Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.09.2009 16:24 - Здравейте приятели!Намерих една изненада преведена и на английски!"Смъртта и целият път обратно",един филм на Зорница София!Моля който има 65 минути
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 17689 Коментари: 29 Гласове:
29

Последна промяна: 14.09.2009 01:02


да ги отдели!Разделен е на четири части!Три по 1705 сек +1201сек!Извинявайте за неудобството!Ако кликвате по два пъти на клипчето,отивате там от където го взех и може да кликнете и да го гледате на цял екран!










Гласувай:
29



1. ka4ak - Албена извинявай,че ти изтрих коментара!На линия ще съм на 15-ти!
13.09.2009 16:34
това е една мечка,която случайно открих от извън страната!А оня пост просто е благодарение на перфектните ми умения,а и ти не беше под ръка,добре че разрових колективното подсказване покрай Коса!
цитирай
2. hristam - Май ще ги гледам на части.
13.09.2009 18:51
Струва ми се, че има какво да се види. И че няма да е излишно за много хора да отделят тези минути от времето си.
цитирай
3. set - Да, отделих минутите!
13.09.2009 20:26
Определено прапоръчвам филмчето на всички, да има какво да се види!
Поздравче от мен!
цитирай
4. iliada - За тези неща трябва да се говори!
13.09.2009 21:33
Много добър филм и дано го види този който трябва.............и всички останали !
Поздрави!
цитирай
5. ka4ak - Албенче,а това за светване на аудиторията,за мойте перипетии с Коса,а и сега с първия пост,който беше празен и изтрих!
13.09.2009 21:52
50. vihra13 - Баси начи......в поста при мен уточних кой,какво ми е казал и показал......
16.07 22:27
Нямам никакво намерение да се кича с чужди заслуги.....не можах да се сетя точно как става качването на клипета,по-точно се сетих,но не стана по начина който знаех и питах Албенка и Синди.Бенчето ми обясни подробно и аз светнах Владо,Синди ме прати в блог.бг,но вече работата беше свършена и те така.....готик пък бил светнал Албенка и изобщо голямо светене падна:))))))
Някой да е недоволен????Ако искате мога да дам отчет и по минути....нема ядове:)))))
цитирай
6. ploudinperper - Поучително, има над какво да се замислиш.
13.09.2009 23:00
Това е интересно за гледане в един постинг.
Въобще тематиката.
цитирай
7. allbi - Мда :)
14.09.2009 07:44
Разбирам те напълно!
Хубав ден и успешна седмица:)
цитирай
8. baletlnetpepas - някой
14.09.2009 08:41
ще ми го преразкаже ли на бързо?
Надявам се не са някакви депресирани мрънкачи, които които обичат да ги съжаляват!
цитирай
9. lagrima - ще ми го преразкаже ли на бързо? ...
14.09.2009 15:46
baletlnetpepas написа:
ще ми го преразкаже ли на бързо?
Надявам се не са някакви депресирани мрънкачи, които които обичат да ги съжаляват!

Няма как да бъде преразказан!Трябва да се види!
Филма си заслужава!
Браво за постинга!

цитирай
10. baletlnetpepas - добре
14.09.2009 17:43
имали мрънкащи бивши наркомани, които в самосъжалителен тон си линчуват живота и ни разказват колко много са страдали?
Щото ако има, аз този филм съм го гледал
цитирай
11. анонимен - ontopic
14.09.2009 18:57
Кирил Георгиев Точев:за мен беше чест да бъда част от Белмекенската орда....бях там, гордея се със себе си...не видях никъде мрънкачи, бяхме само мъжкари...белмекен е нещо свято за мен....благодарен съм на хората който ми спасиха живота...днес имам рожден ден, празнувам го благодарение на тях...защото реално погледнато можеше вече да не съм сред живите...тъй като последния пост е на потребител чийто никнейм започва с БАЛЕТ, просто ще го игнорирам.....


p.s Furtune favours the bold (превеждам специално за baletlnepepas, защото знам че е неук "Съдбата обича смелите"
цитирай
12. анонимен - Анонимна
14.09.2009 19:15
Драсти и от мен.
Туко що изгледах филма и корема ми е на топка, ако
се запитам "защо" ще си отговоря просто
"те са хора, но наркомани" , "те са красиви, но наркомани" , "те са добри, но наркомани" е, защо трябва да има такива изречения, защо изобщо трябва да има живот дрогата из целия свят.Това определено не е начин на живот, е за някой явно е!
Болно ми е че има такива хора, поставям се на тяхно място и ми е изключително тъпо.
Филмът е уникален,изключително истински,евала
цитирай
13. lagrima - Кирил Георгиев Точев:за мен беше ...
14.09.2009 21:38
анонимен написа:
Кирил Георгиев Точев:за мен беше чест да бъда част от Белмекенската орда....бях там, гордея се със себе си...не видях никъде мрънкачи, бяхме само мъжкари...белмекен е нещо свято за мен....благодарен съм на хората който ми спасиха живота...днес имам рожден ден, празнувам го благодарение на тях...защото реално погледнато можеше вече да не съм сред живите...тъй като последния пост е на потребител чийто никнейм започва с БАЛЕТ, просто ще го игнорирам.....


