Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2009 12:10 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА БУКВИТЕ ПРИЯТЕЛИ!НЕКА НАШАТА КНИГА БЪДЕ СИМВОЛ НА ВЕЛИКОТО ДЕЛО НА КИРИЛ И МЕТОДИЙ!
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 66273 Коментари: 191 Гласове:
2

Последна промяна: 24.05.2009 15:38


"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251

книгата ще стане реален продукт на зрители и участници,на целия блог,тъй като преди да бъде отпечатана,тя ще бъде подредена,редактирана,илюстрирана и каквото се сетите, публично с участието на целия блог!Оригиналното и посланието което изпраща този продукт е,че всеки във виртуала ще бъде съавтор на нещо което ще може да се пипне и види на празника на свободния дух и свободните хора
JULY MORNING на нос Шабла на 1 юли и ще може да се подпише като автор на книгата!


Да помогнем на това слънчице и на неговите родители!  


Тагове:   Веселие,


Гласувай:
2



1. анонимен - Ка4ак
23.05.2009 12:18
Ка4ак, защо не си смениш мюсулманското име и токава се яви в българския блог.
цитирай
2. iliada - Похвална инициатива!
23.05.2009 12:23
Повече сърцати хора , повече желание да доставиш радост на хората около теб ,повече добронамереност и ето света става по -добър!
За един по-добър свят където хората да са истенски хора !
Весело посрещане на празника на славянските братя Кирил и Методи ,на празника на нашата писменост и култура!:)
цитирай
3. ka4ak - ЗАЩОТО СЕ ГОРДЕЯ С ИМЕТО СИ
23.05.2009 12:24
ТО НОСИ В СЕБЕ СИ ИСТОТИЯ И НЕ МЕ Е СРАМ ОТ НЕЯ
цитирай
4. ka4ak - благодаря илиада
23.05.2009 12:28
може да украсиш някой стих или корицата,сподели малко от твоя талант и книгата ще светне
цитирай
5. totoni - Благодаря-:)) Хубав ден!
23.05.2009 15:18
Благодаря-:))
Хубав ден!
цитирай
6. ka4ak - Благодаря и аз и веднага се сещам че си много наясно с българския език!
23.05.2009 15:25
Може когато имаш време,да се включиш в редакцията на книгата!
цитирай
7. iliada - ka4ak!!:))))))
23.05.2009 15:47
Радвам се на предложението и мисля ,че имате достатъчно рисунки с които участвах ,но може и да ми подскажете ,ако харесвате нещо друго -може и цветна фантазия!:)Ще се радвам да помогна!:)
цитирай
8. ka4ak - илиада радвам се че приемаш да се включиш!
23.05.2009 15:56
начина е влизаш в основния пост,които е под заглавието на книгата ,разглеждаш го и ако ти хруумне нещо,го предлагаш в твой пост,който ще сложа в основния,за да могат всички да го виждат и коментират!Зрителите също са участници!
цитирай
9. vanya70 - 24 май си остава най-българският празник!
23.05.2009 18:33
Пожелавам на всички да го отпразнуваме утре с децата си, за да го обичат и да умеят те да пазят в себе си силата и нежността на българския език! Нека тази обич ни обединява!



цитирай
10. ka4ak - винаги съм се чудил,каква извратена логика определи 3-ти март,за национален празник!
23.05.2009 18:52
Пълна пародия на празник!Аз поне не съм видял и един,който искренно да го празнува!А утре всички го усещат и чустват като празник!Поредния абсурд,на разбирането за празник!
Убеден съм,че ако имаха смелостта,да направят референдум 24 май щеше да покаже резултат,като от времето на Бай Тошо!
цитирай
11. dum - Книгата има ли заглавие?
23.05.2009 22:39
Това е № 1 отправна точка. Често от заглавието зависи и визията на корицата.

ПРЕДЛОЖЕНИЕ 1: Свободно л-ято

лято-ято и л- литература в ятото

СВОБОДНО (Л)ЯТО
цитирай
12. ka4ak - разбира се че има!
23.05.2009 22:51
"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
цитирай
13. dum - Това може да е работно заглавие или подзаглавие, но не и основно такова.
23.05.2009 23:04
Заглавието трябва да е кратко и ясно. Дари да е суховата като "СВОБОДНИ ПОЕТИ" останалото трябва да е подзаглавие. Нещо такова:

"СВОБОДНИ ПОЕТИ"

ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ

или

ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ

(свободни поети в blog.bg)

цитирай
14. ka4ak - съжалявам,не мога да променя заглавието
23.05.2009 23:52
договорите са подписани и заглавиети е

"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
цитирай
15. анонимен - договори с кого?
24.05.2009 00:00
има нещо гнило в Дания
цитирай
16. ka4ak - с моята печатница
24.05.2009 00:19
аз с мои средства издавам книгата в тираж 1000 броя
цитирай
17. анонимен - после какво ще ги правиш тiя 1000 бр.?
24.05.2009 00:26
ще има ли смисъл?
цитирай
18. ka4ak - надявам се един да е твой и да ми дадеш екземпляра с подпис като автор!
24.05.2009 00:43
аз ще ти върна жеста с мой екземпляр,но с мой подпис!
цитирай
19. miaa - Честит 24 май !
24.05.2009 01:50
Знанието е сила, а силата- успех.Поздравявам всички с най- българският празниК и ви пожелавам духовен напредък и творчески подем в областта на науката, културата и изкуството. Качак, надявам се и аз да помогна при издаването на "СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "Аз съм компютърен инвалид , но предлажих отделните линкове да са разноцветни,с по-ярки цветове, за да се отличават един от друг.
цитирай
20. ka4ak - линковете ги решихме
24.05.2009 01:54
дали ще бъдат различни цветове,не е важно,тях няма да ги отпечатваме,те са за да можеш да видиш какво има вътре.
цитирай
21. miaa - Тъй като от известно време не разполагах със свободно време
24.05.2009 02:12
едва сега прегледах отделните линкове. Отворих ги и видях, че в тях има прекрасни стихотворения на участниците. Браво Качак, идеята ти е невероятна.
цитирай
22. ka4ak - това ме притеснява,че не ги отварят!
24.05.2009 02:19
Има огромен проблем!Още никой не е повдигнал въпроса,че заявените произведения,като обем са повече от Война и мир,като обем!!!!!
цитирай
23. miaa - Според мен, произведенията трябва да се регламинтират ..
24.05.2009 02:29
максимум до три на всеки участник, защото хората заявили да участват са много. В това няма нищо лошо..това е невероятен успех за теб Качак и за блог.бг. Идеята ми е да се представи най- доброто. Да има избираемост ,в противен случай обема на произведенията обърква читателите и обезличава основната идея.
цитирай
24. ka4ak - книгата трябва да бъде до 120 стрници,а има участници които запълват повече от половината страници!
24.05.2009 02:36
и на никой не му прави втечатление!Не може да издам книга с над 1000 страници!
цитирай
25. miaa - Естествено,че не можеш да издадеш такава книга , а и не е необходимо.
24.05.2009 02:45
Ако всяка страница на книгата започва с произведенията на всеки участник, ще бъде нагледно и стилно.Читателите С ИНТЕРЕС ще могат да проследят произведенията на всички, които се представят в"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ . Ще се избегне хаосът и непредвидими ситуации.
цитирай
26. ka4ak - но нали трябва някой да го каже и да се коментира!
24.05.2009 02:49
НАЛИ ВСИЧКО Е ПУБЛИЧНО!
цитирай
27. miaa - Разбираемо е след всяко произведение да има
24.05.2009 02:57
и коментари. Те са едни от най- важните предпоставки за да се предизвика интереса към книгата.
цитирай
28. ka4ak - не е разбираемо,коментират на лични,абв поща и на телефона!
24.05.2009 03:02
за какво пиша постове за свободата и кой се страхува от свободата?Имат позиция,но ги е страх да я заявят публично!Все едно ще ги вкарат в затвора!
цитирай
29. miaa - Качак, хората ти вярват.
24.05.2009 03:11
Преди два месеца, в блог.бг имаше размирици. Ти успя да обединиш съблогерите и да премахеш недоразуменията.Това е твое дело.
цитирай
30. ka4ak - ах недей,ще взема да литна!
24.05.2009 03:24
Просто се старая,да почнем да оцеляваме в свободна среда и да се забавляваме,а не да си вкарваме отрицателни емоции от нищото!
цитирай
31. miaa - Много хора жадуват за свободата да отстояват себе си.Те смятат,
24.05.2009 03:31
че светът може да се промени само по радикален начин. Други смятат , че това може да стане еволюционно.И едните и другите се конкурират в своите подходи.Важното е да не угасва вярата, че сме способни да създадем един по- добър Свят за Нас и за Живота, като цяло.
цитирай
32. ka4ak - първо трябва себе си да освободим!
24.05.2009 03:39
Трябва да си повярваме и да можем да кажем с вдигната глава и открито АЗ ИСКАМ ДА Е ТАКА!
цитирай
33. miaa - Парите и славата са нещо преходно...
24.05.2009 03:53
но да си свободен и да си личност в очите на обикновения човек е нещо, което никой не може да ти го отнеме.
цитирай
34. анонимен - Добро утро
24.05.2009 06:16
Честит празник:)
Правилното по едни или по две стихчето от всеки автор.Така ще бъде редно и честно.Защо не се дискутира това?
цитирай
35. ka4ak - @35 добро утро на всички
24.05.2009 08:54
не беше повдиган въпроса колко да бъдат от автор
цитирай
36. ka4ak - честит да е!Свободната мисъл
24.05.2009 08:59
съм я изказал по повод националния ни празник @10
цитирай
37. ka4ak - дева ,аз ти благодаря!
24.05.2009 09:11
и съм тук!Честит и на теб!
цитирай
38. ka4ak - миа,няма вариант!
24.05.2009 09:25
това ти го гарантирам!
цитирай
39. анонимен - И тогава какво ще е решението?
24.05.2009 10:13
24. ka4ak - книгата трябва да бъде до 120 стрници,а има участници които запълват повече от половината страници!
02:36
и на никой не му прави втечатление!Не може да издам книга с над 1000 страници!

25. miaa - Естествено,че не можеш да издадеш такава книга , а и не е
цитирай
40. mamas - Честит празник!
24.05.2009 10:24
Подкрепям казаното по-горе - максимум до три произведения от автор. Трябва да има равнопоставеност, противното е неприемливо.
Предлагам два варианта:
1. Авторите, които са предложили повече произведения, сами да се спрат на 3 от тях.
2. Да се гласува доверие на редакторски екип, който да направи подбора.
А може и да се комбинират двата варианта.
цитирай
41. 777 - Днес видях този постинг на първа страница и се зачетох.
24.05.2009 10:25
Имам мнение и поетичен поглед, но ми кажете като начало къде да чета?

Гледам http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251
Тук има едва 54 линка, от които няколко неактивни, няколко, които за нищо не стават, няколко, които съдържат творби на класици и други, които са се объркали нещо и 2-3 с картини и снимки.
Като казвате, че има хиляда страници къде са те?
цитирай
42. ka4ak - @41Очаквам предложения!
24.05.2009 10:28
Смятам,че всеки трябва да присъства и да има определен брой страници или страница.Нали едно от нещата за които съм помолил е да може да ги видиме в един пост или примерно,как ще изглежда една страница,какво може да се отпечата на нея,как ще са илюстрациите,като фон или отстрани и т.н.Колективния ум нали е за това,всеки да помогне ако разбира или има идея как да се реши проблема
цитирай
43. ka4ak - @42 честит и на теб
24.05.2009 10:41
и според мен трябва да е справедливо и никой да не бъде пренебрегнат
цитирай
44. анонимен - Честит празник,Владо!!!
24.05.2009 10:53
Успех в начинанието!
цитирай
45. ka4ak - 43@ хиляда страници е използвано като определение за много
24.05.2009 10:58
към 15 МАЙ бяха над 700 страници ,без да беше прегледан целия списък.Списъкът е там и всеки може да направи преценка,колко страници ще се получат.
цитирай
46. ka4ak - Вихре честит и на теб!
24.05.2009 11:04
разчитам и на теб,ще искам книга с подпис от автора!
цитирай
47. 777 - ПРЕДЛОЖЕНИЕ за КОРИЦИ
24.05.2009 11:09
корици: Илияна Димитрова

картини: пейзажи

http://iliada.blog.bg/photos/17743/original/HPIM0332.JPG пейзаж

http://iliada.blog.bg/photos/17743/original/HPIM3023.JPG

картини: море

http://iliada.blog.bg/photos/17743/original/HPIM1477(1).jpg

http://iliada.blog.bg/photos/17743/original/Picture-006(1).jpg

КАРТИНИ: цветни феерии

http://iliada.blog.bg/photos/17743/original/Picture-624.jpg - предна корица

http://iliada.blog.bg/photos/17743/original/DSC01847.JPG - задна корица


цитирай
48. ka4ak - @49 виж@8
24.05.2009 11:18
иначе,благодаря за предложението
цитирай
49. 777 - По 1 стих от автор. Това е от мен. Успех с идеята! )
24.05.2009 11:19
Избирам следните стихотворения:


1. Дела Раи - wonder

Мой бъди

Поискаш ли да бъдеш мой – бъди!,
през флейтата на нощ незабравима,
през блясъка на моите очи
през приказката стара и любима,
в която се разказва за Любов,
за нежна светлост бликнала в душата,
за трепета на пламналия зов,
за влюбената волност на луната.
В която моят стих на бард живял
в прегръдките на твоята соната,
избухва като песен на кристал,
разсипал през звездите светлината.
Поискаш ли да бъдеш мой - бъди!,
в китарния копнеж на красотата,
в косите ми заплитай пак звезди,
в дъха ми изтъкавай необята.
И в приказката бяла отпреди
навярно ще потръпна, ще бленувам...,
ще се обърна – с мен ще бъдеш Ти.
И цялата вселена ще танцува.
Когато те погледна – ще горя.
Очите с твоя образ ще извират.
През пръстите ще светят пак слънца.
А огънят ще пее на всемира.

http://avangardi.blog.bg/izkustvo/2009/05/06/poeziiata-moiat-jivot-moi-bydi-wonder.331309


2. Ведрин – Ясен Ведрин – „Въпроси в дълбокото”
http://vedrin.blog.bg/izkustvo/2009/04/25/vyprosi-v-dylbokoto.326980



„Въпроси в дълбокото”

Любов ли е? Попитай във сърцето.
Мечта ли е? Душата ще прости.
Ако е болка - страдаш неусетно.
Ако е радост - тръпнеш от мечти.

Вълшебство ли е? Вятър ще те гали.
Магия ли е? Ще блестят звезди.
Ако е огън - той ще те разпали.
Ако е лед - ще мръзнеш от следи.

Съдба ли е? Орисник ще те срещне.
Копнеж ли е? С крила ще полетиш.
Ако е нежност - нека е гореща.
Ако лъжа е - как да я простиш...

