Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2010 11:11 - Тафено от Лъчо!Културно наследство в риск!Може ли да сме такива абдали и в кризата да не домъкнеме светът при нас?!!!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 10997 Коментари: 26 Гласове:
22

Последна промяна: 24.01.2010 19:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Но аз говоря за нова държавна политика,която да насърчава тези начинания!
Гордостта от древната ни история,трябва да обединява нацията и тази райска градина да стане достъпна за светът,за да можем да я споделим,но когато светът не знае какви изумителни исторически ценности притежаваме и колко световни легенди са се пръкнали по нашите земи ние ограбваме светът,а и самите нас!
 
24.12 18:43 - Културно наследство в риск

     Автор: raylight Категория: Други
 Тагове:
история, софия, рим, археология, мавзолей, юнеско, театър, вила   наследство, амфитеатър, риск, културно, войнишки паметник, античност
 Автор: raylight Категория: Други   image
28.07 12:58 - помощ!Гражданско общество-да бъдем граждани РАЗПРОСТРАНЕТЕ И ДАЙТЕ И ВАШАТА ПОДКРЕПА И ИДЕЯ!
http://razruhata.blog.bg/drugi/2009/07/28/obryshtenie-priziv.370595

7.
ka4ak - Подкрепям напълно!
10:50
В моя коментар при alexooo.blog.bg написах,че трябва да променим политиката на Държавата и историческите ценности по нашите земи не само да бъдат съхранени за духовното обединение на нацията,а да станат туристически обекти със световно значение!Дадох за пример Турция,Гърция и Италия,които експлоатират историческите дадености и туристическия поток финансира тези исторически ценности!Мястото на което живеем е по древно и от римската империя и е грехота римляните да са го използвали,а ние да не правим нищо в тази насока и да не станем световна дестинация!
 
8. razruhata - не става дума само за световен туризъм качак
10:53
а и за светини
 
16. ka4ak - razruhata Светините се вписват и са част от нашата история,а какво по хубаво ако не дават само духовна храна,а помагат и на други светини да се възродят!
11:28
Колкото и грубо да звучи,само с дарения и ентусиазъм трудно се съхранява светиня!Имаме световна технология,но не знаеме как да я пуснем!Тези места могат да се оживят само с хора!Иначе ще продължаваме да си ги снимаме и показваме колко бездуховни сме станали!
 
17. razruhata - разбира се качак
11:31
и това ще се случи, но първо трябва да ги вдигнем от пепелищата

благодаря
19. vanya70 - 16.ka4ak,
11:37
Дали не можем да се опитаме да търсим идеи и начини за сближаване на двете гледни точки... а не да се разпростира спор "кое е първо - яйцето или кокошката"... и в твой стил едно копи-пейст от мой постинг ;)

"...била съм свидетел как в малките населени места хората успяват да се обединяват и да изграждат или възстановяват параклиси, стари храмове и църкви… И след това поддържат сами съграденото. Значи е възможно! Поне можем да се опитаме заедно да търсим начини за спасение на старите църкви... всеки с идеи, знания или с опити да се търсят хора, компетентни, които могат да помогнат… "
21. ka4ak - vanya70 Абсолютно си права,че е така!Но аз говоря за нова държавна политика,която да насърчава тези начинания!
12:08
Гордостта от древната ни история,трябва да обединява нацията и тази райска градина да стане достъпна за светът,за да можем да я споделим,но когато светът не знае какви изумителни исторически ценности притежаваме и колко световни легенди са се пръкнали по нашите земи ние ограбваме светът,а и самите нас!
 
 



Гласувай:
22



1. ka4ak - Автор: raylight Категория: Дру...
24.01.2010 12:05
Автор: raylight Категория: Други
Тагове: история, софия, рим, археология, мавзолей, юнеско, театър, вила, наследство, амфитеатър, риск, културно, войнишки паметник, античност
http://raylight.blog.bg/drugi/2009/12/24/kulturno-nasledstvo-v-risk.460832
цитирай
2. ka4ak - ЦЯЛАТА РИМСКА ИМПЕРИЯ Е ИДВАЛА ДА СЕ ПЛАЦИКА ПРИ НАС,А НИЕ ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА СИ БЛЕЕМ!!!
24.01.2010 14:28
4. ka4ak - boyana -Съгласен съм,че трябва да пазим земята си!За вярата,тя винаги ни е била,по бамбашка,та ние сме си еретиците на Европа и може би за това сме запазили
29.07.2009 10:48
толкова векове името си непроменено!

