Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 18:33 - Краднато пак!Като ми пееш Пенкеле...Кой уби Радостин?
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 30228 Коментари: 89 Гласове:
26

Последна промяна: 27.08.2009 13:59


17:30 - Намериха мъртъв 31-годишен нарком Намериха мъртъв 31-годишен наркоман от Благоевград „31-годишен мъж от Благоевград е намерен мъртъв този следобед в района на Ловния дом, съобщиха от полицията. Тялото на благоевградчанина Р. Симеонов е било забелязано от случайни минувачи. При извършения оглед не са намерени следи от насилие. Трупът е транспортиран за съдебномедицинска експертиза в благоевградската болница. Една от вероятните причини за смъртта на мъжа е свръхдоза.” Почина Радостин! Може би цялата радост от живота в най-прекрасната човешка възраст за него остана само в името му! Герой от филма „Пропуснат живот” , Радостин пропусна своя живот, своята голяма любов, своето семейство, своите деца, своите приятели, пропусна и света на тези, които от неговите пари за хероин и парите на останалите като него, имат супер коли, вили, хотели на морето и не само в България, имат медии, имат държави.... „Д-р Любенова, аз вече съм добре, взимам метадон, работя...” Гледам го и си мисля: „Дали ме вижда? Как разбра, че сам аз? Защото очите му блуждаят някъде в друго пространство през мен, дърветата на улицата и преминаващите –забързани, загрижени и безразлични към чуждото страдание.” В затвора им е мястото – така казват .....няма значение вече за Радостин кой и защо притиска обществото с омраза към зависимите. Те съзнават всичко, могат да се контролират, ето защо – затвор за кражбите на старо желязо, телефони, пари. Зависимите са независими според нашите закони и някои лекари, които свидетелстват за това с подписите и дипломите си. Зависимите у нас са независими и виновни. Лицата с имена на животни, човешки органи, агресивни определения имат заболявания, страдания и за тях има милост дори в правосъдието. Защо ли има определение за зависимост и то медицинско, след като от него никой не се интересува. Виновни са болните, здравите са невинни. И това след 2 000 години след Христа. Днес нито един Юда няма да се обеси. И защо да го прави, когато в обществото има толкова беззащитни, които могат да го заместят. Сбогом Радостине! В такива моменти се чувствам виновна, че съм лекар. Виновна пред теб, пред другите, които си отидоха по-рано от света, пред твоята майка и всички майки, които без време изпращат децата си. Няма справедливост в света, но все пак ми се иска да не позволяваме поне здравите деца да не се разболяват насила или поради детската си и младежка наивност и любопитство и преди всичко заради алчността и бездуховността на съвременното българско общество. Бог да прости Радостин!   Автор: drlubenova Категория: Други
  13:32 - ЗАД ВЪРХА НА СПРИНЦОВКАТА (в подкрепа на постинга на Качак)

Остър връх. А след него пътека
към мечтания чист водопад.
Тръпне вената. После - полека
се разкрива пред мислите свят.

Бял и розов. С вълшебни поляни.
и с течащи кристални води.
Сякаш в святите Божии длани
стъпва той с премаляли гърди.

Бели ангели шепнат напевно
в невъзможния блян на кръвта.
И в душата промъква се древност,
а в очите преливат цветя.

Свършва раят... Промъква се адът.
Иска вената острия връх.
Но пресъхнал е там водопадът
с камъняци, покрити от мъх.

И мирише на тъжна далечност
от поляните с белия мак.
Колко струваш, жадувана вечност?
Ще те видят ли мислите пак?

Вик от жажда. И тежка угроза.
Тъй далечен е сладкият рай.
Остър връх. И поредната доза...
Без начало... И сякаш без край.

(От "Тленен остатък")

    Автор: vedrin Категория: Поезия
ТОЯ ПЪТ И НЕ ПИТАХ!!!



Гласувай:
26



1. hikari - МИЛОСТ за живите!
26.08.2009 18:43
Бог да прости горкото момче!
цитирай
2. kass - ka4ak
26.08.2009 18:48
Не мога да не оставя гневен коментар, когато чета подобна история. Предварително се извинявам за тона с който ще напиша мнението си по този въпрос. Синът ми е на 6 години и знае, че не бива да бърка в контакта, защото тока ще го убие на секундата. Е, питам се аз, информация ли липсва, контрол ли, не достатъчно възможности, филми, литература или думи, които да внушат на децата колко опасно е да опитват наркотици? Какво и как да се направи за да се преборим веднъж завинаги с този проблем. Ужасно е.
Жалко за младото момче, жалко за пропуснатия живот. Боже, опази децата ни, ние очевидно не можем...
цитирай
3. raders - не е чудно
26.08.2009 18:50
Наркомана бог да го прости и държавата също бог да я прости...
цитирай
4. ka4ak - hikari Eлке,това е история с предизвестен край!Той даже се води дърт наркоман!
26.08.2009 18:51
Какъв Бог,що се излагаш?Има ли наркотик,това е Бог!!!
цитирай
5. ka4ak - kass Иве,това ли ти е гневният коментар?На операционната маса ти казват да броиш и до колко изкарваш?
26.08.2009 19:00
И аз като хирург ще те разфасовам,но ще те оставя жива!Но като се свестиш,няма да можеш да ме видиш,нито да ми кажеш нещо,нито да направиш някакво движение!Това е наркотика,ние нямаме защита от него!
цитирай
6. ka4ak - raders И ти пак сложи Бог!Какъв Бог бе хора,ТОВА Е ИЗКУСТВЕННА БОЛЕСТ!
26.08.2009 19:09
И докато блеем и си мислим,че ще се оправи,даваме здравите деца на България за курбан,а и нашите семейства!Това пак повтарям е ДЪРТ НАРКОМАН!!!Обикновенно тази възраст е все едно сте на 95 години!!!
цитирай
7. kass - ka4ak
26.08.2009 19:10
мм, никога не са ме оперирвали от нещо и все пак като изключим пластичната хирургия в другите случаи почти нямаш право на избор, или те опрират или умираш. При наркотиците обаче имаш избор...Ето това не разбирам, как и с какви средства да научим децата си, че не бива да опитват нито веднъж, дори от любопитство...
цитирай
8. ka4ak - kass Иве нали за това искам тестове в училище!!!
26.08.2009 19:19
Децата всичко знаят,но пусто любопитство,а и не отива някой чичко или леличка,а обикновенно е най доброто приятелче!Плюс това са абсолютно убедени,че могат да спрат когато си искат!!!Теб където си изграден характер и човек,вярно на сила,но за 10 дни ще те направя да ходиш ти да си търсиш дрога!
цитирай
9. ka4ak - това е стара статистика!!!Сега началната възраст е с близо година по ниска!!!
26.08.2009 19:36
04.02 14:45 - наркотици-мога да спра,когато си поискам!

Най-голямата заблуда,която е вкарала в гроба милиони!Тъй като съм лично засегнат/слава Богу,жив е /,
става въпрос за моя син и в далечната 1993г,разбрах че има залитане в тази посока и като всеки лаик
/със сегашния си опит никога нямаше да го допусна/смятах,че това е временно увлечение,присъщо на пубертета и постепенно,ще премине.Проклинам се за моето невежество и простота!Не го пожелавам и
на най-големия си враг,да му се случи!По нататък ще го опиша по подробно,но това,в друг постинг,а сега
да продъжа по темата.Провел съм хиляди срещи със зависими момчета и момичета,нито един не е тръгнал да става наркоман.Всеки е бил уверен,че когато пожелае,може да спре и е сигурен,че контролира приема на дрога!За да Ви стане по ясно,ще покажа едно изследване,което проведохме с моя екип в началото на 2006г,провокирано от решението на правителството на Станишев,да въстанови
така наречената еднократна доза/по натам,ще пиша и по тази тема/
СТАТИСТИКА към 08.03.2006г.
От началото на 2000г,през нас са минали за помощ и разговор 8473 тежко зависими лица/приемат наркотик повече от два пъти на ден/!!!
На база интервюта,средно 4 години и 7 месеца,след първия прием на наркотик,родителите са разбрали!!!
Никое от лицата не е тръгнало да става наркоман!!!
Всеки е смятал,че може да спре когато си поиска!
Беше ни много интересно,как са започнали,става въпрос за първи прием на наркотик!
Отговори:
8007-трева
43-лепило
41-гъби
114-хапчета
137-амфетамини
131-хероин или кокаин,от тях 109 момичета!!!
За 2004г-2117 смъртни случая,средна възраст на починалите 22г и 11месеца!!!
Месечен оборот за януари 2004г-97 милиона лева!
Март 2004г-пада чл354 а ал.3 от НК,еднократната доза е забранена!
Месечен оборот за януари 2005г-62 милиона лева!
СПАД-35 МИЛИОНА ЛЕВА!!!
Март-09.2006г-предложение на правителството,да се отмени забраната за еднократна доза!!!!!
изводите са от Вас!
следва продължение

П.С.средната възраст на въпросния контингент е 12 години 7 месеца и 19 дни!заради коментари!
следва продължение

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 9698 Коментари: 22 Гласове: 2
цитирай
10. ka4ak - това е за възрастните,които си мислят,че няма страшно!
26.08.2009 19:38
06.03 02:34 - никога не е късно да станеш за резил!