Оброк ли е? Ще стъпиш на жарава.
Измама ли е? Ще кървят стрели.
Ако любов е - любовта остава.
Ако тъга е - дълго ще боли.

3. аlipieva - Любов Алипиева - „Диагноза”

ДИАГНОЗА

ХРОНИЧНО ОБИЧАЩА,
ЩАСТЛИВО КОМИЧНА,
НЕСПИРНО МЕЧТАЕЩА,
БИБЛЕЙСКИ РАЗЛИЧНА,
ГОЛЯМО МОМИЧЕ,
ПО ЖЕНСКИ УЗРЯЛА,
СЪЛЗИТЕ ОТРИЧАМ,
ВСЕ ТЪРСЯ НАЧАЛО.
НА НЯКАКВО НЕЩО,
КОЕТО Е ЖАЖДА,
КОЕТО ГОРЕЩО
В СЪРЦЕТО СЕ РАЖДА.
НА НЯКАКВО ЧУДО
НА ЧУДЕСАТА,
МЕЧТАЯ ГО ЛУДО
ДА ГРАБНЕ ДУШАТА.
ХРОНИЧНО ОБИЧАЩА,
НО НЕДОЛЮБЕНА,
ЗАЩО ДА ОТРИЧАМ,
ХАЗАРТНО ИЗГУБЕНА
ОТ МЪЖКАТА ГЛУПОСТ.
БЕЗМЕРНО ОТЧАЯНА
ВЪВ МОЯТА ЛУДОСТ
СЕ СКРИВАМ НАКРАЯ.



4. Естир – Боголюбие (питайте я за името, с което ще публикува)

Кой е над всички

Надхвалвали се Нещото и Нищото,
а между тях и яката Среда.
Те истината взели да разнищват
за властника всесилен на света.

Години дълги сбира мъдрост Нещото,
а Нищото се перчи с хитрини.
Средата - работливата и вещата,
изхранва всичко живо с добрини.

Но кой създаде Нещото и Нищото,
и пъргавата, златната Среда ?
Гонитбата на светло с тъмно вижте,
на раждането вечно и смъртта!

Кой съди чрез законите свещените
безнравствено вилнеещи дела?
Как действуват незрими, съвършени те
и по какви вселенски правила?

Да сгънем коленете пред Създателя!
Най-мъдър, вещ и умен, повели
ръка да стиснем и на неприятеля,
а Той могъщ ще ни благослови.


5. Ели Георгиева - cinderellathespy


"Вода"

На брега на реката
приседнах във утрото,
загледах водата,
усмихнах се мисленно.
Всички спомени хвърлени
в тези бързеи пламенни
ми навяват тъга,
но и много носталгия.
А навред е зелено,
слънце златно наднича,
във душата ми грее,
образ мил на момиче.
Вятър песен запява,
а водата приглася,
две очи ще потънат
в тази нежна омая.
Крехко щастие - минало
ме прегръща през рамото,
камък хвърлих в реката -
пожелах си завръщане.
Кратък миг е живота,
а водата - пречистване.
Спомен цветен, усмивка
и накрая пробуждане.
~~

6. Христам - http://hristam.blog.bg/izkustvo/2009/05/05/poetichno.330616

Симфония
от разпилени думи,
които плахо те докосват,
които галят,
омагьосват,
които могат да жигосват.
Рисуват обич там, където
без обич го боли сърцето
и тайно със любов орисват
/без нея нищо няма смисъл/.
И някак в тяхното звучене
откривам теб,
а ти пък - мене.

Симфония
от разпилени мисли
по черно-белите клавиши
на черно-белите ни истини.
Прозвънват струнно
думи бисерни
във съкровено пианисимо
и като летен дъжд
се плисват -
прозрачно истинни.
И чисти.



7. Еssy - http://essy.blog.bg/izkustvo/2009/05/06/kato-gynka-vyv-vremeto.331281

Като гънка във времето
ме пренасяш през куп измерения.
И ме срещаш с Рицари,
бранещи своите мечти с дръзновение.

Устремени по детски,
към любов. И греховно падение.
Омагьосващи. Мамещи...
Необятни със своето вдъхновение.

После смело политам
с ято сребърни дракони...
И прелитам над спомени
и надежди изплакани...

И намирам тих пристан
там - в ръжта на душите...
Узряла чрез мислите
и чувствата скрити....


8. Инамей – Калина Костова - http://inamay.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/05/10/poeziiata-moiat-jivot.332918

Когато светлина вплете
през думи себе си
и мислите, изписани,
отворят сетива,
очите ги приемат
и после
с тишина въздъхват:
това е тя – нарича се поезия...
ефирност до носталгия,
душа чуплива в лъч луна,
коси – лазурна синева...
жена,
по устните – загадъчна роса,
очите – дълбоки в лято езера,
а дрехите й – водопад,
с петна
от утринна дъга за цвят...
от две виоли миг,
по-късен разговор
между бемоли на обои,
от арфа стъпки в слух
и разказ от виолончело
във лунна нощ на морски бряг...
забързан вятър
в унес по желание,
загадъчност,
изтеклата през пясъка
вълна от меланхолия
и жадната наситеност
в прииждаща вълна...
Когато няма цветовете музика,
когато и дъхът
усети липсата на извор -
поетът се е разделил
със своята поезия...



9. Късна пролет – Невена Босилкова - http://kasnaprolet9999.blog.bg/izkustvo/2009/05/04/poeziiata-moiat-jivot.330532

Очакване

Как искала бих аз да гасна
в целувките ти нежни през деня
и трепетно, мъчително да чезна
в прегръдките ти страстни през нощта.

Ела, не ме мъчи любими,
звезда на моята мечта,
виновна ли съм аз кажи ми,
че паднах в плен на любовта.

Когато те видях, разбрах,
излъчваш истинско сияние
и искрано, аз цяла запламтях,
но ти остана в моето мечтание.

О, чуй любими моят зов сега,
ела, вземи ми самотата,
пийни от чашката на любовта,
на всички чувства красотата.


10. Катан – Катя Атанасова

Рими
Рими

Рими, рими, рими…
С тези рими
не сме ли много…
раними?
Я, я вижте там оназ –
без римата,
минава все за …
примата!
А пък ние тука –
с рими, с чувства;
с възклицания и отрицания;
с нежност, мъка и любов,
сме затънали във …
изтерзания!
Моля,
хайде леко с римите,
за да живеят волно
примите!

11. Любара – Любомир Николов

http://lubara.blog.bg/izkustvo/2009/05/08/poeziiata-moiat-jivot.332005

12. Цефулес – Стефан Кръстев
http://cefulesteven.blog.bg/izkustvo/2009/05/06/poeziiata-moiata-smyrt.331290

13. Хазар

http://hazar.blog.bg/tq-i-toi/2009/05/04/dve-reki.330152

14. Есен – Златка Митева - http://esen.blog.bg/izkustvo/2009/05/10/poeziiata-moiat-jivot.332737

Вятър в косите

Вятър в косите ми мислите брули,
обагря във есенни багри света.
Забогатяла с изстрадани хули
жив водопад е във мен мисълта.

Хиляди капки пороя отнася
в бушуваща бездна копняла покой.
И стон, но и свежест вятър понася
от удар родени рояци безброй.

Поемат отново в русло надолу
до следващ кипящ от страстта водопад.
Отново преплитат се думите в слово
каскадно бушуват и ...
няма назад.


15. Георги Михов

ЩЕ ДОЙДА

http://gmihov.blog.bg/nauka/2009/05/06/poeziiata-moiat-jivot.330977


16. Хензелски – Красимир Едрев

Тя е самотата във сърцето,
но избликва от душата.
Като жива вода е, където
скътана е тишината

на преглътнати думи,
въздишки, копнежи и зов.
Поезията - трънливите друми
на човешката ни любов.


17. krasimira75 - http://krasimira75.blog.bg/tq-i-toi/2009/05/05/poeziiata-moiat-jivot.330820

Няма така да живея
от мълчанието ти днес ме боли.
Сърцето на теб си отдадох
сега си отиваш.Нали?
Как да те спра ?
Аз самата незная.
Аз те обичам мисля за теб,
но животът е кратък
понякога лош.
Преди месеци ти се сбогува
сега отново връщаш се ти.
По-навик прегръщаш
по-навик целуваш.
Забрави ли?
Ти си тръгна преди!
Сега неискай отново да страдам
неискам пак да боли.
По-навик или защото тъгуваш
но вечно мълчаливи са твоите очи.
Тъжни са очите ти днес.
Някога във времето обичах
да погледна в тях и пак да се усмихна.
Но сега остава в сърцата
една любов ранима.
Една сълза днес ще има
една тъга голяма.


18.
http://laura.blog.bg/tq-i-toi/2009/05/07/poeziiata-moiat-jivot.331511

19. mamas.blog.bg/izkustvo/2009/05/06/poeziiata-moiat-jivot.331173

Да се обичаме
Като пясък през пръстите
животът изтича...
Нека побързаме -
да се обичаме!

Уж имахме време,
а виж - станало късно.
Като пясък животът
изтекъл през пръстите...

Няма миг за отлагане -
животът изтича...
От днес - и до края -
да се обичаме!

20. martosblack
Някога ,когато бъде- днес
ще се огледам
в старостта на очите ти...
и притихнала
от рутината на времето,
ще разгледам носталгично
чертите на лицето ти...
и може би ще се надсмея
над моето себеотричане,
но пак ще съм отдадена
в чакане на твоето отсъствие,
нямане и необичане...
И гледайки те в очите
обримчени от мрежа- бръчици
ще продължавам да те пиша с думи.
А ти, дали отново ще ме триеш
с твоето мълчание?
Питам те?...

http://martosblack.blog.bg/izkustvo/2009/05/07/poeziiata-moiat-jivot.331712

21. Ваня от Божествените Родопи
http://vanya70.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/05/04/poeziia.330437
Поезия
Палитра, полет и пространство.
Обичане, отричане, обет.
Емоция, еротика, единство.
Запитване, залитане, завет.
Идея, искреност, и идеал.
Я, чуйте – ясен глас, запял!

22. Валентин Иванов
Завет

Завият ли очите ми с дантела,
посипят ли ковчега ми със пръст,
загледай се в крилете на орела,
разперени като надгробен кръст,
и запомни, че мъж не се жалее
с пресипнал глас и сълзи във очи.
Мъжът обича вино да се лее.
Мъжът обича песен да звучи.
Мъжът обича с вятър да се бори.
Мъжът обича мирис на тютюн.
Той никога на колене не моли.
Заклева се във хляб и във куршум.
На колене мъжът е като знаме,
пречупено сред бойното поле.
Мъжът е мъж, когато се изправи
и тръгне пред препускащи коне.
И ако ти в орела ме познаеш,
снагата си - топола - изправи,
запей ми песента, която знаеш,
единственно от нея не боли.
Разлей ми вино, за да се опия.
Цигара запали - да ми дими.
Повикаш ли ме - няма да се скрия.
Поискаш ли ме - хляба целуни.

http://valiordanov.blog.bg/izkustvo/2009/05/05/poeziiata-moiat-jivot.330847

23. http://zabavnata.blog.bg/lichni-dnevnici/2009/05/06/nepopravimo.331128

Непоправимо

Не се промъквай пак неканен
в сънищата,в мойте мисли.
За другите си лош и странен.
За мен такъв ли си? Не мисля.

Но ти си този,който иска
да бъде сам сред много хора.
Душата ти от болка писка,
а ти изхвърли я на двора.

На вън валеше.Тя настина.
Болеше я и болна беше,
а ти с ирония подмина,
жестокостта ти те крепеше.

До онзи ден,когато я видя.
Душата ти умираща въздъхна.
Пируваше, а тя в нищета
целуна те за сбогом и издъхна.

цитирай
50. ka4ak - @51 като начало е добре
24.05.2009 11:31
капка по капка и накрая КНИГА!
цитирай
51. анонимен - страхотно!
24.05.2009 11:50
ще искам книга ;0)
цитирай
52. ka4ak - 53@ Всичко ще е публично
24.05.2009 11:53
и ще може да разбереш,как ще стане!
цитирай
53. teachme - Честит празник...
24.05.2009 12:02
и на поетите в блогбг:)
Успешно начинание!
цитирай
54. avangardi - Честит да ни е най-българският празник!
24.05.2009 12:03
Честит да ни е най-българският празник!
цитирай
55. ka4ak - @55 честит и на теб
24.05.2009 12:08
свободния човек,по своему е поет и тази книга ще бъде точно такъв продукт,на различностите обединени от свободния дух,на свободните хора в поетичен полет на свободата!
цитирай
56. анонимен - от Нел
24.05.2009 12:10
Обожавам Дела Раи!!!
цитирай
57. ka4ak - @56 и аз винаги така съм го разбирал!Виж @10
24.05.2009 12:16
сигурен съм,че ако бяха ни питали 24май,щеше да е националния ни празник!И хората с радост щяха наистина да го празнуват!
цитирай
58. ka4ak - @58 да,тя е от тези които се раждат поети!
24.05.2009 12:33
богатство е че някой хора свързват поезията с нейни стихове и ще я имаме в книгата
цитирай
59. anastasiia - Честит 24 май!...
24.05.2009 14:27
Поздравявам те за идеята и инициативата..., и въобще всичко, което правиш около "Поезията - моят живот"...
Светлина по пътя ти да има!...
цитирай
60. ka4ak - Ася честит и на теб
24.05.2009 15:03
днеска настръхвам от величието на азбуката,която ни
съединява,прави съпричастни,прави ни народ!Как ще
общуваме,ако не може да се разберем!Целувки!
цитирай
61. gothic - Честит празник на всички поети тук и ...
24.05.2009 17:25
Честит празник на всички поети тук и на тези които харесват това, което те правят. Както и на тези, които смятат, че това е вай-важният български празник!!!
цитирай
62. miaa - Качак, имам предложение..да се избере по 1 произведение , най- хубавото
24.05.2009 18:09
Нека в началото на книгата има увод и представяне на всеки участник. Тя да съдържа не повече от 60 -65 страници. Всяка страница да започва с произведението на дадения автор.Илюстрацията на книгата ще я направи по-стилна.Книгата е най- голямото богатство на човека. Нека поколения наред да я препрочитат и да я пазят в сърцата си.
цитирай
63. vanya70 - В навечерието на 24 май бях тук :)
24.05.2009 18:36
И днес искам лично на теб, ka4ak, да честитя прекрасния празник!

Честито и на всички, които обичат и пазят българското слово!

