Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2009 15:01 - Да се забрани ли телевизия Европа?Явно и собственика на телевизията е изперкал!Сигурно защото го избраха за евродепутат от Герб и не е гражданин на България!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 16635 Коментари: 40 Гласове:
22

Последна промяна: 09.12.2009 02:30


ПРОКОРАТУРА ИМА ЛИ?
Въпросът на деня
ДА СЕ ЗАБРАНИ ЛИ ШОФИРАНЕТО СЛЕД УПОТРЕБАТА НА НАРКОТИЦИ?
  • ДА / 95%  
  • НЕ / 5%  
За да отговорите на Въпроса на деня и да дадете вашия отговор, изпратете SMS на номер 1915 за всички мобилни оператори в страната с текст DA или NE (Цена на SMS с ДДС: 1,20 лева). Всяка седмица един от всички участвали с отговор на Въпроса на деня ще спечели голяма награда от ТВ Европа. Всеки понеделник в предаването "Под Лупа " се тегли победителя. Наградата тази седмица е:

Луксозен мобилен телефон
****************************************************************************************************
ЛУКСОЗНИЯТ ТЕЛЕФОН Е ЗА:президента-ПЪРВАНОВ,министър председателят -БОРИСОВ и целокупно за НАРОДНОТО СЪБРАНИЕ в лицето на председателя -ЦАЧЕВА
****************************************************************************************************
8-ми ДЕКЕМВРИ

imageБИВШИ,НАСТОЯЩИ И БЪДЕЩИ СТУДЕНТИ,ЧЕСТИТО!
А ТОВА ГО ТАФНАХ,ЗАЩОТО СИ Е ИСТИНА,НЯМА БИВШИ                      14:15 - Честит празник на всички, които знаят, че няма бивши студенти...;)
 
  Автор: henzelski Категория: Изкуство



Гласувай:
22



1. анонимен - ти познаваш ли някой свободен по...
08.12.2009 15:04
ти познаваш ли някой свободен поет?
ако не, вервам ти.
ако да, кой това?
цитирай
2. baletlnetpepas - ебати тъпия
08.12.2009 15:05
въпрос!
цитирай
3. nicodima - Пропуснала съм го този nonsense!
08.12.2009 15:06
А пък евродепутатът едва ли го е грижа вече какви глупости дават по телевизията му. Утре ще зададат въпроса дали да шофираме след употреба на алкохол и 100% от пияниците ще кажат: " Да-а-а-а!"
Те това е България!
цитирай
4. dianatrg - Весел празник на всички бивши и н...
08.12.2009 15:20
Весел празник на всички бивши и настоящи студенти!

цитирай
5. bizcocho - Нима е нормално да се зададе такъв ...
08.12.2009 15:31
Нима е нормално да се зададе такъв въпрос? Нима тези, които са го задали не забелязват абсурдността в питането си? А тези % отговорили? Та това дори не е падение, а тъпоумие! И това доколкото разбирам е по телевизия!? Имаме право да се сърдим, че ни представиха с онази тоалетна - съвсем не бяхме това/тоалетната беше твърде чиста за да сме ние/
Поздрав за смисления постинг, макар и побран във възможно най-краткия текст :))!
цитирай
6. lagrima - Честит празник на всички студен...
08.12.2009 15:36
Честит празник на всички студенти!
А относно въпроса....няма да коментирам.Отговорът се крие в самия въпрос!
цитирай
7. ka4ak - анонимен - ти познаваш ли някой свободен по... Е.Т.щях да отбележа Джон Ленън,че преди 29 години сдаде багажа,малко кофти в гръб!!!A за Морисън,не ми се мисли!!
08.12.2009 16:27
анонимен написа:
ти познаваш ли някой свободен поет?
ако не, вервам ти.
ако да, кой това?

Самия факт,че си задаваш въпрос е показателен,че се стремиш да си свободен поет!Разликата се получава в това,до колко е свободна мисълта ти и водена ли е,в рамки ли е,или твоя!
цитирай
8. ka4ak - 2. baletlnetpepas - ебати тъпия Обади се Марио Тагарински и вика,че не бил толкова тъп въпроса!
08.12.2009 16:42
baletlnetpepas написа:
въпрос!


