Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2009 13:13 - Пак тафено!Можем ли да четем постове?Композираме ли ги,или са механични?''СВОБОДЕН ПОЕТ''-КАКВО Е ТОВА?
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 18196 Коментари: 60 Гласове:
38

Последна промяна: 16.11.2009 01:24


13.11 16:27 - Картината image   http://snimki.info/details.php?image_id=161217

Беше първата самостоятелна изложба на художника.Една картина властно привлече вниманието й. Закова се на място. Еднообразна сивота, сред нея – женско лице, сякаш увиснало в безтегловност, което излъчваше безнадеждност. Жената от платното гледаше безмислено в празното пространство и оставаше усещането, че нито може, нито иска да помръдне. Сякаш нямаше нито плът, нито мисъл, нито желание за живот, нито желание за смърт. Само безчувственост след силно страдание.

Дана искаше да прочете надписа, но усети , че не може да помръдне, също като жената от картината.

„Какво ли е преживяла? Навярно смърт! Смъртта на дете или съпруг! Като мен!“

Последната мисъл разтърси. Като мен, като мен... Споменът нахлу в нея. Беше се заключила в спалнята. Плачеше, скубеше коси, блъскаше глава в стената, ридаеше. Накрая се отпускаше в леглото или се свиваше до стената без съзнание за минало и бъдеще, без усещане за живот. Не знаеше колко време прекарва в това състояние. После всичко започваше отново.

       - Мамичко, мамичко!

       Дана чу дванадесетгодишната си дъщеря. Бавно идваше на себе си. Лежеше на цимента в изложбената зала. Около нея се бяха насъбрали хора, загриженият й съпруг, пребледнялата Лина. Дана се надигна към дъщеря си.

- Няма нищо страшно – обясняваше възрастен мъж на съпруга й. - Картината е предизвикала тежък момент от живота й.

- Да, на двадесет и две години е загубила първият си съпруг и двегодишен син при катастрофа.
       
- А после... видяхте. Жена Ви ще се оправи. Желая Ви всичко добро.

     

Възрастният мъж се отправи към изхода. Настигна го разтревоженият художник.

- Дакторе, трябва да сваля картината, нали?

- В никакъв случай! Нали видяхте колко е въздействаща.

- Но жената...

- Ще й мине, ще й олекне. Впрочем коя е жената от картината?

Художникът се смути.

         - Два дена преди сватбата годеницата ми отиде при друг.

    - Жалко.

Лекарят се замисли.

- А страданието ражда силни творби и повече подхожда на женско лице. Моите поздравления!

Художникът се отпусна на близкия стол. Изпитваше противоречиви чувства. Жал му беше за жената, която преди малко се мяташе и виеше на пода, но се радваше за картината си. Нима наистина можеше да въздейства така силно?!
Автор: hel
ТОВА КОЕТО ВИЖДАТЕ Е НАШЕТО СПИСАНИЕ! ПРИ МЕН ИМА/1693/1388/1170/1145/720/вече 681 БРОЯ!още не съм пускал по пощата!
image
Автор:
comfy
КООРДИНАТИТЕ МИ СА В ПРЕДИШНИЯ ПОСТ
тъй като смятам,че един пост,започва със заглавието и не завършва с таговете,а коментарите са част от него,очаквам Ви!:)))
 Здравейте в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
ЗА ТЕЗИ КОИТО НЕ ЗНАЯТ!
НИКОГА НЕ БИХ ПУБЛИКУВАЛ НЕЩО КОЕТО СТЕ СПОДЕЛИЛИ С МЕН НА ЛИЧНИ!

 


Тагове:   колективен ум,


Гласувай:
38



1. chara - Владо!
15.11.2009 13:20
Пий едно кафе и иди да гласуваш, пък после ще си говорим!
:)
Казавам го, щото аз чак сега отивам, пък ти може вече и да си успял!
цитирай
2. ka4ak - Светле!Поправих поста,но това непрекъснато съм го писал,даже имам и специален пост!
15.11.2009 13:47
06.06 19:05 - Аз се чуствам,гражданин на България!
Мой дълг пред Родината е да гласувам!
Мое право е да потърся сметка,ако са злоупотребили с гласът ми!
И ще я потърся!
А Вие!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 2835
Тагове: свобода, граждански права, не се страхувай

Но,може и да си права,че трябва да се подсеща!:)))
Макар че можех и да не го поправям,но това после!:)
цитирай
3. ka4ak - Пловдивчани пак се събраха на Малкия Бунарджик и срещата е приключила!
15.11.2009 14:11
Настроението е било на суперско!Много поздрави от майничките!!!Ще ни канят да сбирка на 20.12 пак от 11.00 часа!
цитирай
4. chara - :)
15.11.2009 15:12
Поздрави!!!
цитирай
5. anastasiia - Току що се прибирам от Малкия Бунарджик...:)
15.11.2009 15:23
Борето ми даде списания и за предавнето... Ще ги раздавам като награди :)
Поздрави, Влади...:) И надявам се, на 20-ти декември да се видим отново :)))
цитирай
6. ka4ak - 4. chara - :)Все пак да обясня!Това блог пространство,направи Книга,Списание,а и издигна кандидат за кмет!
15.11.2009 15:27
Даже му дадоха бюлетина номер 20 !След 20 години измислен преход,сигурно рулетката за номерата е отсъдила,че се случват нови неща в България и виртуалното общество започва да се намесва в реала!От читалището ни кръстиха"ЕЛЕКТРОННИ БУДИТЕЛИ"явно не само,че представихме Списанието на деня на НАРОДНИТЕ БУДИТЕЛИ,а ако проследите блога ми ще разберете и поста който съм пуснал в момента!
Светле поздрави и усмивки!:)))
цитирай
7. ka4ak - 5. anastasiia - Току що се прибирам от Малкия Бунарджик...:)Ася супер си!
15.11.2009 15:58
anastasiia написа:
Борето ми даде списания и за предавнето... Ще ги раздавам като награди :)
Поздрави, Влади...:) И надявам се, на 20-ти декември да се видим отново :)))


Страшно ти се радвам,защото ти олицетворяваш електронния вариант на блога!Виртуала е прекрасен с твоето присъствие!Срещата на живо е незаменима и 20.12 е изключително подходящо да се заредим с оптимизъм за Коледните и Новогодишни празници!!!До тогава има време и може да се измислят и допълнения към тази среща!Пловдивчани сте супер бойни,а и местоположението Ви е по удобно!Ако ти хрумне нещо,ще е вълшебно!:)))
цитирай
8. ka4ak - anastasiia Ася щракнах при теб и зааапииссс...
15.11.2009 16:09
Как се трае до следващото предаванееее....
Гладна кокошка просо сънува!!!:)))
цитирай
9. iliada - :))
15.11.2009 16:52
Владо запази ли за Плевен -както е тръгнало докато дойда няма да остане нищо!:)
цитирай
10. hel - Благодаря, че си ми тафнал разказа!
15.11.2009 16:53
Нека повече хора го прочетат. Изкуството е велика сила и помага за събуждането, израстването и преобразяването ни! А такава картина наистина същаствува. :)))
цитирай
11. ka4ak - 9. iliada - :)) Илиана,как може така да говоришшшш!!!
15.11.2009 17:05
iliada написа:
Владо запази ли за Плевен -както е тръгнало докато дойда няма да остане нищо!:)

Първо страшно се радвам,че шутна грипа!!!Второ,чакам с нетърпение да се видим,даже не мигвам!!!
Трето ще занесеш Списания не само за Плевен!!!
А иначе много по бързо се разпространява в сравнение с Книгата!
Ще те чакам!!!Прекрасна вечер!:)))
цитирай
12. katan - Изпълних гражданскаия си дълг
15.11.2009 18:35
и те питам запази ли ми един/или няколко:)))/ брой от Списанието?
И как ще ли ще си го получа?
Благодаря ти и за "тафения" разказ на hel !:) Хубав е!
Поздрави!
цитирай
13. bizcocho - Ами. . . обърках се. То тук е три в едно ...
15.11.2009 18:44
Ами... обърках се. То тук е три в едно :)))))
цитирай
14. ka4ak - 10. hel - Благодаря, че си ми тафнал разказа!Значи няма да правим стогодишна война?!!!
15.11.2009 18:55
hel написа:
Нека повече хора го прочетат. Изкуството е велика сила и помага за събуждането, израстването и преобразяването ни! А такава картина наистина същаствува. :)))


С твоето име все такива мисли ми минават!И хубавата Елена говори много,а и става за много постове!Твоя пост показва че и картината може да говори и да я прочетеш!Kазваш:Изкуството е велика сила и помага за събуждането, израстването и преобразяването ни!
Не се различаваме в разбирането,но смятам че това важи за всичко което е сътворено от човека и неговия продукт е неговото послание към другите!За това термина ''СВОБОДНИ ПОЕТИ''не се отнася само за поетите,а поезията като флагман на изкуствата е синонима на свободната мисъл на човека!Изразяването има различни форми и по същество това са послания към другите!Разбирането или не разбирането е лично,а след това и групово и т.н.Но само човек,без мисли в главата си не е СВОБОДЕН ПОЕТ, но няма и да е ЧОВЕК!


