Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2010 13:13 - тафено пак,но няма такъв филм свръх доза!Всяка доза може да е последна!А продължаваме да го допускаме,децата да си играят на руска рУлетка!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 21063 Коментари: 56 Гласове:
25

Последна промяна: 26.01.2010 16:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
24.01 19:39 - Млад мъж почина от свръхдоза Автор: drlubenova Категория: Други   image 
 
 
Млад мъж почина от свръхдоза 24 януари 2010 15:09 / обновена в 15:12 | Искра Георгиева


image  

Млад мъж е открит починал в къща в Русе. Предполага се, че причината за смъртта е свръхдоза. Трупът на 22-годишния русенец е открит в къща на ул. "Петко Д. Петков". По тялото на починалия не са били открити следи от насилие, но са намерени и иззети спринцовки и игли.

В хода на започналото разследване е изяснено, че младият мъж е наркозависим и е участвал в метадонова програма. Трупът е откаран за аутопсия в Съдебна медицина за изясняване на причината за смъртта и назначаване на други медицински експертизи. Съмненията на служителите на реда и медиците са за употреба на свръхдоза от друго наркотично вещество. Работата по случая продължава.

Коментари Коментирай

Подреди: Първите отгоре Последните отгоре

От другата страна на границата - 24.01.2010 г. 19:24:13
 

Бог да го прости!!!!!!!!!!!!!И нека още да чакаме Министерството на здравеопазването да си спомни, че наркозависимите, както и онко болните, както и децата СЕ НУЖДАЯТ ОТ МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ И ТОЧНО ТОВА МИНИСТЕРСТВО Е ЗАДЪЛЖЕНО ДА СЪЗДАДЕ СПЕЦИАЛИСТИТЕ, КЛИНИКИТЕ И ОТДЕЛЕНИЯТА, ПРОГРАМИТЕ, ЗА ДА ИМ ПОМОГНЕ! МЕТАДОНОВИТЕ ЛЕЧЕНИЯ СА ЗА ТЕЗИ, КОИТО НЯМАТ ДРУГ ИЗХОД, А ПРИ НАС СА ЕДИНСТВЕНИЯ ИЗБОР. ЛЕКАРИТЕ КАТО НАРКОДИЛЪРИ. БОГ НЯМА ДА НИ ПРОСТИ, НА НАС, ЦЯЛОТО БЪЛГАРСКО ОБЩЕСТВО И ОСОБЕНО НА ПРЕМИНАВАЩИТЕ ОТ КАБИНЕТ НА КАБИНЕТ БЕЗОТГОВОРНИ И АЛЧНИ МИНИСТРИ. БОЖЕ, СПРИ ТОВА БЕЗУМИЕ!


 



Гласувай:
25



1. lubima - . . . това е ужасно!а може би още по...
26.01.2010 13:23
...това е ужасно!а може би още по-ужасно е безхаберието на държавата ни "майчица" за хората с такъв проблем!...а това са в повечето случаи млади момичета и момчета....
цитирай
2. ka4ak - това е орисията на безхаберието,а всички са били прекрасни деца!
26.01.2010 13:36
За това искам тестове в училище,за да не се достига до това!НИЕ КАТО ХОРА НЯМАМЕ ЗАЩИТА ОТ ТАЗИ БОЛЕСТ,А ПЪК ДЕЦАТА СЪВСЕМ!Това момче за да стигне до гроба има поне 12 години стаж от първата цигара с трева!!!
цитирай
3. lagrima - Всяка доза е свръх. . Лошото е, че има ...
26.01.2010 13:43
Всяка доза е свръх..
Лошото е ,че има кой да завърти ролетката,но няма кой да я спре..
цитирай
4. ka4ak - Видя какво направиха със Свинския грип!!!
26.01.2010 13:50
Но тук е точно същото,никой няма интерес да се преборим с тази напаст!Всеки има интерес да те закачи,защото ставаш абонат и наливаш ежедневно пари и то КЕШ,които носят всичките пороци от които се възмущаваме,но не можем да ги проумеем и да кажем стига!!!
цитирай
5. panazea - Горкото момче,
26.01.2010 14:18
Той се е преселил в Елисейските полета! Дано там да има спокойствие!
цитирай
6. panazea - Извличат огромни печалби
26.01.2010 14:19
от нещастието на хората ! Кой ще защити децата?
цитирай
7. ka4ak - 5. panazea - Горкото момче,Не е същото,защото това е ставало пред нас и ние не сме взели мерки това да не се случи!
26.01.2010 14:41
panazea написа:
Той се е преселил в Елисейските полета! Дано там да има спокойствие!

