Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2009 10:33 - провокирано от 2 дни ТРАУР
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 13978 Коментари: 45 Гласове:
3



Трагедия, лошо стечение на обстоятелствата, лична грешка, бедност, печалбарство, безотговорност или съдба! Всеки го преживява различно и се пита къде сбъркахме.
Когато се обърне колата - пътища много!
Но ПАК ще е за един миг, ПАК ще се вземат мерки `това да не се повтаря`...
В армията уставът е писан с кръв и затова е казано, че най-тежи да те гонят по устав, макар че ако той се изпълнява, службата е тежка, но безпроблемна!
Същото е и със Закона - спазва ли се, всичко е ОК!

Повод да напиша тези редове е нещастието с учениците от Свищов - един миг невнимание струва 12 трупа на наши деца....24 фамилии проклинат обезмисления си живот, всички свои надежди и искат само едно - ДЕЦАТА,ДА СА ЖИВИ !
На 04.04.2004г. се проведе шествие в чест на любимото цвете МАРИХУАНА?!?!?!???
Една престъпна организация "Промяна" тръгна на бунт заради отмяната на еднократната доза наркотик! Все едно, че досега някъде в България е било разрешено да се продават наркотици ?!
Шествието не бе разрешено, но полицията услужливо го съпроводи до Народния театър "Иван Вазов" и стана съучастник на популязиране употребата на бира и трева. 
А законът бе публикуван на 30.03.2004 г, където изрично е посочено, че влиза в сила 3 дни след обнародването му в Държавен вестник !
ТОВА КОЕТО СЕ СЛУЧИ В ИНДИГО И ЧЕРНА ГОРА Е РАВНОСИЛНО НА ТРАГЕДИЯТА С НАРКОТИЦИТЕ, ПОВТАРЯЩА СЕ ЕЖЕДНЕВНО !
Ние допускаме бавно, но сигурно, с бездействие да унищожаваме бъдещето си!
Ние  спомагаме тези трагедии да се разиграват в мащаб 1:10000 с оправданието, че това не се вижда. А когато го видим, не го отчитаме, защото - "Какво ще кажат другите?!"
Всеки е убеден, че това не може да се случи точно на него и не може да разбере, че наркоманията е изкуствена болест и човек няма изградена защита срещу тези вещества, а децата - съвсем! Защо не се проумее, че трябва да се възпрепятства пътя на наркотиците до нашите деца?!  ТЕ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ДОКОСВАТ ДО ДРОГА !  Все едно да позволиш на детето си да играе с оголени жици, по които тече ток!
Видяхме как Лудата крава, ТОРС, Птичи грип, бяха овладени с крути мерки и спряни !
А за дрогата мълчим?!
Кога ще се разбере, че ние сме еретиците на Европа и може би затова нямаме пленено Българско знаме, защото битката се е водила на"Живот или смърт!" Явно може да ни обедини само опасността!
ИСКАТ ДА УБИЯТ ДЕЦАТА НИ !
Нека не го допуснем! Нека покажем на Света как може да се справим с наркоманията! Заедно можем! Нека направим действащия модел за нашата страна пример за другите! Не случайно сме просъществували 13 века и това не трябва да бъде последния, в който ще се споменава за нас!


06.04.2004г                                           Владимир Качаклиев




Гласувай:
3



1. cornflower - . . . който има очи - да види, който има ...
10.03.2009 10:52
...който има очи - да види,
който има уши - да слуша...
цитирай
2. baletlnetpepas - психопат
10.03.2009 12:07
.
цитирай
3. ka4ak - @1
10.03.2009 12:36
Благодаря!
цитирай
4. ka4ak - @2
10.03.2009 12:37
Отиди на гробищата и им обясни колко е полезна тревата!
цитирай
5. анонимен - Отстрани погледнато
10.03.2009 13:07
Всичко ненормално ,дето става в България е дело на народното търпение и незаинтересованост ,от това кой се възползва от закони и как ги прилага .Факт световен е ,че мутренската мафия българска е простряла пипалата си навсякъде в живота на страната ,а сега се бори и за президентски пост и узаконяване на всичко ,каквото е постигнала до сега ! Не мога да разбера глупав ли е ,сляп ли е българският народ ?
Отстрани погледнат е сведен отдавна от мутрите до безсилие .Единственият малък шанс му се дава на идващите избори ,но се съмнявам ,че ще се възползва и че те няма да са предварително предрешени .Което е и краят на мита за бленуваното свободно българско общество.
Поздрави за поста !
цитирай
6. ka4ak - @5
10.03.2009 13:31
Най-трагичното е че всички го знаем,виждаме,страдаме,но това остава на масата на кварталната кръчма/блога/!
От страни,сме перфектни,но няма промяна без ДЕЙСТВИЕ!
Трябва да си повярваме и да се обединим,защото живота е кратък и трябва да оставим след нас,хора които ще ни направят горди,че сме допринесли с високо вдигната глава да казват,АЗ СЪМ БЪЛГАРИН!
цитирай
7. baletlnetpepas - Шествието
10.03.2009 13:41
на 04.04.2004 мина без инциденти, на част от организаторите обаче бяха съставени актове, за организиране на неразрешено шествие. В проследствие СРС ги отмени, като се произнесе в полза на законността на шествието.