цитирай
15. ka4ak - 12. katan - Изпълних гражданскаия си дълг Кате в теб никога не съм се съмнявал!!!
15.11.2009 19:45
katan написа:
и те питам запази ли ми един/или няколко:)))/ брой от Списанието?
И как ще ли ще си го получа?
Благодаря ти и за "тафения" разказ на hel !:) Хубав е!
Поздрави!


Не съм те притеснявал,за да възстановиш по бързо формата!Ти си от малкото които с лекота четат картини,музика,текст и между редовете,благодат си и направо си си съкровище!Където казват,свиркаш и с удоволствие ще те видя!Кандидата ни за кмет се издъни,но самия факт че това се случи,вече говори много!Тепърва виртуала ще набира сили за да стане фактор и в реала!!!Усмихната вечер и като решиш съм на линия!:)))
цитирай
16. ka4ak - 13. bizcocho - Ами. . . обърках се. То тук е три в едно ... Женя,ама ти значи чат пат прескачаш до България!!!
15.11.2009 20:04
bizcocho написа:
Ами... обърках се. То тук е три в едно :)))))

Тая реклама да не излезе,че не е Българска?!!!Много работи са,но аз все такива буламачи забърквам!Прочита на розата е съвършен и само показва колко е хубаво да можеш да разчиташ другия какво е написал!Диалога е това което ни обогатява и извисява,а твойте послания са прекрасни и носят наслада за /ушото/душата!Прекрасна целуната вечер!!!:)))
цитирай
17. bizcocho - Амиии...дааа... Преди 6 години прескочих за десет дни...
15.11.2009 20:36
ka4ak написа:
bizcocho написа:
Ами... обърках се. То тук е три в едно :)))))

Тая реклама да не излезе,че не е Българска?!!!Много работи са,но аз все такива буламачи забърквам!Прочита на розата е съвършен и само показва колко е хубаво да можеш да разчиташ другия какво е написал!Диалога е това което ни обогатява и извисява,а твойте послания са прекрасни и носят наслада за /ушото/душата!Прекрасна целуната вечер!!!:)))


Трябваше да го сложа в кавички :), а че не е българска мисля, че се знае :)))
А за тройната ти комбинация..:))))))
Апела за гласуване го подминаваме по мое смигване / то кавалер да си не винаги е лесно :) /
Рекламата на списанието-супер , подкрепям! От достоверни източници вече знам, че няма нужда от реклама, ако очите има как да го зърнат, но... за да го зърнат си е нужна рекламата! :)))
А разказа, който...ах, тииии..., но ме впечатли много/РАЗКАЗА ;)/ Знаеш ли, така ме потопи в съдържанието, че дълго след него, четра по черта си измислях/представях/ картината, за която става дума....
А вечерта...Да изпратя това и на уше ще ти я сведа :))))
цитирай
18. ka4ak - 17. bizcocho - Амиии...дааа... Преди 6 години прескочих за десет дни... Женя,ще трябва да пак да цъфнеш за украса!Идват празници!
15.11.2009 21:06
Не съм се интересувал,щеше ми се да е българска,но е запомняща се!Даже стана нарицателна!
Апела го махнах,то го има в поста,но ми казаха че не се разбира!Нали това е и една от темите,дали се разбира поста!
Рекламата на Списанието,явно много добре върви,защото в сравнение с Книгата е на път да свърши до две седмици!
Разказа си е супер и ти го четеш и си представяш картината!Това имам предвид да видиш картината и да напишеш разказа!!!Това което направи с розата от корицата!Нищо че ти написа стихотворение!
А вечерите винаги са фантастичнииии:)))
цитирай
19. bizcocho - За разбиране-разбираше се, но се обърква човек какво да коментира :)
15.11.2009 21:24
ka4ak написа:
Не съм се интересувал,щеше ми се да е българска,но е запомняща се!Даже стана нарицателна!
Апела го махнах,то го има в поста,но ми казаха че не се разбира!Нали това е и една от темите,дали се разбира поста!
Рекламата на Списанието,явно много добре върви,защото в сравнение с Книгата е на път да свърши до две седмици!
Разказа си е супер и ти го четеш и си представяш картината!Това имам предвид да видиш картината и да напишеш разказа!!!Това което направи с розата от корицата!Нищо че ти написа стихотворение!
А вечерите винаги са фантастичнииии:)))


Аз в началото помислих, че разказа е от списанието :)Прегледала съм го само диагонално, за сега! После се усетих, че май не е точно така :))
А творбата е творба, когато докосне, ако ще и само един човек. Когато нечия емоция се вплете в твоята се ражда нова такава, с нова сила и изглед. А разказа харесах, дори и надникнах при автора му.Не бях влизала в този ник.
Вечерта... омаята от денонощието си е :)
цитирай
20. bizcocho - Да, случи се така, че ще е по празници:))) а аз си имам и домашни такива...
15.11.2009 21:26
ka4ak написа:
Не съм се интересувал,щеше ми се да е българска,но е запомняща се!Даже стана нарицателна!
Апела го махнах,то го има в поста,но ми казаха че не се разбира!Нали това е и една от темите,дали се разбира поста!
Рекламата на Списанието,явно много добре върви,защото в сравнение с Книгата е на път да свърши до две седмици!
Разказа си е супер и ти го четеш и си представяш картината!Това имам предвид да видиш картината и да напишеш разказа!!!Това което направи с розата от корицата!Нищо че ти написа стихотворение!
А вечерите винаги са фантастичнииии:)))


За украса незнам, но с украси ще цъфна :))) Имам племенници/малки/ и един Дядо Мраз ще им се катери и свети на прозореца ;)
цитирай
21. ka4ak - 19. bizcocho -Женя,това е идеята и на поста!
15.11.2009 21:54
За това ти казах,че е буламач!Много често не четеме поста!А поста е на автора и когато го е правил,той отправя послание към другите!Това имам в предвид,като пиша по натам дали е композиран или е правен механнично!Всеки със своя пост отпраща послание!В случая използвам поста на hel да обясня,че и картината е пост на художника и припадналата жена е прочела този пост!Аналогия може да се направи с мелодия или песен или стих или разказ или коментар и т.н.Това което е направено с мисъл,то е послание към другите и за това термина "СВОБОДНИ ПОЕТИ"е всеобхватен и не се отнася само за чистия поет като теб,а е синоним на свободната мисъл!Флагмана на изкуствата поезията,просто символизира всяка област в която мисълта на индивида е творила!Всеки един от нас отправя послания към другите и за това всеки е ''СВОБОДЕН ПОЕТ"!До колко ще бъде разбран или неразбран,но това което е сътворил е неговото послание в търсене на диалог!
А вечерта...отпуска и успокоява и истини прокрадват се...:)))
цитирай
22. katan - Владо!
15.11.2009 21:58
Благодаря ти за милите думи по мой адрес!
Но НАШИЯТ кандидат не се е "издънил" !
Напротив!
Той пое една много трудна и ОТГОВОРНА задача - да покаже, че има и ДРУГИ хора,които се опитват да докажат,че има Гражданско общество у нас!
Това му прави чест и аз го поздравявам!
Нали виждаш резултатите?
Предизвестен избор - друго не съм и очквала.
Аз бях обещала 4/четири/ гласа за Теодор Дечев, но в крайна сметка дадохме само 2/два/.
Другите два се загубиха в "превода".
А за "свиркането"...
Ами на 20.11.,ако е живот и здраве в Читалище/главното "Ч" не е случайно/ "Николай Хайтов"...
цитирай
23. ka4ak - 22. katan -Кате това му написах,когато се реши блога да го издигне за Кмет!
15.11.2009 22:19
"47. ka4ak - подкрепям идеята напълно!
19.09 10:27
Знам,че на този етап това е нереалистично и утопично начинание,но едно от нещата за които и аз започнах да пиша в блог.бг е сигурността ми,че това ще е пространство,което ще определя политиката и общественият живот в страната и до десет години изборите и решенията ще се решават в нета!Добре е да се стартират и подкрепят такива инициативи,за да може в движение да се учим и използваме неподозираната сила /виртуала избра Обама за президент/и възможностти на колективния ум ,за да може това да стане реалност!"