Може само да гадаем,дали има спокойствие!Но ти гарантирам,че е закачил покрай себе си,маса лапетии,отровил е живота на родителите си и всички които са имали контакт с него!Напълнил е гушите на дилъри,полицаи,доктори и кой се сетиш!!!
цитирай
8. iliada - :(
26.01.2010 14:45
Жестоко и страшно.....................
цитирай
9. ka4ak - 6. panazea - Извличат огромни печалби Огромни са печалбите и за това всички се борят!!!:(((
26.01.2010 14:46
panazea написа:
от нещастието на хората ! Кой ще защити децата?

И за това морала и ценностната ни система,отпрашиха на майната си!А децата,кучета ги яли!!!
цитирай
10. kass - ka4ak
26.01.2010 14:48
Трябва информация, децата не бива да посягат към неща, от които после не могат да се отърват...
цитирай
11. ka4ak - 8. iliada - :( По страшно е че все едно,това не се случва!!!
26.01.2010 14:56
iliada написа:
Жестоко и страшно.....................

04.02.2009 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9839




Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
цитирай
12. evelin - Непримирим... Както винаги!
26.01.2010 15:22

Защо нямаше повече като теб!?
цитирай
13. ka4ak - 10. kass - ka4ak Информацията е че тази начална средна възраст е паднала!
26.01.2010 15:23
kass написа:
Трябва информация, децата не бива да посягат към неща, от които после не могат да се отърват...

средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!
Сега вече е с една година по малко,вярно и родителите почнаха да разбират,не след 5 години,а вече след 2,но това не промена картината!Проблема продължава да се крие и от близо 3000 родители,които са загубили децата си,само 3/трима/съм успял да ги накарам да говорят и още 5-6 споменават мъгляво че е имало наркотици!Всички други казват какви ли не измишльотини,но наркотици няма!!!!!
цитирай
14. ka4ak - 12. evelin - Непримирим... Както винаги! Зарадвах се че на нас се падна този ресор,като еврокомисар!
26.01.2010 15:34
evelin написа:

Защо нямаше повече като теб!?

Но вместо да подпука Европарламента и Щатите,видя какво стана!Защото това е световната криза,а Хаити независимо от мигновенната трагедия е капка в сравнение с наркотиците!!!
цитирай
15. ckarlet - Винаги, когато прочета подобна ...
26.01.2010 15:52
Винаги, когато прочета подобна статия изтръпвам, защото имам син, който е още малък, но е буен и не искам дори да си помисля, че може да му се случи нещо подобно. За съжаление употребата на наркотици навлиза в стабилна фаза и никой не е застрахован. Усилията за борба с дрогата и зависимостите трябва да бъде всеобща, и само със съвместни усилия ще могат да се постигнат трайни резултати. В училище трябва задължително да се въведат часове, в които децата да бъдат подготвени какво може да им се случи, ако посегнат към дрогата!
А Министерството на здравеопазването е крайно време да помисли сериозно по тези въпроси относно създаване на клиники, специалисти и всичко необходимо за лечение.
Поздравявам те, Кa4ak, за всичко, което ти правиш!
цитирай
16. ka4ak - 15. ckarlet - Винаги, когато прочета подобна ... Точно за това апелирам и това трябва да стане национална политика!!!
26.01.2010 16:18
ckarlet написа:
Винаги, когато прочета подобна статия изтръпвам, защото имам син, който е още малък, но е буен и не искам дори да си помисля, че може да му се случи нещо подобно. За съжаление употребата на наркотици навлиза в стабилна фаза и никой не е застрахован. Усилията за борба с дрогата и зависимостите трябва да бъде всеобща, и само със съвместни усилия ще могат да се постигнат трайни резултати. В училище трябва задължително да се въведат часове, в които децата да бъдат подготвени какво може да им се случи, ако посегнат към дрогата!
А Министерството на здравеопазването е крайно време да помисли сериозно по тези въпроси относно създаване на клиники, специалисти и всичко необходимо за лечение.
Поздравявам те, Кa4ak, за всичко, което ти правиш!

Просто искат да убият децата ни и много разчитам на нашата народо психология!Трябва да се разбере,че и чуждото дете е опасно за собственото,защото не отиват някакви чичковци и лелички да ги зарибяват,а обикновенно е приятелчето с което си играе и вашето дете и тъй като е тайно и забранено,провокира любопитството,което в един момент,въпреки усилията,вече е късно да прекратите,защото това е БОЛЕСТ,ВЯРНО ИЗКУСТВЕННА,НО БОЛЕСТ!!!
цитирай
17. cefulesteven - За тестовете в училищата съм. И още ...
26.01.2010 16:25
За тестовете в училищата съм.
И още много други мерки, за които съм чел в блога ти.
При залавяне на човек с наркотици да се тества дали е наркозависим. И ако е, да избира между лечение и затвор, ако не е: строго наказание.
Според мен: опит за убийство. Да се изчисли с колко смъртоносни дози е хванат и за всяка една такава: опит за убийство.
цитирай
18. ka4ak - 17. cefulesteven - За тестовете в училищата съм. И още ... Абсолютно си прав!Но трябва ли да преминем през ада,за да го проумеем?!!!
26.01.2010 16:40
cefulesteven написа:
За тестовете в училищата съм.
И още много други мерки, за които съм чел в блога ти.
При залавяне на човек с наркотици да се тества дали е наркозависим. И ако е, да избира между лечение и затвор, ако не е: строго наказание.
Според мен: опит за убийство. Да се изчисли с колко смъртоносни дози е хванат и за всяка една такава: опит за убийство.