Яне силно се затруднил,с отговора!!!
цитирай
9. ka4ak - 3. nicodima - Пропуснала съм го този nonsense! Точно това си помислих,на прима виста!
08.12.2009 18:16
nicodima написа:
А пък евродепутатът едва ли го е грижа вече какви глупости дават по телевизията му. Утре ще зададат въпроса дали да шофираме след употреба на алкохол и 100% от пияниците ще кажат: " Да-а-а-а!"
Те това е България!

После си викам,може пък да е гений и защото брат му осра прехода,да се е включил в една по дебела игра!Защото този въпрос пита, има ли държава с конституция ,закони и управление!!!А медията си е медия,плюс това частна!А те не са свободни!!!
цитирай
10. ka4ak - 4. dianatrg - Весел празник на всички бивши и н... Диана весел празник!!!
08.12.2009 18:45
dianatrg написа:
Весел празник на всички бивши и настоящи студенти!


Бих прибавил и бъдещи,защото си спомням,че като ученик в последните курсове,все се бутахме да отидем на студенските балове и си беше страхотна емоция и незабравими спомени,след като успявахме да влезем!:)))
цитирай
11. ka4ak - 5. bizcocho - Нима е нормално да се зададе такъв ...Женя точно това си помислих първоначално!!!
08.12.2009 19:01
bizcocho написа:
Нима е нормално да се зададе такъв въпрос? Нима тези, които са го задали не забелязват абсурдността в питането си? А тези % отговорили? Та това дори не е падение, а тъпоумие! И това доколкото разбирам е по телевизия!? Имаме право да се сърдим, че ни представиха с онази тоалетна - съвсем не бяхме това/тоалетната беше твърде чиста за да сме ние/
Поздрав за смисления постинг, макар и побран във възможно най-краткия текст :))!

Но нали си милея за Родината,викам си, пък защо ли не това да е гения на гузната съвест и въпроса хич да не е тъп!Един толкова очевадно тъп въпрос,не крие ли нещо по гениално и казващо много повече от най-дългите пледоарии!:)))
цитирай
12. krotalka - Владо,
08.12.2009 19:12
явно се опитват да разлят кучетата и да привлекат вниманието към себе си с този безсмислен въпрос!
И лошата реклама е реклама, явно на това разчитат!
цитирай
13. ka4ak - 6. lagrima - Честит празник на всички студен... Весело да ти е като, името!!!
08.12.2009 20:24
lagrima написа:
Честит празник на всички студенти!
А относно въпроса....няма да коментирам.Отговорът се крие в самия въпрос!

А за отговора все си мисля,че може и да не е случайно,точно днес това да е въпросът на телевизията и много ми се иска,да е заложен от някой умен студент или ,което ми се струва невероятно,от собственика на телевизията!:)))
цитирай
14. lagrima - Весело да е, Владо!:)) Според мен ...
08.12.2009 22:49
Весело да е,Владо!:))
Според мен по-скоро е поредната простотия(извинете ме за израза)...Всеки здравомислещ човек,ще знае,че след упопребата на наркотици се чустваш даже по-зле от колкото ако си сериозно препил!
цитирай
15. ka4ak - 12. krotalka - Владо,Таня,прокрадва ми се и такъв вариант,но е прекалено тъпо!
08.12.2009 22:52
krotalka написа:
явно се опитват да разлят кучетата и да привлекат вниманието към себе си с този безсмислен въпрос!
И лошата реклама е реклама, явно на това разчитат!

Имаше дни за спина,различните и точно на студенския празник,някак ми се връзват нещата!Може би,защото ми се иска да е така!!!:)))
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Според мен въпроса не е зададен коректно.
08.12.2009 23:10
Би трябвало да бъде така. Смятате ли, че ако бъде хванат шофьор в нарушение и се установи, че е поел наркотици, то би следвало да му се забрани шофирането изобщо. В този смисъл едно такова питане би допринесло някаква полза за промяна на наказателния кодекс, иначе си е просто една жалка смешка. На много хора това им се вижда логично, но за да се прокара закон е необходимо да се чуят различни мнения и да се види кое натежава на везните. В този смисъл е правилно да се прави допитване, но много внимателно трябва да се задават въпросите, за да не се стига до този смешен вариант.
цитирай
17. ka4ak - 14. lagrima - Весело да е, Владо!:)) Според мен ... Весела,точно за това си мисля,че не би трябвало да е простотия!
08.12.2009 23:17
lagrima написа:
Весело да е,Владо!:))
Според мен по-скоро е поредната простотия(извинете ме за израза)...Всеки здравомислещ човек,ще знае,че след упопребата на наркотици се чустваш даже по-зле от колкото ако си сериозно препил!