Мисля че няма какво да добавя,но самия факт че се случи е супер събитие и вярвам,че това ще е бъдещето!
А за ЧИТАЛИЩЕТО си бях свирнат от Слава и Любо така че в 18.00 в петък съм там с достатъчно бройки,защото ще има и за други краища на страната!:)))
цитирай
24. mamas - Владо, изпреварихте ме!
15.11.2009 22:37
Точно мислех да ти предложа да донесеш списания в читалището, та да има и за мен.
цитирай
25. ka4ak - 24. mamas - Владо, изпреварихте ме!Славееееееее!!!
15.11.2009 22:45
mamas написа:
Точно мислех да ти предложа да донесеш списания в читалището, та да има и за мен.

Как може да си помислиш,че за Джингиби няма да има пълни дисаги!Предвидил съм те,даже ще се джанкам с Любо,че се ослушва в Търново и не помага на едно много бойно момиче basta!!!Това че е нова в блога не говори добре за старите!
цитирай
26. basta - :)
15.11.2009 23:25
да. на мен ми въздействат най-невероятни неща...
дори не смея да казвам пред хора, защото звучи...налудничаво...:)))

поздрави от мен, лека!
цитирай
27. ka4ak - 26. basta - :) Веси,това е прочита!Нужна е и душата да участва!Всичко говори,но трябва да можеш да го прочетеш!
16.11.2009 00:05
basta написа:
да. на мен ми въздействат най-невероятни неща...
дори не смея да казвам пред хора, защото звучи...налудничаво...:)))

поздрави от мен, лека!

Това че пое ангажимента да снабдиш Търново и региона със Списанието и се сблъска с неразбиране е част от моя пост!
Ето твоя пост,та той говори,чак крещи!!!

http://basta.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/11/15/rekata.436944
23:12 - Реката
Водите ти са днес спокойни
бавно и тихо румолиш
отплават с тях мисли безбройни
а ти безгрижна, сякаш спиш

но за Живот събуждаш мене
Ведростта си ми даряваш
и в Сърцето ми пак е Ден е
с Водите ти отплавам

с хладни пръсти ме прегръщаш
усмивка озарява те прозрачна
на тревогите без глас отвръщаш
с Надежда, и разпръскваш здрача

засияваш - нежно пак докосната
от невидими лъчи Небесни
а бушуват в мене пак въпросите
ще намеря ли аз отговори лесно

до теб стоя, ефирна ти трептиш
Водите кротко отминават, и шептиш:
не можеш миналото си да промениш
но можеш да се Върнеш, да Простиш!

Но трябва да може някой да го прочете!!!:)))
цитирай
28. анонимен - Поздравления за интусиазма! Мъ...
16.11.2009 01:15
Поздравления за интусиазма! Мъгляво шептящо до викащо разбуждаш умове.
:)
цитирай
29. ka4ak - 28. анонимен - Поздравления за интусиазма! Мъ... Е.Т.заради теб промених поста!
16.11.2009 01:28
може би сега е момента да кажа,че и часът когато е пуснат поста,може да говори!
цитирай
30. анонимен - Как да се снабдят с това списание ...
16.11.2009 02:07
Как да се снабдят с това списание читатели, който не са регистрирани в блога?
цитирай
31. ka4ak - 30. анонимен - Как да се снабдят с това списание ...E.T.с четене!!!
16.11.2009 02:21
:)))
цитирай
32. basta - :)
16.11.2009 10:17
ами аз вече пиша за себе си. дали някой ще го прочете и кой как ще го изтълкува, това не знам.
преди време пишех, защото исках да кажа определени неща на определени хора..после спрях да пиша и се преосмислих :)))
върнах се и ипак прописах :)
а сега всичко, което казвам, го казвам най-вече на себе си :)
неразбирането - аз цял живот с него съм се сблъсквала, обаче вече и не тъся разбиране.
може би е нормално да има неразбиране помежду хората. от Вавилонската кула до днешни дни...
не знам, проклятие ли е някакво, ,или сами си го правим. май по-скоро второто. спрях да вярвам в проклинащия господ :))

а моите другари боляри, още ги няма :)
но най-много да излезем на кафе с 2-3 дами съблогерки...
цитирай
33. анонимен - Az sum -Petros
16.11.2009 10:27
Прочетох този разказ-потресаващо.Животът и изкуството са EДНО ,ако са ПРЕЖИВЕНИ!Аз ГО преживях,но не го надживях!
МОЛЯ ВИ, изпратете този коментар на Kosara2008
http://www.vbox7.com/play:2c71d720&al=1&vid=
...а не познавам лекар за ДУШАТА
цитирай
34. kasnaprolet9999 - Много въздействащ разказ,
16.11.2009 10:32
в сравнение с него нашето списание е с по-добро въздействие, защото е по повече направления. Всеки може да намери нещо за себе си в него, освен това въздействието му е положително, кара ни да се замислим и да променим нещо в себе си. Стъпка по стъпка-така се гради нещо, което в бъдеще остава здраво, сега се поставят основите на гражданското общество в интернет-пространството, важното е да се започне, а то началото е вече факт-бюлетина №20.
цитирай
35. ka4ak - 32. basta - :) Веси,така го усетих и мисля .че лошото е се е изнизало в миналото!
16.11.2009 11:05
basta написа:
ами аз вече пиша за себе си. дали някой ще го прочете и кой как ще го изтълкува, това не знам.
преди време пишех, защото исках да кажа определени неща на определени хора..после спрях да пиша и се преосмислих :)))
върнах се и ипак прописах :)
а сега всичко, което казвам, го казвам най-вече на себе си :)
неразбирането - аз цял живот с него съм се сблъсквала, обаче вече и не тъся разбиране.
може би е нормално да има неразбиране помежду хората. от Вавилонската кула до днешни дни...
не знам, проклятие ли е някакво, ,или сами си го правим. май по-скоро второто. спрях да вярвам в проклинащия господ :))

а моите другари боляри, още ги няма :)
но най-много да излезем на кафе с 2-3 дами съблогерки...

Когато почнах да пиша в блога,вече се бях сблъскал с безнадежността и бях успял да я преодолея!Синът ми е жив и почнах да помагам други като него да се върнат в живота!Това което виждаш с големите букви започнах да казвам на момчетата,които вече не бяха стена с човешки образ,а личност която разбира какво и казваш и може да го осъзнае/15 месеца чист период,без наркотици е гаранция че срещу теб човека ще те разбере какво му говориш,периода за пълно възстановяване на личността е 7 години,макар че болеста остава в теб до края на живота ти,но просто ти можеш да контролираш волята си и просто не взимаш наркотици/!Другото написах за да стане пост!Смятам че е подходящо след преживян катарзис и вярвам че ще ме разбереш!!!
13.02 22:19 - ИМАЙ ЦЕЛ!
Това казвам на комунарите,които свободни започват на ново живота си!

ИМАЙ ЦЕЛ,КОЛКОТО И ФАНТАСТИЧНА ДА Е ТЯ!

ВЯРВАЙ,ЧЕ МОЖЕШ ДА Я ПОСТИГНЕШ!

ТРУДНОСТИТЕ И ПРЕЧКИТЕ,САМО ТИ ПОКАЗВАТ,ЧЕ МОЖЕШ ДА ГИ ПРЕОДОЛЕЕШ!

ПРАВИ ВСИЧКО С ЛЮБОВ!

БЪДИ ЕГОИСТ,НЕ ПРЕДАВАЙ ЖИВОТА СИ!

ИСКАМ ДА СЕ ГОРДЕЯ С ТЕБ!