ПП. Признавам си публично, че в началото на работата по идеята предпочитах да си коментирам чрез съобщения. Просто по-бързо се уточняваха нещата по чисто техническата работа. От тук нататък, обаче преставам с лични съобщения по обсъждането ;) Но нека, наистина, всички, които имат въпроси, предложения и мнения пишат в основния постинг за обсъждане. Иначе малко се "размиват" мненията и е малко трудно да се проследи цялата дискусия. Все пак има хора, за които дори и виртуално времето не е неограничено ;)
цитирай
64. ka4ak - @63 честит и на теб,музикални поете!
24.05.2009 18:43
сещам се дали няма да измислиш нещо за музикален фон или нещо от твоя бранш
цитирай
65. ka4ak - @64 Миа има нещо и в това предложение
24.05.2009 18:52
а книгата наистина може да се окаже историческа и
ценна реликва и за зрители и за учасници,а защо не и за България!Мисля че се ражда един продукт с послание в бъдещето!
цитирай
66. ka4ak - @65 Ваня честит празник!Благодарение на теб,можем да разглеждаме съдържанието и да коментираме!
24.05.2009 19:13
Мисля,че има интересни предложения,които може да качиш в ПРОБА,за да ги препиша от теб и кача в основния пост,за да могат да ги отварят и разглеждат!
Хареса ми разсъждението за лични!Поздравления и много целувки!
цитирай
67. vanya70 - 68. ka4ak,
24.05.2009 20:34
За благодарностите, както ти писах и преди със съобщение, просто се оказах със малко свободно време, когато се наложи. Не мисля, че съм направила нещо особено - много хора тук биха могли да го направят. В основния постинг написах как приех идеята и защо я подкрепям :)

За новите предложения, които да кача като линкове при мен... можеш ли малко да ме насочиш. Тези дни не съм изчела всичко, свързано с това и малко ми е трудно бързо да реагирам в момента...(затова и написах, че е по-добре всичко да се коментира на едно място)
цитирай
68. yuliya2006 - ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ, РАДВАМ СЕ ...
24.05.2009 20:50
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ, РАДВАМ СЕ ЧЕ МНОГО ХОРА СА ВЕЧЕ ТУК!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
69. ka4ak - @69 Ваня много правилно предложение.
24.05.2009 20:58
Аз малко по късно като прегледам постовете,ще извадя тук,какво смятам за градивно и кое смятам да качим в основния пост!
Сигурно и ще направя специален пост са да популязирам възваниети на ДЖУЛИЯ БЕЛ за да може по лесно и по масово да се влиза в основния пост,защото времето лети
цитирай
70. ka4ak - @70 направо си магьосница,аз докато се пъна да пиша отговор за Ваня и ти цъфна тук!
24.05.2009 21:08
Честит празник!Кръвните групи май са еднакви!
цитирай
71. 777 - към ПЛАГИАТКАТА kleopatrasv
24.05.2009 21:48
Направих си труда, като преподавател в университета, с дългогодишен стаж и много издадени книги и монографии, да съдействам с чисто интелектуален ЧИТАТЕЛСКИ труд. И дали семпли "личности" като теб, крадящи чужди стихове и чужд интелектуален труд, ще искат да чета или не, не ме интересува. Продукта е на целия блог и идеята може да е на Пегас 08, но в никакъв случай не е твоя. Освен ако ти не си Пегас???

Големият фал, който ще си остане завинаги пукнатина в този продукт, е именно твоето присъствие и чак сега си обяснявам защо поетите на блога не желаят да участват. И като казвам поети говоря за мартинки, пумпал, ротазия, фелисия, соууот и мн. др.
Даже питах упорито ка4ак за уондър, за ведрин сам проверих и съм учуден, че те са попаднали в тази книга. Може би са много над нещата.

Отдръпването на ПЛАГИАТКАТА kleopatrasv е най-доброто за продукта на този етап.

Прилагам доказателства:

http://radost4e.blog.bg/drugi/2009/03/03/oshte-edno-mnenie-za-plagiatite.298571

http://radost4e.blog.bg/izkustvo/2009/03/05/kleopatrasv-nona-iotova.299533

Има и постинги в блоговете на пумпал и бимбо по темата, както и в няколко други блога.
Не просете уважение, внимание и признание kleopatrasv , защото всеки плаща за постъпките си и би трябвало да си свиете перките малко ако имате поне 3 капки мозък. На такива като вас пиша 2 завинаги без право на поправителен ако не се променят и не станат честни хора.
цитирай
72. анонимен - хихихи, виж последния постинг на плагиатката
24.05.2009 22:07
тя и от `Азбучна молитва` е краднала идеята
цитирай
73. esen - Честит празник на всички!
24.05.2009 23:02
Бъдете вдъхновени за добри дела!!!
цитирай
74. yuliya2006 - Хората са упорити, алогични, ег...
24.05.2009 23:08
Хората са упорити,алогични,егоцентрични.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Правиш добро,ще те обвинят в егойзъм и задни мисли.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Успееш ли ще се сдобиеш с фалшиви приятели и истински врагове.------ СТРЕМИ СЕ КЪМ УСПЕХА ВЪПРЕКИ ТОВА! Доброто което правиш ще бъде забравено утре.------ ПРАВИ ДОБРО ВЪПРЕКИ ТОВА! Най-големите хора с най-велики идеи могат да бъдат убити от най-дребни хора с най-дребните съзнания.------ НЕ ОГРАНИЧАВАЙ МИСЛИТЕ СИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Хората са благосклонни към губещите,но подкрепят само победителите.------ БОРЕТЕ СЕ ЗА ПОБЕДЕНИТЕ ВЪПРЕКИ ТОВА! Каквото си градил с години може да се срине за една нощ.------ НЕ СПИРАЙ ДА ГРАДИШ ВЪПРЕКИ ТОВА! Дай на света най-доброто от себе си и той ще те отритне.------ ДАЙ МУ ГО ,ВЪПРЕКИ ТОВА!--------------------- МАЙКА ТЕРЕЗА
цитирай
75. анонимен - ти, не си майка Тереза, yuliya2006
25.05.2009 00:37
явно няма какво да открадне от теб, но да бъдем снизходителни ;-))
цитирай
76. ka4ak - @73 "Може би са много над нещата."Сам си отговорил!
25.05.2009 00:46
Скъпи свободни хора,благодаря Ви за съпричасността и проедоляното егоистично разбиране!В момента се ражда един продукт във виртуала,откриващ нови хоризонти и изпращащ послание в бъдещето!По своему анонимни хора със свободна мисъл,демонстрират силата на свободния дух в това начинание и показват,начина и пътя по който,може да помогнем и на обществото в което живеем!

Списък на престрашилите се свободни хора и по своему поети със свободна мисъл и душа!

свободните поети които не са професионалисти,са такива заради свободата която изпитват и обичта към поезията!С нашето творение навлизаме в периметър за единици,които са се родили като такива и единици
имат смелостта да ни допуснат,да бъдем редом с тях,което им прави чест,защото са пренебрегнали неравното положение и заради идеята участват!

и все пак коментираме списъка,а не дали си свободен или не!
"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251

добре че не давам оценки
цитирай
77. ka4ak - @74 коментираме списъка и идеи за него
25.05.2009 00:54
"СВОБОДНИ ПОЕТИ В blog.bg-ПОЕЗИЯТА-МОЯТ ЖИВОТ "
ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251

цитирай
78. ka4ak - @76 винаги пращаш трудни за разбиране послания!
25.05.2009 01:14
аз ги разбирам!
цитирай
79. ka4ak - @77 свобода не се краде
25.05.2009 01:18
или я имаш и си свободен!Или просто я нямаш!
цитирай
80. ka4ak - @75 благодаря ти есен
25.05.2009 01:31
за добрите дела винаги трябва вдъхновение!!!
цитирай
81. ka4ak - AЗ ИМАМ ЕДНА МЕЧТА
25.05.2009 08:32
Мартин Лутър Кинг: „Аз имам мечта”
На 28 август 1963 година, по време на похода до Вашингтон, пред 250 000 чернокожи и бели Мартин Лутър Кинг произнася историческата си реч "Аз имам мечта", в която говори за мирното съвместно съществуване на хората. Маршът до Вашингтон се превръща в кулминационен момент на движението за граждански права

Аз имам мечта

Преди сто години един велик американец, в чиято символична сянка сме застанали днес, подписа Прокламацията за освобождаване (на робите, б. прев). Този документ с огромна важност се превърна в пътеводна светлина на надеждата за милиони чернокожи роби, които изгаряха в пламъците на свирепата несправедливост. Той се превърна в щастливата зора, сложила край на дългата нощ на тяхното пленничество.

Но сто години по-късно чернокожият все още не е свободен. Сто години по-късно животът му все още е осакатен от веригите на сегрегацията и оковите на дискриминацията. Сто години по-късно чернокожият живее на самотния остров на бедността сред огромен океан от материален просперитет. Сто години по-късно той все още гние в периферията на американското общество и е изгнаник в собствената си страна…

Ние, обаче, отказваме да повярваме в това, че банката на справедливостта е банкрутирала. Отказваме да повярваме, че в огромните трезори на възможностите в тази държава няма достатъчно средства…

Ще бъде фатално за страната, ако пренебрегне спешността на момента. Това знойно лято на законното недоволство на чернокожите няма да свърши, докато не дойде освежаващата есен на свободата и равенството. Хиляда деветстотин шестдесет и трета не е край, тя е начало… Не ще има нито мир, нито спокойствие в Америка, докато на чернокожите не бъдат гарантирани техните граждански права. Вихърът на негодуванието ще продължи да разтърсва основите на държавата ни, чак докато не дойде светлият ден на правдата.

Но има нещо, което трябва да кажа на съратниците си, които стоят на нагорещения праг, водещ към двореца на справедливостта. В процеса на борба за нашето законно място, ние не трябва да сме виновни за престъпни дела. Нека не опитваме да задоволяваме жаждата си за свобода, пиейки от горчивата чаша на омразата… Не трябва да позволяваме градивният ни протест да се изроди във физическо насилие. Отново и отново трябва да се издигнем до величествените висоти да посрещаме физическата сила със силата на духа…

И докато вървим, трябва да се закълнем, че винаги ще продължаваме напред. Не можем да се върнем обратно. Има такива хора, които питат защитниците на гражданските права: „Кога ще бъдете задоволени?” Никога не можем да сме задоволени, докато чернокожите са жертви на неописуемите ужаси на полицейското насилие… Никога не можем да бъдем задоволени, докато чернокожите в Мисисипи нямат правото да гласуват, а онези в Ню Йорк не вярват, че има защо да го правят…

Днес аз ви казвам, приятели мои, нека не пропадаме в долината на отчаянието. И въпреки че сме изправени пред трудностите на днешния и утрешния ден, аз все още имам мечта.

Мечтая един ден тази държава да се въздигне и да заживее според истинския смисъл на своето мото: Ние вярваме, че видни от само себе си са истините, че всички хора са създадени равни…

Мечтая един ден по червените хълмове на Джорджия синовете на бившите роби и тези на бившите робовладелци да могат да седнат заедно на масата на братството.

Мечтая един ден щатът Мисисипи, изнемогващ от непоносимата жега на несправедливостта, изнемогващ от жегата на потисничеството, да бъде превърнат в оазис на свободата и справедливостта.

Мечтая един ден четирите ми малки деца да живеят в държава, в която няма да бъдат съдени по цвета на тяхната кожа, а по същността на своя характер. Днес аз имам мечта!



цитирай
82. анонимен - ...
25.05.2009 15:06
...
цитирай
83. yuliya2006 - AЗ ИМАМ ЕДНА МЕЧТА
25.05.2009 15:54
И докато вървим, трябва да се закълнем, че винаги ще продължаваме напред. Не можем да се върнем обратно. Има такива хора, които питат защитниците на гражданските права: „Кога ще бъдете задоволени?” Никога не можем да сме задоволени, докато чернокожите са жертви на неописуемите ужаси на полицейското насилие… Никога не можем да бъдем задоволени, докато чернокожите в Мисисипи нямат правото да гласуват, а онези в Ню Йорк не вярват, че има защо да го правят…

Днес аз ви казвам, приятели мои, нека не пропадаме в долината на отчаянието. И въпреки че сме изправени пред трудностите на днешния и утрешния ден, аз все още имам мечта.

Мечтая един ден тази държава да се въздигне и да заживее според истинския смисъл на своето мото: Ние вярваме, че видни от само себе си са истините, че всички хора са създадени равни…

Мечтая един ден по червените хълмове на Джорджия синовете на бившите роби и тези на бившите робовладелци да могат да седнат заедно на масата на братството.

Мечтая един ден щатът Мисисипи, изнемогващ от непоносимата жега на несправедливостта, изнемогващ от жегата на потисничеството, да бъде превърнат в оазис на свободата и справедливостта.

Мечтая един ден четирите ми малки деца да живеят в държава, в която няма да бъдат съдени по цвета на тяхната кожа, а по същността на своя характер. Днес аз имам мечта!
цитирай
84. анонимен - пак войни ли?
25.05.2009 16:02
двама се карат третия печели!!!

плагиатката КРАДЛАТА КЛЕОПАТРАСВ - ВЪН!

художник на кориците - Илияда

за пОдкрепа перифраза на Войнът на светлината

„Изтрий онова,което си написал до този момент в книгата на своя живот: тревога, несигурност, лъжа, кражба и дебелоочие. На мястото на всичко това напиши думата ЧЕСТНОСТ. Ако тръгнеш на път с тази дума и вървиш напред с вяра в БОГА,ще стигнеш там, закъдето си тръгнал.”