Толкова ли не може да се разбере,че твоята глава вече не е твоята и здрави и отгледани деца ги правиме аутсайдерите на обществото,въпреки качествата и волята им,защото ВОЛЯТА се е разболяла и казва:ДОНЕСИ МИ,ДОЗА!!!!!!!
И тогава няма нито морал нито задръжки,защото болния си мисли че си спасява живота,а се мре защото сме кислодно дишащи,а няма кой да ти каже че не дишаш!!!:(((
цитирай
19. анонимен - рУлетка
26.01.2010 16:50
все пак...
цитирай
20. ka4ak - 19. анонимен - рУлетка Е.Т.този път по навреме все пак!!!
26.01.2010 16:55
анонимен написа:
все пак...

Поне да съм сигурен,че се чете!:)))
цитирай
21. inel379 - Непрекъснато се случва!
26.01.2010 17:05
А за колко ли изобщо не знаем!
Няма ефикасни мерки на властта!
цитирай
22. bizcocho - С некачествените си закони бг става ...
26.01.2010 17:07
С некачествените си закони бг става удобна страна за тоз бизнес :((
Бог да пази децата! Но за да ги пази Бог, обществото е този, който трябва да спъва пътя на дилърите!
цитирай
23. ka4ak - 21. inel379 - Непрекъснато се случва!Редовно,всяка година е поне двойно в сравнение катастрофите по пътищата,макар че там не се отчитат наркотиците!!!
26.01.2010 17:34
inel379 написа:
А за колко ли изобщо не знаем!
Няма ефикасни мерки на властта!

Порочното е че на всички им е удобно да пишат какви ли не смъртни актове,но наркотици не!Те и по светът точно така правят!Майкъл Джексън е красноречив пример!
А рецептата е елементарна!Тестове в училище,за да се отгледа чисто поколение,защото последиците от болестта,освен смъртта,са по унищожителни от най големия катаклиъм,за който може да се сетите,защото се поврежда мозъка на човека с всички произтичащи от това последици!!!
цитирай
24. feelingdance - Ще се дрогират младежите, как няма ...
26.01.2010 17:58
Ще се дрогират младежите, как няма да се дрогират.
Едни ще се дрогират, други ще пият киселина, ще се хвърлят в реки и морета, ще се палят…заради този пусти шибан български живот. Мамка му. Просто идва момент в които не издържаш и търсиш начин да отидеш отвъд, в един друг свят…по-хубав от този. Забравяш за болката, тъгата… вече не я чувстваш, не чувстваш нищо,не искаш нищо….не мислиш…

Anny Siderova във фейсбук пише следното
hauxhahahaha to na choveka kato mu se drusa shte si drusa.. :D ako shte i Gospod da sleze da go otkazva...nqmaa efekt :D drusa li ti se-drusai si! :D
Сб в 22:57

Просто една весела игра ли е това или обмислено решение се питам?
цитирай
25. feelingdance - Tihomir Tachkov (студент)
26.01.2010 18:02
Tihomir Tachkov пише във фейсбук
Аз веднъж четох една книжка, в която пишеше как действат наркотиците и какви са им противипоказанията... и като цяло тази книжка по-скоро ме зариби отколкото да ме откаже. ;)
07 декември 2009 г. в 22:56 · · Докладвай

Страхотно няма що
цитирай
26. ka4ak - 22. bizcocho - С некачествените си закони бг става ...Не е само до законите!!!
26.01.2010 18:10
bizcocho написа:
С некачествените си закони бг става удобна страна за тоз бизнес :((
Бог да пази децата! Но за да ги пази Бог, обществото е този, който трябва да спъва пътя на дилърите!

Приятели, Колективният ум в блога е необходимо да се обедини и идеите да станат реалност! Всеки има своя позиция в живота и, ако повярва в себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на “Живот или смърт!”. Явно може да ни обедини само опасността!
Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последният, в който ще се споменава за нас!
цитирай
27. ka4ak - 24. feelingdance - Ще се дрогират младежите, как няма ...Там е работата,че това не е съзнателен избор!
26.01.2010 18:37
feelingdance написа:
Ще се дрогират младежите, как няма да се дрогират.
Едни ще се дрогират, други ще пият киселина, ще се хвърлят в реки и морета, ще се палят…заради този пусти шибан български живот. Мамка му. Просто идва момент в които не издържаш и търсиш начин да отидеш отвъд, в един друг свят…по-хубав от този. Забравяш за болката, тъгата… вече не я чувстваш, не чувстваш нищо,не искаш нищо….не мислиш…

Anny Siderova във фейсбук пише следното
hauxhahahaha to na choveka kato mu se drusa shte si drusa.. :D ako shte i Gospod da sleze da go otkazva...nqmaa efekt :D drusa li ti se-drusai si! :D
Сб в 22:57

Просто една весела игра ли е това или обмислено решение се питам?