П.П.
Хора като теб ме карат да се чувствам зле от факта, че съм българин! А и евсеизвестен факта, че в гробищата и затворите пращаш ти!
цитирай
8. ka4ak - @7
10.03.2009 14:17
Казах ти къде да го обясняваш@4,а до П.П.провери,може да не си!За да не се чустваш зле!
цитирай
9. baletlnetpepas - Както сам казваш
10.03.2009 14:43
закона спазвали се всичко е ОК. Съдът прецени че закона е спазен при това шествие. Между другото Движение Промена беше единственото, което към онзи момент можеше да изкара без никаква реклама и финансов или политически гръб (за разлика от твоите мероприятия от преди да убиеш Десислав Панчев и тези на истеричната доктор Любенова) повече от 1000 мадежи по улиците на София.
Това трябва да ти говори нещо - бъдещето е наше, Ние не ти обявяваме война просто защото вече си я загубил.
цитирай
10. анонимен - всеки ден ги карат
10.03.2009 14:58
работя на такова място, че всеки ден карат момчета
по рядко момичета!
толкова са млади, а не мога да свикна.
цитирай
11. ka4ak - @9
10.03.2009 17:38
Да и продължавам да го казвам,закона спазва ли се всичко ще е ОК,но се чудя ти защо не си прибран?
цитирай
12. ka4ak - @10
10.03.2009 17:46
Човекът ми се обади по телефона,благодаря му,работи в София в много голямо медицинско заведение и труповете минават първо при тях преди да ги свалят в моргата!
цитирай
13. baletlnetpepas - Защото не съм убил никого
10.03.2009 18:32
за разлика от някой други в този блог.

П.П.
Между другото човека се обади и на мен каза, че не ти е казвал нищо подобно
цитирай
14. ka4ak - @13
10.03.2009 18:53
нали говорехме за закона,колко плащаш на полицаите за да не те арестуват?
за П.П.човека е паталогоанатом,работи в центъра на София и са към Съдебна медицина,мога да ти дам и адреса за да отидеш на място и да видиш колко трупа докарват за 24 часа и колко са от наркотици,за да направиш по добра статистика,че нашата не ти харесва!
цитирай
15. baletlnetpepas - Никога не плащам на полицай
10.03.2009 21:06
въпрос на принципи.

П.П.
Човека, глупако бях аз - майтап, за да видя как ще реагираш
цитирай
16. miaa - Здравей Качак,
10.03.2009 21:11
Надявам се хората да чуят посланието ти, защото много от нас се интересуваме от всичко друго , но не и от проблемите, които засягат децата ни. Съпричастността , помоща към тези зависими от наркотици или алкохол са качества, които се възпитават в най- ранна детска възраст , това е дело най- вече на родителите. Излишно е да се оправдаваме с учителите и с това, че било наследствено.Това е най-глупавото нещо , което някога съм чувала. Всички се раждаме невинни...истината, че едни поемат по труден , но достоен път, а други се носят по течението. За последните е въпрос на дни или години.... дали ще оцелеят? Поздрави за актуалният постинг.
цитирай
17. ka4ak - @15
10.03.2009 21:27
Ти и принципи?!?Явно пак си надрусан!
А за човека,пак сънуваш,обади ми се на мобилния, имам му и телефона и е доктор паталогоанатом,така че съвсем ти се е замаяла главата!Вече имаш и халюцинации!
цитирай
18. ka4ak - @16
10.03.2009 21:35
Благодаря!Дано да има повече хора като теб,защото става въпрос за нашите деца и за нашето бъдеще.И ако не осъзнаваме отговорността,като родители,тежко ни!
цитирай
19. baletlnetpepas - Поне не убивам хора.
10.03.2009 21:39
Между другото гледам Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел за обществено полезна дейност към Министерство на правосъдието, прави ми неприятното впечатление, че няма пуснати годишни доклади от регистрацията на фондацията та чак досега
http://www.justice.government.bg/ngo/companyinfo.aspx?ID=2596
цитирай
20. ka4ak - @19
10.03.2009 21:59
То за това е регистър да видиш дали е обществено полезна или не.
цитирай
21. анонимен - Другарю полковник Качаклиев,
13.03.2009 09:59
аз като експерт по тези въпроси установявам, че сте бил на LSD докато сте писал тези невероятни глупости!!! :-D