Тези думи ми ги каза бай Васил,на 75 г. /бивш партиен секретар на голям софийски завод/,дошъл да ме поздрави за Новата Година!Какво чудно има,ще кажете Вие!?!Ще
Ви разкажа историята.Искам да я прочетете внимателно,моля Ви!
Разбрах за бай Васил от неговите синове.Дойдоха при мен с молба,да кача баща им в
комуната,за да го излекуваме!Тогава беше на 71г. и аз с недоумение изразих съмнение в тяхните намерения,да кача баща им в планината при момчета,които се стремяха да се справят със своята зависимост.С изненада открих,че техния разказ,не се отличаваше по нищо,от хилядите разкази на родители,които искат да помогнеме на техните деца,може би в едно имаше разлика,това беше човек,ръководил 1700 души персонал,решавал съдби и проблеми на тези хора и изведнъж,НАРКОМАН!А и възраста!Оказа се че и двамата братя,бяха кръстили момчетата си на неговото име ВАСИЛ!Каква беше историята?
Бай Васил,се почуствал,не добре,започнали болки и започнал да ходи по доктори за да се спаси от болките.Тука изследвания,там прегледи,пак изледвания и накрая РАК!Постъпил в раковата,пак изследвания и процедури,окончателна диагноза пак РАК!Постяват го в графата безнадеждни и му назначават /лечение/ с морфин,за по хуманно,да не изпитва болки и да си умре цивилизовано!Сестра му,като разбира за диагнозата/тя е
в Австралия,споделя с братята,че и тя е имала същата диагноза,но един млад лекар е открил,че това няма нищо общо с рака и назовала точната диагноза и как тя се е оправила!Те предприемат необходимите мерки и О ЧУДО,няма рак и баща им се оправил.Нищо му няма,здрав е!От раковата го изписват,но тъй като вече не е болен,спират и морфина.И от тук тръгват проблемите!Братята не подозират,че баща им е станал наркоман,забелязват,че всеки ден около баща им идват,млади момчета и момичета,но обяснението на баща им,че те му помагат,те намират са съвсем естествено,Едва когато идват новите собственици на апартамента на баща им/тристаен апартемент,93 кв2,продаден за 4000лв/,те разбират какво е станало!Но вече е късно,но
все пак да го спасим,той е наш БАЩА!
Тогава се запознах с тях,те бяха дошли покрай шумотевиците в пресата за Белмекен.Не
го качихме в комуната,оказа се че имат една срутена къща в село до Червен Бряг,закарахме го там,в началото имаше проблеми,братята се редуваха да го наглеждат,стабилизира се,започна да работи по къщата,стегна я,взеха му и крави,прасета,кокошки.Сега не може да познаете къщата,градината е образцова!Всичката зимнина за семействата на братята и сестра им е негово производство!
Дойде да ми благодари и да ме поздрави за Новата 2009 Година,искаше да ми целува ръка,отблъснах го вежливо,тогава ми каза:НИКОГА НЕ Е КЪСНО ДА СТАНЕШ ЗА РЕЗИЛ!


Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4980 Коментари: 28 Гласове: 2
цитирай
11. ka4ak - а това малко да се светнете какво прави на нас!
26.08.2009 19:42
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите

Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интересува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4860 Коментари: 9 Гласове: 1
цитирай
12. ka4ak - то явно ще си е монолог!
26.08.2009 20:05
08.02 23:09 - деца-родители-наркотици

Как може да сме полезни във възпитанието на нашите наследници,как да ги предпазим и контролираме,без да ги нараним,как да ги съхраним с висок морал и жажда за живот!Все трудни въпроси,ще се опитам да споделя моето мнение по въпросите.
Трудна тема,особенно като се има предвид,че допуснах моя син,да се оплете в тази мрежа,но може би
точно за това ще Ви бъде по интересно.Предишния постинг Ви казах,че ако имах сегашния си опит,нико-
га не бих го допуснал това да се случи с детето ми!Така че да започвам,не питай старило,а патило!
Основната грешка която ние като родители допускаме е,че не сме наясно с опасноста от наркотиците,
Трябва да сме убедени,че при никакви положения не трябва да допускаме нашите деца да се докосват до наркотици,а камо ли да ги опитват!Както слагаме капачки на контактите,по същия начин трябва да се отнасяме и с наркотиците.Децата са любопитни,не случайно сте свидетели на това как Вашето дете се опитва да пипне пламъка,на свещ,запалка,кибрит и т.н.,но там пари и това е свързано с болка,което ние използваме по нататък във възпитанието на нашето дете,наркотика е като да му дадем да си играе с оголени проводници,по които тече 220 волта ток!Ние обясняваме как това не трябва да се употребява,
колко е опасно и т.н.-те децата,всички го знаят,пред нас са изключително отрицателно настроени към
наркотиците,дават и множество примери за това,но колкото и да сте уверени че всичко е наред,перио-дично трябва да правите тестове с урина за наркотици!!Чувам вече гласове които са против и как погаз-
ваме всички демократични права на човека,но просто ако искаме да сме сигурни че нашите деца ще
оцелеят и ще ни надживеят,това е начина!Всяко колебание от наша страна не е нищо друго освен предателство към нашите деца!Няма друг който да може да ги предпази,не правете компромиси със себеси,за да не си скубете косите в един доста по късен момент,когато вече ще знаете,но ще сте безсилни да се справите,защото болеста вече Ви е връхлетяла!Ще Ви посоча признаците които са по-казателни за влизане в рисковата зона,но пак повтарям,най-сигурния начин да сте спокойни е тестване!!!
Вашето дете прекарва все повече време в затворена компания;
Появяват се нови"тайни приятели",с които не иска да Ви запознае или го прави с неохота;
Стеснява се кръгът на неговите интереси;
Все по често се забелязват безпричинна възбуда,апатия,смях без повод,сънливост;
Намалява общуването му с роднини,а когато се налага го върши с неохота;
Често започва да иска пари,като не обяснява за какво ги харчи или Ви праща за зелен хайвер;
Постоянно посещава оопределен клуб или дискотека;
Появяват се странни миризми от него или от стаята му;
Изчезват ценни предмети или пари;
Забелязва се намаляване на успеха в училище;
Достигат до Вас сигнали,че не посещава часове в у-ще,или е видян не където е трябвало да бъде;
Само едно от тези неща да е налице,е достатъчен повод да се притените и да се замислите,дали всичко е наред и не се ли е скъсала тънката нишка на доверие,която Ви е отделила от детето което познавате!Но и да е станало най-лошото,вижда се от теста,не се паникьосвайте,поговорете внимателно,но категорично,след обещанията от детето,единственото което тябва да правите е периодично поне 3 пъти в месеца да го тествате,като използвате скъпия тест/за 6 групи наркотици/ и
това да не дъде кампанийно ,а докато Вие се грижите за него!!
Това е начина,само така няма да позволите болеста да се развие,само в самото начало се спира този бич за човечеството,като единственото което се иска от Вас е да не може да взима дрога!
И Ви моля,без оправдания,имам работа,айде и утре е ден,той,тя вече са добре и т.н.Тогава Вие ще
сте ВИНОВНИ,не Вашето дете!!!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5542 Коментари: 30 Гласове: 1
цитирай
13. ka4ak - но поне да се изцепя!
26.08.2009 20:07
10.02 02:39 - още за децата и наркотиците

Както Ви обещах в коментарите на предишния постинг,ще се спра по подробно на това как започват да приемат дрога,кои са пионерите,кой ги зарибява,какви са характеристиките на децата и семействата,
има ли рискова група,има ли значение образованието,възпитанието,либералното отношение,кариера-
та,нашите прекалени амбиции,комплексите и т.н.
Преди да започна по същество,в смисъл да опиша нашите изследвания и наблюдения,ще Ви запозная с едно иследване по поръчка на Английската кралица,което е погълнало 873,000,000 паунда за изследването на 913 лица родени в Кралството в една календарна година,с подписани декларации от родитлите,че ще бъдат изследвани и проучвани в продължение на 20 години за производството от тяхните организми на един от човешките наркотици ендофин.Всички са били убедени след като са открили сходството на ендофина с морфина,че са намерили начин,да се справят с пандемията по това време в Англия и са намерили панацеята за решаване на проблема.За да Ви е поясно те са ги разделили в три категории.Първата е с понижено производство на ендофин,втрата с нормално,а третата със свръх производство.За да Ви е по ясно,ние сме трима приятели и отиваме на кръчма с жива музика,нормалния потропва в ритъма на музиката,този със свръх производството се качва на маста,а този с пониженото производство,седи като кютук.Били убедени,че тези със свръх производство-
то никога няма да посегнат към наркотик,защото го имат в изобилие,но тези които са с понижено производство,до един ще станат наркомани,защото са смятали,че тогава те за първи път ще се почустват в норма.Когато приключили изследването,теорията им се разбила на пух и прах,оказало се че най засегната е групата на нормалните,а за най голяма изненада се оказало че тази група с повишено произвоство,биела групата с понижено с 2 човека!!От тогава се правят всякакви изследвания и до сега все още не е намерена друга рецепта,освен тази която аз Ви казах!!Затова продължавам да твърдя,че може да си супер предразположен,ако няма от къде да вземеш,ще си умреш като супер преразположен!Но да не се отклонявам,казах Ви че се посветих на проблема и с моя екип,започнахме да правим интервюта,да набираме нови сътрудници,докато не покрихме територията на страната.Страшно много ни помогнаха момчета и момичета влезли в капана./от тука са ми данните за употребата и смъртните случаи/извинявайте,но имам и злонамерени читатели,това е за тях! Основното
което установихме е че първите /пионерите/са деца водачи.За да ме разберете отидете в детска ясла и наблюдавайте група от пет-шест деца как си играят.Без да сте преднамерени ще установите ,че едно от тези деца ги ръководи.Е точно тези деца са пионерите,които за първи път се докосват до наркотика,те са тези които се различават от масата,умни,всичко им се удава,все едно са го репетирали н пъти!Без да
са го искали,те стават лидери и в един момент те го усещат и явно това е звездната болест,защото за-
почват да защитават тази си позиция.В стремежа си да бъдат по различни и винаги интересни,започват
да прибягват и до неща които са забранени,но просто за да са интересни и неповторими.Сред тях се забелязва стремежа на всяка цена да не отстъпят лидерската си позиция и независмо какво правят те са примера за така наречената маса.Започват да формират група около себе си и за да са интересни стават шаманите на племето и стигат до наркотика.Стават герои на племето и всеки който
иска да е като тях се включва в племето.Тука е разковничето.Забелязахме,че не отива да те зарибява някой възрастен,а обикновенно е най добрия приятел или другарчето на което завиждаш!
И тука се появяваме ние,до колко сме създали реална представа за неговите възможности,в много случаи прекомерната амбиция и непостигнати за нас възможности,комплекси които ги имаме,се опитваме да присадим на нашите деца и те в стремежа си да не ни разочароват,да ни угодят,правят грешни стъпки за да са обичани и гордост за семейството.Друго което е характерно за тази възраст е ,че всеки неуспех се приема,като провал,ние ги възпитаваме като победители,но не ги учим да губят,а всяка загуба е неуспех,който трябва да има обяснение и той,тя започват да се самоунищожават и е достатъчна една дума от родител,възпитатал,бизък човек,за да почнеш да се самообвиняваш,че не си кадърен,че не ставаш и т.н. и спасението е в наркотика,защото само тогава ти се чустваш добре!За това искам тестове,защото не винаги може да прецените правилно държането и поведението на Вашето дете!Много пъти се явяваме като садисти,не искаме да приемем,че възможностите на нашето дете не отговарят на нашите желания и го измъчваме само и само да стане на нашето и то се старае но......
Да Ви кажа за рисковата група,тази група е на семейства в развод,когато няма комуникация между родителите,ниско интелигентните за които материалното е ценно и за тези които се оправдават че имат много работа и са си свършили работата като са осигурили много добро финансово съществуване,но се виждат с децата си от дъжд на вятър!Другата група е хора с нисък морал,които
мачкат всичко около себе си и децата им чустват вина заради отношението на родителя към другите.
Имам страшно много случаи на образцови семейства с тргични изходи,но ще ги оставя по за там,от вас искам да погледнете на тази опасност,съвсем сериозно и така да действате ,че никога да не Ви се случи!!!!!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 5503 Коментари: 30 Гласове: 1