p.s Furtune favours the bold (превеждам специално за baletlnepepas, защото знам че е неук "Съдбата обича смелите"

Честит ти рожден ден!Много здраве и щастие ти желая! И дано никога не ти се налага да попадаш пак в комуната!
Поздравявам те за избора,който си направил-да живееш!
цитирай
14. baletlnetpepas - Да разбирам ли
15.09.2009 07:13
става въпрос за мъжкари, на които все някой друг им е виновен?!
Със сигурност този филм съм го гледал значи
цитирай
15. ka4ak - Здравейте приятели!Училището на живота продължава!
15.09.2009 08:19
нека годината е плодоносна и с радостни емции!Успех!!!
цитирай
16. baletlnetpepas - Здравей Качак
15.09.2009 13:18
да ти се връща!
цитирай
17. miaa - Здравей , Качак..
16.09.2009 00:13
Благодаря ти за хубавия филм..Ти си човек с достойна позиция. Пожелавам ти много здраве, успехи и сили в осъществяване на проектите, които осмилят живота ти.Трогна ме ..
цитирай
18. baletlnetpepas - Между другото
16.09.2009 06:24
колко време е отделено на Дикран, Деян, Красимир и Десислав?
цитирай
19. ka4ak - 16:03 - miaa Прочетен от създаването: 130000
16.09.2009 16:14
Много се радвам,че ти си този читател!Благодаря ти!
Желая ти красиви и безоблачни дни и всички добрини на света за теб и близките ти!Мар бъди щастлива,обичай и бъди обичана!!!От сърце ти го желая!
цитирай
20. esen - Много интересен постинг! За съж...
19.09.2009 13:26
Много интересен постинг! За съжаление също ще гледам на части. Поздрави!
цитирай
21. drlubenova - Качих го в свежо!
19.09.2009 13:40
Качих го в свежо!
цитирай
22. ckarlet - Кa4ak, много е истинско всичко тук!
20.09.2009 09:27
Всеки има нужда да разгледа и се замисли върху нещата от живота и какво може да се случи на децата ни! Трябва да сме преди всичко хора и да помагаме в такива моменти на по-слабите от нас! Прекрасен постинг!!!Поздрави от мен!
цитирай
23. анонимен - Здравей
21.09.2009 16:48
Здравей ка4ак ще се радвам да ми отговориш, въпреки че сигурно ти е неприятно да контактуваш с анонимни.
Това което проповядваш ти и майките срещу дрогата, а именно да очистим улиците от наркотици е просто абсурдно и уникално идиотско. Улиците никога няма да бъдат чисти, дрога и наркомани винаги ще има, както и ги е имало още от древноста. Свят без дрога е една илюзия, едно мечта, която никога няма да се сбъдне

Аз съм млад човек и смятам, че младите посягат към дрогата не просто така случайно, а целенасочено, в повечето пъти без да го осъзнават - но това идва от вътре от душата. Защото нещо им липсва в нея и нещо ги боли

За това вместо да се заканвате на местните наркодилъри, на които нищо не може да направите, по-добре си погледнете децата и говорете с тях относно живота им и се интересувайте поне малко от тях. Дано не е прекалено късно, защото след определена възраст повече никога не бихте могли да накарате децата ви да се разкрият пред вас.

А относно филмът - наистина е добър, поздрави
цитирай
24. ka4ak - анонимен-E.T.в този пост не отговарям,защото смятам,че ако се гледа внимателно няма какво да обяснявам!
21.09.2009 17:35
Но тъй като това е масовото разбиране за наркотиците,ще ти отговоря!Идиотско е да го допускаме,защото ние като хора нямаме защита от наркотика,тъй като всяко чуство което изпитваме е плод на наркотика който ние си произвеждаме!Съумеем ли да опазиме децата,чрез крути и безпощадни мерки,ще отгледаме ново и чисто поколение,което ще прекъсне веригата която никой няма интерес да прекъсне/независимо от световните намерения които се парадират/,но само са за заблуда и прибиране на финанси!!!
Нямам случай,който целенасочено е поискал да стане наркоман!!!Но мога да направя всеки един наркоман/вярно на сила /само за 10 дни!!!
За това искам тестове в училищата,за да не може да бъде късно!
А филма е добър и за това съм го пуснал да го гледате!!!
цитирай
25. tanyarisemova - За пръв път преди малко гледах този ...
04.12.2009 01:53
За пръв път преди малко гледах този филм. Наистина филмът е добър, дори тежък...Гледайки го цялата настръхвах, както казват "поткосиха ми се краката"
Много харесах две момчета.