Преди около 9 години предложих с тестовете за алкохол,да правят и за наркотици,сега чат пат се сетят,но се разсейват и продължават,да отчитат само алкохола,а наркотиците ги покриват!Имам момчета където са потрошили,десетки коли,а са изплатени застраховките има и смъртни случаи и пак същото!Повечето зверски катастрофи на такситата,са следствие на наркотици,но алкохол няма!!!Наркотика се покрива винаги,причината е винаги нещо друго и при смъртта е същото!Трябва да те намерят със забита спринцовка,но и тогава не пишат наркотик,ако се появи близък!!!
цитирай
18. sahaj - ТВЪРДО ДА
08.12.2009 23:57
УПОТРЕБЯВАЩИТЕ НАРКОТИЦИ НЕ БИВА ДА ШОФИРАТ
цитирай
19. ka4ak - 16. kasnaprolet9999 - Според мен въпроса не е зададен коректно.Закона е обсъждан и в трите последни народни събрания,а в комисиите,многократно Невена!!!
09.12.2009 00:48
kasnaprolet9999 написа:
Би трябвало да бъде така. Смятате ли, че ако бъде хванат шофьор в нарушение и се установи, че е поел наркотици, то би следвало да му се забрани шофирането изобщо. В този смисъл едно такова питане би допринесло някаква полза за промяна на наказателния кодекс, иначе си е просто една жалка смешка. На много хора това им се вижда логично, но за да се прокара закон е необходимо да се чуят различни мнения и да се види кое натежава на везните. В този смисъл е правилно да се прави допитване, но много внимателно трябва да се задават въпросите, за да не се стига до този смешен вариант.

Когато мина за еднократната доза,просто ситуацията беше такава и Новото Време,цялата новосъздадена парламентарна група успяха да го прокарат!Ще напиша подробно,но се засегнаха страхотни интереси и Станишев го направи импотентен и съвсем го доокастри!Никой не смее да предприеме решителни действия,включително и сегашния премиер!Светът иска да се бори,а не да реши проблема!!!Жертвите не се броят,интересуват се от абонатите,а те генерират нови и нови жертви,които съсипват бъдещето на светът!Разболелия се няма интерес да бъде излекуван,а се лекува,лекува.....+
цитирай
20. ka4ak - 18. sahaj - ТВЪРДО ДА Чаво, ако милеем за Родината си,не трябва да има употребяващи!!!
09.12.2009 01:04
sahaj написа:
УПОТРЕБЯВАЩИТЕ НАРКОТИЦИ НЕ БИВА ДА ШОФИРАТ


ТОВА Е АБСУРДНОСТТА НА ВЪПРОСА!!!ПОГЛЕДНИ ЗАКОНИТЕ И ЩЕ ВИДИДИШ,ЧЕ ТАКЪВ ВЪПРОС НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!`
цитирай
21. cefulesteven - Държи като заложник общественото ...
09.12.2009 07:28
Държи като заложник общественото мнение. Нещо толкова абсурдно пита, че не може повече.
Но, ако не пуснат ес-ем-ес-и-те с "не", разни ес-ем-ес троли, ще пуснат с "да", заради купона и ще се създаде заблудата, че в България наркоманията е толерирана и от народа. Това в последствие може да прерасне...в просто не смея и да си го помисля какво...Страшно е.
цитирай
22. ka4ak - 21. cefulesteven - Държи като заложник общественото ...Добро утро Стефане!Да много точно определение...СТРАШНО Е!
09.12.2009 09:05
cefulesteven написа:
Държи като заложник общественото мнение. Нещо толкова абсурдно пита, че не може повече.
Но, ако не пуснат ес-ем-ес-и-те с "не", разни ес-ем-ес троли, ще пуснат с "да", заради купона и ще се създаде заблудата, че в България наркоманията е толерирана и от народа. Това в последствие може да прерасне...в просто не смея и да си го помисля какво...Страшно е.