цитирай
14. ka4ak - а все пак да дам и думата на засегнатите!
26.08.2009 20:11
10.03 10:33 - провокирано от 2 дни ТРАУР

Трагедия, лошо стечение на обстоятелствата, лична грешка, бедност, печалбарство, безотговорност или съдба! Всеки го преживява различно и се пита къде сбъркахме.
Когато се обърне колата - пътища много!
Но ПАК ще е за един миг, ПАК ще се вземат мерки `това да не се повтаря`...
В армията уставът е писан с кръв и затова е казано, че най-тежи да те гонят по устав, макар че ако той се изпълнява, службата е тежка, но безпроблемна!
Същото е и със Закона - спазва ли се, всичко е ОК!

Повод да напиша тези редове е нещастието с учениците от Свищов - един миг невнимание струва 12 трупа на наши деца....24 фамилии проклинат обезмисления си живот, всички свои надежди и искат само едно -
ДЕЦАТА,ДА СА ЖИВИ !

На 04.04.2004г. се проведе шествие в чест на любимото цвете МАРИХУАНА?!?!?!???
Една престъпна организация "Промяна" тръгна на бунт заради отмяната на еднократната доза наркотик! Все едно, че досега някъде в България е било разрешено да се продават наркотици ?!
Шествието не бе разрешено, но полицията услужливо го съпроводи до Народния театър "Иван Вазов" и стана съучастник на популязиране употребата на бира и трева.
А законът бе публикуван на 30.03.2004 г, където изрично е посочено, че влиза в сила 3 дни след обнародването му в Държавен вестник !
ТОВА КОЕТО СЕ СЛУЧИ В ИНДИГО И ЧЕРНА ГОРА Е РАВНОСИЛНО НА ТРАГЕДИЯТА С НАРКОТИЦИТЕ, ПОВТАРЯЩА СЕ ЕЖЕДНЕВНО !
Ние допускаме бавно, но сигурно, с бездействие да унищожаваме бъдещето си!
Ние спомагаме тези трагедии да се разиграват в мащаб 1:10000 с оправданието, че това не се вижда. А когато го видим, не го отчитаме, защото - "Какво ще кажат другите?!"
Всеки е убеден, че това не може да се случи точно на него и не може да разбере, че наркоманията е изкуствена болест и човек няма изградена защита срещу тези вещества, а децата - съвсем! Защо не се проумее, че трябва да се възпрепятства пътя на наркотиците до нашите деца?! ТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТ ДО ДРОГА ! Все едно да позволиш на детето си да играе с оголени жици, по които тече ток!
Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни !
А за дрогата мълчим?!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!
ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ !
Нека не го допуснем! Нека покажем на Света как може да се справим с наркоманията! Заедно можем! Нека направим действащия модел за нашата страна пример за другите! Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последния, в който ще се споменава за нас!


06.04.2004г Владимир Качаклиев




Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4929 Коментари: 44
цитирай
15. ka4ak - Съжалявам,че толкова текст трябва да четете!Съжалявам че искат да убият децата Ви и се правите че дъжд ръми!
26.08.2009 20:22
Скапани родители,скапана държава, след като допускаме нашите деца да ги погребваме!СТРАХЛИВИ ГРАЖДАНИ КОИТО СЕ МОЛЯТ ДАНО ТЯХНОТО ДЕТЕ НЕ СЕ ОКАЖЕ ТРУП!
цитирай
16. ka4ak - Продължавайте да криете!!!
26.08.2009 20:40
Аз като не знам,няма да мога да Ви помогна,а че другите няма да разберат и ще обявите медицинска диагноза или нещастен случай,това няма да Ви върне детето!
цитирай
17. hikari - качак
26.08.2009 20:45
копипействам всички твои постове в рубриката у4илище за родители. ще напиша нещо по въпроса и аз но в момента издивявам. ела
цитирай
18. ka4ak - Много съм гаден,но това е действителността!
26.08.2009 20:49
Никой не го иска,но дай да скрием,а за погребението!Какви ги говориш?Шубелии,а после се чудите,що си дрънкам за страх!Става въпрос за Вашето дете!!!
цитирай
19. ka4ak - hikari Елке,токова си те обичам,но ето ти която си убедена че това е лошо,просто не знаеш за какво става на въпрос!
26.08.2009 21:00
Казах ти,супер си като учител и майка,но просто си като 99.99%от хората!
цитирай
20. ddima - В това сте прав, ка4ак.....
26.08.2009 23:11
"Скапани родители,скапана държава, след като допускаме нашите деца да ги погребваме!СТРАХЛИВИ ГРАЖДАНИ КОИТО СЕ МОЛЯТ ДАНО ТЯХНОТО ДЕТЕ НЕ СЕ ОКАЖЕ ТРУП!"
цитирай
21. ka4ak - ddima -Знам че съм прав!Но това не ме грее,а отчайва!Може ли да сме такива скапаняци!!!
26.08.2009 23:26
ddima написа:
"Скапани родители,скапана държава, след като допускаме нашите деца да ги погребваме!СТРАХЛИВИ ГРАЖДАНИ КОИТО СЕ МОЛЯТ ДАНО ТЯХНОТО ДЕТЕ НЕ СЕ ОКАЖЕ ТРУП!"


Ебаси загрижените родители,след като в един момент,твоето обично дете ПРОСТО ВЕЧЕ НЕ Е ТВОЕ!!!ОПОМНЕТЕ СЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

цитирай
22. ka4ak - Никой не тръгва да става наркоман!!!
26.08.2009 23:29
Проумейте го и нека спасим децата си!!!Искат да ги убият!!!
цитирай
23. tili - ка4ак, прав си!
27.08.2009 00:01
Ти имаш опит и всичко, което правиш е точно! Но не можеш да поемеш отговорност за всички безотговорни родители. Ако те не ценят живота - как децата да го сторят! Въртележката е умопомрачаваща!!!
цитирай
24. ka4ak - Tермина СВРЪХ ДОЗА е оправдание!Всяка доза може да е свръх!
27.08.2009 00:08
НЯМА КОЙ ДА ТИ КАЖЕ ЧЕ НЕ ДИШАШ!!!
ТОВА Е ПОПУЛЯРНОТО КОЛАБИРАНЕ!!!
МАЙКЪЛ ДЖЕКСЪН ОТ ТОВА УМРЯ!!!
цитирай
25. ka4ak - tili Лили не си права!Къде е държавата?Казах нямаме защита!!!
27.08.2009 00:19
Нека направиме експеримент!От 100 човека за 10 дни ще направя 100 наркомани/вярно насила/
От 100 човека наркомани за десет дни лечение,ще останат 100 наркомани!
Родителят може да помогне страшно много,но познавам прекрасни семейства които погребаха децата си!!!
цитирай
26. bimbo163 - Това е част от мой стар постнг. . . . . ...
27.08.2009 02:23
Това е част от мой стар постнг.....

"----Не зная как се стига до това,
рецепта няма, но всички имаме вина.....
Затваряме си често ний очите
и ушите и устите....
Оправдаваме се все с това,
че наща черга не би пламнала така.
Липсва граждански морал.
Липсва ни човешка шал.....
Обществото ни нехае,
не иска за гнусната реалност и да знае.
Дрогата е публично явление
бич, убиващ младото ни поколение.
Жалкото е във това,
че обръщайки в страни глава
разчитаме на някакъв си мижав шанс,
че тази болест, срам, беля
не би докоснала собствените ни деца.
Ама ОСЪЗНАЙТЕ РОДИТЕЛИ ДОБРИ
- родителя разбира,
чак тогава,
когато ДЕТЕТО МУ УМИРА......."

а това е текст на една песен:
Музика и Текст: Кристиян Симеонов

В болница 283 души,смесили наркотици с алкохол по празниците! Текст по тетрадки от клиника за пристрастени.

Защо ли повярвах на тази заблуда?

Кога закачих се в зловеща игра?

Защо не избягах от треската луда?

Аз казвах си: Винаги мога да спра!



А колко по-честно най-подлата бомба

или пък палач в миг облива те в кръв,

отколкото онзи там, който ме бодна,

безплатно предложил ми дозата пръв.



Толкова много ли исках в нощта?

Къшей от залез и капка луна!



И аз като много не останах назад:

Реших да се пробвам така за купона

защо да ме смятат задръстен хлапак?

Показах кураж и се плъзнах по склона.



Лавината снежна по-честна е сякаш

в момент те отнася, пропадаш за миг,

а дните горчиви те смазват и страдаш

безсилен дори за спасителен вик



Толкова много ли искам сега?

Къшей от залък и капка вода!