до ka4ak: култивирай си гражданското общество ;)

цитирай
85. ka4ak - искренно ме боли,мое,твое,а думичката наше?
25.05.2009 16:22
богатсвото на света е в различията и способноста в тази свободна среда да намерим думичката наше!
Не разочаровайте света,той е наш!
цитирай
86. анонимен - № 87 - няма начин, няма начин, цефула ...
25.05.2009 16:29
№ 87 - няма начин, няма начин, цефула да не си пъхне и тука носа:))))))))))))))))))
цитирай
87. анонимен - Съгласна съм с lunar
25.05.2009 16:42
Защо започва всичко това да ми прилича на бал с маски?Сега погледнах предложенията с картините.Сори,хубави са но за друго място.Значи ще излязат прави доста хора тук с предложенията си за нечестност.Въпросът ми е и питането;...Защо не е някоя красива картина,пеизаж,птици или нещо подобно.
цитирай
88. анонимен - ...
25.05.2009 17:02
...
цитирай
89. анонимен - разкажи от какво си потресена?
25.05.2009 17:14
всеки има право на мнение
цитирай
90. ka4ak - @89 и аз желая хубав и прекрасен свят и вярвам.че този свят е пред нас и ще бъде наш!
25.05.2009 17:34
приемам хората такива,каквито са и гледам да им помогна да станат по добри и не бих отлъчил нито един защото винаги има надежда доброто да обедини!
цитирай
91. ka4ak - @90 и за теб,ще има книга
25.05.2009 17:38
заради твоето надничане!
цитирай
92. ka4ak - @91 Краси,всичко е публично и нечестност няма!
25.05.2009 17:43
аз седя зад думите си и бих се радвал,ако предложиш
нещо градивно!
цитирай
93. ka4ak - @92 седя с изправена глава и не ме е срам!
25.05.2009 17:50
обичам хората и не се отказвам от ангажимента си!
цитирай
94. yuliya2006 - ВЛАД, ИМА ЛИ НЯКОЙ БЕЗГРЕШЕН. . НЕКА ...
25.05.2009 18:57
ВЛАД, ИМА ЛИ НЯКОЙ БЕЗГРЕШЕН..НЕКА ХВЪРЛИ КАМЪКА ДА ГО ВИДИМ
РАЗДЕЛЯЙ, РАЗДЕЛЯЙ... ТО, КАКВО ЛИ НЕ СЕ РАЗДЕЛИ НА ПАРТИИ, НА ЦЪРКВИ... И ВСИЧКО НА ДЪНОТО
ПРЕДЛАГАМ ОТ ВСЕКИ ХУДОЖНИК ПО ЕДНА СНИМКА ИЛИ КАРТИНА
ЛИДИС Е СТРАННА, ДИВА, НЕОБУЗДАНА, НО НЕЙНИТЕ СНИМКИ СА НА СВЕТОВНО НИВО И НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ДРЪЗНЕ ДА ГО ОСПОРВА...
ИМА ЕДНА НА МАДОНА ВЪРВИ СРЕД ЖИТАТА, МНОГО Я ТЪРСИХ, НО СИГУРНО Я Е СВАЛИЛА

ЛЮБА, НЕЙНАТА ПЪРВА КАРТИНА СТРАШНО МИ ХАРЕСА..ЗАЩОТО ПРИЛИЧА НА ПОЕТИТЕ..
ИЛИАНА Е МОЯ ПРИЯТЕЛКА И ЗА НЕЯ ЩЕ КАЖА ЧЕ ЦВЕТНИТЕ ФАНТАЗИИ СА ПРОСТО ПРИКАЗКА И МОЖЕШ ДА ОТКРИЕШ В ТЯХ КАКВО ЛИ НЕ

ИМА ЕДНА ХУДОЖНИЧКА - МОНА..НЕВЕРОЯТНИ МОРСКИ КАРТИНИ, НО ВЕРОЯТНО СЕ СТРАХУВА ДА ГИ ПРЕДЛОЖИ

ВСИЧКО МОЖЕ ДА СЕ РЕШИ ... С БЛАГА ДУМА ПЛАНИНИ СЕ СРУТВАТ...
ЗА ВСЕКИ УЧАСТНИК ПУСКАМ ВСЕКИ ДЕН ПОСТИНГИ, КАТО КАЧВАМ ИЗБРАН ОТ МЕН НЕГОВ СТИХ В РУСКИЯ САЙТ
СЪЩОТО ЩЕ НАПРАВЯ И ЗА ТВОРЦИТЕ ПРЕДЛОЖИЛИ СНИМКИ И КАРТИНА..ТОВА Е ПЪТЯ
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
95. анонимен - Това е идея
25.05.2009 19:04
Да изберем всички картина.
цитирай
96. анонимен - Това трябва да е
25.05.2009 19:06
Картина която да е синхрон със заглавието!

цитирай
97. ka4ak - @ Ще помоля някой да направи пост с картините,поредени една до друга и номерирани,от участниците също има хора с фотографии и картини!
25.05.2009 19:46
всеки е разбирал поезията по свой си начин!Като се направи този пост,ще обявя дата и час и ще пусна поста за гласуване!Всичко това може да го решим,много лесно и да го реализираме,за да можем да видим корицата с надписа на нея!
Другите илюстрации,ще разпределим в книгата до
стиховете.Eдинственото ограничение при гласуването е,че ще се приемат,гласове на регистрирани в Блог.бг.Анонимните извинявайте!
цитирай
98. bimbo163 - Сега прочетох написаното до тук и ...
25.05.2009 21:34
Сега прочетох написаното до тук и понеже видях, че един свободен анонимен и не само той са засегнали една хубава тема относно плагиатството на Клеопатра , смятам, че е добре да кажа и аз нещо по този въпрос.

Аз лично не бих поставила себе си, ника ми - вимбо163 и името ми - Ирена Недялкова до това на Клеопатра. Именно за това и не дадох линк за участие в тази книжка.
Нямам претенции, че съм поетеса - напротив АЗ СЪМ УЧИТЕЛ !!!! Но въпреки професията ми пиша по някое стихче. Пиша ог от душата си, със сърцето си....то се ражда от чувствата които живеят в мен. И как да ги сравня с оцапаните, крадените, преписаните такива от Клеопатра.....

Освен свободата за която много тук говорят ревностно....аз браня ДОСТОЙНСТВОТО СИ!!!!

Моето АС не ми позволява да заставам в една редица с недостойни, аморални и самозабравили се хора като Клеопатра.

Подкрепям виждането, че нейното невключване в това иначе уникално начинание ще го направи СТОЙНОСТНО !!!

Книжка със събрани човешки съдби, емоции и преживявания....книжка с дух на болка, обич и страдание.....би била, но би била.....
А можеше да имат шанс да бъдат осветени и да излязат на сцената артистите на поезията от блог.бг - и щяха да бъдат признати......но с Клеопатра......това е смешно.
цитирай
99. 777 - Бимбо, браво на теб!
25.05.2009 22:14
Може би това, че ka4ak е отскоро тук, не му е дало възможност да разбере, че плагиатките на блога са клеопатра и блубърд.
цитирай
100. анонимен - bimbo163
25.05.2009 22:22
Доколкото ми е известно ти я обожаваше и харесваше , след това те виждам при Пегас с недостойни свалки ? Тя няма да ти обърне внимание , потърси си друга изгора ш занимавка.Не мислиш ли,че е недостойно за учителската ти професия ?
цитирай
101. анонимен - 777 ,
25.05.2009 22:27
Просто ти се чудя на интелигентността на университетски преподавател , замесван в порно - скандали и имаш допир до съмнителни личности като радостче.блог.бг ?
цитирай
102. анонимен - ka4ak
25.05.2009 22:47
Предлагам групичката от 777, бимбо163, радостче и пумпал да се игнорира при мнение.Тези блогъри са в блог.бг само за създаване на интриги и опорочаване на идеята да бъдеш свободно поет в блог.бг.
цитирай
103. анонимен - анонимни 104, 105 и 106 е Клеопатра от свищов
25.05.2009 23:01
бейби, хОди се лекувай вече ни писна от малоумието ти :)
цитирай
104. анонимен - апропо
25.05.2009 23:02
групичката от 777, бимбо163, радостче и пумпал и още няколко като тях за ЦВЕТА на блога! вива!!!
цитирай
105. анонимен - Силата й е в словото !
25.05.2009 23:03
Забраната на протестите е логически абсурд !!!

СИЛАТА НА СЛОВОТО
Свободата е дълбоко удовлетворение
а самото освобождение опровержение
вярата е велико вдъхновение
надеждата далечно привидение

Истината е просто едно проявление
в борбата с крайно дясно стълкновение
словото е неизбежното намерение
в протеста с постигнато споразумение

Битката е нужното подкрепление
пред самото чудно стълкновение
законите са вечното определение
на властта с безпочвено мнение

Мисълта е желязно въоръжение
умът е разлистено угощение
действието велико сражение
волята господстващо отмъщение

Силата е великолепно отражение
а примирието достолепно опиянение
митинга безпределно наставление
каузата неизбежното измерение
Публикувано от kleopatrasv
цитирай
106. анонимен - Клео - болен мозък
25.05.2009 23:05
много грозни песньовки драскаш
цитирай
107. анонимен - 109. анонимен
25.05.2009 23:05
Чете се и продължава да се чете !
цитирай
108. 777 - Тук станало като в женската лудница, ka4ak ;)
26.05.2009 00:32
По повод лекето от думи по-горе на 109ти коментар, отказвам да чета чалга, ще ме простите!
цитирай
109. bimbo163 - ЗА 104. анонимен
26.05.2009 00:38
Приятно ми е Бимбо163 - Ирена
А ти миличко колко си голямо ?
Размер на грахче имаш ли?
Гледам, СВОБОДНО, БЕЗСТРАШНО, ДОСТОЙНО НИЩО СИ .
И не се самосъжалявай много, изписвай се с главна - Анонимен Тъпото.
И си бездомен навярно - блогче си нямаш.
Живот си нямаш....
Нищо си нямаш....
Ти нищо ли си или си нищожество?

"Невъзможно е да се направи нещо глупакоустойчиво, защото глупаците са безкрайно изобретателни. Човек изрича много глупости в желанието си да каже нещо ново."
Много ме кефиш с разборите си !!!!
Уау, свалки с Пегас....ревнуваш ли????
Обожавала съм Клео - та нали е божество, как да не я обожава човек.....
Те и в Министерство на културата я обожават.....
И кое е недостойно за учителската ми професия??? - имаш ли представа от ДОСТОЙНСТВО ???

Определено си от страната на губещите, не губи уроците !!!! /думите са на Далай Лама, ако имаш поне мъничко сиво вещество в кутията , която носиш на раменене си - може и да разбереш в противен случай САМО ЩЕ ЛЕТИШ КАТО ГЪЛЪБЧЕ..../
Ако ГЛУПОСТТА имаше свойството да лети, то ти нямаше да ходиш по земята.....
цитирай
110. ka4ak - явно пак ще трябва да обяснявам!
26.05.2009 02:39
Братята от поста,не са си свършили работата!Или ВИЕ НЕ МОЖЕТЕ ДА ЧЕТЕТЕ ИЛИ АЗ СЪМ ПЕРКО НАУМОВ!
За да съм коректен,няма да Ви отговарям сега!Утрото е по мъдро от ноща!
цитирай
111. анонимен - Добро утро
26.05.2009 08:30
Ето и аз да се обрна към Анонимните дружки.
Защо не вземете да влезете с ника си за да се види каква е истината.И да,аз също четях преди Клео,коментирала съм няма лошо.Докато един ден не започнаха споровете.Нпаисала съм коментар и сега пак го казвам.Личи си,вижда се разликата в стиховете.И имам чест и достойнство когато напиша чужд стих в блога си да напише и именто на автора.Идеята на качак е хубава,но винаги ще има злоба и обиди.Аз не съм казвала никога,че мога да пиша,но поне мога да различавам.И пак ще ми бъде интересно когато се издаде книгата дали ще има крадено стихче в него.Но времето ще покаже.
цитирай
112. ka4ak - Добро утро в свободната зона на Блог.бг.Обяснявам за зоната.Никога не трия коментар!Няма модерация!Единствено автора на коментара може да го махне!
26.05.2009 10:10
Аз не махам коментари!
Сега имам още малко ангажименти и след това ще продължа!
цитирай
113. анонимен - Имам едно въпросче.....
26.05.2009 15:27
Всяко стихче ли ще бъде илюстровано със снимка или картина???
цитирай
114. анонимен - 117 - въпрос на блонди
26.05.2009 15:55
117 - въпрос на блонди
цитирай
115. yuliya2006 - АЗ ИМАМ МЕЧТА
26.05.2009 17:13
ВЛАД, ПОЗДРАВИ ЗА ДЪРЗОСТТА ДА НЕ СЕ ПРЕДАВАШ...
ХИЕНИ ТУК БОЛ, НО ТИ СИ ГИ ВИЖДАЛ В ЖИВОТА И ЗНАЕШ, КОЛКО СА ГЛАДНИ И КРЪВОЖАДНИ...
ПОМОЛИ СПЕЦИАЛИСТИ В ИЗДАВАНЕТО НА КНИГИ, ТУК СА ДОСТА, В ЛИЧНИ ДА ТИ ПОМОГНАТ
НЕКА КЛЕО И ПЕГАС КАТО ТВОРЦИ СЪЗДАЛИ ТАЗИ ВЪЛНА ...
ДА ДАДАТ СЪГЛАСИЕ ОТ ВСИЧКИ УЧАСТНИЦИ ПО ЕДНА ТВОРБА, КАКТО ПРЕДЛОЖИ 777
И КОЛКОТО НЕДОСТИГАТ ЗА БРОЯ ДА СЕ ДОПЪЛНЯТ С ПРЕДЛОЖЕНИТЕ ОТ 777, ТЕ СА ЕДНИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ ПОЕТИ
НА ЛИЧНИ МИ ПИШАТ ЗАЩО НЕ ЗНАЯТ И ЧЕ ИСКАТ И ТЕ ДА УЧАСТВАТ...
ИНТЕРЕСА Е НЕВЕРОЯТЕН, ПРОСТО СЕ СТРАХУВАТ ДА ГО ПИШАТ ПУБЛИЧНО И АЗ ГИ РАЗБИРАМ
НЕКА ВАН, ТАЗИ КОЯТО НАПРАВИ ТОЛКОВА МНОГО ДА ПРОДЪЛЖИ ДА ПОМАГА
ТОВА Е НЕЩО НОВО И СЕ ПРАВИ ЗА ПЪРВИ ПЪТ...
А ВСЯКО НОВО Е СЪПЪТСВАНО СЪС СЪМНЕНИЯ, СТРАХ...

НЕКА ПОКАЖЕМ ДУХ И ДА БЪДЕМ ЗАЕДНО, ВЪПРЕКИ РАЗЛИЧИЯТА...ЗАЩОТО НЕ ВЯРВАМ НА ОНЗИ ГОЛЯМ БЪЛГАРИН КОЙТО ТВЪРДЕШЕ
НЕ НАРОД А МЪРША

АЗ ИМАМ МЕЧТА В ТЕЗИ САЙТОВЕ ДА СЕ СЪЗДАВАТ КНИГИ, КЛИПОВЕ, МУЗИКА И ТЕ ДА ПРОБИВАТ НА СВЕТОВНА СЦЕНА
АЗ ИМАМ МЕЧТА ...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
116. анонимен - анонимен@118
26.05.2009 17:44
Ми прав си-блонди съм, и не ме е срам,а и не виждам нищо срамно да попитам за нещо когато не ми е ясно:)))
цитирай
117. yuliya2006 - П О Е Т И Т Е Посланици небесни са ...
26.05.2009 19:13
П О Е Т И Т Е

Посланици небесни са поетите!
Словата им - блещукащи звезди,
разсмиват, учат, оживяват в песните,
разгарят огън от любовните искри...

С тъй малко думи, колко много казват ни,
водачи истински на своя род!
Небето на душите осветяват ни,
посочват в пълноводието брод.

Владеят силата творяща в думите
и ги нареждат в чуден словоред.
Чрез усети и мисли дирят друмите
към съвършен човешки мироглед.

Посланици на Бога са поетите!
Маяци са сред тъмен небосвод!
Те истината вплитат във куплетите
на одата за вечния възход!

ЕСТИР
цитирай
118. vanya70 - 83.cornflower,копирам и тук моя коментар от основния постинг за обсъждане.Това е последното място,където отговарям на този твой коментар,без значение къде още
26.05.2009 19:37
"Този твой коментар си сложила и в моя блог в постинга "Проба", където само добавям линковете, които да се прехвърлят в основния постинг. Предполагам, че си направила така, защото предложих тук една от снимките на lidis за корица. (Това свое предложение подкрепям и сега със своето дори и некомпетентно мнение.) И ще ти отговоря тук.