/превод абв поща/хауххахахаха то на човека като му се друса ще си друса.. :Д ако ще и Господ да слезе да го отказва...нямаа ефект :Д друса ли ти се-друсаи си! :Д
Заявявам най-отговорно,че от хилядите с които съм разговарял,не можах да открия съзнателен избор!!!
Не се заблуждавайте от приказки,заради еди какво си започнах!!!Това не е стока която е законна!!!Единствените случаи,които са доказано умишленни е с красиви момичета,момчета с много пари и неправилно лечение от стресови ситуации!!!Но не си мисли,че е било техен избор!!!
цитирай
28. kombakova - Трябва да се започне не кампания,а действия!
26.01.2010 21:56
Подкрепям те за тестовете Владо,и за задължителното присъствие на учениците в училище.Училището боледува,защото няма връзка родител- учител и една посока.Ако ученик си позволи да бяга от час,информираш и викнеш родителя веднъж,дваж ставаш неудобен за него.Имах случай в който майката си премести сина защото прекалено много съм ги безпокояла и отнемала времето им.Преместиха си детето в друго училище и сега чувам,че се е замесил в подобна групичка.А той беше малък само 5 клас...
Докато родителите не осъзнаят,че контрола е важен за възпитанието на децата този проблем трудно ще се реши в нашето общество!
цитирай
29. ka4ak - 28. kombakova - Трябва да се започне не кампания,а действия!Изключително важно е връзката между учители,родители,общество и държава!
26.01.2010 22:39
kombakova написа:
Подкрепям те за тестовете Владо,и за задължителното присъствие на учениците в училище.Училището боледува,защото няма връзка родител- учител и една посока.Ако ученик си позволи да бяга от час,информираш и викнеш родителя веднъж,дваж ставаш неудобен за него.Имах случай в който майката си премести сина защото прекалено много съм ги безпокояла и отнемала времето им.Преместиха си детето в друго училище и сега чувам,че се е замесил в подобна групичка.А той беше малък само 5 клас...
Докато родителите не осъзнаят,че контрола е важен за възпитанието на децата този проблем трудно ще се реши в нашето общество!

Това не е невидимо Стефке,а освен това е физически поето и е минало през поне няколко човека!Точно както ловят и разплитат мрежата при спортистите,за забранени стимуланти,по същия начин,даже по лесно,може да се проследи и прекъсне веригата на тази търговия с бъдещето ни!!!
цитирай
30. lotos16 - Рибата се вмирисва откъм главата, качак.
26.01.2010 23:41
Държавата не прави нищо да ограничи наркотиците. Нима не знаят, че наркодилърите са около училищата? Нима не знаят кои са едрите пласьори? Богатеят за сметка на младото поколение в България.
И какво като говоря всекидневно на сина си? Няма цял живот да седи до полата ми. Ще трябва в един момент да тръгне сам по пътя. И тогава Господ да го пази...
Наскоро чух за случай от спешното отделение - момиче почти в безсъзнание, казва че е пила на парти малко алкохол, а изследванията показват барбитурати. Може би дори не е разбрала как нечия "приятелска" ръка е подправила питието й.
Не се ли пресекат пипалата на доставчиците, няма спасение.
При сегашното положение в държавата излиза, че трябва да чакаме да се случи и тогава да се борим за децата си. Ако няма доставка на наркотици, просто няма да се случи.
цитирай
31. ka4ak - 30. lotos16 - Рибата се вмирисва откъм главата, качак.Пределно ясно е,че без полицията,не можеш да продаваш!
27.01.2010 00:26
[quote=lotos16]Държавата не прави нищо да ограничи наркотиците. Нима не знаят, че наркодилърите са около училищата? Нима не знаят кои са едрите пласьори? Богатеят за сметка на младото поколение в България.
И какво като говоря всекидневно на сина си? Няма цял живот да седи до полата ми. Ще трябва в един момент да тръгне сам по пътя. И тогава Господ да го пази...
Наскоро чух за случай от спешното отделение - момиче почти в безсъзнание, казва че е пила на парти малко алкохол, а изследванията показват барбитурати. Може би дори не е разбрала как нечия "приятелска" ръка е подправила питието й.
Не се ли пресекат пипалата на доставчиците, няма спасение.
При сегашното положение в държавата излиза, че трябва да чакаме да се случи и тогава да се борим за децата си. Ако няма доставка на наркотици, просто няма да се случи.[/quo
Абсолютно си права!И се знае всичко!
заради ограничението в знаците,виж следващия коментар!
цитирай
32. ka4ak - 30. lotos16 - Рибата се вмирисва откъм главата, качак.Пределно ясно е,че без полицията,не можеш да продаваш!
27.01.2010 00:29
21. ka4ak - а това за майките,страшно ми хареса!А бе и доста други неща ми харесаха,но това с майките си е трепач!
29.08.2009 09:35
ka4ak написа:днНови областни управители, почти навсякъде нови шефове на държавни дружества. Защо трябваше и шефовете на РДВР да тръпнат сега в очакване?
Писаха някъде „28 шефове с оставки в джоба”, кърджалийският май вече я подаде.