Напират в очите ми всичките спомени

в умът ми изпаднал в химична беда.

Ах, беше красиво във багрите знойни

с палитри, искрящи във пъстра дъга!



Сега ми е "сиво" във гърчове огнени,

бленувам за хапче, да потъна в мъгла.

Сега ми е "жега" във зима неонова,

светът се е скрил в една малка игла.



Толкова много ли исках в света?

Къшей от залез и капка луна!



Сега ми е "друго" с душа изтормозена:

Не искам, но трябва през ден да крада.

Сега много "харт" е и треската огнена:

Защо хем се смея, хем плача сега?!



Толкова много ли искам сега?

Къшей от залък и капка вода!



Сега супермен съм, но всички прескачат ме;

задръжки си нямам, но воня на тротоар.

Кашони за сън тук милостиво подават ми,

там - старо балтонче - да сложа глава.



Кому ли да кажа: От тук няма връщане!

и как да опиша колко див е гладът?

И кой го е грижа, че имах аз бъдеще,

а сам се осъдих на мъчителна смърт.



аз сам се осъдих на мъчителна смърт.
цитирай
27. bimbo163 - НЯМА КОЙ ДА ТИ КАЖЕ ЧЕ НЕ ДИШАШ!!!...
27.08.2009 02:27
ka4ak написа:
НЯМА КОЙ ДА ТИ КАЖЕ ЧЕ НЕ ДИШАШ!!!
ТОВА Е ПОПУЛЯРНОТО КОЛАБИРАНЕ!!!
МАЙКЪЛ ДЖЕКСЪН ОТ ТОВА УМРЯ!!!


ОПРАВДАНИЕ Е И : БОГ ДА ПАЗИ ДЕЦАТА НИ !!!!
Бог да не е във ваканция, някъде????
Бог сме АЗ, ТИ, НИЕ.......!!!!!!
Другото е неадекватното ни безхаберие.....
цитирай
28. ka4ak - bimbo163 -Толкова истинско,убийственно истинско,разстрелващо истинско!!!
27.08.2009 02:46
bimbo163 написа:
Това е част от мой стар постнг.....

"----Не зная как се стига до това,
рецепта няма, но всички имаме вина.....
Затваряме си често ний очите
и ушите и устите....
Оправдаваме се все с това,
че наща черга не би пламнала така.
Липсва граждански морал.
Липсва ни човешка шал.....
Обществото ни нехае,
не иска за гнусната реалност и да знае.
Дрогата е публично явление
бич, убиващ младото ни поколение.
Жалкото е във това,
че обръщайки в страни глава
разчитаме на някакъв си мижав шанс,
че тази болест, срам, беля
не би докоснала собствените ни деца.
Ама ОСЪЗНАЙТЕ РОДИТЕЛИ ДОБРИ
- родителя разбира,
чак тогава,
когато ДЕТЕТО МУ УМИРА......."

а това е текст на една песен:
Музика и Текст: Кристиян Симеонов

В болница 283 души,смесили наркотици с алкохол по празниците! Текст по тетрадки от клиника за пристрастени.

Защо ли повярвах на тази заблуда?

Кога закачих се в зловеща игра?

Защо не избягах от треската луда?

Аз казвах си: Винаги мога да спра!



А колко по-честно най-подлата бомба

или пък палач в миг облива те в кръв,

отколкото онзи там, който ме бодна,

безплатно предложил ми дозата пръв.



Толкова много ли исках в нощта?

Къшей от залез и капка луна!



И аз като много не останах назад:

Реших да се пробвам така за купона

защо да ме смятат задръстен хлапак?

Показах кураж и се плъзнах по склона.



Лавината снежна по-честна е сякаш

в момент те отнася, пропадаш за миг,

а дните горчиви те смазват и страдаш

безсилен дори за спасителен вик



Толкова много ли искам сега?

Къшей от залък и капка вода!



Напират в очите ми всичките спомени

в умът ми изпаднал в химична беда.

Ах, беше красиво във багрите знойни

с палитри, искрящи във пъстра дъга!



Сега ми е "сиво" във гърчове огнени,

бленувам за хапче, да потъна в мъгла.

Сега ми е "жега" във зима неонова,

светът се е скрил в една малка игла.



Толкова много ли исках в света?

Къшей от залез и капка луна!



Сега ми е "друго" с душа изтормозена:

Не искам, но трябва през ден да крада.

Сега много "харт" е и треската огнена:

Защо хем се смея, хем плача сега?!



Толкова много ли искам сега?

Къшей от залък и капка вода!



Сега супермен съм, но всички прескачат ме;

задръжки си нямам, но воня на тротоар.

Кашони за сън тук милостиво подават ми,

там - старо балтонче - да сложа глава.



Кому ли да кажа: От тук няма връщане!

и как да опиша колко див е гладът?

И кой го е грижа, че имах аз бъдеще,

а сам се осъдих на мъчителна смърт.



аз сам се осъдих на мъчителна смърт.

цитирай
29. apollonia - Антитеза : )
27.08.2009 02:49
Хайде, хайде, защо толкова осъдително? Всеки с правото си на избор, сила и воля все пак. На чужд гръб и 100 тояги са малко, нали..' Лесно се гледа отстрани и се цъка с език. Стечение на обстоятелствата. Има ги и такива, да. Възпитавайте си децата, както знаете и можете, но синът на 31 години е мъж вече, сам решава, не е от липса на информация, едва ли. Всеки си има причините и "приятелите" да посегне. Така е.
цитирай
30. ka4ak - apollonia -Може ли да си токова задръстена!Този мъж на 31 години е почнал в 5-ти клас!!!
27.08.2009 03:05
За какво непрекъснато го определям,като дърт наркоман?Той е изключение,средната възраст на починалите падна и вече е 22 год!!!
цитирай
31. apollonia - Доста сте нападателно настроен, ...
27.08.2009 03:17
Доста сте нападателно настроен, драги. Голямо Ви е недоволството само в думи. Голямо лицемерие цари, следващия път кажете нещо на подрастващите, които се напушват примерно в градинката до Вас. Реших, че Ви трябва някакъв опнент, все пак се повтарят доста "зрелите" мнения как е грешно. Хубаво е, че отъпквате отново и отново абсурдите. Да бе, знае се. Всеки го знае. Спокойно. Проблемът е решен..'
цитирай
32. ka4ak - apollonia - Сигурно от страни изглежда грубо и нападателно!Смятам че е меко и лигаво,едва ли не ласкателно!
27.08.2009 03:30
Не го пожелавам и на най-голямата гад на света!Този мъж е лекуван,лекуван има хиляди кражби и какво ли не,но нито един път не е бил лишен от наркотик/само по този начин може да се оправи/ и 7 години след спирането,да стане такъв,какъвто се е родил!!!Това не може да се проумее и за това така те лаская!
цитирай
33. apollonia - Представяте ли си? Човекът е нямал ...
27.08.2009 03:31
Представяте ли си? Човекът е нямал достатъчно близък човек, който да му помогне да се спре..' За какво да живее тогава? Ужасен живот, аз не бих ползвала сладката свръхдоза, а бих намерила много по-сигурен начин. Човекът е на 31 години, това знаете за него общо взето, хората го съжаляват отдалече, скърбят привидно. Доста лицемерно. Не очаквах, че чак толкова не можете да вникнете в нещата. За всичко си има причина, драги. И за какво да живее човекът? За да не скърбят "близките" му просто? Има толкова радикални мерки за постигане на това. Ако толкова искаха да си го запазят, щяха. Много лесно приемате страната на утвърдените обществени норми.
цитирай
34. ka4ak - apollonia Казах ти че си задръстена и това е нормално!Хора където им починаха децата не могат да го проумеят,та ти ли?
27.08.2009 03:47
Изкуственна болест?Болест,можеш ли да проумееш,какво е това?Пипаме в ЦНС,от там са ти чуствата и това което те поддържа жива!!!Казах по горе с наркотик,на операционната маса ще те разфасовам и ще те оставя жива,но няма нищо да можеш да правиш,ще ти оставя отделителната система и да дишаш!
Близките,имал съм момчета с 10 човека охрана и са продължили да взимат!!!
цитирай
35. apollonia - Добра охрана..'
27.08.2009 03:50
Добра охрана..'
цитирай
36. apollonia - Поздравления за "дишането ...
27.08.2009 03:52
Поздравления за "дишането през отделителната система". Оригинално.
цитирай
37. ka4ak - apollonia -ще ти оставя отделителната система и да дишаш!
27.08.2009 03:54
поздрави за четенето!
цитирай
38. apollonia - Ясно е, че не мога да се меря с жите...
27.08.2009 04:00
Ясно е, че не мога да се меря с житейския Ви опит, речника или оригиналността, нямаше нужда да ме нападате чак толкова. Просто се почудих какво ли е от другата страна, защото другата гледана точка липсва. Това е всичко. Съжалявам, ако съм разпалила неприятни емоции.
цитирай
39. ka4ak - apollonia - Добра охрана..А за охраната ,може да попиташ близките на зависим/а/!
27.08.2009 04:05
Ще чуеш невероятни неща!!!
цитирай
40. ka4ak - това за да се светнеш какво е зависимост и защо е изключително вредна изкуственна болест!!!
27.08.2009 04:07
04.03 13:47 - на вниманието на съдиите

Според нашите изследвания в около57-63%ОТ ВСИЧКИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ СА ЗАМЕСЕНИ НАРКОТИЦИ!
С голямо учудване чета обвинителен акт:"На обвиняемият....................е назначена съдебно психиатрична експертиза от която е видно,че същият не боледува от психична болест,налице е наркотична зависмост от опиев тип,по време на извършване на деянието уличения е могъл да разбира свойството и значението на постъпките си и да ръководи действията си!"
По голяма извратена компетентност не съм виждал или чувал.Зависимият има една основна цел-да си набави пари,за да си купи наркотик и него не го интересува нищо друго-той или тя,трябва в този момент и на всяка цена да си достави нужната доза!Няма
забрани или ограничения,Командата е набави или умираш!И той-тя,набавят!Командата
не е вярна,но точно в това се изразява болеста ЗАВИСИМОСТ!Командата не се различава от тази при здравия човек,който е под водата и неистово се бори да излезе и да си поеме въздух!Точно за това,проблема не се разбира и хората се отнасят със зависимите,като с прокажени!Помоща към зависимите е да им помогнем да спрат да взимат дрога,а към здравите,да не допуснем да станат зависими!
За това трябва да има специализирани съдийски състави,които да са запознати с проблема!Когато се установи зависимост,да се издава тежка ефективна присъда,която да може да се заменя,по желание на подсъдимия в настаняване в места тип комуни,осигурени от държавата, в които да се освободят от зависимоста си с труд и без медикаменти,примерно за 2 години.Ефективната присъда седи в сила 10г.След като през тези десет години няма рецидиви,се заличава от досието на подсъдимия!Това е помощ!А хора като Митьо Очите,косвено убил поне 10000души и разбил съдбите на десет пъти повече,да се претират като масови убийци!
Не може жертвите да ги принасяме в жертва,за да отчитате че си вършите работата!