Отскоро съм в сайта, но дори и за краткото време, което съм тук, няма как да не се усетят словесните "престрелки" понякога тук. Не ми допада тонът на lidis , нито тонът на твоя коментар тук. Не съм наясно и не ме интересуват личните ви противоречия, както и противоречията между останалите съблогъри. Мнението си за всеки от тях си създавам от неговите думи, а не от това кой какво казва за него. Но не мисля, че трябва този конкурс да се превръща в изясняване на личните качества и спорове между участниците. Идеята май не беше такава?!?!

Подкрепях и все още подкрепям идеята на този конкурс. И за мен е неприемливо човек с толкова претенции за професионалист да поставая ултиматуми по начина, по който го правиш в своя коментар. Това не е свобода!

А последното изречение от твоя коментар:

"Благодаря Ви и довиждане до 1-ви юли на моя бряг!"

... просто ме изумява!!! Такова чувство за собственост "крещи" от тези думи, че дори не искам да го коментирам!

За съжаление не за първи, а вероятно не и за последен път ще има подобни изказвания тук..."

Към ka4ak и организаторите на конкурса - очаквам да прочета в основния постинг за коментари:

http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/11/skypi-svobodni-hora-blagodaria-vi-za-syprichasnostta-i-prodo.333251

какво да се добави в "Проба" при мен, за да се прехвърли и в основния линк.
цитирай
119. wonder - Усмихнахте ме топло с толкова добролюбие. Поезията е Царицата на изкуствата, както цигулката е царицата на инструментите. Като веща в занаята, мога да предложа
26.05.2009 19:40
Както казват японците "затворения цикъл" на всеки продукт има Матрица - другото е импровизация и 0 % грешки.

*Ако продукта е луксозен и с твърда корица - не повече от 300 страници.
Твърдата корица е марокенена, кожена или хартиена, може и от плат, конски косми и хиляди хрумки, които ви дойдат и Е непременно с луксозна обложка.

*Ако е с мека корица - не повече от 150-170 страници. /според желания брой коли/

* Хартията за "тялото" на книгата е бяла не по малко от 90-100-грамова и по възможност финландска, качествена е и испанската

* картона за корицата е според избора на общата визия и е не по-малко от 300 г

* Кориците са две - предна и задна и след предпечатната подготовка влизат в печатницата на филми

* Графиките - също на филми

*Графики към стиховете - не повече от 10-12 до 15

* на Титулната страница се вписват авторите и художниците, на последната има редакторско каре и сайтове, блогове, и-мейли и пр.

* Една книга преминава през няколко основни етапа:

1. Избор на стихове, графики, картини за корици - поне 2

2. Систематизиране, подреждане, страниране

3. Редакция - поне 3 редакции от поне 2-ма редактори

4. Предпечатна подготовка - оформяне визията на предна, задна корица и гръбче, избор на шрифтове и др.

5. Печат

6. Подвързване на тяло, УВ-лак на корица или ако е с твърди корици - шев и монограм и н.н.

7. Готов продукт, опакован в пакети от не повече от 16-20 книги.

8. Реклама.

9. Разпространение.

10. Тираж 1000 бр. остава около 30 книги в Народната библиотека, откъдето се взима непременно ISBN за книгата, което всъщност е № 1 от Всичкостите.

Наслука!
цитирай
120. yuliya2006 - ДЕЛА РАЙ, ПОКЛАНЯМ ТИ СЕ! С ОБИЧ ...
26.05.2009 19:54
ДЕЛА РАЙ, ПОКЛАНЯМ ТИ СЕ!
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
121. wonder - Параметри на една Красива и естетична Книга:
26.05.2009 22:22
- Стрaници: бр. – примерно 200 стр. – 12.5 коли
- Цветност тяло: 1+1 или 4 цвята ако вътре ще има цветни илюстрации, а не черно-бели графики
- Формат: ... мм /размер на книгата/
- Корица: мека, (4+0), термолепене
- Тираж - 1000 бр.


1. Печат на текста
2. Печат корица
3. Сгъв., набор, шиене, обрязв., пак.,биг
4. Филм-цветоотделки – корица
5. Предпечат (оформление корица, обработка на илюстрации, ошрифтяване,
страниране, 2 коректури, паус)
6. Разпечатки за редакция и корекции
7. Хартия тяло, офсет, 90-100 г/кв м,Испан
8. Картон 300 г/кв м. двустр. хром, гланц
9. UV лак
10. Поливане на книгата в луксозен ресторант с много приятели!
цитирай
122. andi2 - ка4ак
27.05.2009 00:48
скоро гледах един филм. Игрален . И едно от посланията му беше , че " ЧОВЕК СТАВА СВОБОДЕН , КОГАТО СЕ ОСВОДИ ОТ СТРАХОВЕТЕ СИ "
Поздрави и успех с книгата:)
цитирай
123. miaa - Добро утро,Качак
27.05.2009 10:11
Аз вярвам в добронамереността и мъдростта на хората.Ако ударим един клавиш на голямо пиано, всички тонове ще прозвучат в хармония с него. Те може да са по- високи и по- ниски, но са подобни.Същото става и когато привличаме към себе си и онези хора, които притежават качества, подобни на нагласата и представата ни за самите Нас. Сигурна съм , че ще успееш! Поздрави.
цитирай
124. анонимен - vanya70
27.05.2009 15:04
Я какво чувство за собственост крещи от думите на дядо Вазов ! - "Хубаво си, Отечество мое!"
Безсрамник - да изумява ваня от божествените Родопи!
цитирай
125. анонимен - vanya70
27.05.2009 15:10
Ами Каравелов и той, ще си присвоява гората - "Хубава си моя горо!"
Не може така, ваня от божествените Родопи не дава!
цитирай
126. yuliya2006 - ДО 128, 129А ТИ ДАЛИ РАЗБРА ТЯ КАКВО ...
27.05.2009 17:26
ДО 128, 129
А ТИ ДАЛИ РАЗБРА ТЯ КАКВО ТИ КАЗА?
цитирай
127. ka4ak - Благодаря Ви приятели,днес получих 5000 глас на одобрение!
27.05.2009 17:39
Ще Ви задам един въпрос с повишена трудност!
Как да направим така че нашата книга да носи посланието към Бъдещето!
Поезията,този флагман на изкуствата е синоним на свободата на мисълта и свободния дух на човека!Може ли наред с гениите на поезията,обикновенния простосмъртен да полети с
безграничните и да изпита радостта от свободата и че може да лети и имаме ли право да не му помогнем в полета или ще му кажем ти си сакат ти си инвалид ти си различен ти нямаш право на живот!Ако по една случайност го оставиме жив,мястото ти е в гетото и а си посмял да мечтаеш,ще бъдеш ликвидиран!
цитирай
128. анонимен - Предложение от неблонди
27.05.2009 18:56
Понеже обемът на книгата надхвърля габарити, предлагам да се издадат 3 книги:

1. Блондипоезия - с корицата на Лидис

2. Креватна поезия - с корица на Илиада

3. Модерна поезия - с корица на cornflower
цитирай
129. ka4ak - става въпрос за една книга
27.05.2009 20:26
и както гълъбът е символ на мира,
поезията символизира свободата на духа и мисълта
цитирай
130. boristodorov56 - Всичко тава се случва,
27.05.2009 23:00
защото идеята за конкурса е добра,
но за съжаление, аматьорски изпълнена.
Ка4ак - ето това имах предвид, когато още в началото ти писах в коментар, че човек извън участниците в конкурса трябва да се заеме с техническите проблеми - като илюстрации, аранжиране, подреждане и т.н. - а ти като патрон на проекта трябваше да зададеш параметрите.
Трябваше да се тематизира конкурса, трябваше се да посочат поне трима независими авторитетни члена за жури, да се определи предварително илюстратор и толкова.
Ясно е, че всеки се блазни от мисълта да се види по някакъв начин фаворит, а това е противопоказно на идеята за - Свободни поети.
Това имах предвид, Ка4ак - когато ме нахока - и аз естествено изтрих постинга със стихотворенията си -
вехти или актуални - във всеки случай авторски и мои.
Права е Ваня от Родопите, не я игнорирайте и иронизирайте.

Тук нещата не бива да стават с гласуване - това не е избор за парламент.
Тук става въпрос на равнопоставяне, без фаворитизиране на този или онзи участник.

И тогава призовах, и сега го правя - да надмогнем
нарцистичните си слабости и мераци, защото ставаме смешни и жалки.

Свободния избор - не предполага в никакъв случай подтискане на мнението или желанието на този или онзи. В случай, че има правила - нещата са решени.
Свободната поезия не е моята, твоята или някой друг - и не се квалифицира от който и да е, а от читателя!
Ние слагаме точки, времето многоточие и възклицателните.

Нека всички участници се успокоят и знаят, че антология на най-добрите поети няма да се случи,
певци песни за нас няма да пеят, в училищата няма да ни изучават.

Да не опорочаваме идеята с неадекватни претенции.

Ако въпроса за плагиатството на този или онзи участник е толкова важен за някой - да сведем нещата до предложените стихотворения - са или не
авторски. Извън предложените не е наша работа кой - какво пише или публикува. Мисля, че това е справедливо.

Прекалено лично стана.

Да поохладим страстите със студена бира и работещ климатик!
цитирай
131. ka4ak - Боре,аз съм парите от Европа и не става въпрос за антология на най-добрите поети в блог.бг
27.05.2009 23:26
Става въпрос за поезията като символ на свободата и
може ли колективния ум на Блога да издаде тази книга с послание към Бъдещето,че ще сме свободни и това няма да ни плаши,а ще ни помага да бъдем съпричастни в този свободен свят!
цитирай
132. yuliya2006 - Поезията Изкуството трябва да ...
28.05.2009 06:37
Поезията

Изкуството трябва да има две качества, които са свързани едно с друго. Първо, то трябва да представлява образец, идеал, към който човек да се стреми. Изкуството трябва да представя възвишения Живот, да събуди у човека подтик, стремеж да се приближи към Бога. Второ, една възвишена Божествена идея трябва да се въплъти в един образ и то така, че при съзерцанието на образа да изпъква в съзнанието вечната Божествена идея, тя да стане жива за него. По този начин изкуството трябва да свърже човека с Божественото, с вечните идеи. Поезията трябва да бъде такава, че като я прочете един паднал човек или един страдалец, да забрави мъките си и да добие нова идея.

Поезията изразява степента на съзнанието, на епохата, в която е дадена.

Според мене истинският поет и писател може да е написал само една дума, но с кръвта на сърцето си. Тази дума е израз на неговия дълбок вътрешен Живот. За каквото и да пишеш, трябва да си го преживял и опитал.
Всеки поет, музикант или художник е сбор от много души. За да се прояви един велик поет, трябва хиляди гениални души да се съберат на едно място и да се изявят чрез него. Когато някой пише, много напреднали Същества му помагат. Те се радват на всяко нещо, което излиза под перото му. Когато един автор пише, отгоре идват Същества, които му диктуват.

Всеки поет знае до известна степен, кога се четат съчиненията му. Ти си поет и се чувстваш радостен. Това е защото си написал нещо хубаво – като го четат, чувстваш приятност. Някой път си писал нещо лошо – като го четат, чувстваш неприятност.

Поет може да бъде само онзи, който още горе на Небето е пожелал да бъде поет. На всекиго е определено когато да е, да стане поет и то първокласен. Във Вечността има ред, условия, при кои го човек може да се прояви. Има закони за това. Ще чакаш своето време. Няма да бързаш. За всяка душа Бог е определил един момент, когато трябва да се прояви. За този момент тя трябва да чака хиляди и милиони години. Ще дойде твоят ден, когато ще ти кажат: "Излез да се проявиш!" Тогава цялото Небе ще се прояви чрез тебе. Готов ли си за този момент? Следователно, всеки от вас трябва да се готви за този велик момент.

В България за в бъдеще ще се родят големи поети.

Поезията и музиката са две страни на Живота. Музиката е външната страна, а поезията – вътрешната.

из «Изворът на доброто»

автор ПЕТЪР ДЪНОВ
цитирай
133. анонимен - Добро утро
28.05.2009 07:28
Ето Борис е казал правилно:)
цитирай
134. анонимен - уточнение за boristodorov56
28.05.2009 07:31
коментари 128 и 129 не са от vanya 70, а са адресирани към нея!
извинете за техничесата грешка.
цитирай
135. vanya70 - До 128,129 и 138.анонимен
28.05.2009 08:38
Фактът, че се “хващаш” точно за това изречение, ме кара да си мисля, че не си прочел/а или коментар 83 на cornflower, или целия ми отговор. Интересно, как ли разбра какво “ваня от божествените Родопи не дава" като аз просто написах, че дори не искам да коментирам. Аз не съм човек, който "дава" или не дава да се случва нещо, а казвам мнението си и, в случая, споделям какво усещам от написаното в коментар 83. Прав/а си, че извън контекста на този коментар казаното от cornflower може и да не бъде разбрано по начина, по който аз го разбирам в момента, но написано точно там, като заключение аз така го “чух” .

Анонимен, винаги съм мислила за себе си, че имам доста асоциативно мислене. Но това, че намесваш Вазов и Каравелов, като по някакъв начин ги свързваш с коментара на cornflower, ме кара да ти призная, че такава асоциация не бих направила! :)))

цитирай
136. анонимен - за vanya70
28.05.2009 08:48
О, боже,
неграмотия до шия!
цитирай
137. анонимен - това ка4ак ,го е казал
28.05.2009 08:57
Знаете ли че когато отидох да правя комуна в Сатовча ми казаха"отиди да си правиш комуна във вашите планини,при вашия народ!Пратиха ме на Витоша иСтара Плнина,това е наше,Родопи,Пирин и Рила не са наши!Това излезе по весниците/проверете пресата от 24,25.10.2000г.
цитирай
138. ka4ak - Добро утро ДЖУЛИЯ!
28.05.2009 09:47
пак нещо подсказваш
цитирай
139. ka4ak - Добро утро Краси!Щом Борето е прав отговора ми е пак същия!
28.05.2009 10:01
Става въпрос за поезията като символ на свободата и може ли колективния ум на Блога да издаде тази книга с послание към Бъдещето,че ще сме свободни и това няма да ни плаши,а ще ни помага да бъдем съпричастни в този свободен свят!
а парите на Европа са тук!
цитирай
140. ka4ak - Добро утро Ваня!Тук е свободна зона!Написаното ОСТАВА!
28.05.2009 10:09
Само автора може да го промени!
цитирай
141. ka4ak - Добро утро анонимни!
28.05.2009 10:15
Гъделичкате ме,щом почвате и да ме цитирате!
цитирай
142. vanya70 - 140.анонимен,
28.05.2009 10:26
Ако имаш превид малката първа буква на името ми в цитата от 129.анонимен и ако този 129 си отново ти - коментарът ти е правилен. Поздравления за самоиронията! ;)

Ако имаш предвид мен - не се тревожи! Отивам да се ограмотявам! :)))
цитирай
143. yuliya2006 - ХРИСТО БОТЕВ - КЪДЕ СЪМ
28.05.2009 12:05
Къде съм аз , повел другари,
на сигурна смърт, да ги заложа.
За святата наша България,
жертвен агнец да ги пренеса.