Минал съм през много премеждия и обрати преди да стана наясно със себе си,а когато вече се познавах,започнах да питам хората около себе си"-Каква е твоята цел?"С изненада открих,че на близо 1000 души,само един се опитваше да формулира някакъв отговор!Покрай моята дейност,имам много често контакти с медиите и познавам много журналисти.Много им хареса идеята да направят анкета"Каква е Вашата цел в живота"
/макар че от 150 само един,що годе отговори на въпроса ми/,още чакам да я видя тази анкета!Тогава разбрах,че хората не са наясно със себе си и това е един огромен проблем за страната и може би за това сме на това даредже!Не може да не знаеш какво искаш,а да възпитаваш децата си!Не може да казваш"-Уф,пак трябва да ходя на работа!"и да искаш да успееш!Просто това не е твоето място!Трябва да отиваш с желание и да ти е интересно и приятно!Ако не е така,без да искате предавате отрицателни емоции в къщи и нищо не върви!Тук е моментът да се замислите и да решите за себе си какво искате!Целта трябва да е такава,че вашия живот,да не е достатъчен,за да я реализирате,но да имате достатъчно време,за да поставите стабилни основи,стабилен фундамент,за да могат тези след Вас,да я довършат или продължът!Трябва да имате ВЯРА в себе си,за да сте пример,за тези след Вас!Неуспехите не трябва да Ви отчайват,трябва да сте оптимист и на сто неуспешни опита,на сто и първия ще успеете!НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА,ако силно го искате !
Този Ваш оптимизъм,ще действа благотворно на Вашите деца!Ще се чуствате все по уверен и непрекъснато ще зареждате себе си и околните с положителна енергия!Точно това ще Ви направи по силен и уверен,за да можете да правите всичко с любов!Много са ме критикували за егоиста,но ако не сте жив,какво ще направите,Вие сте нужен жив,за да извървите земния си път и да оставите уверени оптимисти с които да се гордеете от небето!





Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5878
цитирай
36. ka4ak - 33. анонимен - Az sum -Petros E.T. Петрос горното@35 и това което ти пускам,са част от картината на душата!
16.11.2009 11:48
анонимен написа:
Прочетох този разказ-потресаващо.Животът и изкуството са EДНО ,ако са ПРЕЖИВЕНИ!Аз ГО преживях,но не го надживях!
МОЛЯ ВИ, изпратете този коментар на Kosara2008
http://www.vbox7.com/play:2c71d720&al=1&vid=
...а не познавам лекар за ДУШАТА

19.02 02:32 - да спасиш живот!

Знам ,че ще се чудите!Явно очаквате да Ви кажа колко наркомани съм спасил и как съм ги върнал към живота!И за това ще Ви разкажа,но тука искам да говоря,за хората които нямат проблемите на наркомана,а са едни от нас и просто са изпаднали в"дупка" и нищо не може да ги върне на пистата на живота!Не трябва да си наркоман,за да се отчаяш и да смяташ,че си в безизходна ситуация!Ние сме родени и сме живи,защото в нас е заложено,да се борим,за да сме живи!Мисълта и разума ни прави по различни от всички твари на земята!И точно мисълта е тази,която ни кара да правиме глупости!
Имаме нагласата,това е така!Но се стремиме,да не се съгласиме с канона,те са го измислили преди нас!Максиомата"Всичко ново е добре познато старо",просто е показател,че не искаме да мислим!Когато имаш свободата да си ти,престъпление е да не се възползваш,престъпление е да оставиш,човека до теб,да се самоущожи,престъпление е да знаеш,че може да помогнеш и да не го направиш!Ние сме силни,не защото сме сами,а защото сме заедно!Независимо,че "ще си запаля къщата ,за да му изгори плевника"аз Ви призовавам,не само да злословите за комшиите,а да ги погледнете с други очи и да бъдете,добронамерени,за да може взаимно да си помогнете и около Вас,да се получи една положителна атмосфера,която да помогне и на Вас и на комшията!Помогнете,ще се почуствате по добреМоже в един момент и те да Ви помогнат,да си повярвате,че можете!


Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5558

Няма нещо което да не можем да преживеем,просто трябва понякога помощ от вън,за да си повярваме че НЯМА НЕВЪЗМОЖНИ НЕЩА!Самия факт че още дишате е показателен че ДУШАТА е жива и не Ви е напуснала!Косара е прекрасен човек и ще приеме с разбиране Вашето послание!
Може да заповядате във Фондацията,просто да си поговорим!:)))
цитирай
37. ka4ak - 34. kasnaprolet9999 - Много въздействащ разказ, Здравей Невена!
16.11.2009 12:58
kasnaprolet9999 написа:
в сравнение с него нашето списание е с по-добро въздействие, защото е по повече направления. Всеки може да намери нещо за себе си в него, освен това въздействието му е положително, кара ни да се замислим и да променим нещо в себе си. Стъпка по стъпка-така се гради нещо, което в бъдеще остава здраво, сега се поставят основите на гражданското общество в интернет-пространството, важното е да се започне, а то началото е вече факт-бюлетина №20.

Разказа го пуснах за да се разбере,че не само текста е послание!Художника с неговата картина е написал пост,който жената е прочела!!!
А за бюлетина номер 20,това написах на Катето:
"23. ka4ak - 22. katan -Кате това му написах,когато се реши блога да го издигне за Кмет!
15.11 22:19
"47. ka4ak - подкрепям идеята напълно!
19.09 10:27
Знам,че на този етап това е нереалистично и утопично начинание,но едно от нещата за които и аз започнах да пиша в блог.бг е сигурността ми,че това ще е пространство,което ще определя политиката и общественият живот в страната и до десет години изборите и решенията ще се решават в нета!Добре е да се стартират и подкрепят такива инициативи,за да може в движение да се учим и използваме неподозираната сила /виртуала избра Обама за президент/и възможностти на колективния ум ,за да може това да стане реалност!

Мисля че няма какво да добавя,но самия факт че се случи е супер събитие и вярвам,че това ще е бъдещето!"
Прекрасна и успешна седмица в разпъпилото историческо ново начало,за една по добра България!!!:)))))))
цитирай
38. анонимен - Az sum-Petros
16.11.2009 13:50
Благодаря ви,толкова сте мил!Сродна душа,работим за една и съща кауза,всеки по своя начин и всеки по своя път.Бях учител-преподавах история ,геграфия и изобразително изкуство.Една истина споделях със своите ученици- БЪДЕТЕ ЛЮБОВ,бъдете Аз,бъдете в мир със себе си и ЖИВОТА,ПРИЕМЕТЕ И НЕ СЪДЕТЕ.Само нещата ,които си ПРЕЖИВЯЛ те правят ЧОВЕК. СВЕТЪТ НА ЧУВСТВАТА е повече от ИНТЕЛЕКТА.Всяка война е лична човешка драма.Всеки човешки ЖИВОТ е по-вълнуващ от всяко произведение на изкуството.Преживявайте се и се обичайте. БАГОДАРЕТЕ,че ВИ ИМА.НЕКА ДУШАТА ВИ Е РАДОСТ.

...Но плаче душата ми,плаче, защото чува себе си, чува плачът на друга душа –чува го нощем в сънища,чува го денем ....и това сковава тялото ми,напущат ме живителните сили
—разкъсвана от гравитацията на ЗЕМЯТА и гравитацията на ВСЕМИРА
Отдавам и ЛЮБОВ, отдавам и СВЕТЛИНА,отдавам и НАДЕЖДА.
Любовта е ПОТОК ОТ СВЕТЛИНА.Можеш да се къпеш в него,можеш да го поемеш и
Ти да си СВЕТЛИНА.Но не бива да искаш да го притежаваш,тогава губиш ВСИЧКО.
Аз съм изповедалнята,аз съм лекарят на СВОЯТАи ДРУГАТА ДУША.Очаквам я в изповедалнята.Не в ефира,не във виртуала.Защото не можеш да скриеш светлината в кьошето и да не вярваш ,че тя ще огрее и най-тъмната стая.За светлината няма препятствия и няма време,нито пък пространство.Тя намира.ЗАЩОТО Е.
.Искам просто да видя искрящата светлина на очите.
Искам да върна светлината в своите и другите очи.
.
Косара,вашето СБОГОМ във виртуала ,не е лекарството.
Нали не искате да си докарате това,което аз преживявам
/хич не се харесвам като вкарам този тон,защо все ме докарват до него!?Толкова просто, човешко и нежно може да е–палваш си цигарка/лулата на мира/ ,пиете чай на кръгла маса и танцуват слънчеви зайчета от ОБИЧ !/


цитирай
39. bizcocho - С този ти постинг съвсем си решил да ме объркаш...
16.11.2009 14:20
Четох и коментариите и отговорите ти към тях. Преплел си и наркоманията...Доколко е удачно незнам, но си поизрових нещо по въпроса, което наяве не е показвано до сега, защото съм на мнение, че написаното е силно, когато е преживяно, а аз съм го писала по мислите си, а не в досег с преживяно :)

Проблемът и наркомана

Проблемът е сгърчена наша душа,
умираща в живото тяло
и болка, в която светът ни едва
се поглежда, лишен е от цяло.

