия с бъдещето ни!!!
И какво като говоря всекидневно на сина си? Няма цял живот да седи до полата ми. Ще трябва в един момент да тръгне сам по пътя. И тогава Господ да го пази...
Наскоро чух за случай от спешното отделение - момиче почти в безсъзнание, казва че е пила на парти малко алкохол, а изследванията показват барбитурати. Може би дори не е разбрала как нечия "приятелска" ръка е подправила питието й.
Не се ли пресекат пипалата на доставчиците, няма спасение.
При сегашното положение в държавата излиза, че трябва да чакаме да се случи и тогава да се борим за децата си. Ако няма доставка на наркотици, просто няма да се случи.
27.01.2010 00:26
И какво като говоря всекидневно на сина си? Няма цял живот да седи до полата ми. Ще трябва в един момент да тръгне сам по пътя. И тогава Господ да го пази...
Наскоро чух за случай от спешното отделение - момиче почти в безсъзнание, казва че е пила на парти малко алкохол, а изследванията показват барбитурати. Може би дори не е разбрала как нечия "приятелска" ръка е подправила питието й.
Не се ли пресекат пипалата на доставчиците, няма спасение.
При сегашното положение в държавата излиза, че трябва да чакаме да се случи и тогава да се борим за децата си. Ако няма доставка на наркотици, просто няма да се случи.[/quo
Абсолютно си права!И се знае всичко!
заради ограничението в знаците,виж следващия коментар!
27.01.2010 00:29
29.08.2009 09:35
ka4ak написа:днНови областни управители, почти навсякъде нови шефове на държавни дружества. Защо трябваше и шефовете на РДВР да тръпнат сега в очакване?
Писаха някъде „28 шефове с оставки в джоба”, кърджалийският май вече я подаде.
ббПърво, назначенията в последните два-три месеца за регионални директори преди изборите не ги коментирам, защото те са партийни назначения. Оттам нататък съм абсолютно убеден в правилността на решението на Цветанов, а то е – 20 дни срок на всеки един регионален директор да дойде с отговор на няколко въпроса: кои са босовете в неговата област или регион, кои са наркодилърите, оки са перачите на ДДС, кои са криминалния контингент. И съответно по всеки един от тях да пише: по този се води дело, очакваме след един месец, след пет месеца реализация, по това в момента работим с колегите от ДАНС или БОП, очакваме еди-какво си.
днТ.е. вие не ги гоните тия хора?
ббНа базата на това ние получаваме информация в регионалните дирекции какво се върши в момента и какво се очаква. И всъщност този директор дали си ръководи...
днСтава, за да остане.
бб... дали става или не.
днТ.е. няма да е политическа чистка...
ббАко дойде директор и почне да ми говори, че не знае или тепърва ще търси кои са наркодилърите, ами ако отидеш в един квартал и питаш майките, те ще ти кажат. „Ей там е оня, продава до детската градина, ей тоя там ,другият, ето там” и толкоз.
http://reporter.blog.bg/novini/2009/08/28/borisov-po-lesno-e-da-si-premier-otkolkoto-kmet.387415
(а в една килия във второ районно в пловдив някой е изчегъртал на стената "ХЕРОИН ДО СМЪРТ")
:-)
Г-н Качаклиев, ставате леко досаден вече с глупостите си: ...
"Това момче за да стигне до гроба има поне 12 години стаж от първата цигара с трева!!!"
"Но ти гарантирам,че е закачил покрай себе си,маса лапетии,отровил е живота на родителите си и всички които са имали контакт с него!"
Не манипулирайте! Това няма как да го знаете. Следователно си измисляте. Напълно нормално, впрочем. Лек ден.
уведомяват за последващи полицейски акции. До края на четвърти клас съм водила малкият ми син на училище и съм го взимала, бях активирала всички членове на семейството за да не попадне в ръцете на педифил или наркодилар. По това време имаше и отвличания на деца от неговото училище, имаше и групички от по-големи, които ги пребиваха и им взимаха дрехи и малкото пари, които им давахме за закуски. Никой не си даваше труд да оправи това. Имаше охранителна фирма на входа на училището и тя не си правеше труда да се намесва в инциденти, случващи се в училищния двор. Някакви пенсии се разхождаха в коридора и въобще не можеше да се разчита на тях, бяха проформа на защита. Не знам какво да кажа повече, скоро няма да се оправим, повечето от нас нямамат съзнание за отговорност за работата, която вършат.
27.01.2010 10:55
(а в една килия във второ районно в пловдив някой е изчегъртал на стената "ХЕРОИН ДО СМЪРТ")
:-)
Г-н Качаклиев, ставате леко досаден вече с глупостите си: ...
"Това момче за да стигне до гроба има поне 12 години стаж от първата цигара с трева!!!"
"Но ти гарантирам,че е закачил покрай себе си,маса лапетии,отровил е живота на родителите си и всички които са имали контакт с него!"
Не манипулирайте! Това няма как да го знаете. Следователно си измисляте. Напълно нормално, впрочем. Лек ден.