Къде съм аз повел другари
а всеки тук скрил се-робски дух.
А аз дошъл съм да ги спасявам,
народ велик да го правя днес.

Къде съм аз повел другари
а този нещастен овчар за овца.
Ще ми подвиква да бързам,
да плащам че турците идват.

Къде съм аз , кажи ми къде,
като Христос на кръста разпнат.
Да им простя, те не знаят,
че трябва да станеш, иначе си роб

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
144. ka4ak - @123@125 ето неземната wonder,ни показва какво трябва да направим,когато имаме книгата!
28.05.2009 12:34
дали пак няма да ни спрат парите от Европа?
цитирай
145. анонимен - поднесоха ви на тепсия начина
28.05.2009 18:45
какво се мотаете???
цитирай
146. allbi - ...
28.05.2009 21:10

21:06 - спокойно !!!
аз ще съм първата която ще се оттегли !!!
" Сборник с лице на блондинка, зашлевил звучен плесник на Поезията!"

Коментарът чака одобрение
Постинг: ВМЕСТО ПРЕДГОВОР
Автор на постинга: cornflower
Редактирай | Изтрий


Без туй не ми е мястото и виждам
че съм недостойна
не съм автор койно може да бъде избран...
цитирай
147. yuliya2006 - ВЛАД, ГЛЕДАМ В БЛОГА НА ЛЮБА. . . П...
28.05.2009 22:12
ВЛАД, ГЛЕДАМ В БЛОГА НА ЛЮБА... ПРАВОИМАЩИТЕ И ЛИДЕРКИТЕ НА БЛОГА ИМАТ ЖЕЛАНИЕ ДА СВЪРШАТ РАБОТА
ТИ СКЪПИ, ЗАЩО НЕ ДАДЕШ СЪГЛАСИЕ, ЩЕ СВЪРШАТ РАБОТА, ЗНАЯТ КАК...ХАЙДЕ ДАВАЙ
ТЯ СВОБОДАТА, ЗНАЕШ КЪДЕ ОТЛЕТЯ...НО ПОНЕ СТИХОСБИРКА ДА ИМА...
ЗА ИДЕЯТА ДАЙ ИМ ПРАВАТА БРАТ...КАК ПРЕЦЕНЯТ ТАКА ДА ГО ПРАВЯТ...
ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ КОЙ УМЕН... КОЙ ПРОСТ, КОЙ ЛУД, КОЙ ГЕНИЙ...ДАЙ ИМ ГО БРАТ..ЗА ИДЕЯТА ДАЙ ИМ ГО...



НА ВИСОКОМЕРИЕТО АЗ ЩЕ СЕ УСМИХНА

На високомерието аз ще се усмихна,
ще се обърна бавно и ще продължа.
Защото за мен е то безплодно,
ненужно,смешно,без душа.

На високомерието аз ще се усмихна,
ще го забравя до утре сутринта.
То връзва ни на нас живота,
на свободата ни днес да творим.

На високомерието аз ще се усмихна,
ще го запратя като ненужна вещ.
Погубващо е като смърт душата
и успеха срива за миг в калта.




С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

цитирай
148. yuliya2006 - СВИКНАХМЕ
28.05.2009 23:45
Днес убиха момче,
просто тъй, свикнахме...
Коледа идва а някъде плач,
майка с черна забрадка.

Убиха брутално две деца,
лъчезарни, мили, свикнахме...
Лекар на катеричка обесиха,
уж случайно, много говорел.

Деца в дискотека се задушиха,
погребахме, изпратихме, свикнахме...
Наказани няма, всичко покриха
и чакат хората да забравят.

Убиват днес безнаказано,
търсят луд, за да бъде виновен.
Близките вече, сълзите изплакаха
и просто мъртви, свикнахме...


11.12.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
149. yuliya2006 - Колко струва свободата, която т...
28.05.2009 23:50
Колко струва свободата,
която трябва да платиш.
За да твориш,за да можеш,
истини,да ги рисуваш в стих.

Колко струва свободата,
да се опазиш,да си жив.
От делфини уж найвни
и от акули озъбени от гняв.

Колко струва свободата,
когато те притискат и си ням.
Да кажеш НЕ с усмивка
и с болка от загуба да продължиш.

Колко струва свободата,
ако я няма,какво си ти?
Жалък червей лазещ по земята
и молещ се за мъничко живот.

14.08.2007
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
150. yuliya2006 - Нося кръста си по каменна улица, ...
28.05.2009 23:52
Нося кръста си по каменна улица,
вървя, няма сълзи а сърцето кърви.
Зная така трябва и нося го,
за тез и другите дето ще дойдат.

Нося кръста си по каменна улица,
падам, ставам с устни пресъхнали.
Ей го там наднича страхливо приятел
и от срам да не го видя, скри се.

Нося кръста си по каменна улица,
вървя бавно с трънен венец към Голгота.
Мисли в мен бият се - съмнение,
тоз червей и до мен допълзял е.

Нося кръста си по каменна улица,
тясна е тя като душите на хората.
Хладна е тя като сърцата им
и болка, защо мен ме превзема.

Нося кръста си по каменна улица,
погледнах небето и се помолих.
Миг бе и болка вече нямаше,
не бях сам в тази пустиня.

26.04.2008
ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
151. yuliya2006 - Хората са упорити, алогични, ег...
28.05.2009 23:55
Хората са упорити,алогични,егоцентрични.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Правиш добро,ще те обвинят в егойзъм и задни мисли.------ ОБИЧАЙ ГИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Успееш ли ще се сдобиеш с фалшиви приятели и истински врагове.------ СТРЕМИ СЕ КЪМ УСПЕХА ВЪПРЕКИ ТОВА! Доброто което правиш ще бъде забравено утре.------ ПРАВИ ДОБРО ВЪПРЕКИ ТОВА! Най-големите хора с най-велики идеи могат да бъдат убити от най-дребни хора с най-дребните съзнания.------ НЕ ОГРАНИЧАВАЙ МИСЛИТЕ СИ ВЪПРЕКИ ТОВА! Хората са благосклонни към губещите,но подкрепят само победителите.------ БОРЕТЕ СЕ ЗА ПОБЕДЕНИТЕ ВЪПРЕКИ ТОВА! Каквото си градил с години може да се срине за една нощ.------ НЕ СПИРАЙ ДА ГРАДИШ ВЪПРЕКИ ТОВА! Дай на света най-доброто от себе си и той ще те отритне.------ ДАЙ МУ ГО ,ВЪПРЕКИ ТОВА!--------------------- МАЙКА ТЕРЕЗА
цитирай
152. ka4ak - Албена стихийке
29.05.2009 00:17
Аз още като поех тази инициатива бях с нож в гърба,защото мога да загубя доверието на хората,ако проявя пристрастия и бъда безпринципен.Знаех че няма да бъда разбран и въпреки това рискувах,защото видях че хората се страхуват и не са готови да живеят
в свободната среда на реалния живот.Ситуацията в блога въпреки всичко се подобрява и това е посланието да се научим да живеем в свободна зона и да помагаме на по слабите,като в отговорите си не ги нападаме а със силата на доброто,да ги приобщим и да се усетят че позицията не е правилна,защото написаното остава!Уважавам решението ти,но смятам че оттеглянето не е решение,а отказ от защита на позиция и разбиране!В обществото в което живеем,нали всичко това го има,не е ли тук мястото,без да хабим отрицателна енергия,да направим модела в който да живеем и да се разбираме.И зад анонимния седи някаква личност и
тя може да се поправи,ако с дествията си обезличим отрицателната енергия,без да нарушаваме добрия тон!Приеми го като игра и се забавлявай,а не си вкарвай отрицателни емоции от нищото.Ако можеш помогни,за да може да се обединим с колективния ум на блога!
цитирай
153. ka4ak - Джулия аз никога не предавам и никога не се предавам!
29.05.2009 00:24
Това съм аз и съм свободен!Целувки!!!
цитирай
154. ka4ak - @151 обърках реда.Много гръмко звучи!
29.05.2009 00:47
Благодаря с най-голямо удоволствие ще заплатя в печатницата и ще бъда най-щастливия човек ако успея да ви го докажа!
цитирай
155. boristodorov56 - http://ljube. com/imgs/2008/...
29.05.2009 01:24
http://ljube.com/imgs/2008/01/interviewwithgodbg1.swf
цитирай
156. vanya70 - Мнение и предложение
29.05.2009 10:54
Най-после намерих време и прочетох почти всички коментари по темата за конкурса в блога на ka4ak, в постинга “Вместо предговор” на cornflower и последния постинг в блога на lidis. Струва ми се, че в момента на доста хора им е доста “мъгливо” каква всъщност е идеята и какво могат те да направят, за да се осъществи те. Искам да споделя едно свое виждане, защо се случи така, че една добра идея леко се “трансформира” и вече има нужда от много усилия, за да се доведе до край.


Първоначалната идея беше такава (ако греша нека някой от организаторите ме поправи):
Всеки, който пожела и предложи какво да се включи в стихосбирката и всеки от блога, които прочете и желае да се включи в обсъждането и да дава идеи за да се “роди” една стихосбирка, която да носи положително послание “ДА на свободата и НЕ на агресията”.

Според мен идеята се “трансформира” по няколко причини:
- Очакваше се да се обсъждат предложените стихове и да се реши кои да се включат и кои не.
- Очакваше се хора от блога, които разбират от редактиране, художествено оформление да дадат идеи как да се развие идеята и как да се подобри.
- Очакваше се да се дискутира градивно и да се работи “в екип”.

НО вместо това започнаха лични нападки и спорове за доказване на компетентност, дори и анонимни... Смятам, че това отблъсна от участие и дискусията повечето хора, които имат добри идеи и могат да помогнат за реализирането на стихосбирката.
Никой не беше казал, че всички предложени стихове ще са включени в стихосбирката, НО колко хора написаха в основния постинг за обсъждане какво от предложените стихотворения мислят, че трябва или не трябва да е в нея. (Защо хората, които писаха в своите блогове, че не смятат стихотворението на zlika за подходящо за стихосбирката, не го написаха в основния постинг за обсъждане?!)... Друга причина да “забоксува” реализацията на идеята е нещо, което на няколко пъти се опитах да кажа – коментарите, свързани с обсъждането се разпростряха из няколко постинга и дори вече из някоко блога. Така дори и едно добро предложение да се появи сред всичко изписано се губи...

Мисля си, че в повечето коментари уж по темата за конкурса, пишещите се опитваха да поставят на обсъждане и да решават проблеми, свързани с взаимоотношенията в сайта, а не да се дискутира по темата.

И постепенно този конкурс се превърна състезание между грамотни и неграмотни, между професионалисти и любители, между свободни поети и поети с претенции... Не беше замислено така... струва ми се...

В основния постинг са добавени няколко градивни предложения от хора, които са дали добри идеи, без да се увличат в излишни спорове. От техните предложения и за да стане по-ясно на всички за какво става въпрос нека отговорим на следните въпроси и обсъдим следните предложения:

I. За да стане ясно на всеки, нека се посочат още веднъж в основния постинг кои са организаторите и кои са членовете на журито.
II. Относно съдържанието, което е дадено с линкове в основния постинг – да се обсъдят двете предложения и да се избере вариант:
1. Да се включат до 3 произведения от един участник, които той сам да посочи.
2. Да се включи по 1 произведение от участник.
III. Да се определи дата и час, в който да приключи набирането на предложения за корицата и илюстрации в книгата. Да се посочи точния брой илюстрации, които ще се включат в книгата. До определената да се дадат като линкове в основния посинг картините и снимките за обсъждане.

И нека дискусията се води с тон, уважаващ личното достойнство на всички участници и зрители. В тази връзка предлагам анонимни коментари в дискусията да се допускат, но да не се подлагат на обсъждане и да не се взимат предвид при решенията на организаторите и журито.

ПП. Извинявам си предварително на всички за следващия си коментар, но в блога на cornflower последния ми коментар не беше одобрен и ще си позволя да го сложа тук, за да се прочете не само от cornflower.
цитирай
157. allbi - Каква СВОБОДА ???
29.05.2009 10:54
Дори на можем да се изкажем и сме обобщавани като блондита и неграмотни ...

ето това :
38. cornflower - към krasimira75
10:43
Моля за извинение, че изтрих коментара ти.
Не беше цензура, а защото беше написан на латиница, неясен и както се подразбира...с правописни грешки.
Ако искаш го повтори, но преди това ще трябва да се консултираш с учителя си по граматика. И ти си от групата на блондитата, които окончават мн. число с `й`.

как ти звучи ??? Качак ???
цитирай
158. kosara2008 - отстрани и не съвсем
29.05.2009 11:19
толкова много ми хареса...
Усещане...

мой коментар при Корнфлауър и при Качак...не ми е безразлично, просто...



"Чакам ви на моя бряг"...прекрасно е, покана, чувството ...че някой там, на брега ...чака те...неизказаното топло...прохладата на морето и този бряг...всеки има свой бряг и тук ,една прекрасна жена е пожелала да го сподели с някой/някои...приласкава душата ми...тук има един силен мъж, който се нагърбва да го стори...поклон от мен...

затова от пиедестала на моето светоусещане казвам и няма да повтарям;)...когато
някой/някои

немогат, незнаят, неискат...

абе изобщо не са в състояние да различат посланието в написаното/сиреч казано...
ами не коментирайте бе хора...като сте житейсконеграмотнонеподготвени що се врете с "капацитетни" отзиви...

"нейния бряг" да! това е брегът, светът, сърцето, душата на Корни...и тя ви кани да бъдете гост и приятел...там, на брега...

следя историята на това творение и се радвам, знаех си , че ще има и негативностти, те просто са част от ежедневието , едва ли имам право да давам акъл като не съм участник, но съм съмишленик на всичко което ще РОДИ КНИГАТА

идеята, авторите/поети!...самия факт за толкова добронамерено дело...прекрасност е, Книга е това!!!ще я разлистя с благоговение и с благодарност към всички...
...