Изменя при доза посивелия лик,
изгрява в измамните краски,
а после със сабя отсича тоз миг,
в който сме мъртви украски.

Редуват се светлост и сивота
чрез поредната доза - измама,
сами себе си захвърлили в пропастта
живота на близки превръщаме в рана.
bizcocho
цитирай
40. ka4ak - 39. bizcocho - С този ти постинг съвсем си решил да ме объркаш...Женя прекрасно си го написала!
16.11.2009 15:16
Сега ще ти обясня,какво не се разбира от обществото и защо от вън се представя точно по този начин!

Проблемът и наркомана

Проблемът е сгърчена наша душа,
умираща в живото тяло
и болка, в която светът ни едва
се поглежда, лишен е от цяло.

Изменя при доза посивелия лик,
изгрява в измамните краски,
а после със сабя отсича тоз миг,
в който сме мъртви украски.

Редуват се светлост и сивота
чрез поредната доза - измама,
сами себе си захвърлили в пропастта
живота на близки превръщаме в рана.
bizcocho
Това е болест!Изкуственна,но болест!Човека за да изпитва чуства и емоции ЦНС{/централната нервна система-процесора на нашия комп/отговаря за всички системи в нас да работят и да сме живи}пуска наркотици собственно производство!
Когато влезе от вън наркотик ЦНС НЕ МОЖЕ ДА ГО РАЗПОЗНАЕ КАТО НЕЧОВЕШКИ и тъй като отговаря за равновесието на системата почва да пита нашите производители-какви са тези количества?Те отговарят че колкото е заявила толкова са произвели,но тя вижда че в системата има повече И СМЯТА ЧЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИТЕ СА СЕ РАЗЦЕНТРОВАЛИ И ПРЕДПРИЕМА МЕРКИ ДА ГИ ВКАРА В НОРМА!Намалява производството на въпросния наркотик!След два дни ти минаваш покрай мен и аз искам да те тупна отзад!Тази емоция за да се случи се пуска наркотик човешки,НО ПРОИЗВОДИТЕЛЯ ПОМНИ ПОСЛЕДНАТА КОМАНДА,КОГАТО ПРОИЗВОДСТВОТО Е БИЛО НАМАЛЕНО,ЗА ДА КОМПЕНСИРА ВЪНШНОТО КОЛИЧЕСТВО И СЕ ПУСКА ПРИМЕРНО 70% ОТ НОРМАЛНИТЕ 100%ЦНС ПАК Е БЯСНА,ЧЕ Е ПО МАЛКО И ПАК ТРЪГВА ДА РЕМОНТИРА ПРОИЗВОДИТЕЛЯ НА НАРКОТИК,СЕГА ЗА ДА УВЕЛИЧИ ПРОИЗВОДСТВОТО!!!В стремежа си непрекъснато да ни държи в норма,с тези ремонти нагоре,надолу, в един момент не може да се справи с аномалиите и ни изпраща да и доставим наркотик!
Командата не е вярна,защото грешката не е в организма,а в ремонтите които са правени на изправните части!Тъй като това е главния процесор,ние просто изпълняваме тези команди и сме вече наркомани!Командите са живото спасяващи и за това хората не могат да разберат вече разболелия се,защото усещането е както когато се гмурнеш във водата и неистово искаш да изплуваш, за да си поемеш дъх!А ДЪХЪТ Е ДРОГАТА!!!
цитирай
41. ka4ak - това е стара статистика,просто възраста 12 години 7 месеца и 19 дни е спаднала и родителите вече научават след около 2г и 5 месеца!
16.11.2009 16:06
04.02 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!

Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
СПАД-35 МИЛИОНА ЛЕВА!!!
Март-09.2006г-предложение на правителството,да се отмени забраната за еднократна доза!!!!!
изводите са от Вас!
следва продължение
П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!
следва продължение
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9767
цитирай
42. bizcocho - 12 годишни! Та това е страшно! Те дори не осъзнават какво правят!
16.11.2009 16:20
ka4ak написа:
04.02 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!

Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
СПАД-35 МИЛИОНА ЛЕВА!!!
Март-09.2006г-предложение на правителството,да се отмени забраната за еднократна доза!!!!!
изводите са от Вас!
следва продължение
П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!
следва продължение
Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9767

цитирай
43. ka4ak - 42. bizcocho - 12 годишни! Та това е страшно! Те дори не осъзнават какво правят! НАПРАВО Е УЖАСНО Женя,а възраста е под 12 години!!!
16.11.2009 16:29
Приятели, Колективният ум в блога е необходимо да се обедини и идеите да станат реалност! Всеки има своя позиция в живота и, ако повярва в себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
ЗА ТОВА ИСКАМ ТЕСТОВЕ В УЧИЛИЩАТА,ЗА ДА ОТГЛЕДМЕ ЧИСТО ПОКОЛЕНИЕ,ЗАЩОТО НЕ ГИ ЗАКАЧАТ ЗА ДРОГАТА НЯКАКВИ ЧИЧКОВЦИ ИЛИ ЛЕЛИЧКИ ,А ПРИЯТЕЛЧЕТАТА НА ТЯХНАТА ВЪЗРАСТ!!!!!
цитирай
44. ka4ak - ЕТО И ЕДИН ДРУГ ПОГЛЕД
16.11.2009 16:34
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите

Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4882
цитирай
45. ka4ak - ТОВА ЗА СЪПОСТАВКА
16.11.2009 16:49
10.03 10:33 - провокирано от 2 дни ТРАУР

Трагедия, лошо стечение на обстоятелствата, лична грешка, бедност, печалбарство, безотговорност или съдба! Всеки го преживява различно и се пита къде сбъркахме.
Когато се обърне колата - пътища много!
Но ПАК ще е за един миг, ПАК ще се вземат мерки `това да не се повтаря`...
В армията уставът е писан с кръв и затова е казано, че най-тежи да те гонят по устав, макар че ако той се изпълнява, службата е тежка, но безпроблемна!
Същото е и със Закона - спазва ли се, всичко е ОК!

Повод да напиша тези редове е нещастието с учениците от Свищов - един миг невнимание струва 12 трупа на наши деца....24 фамилии проклинат обезмисления си живот, всички свои надежди и искат само едно -
ДЕЦАТА,ДА СА ЖИВИ !

На 04.04.2004г. се проведе шествие в чест на любимото цвете МАРИХУАНА?!?!?!???
Една престъпна организация "Промяна" тръгна на бунт заради отмяната на еднократната доза наркотик! Все едно, че досега някъде в България е било разрешено да се продават наркотици ?!
Шествието не бе разрешено, но полицията услужливо го съпроводи до Народния театър "Иван Вазов" и стана съучастник на популязиране употребата на бира и трева.
А законът бе публикуван на 30.03.2004 г, където изрично е посочено, че влиза в сила 3 дни след обнародването му в Държавен вестник !
ТОВА КОЕТО СЕ СЛУЧИ В ИНДИГО И ЧЕРНА ГОРА Е РАВНОСИЛНО НА ТРАГЕДИЯТА С НАРКОТИЦИТЕ, ПОВТАРЯЩА СЕ ЕЖЕДНЕВНО !
Ние допускаме бавно, но сигурно, с бездействие да унищожаваме бъдещето си!
Ние спомагаме тези трагедии да се разиграват в мащаб 1:10000 с оправданието, че това не се вижда. А когато го видим, не го отчитаме, защото - "Какво ще кажат другите?!"
Всеки е убеден, че това не може да се случи точно на него и не може да разбере, че наркоманията е изкуствена болест и човек няма изградена защита срещу тези вещества, а децата - съвсем! Защо не се проумее, че трябва да се възпрепятства пътя на наркотиците до нашите деца?! ТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТ ДО ДРОГА ! Все едно да позволиш на детето си да играе с оголени жици, по които тече ток!
Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни !
А за дрогата мълчим?!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!
ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ !
Нека не го допуснем! Нека покажем на Света как може да се справим с наркоманията! Заедно можем! Нека направим действащия модел за нашата страна пример за другите! Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последния, в който ще се споменава за нас!