Автор: ka4ak Категория: Политика
Прочетен: 4860 Коментари: 9 Гласове: 1

цитирай
41. bimbo163 - Представяте ли си? Човекът е нямал ...
27.08.2009 04:51
apollonia написа:
Представяте ли си? Човекът е нямал достатъчно близък човек, който да му помогне да се спре..' За какво да живее тогава? Ужасен живот, аз не бих ползвала сладката свръхдоза, а бих намерила много по-сигурен начин. Човекът е на 31 години, това знаете за него общо взето, хората го съжаляват отдалече, скърбят привидно. Доста лицемерно. Не очаквах, че чак толкова не можете да вникнете в нещата. За всичко си има причина, драги. И за какво да живее човекът? За да не скърбят "близките" му просто? Има толкова радикални мерки за постигане на това. Ако толкова искаха да си го запазят, щяха. Много лесно приемате страната на утвърдените обществени норми.


Ако в крайна сметка ДРАГА apollonia , имате желанието да сте от онова гражданско общество на слепците - ТОВА НАИСТИНА Е ВАШЕ ПРАВО!!! Тогава сте от отбора на Бог, който е в продължителна ваканция!!!

За да е достигнал 31 имате ли представа колко много са му помагали ????
Да, зад всичко си има причина - и за неграмотността също. Наистина сте прочела коментарите до тук и толкова - те явно ви звучат на неразбираем език за вас. Не четете машинално, опитайте се да вниквате в информацията на редовете. Е, тогава ще се отвори онова чекмедже в мозъка ви от което ще изкочи зайчето АХААААА....И лампичката ви ще светне!!!!

Поздрави за неразбирането!!!!
цитирай
42. eien - Качак, ето една звезда с данни. И докъде се стига след употреба на наркотици, пък били и "несилни"
27.08.2009 05:32
http://www.people.com/people/article/0,,20300180,00.html

..става въпрос за още една тъжна съдба - тази на семейство Бандерас и Мелани Грифит....
цитирай
43. baletlnetpepas - Iasno e
27.08.2009 06:30
4e Dr Liubenova go e ubila. Ot tazi jena moje da se o4ekva vsi4ko!
цитирай
44. ka4ak - eien -Семействата се опитват да помагат,но и в този"лъскав"свят няма прошка!Заиграването с наркотиците не признава,дали си известен или не!
27.08.2009 08:57
eien написа:
http://www.people.com/people/article/0,,20300180,00.html

..става въпрос за още една тъжна съдба - тази на семейство Бандерас и Мелани Грифит....


Достатъчно световни звезди бяха намирани в луксозна обстановка,но мъртви!
цитирай
45. ka4ak - baletlnetpepas -явно пак си се напушил!
27.08.2009 09:06
жалко и отвратително!И Радостин е почнал с трева!!!
цитирай
46. drlubenova - Има достатъчно информация! Не, ...
27.08.2009 09:31
Има достатъчно информация! Не, няма, защото няма категорична информация. Децата ни са заливани от реклама на дрогата и те не могат да разберат истината. Да сте чели или виждали от екрана министър на здравеопазването с мнение по въпроса за наркотиците, изключение беше изказването на един минздр, който искаше еднократна доза, за срам на лекарската професия. Като чета какви са загубите след отмяната на еднократната доза и като знам какви усилия сме полагали, сега се питам как сме останали живи. Колкото и да не си вярващ, Качаклиев, категорична съм, че Бог е ясно какво иска да правят хората, а тези, които служат на наркотиците и наркобароните /не се отнася за зависимите/ служат на Сатаната и при това са добри негови служители. Има възмездие, виждала съм в кабинета си Божието наказание, то е много по-страшно от човешкото. Ние, които искаме да помогнем, трябва да сме единни, за да можем да променяме законите в полза на обществото наистина. Предлагам ти да организираш в София среща на всички, които работим в тази област и да поканиш представители на МВР, НС, МНЗ и МТСП. Ще ти помагам с каквото мога.
цитирай
47. drlubenova - Радостин е зависим от 8 клас, тогава ...
27.08.2009 09:32
Радостин е зависим от 8 клас, тогава е направил своя "съзнателен" избор. Колко сме жестоки хората един към друг! Повече, отколкото животните.
цитирай
48. ka4ak - bimbo163 -Много си права''неадекватното ни безхаберие''
27.08.2009 09:53
bimbo163 написа:
ka4ak написа:
НЯМА КОЙ ДА ТИ КАЖЕ ЧЕ НЕ ДИШАШ!!!
ТОВА Е ПОПУЛЯРНОТО КОЛАБИРАНЕ!!!
МАЙКЪЛ ДЖЕКСЪН ОТ ТОВА УМРЯ!!!


ОПРАВДАНИЕ Е И : БОГ ДА ПАЗИ ДЕЦАТА НИ !!!!
Бог да не е във ваканция, някъде????
Бог сме АЗ, ТИ, НИЕ.......!!!!!!
Другото е неадекватното ни безхаберие.....

цитирай
49. ka4ak - bimbo163 -Точно това неразбиране,пълни гробищата с неизживяни животи,които даже криеме защо са там,като измисляме какви ли не причини,но не и наркотици!
27.08.2009 10:03
bimbo163 написа:
apollonia написа:
Представяте ли си? Човекът е нямал достатъчно близък човек, който да му помогне да се спре..' За какво да живее тогава? Ужасен живот, аз не бих ползвала сладката свръхдоза, а бих намерила много по-сигурен начин. Човекът е на 31 години, това знаете за него общо взето, хората го съжаляват отдалече, скърбят привидно. Доста лицемерно. Не очаквах, че чак толкова не можете да вникнете в нещата. За всичко си има причина, драги. И за какво да живее човекът? За да не скърбят "близките" му просто? Има толкова радикални мерки за постигане на това. Ако толкова искаха да си го запазят, щяха. Много лесно приемате страната на утвърдените обществени норми.


Ако в крайна сметка ДРАГА apollonia , имате желанието да сте от онова гражданско общество на слепците - ТОВА НАИСТИНА Е ВАШЕ ПРАВО!!! Тогава сте от отбора на Бог, който е в продължителна ваканция!!!

За да е достигнал 31 имате ли представа колко много са му помагали ????
Да, зад всичко си има причина - и за неграмотността също. Наистина сте прочела коментарите до тук и толкова - те явно ви звучат на неразбираем език за вас. Не четете машинално, опитайте се да вниквате в информацията на редовете. Е, тогава ще се отвори онова чекмедже в мозъка ви от което ще изкочи зайчето АХААААА....И лампичката ви ще светне!!!!

Поздрави за неразбирането!!!!


Трябва ли да си сляп,за да преведеш слепеца през улицата?!!!
цитирай
50. enige - Такива неща ме потрисат истинск...
27.08.2009 10:32
Такива неща ме потрисат истински!
От това по-зле няма!
Статията е много точна!
цитирай
51. анонимен - gkowachew
27.08.2009 10:51
Моят син вчера трябваше да навърши 32 г.Но преди година и половина почина от свръхдоза хероин. В постинга, който написах на рожденния му ден,съм записал: "Не прощавай никога на тази държава, момчето ми!"
Уважавам борбата ти, ka4ak!
цитирай
52. qbylkovcvqt - . . . да за всичко винаги си има при...
27.08.2009 10:58
... да за всичко винаги си има причина...
Може би основната е, че държавата както обикновено я няма... От личен опит вече се убедих, че не си ли помогнеш сам, никой не може да го направи... За жалост имам и възможността да наблюдавам как растат децата ни, картинката не е красива...

Това, което изнася Владо, като информация и факти е точно така. Наркотикът не се разпознава от тялото като чужд елемент срещу, който да се бори, точно обратното... на тази основа се получава зависимостта. Това нещо се знае много добре и умело се използва от определени хора, които печелят много пари от това (тук именно е мястото на държавата, но това е световен проблем и наистина е трудно)...

Трудно е и когато децата са вече зависими - най-често спасение няма! Един приятел, психолог ми каза нещо, което си знаех, но сякаш не бях осмислила. То беше за алкохолиците, но мисля си, че и в случая важи - алкохолът дава усещането за топлина (наркотикът - за щастие), нещо, което ти липсва в реалния живот. Затова и не можеш и няма начин да се откажеш от него...

Наблюдавам децата и разговарям много с тях. Дори в най-добрите семейства родителите НЕ ОБЩУВАТ с децата си достатъчно. Те са грижовни - искат децата им да са добре нахранени и облечени, задоволяват всякакви техни прищевки и капризи... Един конкретен пример, съвсем топъл - от вчера - срещнах свой ученик. Едва завърши 9 клас, почти не съм виждала очите му втория срок. Не е лошо момче, но оставено без контрол. Безотговорен към ученето като цяло, отказва да мисли и разсъждава. Вчера се връщаше от вътрешен изпит - скъсали го на листовки - какви листовки , та ти нямаш години? Дядо му платил курса за мотор, баба му в Испания, щала да му купи пистов мотор... Представяте ли си това чудо на пистов мотор по улиците! Важното е да покажата любовта си към детето.