корабът трябва да стигне до брега, да...излишния багаж е наложително да е ...зад борда... да не пречи...
цитирай
159. ka4ak - не съм съдия Албена
29.05.2009 11:24
написаното е документа който говори
цитирай
160. анонимен - Istinata kakva li e?
29.05.2009 11:26
39. krasimira75 - kakata
11:10
Ot mahalata sam i nemoga da pi6a.Blodnita sme,no po dobri ot teb.
40. krasimira75 - Ayyyyyyy
11:12
ЛЕЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
КОЛКО СИ ОТРАКАНА:))тИ ЛИ КОЯТО ЗАМОТВАШ ГЛАВИТЕ С КНИГАТА:)Ти много си образована бе како:))))Аз съм от махалата бе како,кючек знам да играя,ама ти да лъжеш само умееш:0Снимката ми ти вади очичките ли,радвам се,ще се пукнеш от злоба.дано да те разберат какво си по рано,че ще изгорят хубави хора.
цитирай
161. анонимен - Eto otgovora i!!!
29.05.2009 11:34
41. cornflower - krasimira75
11:25
Благодаря ти, че се отзова да потвърдиш констатациите ми, точно такава - рошава и по домашни чехли... Ти си един от `образците`, които висят на първа страница и диктуват правилата на играта. А от нивото на твоя кичозен профил не можеш да имаш такива претинции, миличка. Затова си и поръча креватна живопис за илюстрации на Поетичния сборник. За тебе по-високо нема!
цитирай
162. ka4ak - Ваня виж какво подготвят в Блог.бг
29.05.2009 11:34
Лични дневници, подбрани любопитни новини, анализи по различни теми – блоговете са всичко това, но и много повече. Място за свободно общуване и споделяне на идеи, те са мащабна платформа за обединение на съмишленици, за активност около различни каузи, надхвърлящи границите на виртуалното.

Свидетелство за все по-силното осъзнаване на блогърите като общност и за продуктивния контакт помежду им е най-новата инициатива, стартирала в началото на май в Blog.bg.

Проектът „Поезията – моят живот“ е уникален онлайн конкурс, срещащ творбите и размислите за поезията на автори, избрали блога за своя трибуна. Идеята се ражда и развива с общите усилия на блогърите henzelski, ka4ak, cornflower, kleopatrasv, pegas08. По думите на един от главните инициатори – Владимир Качаклиев (www.ka4ak.blog.bg), това е начин “анонимни хора със свободна мисъл” да “демонстрират силата на свободния дух” - изключително важен за обществото, в което живеем.

Офлайн-гласност на проекта ще даде съвсем “реална” стихосбирка.“Свободни поети в blog.bg – Поезията-моят живот” има за цел да събере творбите на всички участници в блогърския конкурс. В подготовката й, като съ-автор, има възможност да се включи всеки – с идеи за подредбата на съдържанието, с редакция, илюстрации, съвети. За представянето на книгата и връчването на наградите са избрани нос Шабла и празникът на свободния дух - July Morning (1 юли), където освен оригинални идеи, със сигурност ще се родят и много приятелства.

Блогърската активност около различни каузи не е новост за Blog.bg. Голяма популярност преди година придоби т.нар. “Инициатива за повече от три дни”. Тя обедини блогосферата около случая с изчезналия при пожара във влака София-Кардам Даниел Вичев и си постави за цел оказване на помощ на българи в беда.

Все по-чести и по-масови като отзвук, блогърските обединения доказват потенциалa на социалните медии да произвеждат обществена самоорганизация от нов тип, да стимулират позитивни граждански активности. Към момента блоговете в Blog.bg са повече от 50 000, а постингите надвишават 220 000.




цитирай
163. анонимен - Da popitam
29.05.2009 11:36
Ta kakvo i ima na roklqta mi?
Ro6ava i po 4ehli:)))))
E.... ka4ak dobre si s takiva obrazovani.
цитирай
164. allbi - така е
29.05.2009 11:38
нито съм багаж нито съм длъжна да понасям
всичко това ...
съжалявам ...
много съжалявам ...
цитирай
165. анонимен - Da na svobodata!!!
29.05.2009 11:40
Imame pravo na glas!!!
цитирай
166. yuliya2006 - СОЛОМОН - О, БОЖЕ. . . в началото ...
29.05.2009 11:45
СОЛОМОН - О, БОЖЕ...
в началото

О,боже благодаря ти,
за мъдростта която ми даде!
Туй поисках а ти Всевишний,
дари ми най-скъпото нещо!

О,боже благодаря ти,
чрез мен твоята мъдрост,
ще я пръсна,ще я посея,
векове навред ще се носи!

О,боже благодаря ти,
за думите който ми прати!
"ГОРДОСТТА ПРЕДШЕСТВА РАЗРУХАТА,
НАДМЕНИЯ ДУХ ПРЕДШЕСТВА ПРОВАЛА"

в края

О,боже прости ми,
аз стар съм вече немощен,
отдаден на плътското,на дявола,
загубих те,гордостта ме погуби.

17.10.2007

ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
167. allbi - аз не желая такава свобода !!!
29.05.2009 11:46
това е ...
цитирай
168. yuliya2006 - Хей Джак, ще пея за теб днес Джак
29.05.2009 11:47
Хей Джак,ще пея за теб днес Джак,
за суетата измамна Джак.
За това когато не си равен ,Джак,
единия търси изгода,знай го.

Хей Джак,ще пея за теб днес Джак,
за онова което разделя Джак.
Когато единия има Джак
а другия потънал и злобее,така е.

Хей Джак,ще пея за теб днес Джак,
за онова духовното,няма го Джак.
Всеки сметки,планове Джак,
крой ги,не спи,иска ги.

Хей Джак,ще пея за теб днес Джак,
няма приятелство,обич Джак.
Всичко материя стана, Джак,
света към свършек върви,вярвай.


ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
169. анонимен - Za istinskata i spravedlivata!!!
29.05.2009 11:51
Ne za tazi izmamnata koqto se predlaga.
Misteriq,potainost.
цитирай
170. ka4ak - Косара радвам се ,за теб
29.05.2009 11:56
добре дошла в свободната зона на Блог.бг
цитирай
171. gothic - И какво?
29.05.2009 12:35
една прекрасна идея е на път да бъде унищожена от съвсем нашенски си простотии. Айде стига вече....
цитирай
172. анонимен - Някои хора се взеха прекалено на сериозно!
29.05.2009 13:08
Владо,мисля,че е време да въведеш ред в детската градина!:)
цитирай
173. ka4ak - gothic алегорията с парите от Европа,които ни спират или не ги усвояваме е пълна!
29.05.2009 13:25
За това призовах колективния ум да помага,за да реализираме книгата!
цитирай
174. ka4ak - Вихре в блога се работи по въпроса!
29.05.2009 13:45
Решение винаги има!Хаоса ражда редът!
цитирай
175. vanya70 - 167. ka4ak,
29.05.2009 14:33
Прочетох и да те попитам нещо, което мисля, че доста хора, прочели този твой коментар може би си задават въпроса:

От къде знаеш какво подготвя Blog.bg и откъде и защо имаш тази информация:

"Към момента блоговете в Blog.bg са повече от 50 000, а постингите надвишават 220 000."

Питам, за да не остане този въпрос премълчан... по инерция!
цитирай
176. ka4ak - Ваня екипа който ръководи Блог.бг се свърза с мен и
29.05.2009 14:58
поискаха и те да се включат,защото такъв продукт не е имало в интернет пространството на България и това е текста,който ще пуснат във всичките си 16 подобни блога под тяхната шапка.

цитирай
177. vanya70 - 181. ka4ak, Благодаря за отговора :)
29.05.2009 15:14
Добре е да се знае и всеки, който не е посмял да запита публично да е наясно!
цитирай
178. ka4ak - не може да има тайни,нали книгата е наша!
29.05.2009 15:32
на целия блог!
цитирай
179. vanya70 - До cornflower и не само до нея...
29.05.2009 16:19
Cornflower, тъй като не одобри моя последен коментар към този постинг от твоя блог

http://cornflower.blog.bg/izkustvo/2009/05/27/do-far-sym-rodena.340348

си позволявам да го сложа тук, защото сама започна "разговора" с мен на тази тема, макар и анонимно, както ми стана ясно от самата теб и коментарите ти в същия постинг. Ето и последните ми думи, изтрити от теб, без да получат одобрението ти, заедно с "диалога" между нас там:


"7. vanya70 - Стихотворението е хубаво,
08:35
но от това "извинение", което си написала виждам, че не си ме разбрала и го приема за признак на дребнавост. Извинявам се, ако съм причина да я проявиш!

8. cornflower - Мила Ваня от Божествените Родопи!
09:07
Аз съм грамотен човек и зная какво говоря!
А отговора ти е като за елементарен човек!
Моля те, прочети внимателно моя постинг ВМЕСТО ПРЕДГОВОР, заедно с коментарите!
Виждам ти се дребнава? - още по-лош атестат за теб!
Вместо да се извините, че искахте с Джулия да наложите посредствеността, скачаш пак на бой с глупостите си!
Защото ти си автора на великото недоразумение, че от моето обръщение "Чакам Ви на моя бряг!" крещи собственическо чувство!!!
Ако те чуят Вазов / Отечество мое/ и Каравелов /моя горо/, ще се обърнат в гроба!
Можеш ли с този тъпизъм да имаш претенции да ме оборваш?!?
Може ли, Джулия, да ме обвинява в "егоЙзъм"?!?
Моля, застанете си на мястото и нямайте претенции да налагате блондипоезията в блога!
Какво остава пък да диктувате правилата за написване на Поетичния сборник!
Учете се!
Изучете първо българската граматика!
Изучете класиката в българската литература!
И ако нещо ви светне в главиците, тогава хващайте перото!
Защото, това което правите е терор към всички нас!
Терор на неграмотията, която ще ни унищожи като нация!
Учи се, "Ваня от Божествените Родопи", което според твоите определения, би трябвало да звуче собственически???
Моля, дайте път на истинската Култура!!!"


НЕдопуснатия и изтрит от теб коментар:

"Изясних си от кого са били анонимните коментари!

Благодаря ти за този твой коментар!

Прочетох и постинга, за който ми пишеш,уверявам те, много внимателно. Ще го спомена в коментара си по темата в основния постинг на конкурса с моето мнение.

И изобщо не става въпрос за налагане на правила - това май само ти и lidis за момента се опитвате да го правите понякога, за съжаление... И това не е "скачане на бой" от моя страна. Но както ти е удобно, така го приемай - явно имаме различни гледни точки. Имаш си блог - пиши си. Понякога Анонимна, разбирам, че моето място не е в твоя блог и на твоя бряг."

Всички твои анонимни подмятания все още са и си остават тук:

http://ka4ak.blog.bg/politika/2009/05/23/chestit-praznik-na-bukvite-priiateli-neka-nashata-kniga-byde.338427

Тук ще цитирам и част от твоето заключение в коментара ти "НА ВНИМАНИЕТО НА ВСИЧКИ СЪБЛОГЪРИ!'” , от който всъщност започна нашия "диалог" и установих, че имаме различни гледни точки, които се опитваш да превръщаш във война...

“...Още повече, мисля, че като домакин и автор на идеята за Джулая в Шабла, на мен се пада честта да илюстрирам първото му издание. За вътрешното оформление на книгата мога да приема качествени илюстрации от други колеги.
Готова съм да дам компетентен отговор на всички Ваши въпроси около илюстрирането на Сборника.

За следващите години ще дам предимство за корицата на колеги....”

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Нима тук няма нищо егоистично?! А някакъв нюанс на главозамайване?!...............

Прочетох и последния постинг в твоя блог:

http://cornflower.blog.bg/izkustvo/2009/05/28/vmesto-predgovor.340765

Искам да коментирам само това от там:

“Те не искат да се вслушат в гласа на специалисти - литератори, а се оставят на течението на сивата вълна, която за съжаление представлява мнозинството тук.”

Това не е вярно – всеки има право в линка, който на няколко пъти се посочва да си даде мнението, но причините защо не е направено от хората, които могат и които са тук в блога са много. Част от тях са и в теб, и в мен, и в lidis, и във всеки, писал или мълчал, воден от инерцията...!

Все още вярвам, че идеята е добра и я подкрепям. Ако имам идея за нещо, с което бих могла да помогна, няма да си я “спестя” !

Аз също не съм филолог, но това което мисля и често съм казвала за поезията е нещо, с което ще завърша коментара си:


За мен поезията е вихър от усещания, емоции, споделени преживявания и философия в най-изчистен вид.Чета поезия от както се помня … и я обичам, усещам я като вълшебна магия … Понякога ме кара да си задавам въпроси, понякога ме разплаква или разсмива, понякога намирам отговори, без дори ясно да съм осъзнала въпросите – всичко това, разбира се е резултат от въздействието на стиха. Не подлагам на анализ изразните средства, строежа на стихотворенията или римите. Дори умишлено избягвам да го правя – лично за мен е важно невероятното усещане, което ми носи поезията … Предпочитам да се връщам и да препрочитам стихотворения, които силно са ме впечатлили. И почти винаги с всеки нов прочит откривам нови и нови неща за себе си там…

...И ми е толкова странно това , че някой се опитва да наложи своето мнение и усещане за поезията (и за което и да е произведение на изкуството) като най-вярно и определящо. Не го разбирам това!

... А си мисля и друго - един човек може да възприеме по различен начин дори един и същ стих, според настроението си в момента, когато го чете или според посоката на мислите си в този момент. Случвало ми се е и на мен. Затова обичам да си препрочитам някои стихове в различни моменти...

цитирай
180. yuliya2006 - Бягам аз, но някак по-различно, по ...
29.05.2009 19:40
Бягам аз, но някак по-различно,
по роса,из локви, по наклон.
Щом е раванлия- по-различно
нещо има,казват,в този кон.

С рани на гърба,треперя аз,
хълбоците-целите вода.
Бих препускал във табуна аз,
ала без седло и без юзда.

.........................
ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ
цитирай
181. avangardi - Влади, може ли и аз да се включа:-)
30.05.2009 07:29
Много ми ce хареса едно заглавие на постинг и снимката в него!!!
Мисля си, че точно така си представих заглавието и оформлението на книгата:-))

"Колелото на дните..."
http://zharko.blog.bg/drugi/2009/05/05/koleloto-na-dnite.330921
Автор: zharko
цитирай
182. vanya70 - До организаторите и журито
30.05.2009 13:24
Оттеглям предложения от мен стих от участие в конкурса. Продължавам да подкрепям идеята, в първоначалния й вид. Ще продължа да си давам мнението, без значение дали някой го чете или не го интересува. Продължавам да оказвам техническа помощ, ако е необходима.

Очаквам да съберете в един коментар какво да се добавя като линкове, за да го направя.

Успех на идеята!
цитирай
183. ka4ak - Ваня
30.05.2009 14:12
Аз още като поех тази инициатива бях с нож в гърба,защото мога да загубя доверието на хората,ако проявя пристрастия и бъда безпринципен.Знаех че няма да бъда разбран и въпреки това рискувах,защото видях че хората се страхуват и не са готови да живеят
в свободната среда на реалния живот.Ситуацията в блога въпреки всичко се подобрява и това е посланието да се научим да живеем в свободна зона и да помагаме на по слабите,като в отговорите си не ги нападаме а със силата на доброто,да ги приобщим и да се усетят че позицията не е правилна,защото написаното остава!Уважавам решението ти,но смятам че оттеглянето не е решение,а отказ от защита на позиция и разбиране!В обществото в което живеем,нали всичко това го има,не е ли тук мястото,без да хабим отрицателна енергия,да направим модела в който да живеем и да се разбираме.И зад анонимния седи някаква личност и
тя може да се поправи,ако с дествията си обезличим отрицателната енергия,без да нарушаваме добрия тон!Приеми го като игра и се забавлявай,а не си вкарвай отрицателни емоции от нищото.Ако можеш помогни,за да може да се обединим с колективния ум на блога!