06.04.2004г Владимир Качаклиев




Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4962
цитирай
46. bizcocho - Напълно съм сигласна с теб! Ако мълча е не защото четейки съм се "уплашила", а защото темата е и шокираща за мен с разкритията за възраст!
16.11.2009 16:55
ka4ak написа:
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите

Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4882


избягвам вече да съпоставям страни/бг съпоставена с други/, защото чесно казано не ми допада да усещам иронията в себе си към един криворазбран национализъм, който се намира в чие лице да изплува. За мен родителите имат доза вина, но най-голямата такава носи държавата в лицето на управляващите я! Тези, които като чамови дъски въртят закони и закончета и с безхаберието и невежеството си наторяват подобни проявления!
А че наркоманията е вид психично заболяване съм съгласна! Няма рецепта! Няма теории! Има индивидуалности и до всяка една пътя е уникален и единствен, и затова е много и труд и ум! Никога не се знае кое и кога точно ще повлияе на психиката и ще я обърне към добро или лошо. Не трябва да се обявява опит за последен, ако той не е дал резултат. Не и да се обявява за приключилост по невъзможност, защото това значи да подпишем смъртна присъда, казвайки, че съвеста ни е чиста поради опитите, които сме провели. А чиста ли е наистина? Или е удобна?
цитирай
47. ka4ak - Защото не си убедена,че няма защита!!!
16.11.2009 17:00
06.03 02:34 - никога не е късно да станеш за резил!

Тези думи ми ги каза бай Васил,на 75 г. /бивш партиен секретар на голям софийски завод/,дошъл да ме поздрави за Новата Година!Какво чудно има,ще кажете Вие!?!Ще
Ви разкажа историята.Искам да я прочетете внимателно,моля Ви!
Разбрах за бай Васил от неговите синове.Дойдоха при мен с молба,да кача баща им в
комуната,за да го излекуваме!Тогава беше на 71г. и аз с недоумение изразих съмнение в тяхните намерения,да кача баща им в планината при момчета,които се стремяха да се справят със своята зависимост.С изненада открих,че техния разказ,не се отличаваше по нищо,от хилядите разкази на родители,които искат да помогнеме на техните деца,може би в едно имаше разлика,това беше човек,ръководил 1700 души персонал,решавал съдби и проблеми на тези хора и изведнъж,НАРКОМАН!А и възраста!Оказа се че и двамата братя,бяха кръстили момчетата си на неговото име ВАСИЛ!Каква беше историята?
Бай Васил,се почуствал,не добре,започнали болки и започнал да ходи по доктори за да се спаси от болките.Тука изследвания,там прегледи,пак изледвания и накрая РАК!Постъпил в раковата,пак изследвания и процедури,окончателна диагноза пак РАК!Постяват го в графата безнадеждни и му назначават /лечение/ с морфин,за по хуманно,да не изпитва болки и да си умре цивилизовано!Сестра му,като разбира за диагнозата/тя е
в Австралия,споделя с братята,че и тя е имала същата диагноза,но един млад лекар е открил,че това няма нищо общо с рака и назовала точната диагноза и как тя се е оправила!Те предприемат необходимите мерки и О ЧУДО,няма рак и баща им се оправил.Нищо му няма,здрав е!От раковата го изписват,но тъй като вече не е болен,спират и морфина.И от тук тръгват проблемите!Братята не подозират,че баща им е станал наркоман,забелязват,че всеки ден около баща им идват,млади момчета и момичета,но обяснението на баща им,че те му помагат,те намират са съвсем естествено,Едва когато идват новите собственици на апартамента на баща им/тристаен апартемент,93 кв2,продаден за 4000лв/,те разбират какво е станало!Но вече е късно,но
все пак да го спасим,той е наш БАЩА!
Тогава се запознах с тях,те бяха дошли покрай шумотевиците в пресата за Белмекен.Не
го качихме в комуната,оказа се че имат една срутена къща в село до Червен Бряг,закарахме го там,в началото имаше проблеми,братята се редуваха да го наглеждат,стабилизира се,започна да работи по къщата,стегна я,взеха му и крави,прасета,кокошки.Сега не може да познаете къщата,градината е образцова!Всичката зимнина за семействата на братята и сестра им е негово производство!
Дойде да ми благодари и да ме поздрави за Новата 2009 Година,искаше да ми целува ръка,отблъснах го вежливо,тогава ми каза:НИКОГА НЕ Е КЪСНО ДА СТАНЕШ ЗА РЕЗИЛ!


Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5008


цитирай
48. ka4ak - Никакво психично заболяване не е наркоманията!Мога, вярно насила,да направя всеки един наркоман само за 10 дни!!!После го развързвам и ще видиш как ще си търси
16.11.2009 17:18
bizcocho написа:
ka4ak написа:
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите

Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интесесува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4882


избягвам вече да съпоставям страни/бг съпоставена с други/, защото чесно казано не ми допада да усещам иронията в себе си към един криворазбран национализъм, който се намира в чие лице да изплува. За мен родителите имат доза вина, но най-голямата такава носи държавата в лицето на управляващите я! Тези, които като чамови дъски въртят закони и закончета и с безхаберието и невежеството си наторяват подобни проявления!
А че наркоманията е вид психично заболяване съм съгласна! Няма рецепта! Няма теории! Има индивидуалности и до всяка една пътя е уникален и единствен, и затова е много и труд и ум! Никога не се знае кое и кога точно ще повлияе на психиката и ще я обърне към добро или лошо. Не трябва да се обявява опит за последен, ако той не е дал резултат. Не и да се обявява за приключилост по невъзможност, защото това значи да подпишем смъртна присъда, казвайки, че съвеста ни е чиста поради опитите, които сме провели. А чиста ли е наистина? Или е удобна?

ТОВА БЕШЕ ПО ПОВОД ОТНОШЕНИЯ В БЛОГА,НО ЩЕ РАЗБЕРЕШ!
25.03 23:33
Това е живота,не може да забраним да няма някой вид на живот!Живота е доказал,че еволюцията е отхвърлила някой видове,а други е развила и усъвършенствала,не защото са били привелигировани,а защото са успяли с борба да оцелеят и да станат по добри от предшествениците си!Защо мислиш,че ако ги вкараме в рамка,ще станеме по добри?Това че аз искам да се пребориме с наркотиците,не е че искам да те лиша от свободата да избираш,аз искам да те лиша от свободата да не бъдеш ти!Не може да си под упойка,аз да ти изрежа всички крайници и каквото си поискам и след като излезеш от упойката да те питам как ти се вижда света,като преди това покрай крайниците съм ти извадил и очите!Изкам да разполагаш със себе си и да се докажеш че си достойна да съществуваш,но не в парник или барокамера,а в нормалната среда на света!Иcкам да повярваш в себе си и ако и десет блога да пишат срещу тебе,не само да не те гътнат,а да ги затвориш,защото си ги обезмислила!
това искам!
А за отписване и дума не може да става!Това е изкуственна болест към която нямаме защита,но причинителя е ясен и не е нещо неизвестно!Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни !
А за дрогата мълчим?!
цитирай
49. ka4ak - А това предаване така и не видя реализация!!!
16.11.2009 18:24
28.02 19:11 - ОТКРАДНИ ЗА ТВОЯТА МЕДИЯ!
Предлагам рубриката да се казва "ПРАВО НА ИЗБОР"защото една от основните причини
е липсата на възможност за избираемост,което кара младите хора да посягат към дрогата,алкохола,опасния секс,тютюнопушенето,към подмяната на една ценностна система с псевдо идеали!
Този по-широк обхват предполага и по-разспространно и по-задълбочено разглеждане на темите и гарантира продължителен живот на рубриката от към идейно естество!
Основен момент в предаването ще бъде дискусията в студиото с лекари,психолози,учители,духовници,прависти,представители на правителството,народното събрание,президенството,държавната агенция за закрила на детето,комитете за младежта и спорта,националния съвет по наркотични вещества,националния център по наркомании,както и от различни неправителствени организации,общественици,родители,потърпевши!
Ще има ежеседмични репортажи-разследвания,трябва да престанем с горчивина само да регистрираме приказката за кучетата и кервана,а наистина да спрем този керван,който отвежда в небитието нашите деца!
Човешкия живот е твърде голям залог,за да продължаваме като щрауси да си заравяме главата в пясъка!
Скандала се изключва като похват,но няма умишлено да го тушираме или скриваме.Нека фактите да говорят сами за себе си,точно по този грозен начин,по който съществуват в действителността.
Като водещи и репортери в програмата ще участват млади утвърдили се в общественото пространство журналисти.По време на ефира,ще има директна телефонна и интернет линия за връзка със събеседниците в студиото.
В нашето предаване ще се опитаме,да мобилизираме наченките на гражданското ни общество на война с този световен бич,за да спасим бъдещето на България!

