Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2011 16:46 - МЕДИТАЦИИ - ИЗЦЕЛЕНИЕ И ЗАЩИТА
Автор: pandor Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5183 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.05.2011 22:56





ИЗЧИСТВАНЕ НА НЕГАТИВНИТЕ ВИБРАЦИИ
metta.ucoz.com/publ/4-1-0-40

Превод
Послание на Лейди Нада
чрез Натали Глассон
7-ми юли 2008

Аз, Лейди Нада, разбирам въздействията, които отрицателната енергия може да окаже на работниците на светлината. Аз разбирам, че колкото  по-чувствителни ставате към светлината и енергиите около вас, толкова повече вниквате във вашите собствени негативни мисловни модели, вярвания и действия. Вие ставате чувствителни към всякакъв вид отрицателна енергия, която може да се промъкне във вашата действителност чрез друг човек или  чрез вашите действия. Това за съжаление е част от изменението на вашето същество. Вие израствате духовно и развивате голяма вътрешна светлина. В резултат на прекалената ви чувствителност към енергиите, може да установите, че и най-малките неща, коментари или ситуации във вашия живот, могат да предизвикат у вас негативни реакции, като раздразнителност, възбудимост.  Тези въздействия могат да се отстранят чрез защита и съсредоточаване в любовта на Създателя. Необходимо е постоянно очистване, за да се намалят възможните негативни ефекти, идващи или от външни влияния или от усилените ваши вътрешни страхове и съмнения. Очистването и изцелението са ключове към духовното израстване.  Колкото по-дълбоки слоеве енергия пречиствате, толкова повече откривате божественото съкровище и блестящата светлина, които са вложени във вашето физическо тяло.

Аз, Лейди Нада  съм чохан или владика на 8-ми светлинен лъч, чийто цвят е зелен като морските вълни. Това е специален пречистващ светлинен лъч. Той помага да се интегрира енергията на Създателя. Аз искам да помогна на човечеството да разсее негативността, страха и съмненията. Предлагам проста медитация, която може да се прилага всеки ден. Тя може да очиства и изцелява вашето същество, да повишава вибрациите ви, да увеличава вашия светлинен фактор и да помогне на възнесението.

МЕДИТАЦИЯ ЗА ПРЕЧИСТВАНЕ

Седнете. Успокойте се и се съсредоточете в дишането си. Отпуснете тялото си.

Призовете моята енергия, като повтаряте името ми  "Лейди Нада" в синхрон с дишането, докато не почувствате енергията ми във вас.


"Аз моля, лейди Нада, да внедри 8-ми лъч на светлината от обителта на 8-ми лъч в моето същество. Нека ярка очистителна светлина да потече във мен през коронната ми чакра, и преминавайки през моитe чакри, да се отправи към Земята."

Представете си как през вашето тяло преминава морскозелен светъл лъч и се спуска към центъра на Земята. Просто приемете енергията и знайте, че тя ще очисти вашите чакри и душа, а след това ще премине в Земята и ще очисти и изцели Майката - Земя. Светлинният лъч ще тече през вашето същество в непрекъснат поток.

"Аз моля, Лейди Нада, да ме огради с осем очистителни кръга светлина от обителта на 8-ми лъч. Нека те се спускат по моето физическо тяло."

Вие ще сте в центъра на тези осем светещи в морскозелено кръгове. Първият кръг ще се сформира долу около вашите крака, а последният - горе над вашата глава. Другите шест ще обграждат тялото ви на еднакво разстояние един от друг. Съсредоточете се върху дишането си и призовете Лейди Нада. Помолете я да ви очисти и изцели. Осемте кръга ще започнат да се разширяват към края на вашата аура. Те ще останат там известно време, след което ще се свият и ще се придвижат към вашето тяло. Те ще се разширяват и свиват дотогава, докато вие не бъдете очистени и изцелени от всякаква негативност, страх или съмнение. Когато те се разширяват и свиват около вашето тяло, те разтварят всичката ненужна енергия и я заменят със свещенната божествена енергия на 8-ми лъч.

Останете в границите на тази енергия колкото желаете. Когато завършите медитацията и почувствате, че вибрациите ви са се повишили, ме помолете да отстраня осемте очистителни светлинни кръга от вас и да изтегля протичащия през вас осми лъч. Очистителната светлинна енергия ще остане в пределите на вашето същество.

Аз, лейди Нада, съм длъжна да помогна за вашето очистване и изцеление. Когато почувствате в себе си падане на вибрациите или на настроението, можете да се обърнете към моята енергия и да помолите да ви повдигна и да ви съединя с любовта на Създателя.

Винаги с любов,
Лейди Нада.