Често родителите не знаят как да показват тази любов, избират възможно най-грешните пътища. "Ето ти пари и ми се махай от главата!" Те не разговарят с децата си, нямат време или не умеят... Децата казват, че като се приберат вечер родителите им спят - да им имам спокойствието! Сутрин, когато родителите излизат за работа децата спят... Те не се виждат, понякога с дни - това е истина - има такива случаи. Пред мен вдига телефона и казва на майка си да му остави бележката, която му искам на хладилника. Родители и деца не разговарят - те си пишат бележки - понякога...

Увлякох се. А си бях казала, че съм ваканция...

Всъщност си мислех, че като цяло ни липсва култура. Трябва да се работи относно наркотиците превантивно и с родителите и с децата още преди да е възникнал проблемът, защото после често е късно за каквото и да било...

За жалост никой не е застрахован! Наркотикът е като мълнията, никога не знаеш къде ще удари...
цитирай
53. kasnaprolet9999 - Когато бях ученичка,
27.08.2009 12:23
имаше час на класния ръководител. Нашата класна беше учителка по литература и имаше дар и слово да ни набива успешно канчетата за негативните страни на живота, обсъждаха се неща, които не се срещаха в книгите, проблеми, случки от ежедневието и т.н.
Сега този час е премахнат, програмите на учителите са претоварени и не могат да включат целия материал за преподаване, какво ли нещо допълнително. Днес децата ни са лишени от учителски и родителски контрол. Родителите им работят от сутрин до късна вечер в частните фирми и нямат сили и време да ги наглеждат.
Децата ни са оставени сами на себе си за съжаление, а те са нашето бъдеще и трябва да направим нещо за тях, не само в материален, но и в духовен план. Аз се старая в моето семейство да не ги лишавам от разговори, въпреки че често установявам колко различно мислиме и че понякога само взаимно се дразниме. И въпреки това по-добре е да има дискусия, колкото и уморително и безмислено да ни се струва, впоследствие установявам, че въпреки отрицателното им мнение по даден начин на действие, те все пак си променят мнението и се вслушват в съветите ми. Не знам, в общ план с какво бих могла да помогна, но бих подкрепила всичко, което води до защита на младите хора от този бич-наркотиците.
цитирай
54. ka4ak - drlubenova д-р Любенова Премиера е запознат с проблема и го разбира!
27.08.2009 12:37
drlubenova написа:
Има достатъчно информация! Не, няма, защото няма категорична информация. Децата ни са заливани от реклама на дрогата и те не могат да разберат истината. Да сте чели или виждали от екрана министър на здравеопазването с мнение по въпроса за наркотиците, изключение беше изказването на един минздр, който искаше еднократна доза, за срам на лекарската професия. Като чета какви са загубите след отмяната на еднократната доза и като знам какви усилия сме полагали, сега се питам как сме останали живи. Колкото и да не си вярващ, Качаклиев, категорична съм, че Бог е ясно какво иска да правят хората, а тези, които служат на наркотиците и наркобароните /не се отнася за зависимите/ служат на Сатаната и при това са добри негови служители. Има възмездие, виждала съм в кабинета си Божието наказание, то е много по-страшно от човешкото. Ние, които искаме да помогнем, трябва да сме единни, за да можем да променяме законите в полза на обществото наистина. Предлагам ти да организираш в София среща на всички, които работим в тази област и да поканиш представители на МВР, НС, МНЗ и МТСП. Ще ти помагам с каквото мога.


Такава среща се предвижда да бъде осъществена,но все още се извършват промени и предполагам в края на септември ще обявя официално дата и място на срещата!
цитирай
55. baletlnetpepas - Dr Liubenova
27.08.2009 12:45
kak ne vi e sramda pishete v tozi blog sled kato ste ubila mom4eto!
цитирай
56. ka4ak - drlubenova От момчета в Благоевград,знам абсолютно сигурно,че е започнал в 5-ти клас с трева!
27.08.2009 12:55
drlubenova написа:
Радостин е зависим от 8 клас, тогава е направил своя "съзнателен" избор. Колко сме жестоки хората един към друг! Повече, отколкото животните.


А за "СЪЗНАТЕЛЕН"избор е чак отвратително и абсолютно безотговорно твърдение!!!Не мога да повярвам,че все още може да има хора които да твърдят подобна идиотщина!!!
цитирай
57. baletlnetpepas - Докторке
27.08.2009 13:09
застанете с открито лице и ни кажете, защо убихте Радостин!
цитирай
58. bimbo163 - Радостин е зависим от 8 клас, тогава ...
27.08.2009 13:16
ka4ak написа:
drlubenova написа:
Радостин е зависим от 8 клас, тогава е направил своя "съзнателен" избор. Колко сме жестоки хората един към друг! Повече, отколкото животните.


защо се учудваш Владо,
че има още хора, а в това число и лакери, които използват личното си отношение с израза "собствен или съзнателен избор" - за мен това е още един пример за ДИСТАНЦИРАНЕ на определени хора от проблема с наркотиците.
Той така избрал - право на личността и неговата свобода...., а ако заместим с НАРКОМАНИЯТА С РАКА???? кой би избрал да се разболее от рак, кой жена би искала да и отрежат гърдата, кой би избрал да му се трошат костите докато лежи????
Право на избор е цинично в този случай, а хората които го използват като свой шаблон , допринасят за геноцита в държавата ни.
А за "СЪЗНАТЕЛЕН"избор е чак отвратително и абсолютно безотговорно твърдение!!!Не мога да повярвам,че все още може да има хора които да твърдят подобна идиотщина!!!

цитирай
59. анонимен - Имам въпрос
27.08.2009 13:58
До Ka4ak
Благодаря за прочетеното дотук.
Може ли по-подробно да ми обясните какъв е теста за наркотици, за който говорите по-горе, как и къде може да бъде направен? Чувала съм за разширени зеници и отнесен поглед - това признак ли е за употреба?
Майка съм на 14 годишен тийнейджър, който излиза вече изпод крилото ми. Естествено е да се притеснявам дали "лекциите" ми по отношение на наркотиците ще бъдат достатъчни и дали няма любопитството и желанието по-бързо да "порасне", опитвайки дрога, да надделят.
цитирай
60. ka4ak - Тестовете които предлагам да се правят във всички училища на България безплатно,тестват урината и показва наличието на видът наркотик употребен в рамките на 10
27.08.2009 14:13
дни!
Когато има само една чертичка,теста е положителен и показва какъв наркотик е поело детето!При две чертички е отрицателен!В повечето частни училища вече ги въведоха,но се заплащат от родителите!
цитирай
61. ddima - ка4ак,
27.08.2009 15:03
защо не обясните как се прави тест?
цитирай
62. ddima - кън анонимна N 60
27.08.2009 15:10
Задължително трябва да правите тест на детето си !
И запомнете, теста се прави пред вас! Никога не трябва да е сам, когато дава урина.
Те са толкова хитри и изобретателни, че може да друса като за световно, а тестът да е отрицателен.
цитирай
63. ka4ak - ddima Детето пикае пред вас в чашка!Отливате във ваничката на теста един пръст урина,топвате указания край във ваничката!
27.08.2009 15:17
Изваждате я минимум след 30 сек поставяте я върху плоска неабсорбираща повърхност.След 3-10 минути отчитате резултата.Трябва да ви се появят 2 черти и дано винаги да Ви се появяват по две черти!При една черта вече трябва да действате незабавно от къде кога как кой и каквото се сетите за да може при следващите тестове винаги да има 2 черти!
цитирай
64. ddima - ka4ak,
27.08.2009 15:39
ЗНАМ!
Доста тестове съм направила, а и ти писах, че съм посещавала и с каквото мога съм помагала в асоциация "Майки срещу дрогата"
Има въпрос към теб, от анонимна майка, но ти говориш общи приказки.

цитирай
65. ddima - Анонимна 60,
27.08.2009 15:48
детето трябва да е само по гащета и пред вас да даде урината. Да, много е унизително за детето, но само тогава можете да вярвате в резултата
ЗАНИЦИТЕ НЕ ВИНАГИ СА ПОКАЗАТЕЛ ЗА НАЛИЧИЕ НА НАРКОТИК
ОБАЧЕ, АКО НЕ РЕАГИРАТ НА СВЕТЛИНА ОЗНАЧАВА, ЧЕ Е ВЗЕМАНО НАРКОТИЧНО ВЕЩЕСТВО.

Тестът е НАЙ-СИГУРЕН.
И бих посъветвала, тестовете да са за конкретен наркотик, не комбинираните.
Има специализирана аптека за тестове на ул. "МИЛА РОДИНО", за съжаление не помня номера
цитирай
66. ka4ak - ddima тези неща съм ги казал по горе,а и първите ми постове до застрашена е националната сигурност..третират темата!А и другите също!
27.08.2009 15:49
08.02 23:09 - деца-родители-наркотици