Някак си беше непозната болест!Даже хората не знаеха,че е болест!!!Това беше прищявка на западното общество и котрабадните канали тогава работеха,за да им скапем младежите и комунизма да победи!Идиотщина,която сега взима за курбан нашите деца!!!
цитирай
23. boristodorov56 - Понякога си мисля,
09.12.2009 10:27
че е дошло време на управляващите да им се удари по една линия - от калашник.
Имам предвид еднократната доза.
цитирай
24. ka4ak - 23. boristodorov56 - Понякога си мисля, Боре,с това шега не бива!
09.12.2009 11:10
boristodorov56 написа:
че е дошло време на управляващите да им се удари по една линия - от калашник.
Имам предвид еднократната доза.

Ние като човешки същества нямаме защита и за това ,когато те режат на операционната маса нищо не усещаш!Блаженството е пълно и това много лесно преминава в болест!Достатъчни са ти десетина дни и макар,че си човек с изградена ценностна система,почваш да изпълняваш погрешните команди,на нашата ЦНС!Имам случаи на пенсионери,които заради заболяване,са заразени изкуственно!Прекъсване на" лечението" ги кара да се снабдяват сами и продават имоти на безценица!
цитирай
25. ka4ak - ОЩЕ НЕЩО ИЗКЛЮЧИТЕНО ВАЖНО!!!
09.12.2009 11:17
ВСЯКА ДОЗА,МОЖЕ ДА Е ПОСЛЕДНА!!!УМИРА СЕ ЗАЩОТО НЯМА КОЙ ДА ТИ КАЖЕ,ЧЕ НЕ ДИШАШ И ТЪЙ КАТО СМЕ КИСЛОРОДНО ДИШАЩИ,ВСЕ НЕЩО ГРЪМВА И ЗА ТОВА В СМЪРТНИЯ АКТ,НЯМА НАРКОТИЦИ,А ВИНАГИ НЕЩО ДРУГО!!!
Пипаме в централния процесор,който ни подържа живи!!!
цитирай
26. kasnaprolet9999 - Разболелия се няма интерес да бъде излекуван,а се лекува,лекува.....+
09.12.2009 12:45
Повечето от лекарите така процедират, че разболелия се от каквато и да е болест в България, не само от употребата на наркотици, да не може да оздравее-едни от некадърност, други от безхаберие, а трети тенденциозно, за да се лекува повече и повече. За това наблягам на природосъобразните начини на лечение-билки, кефир от тибетска гъба, китайски масажи, акупунктура, акупресура и т.н.
цитирай
27. nicodima - За "гениите" в политиката
09.12.2009 13:05
ka4ak написа:
nicodima написа:
А пък евродепутатът едва ли го е грижа вече какви глупости дават по телевизията му. Утре ще зададат въпроса дали да шофираме след употреба на алкохол и 100% от пияниците ще кажат: " Да-а-а-а!"
Те това е България!

После си викам,може пък да е гений и защото брат му осра прехода,да се е включил в една по дебела игра!Защото този въпрос пита, има ли държава с конституция ,закони и управление!!!А медията си е медия,плюс това частна!А те не са свободни!!!


Да бе, гений! : )) Сигурно ще е първият гениален евродепутат. Скоро се мъчих да обясня на една анонимна дама, прехласната по един ядосан на ББ блогър, че простотията в политиката е повсеместна, но тя помисли, че защищавам премиера ; )
цитирай
28. ka4ak - 26. kasnaprolet9999 - Разболелия се няма интерес да бъде излекуван,а се лекува,лекува.....+ Tова е трагедията на накотиците,че от абсолютно здраво дете,изкустве
09.12.2009 13:09
kasnaprolet9999 написа:
Повечето от лекарите така процедират, че разболелия се от каквато и да е болест в България, не само от употребата на наркотици, да не може да оздравее-едни от некадърност, други от безхаберие, а трети тенденциозно, за да се лекува повече и повече. За това наблягам на пприродосъобразните начини на лечение-билки, кефир от тибетска гъба, китайски масажи, акупунктура, акупресура и т.н.

За това искам да не ги допускаме да се разболяват,защото тази язва смуче и разяжда устоите на обществото и морал и ценностна система,стават непознати и мръсни думи!
цитирай
29. ka4ak - 27. nicodima - За "гениите" в политиката Все пак вчера беше студентския празник!!!
09.12.2009 13:37
nicodima написа:
ka4ak написа:
nicodima написа:
А пък евродепутатът едва ли го е грижа вече какви глупости дават по телевизията му. Утре ще зададат въпроса дали да шофираме след употреба на алкохол и 100% от пияниците ще кажат: " Да-а-а-а!"
Те това е България!