ПРИМЕРЕН РЕД-СЦЕНАРИЙ ЗА ПРЕДАВАНЕ"ПРАВО НА ИЗБОР"
ПОСВЕТЕНО НА БОРБА С НАРКОМАНИИТЕ

1.ШАПКА
Водещия"водещите-момче и момиче"на възраста на рисковата група,открива и говори открито на зрителите в стилистиката на нормалното неофициозно говорене.Всяко предаване има една тема и един обект,обвързан силно с каузата на фондация"Право на свободен избор"

2.ТЕМА НА СЕДМИЦАТА
Примерна тема"Как става първия път?"Любопитство.Липса на информация,кое какво
е на улицата.
Възможни реакции на рисковите групи.Разиграване на ситуация:приятел-дилър-нов клиент.Модата в употребата.Защо и как някой не започват.

3.ГОСТ В СТУДИОТО

Гостите са обикновенни хора,по един или друг начин срещнали се с проблема.Майка и баща на наркоман.Какво знаеха те,какво знаят сега,какво още не могат да разберат.

4.КАКВО ПРАВИ ДЪРЖАВАТА

Гости от заинтересованите ведомства.Какво пречи,какво трябва да се промени?Официална позиция.Кой е отговорен?

5.ИСТИНСКИ РЕПОРТАЖ

Място на събитието-квартала,улицата,училището или студенските общежития,мазето,изоставения обект,дискотеката,купона.

6.ГРАЖДАНСКА ПОЗИЦИЯ,БЪЛГАРСКА НАРОДОПСИХОЛОГИЯ,МОРАЛ

Независими общественици,доказали висок морал и съпричастност с житейските несгоди.

7.ЧЕРНА СТАНЦИЯ-ДИРЕКТЕН ТЕЛЕФОН,ИНТЕРНЕТ

Директни включвания на зрители.Всички в студиото отговарят.

8.ИСТИНАТА ЗА.....

Във всеки брой се разказва за едно вещество от учебника по токсикология,истината за него,праг на физичееска и психическа зависимост,абстиненция,опасности,смесване,как се умира от него,колко дълъг е периода на лечение.

9.СВЕТЪТ И НИЕ

Световния опит-анализ

10.АЛТЕРНАТИВИ

Какво правят хората,които не друсат-разкази за интересни места,хора и събития,които възбуждат любопитството и вдигат адреналина без помоща на фармака.

11.ЦЪРКВАТА

Духовно лице-какво казва Библията

12.ИЗКУСТВОТО-ПОЗИЦИЯ

Песни,изложби,постановки,хитови изпълнители,мнения,послания,творчеството като заместител.Конкурси-спечелилите се излъчват и популяризират.




СЦЕНАРИЙ номер......N

Позициите се запазват,сменя се само темата,а тя ще бъде избирана между,дрога,алкохол,опасен секс,тютюнопушене,депресии,сексуална ориентация и т.н.Основно ще се занимаваме с проблеми,които се случват със здрави,прави,готови,
отгледани деца,които не са имали чисто здравословни проблеми,най много да са настинали няколко пъти и въпреки това,са се оказали като аутсайдери на обществото.
Чрез това предаване,се надяваме да мобилизираме всички граждани в България,да разберат,че нито на Американци,нито на Руснаци,нито на Европейския съюз им пука дали ще ни има.И ако сме Българи,нека покажем,че не случайно,нашата държава не е пропаднала 13 века и нека това не бъде последния век в който се споменава за нас!

ОЧАКВАМ МЕДИИТЕ И ВСИЧКИ ВАС!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5281
цитирай
50. ka4ak - 38. анонимен - Az sum-Petros Е.Т.- Петрос,извинявай,сега видях,вчера съм те прескочил,по къно ще ти отговоря,че пак отпрашвам!
17.11.2009 12:31
анонимен написа:
Благодаря ви,толкова сте мил!Сродна душа,работим за една и съща кауза,всеки по своя начин и всеки по своя път.Бях учител-преподавах история ,геграфия и изобразително изкуство.Една истина споделях със своите ученици- БЪДЕТЕ ЛЮБОВ,бъдете Аз,бъдете в мир със себе си и ЖИВОТА,ПРИЕМЕТЕ И НЕ СЪДЕТЕ.Само нещата ,които си ПРЕЖИВЯЛ те правят ЧОВЕК. СВЕТЪТ НА ЧУВСТВАТА е повече от ИНТЕЛЕКТА.Всяка война е лична човешка драма.Всеки човешки ЖИВОТ е по-вълнуващ от всяко произведение на изкуството.Преживявайте се и се обичайте. БАГОДАРЕТЕ,че ВИ ИМА.НЕКА ДУШАТА ВИ Е РАДОСТ.

...Но плаче душата ми,плаче, защото чува себе си, чува плачът на друга душа –чува го нощем в сънища,чува го денем ....и това сковава тялото ми,напущат ме живителните сили
—разкъсвана от гравитацията на ЗЕМЯТА и гравитацията на ВСЕМИРА
Отдавам и ЛЮБОВ, отдавам и СВЕТЛИНА,отдавам и НАДЕЖДА.
Любовта е ПОТОК ОТ СВЕТЛИНА.Можеш да се къпеш в него,можеш да го поемеш и
Ти да си СВЕТЛИНА.Но не бива да искаш да го притежаваш,тогава губиш ВСИЧКО.
Аз съм изповедалнята,аз съм лекарят на СВОЯТАи ДРУГАТА ДУША.Очаквам я в изповедалнята.Не в ефира,не във виртуала.Защото не можеш да скриеш светлината в кьошето и да не вярваш ,че тя ще огрее и най-тъмната стая.За светлината няма препятствия и няма време,нито пък пространство.Тя намира.ЗАЩОТО Е.
.Искам просто да видя искрящата светлина на очите.
Искам да върна светлината в своите и другите очи.
.
Косара,вашето СБОГОМ във виртуала ,не е лекарството.
Нали не искате да си докарате това,което аз преживявам
/хич не се харесвам като вкарам този тон,защо все ме докарват до него!?Толкова просто, човешко и нежно може да е–палваш си цигарка/лулата на мира/ ,пиете чай на кръгла маса и танцуват слънчеви зайчета от ОБИЧ !/



цитирай
51. анонимен - Petros
17.11.2009 14:15
Владимир,/ще използвам името ви,защото в него има послание и то е като самия вас!/
В основата на всяка наркотична и всякаква друга зависимост има една основна причина-емоционална неудоволетвореност,нали!?И лечението трябва да върви към причината,не към повода,не към факта,не към следствието.Така е и в обществото и то се състои от личности,не е абстрактно творение.Всичко е ЕДНО,нали.И в основата е човека с неговия вътрешен свят и с неговата ЛИЧНА ДРАМА...Ще има гражданско общество и гражданска съвест,когато индивидите се самоосъзнаят като личности-пътят започва от личната драма,така смятям аз.Светът се движи от силите за притежание и зависимост-доминанта на волята - силата изразена във власт.Ще има още много,много деца повлечени понанадолнището на зависимостта ,защото им липсва -ЛЮБОВ.Това е голямата трагедия.Кой и как може да замени любовта и взаимоотношенията в семейството?!Кой и как да бръкне и ремонтира душата на мама и тате!?Верижна реакция-неуправляема като в ядрен реактор
/а пуших качак по време на сесия-лукановата зима,незабравимо изживяване,как на фронте!/
цитирай
52. анонимен - Petros
17.11.2009 15:07
Тъжно,тъжно-болно общество с подменени ценности-цивилизацията"Макдонълдс"-така я наричам аз!
цитирай
53. ka4ak - 38. анонимен - Az sum-Petros E.T. Петрос извинявай ,но ще трябва да четеш!
18.11.2009 09:06
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/07/16/proba.364615
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/07/18/proba-2-sviatata-i-chista-republika.365632
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/07/20/proba-3-jenite.366414
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/07/22/proba-4-decata.368205
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/07/30/proba-5-obicham.371926
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/08/13/proba-6-mechta.379105
16.07 13:28 8. ka4ak - cinderellathespy ме предизвика и за да се подготвя,трябва да посоча 6 не важни неща и за това тренирам!
16.07 14:12 Като че ли успях да изброя моите 6 не-важни неща, които ме правят щастлива. -:)))
Играе ли ви се ? Очаквам включване от :
1. katan - Катя Атанасова
2. allbi - Албена Петрова
3. priqatel12 - Ива Цветанова
4. ka4ak - Владимир Качаклиев
5. ciele - Биляна Иванова
6. an200 - Анджелина Анджелина

