Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2017 07:00 - ТАМ, ДЕТО МЪДРЕЦИТЕ ПЛАЧАТ СКРИШОМ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 7358 Коментари: 26 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

... защото вярвах в книгите добри, 
навлизам вече в мъдрите години,
знам – купеното с дребни пет пари 
едва ли и една пара ще чини, 
и – уж, съм хванал птичето в ръце, 
пък то – далеч от мен, щастливо литва,
тъй всяко мое речено словце, 
ако лети, не става за молитва! – 
запомних своя първи миг на мъж, 
и туй до днес държи ме здрав и бодър,
когато дядо рече ми веднъж – 
мъжът се проверява върху одър, 
дори и да изглежда неглиже – 
постелка на туземците в Борнео, 
не бих сменил застланото чердже 
на баба ми с матраците „Дормео”, 
как – теглил кръст на Марко Чорбаджи
в свещеното си българско букварче,
в мен старчето, приспано от лъжи,
да си мълчи – едно дебилно старче, 
със млякото от майчината гръд 
аз светлите си стихове ви пиша...

Не ме търсете тук, а там – отвъд, 
където мъдреците плачат скришом.

23 септемврий 2017 г. 
гр. Варна, 7, 25 ч.




Гласувай:
29


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
24.09.2017 07:30
Добро утро, Валери!
Ще си разпечатам това стихотворение (Тази сутрин ми дойде идеята.) и ще го пъхна между томовете на Платон, при философската литература. А ако издадеш стихосбирка с по-специални размишления, поръчвам отсега 20 книги.
Случайно или не, днешната творба си написал на 23 септември - средно-аритметичната дата на есенния еквинокциум.
Бъди здрав!
Чичо ти
цитирай
2. yotovava - Добро утро, Валери, това е ПОЕЗИЯ.
24.09.2017 07:36
Добро утро, Валери,
това е ПОЕЗИЯ.
цитирай
3. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери!Ще си разп...
24.09.2017 07:37
pvdaskalov написа:
Добро утро, Валери!
Ще си разпечатам това стихотворение (Тази сутрин ми дойде идеята.) и ще го пъхна между томовете на Платон, при философската литература. А ако издадеш стихосбирка с по-специални размишления, поръчвам отсега 20 книги.
Случайно или не, днешната творба си написал на 23 септември - средно-аритметичната дата на есенния еквинокциум.
Бъди здрав!
Чичо ти

Хехе!... Голяма чест, Чичо Пепи, чак при Платон... тури ме на одърчето край печката, че да си греем на зима старите кокали и да си пием ракийцата! :-)))
Наздраве!
Чу
цитирай
4. yotovava - Неслучайно толкова споделяния във ...
24.09.2017 07:37
Неслучайно толкова споделяния във фейса имаш на това стихотворение.
цитирай
5. yotovava - Изписано с обич, с болка и с любов.
24.09.2017 07:38
Изписано с обич, с болка и с любов.
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери, това е ПОЕЗИЯ. ...
24.09.2017 07:38
yotovava написа:
Добро утро, Валери,
това е ПОЕЗИЯ.

Добро утро, Валюше, и светла неделя!
Благодаря.
Чу
цитирай
7. deleted-4udovi6teto - Неслучайно толкова споделяния във ...
24.09.2017 07:39
yotovava написа:
Неслучайно толкова споделяния във фейса имаш на това стихотворение.

Видях, добри са ми ФБ-приятелите.
Бог с тях!
Чу
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Изписано с обич, с болка и с любов. Не ...
24.09.2017 07:41
yotovava написа:
Изписано с обич, с болка и с любов.

