Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2018 23:52 - КОГАТО ИДВА ТЪГАТА ...
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1683 Коментари: 10 Гласове:
-4

Последна промяна: 21.02.2018 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

 

Когато тъгата се опитва да ме споходи,
аз й слагам граница и я провождам,
много хора я срещат, аз не искам да броди,
ни в живота ми просто да се разхожда.

Тя заляга над спомени с хубав привкус
и не мога понякога да я изгоня,
и сълзата напира с незнаен ракурс,
толкова истинска , когато се рони.

Но накрая надмогва една ведрина
и ме зарежда със оптимизъм.
Боже, зная сега, че пак светлина
ти за мен отдели без грам егоизъм,

за да тръгна напред, откъдето да е,
да оставя назад и тъгата, и болката.
Ти ми даде надежда, ти ми даде небе,
за да видя доброто отново у хората.

21 ФЕВРУАРИ 2018Г., СОФИЯ

Росица КОПУКОВА

    Харесване



Гласувай:
10



1. lexparsy - Поздравления за избора...
22.02.2018 00:06
rosiela написа:
...
за да тръгна напред, откъдето да е,
да оставя назад и тъгата, и болката.
Ти ми даде надежда, ти ми даде небе,
за да видя доброто отново "В" хората.

В хората да провиждаме,преди да ги съдим че и наричаме...
цитирай
2. rosiela - Благодаря за коментара,
22.02.2018 00:11
lexparsy написа:
rosiela написа:
...
за да тръгна напред, откъдето да е,
да оставя назад и тъгата, и болката.
Ти ми даде надежда, ти ми даде небе,
за да видя доброто отново "В" хората.

В хората да провиждаме,преди да ги съдим че и наричаме...

цитирай
3. missana - Един мой близък приятел и голям мислител, казваше така:
22.02.2018 00:25
"В живота има и добри, и лоши неща, но те взаимно се уравновесяват. А тъгата идва от Времето!"

Разбира се той говореше за екзистенциалната тъга. А що се касае до хората, то основният въпрос е: Има ли човеци сред тях? Ти даваш убедителен позитивен отговор на този въпрос, Роси, с чудесното си стихотворение от класа на т.нар. философска лирика. Поздравявам те за умението да пишеш качествено такава лирика!
цитирай
4. apostapostoloff - Има велики български пуети, които
22.02.2018 06:35
са му намерили колая. Те противодействат успешно на тъгата.

Мушнат две шишета ракия, разредени с десетина бири и шапка на тояга.

И гори нет, и гори нет- както пее пък един руски пует.

Разбери- има хора, за които животът е кафанска песен. Цапнат две водки, разрошат брадата, изрепчат се в Мрежата- кеф, майка му стара!
цитирай
5. pvdaskalov - * 1 *
22.02.2018 08:28
"Ти ми даде надежда, ти ми даде небе,
за да видя доброто отново у хората."
Наистина, дай Боже!
цитирай
6. rosiela - Благодарности, Мисана, даровити приятелю,
22.02.2018 10:24
missana написа:
"В живота има и добри, и лоши неща, но те взаимно се уравновесяват. А тъгата идва от Времето!"

Разбира се той говореше за екзистенциалната тъга. А що се касае до хората, то основният въпрос е: Има ли човеци сред тях? Ти даваш убедителен позитивен отговор на този въпрос, Роси, с чудесното си стихотворение от класа на т.нар. философска лирика. Поздравявам те за умението да пишеш качествено такава лирика!

цитирай
7. rosiela - Добре че разлях кафето от смях. винаги ме освежаваш сутрин.
22.02.2018 10:25
apostapostoloff написа:
са му намерили колая. Те противодействат успешно на тъгата.

Мушнат две шишета ракия, разредени с десетина бири и шапка на тояга.

И гори нет, и гори нет- както пее пък един руски пует.

Разбери- има хора, за които животът е кафанска песен. Цапнат две водки, разрошат брадата, изрепчат се в Мрежата- кеф, майка му стара!

цитирай
8. rosiela - Благодаря ти, Пиер.
22.02.2018 10:26
pvdaskalov написа:
"Ти ми даде надежда, ти ми даде небе,
за да видя доброто отново у хората."
Наистина, дай Боже!

цитирай
9. apostapostoloff - Взимай пример от пуетите и
22.02.2018 21:06
наливай повечко коняк в кафето. Още от сутринта. До обед ще вържеш кънките, а може и да повърнеш. Така, като това става всеки ден в Перник.
цитирай
10. rosiela - Апостоле,
22.02.2018 21:24
не мога да спра да се смея от твоите метафори, сатирични.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6609085
Постинги: 5041
Коментари: 23945
Гласове: 9776
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031