цитирай
54. ka4ak - 51. анонимен - Petros E.T. Петрос извинявай,но за Владимир пак ще четеш:
18.11.2009 09:43
http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/08/14/ako-biah.379836

А ЗА ТОВА:" В основата на всяка наркотична и всякаква друга зависимост има една основна причина-емоционална неудоволетвореност,нали!?"
ЯВНО НЕ СИ НАЯСНО,ВЪПРЕКИ ЧЕ СИ ДОБРОНАМЕРЕН!!!ТУК ПРОЧЕТИ ТОВА:Защо децата пипат огъня?!!!
http://victoriavselena.blog.bg/zvezdi/2009/08/16/zashto-decata-pipat-ogynia.380623
цитирай
55. ka4ak - 52. анонимен - Petros E.T. Петрос ,много си прав и за това в Списанието съм си позволил това:
18.11.2009 09:53
анонимен написа:
Тъжно,тъжно-болно общество с подменени ценности-цивилизацията"Макдонълдс"-така я наричам аз!

Приятели, Колективният ум в блога е необходимо да се обедини и идеите да станат реалност! Всеки има своя позиция в живота и, ако повярва в себе си, освобождавайки се от страха, може да помогне на България. Защото страхът е окови на Свободата и тъкмо той блокира държавата, която трябва да ни служи!
НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, НЕЗАВИСИМО ОТ НАШИТЕ РАЗЛИЧИЯ!
ТАКА СВЕТЪТ ЩЕ СТАНЕ ПО-ДОБЪР!
САМО В ЕДНА СТРАНА, КОЯТО ИМА ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО, ВЛАСТТА СЕ СТРАХУВА ДА ВЪРШИ СВОЕВОЛИЯ И КОРУПЦИЯ, И ДА СЕ ГАВРИ С ХОРАТА, ЗАЩОТО Й СЕ ТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ!
Ние сме уникални в избирането, но без гражданско общество, което е поставило на първо място ДЕТЕТО, това не може да стане!
Много неща видях изписани и са актуални, но смятам, че основното, което трябва да се направи е да се спазва конституцията и да не се допуска по никакъв начин деца да не ходят на училище, а в училището да се правят тестове за наркотици! Това направи ли се, със съпътстващите мерки, ще може да се отгледа поколение чисто от наркотиците и автоматично ще отпаднат всички пороци, защото и родителите ще бъдат по-отговорни и всички, които работят с деца – също!Знам, че звучи еретично, но това е начинът и родителите да почнат много по-отговорно да възпитават и отглеждат децата си!
Отношението ни към децата е обединяващото в нашата народопсихология!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на “Живот или смърт!”. Явно може да ни обедини само опасността!
Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последният, в който ще се споменава за нас!
Това, което правя в блога с постовете ми, с Книгата и със Списанието, не е нищо друго, а желанието ми да се събудят хората и да установят, че без участие и съпричастност, без освобождаване от страха, без отделяне от личното си време, няма вариант нещо да се случи!
Знам, че не искате да ме разберете,защото ще се наруши Вашата дупка и пустата му сабя не напуска представите Ви за сеч! Грозни са думите ми, но това е реалността и много ми е болно за тази картина в нашето общество! А аз си вярвам и правя това, което е по силите ми и, въпреки бетонните прегради, продължавам! Dum spiro spero – докато дишам, надявам се, т.е., докато съм жив не губя надежда!
Липсата на положителната нагласа, съмнението, комплексите, търсенето под вола теле, се стараят да обезсмислят носителите на такива качества и тъй като това са изключения, мнозинството се стреми да ги очерни и изолира! Еретично е, че ги има – въпреки всеобщата нагласа! Вярвам че ще има много еретици, защото за мен това са човеците в множеството от хора!
Ваш: Владимир Качаклиев – ka4ak.blog.bg, издател
цитирай
56. анонимен - Petros
18.11.2009 10:16
Байо Владимире,
Сполай ти за добрата дума и Бог да те поживи!
Добре си похортувахме през плета,ама аз да си влизам в собата,че съм Невяста!
А все комитските работи ма тьоглят!Да си шьотам в кьошка,да си нищя опетланите конци,че сгелпеното...и пататника да вардя да не загори,че ей го, лястовичето-иде си!
У мойна коща “Макдоналдс”не фаща декиш!
А ти ,думай,думай на невястите да си чуват и галят дечинките!Да не пращат после Майчина сълза по ветъра!
А и комшийският пенджур да видя-свети ли,не свети ли,пуши ли комина и как пуши...
Дай Боже- топличко и ябълково и там!Аз ще попея... да не ми е бално...,че ми парят очинкине!/Две деца са фърлили под влак, щото бащата на девойката я не давал на циганин!/
А Ти ,ага ма чуеш през плета –райково и каматно да ти е!

http://www.youtube.com/watch?v=uo9yUOJH-Ng

Урожай по Пътя,г-н Владимир Качаклиев!Ако всеки своето чедо отчува и чува -ти дертове няма да носиш!За това ми е приказката...на гален родопски ти думам,оти съм дъщеря на Орфея,а той на оня свят слезе Евредика да върне.
цитирай
57. valiordanov - Обадиха ми се, че списанията са тук, ...
18.11.2009 21:27
Обадиха ми се, че списанията са тук, но още не съм ги взел... Ще ги взема и ще ти пиша как съм ги разпространил... Аз от днес екстремно влязох в пиеса която във вторник има премиера... Имам 2 дни да уча текст и всичко...ще се поозърна след това.
цитирай
58. ka4ak - 56. анонимен - Petros Е.Т.хубаво ги редиш...:)))
19.11.2009 10:13
анонимен написа:
Байо Владимире,
Сполай ти за добрата дума и Бог да те поживи!
Добре си похортувахме през плета,ама аз да си влизам в собата,че съм Невяста!
А все комитските работи ма тьоглят!Да си шьотам в кьошка,да си нищя опетланите конци,че сгелпеното...и пататника да вардя да не загори,че ей го, лястовичето-иде си!
У мойна коща “Макдоналдс”не фаща декиш!
А ти ,думай,думай на невястите да си чуват и галят дечинките!Да не пращат после Майчина сълза по ветъра!
А и комшийският пенджур да видя-свети ли,не свети ли,пуши ли комина и как пуши...
Дай Боже- топличко и ябълково и там!Аз ще попея... да не ми е бално...,че ми парят очинкине!/Две деца са фърлили под влак, щото бащата на девойката я не давал на циганин!/
А Ти ,ага ма чуеш през плета –райково и каматно да ти е!

http://www.youtube.com/watch?v=uo9yUOJH-Ng

Урожай по Пътя,г-н Владимир Качаклиев!Ако всеки своето чедо отчува и чува -ти дертове няма да носиш!За това ми е приказката...на гален родопски ти думам,оти съм дъщеря на Орфея,а той на оня свят слезе Евредика да върне.

Любовта и Хармонията с природата минават през тъмнината и погледът към бъдещето-Децата, е нашето Спасение,за да има Светлина,за да ни Бъде!:)))
цитирай
59. анонимен - Petros
19.11.2009 11:02
Амин!
Знаех си ,че ще се разберем байо Владимире!Добра ни е срещата по Пътя...
цитирай
60. valiordanov - Владо, държа едно невероятно сп...
19.11.2009 21:22
Владо, държа едно невероятно списание в ръцете си... ПОЗДРАВИ ЗА ПОСТИЖЕНИЕТО!!! ОТ СЪРЦЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527159
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88775
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031