Не познавам друг начин за писане, освен този.
Останалото са измишльотини на болни мозъци.
Искаш ли примери? :-)))
Чу
цитирай
9. yotovava - Казах ли ти, че си велик :)))))))...
24.09.2017 07:42
Казах ли ти, че си велик :))))))))))))))
цитирай
10. yotovava - и не само велик - Божествен си!
24.09.2017 07:42
и не само велик - Божествен си!
цитирай
11. deleted-4udovi6teto - Казах ли ти, че си велик :)))))))...
24.09.2017 07:46
yotovava написа:
Казах ли ти, че си велик :))))))))))))))

Е, сега вече неделята може да почне! :-)))
Чу
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - и не само велик - Божествен си!...
24.09.2017 07:47
yotovava написа:
и не само велик - Божествен си!

Потвърди ли го Патриарх Неофит? :-)))))))
Чу
цитирай
13. pvdaskalov - * 2 *
24.09.2017 09:02
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Добро утро, Валери!
Ще си разпечатам това стихотворение (Тази сутрин ми дойде идеята.) и ще го пъхна между томовете на Платон, при философската литература. А ако издадеш стихосбирка с по-специални размишления, поръчвам отсега 20 книги.
Случайно или не, днешната творба си написал на 23 септември - средно-аритметичната дата на есенния еквинокциум.
Бъди здрав!
Чичо ти

Хехе! Голяма чест, Чичо Пепи, чак при Платон... тури ме на одърчето край печката, че да си греем на зима старите кокали и да си пием ракийцата! :-)))
Наздраве!
Чу


Добре, заповядай. След Панагюрище. Комплект!
Някои ме обвиняват, че се наливам с водка?! Аз съм българин и не бих се отказал от греяна ракийка да се стопля. Ама кой ще я направи, освен да поканим някоя панагюрка.
Твоята загорка в кенче ли да бъде или в рокличка? Ей, Валерка, още хляб има в нас на пук врагу. Трябваш ми за съвети.
Поздрави в къщи!
П и е р
ПС - Не отидох на гроздобер. По ми е приятно да копая земята, в която един ден ще легна на топличко и на абсолютна тишина. Кеф!
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Добро утро, Валери!Ще си разп...
24.09.2017 09:05
pvdaskalov написа:
4udovi6teto написа:
pvdaskalov написа:
Добро утро, Валери!
Ще си разпечатам това стихотворение (Тази сутрин ми дойде идеята.) и ще го пъхна между томовете на Платон, при философската литература. А ако издадеш стихосбирка с по-специални размишления, поръчвам отсега 20 книги.
Случайно или не, днешната творба си написал на 23 септември - средно-аритметичната дата на есенния еквинокциум.
Бъди здрав!
Чичо ти

Хехе! Голяма чест, Чичо Пепи, чак при Платон... тури ме на одърчето край печката, че да си греем на зима старите кокали и да си пием ракийцата! :-)))
Наздраве!
Чу


Добре, заповядай. След Панагюрище. Комплект!
Някои ме обвиняват, че се наливам с водка?! Аз съм българин и не бих се отказал от греяна ракийка да се стопля. Ама кой ще я направи, освен да поканим някоя панагюрка.
Твоята загорка в кенче ли да бъде или в рокличка? Ей, Валерка, още хляб има в нас на пук врагу. Трябваш ми за съвети.
Поздрави в къщи!
П и е р
ПС - Не отидох на гроздобер. По ми е приятно да копая земята, в която един ден ще легна на топличко и на абсолютна тишина. Кеф!

Не я мисли, черната!
Има все още неизгрели и за нас слънца, Чичо Пепи!
Панагюрката като едното нищо ще ти я доведем в Калофер, стига да избяга от работа! :-)))
Загорка кен - наздраве!
Чу
цитирай
15. favn56 - Голям си, това е
24.09.2017 09:24
Голям си, това е
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Голям си, това е Наздраве, Фав...
24.09.2017 09:25
favn56 написа:
Голям си, това е