Така че вместо да философстваш,ела да послушаш и след една седмица,ще установиш,че при всички е едно и също!Това е калъп в който от незнание се влиза,докато накрая е само наркотика и болния/жертвата/!!!Толкова е еднакво при всички,ОТВРАТИТЕЛНО ЕДНАКВО!!!:(((
27.01.2010 11:48
27.01.2010 12:08
Кога ще се срещнем за проумчането и за да уточним методологията му?
тел +35928265341 факс +35928275895
Фондация "Право на свободен изброр"-София-1324
жк ЛЮЛИН бл 909-П срещу 12-та Поликлиника
вход през Аптеката 08.00-22.00 часа
БУЛСТАТ-130344435
Централен регистър-общественополезна дейност N 20031231071
Банка"Aлианц БанкБългария"АД дарителска сметка
IBAN-BG20BUIN76041010174017Адрес:1202 София,Бул.Мария Луиза N79
e-mail:svobodenizbor@abv.bg
А ТОВА МИ Е ТЕЛЕФОНА +359887276057
27.01.2010 21:52
А месомелачката на ликвидирани мечти и надежди,на нашето бъдеще,на унищожените животи и последни остатъци от морал и обич,на доброта и взаимопомощ,на всичко човешко,не се и забелязва вече....:(((
Накратко казано, щом настоящите и бъдещи наркомани не са в състояние да преценяват адекватно опасностите, по-добре е тези опасности да не бъдат поставяни в ситуация на съжителство или близост с потенциални или настоящи наркомани.
28.01.2010 03:09
Ако се замисли човек,ще види,че всички глупости които е правил,са под въздействие на алкохола/където по го приемаме/,а наркотика просто те впримчва и се разболяваш и няма спиране!!!!
Ако се замисли човек,ще види,че всички глупости които е правил,са под въздействие на алкохола/където по го приемаме/,а наркотика просто те впримчва и се разболяваш и няма спиране!!!!
Съгласен съм, не е необходимо да си бил наркоман, за да знаеш, че борбата със собствения навик е по-тежка от борбата с явен противник. Защото убеждението, че ще можеш да спреш по-нататък, само подхранва навика и той те сграбчва все по-силно между костеливите си пръсти. България не е улегналата Холандия, за да се надявяме, че либерализацията на дрогата ще подхрани ценностната ни система, обратното - ще подхрани само извращения, с които нямаме сили да се справим, защото сме слаби и нерешителни.
28.01.2010 14:58
Нощ звездопадна, безкористно нежна ...
Алеи с влюбени, щурчовски звън...
Сред пощурялата нощна вълшебност -
две коли, той и пакетът отвън...
Поредна пратка и „мулето“ тръгва,
а той прибира се в своя палат...
Свещният пламък за миг го прегръща...
В душата му няма никакъв хлад...
Пенливо шампанско, свещи и рози,
жена- приятелка с вид на модел,
изгаряща нощ, любов- плътска доза,
на пода дрехи- Рабан и Шанел...
В детската стая, прегърнал мечтите,
спи сред разкош в полумрака синът...
Сънува своето детство, игрите...
Приказен сън е за него светът...
На сутринта в неделя с охрана
ще влязат тримата в Божия храм...
Благословен и в душата без драма
пак християнин пред Бог ще е там...
Поздрав към Бога- смирено се кръсти,
молитвата свършва Отецът с „Амин“,
по християнски целува и кръста-
Бог пак ще бди над невръстния син...
.....................................................
На километри човешка безбрежност
след двойна доза от скъп наркотик,
забравил Бог и в нямо безвремие
умира пореден млад „еретик“...
Той никога в църква не е пристъпвал,
но и души чужди не е ранил...
Депресиран и със бял прах натъпкан
в прегръдка на Ангел себе си скрил
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Какво ме вдъхнови?!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Преди две-три години влязох в един манастир и видях там човек,за когото говореха,че бил наркопласьор.Беше със семейството си.Помислих си тогава за младите момчета,които никога не са влизали в църква и без да са сторили зло на някого,умираха от свръхдоза.Филосовският ми въпрос е"Към кого Бог трябва да е по-милостив",като знам,че той прощава на всички...
автор: bohem
раздел: Лирика -> Философска
публикувана на: 2010-01-28
A който си го може,просто си го може!!!:)))
Проздрави, много добре си уловила моментната дисхармония и илюзията за успешно надхитряне на живота.
Много си прав, че който си го може, просто си може! В случая това е Ники с псевдоним bohem!
Дано си прав, vmir! Дано получат своето възмездие, тези "силни" за деня :(
Дано си прав, vmir! Дано получат своето възмездие, тези "силни" за деня :(
аз не се съмнявам във възмездието, даже съм се така настроил, че го виждам много преди възмездените да са се усетили и дори когато са в най-голямата си увереност, че са го избегнали. За всичко си идва времето и това ясно се вижда, стига да не упорстваме да бъде както само на нас ни се иска. . Сега се сещам, че книгата за която по-горе споменах, надживя ужажен пожар след взрив на пълна газова бутилка в същата стая, който изпепели всичко останало освен нея и още 3-4 книги, които са били от двете й страни. В това чудно оцеляване трябва да има някакъв смисъл, затова сега ще сканирам картина на лицемерите в ада от нея и ще я добавя малко по-късно.
Да, ето я: http://vmir27.hit.bg/ad.jpg
Художникът е Густав Доре, а преводач - Константин Величков.