Защо няма комуни за момичета?

Според мен трябва да се настоява и за тестове във всички градове където има студентки общежития. Не може да се разрешава внасянето на трева в студентско общежитие, да се събират и дрогирват по стайте…
цитирай
26. анонимен - Бог да пази децата ни, защото много от възрастните се продават за пари на дилърите
04.12.2009 14:57
Отглеждане на марихуана за начинаещи
03.12.2009 17:35
"Мед гроу канабис колидж" си поставя за цел да гарантира на студентите си кариера в медицинския бизнес с марихуана

* СТАТИЯ

размер на шрифта:
Снимка: Мед Гроу Канабис Колидж Снимка: Мед Гроу Канабис Колидж

Първото училище, в което ще се преподава отглеждане на марихуана, отвори врати в САЩ.

"Мед гроу канабис колидж" си поставя за цел да гарантира на свои ученици кариера в медицинския бизнес с марихуана, твърди сайтът на учебното заведение.

Колежът се намира в щата Мичиган, където употребата на марихуана за медицински цели е узаконена.

В началото на курса студентите ще се запознават с основните понятия, свързани с отглеждането на канабис, както и със законовите положения, обвързани с неговата търговия и употреба.

По-специализираните курсове ще запознават начинаещите в бизнеса с лечебното растение с ефектите, които то има върху човешкото тяло, доколко е безопасна употребата му и как може да се използва правилно за медицински цели.
още по темата
Канабис - само с членска карта
Канабис - само с членска карта
18 коментара към статията 18 | Статията е разгледана 13834 пъти13834
Всеки пети европеец е пробвал канабис
0 коментара към статията 0 | Статията е разгледана 4454 пъти4454

Друг курс - по история на канабиса, се занимава с неговото място в цивилизацията от античността насам.

На отглеждането и грижите за растенията са посветени няколко курса, чиято сложност нараства с напредването на обучението.

След това всички курсисти ще се учат да готвят с марихуана, как да приготвят хашиш, коктейли и всякакви видове гозби с ключовата съставка.

В края на програмата всички преминават през курс по мениджмънт на бизнес с медицинска марихуана.

Според сайта на колежа всеки, който е минал през обучението, ще може да започне да печели между 40 хил. и 100 хил. долара годишно.

"Мед Гроу" предлага и интензивни курсове, които траят пет дни, и след които всички курсисти получават сертификат, че са минали през обучението.

цитирай
27. анонимен - bottes ugg pas cher
28.10.2012 03:57
qDabouDkhu <a href="http://comfysnowboots.info/#69439">ugg boots clearance</a> kWyvgoLsyk <a href="http://comfysnowboots.info/#16763">discount uggs</a> tZohivUehq <a href="http://comfysnowboots.info/#19716">uggs discount code</a> xDjcphShfz http://comfysnowboots.info/#38725 jYnmywYuzb http://doudounecanadagoosepascher.webnode.fr/
цитирай
28. анонимен - isabel marant dicker
02.11.2012 14:10
xDuzfqOxth <a href="http://winterjacketsale-us.info/#78419">canada goose jackets</a> qKirhlUusy <a href="http://winterjacketsale-us.info/#67636">canada goose parka</a> gJcxgwRdwy http://winterjacketsale-us.info/#15644 iIatwtPqtw <a href="http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#27512">isabel marant</a> eEysjyAvmb <a href="http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#79896">isabel marant sneakers</a> jNtrgnNwbr <a href="http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#74841">isabella marant</a> kMdqdpCvun http://isabelmarantsukonline.webeden.co.uk/#84358 uBbqeoFqps <a href="http://isabelmarantdickerboots.webs.com/#17525">isabel marant sneakers</a> oCywqrAkym <a href="http://isabelmarantdickerboots.webs.com/#54925">isabel marant shoes</a> jLbchjFnsf <a href="http://isabelmarantdickerboots.webs.com/#93749">isabel marant bobby sneakers</a> gAjomcVico http://isabelmarantdickerboots.webs.com/#46475
цитирай
29. анонимен - ugg pas cher
04.11.2012 10:18
kXjruzOusc <a href="http://stivaliprezzo-it.info/#73146">ugg italia</a> nRgghwXmnm <a href="http://stivaliprezzo-it.info/#88182">ugg shop</a> iYcvbrKjtl <a href="http://stivaliprezzo-it.info/#61675">ugg italia outlet</a> vBgblgPbwe http://stivaliprezzo-it.info/#59917 aJvkngBssx <a href="http://wearbestboots.info/#14758">ugg boots on sale</a> eHpfdgMris <a href="http://wearbestboots.info/#77118">ugg on sale</a> zVcyntNiub <a href="http://wearbestboots.info/#15519">ugg button bailey</a> wYbuwxLafl http://wearbestboots.info/#37921
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6519579
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88610
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031