Как може да сме полезни във възпитанието на нашите наследници,как да ги предпазим и контролираме,без да ги нараним,как да ги съхраним с висок морал и жажда за живот!Все трудни въпроси,ще се опитам да споделя моето мнение по въпросите.
Трудна тема,особенно като се има предвид,че допуснах моя син,да се оплете в тази мрежа,но може би
точно за това ще Ви бъде по интересно.Предишния постинг Ви казах,че ако имах сегашния си опит,нико-
га не бих го допуснал това да се случи с детето ми!Така че да започвам,не питай старило,а патило!
Основната грешка която ние като родители допускаме е,че не сме наясно с опасноста от наркотиците,
Трябва да сме убедени,че при никакви положения не трябва да допускаме нашите деца да се докосват до наркотици,а камо ли да ги опитват!Както слагаме капачки на контактите,по същия начин трябва да се отнасяме и с наркотиците.Децата са любопитни,не случайно сте свидетели на това как Вашето дете се опитва да пипне пламъка,на свещ,запалка,кибрит и т.н.,но там пари и това е свързано с болка,което ние използваме по нататък във възпитанието на нашето дете,наркотика е като да му дадем да си играе с оголени проводници,по които тече 220 волта ток!Ние обясняваме как това не трябва да се употребява,
колко е опасно и т.н.-те децата,всички го знаят,пред нас са изключително отрицателно настроени към
наркотиците,дават и множество примери за това,но колкото и да сте уверени че всичко е наред,перио-дично трябва да правите тестове с урина за наркотици!!Чувам вече гласове които са против и как погаз-
ваме всички демократични права на човека,но просто ако искаме да сме сигурни че нашите деца ще
оцелеят и ще ни надживеят,това е начина!Всяко колебание от наша страна не е нищо друго освен предателство към нашите деца!Няма друг който да може да ги предпази,не правете компромиси със себеси,за да не си скубете косите в един доста по късен момент,когато вече ще знаете,но ще сте безсилни да се справите,защото болеста вече Ви е връхлетяла!Ще Ви посоча признаците които са по-казателни за влизане в рисковата зона,но пак повтарям,най-сигурния начин да сте спокойни е тестване!!!
Вашето дете прекарва все повече време в затворена компания;
Появяват се нови"тайни приятели",с които не иска да Ви запознае или го прави с неохота;
Стеснява се кръгът на неговите интереси;
Все по често се забелязват безпричинна възбуда,апатия,смях без повод,сънливост;
Намалява общуването му с роднини,а когато се налага го върши с неохота;
Често започва да иска пари,като не обяснява за какво ги харчи или Ви праща за зелен хайвер;
Постоянно посещава оопределен клуб или дискотека;
Появяват се странни миризми от него или от стаята му;
Изчезват ценни предмети или пари;
Забелязва се намаляване на успеха в училище;
Достигат до Вас сигнали,че не посещава часове в у-ще,или е видян не където е трябвало да бъде;
Само едно от тези неща да е налице,е достатъчен повод да се притените и да се замислите,дали всичко е наред и не се ли е скъсала тънката нишка на доверие,която Ви е отделила от детето което познавате!Но и да е станало най-лошото,вижда се от теста,не се паникьосвайте,поговорете внимателно,но категорично,след обещанията от детето,единственото което тябва да правите е периодично поне 3 пъти в месеца да го тествате,като използвате скъпия тест/за 6 групи наркотици/ и
това да не дъде кампанийно ,а докато Вие се грижите за него!!
Това е начина,само така няма да позволите болеста да се развие,само в самото начало се спира този бич за човечеството,като единственото което се иска от Вас е да не може да взима дрога!
И Ви моля,без оправдания,имам работа,айде и утре е ден,той,тя вече са добре и т.н.Тогава Вие ще
сте ВИНОВНИ,не Вашето дете!!!
цитирай
67. ddima - периодично поне 3 пъти в месеца да го тествате
27.08.2009 16:03
НЕ!
Винаги след купон или съмнително отсъствие повече от 8-ем часа.
След 8-мия час приемането на хероин не се забелязва.
Тестът отчита до 3-тия ден наличието на дрога, само при тревата мисля че беше до месец
цитирай
68. ka4ak - ddima -до 7 ден е 100% сигурно за всякакъв вид наркотик!
27.08.2009 16:12
кръвен тест показва по дълги периоди,а от косъм дава резултати до 1 година назад
А тестове има във всяка аптека
цитирай
69. ka4ak - enige -Да от това по зле няма!Това трябва да го осъзнаем всички!И за да защитим своето дете,трябва и чуждото да погледнем като свое!
27.08.2009 17:07
enige написа:
Такива неща ме потрисат истински!
От това по-зле няма!
Статията е много точна!


За да се справим с проблема,децата трябва да останат чисти,за да не се заразяват взаимно!
цитирай
70. drlubenova - " 57. ka4ak - drlubenova От ...
27.08.2009 17:24
" 57. ka4ak - drlubenova От момчета в Благоевград,знам абсолютно сигурно,че е започнал в 5-ти клас с трева!
12:55
drlubenova написа:
Радостин е зависим от 8 клас, тогава е направил своя "съзнателен" избор. Колко сме жестоки хората един към друг! Повече, отколкото животните.


"А за "СЪЗНАТЕЛЕН"избор е чак отвратително и абсолютно безотговорно твърдение!!!Не мога да повярвам,че все още може да има хора които да твърдят подобна идиотщина!!!"
Във всяка експертиза, която се чете в съда, наслушала съм се на еднотипните определения, с които обаче нито един психиатър не би се явил на изпит по психиатрия. Бях изгонена от заседание на съда, защото не можах да си премълча, когато и прокурора обясняваше за "съзнателния" избор!
цитирай
71. ka4ak - 51. анонимен - gkowachew Страшно съжалявам за това което се е случило в семейството ти!
27.08.2009 17:30
анонимен написа:
Моят син вчера трябваше да навърши 32 г.Но преди година и половина почина от свръхдоза хероин. В постинга, който написах на рожденния му ден,съм записал: "Не прощавай никога на тази държава, момчето ми!"
Уважавам борбата ти, ka4ak!


Това което употребяваш,като свръх доза,не е правилно.Имам достатъчно сведения от стотина случая,където две зависими лица са употребили,до милиграм еднакви количества,едното остава живо,а другото се пренася в отвъдното!Всяка доза може да е свръх доза,по скоро е като руска рулетка,зависимите го знаят и много често го употребяват като термин-колабиране.Ти си пътуваш в измисления свят,но не се подава командата за дишане,а и няма кой да ти каже че не дишаш!Като поседиш в такова състояние 15-20 минути,липсата на кислород върши унищожителната работа!
Ти също не трябва да прощаваш на тази държава,защото няма нито едно място където да се купи това от което е починал синът ти,а полицията даже охранява продавачите,а ти си плащаш данъците,но не за да си погребеш детето!
цитирай
72. ka4ak - qbylkovcvqt -Трябва да има обединени усилия на семейството учители обществото и държавата!
27.08.2009 18:32
qbylkovcvqt написа:
... да за всичко винаги си има причина...
Може би основната е, че държавата както обикновено я няма... От личен опит вече се убедих, че не си ли помогнеш сам, никой не може да го направи... За жалост имам и възможността да наблюдавам как растат децата ни, картинката не е красива...

Това, което изнася Владо, като информация и факти е точно така. Наркотикът не се разпознава от тялото като чужд елемент срещу, който да се бори, точно обратното... на тази основа се получава зависимостта. Това нещо се знае много добре и умело се използва от определени хора, които печелят много пари от това (тук именно е мястото на държавата, но това е световен проблем и наистина е трудно)...

Трудно е и когато децата са вече зависими - най-често спасение няма! Един приятел, психолог ми каза нещо, което си знаех, но сякаш не бях осмислила. То беше за алкохолиците, но мисля си, че и в случая важи - алкохолът дава усещането за топлина (наркотикът - за щастие), нещо, което ти липсва в реалния живот. Затова и не можеш и няма начин да се откажеш от него...

Наблюдавам децата и разговарям много с тях. Дори в най-добрите семейства родителите НЕ ОБЩУВАТ с децата си достатъчно. Те са грижовни - искат децата им да са добре нахранени и облечени, задоволяват всякакви техни прищевки и капризи... Един конкретен пример, съвсем топъл - от вчера - срещнах свой ученик. Едва завърши 9 клас, почти не съм виждала очите му втория срок. Не е лошо момче, но оставено без контрол. Безотговорен към ученето като цяло, отказва да мисли и разсъждава. Вчера се връщаше от вътрешен изпит - скъсали го на листовки - какви листовки , та ти нямаш години? Дядо му платил курса за мотор, баба му в Испания, щала да му купи пистов мотор... Представяте ли си това чудо на пистов мотор по улиците! Важното е да покажата любовта си към детето.

Често родителите не знаят как да показват тази любов, избират възможно най-грешните пътища. "Ето ти пари и ми се махай от главата!" Те не разговарят с децата си, нямат време или не умеят... Децата казват, че като се приберат вечер родителите им спят - да им имам спокойствието! Сутрин, когато родителите излизат за работа децата спят... Те не се виждат, понякога с дни - това е истина - има такива случаи. Пред мен вдига телефона и казва на майка си да му остави бележката, която му искам на хладилника. Родители и деца не разговарят - те си пишат бележки - понякога...

Увлякох се. А си бях казала, че съм ваканция...

Всъщност си мислех, че като цяло ни липсва култура. Трябва да се работи относно наркотиците превантивно и с родителите и с децата още преди да е възникнал проблемът, защото после често е късно за каквото и да било...

За жалост никой не е застрахован! Наркотикът е като мълнията, никога не знаеш къде ще удари...

За да са защитени децата,не трябва да има сред тях болни.Нужна е карантина и за да бъдат те,не трябва да допускаме изкуственно да ни бъдат отнемани и промяна на тяхната самоличност!Най трагичното е в един момент да се окаже че разговаряш със стената срещу теб!
цитирай
73. ka4ak - gkowachew Д-р Ковачев синът ми е 77 набор.По една случайност е жив и този кошмар е минало,което не мога,а и да искам,няма да забравя,заради такива момчета като
28.08.2009 09:09
Вашия син и всички деца на България и Светът!

Не знам,как да Ви го кажа,но моя син е жив,защото Вашите колеги ме отвратиха и разбрах,че нямат намерение да излекуват,а да лекуват,да лекуват и докато имате пари,ще продължат да лекуват и като ги свършите,ще Ви кажат,че е неспасяем случай,като по време на лечението вече са го закачили,за още няколко наркотика!Те не искат да разберат,че не се умира че не си взел,а защото си взел!!!Не могат да разберат,че чак на 15 месец,след спирането,знаеш че говориш с човека срещу себе си,а на 7-мата година от спирането с истинския човек!Повредата е толкова голяма,че и след 50 години почнеш ли да взимаш,все едно не си спирал и за нула време ще се върнеш на дереджето на което си бил,преди да спреш!!!Единственото което ги спира е че вече знаят това и не го допускат!
цитирай
74. ka4ak - gkowachew Д-р Ковачев нямаме защита като хора,за това не трябва да допускаме да има доза!!!
28.08.2009 09:41
gkowachew написа:
И друго-не е важна дозата,от която някой ще умре-по-важно е кой какво ще направи преди това! А?