После си викам,може пък да е гений и защото брат му осра прехода,да се е включил в една по дебела игра!Защото този въпрос пита, има ли държава с конституция ,закони и управление!!!А медията си е медия,плюс това частна!А те не са свободни!!!


Да бе, гений! : )) Сигурно ще е първият гениален евродепутат. Скоро се мъчих да обясня на една анонимна дама, прехласната по един ядосан на ББ блогър, че простотията в политиката е повсеместна, но тя помисли, че защищавам премиера ; )

Много ми се иска,да го е загризила съвестта!Макар че повече ми прилича на студентски номер,на някое умно студентче и покрай световните дни,на спина и различните,да ги е поставил в небрано лозе!Това е тема табу и никой няма интерес да пипа в нея!Даже и премиера,колкото и да се прави на Батман,не смее да припари и само за камуфлаж се показва нещо!Някое куче покрай кервана!!!
цитирай
30. kasnaprolet9999 - Скоро ми хрумна една идея за твоите момчета от наркокомуната
09.12.2009 13:53
Чудя се, как успяваш да ги поддържаш в добра форма при тази здравна система и тази отдалеченост от лекари и болници. Прочетох в твоите писание, че е необходимо да минат най.малко шест месеца за да се възстановят техните нормални физически функции.
Тибетската гъба е много добро средство за тази цел, препоръчва се даже при болни от спин. От нея се прави кефир, нужно е само да има пресно мляко, което в условията на комуната не е невъзможно, нали? Аз мога да ти дам от гъбата.
Опитът на поколенията показва, че кефирът:
• Регулира и подпомага имунната система на организма.
• Регулира кръвното налягане.
• Има положително въздействие върху сърцето и кръвта.
• Лекува кожни заболявания и акне.
• Регулира храносмилането.
• Лекува колит.
• Балансира стомашната флора и стомашна киселина.
• Лекува Candida Albicans.
• Лекува лактозна интолерантност.
• Намалява безпокойството, потиснатостта и депресията.
• Повишава енергията, създава чувство за здраве и благополучие.
• Произвежда всички необходими витамини и полезни, приятелски бактерии, важни и необходими за всекидневното ни здраве
Имам специален постинг за нея, виж повече тук:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2008/12/29/lechenie-s-tibetska-gyba.271102
цитирай
31. ka4ak - Всичко е пиродо съобразено и максимално близо до природата!
09.12.2009 14:11
Ще го опиша,по подробно друг път,но дневно се консумира към 100-120 литра козе и краве мляко има диета и за 9 години има 6 случая в които хепатит Ц изчезна,без никакъв медикамент!!!А тъй-като в 99%не са осигурени,просто се оправяме въпреки враждебното отношение!А все още има и ДОКТОРИ които са ЧОВЕЦИ и ни помагат!:)))
цитирай
32. dianatrg - Шофиране след употреба на нарко...
09.12.2009 14:42
Шофиране след употреба на наркотици не би трябвало дори да се поставя за дискутиране. Но съществуват т.н. психотропни медикаменти, които не са по-малко застрашаващи живота на шофьорите и всички около тях, а при тях забраната е малко пожелателна...
Но не съм съгласна да се отнема чашата бира на шофьора, прекалено крайна мярка, която няма да подобри културата на водачите, няма да намали катастрофите, но от друга страна ще се отрази благоприятно на бюджетния дефицит... колко глоби, актове ще се плащат, корупцията в КАТ не я включвам, с нея успешно се борим и е на изчезване :)))
Хубав ден и много усмивки!
цитирай
33. kasnaprolet9999 - С тази гъба се подквасва
09.12.2009 14:47
пресното мляко и се получава кефир, вместо кисело млеко, но вкус си е същия като на кисело мляко. Прабългарите, които непрекъснато са пътували насам натам така са си подквасвали млякото от кобилите. Буретата са ги поставяли на конете, от всяка страна на коня по едно, вързани по между си за равновесие. Това е част от тайната за тяхната издръжливост. Прочети добре постинга ми за кефира и помисли, аз и малкият ми син го пием вече три години.
цитирай
34. ka4ak - ПРИЯТЕЛИ ВКЛЮЧЕТЕ СЕ С КОМЕНТАРИ,ИВАН ВЪЛЧЕВ-gor ИСКА ДА СИ ХОДИ!
09.12.2009 22:43
http://gor.blog.bg/poezia/2009/12/09/dovijdane-priiateli-ot-blog-bg.451490
цитирай
35. sahaj - УПОТРЕБЯВАЩИТЕ НАРКОТИЦИ НЕ БИВА ...
10.12.2009 00:38
ka4ak написа:
sahaj написа:
УПОТРЕБЯВАЩИТЕ НАРКОТИЦИ НЕ БИВА ДА ШОФИРАТ