Говоря за промяна на Държавната политика към историческите ни ценности!
"Дадох за пример Турция,Гърция и Италия,които експлоатират историческите дадености и туристическия поток финансира тези исторически ценности!Мястото на което живеем е по древно и от римската империя и е грехота римляните да са го използвали,а ние да не правим нищо в тази насока и да не станем световна дестинация!"
В тези страни един камънак от древността да намерят и вече се дига шум до небесата,че еди кой си Бог е стъпил или легендарна историческа личност и ние като гламурници отиваме и им плащаме таксата за да пощракаме малко и да си вземем примерно камъче от древноста,независимо че зареждат със самосвали камъчета от близката кариера!Но едно такова камъче обикновенно е минимум 20 евро!Да оставим на страна разходите които сме направили в страната им!
Да приемем че възстановим,червената черква!БПЦ и Светия Синод сигурно няма и свещенници да осигурят да извършват служби в нея!А сигурно от цял свят ще се стекът хора да я видят на живо и да почустват атмосферата и легендите които се носят за нея!И ще си плащат!Но кой да ги каже и направи достояние на светът?!?
Това трябва да променим и ще има пари за всички светини и ще може да си се гордеем,че сме потомци на древен народ!
цитирай
3. bizcocho - Съгласна съм!
24.01.2010 16:54
Съгласна съм!
цитирай
4. ka4ak - Женя,направо си е престъпление при тези дадености където ги имаме!!!
24.01.2010 17:35
bizcocho написа:
Съгласна съм!

Изпокрадоха се маса пари,дават се за щяло и нещяло,а нещо което си го имаме и трябва само да дигнем малко патардия/е ще трябва и да може да се види/и сме ги сложили всичките в джоба си!Толкова ли не е очевадно,че има един милиард любопитни хора,които потенциално ще си дигнад дъто и ще дойдат да се дзверат и да се щракат,но ще оставят и пари!!!
цитирай
5. kombakova - Владо,ние не можем готовите обекти да използваме!
24.01.2010 19:01
Посетих Музеен център Тракийско изкуство в източни родопи,финансиран от японското правитвлство.
Уредниците не са на щат. Ходят доброволно от Хасково до Александрово ако предварително ги уведомиш!Нема кой да ти вземе парите...Японците са изомени те броили парите да го направят,а нашите сега не могат да се организират да събират парите на туристите.....
цитирай
6. ka4ak - Стефке,ясно ми е какво е дереджето,но ако ми отпуснат 1милиард евро,съм сигурен,
24.01.2010 19:18
че дакато приемем еврото за основна валута,ще съм докарал в България поне 10 милиарда евро!:)))
цитирай
7. panazea - Pozdrav ka4ak!
24.01.2010 19:36
nie sme na edna vylna!
цитирай
8. ka4ak - Toни,толкова е елементарно,че чак ме е яд на тъпотията!
24.01.2010 19:44
по вода ходи,а ще умре от жажда!:)))
цитирай
9. krotalka - Струва си да се ядосва човек!
24.01.2010 19:53
В повечето страни, обекти с много по-малка историческа стойност и значение, се рекламират и носят приходи, а у нас са оставени на самотек...
Да не отиваме далеч, да вземем за пример Гърция и Турция, в тия две страни, всеки камък и руина са преврнати в музеи.
Малко инвестиции се искат, но явно никой не го е грижа .
цитирай
10. ka4ak - Taня разбира се че си е за яд!
24.01.2010 19:58
и всичко си е тука при нас!Няма нужда да го краднеме от Египет например...:)))
цитирай
11. diso - Затова пък, се краде от тук
24.01.2010 23:00
и се изнася. Преди няколко години възмущението ми нямаше край, като гледах по телевизията античният град при Видин - иманярите си работят и през деня, даже и с машини...
Не само в София, почти навсякъде има такива паметници и все от някъде трябва да се почне.
При това, скоро, защото рискуваме да изгубим и тези малка оцелели частици от миналото.
цитирай
12. ka4ak - Дисо не всички са като тримата братя Павел, Михаил и Петко Дейкови!
25.01.2010 00:19
Всеки ще каже тухлари,то за това май пращаха в тухларните,ЗА ДОБРО ДЪРЖАНЕ...:)))
Не се ли събудим и не проумеем ли само какви пари се изкараха от това което намериха тези Българи и цял свят плащат пари за да го видят това пусто Панагюрско съкровище,току виж че се окаже че не случайно съм написал АБДАЛИ...:)))
цитирай
13. анонимен - мнение
25.01.2010 06:35
Имаме страхотна история и дадености, които могат да ни помогнат много за да бъдем световна дестинация за туризъм, обаче ни липсва култура и човечност, за да го направим. Настоящето и близкото минало ще се запомнят с бандитизъм, предателство, алчност, завист и много други подобни за които сега не се сещам. Първо трябва да се научим да уважаваме себе си, държавата си, миналото си и тогава ако живеем достойно и чесно без да прецакваме другите ще можем да се грижим и за наследството си, което наистина е голямо богатство.
цитирай
14. анонимен - Нещо за ебане
25.01.2010 07:35
наминава ли в тоси сайт?
цитирай
15. natali60 - Има много какво да покажем
25.01.2010 07:52
на света, но няма политика, далновидност, ентусиазъм и... желание за печалба! От половин година живея в Китай, тук правят, създават история и там, където я няма. В един такъв малък град като Пънлай можете да видите чудеса на китайска архитектура и изкуство, построени в последните 4 - 5 години... И печелят много от това.
цитирай
16. raylight - Благодаря ви,
25.01.2010 08:59
за подкрепата, колкото повече се говори, толкова по - лесно ще убедим общината да свърши работа.
цитирай
17. magmarieta - hi
25.01.2010 09:41
tochno taka
цитирай
18. ka4ak - 13. анонимен - Е.Т.ако чакаме всички тези неща да се случат,просто е кауза пердута!
25.01.2010 09:42
анонимен написа:
Имаме страхотна история и дадености, които могат да ни помогнат много за да бъдем световна дестинация за туризъм, обаче ни липсва култура и човечност, за да го направим. Настоящето и близкото минало ще се запомнят с бандитизъм, предателство, алчност, завист и много други подобни за които сега не се сещам. Първо трябва да се научим да уважаваме себе си, държавата си, миналото си и тогава ако живеем достойно и чесно без да прецакваме другите ще можем да се грижим и за наследството си, което наистина е голямо богатство.