ббПърво, назначенията в последните два-три месеца за регионални директори преди изборите не ги коментирам, защото те са партийни назначения. Оттам нататък съм абсолютно убеден в правилността на решението на Цветанов, а то е – 20 дни срок на всеки един регионален директор да дойде с отговор на няколко въпроса: кои са босовете в неговата област или регион, кои са наркодилърите, оки са перачите на ДДС, кои са криминалния контингент. И съответно по всеки един от тях да пише: по този се води дело, очакваме след един месец, след пет месеца реализация, по това в момента работим с колегите от ДАНС или БОП, очакваме еди-какво си.

днТ.е. вие не ги гоните тия хора?

ббНа базата на това ние получаваме информация в регионалните дирекции какво се върши в момента и какво се очаква. И всъщност този директор дали си ръководи...

днСтава, за да остане.

бб... дали става или не.

днТ.е. няма да е политическа чистка...

ббАко дойде директор и почне да ми говори, че не знае или тепърва ще търси кои са наркодилърите, ами ако отидеш в един квартал и питаш майките, те ще ти кажат. „Ей там е оня, продава до детската градина, ей тоя там ,другият, ето там” и толкоз.

http://reporter.blog.bg/novini/2009/08/28/borisov-po-lesno-e-da-si-premier-otkolkoto-kmet.387415

цитирай
33. dorichela - Наркотиците са напаст. . . . . Жалко е ...
27.01.2010 04:09
Наркотиците са напаст..... Жалко е колко много хора, не само млади, се подлъгват и се хлъзват в пропастта....
цитирай
34. baletlnetpepas - Напълно съм съгласен с Качак
27.01.2010 07:29
Предлагам да избием децата до крак!
цитирай
35. chris - Браво, Бале! С теб съм! :-) (а в ...
27.01.2010 09:33
Браво, Бале! С теб съм! :-)

(а в една килия във второ районно в пловдив някой е изчегъртал на стената "ХЕРОИН ДО СМЪРТ")

:-)

Г-н Качаклиев, ставате леко досаден вече с глупостите си: ...
"Това момче за да стигне до гроба има поне 12 години стаж от първата цигара с трева!!!"
"Но ти гарантирам,че е закачил покрай себе си,маса лапетии,отровил е живота на родителите си и всички които са имали контакт с него!"
Не манипулирайте! Това няма как да го знаете. Следователно си измисляте. Напълно нормално, впрочем. Лек ден.
цитирай
36. kasnaprolet9999 - Полицаите трябва да си вършат работата, а не
27.01.2010 10:34
да симулират някаква дейност. Честа практика е бандитите да имат там свои подставени хора, които ги
уведомяват за последващи полицейски акции. До края на четвърти клас съм водила малкият ми син на училище и съм го взимала, бях активирала всички членове на семейството за да не попадне в ръцете на педифил или наркодилар. По това време имаше и отвличания на деца от неговото училище, имаше и групички от по-големи, които ги пребиваха и им взимаха дрехи и малкото пари, които им давахме за закуски. Никой не си даваше труд да оправи това. Имаше охранителна фирма на входа на училището и тя не си правеше труда да се намесва в инциденти, случващи се в училищния двор. Някакви пенсии се разхождаха в коридора и въобще не можеше да се разчита на тях, бяха проформа на защита. Не знам какво да кажа повече, скоро няма да се оправим, повечето от нас нямамат съзнание за отговорност за работата, която вършат.
цитирай
37. ka4ak - 35. chris - Браво, Бале! С теб съм! :-) (а в ... Добър ден!Извинявайте за закъснението,но слушах две истории,които хиляди пъти са все едни и същи!!!
27.01.2010 10:55
chris написа:
Браво, Бале! С теб съм! :-)

(а в една килия във второ районно в пловдив някой е изчегъртал на стената "ХЕРОИН ДО СМЪРТ")

:-)

Г-н Качаклиев, ставате леко досаден вече с глупостите си: ...
"Това момче за да стигне до гроба има поне 12 години стаж от първата цигара с трева!!!"
"Но ти гарантирам,че е закачил покрай себе си,маса лапетии,отровил е живота на родителите си и всички които са имали контакт с него!"
Не манипулирайте! Това няма как да го знаете. Следователно си измисляте. Напълно нормално, впрочем. Лек ден.