ТОВА Е АБСУРДНОСТТА НА ВЪПРОСА!!!ПОГЛЕДНИ ЗАКОНИТЕ И ЩЕ ВИДИДИШ,ЧЕ ТАКЪВ ВЪПРОС НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!`

съгласен съм с теб ка4ак , наистина не трябва да има употребяващи не само в нашата родина а и по целия свят.Поради някои обстоятелства съм бил свидетел как много свестни хора пропаднаха и загинаха от тая гадостповечето от тях познавах лично и знам как се промениха след товатака че не препоръчвам на никого да опитва от тоя боклук. Аз да си призная съм пробвал трева и амфети но сега като се замисля не знам с какво са ми харесвали толкова добре че навреме се усетихи благодарение на някои практики с които се занимавам успях лесно да се откажа , а за тези които не са пробвали дрога и се двоумят да пробват или не , мога да кажа само едно нищо не губите с това че не сте опитали губите много ако опитате.
П оздравявам те ка4ак за това което правиш за наркозависимите и майната им на тези които се опитват да пречат , ако мислиш че мога да ти бъда полезен с нещо в тази дейност просто кажи и няма проблеми ще помагам с каквото мога.
цитирай
36. ka4ak - 36. lunar - Иван Вълев Гор Като си отговоря тук,ще погледна!
11.12.2009 14:01
lunar написа:
си отиде :(

"25.05 17:34
приемам хората такива,каквито са и гледам да им помогна да станат по добри и не бих отлъчил нито един защото винаги има надежда доброто да обедини!"

Прекрасен е и ще си го сджанкам при всички случаи,но това по късно!:)))
цитирай
37. bizcocho - Не дали трябва да се шофира ка4ак! Не ...
11.12.2009 14:31
Не дали трябва да се шофира ка4ак! Не трябва да се толерира ничие самоубийство, ни убийство! Не трябва да се навират никакви реклами поддържащи, че наркотиците са едва ли не нормално явление! Категорично и твърдо съм против наркотиците! Няма доза, няма половинка! Никакво разбиране не мога да проявя към всякаква гад, разпространител на отрова или положителна идея за нея! Пълен расист съм в това отношение! Ако можех пласьорите на дрога бих ги направила на сапун без дори да ми е гузна съвестта! Напълно безкомпромистна съм към тази смрад на обществото!
цитирай
38. sahaj - Не дали трябва да се шофира ка4ак! Не ...
11.12.2009 19:08
bizcocho написа:
Не дали трябва да се шофира ка4ак! Не трябва да се толерира ничие самоубийство, ни убийство! Не трябва да се навират никакви реклами поддържащи, че наркотиците са едва ли не нормално явление! Категорично и твърдо съм против наркотиците! Няма доза, няма половинка! Никакво разбиране не мога да проявя към всякаква гад, разпространител на отрова или положителна идея за нея! Пълен расист съм в това отношение! Ако можех пласьорите на дрога бих ги направила на сапун без дори да ми е гузна съвестта! Напълно безкомпромистна съм към тази смрад на обществото!

напълно съм съгласен с това
цитирай
39. ka4ak - Aбсолютно сте прави,това е по лошо и от най унищожителните войни и епидемии!!!
11.12.2009 19:38
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите
Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4890
цитирай
40. sahaj - 04. 03 13:47 - на вниманието на съ...
11.12.2009 23:45
ka4ak написа:
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите
Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4890


Напълно съм съгласен с това . Трябва да се създадат нови закони чрез които да се третират по друг начин наркозависините а също така да престанат да пускат на свобода разпространителите на наркотици , за тези хора които разпространяват тая гадост трябва да има строг доживотен затвор и деянието им да се осъжда като убииство.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526679
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031