КОСМИЧЕСКИ ЛЪЧИ

www.shamballa-bg.net/cosmicrays.html



ПРИЗОВАВАНЕ ЕНЕРГИЯТА НА МАХАТМА

metta.ucoz.com/publ/23-1-0-79

Превод

Е
нергията на Махатма е най-великата енергия, достъпна за нас на Земята. Това е синтез на енергиите на много Възнесени същества, на много Махатми. Енергията на Махатма е връзка между хората и Бог. Тя представлява светлинен мост /Антахкаран/ между нас и Източника. Благодарение на високите си вибрации енергията на Махатма ни помага да повишим своята честота до нивото на Светлината и с това ускорява процеса на Възнесение.

Енергията на Махатма е със златисто- бял цвят,  което е доказателство за нейната чистота и високи вибрации. Когато призоваваме тази енергия, тя преминава през нашето физическо, ментално, емоционално и духовно тяло. С други думи тя прониква в Земята чрез нашите физическо тяло и аура. При това енергията на Махатма вибрира меко в тънките тела и физическото тяло, като разрушава закостенелите мисъл-форми и емоционални болки, и повишава нашите енергийни вибрации.

Можем да призоваваме енергията на Махатма за решаване на лични проблеми, за уреждане на някаква ситуация. Можем да изпращаме тази енергия  и за изцелението на други хора /Дайана Купер "Новата Светлина на Възнесението"/.

ПРИЗОВАВАНЕ ЕНЕРГИЯТА НА МАХАТМА
автор  Metta

Желателно е с енергията на Махатма да се работи 3 пъти на ден по половин час. Но ако няма достатъчно време, поне един път на ден.

За да се изрече това призоваване са необходими 5 минути. След това в течение на 25 минути можете да се наслаждавате на енергията на Махатма в алфа- или тета- ниво. Не е задължително да си представяте къде отива енергията, в какви органи и жлези, но е желателно. Когато ние, произнасяйки призива, я насочваме нанякъде, тя отива там сама. При това хората, които са чувствителни към енергиите, ще усещат как се случва това.

"В името на АЗ СЪМ ТОВА, КОЕТО АЗ СЪМ аз призовавам енергията на Махатма.
Аз насочвам енергията на Махатма към моите тънки тела. Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моето астрално тяло.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моето ментално тяло.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моето етерно тяло.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моето каузално тяло.

Аз насочвам енергията на Махатма към моите енергийни центрове.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята 12-та чакра.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята 11-та чакра.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята 10-та чакра.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята 9-та чакра.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята 8-ма чакра.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята Сахасрара - чакра.

Енергията на Махатма изпълва, очиства, изцелява и хармонизира моята Аджна - чакра.

Енергията на Махатма изпълва, очиства, изцелява и хармонизира моята Вишудха - чакра.

Енергията на Махатма изпълва, очиства, изцелява и хармонизира моята Анахата - чакра.

Енергията на Махатма изпълва, очиства, изцелява и хармонизира моята Манипура - чакра.

Евергията на Махатма изпълва, очиства, изцелява и хармонизира моята Свадхистана - чакра.

Енергията на Махатма изпълва, очиства, изцелява и хармонизира моята Муладхара - чакра.

Енергията на Махатма изпълва, очиства, изцелява и хармонизира всички мои чакри по линията Хара.

Аз изпращам енергията на Махатма във всички мои енергийни канали. Енергията на Махатма очиства и хармонизира всички мои енергийни канали.

Аз изпращам енергията на Махатма към моето физическо тяло. Енергията на Махатма очиства, изцелява, хармонизира и изпълва със светлина всяка клетка на моето физическо тяло.

Аз изпращам енергията на Махатма към моята костна система. Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята костна система.

Аз изпращам енергията на Махатма към моята нервна система. Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята нервна система.

Аз изпращам енергията на Махатма към моята кръвоносна система. Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята кръвоносна система.

Аз насочвам енергията на Махатма към моята лимфна система. Енергията на Махатма очиства, изцелява и хармонизира моята лимфна система.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моя черен дроб.

Аз насочвам енергията на Махатма към всички органи на моята ендокринна система.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моята шишковидна жлеза.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моя таламус и хипоталамус.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моята хипофиза, като я стимулира да изработва само хормоните на младостта и вечния живот.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моите щитовидна и паращитовидни жлези.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моя тимус.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моите бъбреци.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моята подстомашна жлеза.

Енергията на Махатма очиства, изцелява и балансира моите полови жлези.

Аз призовавам Изумруденозеления Лъч на изцеление на Архангел Рафаил. Енергията на Махатма и Изумруденозеленият  Лъч на изцеление на Архангел Рафаил очистват, изцеляват и хармонизират моя _______________ /назовават се проблемните органи/.

Енергията на Махатма повишава моите вибрации, активира ДНК, подобрява моите екстрасензорни способности, хармонизира и усилва моя троен пламък, изгражда моята МерКаБа и прокарва Антахкаран.

В края благодарете на енергията на Махатма.



ИЗЦЕЛЕНИЕ И ЗАЩИТА
waytosoul.ru/node/3810


 


Тагове:   медитация,   лечение,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pandor
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1029664
Постинги: 329
Коментари: 149
Гласове: 281
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031