Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2018 12:32 - 23.9.18
Автор: emi1ts Категория: Други   
Прочетен: 1554 Коментари: 6 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 imageimage

Молитва към живота

от Джеф Фостър*  http://change-life.eu/foster-molitva/

Разруши у мен, всичко, което трябва да бъде разрушено.
Укрепи това, което се нуждае от укрепване.
Използвай ме. Твори чрез мен. Нарисувай с мен всяка цветна мазка върху платното на живота.
Помогни ми да живея пълноценен и уникален живот и да ходя по неутъпкани пътеки.…
Покажи ми как да обичам по-дълбоко, отколкото съм смятал за възможно.
Дръж пред лицето ми всичко, от което отвръщам поглед.
Помогни ми да се смиря и да се отпусна, напълно приемайки това, с което все още воювам.
Ако сърцето ми е затворено, покажи ми как да се разкрия без насилие.
Ако нещо стискам здраво, помогни ми да го пусна.
Помогни ми да се смея на сериозността си.
Помогни ми да намирам хумор в тъмнината.
Покажи ми дълбокото чувство на покой в сърцето на най-голямата буря.
Не ми спестявай истината. Никога.
Нека благодарността е мой водач.
Нека прошката е моя мантра.
Помогни ми да живея тук и сега.
Помогни ми да виждам себе си във всяко лице.
Помогни ми да чувствам топлото присъствие на самия себе си.
Подкрепяй ме когато се отказвам.
Дишай вместо мен, когато не ми остава дъх.
Нека да умра жив и осъзнат, а не да живея все едно вече съм умрял.
Амин!

image

*Джеф Фостър е роден през 1980 г. в Лондон, Англия. Учи астрофизика в университета в Кеймбридж. Изпадайки в тежка депресия, той се завръща при родителите си, където се отдава на четене, духовен живот и пробуждане
Автор на книгите: Живот без център, Отвъд пробуждането: Краят на духовното търсене, Откровението за единство: диалози за недулността и духовното пробуждане, Чудесата на битието,Най-дълбокото приемане: радикално пробуждане в обикновения живот и др.





Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Чудесно е да издигнеш живеенето в ...
23.09.2018 22:40
Чудесно е да издигнеш живеенето в култ и да възприемаш живота като нещо свещено, като божество. Завиждам на хората, които знаят за какво да се помолят. На мене определено ми е проблем. Когато застана пред една икона, сякаш онемявам:). Каквото и да помисля да измоля, все стигам до здраве и дотук - всичко останало ми се струва твърде дребно, лично, дръзко и непочтително. Накрая моля Господ да ми сочи правия път и да ми дава сили. И това е. А този човек в детайли знае какво иска от живота. Прочетох няколко пъти - изключителна виталност! Благодаря, че ни предостави да прочетем, мила Еми! Прегръдка!
цитирай
2. emi1ts - Благодаря мила Вени!
24.09.2018 07:58
donchevav написа:
Чудесно е да издигнеш живеенето в култ и да възприемаш живота като нещо свещено, като божество. Завиждам на хората, които знаят за какво да се помолят. На мене определено ми е проблем. Когато застана пред една икона, сякаш онемявам:). Каквото и да помисля да измоля, все стигам до здраве и дотук - всичко останало ми се струва твърде дребно, лично, дръзко и непочтително. Накрая моля Господ да ми сочи правия път и да ми дава сили. И това е. А този човек в детайли знае какво иска от живота. Прочетох няколко пъти - изключителна виталност! Благодаря, че ни предостави да прочетем, мила Еми! Прегръдка!

За мен е повод за радост винаги искреното ти споделяне още повече че казаното много често съвпада и с моят начин на мислене.Честно казано и мен ме впечатли това-толкова подробно и в детайли да разбираш себе си и да знаеш какво да искаш от живота.Отдавна съм разбрала ,че животът е невероятен дар и трябва да съм благодарна за тази привилегия.Не е лесно ,защото освен това той е изпълнен с предизвикателства ,трудни моменти.Чудесно е да успяваме да го ценим и да си даваме сметка какво желаем и да реализираме в него!Благодаря мила Вени за споделеното!С пожелание за хубави ,цветни есенни дни!Прегръдки!
цитирай
3. vesever - Моята Мечта е Да върнем Рая на Земята ...
24.09.2018 08:09
Моята Мечта е Да върнем Рая на Земята и навсякъде да има хармония и обич и красота... За Това се моля.
Поздрави, Еми!
цитирай
4. emi1ts - Благодаря Веси!
24.09.2018 08:42
vesever написа:
Моята Мечта е Да върнем Рая на Земята и навсякъде да има хармония и обич и красота... За Това се моля.
Поздрави, Еми!

Да,висока мечта е !Мечтите трябва да са големи -поздравления.Според мен тук има и от двете - рай и ад- зависи накъде гледа човек.Чудесно ще е да има повече хармония,обич,красота Веси- споделям и се присъединявам!С пожелание за цветни, краси ви есенни дни Веси!
цитирай
5. nebonebo - Амин!
25.09.2018 16:47
Всяка молитва е с мощно действие, в моменти на дълбоко и чисто откровение пред Създателя.
Мога само да ти благодаря, Еми, за тази!..
Да бъде Светлина за планетата и човечеството!
цитирай
6. emi1ts - Благодаря Дени!
25.09.2018 17:41
nebonebo написа:
Всяка молитва е с мощно действие, в моменти на дълбоко и чисто откровение пред Създателя.
Мога само да ти благодаря, Еми, за тази!..
Да бъде Светлина за планетата и човечеството!

Да!Нека да е както казваш - светлина за планетата и човечеството!Благодаря за споделеното.Светлина и цветност в твоите дни Дени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: emi1ts
Категория: Други
Прочетен: 1712216
Постинги: 583
Коментари: 3953
Гласове: 30808
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031