Трябва веднага да се обясни на хората,че това ще е голяма далавера и че ще прецакаме светът!Виж това може и да ни обедини,защото наистина ще има за всички!Това трябва да се проумее,че ще си щракаме с пръсти,а току виж и почнеме да ходим по търговски,независимо че още сме си боси...:)))
цитирай
19. ka4ak - 14. анонимен - Е.Т.направо отварям тефтера и те записвам в списъка!
25.01.2010 09:53
анонимен написа:
наминава ли в тоси сайт?

това си е допълнение към предишния коментар!
цитирай
20. tanyarisemova - Може ли да сме такива абдали и в кр...
25.01.2010 09:59
Може ли да сме такива абдали и в кризата да не домъкнеме светът при нас?!!!

МОЖЕ, нали виждам какво става.
Паметници на културата превърнати в заведения.
цитирай
21. ka4ak - Натали,толкова си права,а сега си в страна,която скри топката на света!
25.01.2010 10:08
natali60 написа:
на света, но няма политика, далновидност, ентусиазъм и... желание за печалба! От половин година живея в Китай, тук правят, създават история и там, където я няма. В един такъв малък град като Пънлай можете да видите чудеса на китайска архитектура и изкуство, построени в последните 4 - 5 години... И печелят много от това.

Със стоката им,се оказа че не може да се конкурираме,но имаме ноу хау което ни е даденост и е по ценно и от златото!Белким се светнеме!:)))
цитирай
22. ka4ak - Лъчо,келепира ще е за всички,защото този поток носи пари и все пак трябва да яде,спи и т.н.
25.01.2010 10:13
raylight написа:
за подкрепата, колкото повече се говори, толкова по - лесно ще убедим общината да свърши работа.

Толкова ли сме тъпоумни,че не може да го проумеем!!!:)))
цитирай
23. ka4ak - Maриета,май ще трябва да включиш магиите!!!
25.01.2010 10:40
magmarieta написа:
точно така/превод абв поща/

Ако разчитаме само на акъл,нещо май цъ...:)))
цитирай
24. gkowachew - Аз вече подкрепих тази кауза!
25.01.2010 11:10
Приканвам повече хора да го направят!
цитирай
25. tanyarisemova - Приканвам повече хора да го напр...
25.01.2010 12:01
gkowachew написа:
Приканвам повече хора да го направят!


И аз вече подкрепих каузата на raylight, като публикувах неговият постинг в моят блог
И без това всеки ден подкрепям каузата "Културно наследство в риск!" и се сблъсквам с малоумници.
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Няма държавна политика нито за
27.01.2010 11:04
културното ни наследство, нито за нашето поколение, нито за възрастните хора. Питам се, дали изобщо имаме държава. Когато трябва да ти вземе нещо, винаги има кой да го направи, но когато трябва да се подкрепи дадена област или хора, изпаднали в нужда, деца, болни, възрастни и т.н. ги няма никакви. Болниците не лекуват, училищата не дават знания, полицията не те пази, бизнесът не се подкрепя, възрастните не са подсигурени, няма достатъчно детски градини, пътищата ни са ужасни., има ли нещо което да ни е наред питам?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6529840
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88794
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031