цитирай
184. vanya70 - 189.ka4ak,
30.05.2009 14:18
Може би не си ме разбрал правилно?!

Не желая да участвам с предложения от мен стих, НО продължавам да подкрепям първоначалната идея и можете да разчитате на моята помощ, ако е необходима. НЯМА да спестявам и мнението си при градивно обсъждане.

Още веднъж пожелавам УСПЕХ!
цитирай
185. анонимен - КА4АК
30.05.2009 17:25
Смяташ ли , че е правилно да обработвате народа от блога да си качват в интернет творби за конкурсно ниво под обявено такова ,а след това да ги гоните и прибирате творбите им ?????? очевадно е !
цитирай
186. allbi - СЛОВА ЗАВЕТИ - БОТЕВ
30.05.2009 18:31


"Само онзи, който е свободен, само той може да се нарече човек в пълния смисъл на думата"

в. "Знаме" бр. 23, 27 юли 1875 г.

"Както окото е потребно за светлината, ухото за звукът, а разумът за разбирането и на най-простите истини,
така също науката, образованието и развитието са потребни за който и да е народ, за да достигне до известна
степен на своето благосъстояние..."

в. "Знаме" бр. 1, 8 декември 1874 г.

"Идеята за свободата е всесилна и любовта към нея сичко може да прави."

в. "Знаме" 22, 13 юли 1875 г.
цитирай
187. yuliya2006 - КАЧАК, НЕ ЖЕЛАЯ ВКЛЮЧВАНЕТО НА МОЙ ...
31.05.2009 01:12
КАЧАК, НЕ ЖЕЛАЯ ВКЛЮЧВАНЕТО НА МОЙ ТВОРБИ В ТАЗИ КНИГА
ЗАЩОТО ТОВА, ЗА КОЕТО ГОВОРИМ И СЕ БОРИМ , НАЙ-БРУТАЛНО И ЦИНИЧНО БЕ УНИЩОЖЕНО...
НЕ МОЖЕ ЕДНА ПЕРСОНА ЛЮБА НЕ ЗНАМ КОЯ СИ ДА СИ ПОЗВОЛЯВА ДА НАЛАГА ДИКТАТ И ОПРЕДЕЛЯ КОЙ БИЛ ДОСТОЕН И КОЙ НЕ
ДА ОПРЕДЕЛЯ СЕБЕ СИ ЗА АВТОР НА КОРИЦАТА
...ТОВА ДРАГИ Е НОВОТО ЛИЦЕ НА АМБИЦИОЗНИЯ И КОМИЧЕН ГЕРОЙ НА КУЛТУРАТА В БЪЛГАРИЯ
ЛЕК ДЕН ВИ ЖЕЛАЯ А АЗ ПРОДЪЛЖАВАМ ДА ПРЕДСТАВЯМ ВСИЧКИ АВТОРИ, ДРЪЗНАЛИ ДА СЕ НАРЕКАТ ...СВОБОДНИ ПОЕТИ НА BLOG BG
АЗ ДИКТАТ НЕ ПРИЕМАМ И НЕ ЛАЗЯ НА КОЛЕНЕ ПРЕД НИКОЙ...
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
188. comfy - Към уважаваната от мен Джулия Бел!
31.05.2009 16:08
... Когато се качваш във влак (или автобус, или самолет, или кораб и т.н.) винаги знаеш защо си се качил там - или почти винаги. Важното за теб е да стигнеш до там, докъдето е билетът ти, пък бил той и за крайната спирка (цел).

... "Обслужващият персонал" макар и важен за пътуването, не е оснвното, заради което си тръгнал за някъде... В крайна сметка, важното е той, "обслужващият персонал", да си свърши добре работата, за да пристигнеш, нали?!

... Трябва ли да слезеш преди това? Заради "персонала"? Не знам... Не мисля! Друг такъв влак може и да няма скоро... ще загубиш време...

... Но стига с аналогиите!

... Джулия, моята молба към теб е да включиш на опция "рационално", а временно да изключиш "емоционално", ок? Всеки, в това число и ти, е особено ценен за осъществяването на пътуването... но, разбира се, всеки си интерпретира своята си важност по различен начин - това не е ли свобода на мислите?!

... Плийз, подкрепи идеята на Владо, въпреки "самоназначилия се" кондуктор, ок? :)))

... Прочети и следващия постинг - там има инфо за съмненията, но и за вярата в идеята, независимо от всички "за" и "против". Трябва ли да се отдръпнем всички, когато нещата са в такава фаза?!...

Плийз, би ларж енд куайет! ОК? ;)

Поздрави, к.к. *
цитирай
189. yuliya2006 - comfy, доверието в живота е най-...
31.05.2009 21:56
comfy, доверието в живота е най-важното нещо и ти се чувстваш обичан...
Една мъдра жена - майка Тереза знаеш е казвала че в този свят има най-голям глад за обич...
А какво е любовта, нима не е в раздаването, но не онова, което брой петака от изгодата, от далаверата...
Колко години минаха а робското мислене още е в нас
СТРАХ, СТРАХ ,СТРАХ И ПОКОРНО НАВЕЛИ ГЛАВА ЗА ДА СМЕ ЖИВИ...И НЕ Е ВАЖНО ЧЕ СМЕ ЖАЛКИ...
СТРАХУВАМЕ СЕ ДНЕС, КАТО ОТ САТАНАТА ОТ ТОВА ДА ПЕЕМ... ДА ПИШЕМ СТИХОВЕ С ДУХ...ОНЕЗИ КОЙТО ЗАРЕЖДАТ, ОНЕЗИ КОЙТО ИЗВИСЯВАТ...
КАЗВАТ БИЛО СМЕШНО, НО КОГАТО ЖИВОТА ТЕ СТИСНЕ ПО ВРЕМЕ НА ВОЙНА, НА ТРУДЕН МОМЕНТ, НЕ Е ЛИ ТО , КОЕТО НИ СПАСЯВА...
НЕ, ДНЕС СЕ СТРАХУВАМЕ ДА МЕЧТАЕМ..БИЛО СМЕШНО...ДА РЕЦИТИРАМЕ ВАЗОВ, ВАПЦАРОВ, ДЖАГАРОВ...БИЛО СМЕШНО
НО НЕ БИЛО СМЕШНО ДА СЕ РАЗГОЛЯТ 24 ЧАСА ФОЛКДИВИТЕ И ДА ПРОБИВА ЕДНА НЕБИВАЛА ИНДУСТРИЯ, КОЯТО СЪЗДАВА ПОРНО ПОКОЛЕНИЕ...НЕ БИЛО СМЕШНО

СВОБОДАТА В ТОЗИ БЛОГ АЗ РАЗБИРАМ, КОГАТО ВЪПРЕКИ ТРУДНИЯ ХАРАКТЕР НА НЯКОЙ ,НИЕ ТЪРСИМ В НЕГО САМОБИТНОТО, ТАЛАНТА МУ И МУ ПРОЩАВАМЕ ЛОШОТО И ПОДКРЕПЯМЕ ЦЕННОТО
СВОБОДАТА В ТОЗИ БЛОГ Е ЗА МЕН, КОГАТО НЯКОЙ ИСКА БЕЗ СТРАХ ОТ ОСЪЖДАНЕ ДА СПОДЕЛИ...И НЕ Е ВАЖНО ДАЛИ ТОЙ Е СУПЕР ТАЛАНТ...НЕ Е ВАЖНО
ВАЖНО Е ДА ИМА СМЕЛОСТ И ДА ОПИТА...
СТРАХА РАЖДА ПОЗОРА И ЗАТОВА В СВЕТА УВАЖАВАТ НАРОДИ КАТО СЪРБИЯ, ФРАНЦИЯ, РУСИЯ..ЗАЩОТО ТОВА СА НАРОДИ С ВИСОК ДУХ
ЩЕ ПОДКРЕПЯ ИДЕЯТА ЗА КНИГАТА И ЗА СПИСАНИЕТО АКО ХОРА КАТО ТЕБ, ЗАСТАНАТ ЗАД ТЯХ..

НЕКА БЪДЕМ ЗАЕДНО, МАКАР РАЗЛИЧНИ КАТО МИСЛЕНЕ, КАТО ХАРАКТЕРИ..МОЖЕМ И АЗ ВЯРВАМ В ТОВА
ПОМНЯ КОГАТО В STIHOVE BG, ПОДКРЕПИХМЕ КАМПАНИЯТА ЗА СПАСЕНИЕ НА БЪЛГАРСКИТЕ МЕДИЦИ ...МЕДИИ, ЦЪРКВА, НАРОД... ВСИЧКИ САЙТОВЕ СЛОЖИХА ЛЕНТИЧКИТЕ, ИМАШЕ И ТАКИВА КОЙТО ЕХИДНО СЕ СМЕЕХА..ВСЕКИ ГИ ПОМНИ
И ОНЗИ МИГ ПОМНЯ, ТАМ ПРЕД АЛЕКСАНДЪР НЕВСКИ... ОНЕЗИ 100 КАБА ГАЙДИ..ТОВА БЕ НАЙ - ВЕЛИКИЯ ДЕН ЗА БЪЛГАРИЯ ОТ ДЕСЕТИЛЕТИЯ

И МИНА ВРЕМЕ И ЧУДОТО СТАНА...
И НИЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПОКЛОНИМ НА ЕДИН ФРЕНСКИ ПРЕЗИДЕНТ, НА ЕДНА ЖЕНА, КОЯТО НАПРАВИ НЕВЪЗМОЖНОТО
БИЛО СМЕШНО ДА СЕ ГОВОРИ И ПИШЕ ТАКА ДНЕС...ТАКА КАЗВАТ ПЕРСОНИТЕ С АМБИЦИЯ ЗА ЛЕКА СЛАВА
А АЗ НЕ ИМ ВЯРВАМ, ЗАЩОТО ТЕ НЯМАТ ДУХ НА ПОБЕДИТЕЛ И НИКОГА НЕ ОСТАВАТ СЛЕДИ ВЪПРЕКИ НАПЪНИТЕ И ЛАЗЕНЕТО НА КОЛЕНЕ...НИКОГА
С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ


цитирай
190. yuliya2006 - Свободата облякоха в силикон, л...
03.06.2009 06:28
Свободата облякоха в силикон,
лъскав, бездушен, луксозен.
С удар по масата, тя баронесата,
изтапанчи се гордо на корицата.

Свободата облякоха в силикон,
затвориха, купиха смелите.
Арогантно ,ухилено смазаха,
всяка жаба пратиха в гьола си.

Свободата облякоха в силикон,
мъгла се спусна, страх се понесе.
На главата и корона набучиха
а душата, с десет ключа - затвор.

03.06.2009
ДЖУЛИЯ БЕЛ

http://yuliya2006.blog.bg/poezia/2009/06/03/svobodata-obliakoha-v-silikon.343499
цитирай
191. анонимен - http//lidis.bglog.bg w
26.06.2009 23:22
cornflower написа:
40. lidis - до анонимен и 34 и 35 /в профила на djigator /
21.05 19:10
"Смяташ ли , че си оригинален смръдльо с постингите си срещу мен ?
Днес откачи да нападаш мен и читателите на блогът ми . Всички видяха диагнозата ти помиярска !
А тази изродка от поетесите на качак ,дето и на конструктор на корицата на стихозбирката се прави си я заври в гъза ,а не обикаляйте блоговете на съблогерите да ви се смеят в стремежа си да ме хулите ! Типично откачена помиярска история сте двамата с нея !
Ти си в нарушение на блогерските права с постингите си умишлено спрямо мен ! Всички го виждат идеално ! Спор няма ,а само смърднята ,която носиш из блога !"

/ в профила на djigator /
25. lidis - Поздрави за поста !
19.05 19:37
"На твоето мнение съм отдавна ! Затова стоя заключена от цигани и турци в мазето на блога , а простакеси с връзки и глупостите си са все на първа !
Гнусно и тъпо е !Гнус ме е блога да гледам и препоръчаните и коментираните му циганьорки простакеши блог творкини и туркини ! Аз също си довършвам конкурса и се махам . А при турбо4 трудно се блогва ,но е спокойно поне ! .)))"

***

УВАЖАЕМИ СЪБЛОГЪРИ!

Тези истерични и ненормални изявления на блогърката Лидис /и още много други/ по повод проекта за Поетичен сборник ме предизвикаха да реагирам:

За нищо на света не бих навлязла в стила й, защото не общувам на такова ниво, нито пък
създавам изкуство такова. И тъй като мога да работя само в чиста среда, чувствам задължение да изясня позиции в полза на бъдещия ни културен продукт:

Към Лидис:

ИЗКУСТВОТО Е ЛЮБОВ И СТРАДАНИЕ!
А ЗА ДА БЪДЕШ КРИТИК, ТРЯБВА ДА СИ НОСИТЕЛ НА КУЛТУРА, ОСВЕН ПРЕДВАРИТЕЛНОТО УСЛОВИЕ ДА БЪДЕШ СЕНЗИТИВЕН И НАДАРЕН СВИШЕ!

На първо място искам да поправя правописната грешка на Лидис, която обижда всеки пишещ тук - пише се стихоСбирка, а не стихоЗбирка.

На второ място - като български художник -
искам да обясня, че предложената от Лидис снимка е подходяща за корица на сборник с детски рисунки, не и за Поетичен сборник на зрели хора. Препоръчвам й да я представи на подходящия конкурс - ще има успех!

На трето място искам да обясня на Лидис, че с циничното си и интригантско поведение в блога, не може да има претенции да бъде лице на Поетичния сборник, който заедно с редници като мене, ще побере и големи имена на българската поезия, които аз боготворя!
Явно чуждопоклонничеството й е изтрило спомените, че през комунизма можеше да се налагаш с връзки и...лакти!

На четвърто място, искам да разкрия пред всички, че след като показах предложението си за илюстрации на Сборника, бях непрекъснато просташки атакувана `на лични` от Лидис, чрез втория й никнейм "Гошо". Известна е нейната "етика" и практика в блога, за което моля същата да ми се извини публично, /както и на останалите блогъри/, за всяването на раздор и неспокойствие тук.

След всичко това, ето моето заключение:

Лидис е недостойна не само да бъде лице на Поетичната книга, но няма място и вътре в нея!
Ако нечие снизхождение допусне това, аз се оттеглям от целия проект!

Още повече, мисля, че като домакин и автор на идеята за Джулая в Шабла, на мен се пада честта да илюстрирам първото му издание. За вътрешното оформление на книгата мога да приема качествени илюстрации от други колеги.
Готова съм да дам компетентен отговор на всички Ваши въпроси около илюстрирането на Сборника.

За следващите години ще дам предимство за корицата на колеги.

Очаквайте специалния ми постинг за Шабла!

Благодаря Ви и довиждане до 1-ви юли на моя бряг!


С уважение - Люба Захова


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6529485
Постинги: 470
Коментари: 13675
Гласове: 88793
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031