Наздраве, Фавне!
Чу
цитирай
17. redabyss - Твоите меланхолии са. . . съвсем ...
24.09.2017 10:57
Твоите меланхолии са... съвсем емоционално "здрави". Чак тази сутрин разбрах: принципно аз ненавиждам отрицателните човешки емоции, но при теб не само, че не ме дразнят, но ги намирам и по човешки логични.
Още вчера те прочетох във ФБ. "Мъжът се проверява върху одър". :))))))) Аз бих добавила и други неща, но ще замълча. :)))))))
Прекрасно е, Чу! :)
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Твоите меланхолии са. . . съвсем ...
24.09.2017 11:01
redabyss написа:
Твоите меланхолии са... съвсем емоционално "здрави". Чак тази сутрин разбрах: принципно аз ненавиждам отрицателните човешки емоции, но при теб не само, че не ме дразнят, но ги намирам и по човешки логични.
Още вчера те прочетох във ФБ. "Мъжът се проверява върху одър". :))))))) Аз бих добавила и други неща, но ще замълча. :)))))))
Прекрасно е, Чу! :)

Ооооо... ако знаеш аз какви неща бих искал да добавя, ама като знам сетне какво пустословие ще настане, предпочитам да си замълча! :-)))))))))
Ние - истинските мъже, на одър не говорим.
Светла неделя, Ред!
Чу
цитирай
19. redabyss - Значи и ти си писал цензурирана в...
24.09.2017 11:04
Значи и ти си писал цензурирана версия? ;))
Знаем, че истинските Мъже не говорите на одър, но невербално сте много изразителни и поетични. :)))))
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Значи и ти си писал цензурирана в...
24.09.2017 11:07
redabyss написа:
Значи и ти си писал цензурирана версия? ;))
Знаем, че истинските Мъже не говорите на одър, но невербално сте много изразителни и поетични. :)))))

Падам си по сметанов сладолед в черна нощ.
По-цензурирано не успях да ти го кажа, Ред! :-)))))))
Чу
цитирай
21. redabyss - Помогни ми да напиша пищенето ми с ...
24.09.2017 11:10
Помогни ми да напиша пищенето ми с букви. По - цензурирано не мога да го напиша. :)))))))))))))
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Помогни ми да напиша пищенето ми с ...
24.09.2017 11:15
redabyss написа:
Помогни ми да напиша пищенето ми с букви. По - цензурирано не мога да го напиша. :)))))))))))))

И това ще стане. Като си изям сладоледа! :-)))
Чу
цитирай
23. nedovolen - Брях,
24.09.2017 14:53
брях, брях. Мислих, сутринта съм писал. Гуд афтър нуун. Стихото да, но ми харесаха и последните интелект. коментари. Друг път ще... за уредничката на изложба на покойния Александър Лудколев _ велик художник. Господ да прости, че го споменавам, но и Бат Сашо се радва. Кой разбра, Уондър да _ не е била уредничка. Точка.
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - брях, брях. Мислих, сутринта съм ...
24.09.2017 15:29
nedovolen написа:
брях, брях. Мислих, сутринта съм писал. Гуд афтър нуун. Стихото да, но ми харесаха и последните интелект. коментари. Друг път ще... за уредничката на изложба на покойния Александър Лудколев _ велик художник. Господ да прости, че го споменавам, но и Бат Сашо се радва. Кой разбра, Уондър да _ не е била уредничка. Точка.

Да, събеседниците ми са готини.
Сред тях не е Даниелка Райчевска, както и нейните блогови шизофренни "разклонения"
Чу
цитирай
25. nedovolen - Не се сещам за Даниелка, да ме изв...
24.09.2017 20:30
Не се сещам за Даниелка, да ме извини. Сещам се на морето за дългите вълни, които и 72 крачки няма да ги спрИ. А и ти ме извини, ако зацепи. Ако не - извинен си.
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Не се сещам за Даниелка, да ме изв...
24.09.2017 20:43
nedovolen написа:
Не се сещам за Даниелка, да ме извини. Сещам се на морето за дългите вълни, които и 72 крачки няма да ги спрИ. А и ти ме извини, ако зацепи. Ако не - извинен си.

Лека вечер, Недоволнико!
Време е за една бира.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346527
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031