Така че вместо да философстваш,ела да послушаш и след една седмица,ще установиш,че при всички е едно и също!Това е калъп в който от незнание се влиза,докато накрая е само наркотика и болния/жертвата/!!!Толкова е еднакво при всички,ОТВРАТИТЕЛНО ЕДНАКВО!!!:(((
цитирай
38. baletlnetpepas - Прощавай Качак другарю,
27.01.2010 11:24
но калъпът е при теб. Сто пъти ти задавам един и същ въпрос, а ти отказваш да ми отговориш - защо при мен и моя кръг приятели не се случи това, което описваш така драматично!
цитирай
39. ka4ak - 38. baletlnetpepas -20.09.2009г.отдавна мина и още те чакам да направим проучването в твоята махала!
27.01.2010 11:48
Така че ела,за да видиш действителността!Поех ангажимент и ти си избра квартала!Ще те помоля само ти да публикуваш данните,толкова е просто!:)))
цитирай
40. rpatel - И е тъжно и е страшно! Защото днес е ...
27.01.2010 12:07
И е тъжно и е страшно! Защото днес е това момче, утре може да е някой приятел или роднина! Дрогата не прощава. А всичко започва така невинно, с една цигарка за отпускане след тежък ден, с едно апченце за настроение на купона и свършва със смърт! А съответното дете просто е искало да се отпусне или да се позабавлява или просто да е като останалите си приятели, които правят това! За това хора, обръщайте внимание на децата си. Знам не е лесно, но не приемайте тийн проблемите за маловажни. Защото за вас може и да са детинщини, но за детето ви не са. И не се знае как ще се опита да ги реши, с цигари, с чаша или... с дрога!
цитирай
41. ka4ak - ЕГН 870913....в момента е при мен с майка си и брат си,бащата е починал преди седмица!!!
27.01.2010 12:08
Разорени са,от 2002г се борят с проблема,почнал е 98г с тревааааа!!!Има и висящи дела!!!:(((
цитирай
42. baletlnetpepas - Вкарай го в комуната си
27.01.2010 12:53
и го убий от бой. Няма да ти е за първи път.
Кога ще се срещнем за проумчането и за да уточним методологията му?
цитирай
43. ka4ak - това е визитката на фондацията,няма почивен ден ,не че не знаеш!
27.01.2010 13:12


тел +35928265341 факс +35928275895

Фондация "Право на свободен изброр"-София-1324
жк ЛЮЛИН бл 909-П срещу 12-та Поликлиника
вход през Аптеката 08.00-22.00 часа

БУЛСТАТ-130344435
Централен регистър-общественополезна дейност N 20031231071
Банка"Aлианц БанкБългария"АД дарителска сметка
IBAN-BG20BUIN76041010174017Адрес:1202 София,Бул.Мария Луиза N79
e-mail:svobodenizbor@abv.bg

А ТОВА МИ Е ТЕЛЕФОНА +359887276057
цитирай
44. baletlnetpepas - ДОбре
27.01.2010 17:09
беше достатъчно да ми пишеш лично съобщение, нямаше нужда ПАК да си правиш реклама, виждали сме вече, че от няколко години не си пускал доклади в Централния регистър дето толкава много му се хвалиш
цитирай
45. gkowachew - Знам само,
27.01.2010 19:36
че млади хора си отидоха...А ние и държавата ни-говорим,говорим...
цитирай
46. ka4ak - 45. gkowachew - Знам само, Да това е един от феномените,даже и говоренето е някак да не се чуе или колкото да се заяви че ще се вземат мерки!
27.01.2010 21:52
gkowachew написа:
че млади хора си отидоха...А ние и държавата ни-говорим,говорим...