\m/
//
цитирай
22. анонимен - Аз съм анонимен 10
13.03.2009 10:46
Нямам нищо общо с този baletlnetpepas, но и не съм звънял на ка4ак. Вече се чудя на кой да вярвам и защо и двамата лъжат така вулгарно.
цитирай
23. ka4ak - @21
13.03.2009 16:53
Стоя,зад всичко което съм написал и не се притеснявам от обиди!
цитирай
24. ka4ak - @22
13.03.2009 17:00
Явно много е привлекателно,това @10 и всички искат да си го присвоят!Не сте Вие,съжалявам!
цитирай
25. анонимен - Кое му е толкова привлекателно на @10?
14.03.2009 16:11
Че не може да свикне да си върши работата?
цитирай
26. ka4ak - @25
14.03.2009 17:16
че не може да свикне да прави аутопсия на хора ,които не им е мястото на тази маса!
цитирай
27. анонимен - Да де,
14.03.2009 18:04
същото е. Всички аутопсии се правят на хора, на които мястото им не е на тази маса. Значи все пак не може да свикне да си върши работата ;)
цитирай
28. ka4ak - @27
14.03.2009 18:39
Бунтува се срещу пререждането,нормалното е първо да е прабабата,после бабата,след това майката,а не всички те да са около масата и да гледат как разрязват дъщерята!
цитирай
29. анонимен - ...
14.03.2009 18:50
Но в изброения ред те ще умират от старост, а доколкото знам, тогава не се прави аутопсия. Аз ако работех на таковa място щях да предпочитам да правя аутопсия на хора, сами виновни за смъртта си и много повече щях да се бунтувам, ако на масата лежеше изнасилено и убито дете от психопат, който никога през живота си не е употребил наркотици.
цитирай
30. ka4ak - @29
14.03.2009 18:55
Явно не разбираш,за какво пиша!Няма разлика между изнасииленото и убито дете и това което е починало от наркотици!
цитирай
31. анонимен - Всъщност има.
14.03.2009 19:11
Разликата е, че едното е умряло щастливо, най-вероятно в еуфория и безболезнено, а другото е умряло в нечовешки болки и мъки.
цитирай
32. ka4ak - @31
14.03.2009 19:19
много интересно сравнение! И двете не са го искали,ТОВА НЕ МОЖЕШ ДА РАЗБЕРЕШ!
цитирай
33. анонимен - Напротив.
14.03.2009 19:37
Разбирам го. Но знаеш ли, когато човек реши да се самоубие, т.е. сам пожелае да умре, все пак избира безболезнения начин. Да се застреля или да си пререже вените, за да е бързо или да вземе свръх доза наркотици или приспивателни, за да е безболезнено.

И тъй като говорим за двата вида смърт и нежеланието и в двата случая на жертвата да умре, ще ти задам един гаден въпрос: Ако нямаш друг избор и трябва да избираш един от двата вида смърт за твое дете, кой би избрал?