И докато не го проумееме,ще има разбити човешки съдби и животи!
цитирай
75. анонимен - Благодаря за информацията
28.08.2009 10:33
Аз съм анонимната майка (№ 60).
Благодаря на ka4ak и ddimа за поясненията. Наистина не знаех, че съществуват такива тестове. Мисля, че все още нямам основания за притеснения, но от есента синът ми е в гимназия в 8 клас, т.е. сред по-големи от него и съответния риск става по-голям. И както се оказа, с разговора за секса бях закъсняла, но това не беше толкова страшно. Но с наркотиците нещата са сериозни и не бива да си крием главата в пясъка с мисълта, че на мойто дете не може да му се случи.
Поздравявам Ви, ка4ак, за това, че водите тази борба, за да спасите децата на България.
Дано повече родители се спрат тук и прочетат.
цитирай
76. ka4ak - Диана Найденова-Полицаят, това е полицаят.
28.08.2009 16:10
Премиера Бойко Борисов

Абсолютно вярно. Защото за мен е важно полицаят, ДАНС, прокурорите, когато, ето задържали, нека ги покажат по телевизията или разкрили вчера убийството на жената – тази, която е заклана в Северния парк, излезте, похвалете се, ето това сме свършили. Ама „ние ще арестуваме колите на наркодилърите” – абе, нареди ги на паркинга пред НТВ и кажи – ето това е на Ицо Шпека от Коньовица, ето това е на Пешо Тарабата, да ти кажа браво. И сега съм казал – щом ще ги, искам ги. След 5-10-15 дена аз пак ще питам – къде са ви колите. Затова съм казал – като кажеш „ще”, искам после да го видя.

това е от днес по нова телевизия предаването Челюсти
цитирай
77. ka4ak - продължение актуално и за майките и за някой други
28.08.2009 16:21
днНови областни управители, почти навсякъде нови шефове на държавни дружества. Защо трябваше и шефовете на РДВР да тръпнат сега в очакване?
Писаха някъде „28 шефове с оставки в джоба”, кърджалийският май вече я подаде.

ббПърво, назначенията в последните два-три месеца за регионални директори преди изборите не ги коментирам, защото те са партийни назначения. Оттам нататък съм абсолютно убеден в правилността на решението на Цветанов, а то е – 20 дни срок на всеки един регионален директор да дойде с отговор на няколко въпроса: кои са босовете в неговата област или регион, кои са наркодилърите, оки са перачите на ДДС, кои са криминалния контингент. И съответно по всеки един от тях да пише: по този се води дело, очакваме след един месец, след пет месеца реализация, по това в момента работим с колегите от ДАНС или БОП, очакваме еди-какво си.

днТ.е. вие не ги гоните тия хора?

ббНа базата на това ние получаваме информация в регионалните дирекции какво се върши в момента и какво се очаква. И всъщност този директор дали си ръководи...

днСтава, за да остане.

бб... дали става или не.

днТ.е. няма да е политическа чистка...

ббАко дойде директор и почне да ми говори, че не знае или тепърва ще търси кои са наркодилърите, ами ако отидеш в един квартал и питаш майките, те ще ти кажат. „Ей там е оня, продава до детската градина, ей тоя там ,другият, ето там” и толкоз.

http://reporter.blog.bg/novini/2009/08/28/borisov-po-lesno-e-da-si-premier-otkolkoto-kmet.387415
цитирай
78. анонимен - абе, интересно ми е...
28.08.2009 17:44
абе, интересно ми е тоя дедик - ka4ak пуши ли !?
щото, малко така като напушен ми изглежда и звучи.
Как по комунистически е подкарал заглавията - Кой уби Радостин, примерно....а, защо ли не каже в заглавие, Кой крепи Радостин до 31 год. Нали самия ка4ак, казва, че 31 години са много, направо е столетник, та въпроса ми е - чии плещи носиха кръста на Радостин.
Общо взето тоя блог е като на поетеските, само че тука с еизстеризира некакъв чичик ли е, дедик ли е!?
цитирай
79. анонимен - пардон
28.08.2009 17:49
исках да кажа - тук се ИСТЕРИЗИРА некакъв чиик ли е, дедик ли е !?
цитирай
80. ka4ak - 81. анонимен Е.Т. тоя Радостин е било едно хубаво здраво право момченце!
28.08.2009 19:12
Само веднъж при една от задължителните ваксини вечерта е дигнал температура!И това момченце,ако не живееше в тази скапана държава,нямаше да се подкара в 5-ти клас и от 8-ми клас да тръгне неистово да си играе на руска рулетка.И щото се е разболяло от тази изкуствена но хронична прогресираща и нелечима болест/определението е на СЗО,защото няма медикамент за лечението и/накрая въпреки много здравото си тяло мозъка забравил да му каже че не диша и тъй като сме кислородно дишащи,умрял!!!
цитирай
81. ka4ak - 82. анонимен Е.Т.ако някой иска да те лиши от възможността да дишаш,предполагам,че това ще е най-голямото ти желание!
28.08.2009 19:19
Въпреки всичко,не ти го пожелавам!
цитирай
82. анонимен - я пък тоя "доктор"ковачев
28.08.2009 19:59
я пък тоя доктор, какви закодирани сакрални клетви прокарва. абе, сопол доктор, ти защо си позволил да се случи това със сина ти, а !? Къде беше, сигурно муфтеше пациентите си, измисляше им скъпоструващи диагнози, кашираше кинти по всевъзможни начини, докато сина ти с е осмъртваше, но ти зает от собствената си алчност и лакомия, го остави да умре. Пиши сега блогове, жалейки и стихчета разни, дано някой ти повярва колко си човечен, хуманист, алтруист. Той сина си не опазил, тръгнал говедото другите да лекува, естсвено срещу солидно запалщане, меркантилен задник гаден !
цитирай
83. ka4ak - 86. анонимен E.T.прекрасен пример,
28.08.2009 21:51
извънземното е достойно за уважение! АЗ КАТО ЧОВЕК ТИ БЛАГОДАРЯ
цитирай
84. baletlnetpepas - докторката мълчи
29.08.2009 01:24
защо е убила момчето!
Качак явно и е помагал!
цитирай
85. ka4ak - !
29.08.2009 09:25
ka4ak написа:
Премиера Бойко Борисов

Абсолютно вярно. Защото за мен е важно полицаят, ДАНС, прокурорите, когато, ето задържали, нека ги покажат по телевизията или разкрили вчера убийството на жената – тази, която е заклана в Северния парк, излезте, похвалете се, ето това сме свършили. Ама „ние ще арестуваме колите на наркодилърите” – абе, нареди ги на паркинга пред НТВ и кажи – ето това е на Ицо Шпека от Коньовица, ето това е на Пешо Тарабата, да ти кажа браво. И сега съм казал – щом ще ги, искам ги. След 5-10-15 дена аз пак ще питам – къде са ви колите. Затова съм казал – като кажеш „ще”, искам после да го видя.

това е от днес по нова телевизия предаването Челюсти

цитирай
86. ka4ak - !
29.08.2009 09:32
ka4ak написа:
днНови областни управители, почти навсякъде нови шефове на държавни дружества. Защо трябваше и шефовете на РДВР да тръпнат сега в очакване?
Писаха някъде „28 шефове с оставки в джоба”, кърджалийският май вече я подаде.

ббПърво, назначенията в последните два-три месеца за регионални директори преди изборите не ги коментирам, защото те са партийни назначения. Оттам нататък съм абсолютно убеден в правилността на решението на Цветанов, а то е – 20 дни срок на всеки един регионален директор да дойде с отговор на няколко въпроса: кои са босовете в неговата област или регион, кои са наркодилърите, оки са перачите на ДДС, кои са криминалния контингент. И съответно по всеки един от тях да пише: по този се води дело, очакваме след един месец, след пет месеца реализация, по това в момента работим с колегите от ДАНС или БОП, очакваме еди-какво си.

днТ.е. вие не ги гоните тия хора?

ббНа базата на това ние получаваме информация в регионалните дирекции какво се върши в момента и какво се очаква. И всъщност този директор дали си ръководи...

днСтава, за да остане.

бб... дали става или не.

днТ.е. няма да е политическа чистка...

ббАко дойде директор и почне да ми говори, че не знае или тепърва ще търси кои са наркодилърите, ами ако отидеш в един квартал и питаш майките, те ще ти кажат. „Ей там е оня, продава до детската градина, ей тоя там ,другият, ето там” и толкоз.

http://reporter.blog.bg/novini/2009/08/28/borisov-po-lesno-e-da-si-premier-otkolkoto-kmet.387415

цитирай
87. iseva - Исева
03.11.2009 05:13
За децата в България е твърде лесно да си набавят дрога. Органите трябва да се задействат, а те бездействат. Наркотици се продават в дискотеките, пред училищата, от деца, от роми и др... По тази тема може да се говори много. Метадоновите програми не решават проблема на наркоманите- имам приятели такива. Странно, че много родители вярват в това, като вид решение. Родители- НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ, дори и на метадон, децата ви продължават да приемат наркотици! Това прави нещата още по- страшни. Нужни са наистина комуни и специалисти в тази област. Нужна е заинтересованост към проблема не само на потърпевшите, защото никой не е застрахован, ни неговите деца. Държавата трябва да се погрижи за тези хора! Проблема не е личен, той е обществен и се подминава с лека ръка! Нека не се заблуждаваме, че децата ни са, ще са достатъчно силни. В този живот има място и за слабите, трябва само да се погрижим. Да се погрижим заедно, защото една птичка пролет не прави!
цитирай
88. анонимен - За смъртта на Радостин
04.11.2009 09:18
Благодаря Ви за това, което сте написала. На годишната конференция на Областните съвети по наркотични вещества ще Ви цитирам, както и позицията на г-н Качаклиев и някои други мнения, изразени тук.
цитирай
89. drlubenova - За смъртта на Радостин
04.11.2009 09:24
Извинете ме, не видях, че влизайки през получениата поща, не съм регистрирана! д-р Любенова
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6527671
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88778
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031