А месомелачката на ликвидирани мечти и надежди,на нашето бъдеще,на унищожените животи и последни остатъци от морал и обич,на доброта и взаимопомощ,на всичко човешко,не се и забелязва вече....:(((
цитирай
47. vmir - Освен опасността, която представляват за околните,
28.01.2010 02:48
наркозависимите са крайно неприятни с изкривеното си и неадекватно отношение и поведение. Според мен, няма наркозависим, който да не се е надсмивал над предупрежденията и загрижеността на околните за него. (Тези, които са приели предупрежденията, че няма да могат да спрат, не са посягали към дрогата) Няма такъв наркоман, който да не е бил убеден, че може да спре когато пожелае, но тъкмо тази упорита тъпа убеденост продължава времето необходимо, за да се превърне дрогата в неизкореним навик, който постепенно променя възприемането на света и околните. Знам случаи на погнусяващи вреди и дори смърт, причинена от наркоманска неадекватност на невинно дете. Самият аз преди десетина години бях принуден да изтърпя единствения през живота си досега опит да бъда обран, и този опит беше предприет от наркоман, след като дори бандите среднощни хулигани ми правят път, тъй като съм бил тежкоатлет и борец от най-тежката категория. Ситуацията беше крайно откачена, кожа и кокали същество, в качеството си на служител на газостанция, се опита да ми прибере след парите и металната бутилка с газта, която ми беше напълнило току-що. Стигна се до цирка, че за да се отърва от натрапчивата лепкавост на това окаяно същество без да си изтърва ръката отгоре му, ми се наложи да бягам с 35 килограмовата бутилка в ръка през шосе между преминаващи коли, но тъпото копеле възприе бягството ми като резултат от страх и не се поколеба да ме последва и дори да ме дърпа насред шосето! Това ми преля чашата, приклещих го и го връчих на полицаите, а след часове беше съкратено от работата си и се разбра, че било потънало до гуша в дългове, затова решило да си събере няколко бутилчици, за да си ги продаде за своя сметка!!!
Накратко казано, щом настоящите и бъдещи наркомани не са в състояние да преценяват адекватно опасностите, по-добре е тези опасности да не бъдат поставяни в ситуация на съжителство или близост с потенциални или настоящи наркомани.
цитирай
48. ka4ak - В това е трагедията,че всеки смята,че упойката няма да го хване и ще може да я контролира!
28.01.2010 03:09
Разрухата на морала и нормите е точно заради неадекватното приемане на действителността и лъжовните илюзии,които за тях са нормални,но в това се изразява и болестта,личността я няма и главата не е твоя!Уникално тъпоумие,което само си мислиш,че контролираш!Разпад на личността,но не се забелязва веднага и за това светът отива на кино!:(((
Ако се замисли човек,ще види,че всички глупости които е правил,са под въздействие на алкохола/където по го приемаме/,а наркотика просто те впримчва и се разболяваш и няма спиране!!!!
цитирай
49. vmir - 48. ka4ak,
28.01.2010 10:05
ka4ak написа:
Разрухата на морала и нормите е точно заради неадекватното приемане на действителността и лъжовните илюзии,които за тях са нормални,но в това се изразява и болестта,личността я няма и главата не е твоя!Уникално тъпоумие,което само си мислиш,че контролираш!Разпад на личността,но не се забелязва веднага и за това светът отива на кино!:(((
Ако се замисли човек,ще види,че всички глупости които е правил,са под въздействие на алкохола/където по го приемаме/,а наркотика просто те впримчва и се разболяваш и няма спиране!!!!


Съгласен съм, не е необходимо да си бил наркоман, за да знаеш, че борбата със собствения навик е по-тежка от борбата с явен противник. Защото убеждението, че ще можеш да спреш по-нататък, само подхранва навика и той те сграбчва все по-силно между костеливите си пръсти. България не е улегналата Холандия, за да се надявяме, че либерализацията на дрогата ще подхрани ценностната ни система, обратното - ще подхрани само извращения, с които нямаме сили да се справим, защото сме слаби и нерешителни.
цитирай
50. ka4ak - С наркотика се набъркваме в системата която ни поддържа живи!
28.01.2010 12:10
Всички наши емоции и чуства,за да ги изпитваме са плод на наркотици собствено производство и като се появят от вън,но в нашето тяло,объркват системата,защото не могат да бъдат разпознати!В стремежа си всичко да е в ред,централният процесор почва да издава грешни команди и повредата се развива,защото се ремонтира здрав организъм!Зависимостта става толкова силна,че не можеш да я контролираш,а изпълняваш основната команда да се бориш да оцелееш!Това не се разбира и за това не трябва да се ползва,освен в случаите когато трябва да ти спасяват живота!Много погрешно се смята,че със силна воля можеш да се справиш с проблема!Аналогично е със силна воля да спреш да дишаш и да умреш!!!Колкото и силна да е,в един момент припадаш и почваш да дишаш!!!С наркотиците,тази команда за дишане в произволен момент,просто я няма и за това се умира!!!
цитирай
51. bizcocho - http://www.stihovebg.com/Poeziya/Filosofska/V-PREGRADKA-NA-ANGEL/99090.html
28.01.2010 14:58
С поздрав към теб!
цитирай
52. ka4ak - Женя,Поклон пред философския въпрос...:)))
28.01.2010 15:28
В ПРЕГРЪДКА НА АНГЕЛ
Нощ звездопадна, безкористно нежна ...
Алеи с влюбени, щурчовски звън...
Сред пощурялата нощна вълшебност -
две коли, той и пакетът отвън...
Поредна пратка и „мулето“ тръгва,
а той прибира се в своя палат...
Свещният пламък за миг го прегръща...
В душата му няма никакъв хлад...
Пенливо шампанско, свещи и рози,
жена- приятелка с вид на модел,
изгаряща нощ, любов- плътска доза,
на пода дрехи- Рабан и Шанел...
В детската стая, прегърнал мечтите,
спи сред разкош в полумрака синът...
Сънува своето детство, игрите...
Приказен сън е за него светът...
На сутринта в неделя с охрана
ще влязат тримата в Божия храм...
Благословен и в душата без драма
пак християнин пред Бог ще е там...
Поздрав към Бога- смирено се кръсти,
молитвата свършва Отецът с „Амин“,
по християнски целува и кръста-
Бог пак ще бди над невръстния син...
.....................................................
На километри човешка безбрежност
след двойна доза от скъп наркотик,
забравил Бог и в нямо безвремие
умира пореден млад „еретик“...
Той никога в църква не е пристъпвал,
но и души чужди не е ранил...
Депресиран и със бял прах натъпкан
в прегръдка на Ангел себе си скрил