Можеш да не ми отговаряш. Все пак въпроса няма нищо общо с патолога, който не може да си върши работата.
цитирай
34. ka4ak - @33
14.03.2009 19:47
Няма нормален човек,който иска да се самоубие!
Явно ти е болен мозъка,смърта е нещо естествено,което ще ни споходи,не съм овластен да избирам,само знам че живота е дар и не бива да допускаме да си заминава заради нашата безотговорност!
цитирай
35. анонимен - Да бе,
14.03.2009 19:58
прав си. Не казвам, че ще се самоубивам, така че не ми поставяй диагнози. Аз теб те разбирам, но явно ти не разбираш мен. Просто от началото се опитвам да кажа, че не е привлекателно да си @10, защото явно той очевидно не се справя с работата си. На повечето полицаи, лекари, патолози и т.н. им е по-трудно да свикнат с гадната смърт. По-трудно им е да сдържат емоциите си при някое жестоко убийство. А този @10 не може да свикне явно като цяло със смъртта. Така че няма за какво всеки да се натиска да е @10.
цитирай
36. ka4ak - @35
14.03.2009 20:09
Просто забелязах че има желание да се определят като номер@10 и тъй като се запознах с него и говорихме на дълго и на широко,разбрах неговата философия и разбиране за живота!До масата си пиеше кафето и това беше най естественото нещо за него!И той ми каза ,че не може да свикне!!!!!
цитирай
37. kleopatrasv - Актуален пост в навечерието на трагедията..!
15.03.2009 15:10
Да отбележа за трагедията в Лим, учителките придружавали децата в тази екскурзия и първоспасилисе , газейки върху телата на учениците си за тотално обезличени от града ни и са изселени по други места. Свищов ще помни винаги тези злокобни дни и виняги ще се покланяме пред паметта на тези дечица....
Виновни май официално нямаше - никой не преброи оцелелите тогава ученици, чак в хотела подсушавайки се - учителите откриват липсващи бройки.Не искам да си припомням тези коварни отношения , всеки е спасявал себе си, НО НАЛИ все пак тези учители са отговаряли за тези деца ?
цитирай
38. ka4ak - @37
15.03.2009 16:18
Извинявай че засегнах болезнена тема!Бях провокиран от 2 дни траур в Стара Загора!Един миг невнимание и четири прекрасни момчета и две жени си заминаха!Много такива трагедии продължават да се случват и ние всички ще се постараем да ги намалим!Паралела който поставям между тези мигновенни загуби и наркотиците,това искам хората да разберат и да прекъснем!Здрави прави готови отгледани деца,непрекъснато ги губим,без да са участвали в катастрофи!И това става с нашето бездействие!Колко хора се отнасят с презрениие към наркомана и казват "а бе тоя боклук,да умира!",а той е бил лъчезарно и умно дете!И сме го допуснали пред нашите безучастни погледи,да го обречем за курбан на смъртта!
цитирай
39. veselaj - ka4ak,
03.04.2009 23:58
за тази (и още много такива) трагедии есме си виновни сами. Не един миг невнимание, а глупаво избиване на комплекси от страна на родителите, безконтролност от страна на властите и още много подобни. Ти пишеш само за наркозависимите от химически вещества. А аз съм се сблъсквала по най-гадния възможен начин с компютърната наркомания, за която никой още не говори сериозно. Повярвай, тя също е страшна.
цитирай
40. ka4ak - @39
06.04.2009 12:38
всяка зависимост е страшна,но с наркотиците е реално против волята ти!Мога да направя всеки един от нас зависим/вярно,насила/и колкото и да си противник на наркотиците,да ходиш и да си търсиш всеки ден!Това е страшното,че оставяме децата от любопитство да се докосват до наркотиците!За това дадох примера с поста Никога не е късно да станеш за резил!
цитирай
41. veselaj - Зависимостта от компютрите също е ...
06.04.2009 15:59
Зависимостта от компютрите също е против волята ти. И е не по-малко страшна. Може би дори повече, защото още не осъзнаваме опастността
цитирай
42. ka4ak - @41
07.04.2009 00:24
Права си че не е проучено,но покрай наркотиците при нас за помощ се обръщат и родители които имат проблеми с децата си и техни близки,които имат и други зависимости.Комар,алкохол,телевизия,компютри
уокмени,мобилнителефони и т.н.От наблюденията си съм установил,че комара се приближава до наркоманията,алкохола и диетите са наполовината по трудност,докато другите сме се справяли много лесно.И тъйкато се занимавам от 15год,за това съм се посветил на наркотици,защото е най трудно и е смъртоносно.
цитирай
43. veselaj - Още не знаем дали е смъртоносно. Аз ...
07.04.2009 10:10
Още не знаем дали е смъртоносно. Аз мога да кажа, че имах сериозни (вкл. физически) проблеми. Синът ми направо беше компютърен наркоман. Тогава (преди 7-8) години не беше чак толкова страшно, защото компютрите бяха сравнително малко и хората, които започнахме да се занимаваме с компютри бяха на по-сериозна възраст. Сега сядат пред компютъра от 3-годишни. НИКОЙ не знае как точно се уврежда мозъка на един човек, прекарващ 10 ч. пред компютъра. Пиша всичко това с надеждата, че хора, които са с по-големи възможности в тази война (като теб) ще започнат да бият тревога. На мен малко хора ще ми повярват.
цитирай
44. ka4ak - @43
07.04.2009 12:30
За това промениха технологията и започнаха да екранизират мониторите,защото старата техника просто те облъчваше и променяше.Продължават да работят в тази насока.В следващите постове ще засегна и тази зависимост и безотговорното търсене на печалби с пускането на пазара на непроверена електроника.
Сега умишлено не пусках друг пост,защото искам да подбря климата в блога и да разберат,че не трябва да хабим енергия в безмислени емоции,които да вредят на и без това напрегнатото ни ежедневие и да пренасят отрицателните емоции в къщи!
цитирай
45. tanyarisemova - Повод да напиша тези редове е нещ...
25.12.2009 02:25
Повод да напиша тези редове е нещастието с учениците от Свищов - един миг невнимание струва 12 трупа на наши деца....24 фамилии проклинат обезмисления си живот, всички свои надежди и искат само едно - ДЕЦАТА,ДА СА ЖИВИ !

бях свидетелка как изнасят труповете на тези деца.
Под комвой минаха през целия град.ОГРОМНАТРАГЕДИЯ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526545
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88768
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031