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Какво ме вдъхнови?!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Преди две-три години влязох в един манастир и видях там човек,за когото говореха,че бил наркопласьор.Беше със семейството си.Помислих си тогава за младите момчета,които никога не са влизали в църква и без да са сторили зло на някого,умираха от свръхдоза.Филосовският ми въпрос е"Към кого Бог трябва да е по-милостив",като знам,че той прощава на всички...

автор: bohem
раздел: Лирика -> Философска
публикувана на: 2010-01-28

A който си го може,просто си го може!!!:)))


цитирай
53. vmir - 51. Привет, Bizcocho,
28.01.2010 17:03
Имам едно старо илюстрирано издание на Дантевия "Ад", дебели корици, голям формат и илюстрации, които ми причиняваха кошмари през детските години. В тази книга за първи път срещнах думата "лицемер" и видях на картинка, как на лицемерите беше отредено едно от от най-неприятните възмездия. Мнозина ще кажат, че това са недоказуеми неща, но всяко четиво, описващо живота, се нуждае от метафори, а човек и на земята със сигурност получава своето възмездие. Просто е необходимо съответното търпение и наблюдателност, за да се види това възмездие. Не е правилно да съдим по моментното положение, защото това е израз на претенцията, че знаем по-добре от Бог какво и кога трябва да направи, за да го признаем. А Бог не е обикновен изпълнител на нашите желания и представи. Това е просто споделяне, и не трябва да се приема като някаква критика или поучение към теб.
Проздрави, много добре си уловила моментната дисхармония и илюзията за успешно надхитряне на живота.
цитирай
54. bizcocho - ВАЖНО Е!!! И то много! АВТОР НА ПРЕКРАСНАТА ТВОРБА - bohem!
28.01.2010 19:52
ка4ак, изпратих ти линк към прекрасна творба по темата. Не си обърнал внимание, че автор на стиха е bohem, а не bizcocho. Знам, че е станала неволна грешка, но моля те след като си изкарал текста на тази чудесна творба постави под нея и автора и'. Негови са и разсъжденията под творбата. Самата аз бях силно впечатлена от този Поет, защото макар да е публикувал само няколко свои стиха, само слепец не би оценил таланта му и не би прозрял, че зад този ник се крие Поет.

Много си прав, че който си го може, просто си може! В случая това е Ники с псевдоним bohem!
цитирай
55. bizcocho - Привет,vmir!
28.01.2010 20:02
Винаги много се радвам да те срещна из нет пространството, защото си от хората на чиято мисъл и мнение държа, въпреки различните ни гледни точки по някои от въпросите! :) В случая чудесната творба и разсъжденията под нея не са мои! ка4ак в заетоста си не е обърнал внимание на това и не е споменал автора, с разсъжденията на който и аз съм съгласна.
Дано си прав, vmir! Дано получат своето възмездие, тези "силни" за деня :(
цитирай
56. vmir - 55. bizcocho, и аз се радвам на срещата,
28.01.2010 23:42
bizcocho написа:
Винаги много се радвам да те срещна из нет пространството, защото си от хората на чиято мисъл и мнение държа, въпреки различните ни гледни точки по някои от въпросите! :) В случая чудесната творба и разсъжденията под нея не са мои! ка4ак в заетоста си не е обърнал внимание на това и не е споменал автора, с разсъжденията на който и аз съм съгласна.
Дано си прав, vmir! Дано получат своето възмездие, тези "силни" за деня :(


аз не се съмнявам във възмездието, даже съм се така настроил, че го виждам много преди възмездените да са се усетили и дори когато са в най-голямата си увереност, че са го избегнали. За всичко си идва времето и това ясно се вижда, стига да не упорстваме да бъде както само на нас ни се иска. . Сега се сещам, че книгата за която по-горе споменах, надживя ужажен пожар след взрив на пълна газова бутилка в същата стая, който изпепели всичко останало освен нея и още 3-4 книги, които са били от двете й страни. В това чудно оцеляване трябва да има някакъв смисъл, затова сега ще сканирам картина на лицемерите в ада от нея и ще я добавя малко по-късно.

Да, ето я: http://vmir27.hit.bg/ad.jpg

Художникът е Густав Доре, а преводач - Константин Величков.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527090
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88773
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031